PDA

Bekijk Volledige Versie : Amsterdam... 1 van de grootste sex slaaf centra van de wereld...



Wizdom
23-10-11, 17:30
Sex slaves

There are an estimated 1.4 million sex slaves in the world today and international trafficking is on the rise.

Slavery: A 21st Century Evil Last Modified: 18 Oct 2011 15:28
inShare33EmailPrintShareFeedback
There are an estimated 1.4 million sex slaves in the world today; most of them are women, although there are some men and many thousands of children.

"They didn't listen. They kept bringing me clients and telling me that I had a huge debt towards them. For the fact they paid for my visa, passport and tickets."

Dorina, a former sex slave from Moldova

These women do not voluntarily enter prostitution, but have been forced under the threat of violence to have sex with men who pay their 'owners'.

Sex slavery is present in every country of the world.

In some cases, categorised as 'domestic', women are sold into brothels within their own country. But international sex trafficking of women and children is on the rise.

In this episode, Al Jazeera's Rageh Omaar investigates the enslavement and trafficking of women from Moldova, the poorest country in Europe, to wealthier European countries, in particular to the red light district of Amsterdam, one of Europe's most profitable sex markets and a major international tourist attraction.

BoerHarms
24-10-11, 04:03
is nu Amsterdam nu de grootste of een van de grotere.
:)

Eric de Blois
24-10-11, 12:12
Loverboy's, slavenhouders, wie (http://www.prostitutie.nl/fileadmin/nl/6._Studie/6.3_Documenten/6.3g_Mensenhandel/pdf/onderzoeksrapport-loverboysinamsterdam.pdf) zijn dat eigenlijk? Welke bevolkingsgroep (http://nl.wikipedia.org/wiki/Loverboy_(persoon)#Daderprofiel) is daar oververtegenwoordigd? Hoe het imago van ons mooie land evenals het imago van een eerlijk beroep door import criminelen bezoedeld wordt. Al die gasten moet na het uitzitten van hun straf definitief de EU uitgetrapt worden. Ze bezorgen nederland en de EU een slechte naam.

Eric de Blois
24-10-11, 12:35
Marokkaanse cultuur kweekt loverboys

Fadoua Bouali − 07/09/04

Bron: Trouw (http://www.trouw.nl/tr/nl/4324/nieuws/archief/article/detail/1740819/2004/09/07/Marokkaanse-cultuur-kweekt-loverboys.dhtml)

Binnen de Marokkaanse gemeenschap komen meisjes in de prostitutie terecht en worden jongens hun loverboy. Dat komt door de onderdrukking van de vrouw en de verwrongen manier waarop naar seksualiteit gekeken wordt.

Het verschijnsel van de loverboy bereikt de Marokkaanse gemeenschap nu in dubbel opzicht. Er zijn aanwijzingen dat steeds meer Marokkaanse meisjes in de prostitutie belanden met op de achtergrond een loverboy van Marokkaanse afkomst. Loverboys gaan ongelooflijk gewetenloos te werk. Ze manipuleren jonge meisjes door ze verliefd te laten worden, door ze veel aandacht en kadootjes te geven.

Binnen de Marokkaanse gemeenschap wordt de vrouw systematisch onderdrukt met haar seksualiteit als machtsmiddel. De gemeenschap staat het toe en houdt het in stand. Het bekendste en meest beruchte voorbeeld is dat een vrouw, als zij gaat trouwen, met een bloedbad tijdens de huwelijksnacht aan haar man, familie en buren moet bewijzen dat ze als maagd het huwelijk in ging.

Men ziet dit ritueel zelfs als een 'groot goed', dat in stand moet worden gehouden en dat met trots wordt overgedragen en doorgegeven aan volgende generaties. Terwijl met het instandhouden van deze gewoonte de vrouw eigenlijk openlijk en letterlijk gechanteerd wordt met haar seksualiteit, het intiemste en heiligste wat ze van God heeft gekregen. Het is vanuit islamitische visie een heidens ritueel dat Marokkanen instandhouden.

Waarom vrouwen dit allemaal laten gebeuren is te verklaren door het misbruik van bepaalde koranteksten en overleveringen. Mannen interpreteren en vertalen die teksten zó, dat vrouwen er steeds als heel slecht uit naar voren komen. Vaak behandelen Marokkaanse mannen hun vrouwen alsof ze van nature slechte wezens zijn waar ze zich tegen moeten beschermen. Van jongs af aan groeien Marokkaanse meisjes op met een negatief zelfbeeld. Met als gevolg dat zij extra gevoelig zijn voor loverboys.

Tegelijk leven deze jonge meiden in de westerse wereld. Dagelijks worden ze met een levenswijze geconfronteerd waarin man en vrouw wel gelijkwaardig zijn. Ze nemen dan ook steeds meer het vrije westerse gedrag over. En het gedrag van hun Marokkaanse broers. Zo zijn ze op seksueel vlak ook aan het experimenteren geslagen. Deze meiden zijn zéér kwetsbaar omdat ze van huis uit geen seksuele voorlichting meekrijgen. De kans dat ze gechanteerd worden is groot wanneer hun vriendje ook nog eens Marokkaans is, en dat vergroot de kans dat ze in de prostitutie terechtkomen. Een ongetrouwd Marokkaans meisje wordt door zo'n jongen als hoer gezien wanneer zij haar maagdelijkheid aan een Marokkaans vriendje heeft verloren.

Men zou kunnen denken dat de hier opgegroeide Marokkaanse jongens toch wel wat vrijer en gelijkwaardiger naar vrouwen kijken. Maar dit ismeestal niet het geval. Deze jongens groei-en opin gezinnen waar hun eigen moeder een ondergeschikte plaats inneemt. Dagelijks zien zij dat zij, de belangrijkste en meest onaantastbare persoon in hun leven, niet het respect en de waardering krijgt die ze als mens verdient. Waarom zouden ze dan wel respect hebben voor andere vrouwen?

Marokkaanse meiden die slachtoffer worden van loverboys kunnen niet binnen de eigen gemeenschap terecht voor hulp of opvang. Dit leidt tot een toename van Marokkaanse meisjes in de prostitutie. Om het loverboyprobleem aan te pakken moeten we dus terug naar de gemeenschap waar deze daders en slachtoffers vandaan komen. De Marokkaanse gemeenschap moet er op gewezen worden dat zij door haar ideeën over seksualiteit en de positie van de vrouw bevordert dat steeds meer meisjes in de prostitutie belanden.

De Marokkanen kunnen prima bereikt worden via de moskeeën. Laat de Nederlandse overheid in samenwerking met de moskeeën een campagne starten om de mensen bewust te maken van de ernst van het loverboyprobleem. Bijvoorbeeld tijdens de vastenmaand Ramadan als de moskee altijd drukbezocht is, kunnen veel mensen bereikt worden. Laat de Nederlandse overheid vooral niet bang zijn om hand in hand met de moskeeën de loverboys aan te pakken.

Wie weet wat voor effect het op die loverboys zelf zal hebben. En misschien zullen de meisjes die slachtoffer zijn van die loverboys zich gesteund voelen en durven ze dan wel aangifte te doen. Verder moet de overheid proberen via onderwijs en voorlichtingcampagnes de toekomstige daders en slachtoffers bewust te maken van dit probleem.

Kortman
24-10-11, 13:28
Sex slaves

There are an estimated 1.4 million sex slaves in the world today and international trafficking is on the rise.

Slavery: A 21st Century Evil Last Modified: 18 Oct 2011 15:28
inShare33EmailPrintShareFeedback
There are an estimated 1.4 million sex slaves in the world today; most of them are women, although there are some men and many thousands of children.

"They didn't listen. They kept bringing me clients and telling me that I had a huge debt towards them. For the fact they paid for my visa, passport and tickets."

Dorina, a former sex slave from Moldova

These women do not voluntarily enter prostitution, but have been forced under the threat of violence to have sex with men who pay their 'owners'.

Sex slavery is present in every country of the world.

In some cases, categorised as 'domestic', women are sold into brothels within their own country. But international sex trafficking of women and children is on the rise.

In this episode, Al Jazeera's Rageh Omaar investigates the enslavement and trafficking of women from Moldova, the poorest country in Europe, to wealthier European countries, in particular to the red light district of Amsterdam, one of Europe's most profitable sex markets and a major international tourist attraction.

Mede dank zij de medewerking van groot percentage ,,loverboy,s van Marokkaanse komaf !
valt A,DAM weer eindeljk eens in de twijfelachtige prijzen pot.
En staat met vlag en wimpel weer opde kaart

Dacht je hier mee te scoren WIZDOM ?
pakt dat ff averechts uit
:rolleyes:

Kortman
24-10-11, 13:35
Loverboy (persoon) - Wikipedia
De stereotiepe werkwijze van loverboys volgt een vast patroon. ... 37% van de
daders is Nederlander van Marokkaanse afkomst; leeftijd tussen de 16 en 30 jaar ...
nl.wikipedia.org/wiki/Loverboy_(persoon) - 39k - Gelijkwaardige pagina's
Loverboys van Marokkaanse afkomst op de baisschool
26 feb 2010 ... ZALTBOMMEL - De burgemeester van Zaltbommel doet een boekje open over
de groep Marokkanen die zijn gemeente terroriseert. ...
Loverboys van Marokkaanse afkomst op de baisschool (http://www.amazightv.net/nieuws/1876_loverboys-van-marokkaanse-afkomst-op-de-baisschool.html) - 23k - Gelijkwaardige pagina's
Alles over Loverboys, Pooiers, SM: Fabel of Feit
1. Loverboys zijn jongens van Marokkaanse of Antilliaanse afkomst. Fabel: Er
zijn zat Nederlandse loverboys in alle leeftijdscategorieën. Tot eind jaren tachtig ...
alles-over-loverboys.blogspot.com/p/fabels-en-feiten.html - 149k - Gelijkwaardige pagina's
Aanpak loverboys Westelijke Mijnstreek | Loverboys
Vaak zijn loverboys van allochtone afkomst. 89% van de daders is een
allochtone Nederlander 37% van de daders is Nederlander van Marokkaanse
afkomst. ...
Aanpak loverboys Westelijke Mijnstreek | Loverboys (http://www.helseliefde.nl/loverboys) - 15k - Gelijkwaardige pagina's
ChristenUnie Deventer » Pooierboys
Onderwerp van het onderzoek was het vraagstuk van loverboys in de hoofdstad.
Het stuitte ... van een rechtszaak tegen vier mannen van Marokkaanse afkomst. ...
deventer.christenunie.nl/pooierboys - 42k - Gelijkwaardige pagina's
buurtparticipatie.nl - Voorlichting over loverboys, lovergirls
Toen het onderwerp loverboys en lovergirls ter sprake kwam, bleken sommigen
... 1 daarvan is het feit dat 37% van de loverboys van Marokkaanse afkomst is. ...buurtparticipatie.nl - Voorlichting over loverboys, lovergirls (http://www.buurtparticipatie.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=298&Itemid=258) - 15k - Gelijkwaardige pagina's
Let op de valkuil van de loverboys
Er zijn ook loverboys die hun meisje als drugskoerier laten werken. .... ouder zijn
dan hun slachtoffer en relatief vaak van Marokkaanse en Antilliaanse afkomst. ...
Let op de valkuil van de loverboys (http://www.lover-boy.nl/weesalert/inhoud.php) - 45k - Gelijkwaardige pagina's
Veenendaal kampt met loverboys « Mzine
25 feb 2011 ... Of het bij de loverboys ook vooral gaat om jongens van Marokkaanse afkomst, is
nog niet helder. 'Dat willen we juist beter in beeld krijgen', ...
mzinemagazine.wordpress.com/2011/02/25/veenendaal-kampt-met-loverboys/ - 39k - Gelijkwaardige pagina's
Stichting Stade - ROOT - Jongeren - Pretty Woman
79% van de loverboys allochtoon is, waarvan 37% van Marokkaanse afkomst.
Slechts 35% van de slachtoffers aangifte doet. Meerderjarige prostituees vaak op ...
Stichting Stade - ROOT - Jongeren - Pretty Woman (http://www.stichtingstade.nl/Pretty-Woman-97.html) - 9k - Gelijkwaardige pagina's
Tweede Kamer der Staten-Generaal
loverboys en over het voorstel om de prostitutieleeftijd te verhogen naar ... van
loverboys en pooiers? Wat gaat u ... de loverboys van. Marokkaanse afkomst is? ...
Home (http://www.prostitutie.nl/)
Slechts een willekeurige greep uit het aan bod !

tsalwelniwaaseinzoasgewoonleik.

super ick
24-10-11, 14:12
Joehoe Wizdom(oor),

Ga je nog reageren of was dit niet de bedoeling.
Wilde je deze misstand graag koppelen aan de verderfelijke westerse cultuur en valt het nu tegen dat MArokkaans tuig het leeuwendeel voor zijn rekening neemt?

Joesoef
24-10-11, 16:39
In this episode, Al Jazeera's Rageh Omaar investigates the enslavement and trafficking of women from Moldova, the poorest country in Europe, to wealthier European countries, in particular to the red light district of Amsterdam, one of Europe's most profitable sex markets and a major international tourist attraction.


in het parool is een serie over prostitutie op de amsterdamse wallen. Veel oosteuropese dames die daar achter de ramen zitten werken er gedwongen, Eberhard van der Laan en Lodewijk Asscher pakken het probleem goed en hard aan.

Joesoef
24-10-11, 16:40
Gaarne ontopic reageren en niet koste wat het kost weer de marokkaan er bij betrekken. Onderwerp, gedwongen prostitutie van dames uit het oostblok.

Eric de Blois
24-10-11, 16:56
Gaarne ontopic reageren en niet koste wat het kost weer de marokkaan er bij betrekken. Onderwerp, gedwongen prostitutie van dames uit het oostblok.

Ja het onderwerp is gedwongen prostitutie. En jij vindt dat het vermelden van de dadergroep offtopic is? Dit is maroc.nl en jij wilt beweren dat het benoemen van marokkanen als grootste dadergroep niets met het onderwerp te maken heeft?
Man, man. Je laat je gewoon kennen. Kijk eens op wsdb. Daar barst het van schelden en off topic berichten. Wordt daar soms ingegrepen? Zal ik je wat draadjes geven? Ook toevallig he, dat je dit wél ziet en dat andere niet.

Joesoef
24-10-11, 17:08
Ja het onderwerp is gedwongen prostitutie. En jij vindt dat het vermelden van de dadergroep offtopic is? Dit is maroc.nl en jij wilt beweren dat het benoemen van marokkanen als grootste dadergroep niets met het onderwerp te maken heeft?
Man, man. Je laat je gewoon kennen. Kijk eens op wsdb. Daar barst het van schelden en off topic berichten. Wordt daar soms ingegrepen? Zal ik je wat draadjes geven? Ook toevallig he, dat je dit wél ziet en dat andere niet.


Eric, het is een nieuws forum geen marocbashforum.

Eric de Blois
24-10-11, 17:29
Eric, het is een nieuws forum geen marocbashforum.

Helemaal met je eens. Maar is het niet zo dat deze topic in potentie zo'n reactie losweekt? Leden kennen toch wel de situatie? Als je op die topic afgaat kun je niet om de veroorzakers heen.

Moet de prostitutie worden verboden omdat criminelen de zaak in handen hebben? Dat is dan een tekortkoming van de overheid. Nee het probleem is niet de prostitutie op zich maar de loverboy's. Haal de bezem er door en zet die loverboy's het land uit. Flikker ze naar een land waar ze die arme vrouwen als slaaf ronselen. Dat zal ze leren.

Flikker ook de autochtone loverboy's maar het land uit. Dat zal natuurlijk wel weer niet haalbaar zijn. Maar het zou wel mooi zijn als het kon.

BoerHarms
25-10-11, 03:33
Gaarne ontopic reageren en niet koste wat het kost weer de marokkaan er bij betrekken. Onderwerp, gedwongen prostitutie van dames uit het oostblok.

Neen, wat dat is hier uit den boze !!!!!

BoerHarms
25-10-11, 03:34
Helemaal met je eens. Maar is het niet zo dat deze topic in potentie zo'n reactie losweekt? Leden kennen toch wel de situatie? Als je op die topic afgaat kun je niet om de veroorzakers heen.

Moet de prostitutie worden verboden omdat criminelen de zaak in handen hebben? Dat is dan een tekortkoming van de overheid. Nee het probleem is niet de prostitutie op zich maar de loverboy's. Haal de bezem er door en zet die loverboy's het land uit. Flikker ze naar een land waar ze die arme vrouwen als slaaf ronselen. Dat zal ze leren.

Flikker ook de autochtone loverboy's maar het land uit. Dat zal natuurlijk wel weer niet haalbaar zijn. Maar het zou wel mooi zijn als het kon.


Jawel , contract afsluiten met Poetin, ik denk dat de dagelijkse kosten in een werkkamp in syberie goedkoper is dan het staatshotel

super ick
25-10-11, 18:09
Jawel , contract afsluiten met Poetin, ik denk dat de dagelijkse kosten in een werkkamp in syberie goedkoper is dan het staatshotel

Waarom zo ver? 'wij' zijn nu toch 1 Europa?

Opsluiten in Polen is veel goedkoper.

Kortman
25-10-11, 20:43
Ja het onderwerp is gedwongen prostitutie. En jij vindt dat het vermelden van de dadergroep offtopic is? Dit is maroc.nl en jij wilt beweren dat het benoemen van marokkanen als grootste dadergroep niets met het onderwerp te maken heeft?
Man, man. Je laat je gewoon kennen. Kijk eens op wsdb. Daar barst het van schelden en off topic berichten. Wordt daar soms ingegrepen? Zal ik je wat draadjes geven? Ook toevallig he, dat je dit wél ziet en dat andere niet.

Een oud Nederlands spreekwoord luid:
[B]MET TWEE MATEN METEN ![

:stout:

Kortman
25-10-11, 20:48
Eric, het is een nieuws forum geen marocbashforum.

Joesoef
Dat wordt niet gedaan ! wel gewoon in de topic,s de waarheid weergeven.
En zeker als het ,,on topic ,, is ookal is dat niet altijd even leuk
Over bashen gesproken , wat dacht je over Joden hier ?
Die deugen bij voorbaat niet net zoals ong alle Amerikenen enz enz .

super ick
26-10-11, 07:07
Joesoef
Dat wordt niet gedaan ! wel gewoon in de topic,s de waarheid weergeven.
En zeker als het ,,on topic ,, is ookal is dat niet altijd even leuk
Over bashen gesproken , wat dacht je over Joden hier ?
Die deugen bij voorbaat niet net zoals ong alle Amerikenen enz enz .

PAs maar op hoor.
Geen commentaar op afdeling censuur anders krijg je dadelijk strafpuntjes om allerlei belachelijke redenen.

Er wordt inderdaad met twee maten gemeten. Joesoef heeft een mening en mengt zich lekker in de discussie. Het is ongeveer iedereen inmiddels duidelijk wie hij een lul vind en laten die nu net verbannen worden en strafpunten krijgen.
Terwijl een ander iedereen dagelijks uit mag maken voor rotte vis. Maar dat is een knuffelaar dus is het goed.

knuppeltje
26-10-11, 08:50
PAs maar op hoor.
Geen commentaar op afdeling censuur anders krijg je dadelijk strafpuntjes om allerlei belachelijke redenen.

Volgens mij lul je weer onnoemelijk uit je nek. Ik geef hier regelmatig fel commentaar op de censuur - en op Joesoef in het bijzonder, zonder dat ik ook maar iets van strafpuntjes merk.

Kortman
26-10-11, 13:26
Volgens mij lul je weer onnoemelijk uit je nek. Ik geef hier regelmatig fel commentaar op de censuur - en op Joesoef in het bijzonder, zonder dat ik ook maar iets van strafpuntjes merk.

Ja dat komt vast niet doordat je zo symphatiek tegen over Joden staat !
Maar ben benieuwd geef eens een voorbeeld (je ).

Kortman
26-10-11, 13:30
Volgens mij lul je weer onnoemelijk uit je nek. Ik geef hier regelmatig fel commentaar op de censuur - en op Joesoef in het bijzonder, zonder dat ik ook maar iets van strafpuntjes merk.


PAs maar op hoor.
Geen commentaar op afdeling censuur anders krijg je dadelijk strafpuntjes om allerlei belachelijke redenen.

Er wordt inderdaad met twee maten gemeten. Joesoef heeft een mening en mengt zich lekker in de discussie. Het is ongeveer iedereen inmiddels duidelijk wie hij een lul vind en laten die nu net verbannen worden en strafpunten krijgen.
Terwijl een ander iedereen dagelijks uit mag maken voor rotte vis. Maar dat is een knuffelaar dus is het goed.

:duim:

super ick
26-10-11, 14:57
Volgens mij lul je weer onnoemelijk uit je nek. Ik geef hier regelmatig fel commentaar op de censuur - en op Joesoef in het bijzonder, zonder dat ik ook maar iets van strafpuntjes merk.

Ik heb een strafpunt gekregen omdat ik jou beledigd zou hebben.
Aan de andere kant worden hier wel aan de lopende band prikkers uitgemaakt voor imbeciel, leugenachtig varken, gek, rasist, xenofoob, etc, zonder dat er iets gebeurt. Het gaat maar door en door.

MAroc.nl is ingedeeld in types die alles kunnen maken omdat ze dezelfde standpunten hebben en prikkers die besmet zijn omdat ze een andere mening hebben. Iedereen weet ongeveer wie tot welke groep hoort alleen de moderators zijn er niet eerlijk over.
Het zijn altijd dezelfden die eruit gedonderd of gebanned worden.

knuppeltje
27-10-11, 09:17
Ik heb een strafpunt gekregen omdat ik jou beledigd zou hebben.

Aan de andere kant worden hier wel aan de lopende band prikkers uitgemaakt voor imbeciel, leugenachtig varken, gek, rasist, xenofoob, etc, zonder dat er iets gebeurt. Het gaat maar door en door.

Het zijn altijd dezelfden die eruit gedonderd of gebanned worden.

Als dat zo is, dan waren er dat nog veel te weinig. :stout:

Dat was allemaal niet meer dan terecht, en anders zouden ze het toch zeer zeker niet begrepen hebben. Ok, nog steeds niet dus. :schreeuw:

Alle schijnheilig hypocriet tuig tuig met abjecte overtuigingen dient ten alle tijden afgestraft te worden. :stomp:

Je ziet, ik ben daar heel eerlijk en openlijk in. :ego:

Kortman
27-10-11, 13:31
Als dat zo is, dan waren er dat nog veel te weinig. :stout:

Dat was allemaal niet meer dan terecht, en anders zouden ze het toch zeer zeker niet begrepen hebben. Ok, nog steeds niet dus. :schreeuw:

Alle schijnheilig hypocriet tuig tuig met abjecte overtuigingen dient ten alle tijden afgestraft te worden. :stomp:

Je ziet, ik ben daar heel eerlijk en openlijk in. :ego:

JE TREKT ZELF DE BROEK AAN DIE JE BIJ EEN ANDER AF ZAG ZAKKEN !
:zwaai:

super ick
27-10-11, 15:02
Als dat zo is, dan waren er dat nog veel te weinig. :stout:

Dat was allemaal niet meer dan terecht, en anders zouden ze het toch zeer zeker niet begrepen hebben. Ok, nog steeds niet dus. :schreeuw:

Alle schijnheilig hypocriet tuig tuig met abjecte overtuigingen dient ten alle tijden afgestraft te worden. :stomp:

Je ziet, ik ben daar heel eerlijk en openlijk in. :ego:

Ik begrijp dat je liever met gelijkgestemden er een beetje op los reutelt. Dat je de pest hebt aan mensen met een andere mening is mij al een tijdje duidelijk.

Vrijheid van meningsuiting mag alleen als die mening jou welgevallig is. Is die dat niet dan generaliseer je er op los en geniet als die personen de mond gesnoerd wordt.

Echt een links leijk trekje dat demoniseren.

knuppeltje
28-10-11, 08:56
Echt een links leijk trekje dat demoniseren.

Welnee, hoe kom je er bij. Het houdt gewoon een keertje op om alsmaar geduldig alle onzin welwillend te blijven bejegenen. Wat dat met links te maken heeft snapt geen hond volgens mij.

super ick
28-10-11, 15:12
Welnee, hoe kom je er bij. Het houdt gewoon een keertje op om alsmaar geduldig alle onzin welwillend te blijven bejegenen. Wat dat met links te maken heeft snapt geen hond volgens mij.

Linksstemmers en linkse politici doen alsof ze dat niet snappen bedoel je. Ik dacht dat er, na Fortuyn wel e.e.a. geleerd was.

Ik weet zeker dat we nu een dag van nationale rouw hadden gehad op 6 mei als 1 of andere gek bijv. Win Kok een kogel door zijn hersens had gejaagd.

knuppeltje
29-10-11, 09:24
Linksstemmers en linkse politici doen alsof ze dat niet snappen bedoel je.

Ik had het over jouw constant geneuzel. Wel even bij de les blijven ja. :stomp:

Eric de Blois
30-10-11, 04:21
Ik heb een strafpunt gekregen omdat ik jou beledigd zou hebben.
Aan de andere kant worden hier wel aan de lopende band prikkers uitgemaakt voor imbeciel, leugenachtig varken, gek, rasist, xenofoob, etc, zonder dat er iets gebeurt. Het gaat maar door en door.

MAroc.nl is ingedeeld in types die alles kunnen maken omdat ze dezelfde standpunten hebben en prikkers die besmet zijn omdat ze een andere mening hebben. Iedereen weet ongeveer wie tot welke groep hoort alleen de moderators zijn er niet eerlijk over.
Het zijn altijd dezelfden die eruit gedonderd of gebanned worden.

Geen woord van gelogen.

:duim: