PDA

Bekijk Volledige Versie : Kamercommissie komt Egypte niet in vanwege PVV'er



Saul
08-11-11, 14:43
Kamercommissie komt Egypte niet in vanwege PVV'er (http://www.joop.nl/politiek/detail/artikel/kamercommissie_komt_egypte_niet_in_vanwege_pvver/)

Kabinet Rutte plukt de zure vruchten van de gedoogconstructie met de PVV

De commissie van de Tweede Kamer heeft een werkbezoek aan Egypte afgeblazen omdat PVV-Kamerlid Raymond de Roon geen visum kreeg voor het land. De vaste commissie voor Buitenlandse Zaken zou van vrijdag tot en met maandag een werkbezoek brengen aan Egypte, maar omdat één lid geen visum kreeg, is besloten helemaal niet te gaan.

Volgens De Roon is hij geweigerd vanwege uitspraken die hij heeft gedaan.
"Egypte vindt het niet leuk dat ik de verdrijving sinds maart 2011 van 95.000 christenen uit dat land, heb betiteld als etnische zuivering", aldus De Roon.
PVV-leider Geert Wilders heeft geïrriteerd gereageerd op de afwijzing en noemde het een ‘grove schande’. "Het toont aan dat het nieuwe Egyptische regime net zo barbaars is als het vorige", stelt hij.

Volkskrant: Egypte weigert PVV'er visum, werkbezoek Kamer afgezegd (http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2824/Politiek/article/detail/3022076/2011/11/08/Egypte-weigert-PVV-er-visum-werkbezoek-Kamer-afgezegd.dhtml)
Mis niets: Volg Joop op Twitter (http://twitter.com/joop_nl), vind Joop leuk op Facebook (http://www.facebook.com/joop.nl)

Saul
08-11-11, 14:45
Hulde aan Egypte! Zulke kwaadaardige haatzaaiers zijn ongewenst, mooi voorbeeld voor andere landen.

Slinger
08-11-11, 14:54
Hulde aan Egypte! Zulke kwaadaardige haatzaaiers zijn ongewenst, mooi voorbeeld voor andere landen.

Ja, kritiek op christenvervolging kan echt niet getolereerd worden.

Max Stirner
08-11-11, 16:32
Dat ze überhaupt op het stompzinnige idee kwamen om Egypte op dít moment, met alles wat er momenteel gaande is, te willen bezoeken.

Soldim
08-11-11, 16:35
Dat ze überhaupt op het stompzinnige idee kwamen om Egypte op dít moment, met alles wat er momenteel gaande is, te willen bezoeken.

't Is November, koud en mistig en als je pech heb took nog eens regenachtig en stormt het. Egypte lijkt mij dan zo slecht nog niet....

Max Stirner
08-11-11, 16:46
't Is November, koud en mistig en als je pech heb took nog eens regenachtig en stormt het. Egypte lijkt mij dan zo slecht nog niet....



Bovendien: je schijnt er heel goed te kunnen duiken, pyramides te kunnen bezoeken en op christenen te kunnen jagen

Soldim
08-11-11, 16:50
Bovendien: je schijnt er heel goed te kunnen duiken, pyramides te kunnen bezoeken en op christenen te kunnen jagen

Van duiken krijg ik water in mijn oren, die piramides zijn oud en stoffig -- maar dat christenen jagen lijkt me wel wat :D

Slinger
08-11-11, 17:12
Van duiken krijg ik water in mijn oren, die piramides zijn oud en stoffig -- maar dat christenen jagen lijkt me wel wat :D

Niet te enthousiast, want dan raken ze op.

Tomas
08-11-11, 17:20
Van duiken krijg ik water in mijn oren, die piramides zijn oud en stoffig -- maar dat christenen jagen lijkt me wel wat :D

Laf, dat je dat wel durft met christenen.

IbnRushd
08-11-11, 19:21
Bovendien: je schijnt er heel goed te kunnen duiken, pyramides te kunnen bezoeken en op christenen te kunnen jagen

Pvv'er in kwestie kan beter hier zijn eigen hobby beoefenen: op moslims 'jagen'.

sjo
08-11-11, 21:29
Hulde aan Egypte! Zulke kwaadaardige haatzaaiers zijn ongewenst, mooi voorbeeld voor andere landen.


Zou die uitspraak op waarheid berusten ? 95.000 christenen weggezuiverd ?

gr.
sjo

Kortman
08-11-11, 21:35
Pvv'er in kwestie kan beter hier zijn eigen hobby beoefenen: op moslims 'jagen'.

Ja de angst zit er blijkbaar goed in !nadat de P.V.V hier al honderden MOSLIM slachtoffers heeft gemaakt
Gezien het feit dat een P.V.V blijkbaar miljoenen Egyptenaren kan afmaken.
Maar goed dat al die Cristenen in Egypte niet de P.V.V mentaliteit hebben.

BoerHarms
09-11-11, 04:03
Ja de angst zit er blijkbaar goed in !nadat de P.V.V hier al honderden MOSLIM slachtoffers heeft gemaakt
Gezien het feit dat een P.V.V blijkbaar miljoenen Egyptenaren kan afmaken.
Maar goed dat al die Cristenen in Egypte niet de P.V.V mentaliteit hebben.

Honderden, duizenden.....

knuppeltje
09-11-11, 10:08
Ik wou dat die PVV'ers hier ook een inreisverbod zouden krijgen nadat ze eenmaal de grens over zijn geweest. :student:

Eric de Blois
09-11-11, 12:12
Wat hebben wij daar te zoeken?

Kortman
09-11-11, 22:45
Ik wou dat die PVV'ers hier ook een inreisverbod zouden krijgen nadat ze eenmaal de grens over zijn geweest. :student:

Als alle P.V.V stemmers dat zouden doen ,dan scheelt dat ff ruim 1.5 000.000
in woners in Nederland , kassa !
:lol:

Kortman
09-11-11, 22:49
Wat hebben wij daar te zoeken?
Niks net zo veel als alle andere onnodige bezoekjes lees ,,snoepreisjes,,
en de ophef betreft hier een persoon (over die anderen wordt niet gesproken ).
:nl:

knuppeltje
10-11-11, 09:01
Als alle P.V.V stemmers dat zouden doen ,dan scheelt dat ff ruim 1.5 000.000
in woners in Nederland , kassa !
:lol:

Dat zou dus voor Nederland een hele vooruitgang zijn.

Slinger
10-11-11, 09:24
Dat zou dus voor Nederland een hele vooruitgang zijn.

Ja, dan kan de oude politiek de draad weer oppakken en doorgaan met Nederland naar de ratsmodee helpen.

Soldim
10-11-11, 10:15
Ja, dan kan de oude politiek de draad weer oppakken en doorgaan met Nederland naar de ratsmodee helpen.

Had je het echt zo slecht onder de 'oude politiek'? En, vooral, is de situatie nu echt beduidend beter, nu de nieuwe leider (op de achtergrond) aan het roer staat?

knuppeltje
10-11-11, 10:22
Ja, dan kan de oude politiek de draad weer oppakken en doorgaan met Nederland naar de ratsmodee helpen.

Jij vindt misschien nog 1,5 miljoen inwoners erbij beter, maar ik vind 1,5 miljoen inwoners minder dan nu beter. Acht tot tien miljoen inwoners minder vind ik zelfs veel beter.

Slinger
10-11-11, 10:27
Jij vindt misschien nog 1,5 miljoen inwoners erbij beter, maar ik vind 1,5 miljoen inwoners minder dan nu beter. Acht tot tien miljoen inwoners minder vind ik zelfs veel beter.

Er kunnen er nog wel een paar miljoen bij, als ze zich maar goed gedragen.

knuppeltje
10-11-11, 10:29
Er kunnen er nog wel een paar miljoen bij, als ze zich maar goed gedragen.

Ik hoop niet dat dat snel gebeurt.