PDA

Bekijk Volledige Versie : Barak: May There be More Explosions in Iran



mark61
14-11-11, 09:04
Defense Minister Ehud Barak addresses the mysterious explosion at a military base in Iran. "I don't know about it, but may there be more."
By Elad Benari

Defense Minister Ehud Barak addressed for the first time on Sunday evening the mysterious explosion that took place on Saturday at a military base in Iran.

In an interview with Army Radio, Barak would not speculate about the cause and nature of the explosion and when asked about the extent of the damage caused by the explosion he replied, “I do not know, but may there be more such explosions.”

The mysterious blast, which occurred at a missile base southwest of Tehran, killed 17 people including a senior Iranian Revolutionary Guards missile expert.

...

Barak: May There be More Explosions in Iran - Middle East - News - Israel National News (http://www.israelnationalnews.com/News/News.aspx/149713#.TsDKxHIyTcg)

Hij zou geen traan om ze laten.

Ik hoop dat er 17 Israeli's doodgaan vandaag. Ik zal geen traan om ze laten. Mogen er nog veel explosies komen.

Als je dat hardop zou zeggen zou de 'beschaafde' wereld te klein zijn.

knuppeltje
14-11-11, 09:11
Als je dat hardop zou zeggen zou de 'beschaafde' wereld te klein zijn.

Die is toch al zo klein dat dat geen verschil zou moeten uitmaken.

super ick
14-11-11, 09:13
Defense Minister Ehud Barak addresses the mysterious explosion at a military base in Iran. "I don't know about it, but may there be more."
By Elad Benari

Defense Minister Ehud Barak addressed for the first time on Sunday evening the mysterious explosion that took place on Saturday at a military base in Iran.

In an interview with Army Radio, Barak would not speculate about the cause and nature of the explosion and when asked about the extent of the damage caused by the explosion he replied, “I do not know, but may there be more such explosions.”

The mysterious blast, which occurred at a missile base southwest of Tehran, killed 17 people including a senior Iranian Revolutionary Guards missile expert.

...

Barak: May There be More Explosions in Iran - Middle East - News - Israel National News (http://www.israelnationalnews.com/News/News.aspx/149713#.TsDKxHIyTcg)

Hij zou geen traan om ze laten.

Ik hoop dat er 17 Israeli's doodgaan vandaag. Ik zal geen traan om ze laten. Mogen er nog veel explosies komen.

Als je dat hardop zou zeggen zou de 'beschaafde' wereld te klein zijn.

Ahmadinidjad heeft wel ergere dingen hardop gezegd en dat ging over meer dan 17 joden.
Hypocriete vergelijking van een bevooroordeelde.

super ick
14-11-11, 09:16
Die is toch al zo klein dat dat geen verschil zou moeten uitmaken.

Dat die voor jou steeds kleiner wordt kan ik mij voorstellen.
De snelheid waarmee jij mensen afschrijft, tja dan hou je niet veel meer over.

Beschaving, beschaving.
Behalve natuurlijk als ze homo's belagen want dan moeten ze dood. Kapotschieten was het toch?

Maar och och wat zijn we beschaafd.

knuppeltje
14-11-11, 09:21
Ahmadinidjad heeft wel ergere dingen hardop gezegd en dat ging over meer dan 17 joden.

Dat was net zo onstellend idioot. Maar dat neemt niet weg dat van alle idioten de woorden op de zelfde wijze gewogen worden.

Slinger
14-11-11, 09:24
Defense Minister Ehud Barak addresses the mysterious explosion at a military base in Iran. "I don't know about it, but may there be more."
By Elad Benari

Defense Minister Ehud Barak addressed for the first time on Sunday evening the mysterious explosion that took place on Saturday at a military base in Iran.

In an interview with Army Radio, Barak would not speculate about the cause and nature of the explosion and when asked about the extent of the damage caused by the explosion he replied, “I do not know, but may there be more such explosions.”

The mysterious blast, which occurred at a missile base southwest of Tehran, killed 17 people including a senior Iranian Revolutionary Guards missile expert.

...

Barak: May There be More Explosions in Iran - Middle East - News - Israel National News (http://www.israelnationalnews.com/News/News.aspx/149713#.TsDKxHIyTcg)

Hij zou geen traan om ze laten.

Ik hoop dat er 17 Israeli's doodgaan vandaag. Ik zal geen traan om ze laten. Mogen er nog veel explosies komen.

Als je dat hardop zou zeggen zou de 'beschaafde' wereld te klein zijn.

Krokodillentranen.

mark61
14-11-11, 09:29
Ahmadinidjad heeft wel ergere dingen hardop gezegd en dat ging over meer dan 17 joden.
Hypocriete vergelijking van een bevooroordeelde.

Oh vertel?

De wat van een wat? Onbenul.

Maar je vindt dus dat Israëli's vergelijkbaar zijn, qua gebrek aan beschaving, met Iraniërs. Das al winst zekers.

Slinger
14-11-11, 09:32
Oh vertel?

De wat van een wat? Onbenul.

Maar je vindt dus dat Israëli's vergelijkbaar zijn, qua gebrek aan beschaving, met Iraniërs. Das al winst zekers.

Dat een heel land van de kaart moest worden geveegd.

knuppeltje
14-11-11, 09:36
Behalve natuurlijk als ze homo's belagen want dan moeten ze dood. Kapotschieten was het toch?

Kapotschieten? Bah, dat ziet erna allemaal zo akelig uit. Afschieten vind ik wel genoeg.

mark61
14-11-11, 09:50
Dat een heel land van de kaart moest worden geveegd.

Gaan we weer. Leugens duizend keer herhalen maakt ze niet waar.

Ophouden met liegen.

Slinger
14-11-11, 10:38
Gaan we weer. Leugens duizend keer herhalen maakt ze niet waar.

Ophouden met liegen.

De waarheid duizend keer ontkennen maakt haar niet minder waar.

Bart.NL
14-11-11, 11:43
Ik hoop dat er 17 Israeli's doodgaan vandaag. Ik zal geen traan om ze laten. Mogen er nog veel explosies komen.

Dit is nogal een bloeddorstige opmerking. Ik hoop dat het "raillerend" bedoeld is. Israel en Amerika hopen hier waarschijnlijk zelfs op, zodat ze Iran kunnen aanvallen. Israel deinst nergens voor terug.

THERE was ruin and terror in Manhattan, but, over the Hudson River in New Jersey, a handful of men were dancing. As the World Trade Centre burned and crumpled, the five men celebrated and filmed the worst atrocity ever committed on American soil as it played out before their eyes.

Who do you think they were? Palestinians? Saudis? Iraqis, even? Al-Qaeda, surely? Wrong on all counts. They were Israelis - and at least two of them were Israeli intelligence agents, working for Mossad, the equivalent of MI6 or the CIA.

Five Israelis were seen filming as jet liners ploughed into the Twin Towers on September 11, 2001 ... - Herald Scotland (http://www.heraldscotland.com/five-israelis-were-seen-filming-as-jet-liners-ploughed-into-the-twin-towers-on-september-11-2001-1.829220)


Odigo, the instant messaging service, says that two of its workers received messages two hours before the Twin Towers attack on September 11 predicting the attack would happen, and the company has been cooperating with Israeli and American law enforcement, including the FBI, in trying to find the original sender of the message predicting the attack.

Odigo says workers were warned of attack - Haaretz Daily Newspaper | Israel News (http://www.haaretz.com/print-edition/news/odigo-says-workers-were-warned-of-attack-1.70579)


According to Carl Cameron of Fox News, evidence indicates that Israeli spies must have known what the terrorists were planning.

mark61
14-11-11, 11:53
Dit is nogal een bloeddorstige opmerking. Ik hoop dat het "raillerend" bedoeld is.

Joh.

Je bent het levende bewijs van meten met twee maten. Wel over het één vallen, niet over het ander.

ronald
14-11-11, 12:23
Defense Minister Ehud Barak addresses the mysterious explosion at a military base in Iran. "I don't know about it, but may there be more."
By Elad Benari

Defense Minister Ehud Barak addressed for the first time on Sunday evening the mysterious explosion that took place on Saturday at a military base in Iran.

In an interview with Army Radio, Barak would not speculate about the cause and nature of the explosion and when asked about the extent of the damage caused by the explosion he replied, “I do not know, but may there be more such explosions.”

The mysterious blast, which occurred at a missile base southwest of Tehran, killed 17 people including a senior Iranian Revolutionary Guards missile expert.

...

Barak: May There be More Explosions in Iran - Middle East - News - Israel National News (http://www.israelnationalnews.com/News/News.aspx/149713#.TsDKxHIyTcg)

Hij zou geen traan om ze laten.

Ik hoop dat er 17 Israeli's doodgaan vandaag. Ik zal geen traan om ze laten. Mogen er nog veel explosies komen.

Als je dat hardop zou zeggen zou de 'beschaafde' wereld te klein zijn.

Oh... jij hebt je onderzoeken al gedaan en Israel is schuldig bevonden?
Barak merkt, na een ontploffing op een militaire basis op “I do not know, but may there be more such explosions.”, doelend op aanslagen op militaire bases en jij komt met deze opmerking? Knap Hamasistisch hoor. En maar door blijven liegen dat je alle zo genuanceerd en van twee kanten bekijkt. Je dacht, "Laat ik ook een iets stoers zeggen" of zo?

Max Stirner
14-11-11, 13:36
Oh vertel?

De wat van een wat? Onbenul.

Maar je vindt dus dat Israëli's vergelijkbaar zijn, qua gebrek aan beschaving, met Iraniërs. Das al winst zekers.



Het waren dus leden van de Iraanse Republikeinse Garde .... zo'n gemis voor
de mensheid is dat nu ook weer niet.

Saul
14-11-11, 14:11
Oh... jij hebt je onderzoeken al gedaan en Israel is schuldig bevonden?
Barak merkt, na een ontploffing op een militaire basis op “I do not know, but may there be more such explosions.”, doelend op aanslagen op militaire bases en jij komt met deze opmerking? Knap Hamasistisch hoor. En maar door blijven liegen dat je alle zo genuanceerd en van twee kanten bekijkt. Je dacht, "Laat ik ook een iets stoers zeggen" of zo?

Ik weet niet of je het doorhebt maar "such explosions" zijn dus explosies waarbij, net als bij deze, mensen om het leven komen. Daarbij laten we de onmiskenbare bloeddorstigheid van de zionistische kolonie maar buiten beschouwing.

Slinger
14-11-11, 16:29
Ik weet niet of je het doorhebt maar "such explosions" zijn dus explosies waarbij, net als bij deze, mensen om het leven komen. Daarbij laten we de onmiskenbare bloeddorstigheid van de zionistische kolonie maar buiten beschouwing.

Als je aan zo'n allesvernietigende technologie werkt, moet je niet gek opkijken wanneer dat op je zelf terugslaat.

super ick
14-11-11, 16:34
Maar je vindt dus dat Israëli's vergelijkbaar zijn, qua gebrek aan beschaving, met Iraniërs. Das al winst zekers.

Israel spreekt de taal van de regio.

ronald
15-11-11, 09:07
Ik weet niet of je het doorhebt maar "such explosions" zijn dus explosies waarbij, net als bij deze, mensen om het leven komen. Daarbij laten we de onmiskenbare bloeddorstigheid van de zionistische kolonie maar buiten beschouwing.

Ja klopt. Het waren allemaal militairen op een basis en dat waren ook mensen. Heb jij door dat er gesproken werd over "Israeli's"? Nee, natuurlijk niet. Als je werkelijk over bloeddorstigheid wilt lezen raad ik je aan iets meer in Arabische of Iraanse pers te wroeten. Misschien kom je met je bronnen dat het inderdaad Israels werk was? Zou de discussie een struk helderder maken. Ach laat maar. Heb jij net als mark61 toch niet nodig.

knuppeltje
15-11-11, 11:28
Explosie in Iran lijkt werk Israël

Een van de mannen achter de raketten arsenaal van Iran is onder verdachte omstandigheden omgekomen. Hij is al de vierde op rij. Zit de Mossad daar achter?

Amsterdam - Het overlijden dit weekeinde van 'het brein' achter Iran's rakettenarsenaal, voedt opnieuw speculaties dat Israël het atoomprogramma van Teheran saboteert.

De dood van generaal Hassan Moqaddaam volgen minde dan vier dagen na de bekendmaking van het Internationaal Atoomagentschap (IAFA) dat Iran zeer vermoedelijk werkt aan een nucleaire kop voor zijn Shabab-raket. Deze raket heeft voldoende bereik om heel Israël te treffen.
De generaal van de Revolutionaire Garde kwam zaterdag met 16 andere militairen om bij een enorme explosie op een militaire basis in Bidgeneh. De ontploffing was zo heftig, dat de knal 35 kilometer verop, in Teheran, was te horen.
Moqaddam werd maandag in Theheran met grote militaire eer en in het bijzijn van Iran's geestelijke leider ayatollah Ali Khamenei begraven. In ruim een jaar tijd is Moqaddam de vierde hoge Iraniër, betrokken dij de Iraanse wapenprogramma's, die stierf onder verdachte omstandigheden.
Volgens een hoge functionaris van de garde, luitenant-generaal Ramezan Sharif, werd de explosie van zaterdag veroorzaakt door een ongeluk bij de 'verplaatsing van munitie'.
Sharif sloot sabotage meteen uit. Maar toen bekend werd dat ook Moqaddam zich onder de slachtoffers bevond, namen de speculaties over een aanslag snel toe. 'Ik weet het niet', zei op de radio de Israëlische minister van Defensie Ehud Barac, in een reactie op een vraag over de oorzaak van de explosie. 'Maar hoe meer van dit explosies, hoebeter.'
Een groot aantal Israëlische media nam zondag een bericht over van de Amerikaanse blogger Richard Silverstein. Die meldde dat Israël achter de ontploffing zit. Volgens hem zou een hoge Israëlische bron hebben bevestigd dat de operatie het werk was van de Mossad, de Israëlische geheime dienst. De dienst zou daarbij hebben samengewerkt met de Iraanse verzetsbeweging Muhajedin-e Khalq.
Hierop meldde het Amerikaanse weekblad Time, op basis van een bron bij een Westerse inlichtingendienst, dat de explosie het werl was van de Israëlisch. 'Geloof de Iraniërs niet dat het een ongeluk was', aldus de inlichtingenfunctionaris.
De hand van de Mossad wordt ook gezien in de recente dood van drie wetenschappers en Theheran. Zij kwamen om bij diverse bomaanslagen. Het omgekomen drietal zou betrokken zijn geweest bij het nucleaire programma van Iran. De Iraanse regering heeft dit ontkend.
Moqaddam werd maandag door Teheran omschreven als 'de belangrijkste architect van de artillerie- en raketmachiene van de Revolutionaire Garde'.
De Garde leidt het atoomprogramma. Ook werd de generaal 'de grondlegger van de afschrikkingsmacht van ons land' genoemd. Moqaddam leidde naar verluidt de 'Jihad-eenheid' die is belast met de ontwikkeling van raketten en andere zware wapens. Iran beschikt sinds 2003 over de Shabab 3-raket, afgeleid van de Noord-Koreaanse Nodong. De raket heeft een bereik van zo'n 2.000 kilometer.
De vooruitgang van Teheran op het gebied van raketten, leidde de afgelopen jaren tot ongerustheid in Israël en de VS. Israël, als ook alle Amerikaanse bases in de regio, liggen binnen het bereik van de Shabab 3. Volgens Israël werkt Teheran aan een opvolger van de Shabab 3, die de VS moeten kunnen treffen. Iran heeft nog niet zo'n intercontinentale raket.
Iraanse oppositiegroepen meldden maandag dat in de Alghadir-kazerne waar Moqaddam werd gedood Shabab 3-raketten lagen opgeslagen. Bij de explosie. op een luchtmachtterrein van de garde, zouden diverse raketten zijn ontploft.(VOlkskrant)

Wat er ook van waar is? Noch Israël, noch Theheran heeft er belang bij dat ze iets zullen toegeven. Israël niet omdat het anders toegeeft dat het niet schuwt voor moordpartijen op andermans bodem, en Theheran niet omdat het anders toegeeft dat die verzetsbeweging tot heel wat in staat is.

Maar de mossad heeft hoe dan ook allang bewezen tot heel sterke staaltjes bekwaam te zijn.

mark61
15-11-11, 11:32
Het waren dus leden van de Iraanse Republikeinse Garde .... zo'n gemis voor
de mensheid is dat nu ook weer niet.

Het waren dus leden van Tsahal. Zo'n gemis voor de mensheid is dat ook niet.

mark61
15-11-11, 11:33
Israel spreekt de taal van de regio.

Maar eigenlijk, diep van binnen, zijn ze heel beschaafd.

Soldim
15-11-11, 13:27
Maar eigenlijk, diep van binnen, zijn ze heel beschaafd.

Dat waag ik nou weer te betwijfelen :hihi:

mark61
15-11-11, 13:40
Dat waag ik nou weer te betwijfelen :hihi:

Super niet, geloof ik :hihi:

Jij bent een nare zwartkijker. Antisemiet :jammer:

Spoetnik
15-11-11, 15:02
De dood van generaal Hassan Moqaddaam volgen minde dan vier dagen na de bekendmaking van het Internationaal Atoomagentschap (IAFA) dat Iran zeer vermoedelijk werkt aan een nucleaire kop voor zijn Shabab-raket. Deze raket heeft voldoende bereik om heel Israël te treffen.

Als je dat raport leest, dan is er geen enkel vermoeden dat Iran aan een bom werkt. Het raport staat vol met "may", "might", "coukd". Geen enkel hard bewijs.

En de eerste paragraaf van het raport zegt eigenlijk wel genoeg:

“While the Agency continues to verify the non-diversion of declared nuclear material at the nuclear facilities and LOFs declared by Iran under its Safeguards Agreement, as Iran is not providing the necessary cooperation, including by not implementing its Additional Protocol, the Agency is unable to provide credible assurance about the absence of undeclared nuclear material and activities in Iran, and therefore to conclude that all nuclear material in Iran is in peaceful activities.”

Kortom, wij kunnen het niet bewijzen, dus Iran moet maar bewijzen dat ze niet aan een bom werken.

Tomas
15-11-11, 15:05
Echo.

Slinger
15-11-11, 16:08
Als je dat raport leest, dan is er geen enkel vermoeden dat Iran aan een bom werkt. Het raport staat vol met "may", "might", "coukd". Geen enkel hard bewijs.

En de eerste paragraaf van het raport zegt eigenlijk wel genoeg:

“While the Agency continues to verify the non-diversion of declared nuclear material at the nuclear facilities and LOFs declared by Iran under its Safeguards Agreement, as Iran is not providing the necessary cooperation, including by not implementing its Additional Protocol, the Agency is unable to provide credible assurance about the absence of undeclared nuclear material and activities in Iran, and therefore to conclude that all nuclear material in Iran is in peaceful activities.”

Kortom, wij kunnen het niet bewijzen, dus Iran moet maar bewijzen dat ze niet aan een bom werken.

En waar bevindt zich volgens jou dat verdwenen nucleaire materiaal?

Spoetnik
15-11-11, 16:14
En waar bevindt zich volgens jou dat verdwenen nucleaire materiaal?

De IAEA heeft geen bewijs voor "verdwenen nucleair materiaal", dus Iran moet maar bewijzen dat er iets niet is. Net zoals Saddam moest bewijzen dat hij geen nucleaire wapens had.

Slinger
15-11-11, 16:21
De IAEA heeft geen bewijs voor "verdwenen nucleair materiaal", dus Iran moet maar bewijzen dat er iets niet is. Net zoals Saddam moest bewijzen dat hij geen nucleaire wapens had.

http://www.nytimes.com/2011/11/09/world/un-details-case-that-iran-is-at-work-on-nuclear-device.html?pagewanted=1&_r=2&hp

Spoetnik
15-11-11, 16:49
http://www.nytimes.com/2011/11/09/world/un-details-case-that-iran-is-at-work-on-nuclear-device.html?pagewanted=1&_r=2&hp

Geen enkel hard bewijs.. Alle zogenaamde bewijzen zijn ook te verklaren buiten de context van een nucleaire bom. Echte bewijzen zoals nucleair verwerkt uranium dat in een bom gebruikt kan worden bestaat echter niet.

Bar
15-11-11, 17:43
Geen enkel hard bewijs.. Alle zogenaamde bewijzen zijn ook te verklaren buiten de context van een nucleaire bom. Echte bewijzen zoals nucleair verwerkt uranium dat in een bom gebruikt kan worden bestaat echter niet.Als de Iraanse mafia-kliek weer een groen waas ziet en kort daarna Tel Aviv verdampt is, wordt het bewijs al wat consistenter.

Slinger
15-11-11, 17:52
Geen enkel hard bewijs.. Alle zogenaamde bewijzen zijn ook te verklaren buiten de context van een nucleaire bom. Echte bewijzen zoals nucleair verwerkt uranium dat in een bom gebruikt kan worden bestaat echter niet.

Vind je het erg dat ik er niet gerust op ban?

Spoetnik
15-11-11, 18:03
Als de Iraanse mafia-kliek weer een groen waas ziet en kort daarna Tel Aviv verdampt is, wordt het bewijs al wat consistenter.

En daarna verdampt heel Iran van de aardbodem. Welke idioot denkt nou dat Iran Israel zal nuken, zo gestoord zijn de Ayatollahs niet, ze zijn meer bezig met zichzelf aan de macht houden.

Spoetnik
15-11-11, 18:04
Vind je het erg dat ik er niet gerust op ban?

Vind ik best, zolang je maar geen voorstander bent om Iran te bombarderen... Dat gaat Israel namelijk flink veel ellende brengen, trouwens de rest van de wereld ook, maar de raketten regen uit Libanon is dan mijn belangrijkste zorg.

Spoetnik
15-11-11, 18:07
En daarna verdampt heel Iran van de aardbodem. Welke idioot denkt nou dat Iran Israel zal nuken, zo gestoord zijn de Ayatollahs niet, ze zijn meer bezig met zichzelf aan de macht houden.

De enige reden dat Iran een bom zou willen hebben, is om te voorkomen dat de VS Iran aanvallen. Ze hoeven alleen maar naar de geschiedenis van de axis of evil te kijken: Iraq - geen bom - aanval, Noord-Korea - wel bom - geen aanval.

Slinger
15-11-11, 18:53
De enige reden dat Iran een bom zou willen hebben, is om te voorkomen dat de VS Iran aanvallen. Ze hoeven alleen maar naar de geschiedenis van de axis of evil te kijken: Iraq - geen bom - aanval, Noord-Korea - wel bom - geen aanval.

Een andere strategie zou kunnen zijn: gaan voor vrijheid en democratie, dan hebben ze zeker niets te duchten.

Wizdom
15-11-11, 18:54
Een andere strategie zou kunnen zijn: gaan voor vrijheid en democratie, dan hebben ze zeker niets te duchten.

Dezelfde vrijjheid als in Israel?

Spoetnik
15-11-11, 19:04
Een andere strategie zou kunnen zijn: gaan voor vrijheid en democratie, dan hebben ze zeker niets te duchten.

Dat moet toch echt vanuit Iran zelf komen. Daarbij kunnen we weinig doen om ze te helpen.

Spoetnik
15-11-11, 19:06
Dezelfde vrijjheid als in Israel?

Actually, Israel gaat de andere kant op, het wordt hier steeds minder democratisch. Death by a thousand cuts... In 20 jaar zal Israel net als Iran een theocratisch regime hebben.

Slinger
15-11-11, 19:20
Dat moet toch echt vanuit Iran zelf komen. Daarbij kunnen we weinig doen om ze te helpen.

We kunnen in elk geval het regime onder druk zetten.

Spoetnik
15-11-11, 19:24
We kunnen in elk geval het regime onder druk zetten.

Wat voor soort druk heb je het over?

Het zal een eventuele nucleaire bom (waar jij blijkbaar zo bang voor bent) niet tegen houden.

Wizdom
15-11-11, 19:27
We kunnen in elk geval het regime onder druk zetten.

De ZIONISTEN zullen iedereen die ze onbewust of bewust helpt naaien tot op het bot... Als toetje krijgen ze de HEL toe... Dat is hun beloning...

super ick
15-11-11, 19:54
De ZIONISTEN zullen iedereen die ze onbewust of bewust helpt naaien tot op het bot... Als toetje krijgen ze de HEL toe... Dat is hun beloning...

Zet er gewoon Joden neer i.pv. Zionisten. Braak het er maar gewoon uit dan ben je tenminste eerlijk.

Wizdom
15-11-11, 20:24
Zet er gewoon Joden neer i.pv. Zionisten. Braak het er maar gewoon uit dan ben je tenminste eerlijk.

ZIONISTEN zijn geen Joden. Wat ben jij onwetende zeg? Joden kunnen wel ZIONISTEN zijn maar dat hoeft niet.

super ick
15-11-11, 20:26
ZIONISTEN zijn geen Joden. Wat ben jij onwetende zeg? Joden kunnen wel ZIONISTEN zijn maar dat hoeft niet.

Aha Zionisten zijn geen Joden?

Ik zal het onthouden.

Wizdom
15-11-11, 20:27
Aha Zionisten zijn geen Joden?

Ik zal het onthouden.

Nogmaals ZIONISTEN zijn geen Joden maar Joden kunnen wel ZIONISTEN zijn capiche?

Naar mij inziens zijn de ZIONISTEN aan de top van de piramide SATANISTEN.

Kortman
15-11-11, 23:37
Nogmaals ZIONISTEN zijn geen Joden maar Joden kunnen wel ZIONISTEN zijn capiche?

Naar mij inziens zijn de ZIONISTEN aan de top van de piramide SATANISTEN.

Dat vond Hitler ook .
:zegniets:

super ick
16-11-11, 08:10
Nogmaals ZIONISTEN zijn geen Joden


Ja ja ik heb het helemaal begrepen. Zionisten zijn geen Joden.

Bedankt voor de les. Zo zie je, een mens is nooit te oud om te leren.

Slinger
16-11-11, 08:48
Ja ja ik heb het helemaal begrepen. Zionisten zijn geen Joden.

Bedankt voor de les. Zo zie je, een mens is nooit te oud om te leren.

Maar ze hebben wel Joodse namen, volgens Wiz.

super ick
16-11-11, 14:26
Maar ze hebben wel Joodse namen, volgens Wiz.

Het is een compleet raadsel!

ronald
16-11-11, 16:20
Dezelfde vrijjheid als in Israel?

Ik zie hier, in Israel, geen gesjoemel met verkiezingsuitslagen, een Nationale Garde die links en rechts op haar eigen bevolking schiet om maar wat verschillen te noemen. Homoseksuelen worden hier ook niet opgehangen. " Overspelige" vrouwen krijgen hier ook geen zweepslagen. Dat een groot blok hier tegen Iran is, is omdat de grote bek uit Theheran het tegen het volk hier heeft en dat heeft met religieuze verbondenheid hier niets te maken. De taal die ze spreekt is dood en verderf gebaseerd op leugens, oude vooroordeling uit de Wijzen van Zion waar jij ook lustig uit put. Totaal meshuge.
Hier daarentegen spreek ik met Israelische Arabische Moslims, Christenen en Druzen. Morgen naar Tulkarem en Salfit en ik kan je verzekeren dat ze hier veel minder gestoord zijn. Wat men allemaal realiseerd is dat die gek uit Theheran nooit presici bommen kan schieten waarvoor zij beschermd kan zijn. Dat heet in jouw filosofie natuurlijk shahidiem voor de goede zaak.

Abu_Hurayrah
16-11-11, 16:28
Ik zie hier, in Israel, geen gesjoemel met verkiezingsuitslagen, een Nationale Garde die links en rechts op haar eigen bevolking schiet om maar wat verschillen te noemen. Homoseksuelen worden hier ook niet opgehangen. " Overspelige" vrouwen krijgen hier ook geen zweepslagen. Dat een groot blok hier tegen Iran is, is omdat de grote bek uit Theheran het tegen het volk hier heeft en dat heeft met religieuze verbondenheid hier niets te maken. De taal die ze spreekt is dood en verderf gewbaseerd op leugens, oude vooroordeling uit de Wijzen van Zion waar jij ook lustig uit put. Totaal meshuge.
Hier daarentegen spreek ik met Israelische Arabische Moslims, Christenen en Druzen. Morgen naar Tulkarem en Salfit en ik kan je verzekeren dat ze hier veel minder gestoord zijn. Wat men allemaal realiseerd is dat die gek uit Theheran nooit precisi bommen kan schieten waarvoor zij beschermd kan zijn. Dat heet in jouw filosofie natuurlijk shahidiem voor de goede zaak.

Zie hier hoe de vrijheid terug wordt gewonnen - door een heks zijn vrijheid in te perken, in het land van monotheïsme (SA):


http://www.youtube.com/watch?v=oXSYg7ktvpE

super ick
16-11-11, 17:23
Zie hier hoe de vrijheid terug wordt gewonnen - door een heks zijn vrijheid in te perken, in het land van monotheïsme (SA):

Execution of Wizard by Beheading in Saudi Arabia 20-9-2011 - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=oXSYg7ktvpE)

De bakermat van de islam.
Houzee!

Doodstraf ala, maar dat executeren in het openbaar. En de toeschouwers? Die smullen er van.

rbn
16-11-11, 17:46
Joden kunnen wel ZIONISTEN zijn maar dat hoeft niet.

dit is te gecompliceerd voor superick..

rbn
16-11-11, 17:50
Maar ze hebben wel Joodse namen, volgens Wiz.

vermoedelijk hebben bijna alle zionisten joodse namen ja, of verbasteringen daarvan.. jij draagt ongetwijfeld ook joodse/bijbelse namen..

Slinger
16-11-11, 23:06
vermoedelijk hebben bijna alle zionisten joodse namen ja, of verbasteringen daarvan.. jij draagt ongetwijfeld ook joodse/bijbelse namen..

Zeker weten, en ook een oorspronkelijk Germaanse naam, dus ik zit helemaal goed.

Wizdom
16-11-11, 23:15
Zeker weten, en ook een oorspronkelijk Germaanse naam, dus ik zit helemaal goed.

Je ben een ZIONIST... Dat was me gezien je argumentatie wel duidelijk...

Slinger
16-11-11, 23:19
Je ben een ZIONIST... Dat was me gezien je argumentatie wel duidelijk...

Inderdaad, en ik ben blij dat het kwartje bij jou eindelijk valt. Zionisten herken je aan hun denkbeelden en argumentatie, niet aan hun namen.

Wizdom
16-11-11, 23:21
Inderdaad, en ik ben blij dat het kwartje bij jou eindelijk valt. Zionisten herken je aan hun denkbeelden en argumentatie, niet aan hun namen.

Bij mij is het kwartje idd gevallen... Of ie bij jou is gevallen betwijfel ik... Waarschijnlijk als het al te laat is... Maar goed... Iedereen krijgt wat hij verdient... Ook jij...

Slinger
16-11-11, 23:26
Bij mij is het kwartje idd gevallen... Of ie bij jou is gevallen betwijfel ik... Waarschijnlijk als het al te laat is... Maar goed... Iedereen krijgt wat hij verdient... Ook jij...

Zou je eens in overweging kunnen nemen dat zionisten ook mensen zijn?

Wizdom
16-11-11, 23:26
Inderdaad, en ik ben blij dat het kwartje bij jou eindelijk valt. Zionisten herken je aan hun denkbeelden en argumentatie, niet aan hun namen.

Zit je ook bij de Vrijmetselaars ?

Slinger
16-11-11, 23:27
Zit je ook bij de Vrijmetselaars ?

Daar mag ik me echt niet over uitlaten. Je hebt geen idee wat de gevolgen zouden zijn.

Wizdom
16-11-11, 23:31
Daar mag ik me echt niet over uitlaten. Je hebt geen idee wat de gevolgen zouden zijn.

Ik weet het... Je komt er niet levend uit als je eenmaal die grot van de HEL binnen bent gelopen... Maar als je verder kijkt dan je neus lang is, is dat toch de beste keuze die je kunt maken... Het alternatief is namelijk nog gruwelijker...

H.P.Pas
16-11-11, 23:41
Het alternatief is namelijk nog gruwelijker...
Om dat tegen te gaan is de SOP opgericht, de Sociale Ontwaak Partij. Na meten en goedkeuring van de driftgraad kan op eigen rekening een zwart kostuum worden aangeschaft met karakteristiek hoofddeksel

super ick
17-11-11, 09:23
dit is te gecompliceerd voor superick..

Niet ouwehoeren. Ik ging alleen in op de stelling 'zionisten zijn geen joden'.
Dat was waar ik op reageerde niet op het stukje wat jij qoute.

Of is dat te gecompliceerd voor je?