PDA

Bekijk Volledige Versie : PVV wil Greenpeace Nederland uit



knuppeltje
21-11-11, 08:05
Greenpeace gaat zo vaak over de schreef, dat onderzocht moet worden of de organisatie niet het land uitgezet kan worden, zegt PVV-Kamerlid Richard de Mos vandaag in de Telegraaf. Ook de VVD is kritisch op de milieuorganisatie.

De grootste regeringspartij wil daarom onderzoek of subsidies van milieuorganisaties die de wet overtreden niet kunnen worden stopgezet. Ook zouden organisaties als Greenpeace geen geld meer mogen krijgen van bijvoorbeeld de Postcodeloterij, oppert Kamerlid René Leegte van de VVD in de krant. De PVV wil dat het internationale hoofdkantoor in Amsterdam wordt gesloten, de acties van Greenpeace zouden schadelijk zijn voor Nederland.

Volgens Leegte en De Mos zoekt Greenpeace steeds vaker de randen van de wet op, en wordt de wet ook steeds vaker overschreden.

Geweldloos
Directeur Sylvia Borren van Greenpeace reageert tegenover persbureau Novum: 'Het zou logischer zijn als de heer Mos samen met de eigen kiezers en miljoenen Greenpeacesupporters opkomt tegen vervuilende praktijken.' Borren benadrukt dat Greenpeace altijd geweldloos te werk gaat.

VVD en PVV pleitten overigens al eerder voor het stopzetten voor fiscale voordelen voor millieuorganisaties als Greenpeace.(parool.nl)

Gelukkig maar weer dat in deze zware tijden de PVV en VVD hun tijd alleen maar besteden aan echt serieuze zaken. :wijs:

Eric de Blois
21-11-11, 21:32
Greenpeace gaat zo vaak over de schreef, dat onderzocht moet worden of de organisatie niet het land uitgezet kan worden, zegt PVV-Kamerlid Richard de Mos vandaag in de Telegraaf.

Wat mij betreft: op naar nul zetels. De PVV kan van mij nu echt helemaal naar de kloten. Was ik eerst nog wel gematigd positief over wilders, het wordt steeds gekker met de PVV. Het ene na het andere idiote idee. Gelukkig heb ik er nooit op gestemd en zal dat ook zeker niet gaan doen.

knuppeltje
22-11-11, 09:12
Wat mij betreft: op naar nul zetels. De PVV kan van mij nu echt helemaal naar de kloten. Was ik eerst nog wel gematigd positief over wilders, het wordt steeds gekker met de PVV. Het ene na het andere idiote idee. Gelukkig heb ik er nooit op gestemd en zal dat ook zeker niet gaan doen.

Tja, ook de PVV moet wat. Ze hebben geen enkele politieke inhoud, maar de achterban moet daar vooral geen aandacht voor krijgen.

pati
22-11-11, 10:01
daar zullen de Volkerts van der G'tjes niet blij mee zijn