PDA

Bekijk Volledige Versie : PVV boos over welkom Mekkagangers op Schiphol



Eric de Blois
22-11-11, 02:42
PVV boos over welkom Mekkagangers op Schiphol

Maandag 21 november 2011 om 17:19:04

Bron: nieuws.nl (http://binnenland.nieuws.nl/669968/pvv_boos_over_welkom_mekkagangers_op_schiphol)

(Novum) - Een welkomststand voor moslims die op bedevaart naar Mekka zijn geweest heeft de woede gewekt van de PVV. De PVV-fractie in de Provinciale Staten in Noord-Holland spreekt van 'zelfislamisering'. "Onze nationale luchthaven Schiphol is een seculier overheidsbedrijf, dat zich verre dient te houden van dit soort speciale behandelingen van religieuze groepen", vindt Statenlid Hero Brinkman.

http://nieuws-2.nl/nieuwsnl/novum/265/669968.jpg

Op Schiphol is een kleine ruimte ingericht waar Mekkagangers worden verwelkomd met muntthee en zoete lekkernijen. Daarboven hangt een bord met de tekst: Amsterdam Airport Schiphol heet alle Haci/Hadj welkom.

De PVV vraagt of andere terugkerende pelgrims, zoals die naar Lourdes, Fatima of Santiago de Compostella ook zo in de watten worden gelegd. Ook wil de partij weten waarom er geen kerstbomen op Schiphol te zien zijn, maar wel een 'stilleven bestaande uit een Perzisch tapijt en ligkussens met een banier erboven.' "Ligt de afwezigheid van kerstbomen in de aankomsthal erin, dat de aanhangers van de islam hier wellicht aanstoot aan nemen?"

Volgens een woordvoerder van Schiphol is dit onzin. "Achter de paspoortcontrole staan al volop kerstbomen. Voor de paspoortcontrole is er in beperkte mate kerstversiering te zien, maar dat heeft niets met moslims, maar alles met Sinterklaas te maken. Als die weer terug naar Spanje is gaan we op en rond de luchthaven los met kerstversiering."

De welkomststand voor Mekkagangers is niets nieuws, zegt de woordvoerder. "Dit doen we al jaren, vanuit de gedachte van goed gastheerschap. Zo'n vijfduizend mensen komen jaarlijks familieleden en vrienden ophalen die naar Mekka zijn geweest. Net als tijdens de zomerdrukte, als we ijsjes of stroopwafels uitdelen, doen we dan iets extra's."

Van islamisering van de luchthaven is geen sprake, benadrukt Schiphol. "Natuurlijk mag iedere politieke partij vragen stellen. Dat is hun goed recht."

Eric de Blois
22-11-11, 02:47
Van islamisering van de luchthaven is geen sprake, benadrukt Schiphol. "Natuurlijk mag iedere politieke partij vragen stellen. Dat is hun goed recht."


Het is een heel vriendelijk gebaar van de luchthaven. Dat lijkt mij voor die moslims' die terugkeren toch een leuke verrassing. Goede reactie van de luchthaven naar de PVV toe.


"Onze nationale luchthaven Schiphol is een seculier overheidsbedrijf, dat zich verre dient te houden van dit soort speciale behandelingen van religieuze groepen", vindt Statenlid Hero Brinkman.


Schiphol kent ook gebedsruimtes (http://www.schiphol-nieuws.nl/2009/01/19/even-bidden-en-dan-vliegen/). Dit is spijkers op laag water zoeken. Op naar nul zetels.

http://a0.img.mobypicture.com/248483d5ecc60de921b6d4c91e6009c8_view.jpg

super ick
22-11-11, 08:30
Het is een heel vriendelijk gebaar van de luchthaven. Dat lijkt mij voor die moslims' die terugkeren toch een leuke verrassing. Goede reactie van de luchthaven naar de PVV toe.



Schiphol kent ook gebedsruimtes (http://www.schiphol-nieuws.nl/2009/01/19/even-bidden-en-dan-vliegen/). Dit is spijkers op laag water zoeken. Op naar nul zetels.

http://a0.img.mobypicture.com/248483d5ecc60de921b6d4c91e6009c8_view.jpg

Ze moeten blijven roepen om aandacht te blijven genereren.
Islamisering van de luchthaven. Tis toch om je dood te lachen?
Zou dat de hand van Camiel Eurlings zijn? Die werkt toch bij KLM?

knuppeltje
22-11-11, 08:56
Ze moeten blijven roepen om aandacht te blijven genereren.

Helemaal niet, die zouden ze toch wel hebben. Maar dergelijke reuring is voor de PPV gewoon bittere noodzaak geworden. In werkelijk alles faalt de partij, geen enkele belofte aan hun kiezer kunnen ze hard maken. Die constante en steeds dollere reuring moet de aandacht van de PVV-kiezers van zoveel falen afhouden.
En het moet gezegd: het lukt de PVV nog ook.

Slinger
22-11-11, 09:00
Helemaal niet, die zouden ze toch wel hebben. Maar dergelijke reuring is voor de PPV gewoon bittere noodzaak geworden. In werkelijk alles faalt de partij, geen enkele belofte aan hun kiezer kunnen ze hard maken. Die constante en steeds dollere reuring moet de aandacht van de PVV-kiezers van zoveel falen afhouden.
En het moet gezegd: het lukt de PVV nog ook.

Wat is eigenlijk het verschil tussen deze uiting van de PVV en jouw haat tegen alles wat christelijk is?

knuppeltje
22-11-11, 09:10
Wat is eigenlijk het verschil tussen deze uiting van de PVV en jouw haat tegen alles wat christelijk is?

Haat? Haten is zo vermoeiend. Ik vind gewoon de PVV en grefo's verwerpelijk. Uiterst verwerpelijk, moet ik zeggen.

Slinger
22-11-11, 09:11
Haat? Haten is zo vermoeiend. Ik vind gewoon de PVV en grefo's verwerpelijk. Uiterst verwerpelijk, moet ik zeggen.

Geen verschil dus.

mark61
22-11-11, 09:12
Jammer van de spelfouten in beide woorden. Is echt moeilijk, een woord van 4 en eentje van 5 letters.

Komt nog bij dat 'alle' door een meervoud moet worden gevolgd. In dit geval in het Turks tenminste, van het Arabisch / Tmazight weet ik het niet.

super ick
22-11-11, 09:28
Helemaal niet, die zouden ze toch wel hebben. Maar dergelijke reuring is voor de PPV gewoon bittere noodzaak geworden. In werkelijk alles faalt de partij, geen enkele belofte aan hun kiezer kunnen ze hard maken. Die constante en steeds dollere reuring moet de aandacht van de PVV-kiezers van zoveel falen afhouden.
En het moet gezegd: het lukt de PVV nog ook.

DIe hebben ze niet als ze niets doen. Dus ze blijven onzin roepen. En de kiezers vinden dat je af en toe best een keer de plank mis mag slaan. Tenminste.......dat denk ik, gezien het feit dat het hen geen stemmen kost.
Ze zetten de politiek volledig op zijn kop. Ik sluit niet uit dat de PVV straks de grootste partij wordt.
Dat zou de grote verliezers (CDA en PvdA) toch eens aan het denken moeten zetten.

knuppeltje
22-11-11, 09:29
Geen verschil dus.

Beide zijn voor mij knettergek.

rbn
22-11-11, 12:33
"Achter de paspoortcontrole staan al volop kerstbomen. Voor de paspoortcontrole is er in beperkte mate kerstversiering te zien, maar dat heeft niets met moslims, maar alles met Sinterklaas te maken.

:vreemd:

Kortman
23-11-11, 21:15
Helemaal niet, die zouden ze toch wel hebben. Maar dergelijke reuring is voor de PPV gewoon bittere noodzaak geworden. In werkelijk alles faalt de partij, geen enkele belofte aan hun kiezer kunnen ze hard maken. Die constante en steeds dollere reuring moet de aandacht van de PVV-kiezers van zoveel falen afhouden.
En het moet gezegd: het lukt de PVV nog ook.

Als het ze lukt , dan komt het omdat ze ook goede punten hebben.
Maar dit is weer een goed voorbeeld van idioterie !

Ik heb de beelden uit MEKKA gezien en vind het op zich al een prestatie om zo je Geloof te belijden ,en kan me best voorstellen dat famillie en vrienden trots zijn op hun Mekka gangers ,wat is daar nou mis mee?

knuppeltje
24-11-11, 09:48
Als het ze lukt , dan komt het omdat ze ook goede punten hebben.
Maar dit is weer een goed voorbeeld van idioterie !

Ik heb de beelden uit MEKKA gezien en vind het op zich al een prestatie om zo je Geloof te belijden ,en kan me best voorstellen dat famillie en vrienden trots zijn op hun Mekka gangers ,wat is daar nou mis mee?

Welke goede punten? Het is allemaal idioterie bij hen.

Wat mij betreft: helemaal niets!

super ick
24-11-11, 15:10
Welke goede punten? Het is allemaal idioterie bij hen.

Wat mij betreft: helemaal niets!

Aha, jij hebt het programma bestudeert?

Waarschijnlijk niet.

JE laat je onderbuik weer eens aan het woord en generaliseerd er op los.
Als het de juiste groep betreft is dat voor jou geen enkel probleem zie ik.

Op sommige onderdelen is de PVV linkser dan GL. kijk maar eens na.

Abu_Hurayrah
24-11-11, 21:51
Ik snap überhaupt niet wat er zo leuk aan is om terug te komen in Nederland na in de geboortestad van de Profeet salAllahu 'alayhi wa salam te zijn geweest.

Kortman
24-11-11, 22:40
Welke goede punten? Het is allemaal idioterie bij hen.

Wat mij betreft: helemaal niets!

O dus jij bent het eens met onze (troepen) in Afganistan ? zgn om de politie op te leiden ?
Met onze EURO die ons door o.a wijlen de heer ( L)Duizenberg door de strot is geduwd ,en de miljarden die we al gestort hebben en het einde is nog niet in zicht!
Onze hulp van miljoenen aan de arme landen (opzich een erg goed doel ) ware het niet dat hun dictators het in hun zakken laten verdwijnen!
De boven staande punten zijn juist die waar Wilders fel tegen stander van is .
Nogmaals zijn andere standpunten zijn soms bij het idiote af, ik noem alleen maar ff de zgn ,,kopvoddetaks ,, wat overigens meer een stunt was voor aan dacht .
Verder ben ik het met weinig punten van Wilders eens ,en zeker niet met zijn anti ISLAM filmpjes,

Joesoef
24-11-11, 22:46
Ze moeten blijven roepen om aandacht te blijven genereren.
Islamisering van de luchthaven. Tis toch om je dood te lachen?
Zou dat de hand van Camiel Eurlings zijn? Die werkt toch bij KLM?


Ja! Schiphol is door dat maoïstische overheidstuig geïslamiseerd!

Kortman
24-11-11, 22:55
Ik snap überhaupt niet wat er zo leuk aan is om terug te komen in Nederland na in de geboortestad van de Profeet salAllahu 'alayhi wa salam te zijn geweest.

Ik ben geen Moslim ,maar mijn bewondering voor al die mensen op leeftijd die MEKKA GANGERS zijn .
Het lijkt mij toch een enorme prestatie in alle opzichten.

knuppeltje
25-11-11, 09:47
Op sommige onderdelen is de PVV linkser dan GL. kijk maar eens na.

Vertel eens?

knuppeltje
25-11-11, 10:05
O dus jij bent het eens met onze (troepen) in Afganistan ? zgn om de politie op te leiden ?

Met onze EURO die ons door o.a wijlen de heer ( L)Duizenberg door de strot is geduwd ,

en de miljarden die we al gestort hebben en het einde is nog niet in zicht!

Onze hulp van miljoenen aan de arme landen (opzich een erg goed doel ) ware het niet dat hun dictators het in hun zakken laten verdwijnen!


Als ze daar echt succes mee zouden hebben? Wat kost nu een man of honderd daarvoor? Volgens mij veel veel minder dan de militaire bijdragen die er eerder is geleverd.

Duizenberg heeft die door onze strot geduwd?

Nee het begint pas. Ik bedoel met de herstelwerkzaamheden van alle achterstallige wetgeving op de controle op de boekhouding van de EU-landen door Brussel. Veel te laat, maar toch. Zo gaat dat nu eenmaal. Er worden pas dijken aangelegd na overstromingen, en pas na het verzuipen van het kalf dempt men de put. Soms is daarvoor zelfs een verzopen kalf te weinig.

Als die diktaters het van de ontwikkelingshulp hadden moeten hebben, dan waren ze daarmee maar heel weinig opgeschoten. Het meeste van al die ontwikkelingshulp belandde bij de Nederlandse bedrijven die voor die ontwikkelingshulp van de diverse regeringen moesten worden ingeschakeld.
Diktaters worden superrijk door westerse of andere vreemde mogendheden op kosten van hun eigen bevolking, hun grondstoffen te laten plunderen, of er militaire faciliteiten aan te verlenen.

Kort, wel even bij de les blijven man.

mark61
25-11-11, 14:00
Ik snap überhaupt niet wat er zo leuk aan is om terug te komen in Nederland na in de geboortestad van de Profeet salAllahu 'alayhi wa salam te zijn geweest.

Ja, waarom blijven ze daar niet allemaal. Waarom ga jij daar niet heen en blijf je daar, in het beloofde land en dan nog wel in de heilige stad?

Mounafiq kbir.

mark61
25-11-11, 14:03
Op sommige onderdelen is de PVV linkser dan GL. kijk maar eens na.

Ja, dat is het absurde. Denken dat je sociale voorzieningen overeind kan houden of zelfs uitbreiden door ontwikkelingssamenwerking af te schaffen en uit de euro en de EU te stappen.

Alleen halfwits lopen daar warm voor.

mark61
25-11-11, 14:07
Vertel eens?

Nou ze maken zich hard voor ouderenzorg en ik dacht tegen versoepeling ontslagrecht enzo. Ze denken dat te betalen van het beëindigen van ontwikkelingssamenwerking en cultuur. Ze kunnen alleen niet zo goed rekenen. Als je dan ook nog uit de EU zou stappen heb je een ramp die zelfs de SP niet zou veroorzaken.

Het debiele is dat dat lijnrecht ingaat tegen de ideeën van de VVD. Zelfs D66 en GL staan open voor rechtsige maatregelen om de economie wat aan te jagen. Vandaar dat in de wandelgangen nu wordt gebabbeld over een coalitieverandering :hihi: Enfin wat VVD en CDA aangaat is dat alleen om die dolle hond wat in te tomen.

De PVV kan prima de grootste partij worden, alleen is er dan geen meerderheid te vormen met een VVD en SGP. Het CDA is dood. Immers, de PVV snoept stemmen af van VVD en CDA. Niet meer van de PvdA, schat ik zo in. Alle overlopers zijn nu wel zo'n beetje overgelopen.

super ick
25-11-11, 16:24
Nou ze maken zich hard voor ouderenzorg en ik dacht tegen versoepeling ontslagrecht enzo. Ze denken dat te betalen van het beëindigen van ontwikkelingssamenwerking en cultuur. Ze kunnen alleen niet zo goed rekenen. Als je dan ook nog uit de EU zou stappen heb je een ramp die zelfs de SP niet zou veroorzaken.

Het debiele is dat dat lijnrecht ingaat tegen de ideeën van de VVD. Zelfs D66 en GL staan open voor rechtsige maatregelen om de economie wat aan te jagen. Vandaar dat in de wandelgangen nu wordt gebabbeld over een coalitieverandering :hihi: Enfin wat VVD en CDA aangaat is dat alleen om die dolle hond wat in te tomen.

De PVV kan prima de grootste partij worden, alleen is er dan geen meerderheid te vormen met een VVD en SGP. Het CDA is dood. Immers, de PVV snoept stemmen af van VVD en CDA. Niet meer van de PvdA, schat ik zo in. Alle overlopers zijn nu wel zo'n beetje overgelopen.

Je geeft dus impliciet toe dat linkse standpunten leiden tot een economische catastrofe?

mark61
25-11-11, 16:47
Je geeft dus impliciet toe dat linkse standpunten leiden tot een economische catastrofe?

Toegeven? Waar heb je het nou weer over? Heb ik ooit 'linkse' economische standpunten verdedigd?

Het zit tussen jouw oren, mij indelen bij 'de linkse kerk'. Volstrekte vooringenomen fantasie.

Jij werkt alleen maar met je vooringenomen fantasie-ideeën. Mensen in hokjes douwen.

Onstellende flauwekul. Ik vind al mijn hele leven dat de SP onzinnige ideeën heeft.

De wereld is dus niet zwart-wit, al wil jij dat nog zo graag. Er zijn 'linksen' die voor de EU zijn, en 'linksen' die ertegen zijn. Er zijn 'linksen' die bijv. het ontslagrecht willen versoepelen, en 'linksen' die dat niet willen.

Wake up in the real world, kom uit je primitieve fantasiewereld.

knuppeltje
25-11-11, 17:51
Nou ze maken zich hard voor ouderenzorg en ik dacht tegen versoepeling ontslagrecht enzo.

Ze denken dat te betalen van het beëindigen van ontwikkelingssamenwerking en cultuur. Ze kunnen alleen niet zo goed rekenen. Als je dan ook nog uit de EU zou stappen heb je een ramp die zelfs de SP niet zou veroorzaken.

Het debiele is dat dat lijnrecht ingaat tegen de ideeën van de VVD. Zelfs D66 en GL staan open voor rechtsige maatregelen om de economie wat aan te jagen. Vandaar dat in de wandelgangen nu wordt gebabbeld over een coalitieverandering :hihi: Enfin wat VVD en CDA aangaat is dat alleen om die dolle hond wat in te tomen.

De PVV kan prima de grootste partij worden, alleen is er dan geen meerderheid te vormen met een VVD en SGP. Het CDA is dood. Immers, de PVV snoept stemmen af van VVD en CDA. Niet meer van de PvdA, schat ik zo in. Alle overlopers zijn nu wel zo'n beetje overgelopen.

Op die zorg heeft de PVV volgens mij alleen maar heel veel moeten toegeven, en zal hun achterban, als de mist is opgetrokken, en er ook bij hen van alles tot hen door gaat dringen, flink gaan morren. Arme tokkies maar weer.

Ja, maar dat bekt zo lekker makkelijk, en de eigen achterbaan snapt er de ballen van. Die kun je alles wijsmaken. Ook dat van uit de EU stappen. Daarom alleen al is de PVV staatsgevaarlijk.

Van de VVD beginnen de bonzen dan ook langzaamaam steeds meer genoeg te krijgen van Wilders strapatsen en de nonchalante hoeding van Rutte. Bij het CDA wordt er dat ook al niet minder om, en voor die partij, zit er gezien de peilingen, nu alleen maar winst in duidelijker profilering te halen, maar dat zal Rutte ook weer niet leuk vinden.

In dat geval zal er met de PVV hetzelfde gebeuren als met het 'Vlaams Blok'. Een langdurig cordon sanitaire, en een achterban die na alsmaar vergeefs wachten op resultaat het voor gezien houdt.

Ze moeten toch nog maar even blijven zitten waar ze zitten, minimaal tot de rook om de tokkiehoofden is verdwenen. Ik bedoel, wie er ook hoog of laag piept, er zal hoe dan ook veel meer door de financiële markten en/of Brussel bepaald gaan worden dan vele tokkies lief zal zijn.

super ick
26-11-11, 18:39
Toegeven?

Teveel gevraagd. Ik begrijp het.

super ick
26-11-11, 18:46
Op die zorg heeft de PVV volgens mij alleen maar heel veel moeten toegeven, en zal hun achterban, als de mist is opgetrokken, en er ook bij hen van alles tot hen door gaat dringen, flink gaan morren. Arme tokkies maar weer.

Ja, maar dat bekt zo lekker makkelijk, en de eigen achterbaan snapt er de ballen van. Die kun je alles wijsmaken. Ook dat van uit de EU stappen. Daarom alleen al is de PVV staatsgevaarlijk.

Van de VVD beginnen de bonzen dan ook langzaamaam steeds meer genoeg te krijgen van Wilders strapatsen en de nonchalante hoeding van Rutte. Bij het CDA wordt er dat ook al niet minder om, en voor die partij, zit er gezien de peilingen, nu alleen maar winst in duidelijker profilering te halen, maar dat zal Rutte ook weer niet leuk vinden.

In dat geval zal er met de PVV hetzelfde gebeuren als met het 'Vlaams Blok'. Een langdurig cordon sanitaire, en een achterban die na alsmaar vergeefs wachten op resultaat het voor gezien houdt.

Ze moeten toch nog maar even blijven zitten waar ze zitten, minimaal tot de rook om de tokkiehoofden is verdwenen. Ik bedoel, wie er ook hoog of laag piept, er zal hoe dan ook veel meer door de financiële markten en/of Brussel bepaald gaan worden dan vele tokkies lief zal zijn.

Ik heb hier zelden iemand een groep mensen zo zien generaliseren. Wat een simplificatie van de PVV-stemmer.

Je hebt wel gelezen dat de PVV stemmer niet zoveel afwijkt van de gemiddelde stemmer. Toen deze nog op PvdA stemden waren het eerzame harde werkers (arbeiders, daar stond die 'A' in PvdA vroeger voor). Niemand durfde ooit de verstandelijke vermogens van die kiezers in twijfel te trekken laat staan ze tokkies te noemen.

Het is lekker makkelijk voor je om ze allemaal te demoniseren. Kan je je haatgevoelens lekker ongebreideld de vrije loop laten.Jij hebt net als je grote voorbeeld Mark totaal geen respect voor mensen die aan andere mening hebben.

En intussen anderen maar beschuldigen van onderbuikgevoelens. HEt is de hypocrisie en arrogantie ten top.
Ik stem absoluut geen PVV maar begrijp het fenomeen volkomen.

super ick
26-11-11, 19:01
Ik snap überhaupt niet wat er zo leuk aan is om terug te komen in Nederland na in de geboortestad van de Profeet salAllahu 'alayhi wa salam te zijn geweest.

Het idee dat die mensen zich hier thuis voelen, het fijn vinden in Nederland te wonen. Bovendien voldoet Nederland beter aan de normen van een islamitisch land dan S.A.

Is zeker nooit bij jou opgekomen?

Abu_Hurayrah
26-11-11, 19:31
Het idee dat die mensen zich hier thuis voelen, het fijn vinden in Nederland te wonen. Bovendien voldoet Nederland beter aan de normen van een islamitisch land dan S.A.

Is zeker nooit bij jou opgekomen?

Niemand veracht het slaapbed waar hij/zij 's nachts in veiligheid op kan slapen.

Maar dat is heel wat anders.

Ayoup!
27-11-11, 07:29
http://www.eliveld.nl/articles/2011/0605/sharia4Netherland_freedom_go_to_hell.jpg

BoerHarms
27-11-11, 08:16
http://www.eliveld.nl/articles/2011/0605/sharia4Netherland_freedom_go_to_hell.jpg

zieke geesten, makkeljk te beinvloeden personen, meelopers..

knuppeltje
27-11-11, 09:03
Toen deze nog op PvdA stemden .

Huh? ga eens in Limburg, daar waar gekke Geertje vandaan komt, kijken. Volgens mij stemden ze daar eerst zowat allemaal op het CDA.

Slinger
27-11-11, 10:48
Huh? ga eens in Limburg, daar waar gekke Geertje vandaan komt, kijken. Volgens mij stemden ze daar eerst zowat allemaal op het CDA.

Daar heeft hij het niet over. Hij heeft het over de PvdA-stemmers die zijn overgestapt naar de PVV. Dat zijn er ook in Limburg heel wat.

super ick
27-11-11, 11:12
Huh? ga eens in Limburg, daar waar gekke Geertje vandaan komt, kijken. Volgens mij stemden ze daar eerst zowat allemaal op het CDA.

Dus zijn nu zowat alle Limburgers tokkies!
Die nergens wat van snappen!
Die je alles wijs kunt maken!

super ick
27-11-11, 11:13
Niemand veracht het slaapbed waar hij/zij 's nachts in veiligheid op kan slapen.

Maar dat is heel wat anders.

Hadden ze dat slaapbed niet tijdens de HAdj in Mekka dan?

Abu_Hurayrah
27-11-11, 11:17
Hadden ze dat slaapbed niet tijdens de HAdj in Mekka dan?

Je eigen bed in je eigen huis slaapt lekkerder.

Slinger
27-11-11, 11:20
Niemand veracht het slaapbed waar hij/zij 's nachts in veiligheid op kan slapen.

Maar dat is heel wat anders.

Hiermee geef je dus heel duidelijk aan wat het probleem is.

knuppeltje
27-11-11, 11:54
Hij heeft het over de PvdA-stemmers die zijn overgestapt naar de PVV. Dat zijn er ook in Limburg heel wat.

In Limburg? Misschien onder de Allochtonen. Maar ik kan me dat totaal niet indenken. Limburg stond niet voor niets bekend als een CDA-bolwerk. Het waren dus vooral CDA'ers die overstapte naar de PVV.

knuppeltje
27-11-11, 11:57
Dus zijn nu zowat alle Limburgers tokkies!
Die nergens wat van snappen!
Die je alles wijs kunt maken!

Ze stemden naruurlijk lang niet allemaal op de PVV. Maar al die dat wel deden, die konden dus blijkbaar van alles wijs gemaakt worden, zover is wel duidelijk.

Slinger
27-11-11, 12:15
In Limburg? Misschien onder de Allochtonen. Maar ik kan me dat totaal niet indenken. Limburg stond niet voor niets bekend als een CDA-bolwerk. Het waren dus vooral CDA'ers die overstapte naar de PVV.

Denk dan maar eens beter na, slimmerik. Er waren ook PvdA-ers in Limburg, en die kiezen nu voor een groot deel voor de PVV.

knuppeltje
27-11-11, 12:18
Denk dan maar eens beter na, slimmerik. Er waren ook PvdA-ers in Limburg, en die kiezen nu voor een groot deel voor de PVV.

Gelukkig zorg jij weer voor de komische noot.

Slinger
27-11-11, 13:23
Gelukkig zorg jij weer voor de komische noot.

En jij voor de meest valse, met je domme generalisaties.

super ick
27-11-11, 18:34
Ze stemden naruurlijk lang niet allemaal op de PVV. Maar al die dat wel deden, die konden dus blijkbaar van alles wijs gemaakt worden, zover is wel duidelijk.

Nee zoveel is niet duidelijk. Je hebt je er duidelijk niet in verdiept.

Hoe jij het er maar op dat het allemaal tokkies zijn die niets begrijpen en je van alles wijs kunt maken.
Dan slaap je waarschijnlijk beter want dat kun je behappen.

Allemaal tokkies.

Weltrusten.

muhd_bj
28-11-11, 04:21
De PVV heb ik nog nooit gelooft, vooral omdat feitelijk er maar 1 man aan het roer staat. Geert houdt niet van een democratisch gekozen partij. Waarom stemmen zoveel mensen op hem, ik begrijp het niet. Heb je het verkiezingsprogramma van de PVV al eens doorgelezen. Of zouden de PVV stemmers niet de moeite nemen om te lezen.

Hij roept wel vaak dingen die juist zijn, Griekenland, ontwikkelingshulp, gulden etc.
Maar hoe roept veel vaker dingen die niet kunnen over Turkije en alles wat maar met moslims te maken heeft.

Hij zegt altijd ik heb niets tegen moslims maar ben tegen de islam. Dit is niet mogelijk Geert.
Ons geloof zit diep geworteld in onze ziel, ben je tegen de islam dan ben tegen ons.
Goede voorbeelden zijn; verbod op chocolade verkoop tijdens suikerfeest in de supermarkt (hahahaah wat een stelling) en nu weer dat mensen van de Hadj terug komen. Ik walg van je Geert.......... kan het niet mooier maken.

super ick
28-11-11, 08:58
De PVV heb ik nog nooit gelooft, vooral omdat feitelijk er maar 1 man aan het roer staat. Geert houdt niet van een democratisch gekozen partij. Waarom stemmen zoveel mensen op hem, ik begrijp het niet. Heb je het verkiezingsprogramma van de PVV al eens doorgelezen. Of zouden de PVV stemmers niet de moeite nemen om te lezen.


Bijna geen enkele stemmer heeft het volledige verkiezingsprogramma doorgelezen van de partij waarop hij stemt. Geert is bang voor LPF-tafrelen als hij de teugels niet zelf strak in handen houdt. En daar heeft hij wel een punt.


Hij roept wel vaak dingen die juist zijn, Griekenland, ontwikkelingshulp, gulden etc.
Maar hoe roept veel vaker dingen die niet kunnen over Turkije en alles wat maar met moslims te maken heeft.


Speelt er iets in de politiek en wordt een politicus om zijn mening gevraagd dan herkennen de stemmers zich zelden in de antwoorden. Geert is duidelijk en dat komt aan bij de kiezer. Hij speelt dat spelletje goed. Een spelletje dat politici overigens allemaal proberen te spelen.
M.b.t. Turkije mag er m.i. ook wel een stevig standpunt ingenomen worden. De beschuldigingen en beledigingen die Erdogan uit liegen er ook niet om en wie kaatst kan de bal verwachten.


ben je tegen de islam dan ben tegen ons.

Ach ik zou er gemakkelijk een andere stelling tegenaan kunnen gooien.
Ik heb geen geloof, dus ben je voor de islam dan ben je tegen mij. Ik vind de woestijngeloven Joods, Christen en islam sprookjes en heb er geen enkele boodschap aan. Dat die geloven ter discussie gesteld worden vind ik een goede zaak. Moslims moeten daar nog aan wennen.
De meeste Nederlanders kunnen het geloof prima los zien van de persoon net als bijv. de auto waarin iemand rijd niet zo belangrijk is.
Veel belangrijker is hoe een ander je behandeld en zich gedraagt.

knuppeltje
28-11-11, 09:46
Nee zoveel is niet duidelijk. Je hebt je er duidelijk niet in verdiept.

Hoe jij het er maar op dat het allemaal tokkies zijn die niets begrijpen en je van alles wijs kunt maken.
Dan slaap je waarschijnlijk beter want dat kun je behappen.

Allemaal tokkies.

Weltrusten.

Oeps, ik geloof dat je boos bent. Maar inderdaad, alleen domme goedgelovige tokkies stemmen op een partij als de PVV.

super ick
28-11-11, 15:53
Oeps, ik geloof dat je boos bent. Maar inderdaad, alleen domme goedgelovige tokkies stemmen op een partij als de PVV.

Waarom zou ik boos moeten worden dan?

knuppeltje
28-11-11, 16:17
Waarom zou ik boos moeten worden dan?

Nou ja, het komt allemaal zo chagrijnig over.

Kortman
29-11-11, 00:44
Als ze daar echt succes mee zouden hebben? Wat kost nu een man of honderd daarvoor? Volgens mij veel veel minder dan de militaire bijdragen die er eerder is geleverd.

Duizenberg heeft die door onze strot geduwd?

Nee het begint pas. Ik bedoel met de herstelwerkzaamheden van alle achterstallige wetgeving op de controle op de boekhouding van de EU-landen door Brussel. Veel te laat, maar toch. Zo gaat dat nu eenmaal. Er worden pas dijken aangelegd na overstromingen, en pas na het verzuipen van het kalf dempt men de put. Soms is daarvoor zelfs een verzopen kalf te weinig.

Als die diktaters het van de ontwikkelingshulp hadden moeten hebben, dan waren ze daarmee maar heel weinig opgeschoten. Het meeste van al die ontwikkelingshulp belandde bij de Nederlandse bedrijven die voor die ontwikkelingshulp van de diverse regeringen moesten worden ingeschakeld.
Diktaters worden superrijk door westerse of andere vreemde mogendheden op kosten van hun eigen bevolking, hun grondstoffen te laten plunderen, of er militaire faciliteiten aan te verlenen.

Kort, wel even bij de les blijven man.

Dat blijf ik zeker wel !
Wilders is tegen alle millitairen (bijdragen ) door NEDERLANDERS en niet allen in AFGHANISTAN nu zeg jij :Wat kost nu een man of honderd daarvoor? Volgens mij veel veel minder dan de militaire bijdragen die er eerder is geleverd. ja juist daarom is WILDERS fel anti ! Duizenberg was en van de belangrijkste mensen die ons de EURO door de strot geduwd hebebn (maar ja hij was de man van Gretta , die ...je weet wel regelmatig met ,,vacantie ,,in de GAZA strook is!:hihi: geeft niet hoor over de doden niets dan goed .

Noem ff een Diktator op waar volgens jou zoveel grondstoffen geplunderd worden zonder betaling door de WESTERSE landen ??
Ik citeer je ff :
Diktaters worden superrijk door westerse of andere vreemde mogendheden op kosten van hun eigen bevolking, hun grondstoffen te laten plunderen, of er militaire faciliteiten aan te verlenen.

Dus WILDERS heeft volgens jou visie VOLKOMEN GELIJK stop ! die onnodige geld stroom!:duim: want erkomt geld genoeg binnen pak de diktators maar aan , maar die worden als regel liefdevol opgenomen in
MOSLIM landen !!*)

Wel ff bij de les blijven , want wat jij beweert slaat totaal nergens op!

*)Geschiedenis 24 - Idi Amin: De slager van Afrika (http://www.geschiedenis24.nl/nieuws/2011/oktober/Idi-Amin-De-slager-van-Afrika.html)
En dan deze met zijn gouden paleisjes :
Genealogy (http://mysite.verizon.net/respzyir/jean-bedel-bokassa/id9.html)

tr_imparator
29-11-11, 04:07
Ik noem de politiek van PVV: de laatste druppel politiek. Het is bedoeld voor mensen die onvrede hebben met alles en gewoon alles zat zijn, en alles is gewoon hun teveel. Je loopt over straat, en je ziet iemand iets doen of zeggen wat eigenlijk jou niet bevalt, bijvoorbeeld zijn look, of zijn gedrag. Als PVVér kan je dat gewoon niet hebben. Je bent het beu. Je bent je hele leven beu, je hele omgeving, je familie, de rotte appels, de dure mandarijnen van Albert Heijn. Je internetprovider, je telefoonrekening, het werken zelfs. Het liefst wil je gewoon met rust gelaten worden. Rust.

En dan kom je op schiphol je vrouw ophalen, die net terwijl jullie het zo krap hadden, een dure reis moest maken naar Madrid. Na hele dag te hebben moeten zoeken bij welke perron je moet zijn, ja je internet had storing, zag je het ook nog eens verkeerd. Anyway daar later terug op komend, was je op zoek naar een parkeerplek. Schiphol. Wat moest je veel lopen. Aangezien je toch te vroeg was, wilde je gewoon een kop koffie dringen. 3.50 moest je ervoor betalen, en het was gewoon niet te drinken. Beter kon je thuis wat maken. Koffie was er, suiker ook, maar de filters waren op. Albert Heijn, dacht je, maar ook wilde je het meteen weer uit je hoofd. Want dat was het oude ook niet meer. Al die cassieres met hoofddoek. Lange rijen. Ja, moslims zijn de nieuwe joden, je wist het gewoon. Wachtend op je vrouw, waarvan de vliegtuig, helaas door de mist, nog een paar uur vertraging had, en jij een maar een halve dag vrij had genomen, maakte je je al zorgen over je baas die je straks zou aanvliegen als je je werk niet af had. Had je je maar ziek gemeld, had je het hele gezeik niet. Maar goed, dat kon niet, nee.,..dat kon je gewoon niet maken. Je besloot om maar je baas te bellen. Hij vond het allemaal oke, maar je wist dat je op het werkvloer commentaar zou krijgen, omdat je dat niet zo smooth had geregeld. Inmiddels 6 uur later kwam je vrouw aan. In haar ene hand haar koffer en aan haar andere zijde, een spaanse senor. Wat dacht je. Ze kwam naar je toe, en zei, 'Sorry, wij passen niet bij elkaar,..ik heb een ander'. Gedumpt was je. Boos liep je weg. Je hoorde nog je naam, maar liep zo hard weg als je kon. Vertrek hal 3. Rijen 29 en 30, zag je een hele witte stoet. Pelgrims uit Mekka, je zag welkom staan, een kopje turkse thee, met een lekker koekje. Rode rozen. Een en al drukte. Je kon het gewoon niet hebben. Niet nu...die kanker moslims ook, dacht je.

knuppeltje
29-11-11, 09:33
Noem ff een Diktator op waar volgens jou zoveel grondstoffen geplunderd worden zonder betaling door de WESTERSE landen ??


Betalen is er wel bij, maar eigenlijk vaak veel te weinig, en de opbrengst verdwijnt vaak in de verkeerde zakken. Bijvoorbeeld: de houtkap in Indonesië en andere plaatsen, of de diamanten in Afrika, de olie en gas die Rusland tegen wurgcontracten van haar buren, waarvan zij de diktaters mee helpen in het zadel te blijven, afneemt en met dikke winst weer doorverkoopt, en waarvan de plaatselijke potentaten er heel rijk van worden, om zomaar eens wat te noemen. Maar het gaat om veel en veel meer.

mark61
29-11-11, 09:55
Ik noem de politiek van PVV: de laatste druppel politiek. Het is bedoeld voor mensen die onvrede hebben met alles en gewoon alles zat zijn, en alles is gewoon hun teveel. Je loopt over straat, en je ziet iemand iets doen of zeggen wat eigenlijk jou niet bevalt, bijvoorbeeld zijn look, of zijn gedrag. Als PVVér kan je dat gewoon niet hebben. Je bent het beu. Je bent je hele leven beu, je hele omgeving, je familie, de rotte appels, de dure mandarijnen van Albert Heijn. Je internetprovider, je telefoonrekening, het werken zelfs. Het liefst wil je gewoon met rust gelaten worden. Rust.

En dan kom je op schiphol je vrouw ophalen, die net terwijl jullie het zo krap hadden, een dure reis moest maken naar Madrid. Na hele dag te hebben moeten zoeken bij welke perron je moet zijn, ja je internet had storing, zag je het ook nog eens verkeerd. Anyway daar later terug op komend, was je op zoek naar een parkeerplek. Schiphol. Wat moest je veel lopen. Aangezien je toch te vroeg was, wilde je gewoon een kop koffie dringen. 3.50 moest je ervoor betalen, en het was gewoon niet te drinken. Beter kon je thuis wat maken. Koffie was er, suiker ook, maar de filters waren op. Albert Heijn, dacht je, maar ook wilde je het meteen weer uit je hoofd. Want dat was het oude ook niet meer. Al die cassieres met hoofddoek. Lange rijen. Ja, moslims zijn de nieuwe joden, je wist het gewoon. Wachtend op je vrouw, waarvan de vliegtuig, helaas door de mist, nog een paar uur vertraging had, en jij een maar een halve dag vrij had genomen, maakte je je al zorgen over je baas die je straks zou aanvliegen als je je werk niet af had. Had je je maar ziek gemeld, had je het hele gezeik niet. Maar goed, dat kon niet, nee.,..dat kon je gewoon niet maken. Je besloot om maar je baas te bellen. Hij vond het allemaal oke, maar je wist dat je op het werkvloer commentaar zou krijgen, omdat je dat niet zo smooth had geregeld. Inmiddels 6 uur later kwam je vrouw aan. In haar ene hand haar koffer en aan haar andere zijde, een spaanse senor. Wat dacht je. Ze kwam naar je toe, en zei, 'Sorry, wij passen niet bij elkaar,..ik heb een ander'. Gedumpt was je. Boos liep je weg. Je hoorde nog je naam, maar liep zo hard weg als je kon. Vertrek hal 3. Rijen 29 en 30, zag je een hele witte stoet. Pelgrims uit Mekka, je zag welkom staan, een kopje turkse thee, met een lekker koekje. Rode rozen. Een en al drukte. Je kon het gewoon niet hebben. Niet nu...die kanker moslims ook, dacht je.

:hihi:

:duim:

knuppeltje
29-11-11, 10:01
:hihi:

:duim:

Of hij een goeie arts wordt weet ik niet, maar een schrijven kan hij al.

Adam24
29-11-11, 10:27
...Ik noem de politiek van PVV: de laatste druppel politiek. Het is bedoeld voor mensen die onvrede hebben met alles en gewoon alles zat zijn, en alles is gewoon hun teveel. Je loopt over straat, en je ziet iemand iets doen of zeggen wat eigenlijk jou niet bevalt, bijvoorbeeld zijn look, of zijn gedrag. Als PVVér kan je dat gewoon niet hebben. Je bent het beu. Je bent je hele leven beu, je hele omgeving, je familie, de rotte appels, de dure mandarijnen van Albert Heijn. Je internetprovider, je telefoonrekening, het werken zelfs. Het liefst wil je gewoon met rust gelaten worden. Rust......

Gewoon precies Broer !

tr_imparator
02-12-11, 03:51
Of hij een goeie arts wordt weet ik niet, maar een schrijven kan hij al.

Tuuurlijk wel. Ik ga net zo goed worden als Mehmet Oz - Wikipedia, the free encyclopedia (http://en.wikipedia.org/wiki/Mehmet_Oz)

knuppeltje
02-12-11, 09:30
Tuuurlijk wel. Ik ga net zo goed worden als Mehmet Oz - Wikipedia, the free encyclopedia (http://en.wikipedia.org/wiki/Mehmet_Oz)

Dat zou niet verkeerd zijn.