PDA

Bekijk Volledige Versie : marokkaanse mannen droppen vrouwen en ook kinderen in Marokko



binloser
24-11-11, 08:05
Nog steeds gaat het droppen van Marokkaanse vrouwen en ook kinderen in Marokko door. Ze kunnen niet terug want ze hebben geen paspoorten en zijn uitgeschreven. Dit tekent de mentaliteit en het ethische gehalte van Marokkanen.
Deze mannen noemen zich Islamieten en pretenderen daarmee een bepaalde moraal na te leven. Wat doet de Marokkaanse gemeenschap hiertegen?

Soldim
24-11-11, 08:13
Nog steeds gaat het droppen van Marokkaanse vrouwen en ook kinderen in Marokko door.

Moet je (en de te droppen vrouwen en kinderen) daar Marokkaans voor zijn, of is die optie open voor een ieder die wel weer eens wat vrijheid wil proeven? :hihi:

Ayoup!
24-11-11, 08:14
http://4.bp.blogspot.com/_q92WMrDUioI/SyVuOkDiMdI/AAAAAAAAAEg/YKC0dTMY4R0/s400/facial_tissue_box2.jpg

Karin.N
24-11-11, 08:37
Nog steeds gaat het droppen van Marokkaanse vrouwen en ook kinderen in Marokko door. Ze kunnen niet terug want ze hebben geen paspoorten en zijn uitgeschreven. Dit tekent de mentaliteit en het ethische gehalte van Marokkanen.
Deze mannen noemen zich Islamieten en pretenderen daarmee een bepaalde moraal na te leven. Wat doet de Marokkaanse gemeenschap hiertegen?

Voor dit soort stukken tekst schaam ik me diep dat ik een Nederlandse ben. Wat gaat de Nederlandse gemeenschap doen om ons te vrijwaren van dit soort onzinteksten in de toekomst?

mark61
24-11-11, 08:52
Nog steeds gaat het droppen van Marokkaanse vrouwen en ook kinderen in Marokko door. Ze kunnen niet terug want ze hebben geen paspoorten en zijn uitgeschreven. Dit tekent de mentaliteit en het ethische gehalte van Marokkanen.
Deze mannen noemen zich Islamieten en pretenderen daarmee een bepaalde moraal na te leven. Wat doet de Marokkaanse gemeenschap hiertegen?

Wat doet de Hollandse gemeenschap tegen jou?

knuppeltje
24-11-11, 09:18
Wat doet de Hollandse gemeenschap tegen jou?

Dat zou ik ook wel eens willen weten.

Ik vraag me af hoe dat er naartoe gaat als die achtergelaten vrouwen zich melden bij de Nederlandse ambassade. Zonder geldige papieren die manlief heeft meegenomen, wordt het moeilijk om te bewijzen dat ze met die vent die haar had achtergelaten getrouwd was.
Maar ik geloof graag dat ze op die ambassade die vrouwen liever niet zien aankomen, en er zeker niet op zitten te wachten. Afgezien nog van welke instructies ze daar hebben gekregen.

super ick
24-11-11, 09:34
Nederland raakt wel veel mensen 'kwijt' zo.
IN Amsterdam zoeken ze zich ook een ongeluk naar zoek geraakten.

BlackBox
24-11-11, 09:50
Nog steeds gaat het droppen van Marokkaanse vrouwen en ook kinderen in Marokko door. Ze kunnen niet terug want ze hebben geen paspoorten en zijn uitgeschreven. Dit tekent de mentaliteit en het ethische gehalte van Marokkanen.
Deze mannen noemen zich Islamieten en pretenderen daarmee een bepaalde moraal na te leven. Wat doet de Marokkaanse gemeenschap hiertegen?
http://www.maroc.nl/forums/wie-schrijft-blijft/341847-jaarlijks-tientallen-vrouwen-gedumpt-marokko.html

mark61
24-11-11, 09:58
Dat zou ik ook wel eens willen weten.

Ik vraag me af hoe dat er naartoe gaat als die achtergelaten vrouwen zich melden bij de Nederlandse ambassade. Zonder geldige papieren die manlief heeft meegenomen, wordt het moeilijk om te bewijzen dat ze met die vent die haar had achtergelaten getrouwd was.
Maar ik geloof graag dat ze op die ambassade die vrouwen liever niet zien aankomen, en er zeker niet op zitten te wachten. Afgezien nog van welke instructies ze daar hebben gekregen.

Dat huwelijk staat geregistreerd. Haar verblijf in NL ook. Maar zonder papieren begin je dan weer niet veel. Die vrouwen moeten maar in de buurt van Rabat wonen, want de NLse ambassade laat mensen voortdurend op en neer reizen, wat voor veel mensen simpelweg niet te betalen is. Das een aardige drempel.

En ze hebben er natuurlijk geen zin in. Hoe meer Marokkanen opdonderen hoe beter, vooral als ze alleen maar geld gaan kosten, zoals die vrouwen.

knuppeltje
24-11-11, 10:04
En ze hebben er natuurlijk geen zin in. Hoe meer Marokkanen opdonderen hoe beter, vooral als ze alleen maar geld gaan kosten, zoals die vrouwen.

Daarnaast zal de dolle blonde weer stevig over de rooie gaan, mocht blijken dat ze op de ambassade wat beter hun best zouden doen voor die vrouwen. Kan er weer een minister bij hem op audiëntie.

super ick
24-11-11, 10:04
NLse ambassade laat mensen voortdurend op en neer reizen, wat voor veel mensen simpelweg niet te betalen is. Das een aardige drempel.

En ze hebben er natuurlijk geen zin in. Hoe meer Marokkanen opdonderen hoe beter, vooral als ze alleen maar geld gaan kosten, zoals die vrouwen.

Nederland ook een kwaadaardig varken?

knuppeltje
24-11-11, 10:10
Nederland ook een kwaadaardig varken?

Eigenlijk wel. Nederland zou volgens mij veel meer kunnen doen voor die vrouwen dan nu het geval is.

Slinger
24-11-11, 11:23
Dat zou ik ook wel eens willen weten.

Ik vraag me af hoe dat er naartoe gaat als die achtergelaten vrouwen zich melden bij de Nederlandse ambassade. Zonder geldige papieren die manlief heeft meegenomen, wordt het moeilijk om te bewijzen dat ze met die vent die haar had achtergelaten getrouwd was.
Maar ik geloof graag dat ze op die ambassade die vrouwen liever niet zien aankomen, en er zeker niet op zitten te wachten. Afgezien nog van welke instructies ze daar hebben gekregen.

Ja, dat wordt moeilijk, want Nederlands spreken ze ook niet.

Karin.N
24-11-11, 11:39
Ja, dat wordt moeilijk, want Nederlands spreken ze ook niet.

Hoe weet je dat?

knuppeltje
24-11-11, 13:40
Ja, dat wordt moeilijk, want Nederlands spreken ze ook niet.

Heb je nu echt helemaal niets beters in te brengen dan dergelijk achterlijk tokkiegelul?

Kun je toch maar beter je waffel dicht houden.

knuppeltje
24-11-11, 13:41
Hoe weet je dat?

Dikke duim en glazen bol.

Karin.N
24-11-11, 13:44
Dikke duim en glazen bol.


Je omschrijft het netter dan ik zou doen .

knuppeltje
24-11-11, 13:51
Je omschrijft het netter dan ik zou doen .

Ik benoem hem hier regelmatig op een manier die voor hem geheel terecht is, daar is wat mij betreft geen enkele twijfel over, maar die voor anderen hoogst beledigend zou kunnen zijn.
Van mij hoef je je dus niet in te houden hoor. En er plakt toch niets op hem.

super ick
24-11-11, 15:00
Eigenlijk wel. Nederland zou volgens mij veel meer kunnen doen voor die vrouwen dan nu het geval is.

Nederland zou ook veel meer kunnen doen voor de vrouwen die hier onderdrukt worden.

Waarom gaan de vrouwen niet naar de Marokkaanse autoriteiten. Zij zijn immers burgers van het land waarin ze verblijven. Als die aan de bel trekken kunnen de mannen hier vervolgd worden.
Lijkt me een simpele weg die tot een snelle oplossing zal leiden.

Slinger
24-11-11, 16:58
Je omschrijft het netter dan ik zou doen .

Wedden dat ik gelijk heb?

mark61
24-11-11, 17:27
Nederland ook een kwaadaardig varken?

Deze regering zeker. Ken je een zekere Maxime Verhagen? De beste leugenaar sinds al-Sahaf?

Die beweerde dat de Israëlische moordpartij in Gaza niet buitenproportioneel was, en Balkenende stond naast hem te knikken, in dezelfde week dat de Israëlische legerleiding zei dat ze met opzet buitenproportioneel 'terugsloegen'.

Je moet het gore lef maar hebben.

Heb je hier nog iets over op te merken? Ik lieg? Vertel? Over mededeling 1 of mededeling 2? Of is het gewoon weer dat jij niet eens weet over welke feiten ik het heb, dat je ze hier voor het eerst leest?

Je bent ook op de hoogte van het feit dat 10 jaar Hamas- en andere raketten op Israël ca. 12 doden hebben opgeleverd, tegen ca. 1300 doden bij Cast Lead? Weet je wat Cast Lead ook al weer was?

Je vindt 12:1300 niet 'buitenproportioneel'? Je kan in zoverre rekenen dat je begrijpt dat dat meer is dan 1:100?

Dubbele punt betekent hier 'staat tot' :staart:

Oh, ken je Uri Rosenthal? De man die tegen het VN- en het EU-beleid t.a.v. Israël ingaat?

mark61
24-11-11, 17:30
Ja, dat wordt moeilijk, want Nederlands spreken ze ook niet.

Hoe weet je dat, o meester die allemaal dingen weet die niemand weet, over wanneer Ahmadinejad de waarheid spreekt, en wanneer niet?

Je bent een smerig varken dat zomaar wat erop lult over mensen die je niet kent. Een Marokkanen- en moslimhater.

Je kan volstaan met 1 prik:

IK HAAT MOSLIMS EN MAROKKANEN.

Waarom beperk je je daar niet toe? Je kan er in Word een handige sneltoets voor aanmaken.

mark61
24-11-11, 17:33
Nederland zou ook veel meer kunnen doen voor de vrouwen die hier onderdrukt worden.

Waarom gaan de vrouwen niet naar de Marokkaanse autoriteiten. Zij zijn immers burgers van het land waarin ze verblijven. Als die aan de bel trekken kunnen de mannen hier vervolgd worden.
Lijkt me een simpele weg die tot een snelle oplossing zal leiden.

Welke vrouwen worden hier onderdrukt? Wat doet NL voor gedwongen prostituees? Geen ruk. In feite heeft NL prostitutie gelegaliseerd met het enige doel het te kunnen belasten. Voor de rest interesseert het niemand wat.

Wat is het misdrijf precies? Dat staat in de Marokkaanse wet? Marokko is een rechtsstaat? Marokko is bevoegd tot vervolging van Marokkanen in het buitenland? Het is geen macholand?

Jochie, houd alsjeblieft op met je gelul. Doe gewoon wat ik slinger heb geadviseerd. Maak een sneltoets aan.

mark61
24-11-11, 17:34
Je omschrijft het netter dan ik zou doen .

Na, daar heb je mij voor.

Karin.N
24-11-11, 18:35
Na, daar heb je mij voor.

Gelukkig :D


M'n 13 jarige dochter die net meelas, heeft ook een alleraardigste beschrijving, vooral toen ze hoorde dat het om een docent geschiedenis gaat.

Karin.N
24-11-11, 18:37
Wedden dat ik gelijk heb?

Volgens mij mag je als grefo niet wedden :student:

Besides, je zou het hopeloos verliezen.

Slinger
24-11-11, 18:51
Gelukkig :D


M'n 13 jarige dochter die net meelas, heeft ook een alleraardigste beschrijving, vooral toen ze hoorde dat het om een docent geschiedenis gaat.

Leuk, dat je een dochter hebt. Meisjes van dertien zijn super, als je ermee om kunt gaan tenminste.

Saul
24-11-11, 19:45
Nog steeds gaat het droppen van Marokkaanse vrouwen en ook kinderen in Marokko door. Ze kunnen niet terug want ze hebben geen paspoorten en zijn uitgeschreven. Dit tekent de mentaliteit en het ethische gehalte van Marokkanen.
Deze mannen noemen zich Islamieten en pretenderen daarmee een bepaalde moraal na te leven. Wat doet de Marokkaanse gemeenschap hiertegen?

Och jee ik kan m'n tranen nauwelijks inhouden. Wat een solidariteit! Ben je zo begaan met het lot van Marokkaanse vrouwen?

mark61
24-11-11, 21:23
Leuk, dat je een dochter hebt. Meisjes van dertien zijn super, als je ermee om kunt gaan tenminste.

Donder op, smeerlap.

Slinger
25-11-11, 00:20
Donder op, smeerlap.

En jongens van dertien ook trouwens. Nog niet bedorven, want ze zijn altijd eerlijk en recht voor zijn raap. Politiek-correcte meningen, daar doen ze nog niet aan. Ik probeer die houding altijd zo veel mogelijk te stimuleren.

binloser
25-11-11, 08:18
Voor dit soort stukken tekst schaam ik me diep dat ik een Nederlandse ben. Wat gaat de Nederlandse gemeenschap doen om ons te vrijwaren van dit soort onzinteksten in de toekomst?

Voor de goede orde. Ik vermeldde feiten en ventileer geen mening. Het is algemeen bekend (zie statistieken van bijv. misdaadcijfers) dat de morele standaard van Marokkanen laag is gemiddeld genomen.
Ik wist overigens niet dat er nog multiculti's zoals u rondliepen. Probeer emoties er nu 's buiten houden Misschien dat we dan eens kunnen opschieten om zaken als immigratie en integratie goed te regelen.

binloser
25-11-11, 08:22
Wat doet de Hollandse gemeenschap tegen jou?

Je gaat ervan uit dat ik een Nederlander ben.
Dat betekent dat je maar wat roept
en dat betekent dat je dom bent

koeskoesje
25-11-11, 08:53
Nog steeds gaat het droppen van Marokkaanse vrouwen en ook kinderen in Marokko door. Ze kunnen niet terug want ze hebben geen paspoorten en zijn uitgeschreven. Dit tekent de mentaliteit en het ethische gehalte van Marokkanen.
Deze mannen noemen zich Islamieten en pretenderen daarmee een bepaalde moraal na te leven. Wat doet de Marokkaanse gemeenschap hiertegen?

Is dit een pleidooi om eindelijk eens onze verwijderingsbijdrage over te maken naar de Afrikaanse landen?

knuppeltje
25-11-11, 09:08
Nederland zou ook veel meer kunnen doen voor de vrouwen die hier onderdrukt worden.

Waarom gaan de vrouwen niet naar de Marokkaanse autoriteiten. Zij zijn immers burgers van het land waarin ze verblijven.

Grefo-vrouwen bedoel je zeker. Tja daarin schiet Nederland wel tekort. Minstens hadden de CU en de SGP al bij oprichting verboden moeten worden.

Hier spreekt weer eens een totale nitwit. Die vrouwen maken daarmee geen enkele kans. De Marokkaanse overheid vertikt het om daaraan mee te werken.
De hele wereld weet dat, behalve zeikenden, ziekende en alsmaar leuterende nitwits zoals jij, die hier alleen maar komen om te kwallen.

knuppeltje
25-11-11, 09:10
Leuk, dat je een dochter hebt. Meisjes van dertien zijn super, als je ermee om kunt gaan tenminste.

Tja, ze moeten natuurlijk niet teveel tegenstribbelen, bedoel je zeker.

Joesoef
25-11-11, 09:10
Bij sommigen gaat het dus niet om de vrouwen die slachtoffer zijn geworden maar om de Marokkaan die zwart gemaakt kan worden.

knuppeltje
25-11-11, 09:11
En jongens van dertien ook trouwens. Nog niet bedorven, want ze zijn altijd eerlijk en recht voor zijn raap. Politiek-correcte meningen, daar doen ze nog niet aan. Ik probeer die houding altijd zo veel mogelijk te stimuleren.

Bij Martijn ook.

koeskoesje
25-11-11, 09:14
Bij sommigen gaat het dus niet om de vrouwen die slachtoffer zijn geworden maar om de Marokkaan die zwart gemaakt kan worden.

Voor zover ze dat al niet zijn natuurlijk; het klimaat aldaar in overweging nemende.

Slinger
25-11-11, 09:17
Tja, ze moeten natuurlijk niet teveel tegenstribbelen, bedoel je zeker.

Wie veel tegenstribbelt zit niet op de goede plek.

koeskoesje
25-11-11, 09:18
Bij sommigen gaat het dus niet om de vrouwen die slachtoffer zijn geworden maar om de Marokkaan die zwart gemaakt kan worden.

Je vraagt je eigenlijk af wat de PVV'er zo erg vind aan een Marokkaantje meer deporteren.

:haha::haha::haha:

koeskoesje
25-11-11, 09:19
Bij sommigen gaat het dus niet om de vrouwen die slachtoffer zijn geworden maar om de Marokkaan die zwart gemaakt kan worden.

Ssst, we moeten ook blijven geloven dat de ''Afghanistan-missie'' een feministische is.

knuppeltje
25-11-11, 09:41
Wie veel tegenstribbelt zit niet op de goede plek.

Waar dit weer op moet slaan weet ik niet, maar leuter maar een eind weg.

Stopnaald
25-11-11, 10:15
Wat ik me wel afvraag in dit soort gevallen is, wat doen buren, scholen/leerkrachten/klasgenoten, imam vd moskee, familieleden etc. hieraan? Want je kunt lullen wat je wilt, maar er zit toch echt ook een weidere sociale dimensie hieraan vast.

Ik heb het al eens eerder gezegd en het interesseerd me geen ruk dat dit door sommigen als marokkanenbashen wordt uitgelegd, maar het is kennelijk heel goed mogelijk om heel selectief bijzonder sociaal controlerend te zijn als het gaat om het gedrag van de meisjes en vrouwen, maar zodra het gaat om jongens of mannen, dan kijkt men collectief de andere kant op.

Gechargeerd gezegd: ik heb zolang een ongelovelijke teringhekel gekregen aan jongens die zich op wat voor manier dan ook misdragen, aan arrogante, imbiciele, hufterige mannen die hun vrouwen mishandelen/dumpen of anderszins gewoonweg klootzakken zijn en aan bemoeizuchtige, bekrompen, eveneens debiele ouwe zeikwijven die het roddelen over anderen tot een kunstvorm weten te verheffen.

Alle drie die groepen mogen wat mij betreft de meest vreselijkste dingen overkomen die maar denkbaar zijn. Ik haat ze met passie en overgave. Het is het schorem van de mensheid.

mark61
25-11-11, 13:52
Je gaat ervan uit dat ik een Nederlander ben.
Dat betekent dat je maar wat roept
en dat betekent dat je dom bent

Nee, dat ga ik niet.

mark61
25-11-11, 13:53
Bij sommigen gaat het dus niet om de vrouwen die slachtoffer zijn geworden maar om de Marokkaan die zwart gemaakt kan worden.

Joh

..

mark61
25-11-11, 13:57
Wat ik me wel afvraag in dit soort gevallen is, wat doen buren, scholen/leerkrachten/klasgenoten, imam vd moskee, familieleden etc. hieraan? Want je kunt lullen wat je wilt, maar er zit toch echt ook een weidere sociale dimensie hieraan vast.

Privé-aangelegenheden onttrekken zich vaak aan de overheid, we leven niet in een totalitaire (feministische) staat.

Welke buren, scholen, leerkrachten, imam etc. hebben er wat mee te maken als iemand zijn vrouw in Marokko achterlaat?

Denk je dat Hollanders of wie dan ook zich gemiddeld meer bemoeien met de wantoestanden in een gezin? Kijk alleen al naar kindermishandeling bijvoorbeeld. Is allemaal moeilijk.

super ick
25-11-11, 16:32
Welke vrouwen worden hier onderdrukt? Wat doet NL voor gedwongen prostituees? Geen ruk. In feite heeft NL prostitutie gelegaliseerd met het enige doel het te kunnen belasten. Voor de rest interesseert het niemand wat.

Wat is het misdrijf precies? Dat staat in de Marokkaanse wet? Marokko is een rechtsstaat? Marokko is bevoegd tot vervolging van Marokkanen in het buitenland? Het is geen macholand?

Jochie, houd alsjeblieft op met je gelul. Doe gewoon wat ik slinger heb geadviseerd. Maak een sneltoets aan.

Er zijn nog genoeg vrouwen in gelovige kiringen die meer zouden willen dan ze mogen.
Prostitutie is van alle tijden en komt over de hele wereld voor. Verbieden kan je het niet, tenminste daar verdwijnt het niet mee. Uitwassen worden wel degelijk aangpakt. Of de hoeren met het Nederlandse beleid veel slechter af zijn dan aleders in de wereld weet ik niet. Jij vast wel want jij lult toch nooit uit je nek? Graag een bronvermelding dan.

Feit is dus dat een MArokkaanse onderdaan die ook een andere nationaliteit heeft en haar papieren zijn ontnomen niet aan kan kloppen bij de autoriteiten van MArokko? Dan zijn we snel klaar.

Heb jij vast een sneltoets voor al je scheldwoorden.

mark61
25-11-11, 16:44
Feit is dus dat een MArokkaanse onderdaan die ook een andere nationaliteit heeft en haar papieren zijn ontnomen niet aan kan kloppen bij de autoriteiten van MArokko? Dan zijn we snel klaar.

Hoe zijn we klaar? Het is geen probleem meer vind je? Opgeruimd staat netjes.

Wat is dat met jou, die haat.

In een aantal gevallen zullen die vrouwen nog net, wat is het, 5 jaar getrouwd zijn. Dan hebben ze geen recht op terugkeer ook nog es.

Karin.N
25-11-11, 17:00
Voor de goede orde. Ik vermeldde feiten en ventileer geen mening. Het is algemeen bekend (zie statistieken van bijv. misdaadcijfers) dat de morele standaard van Marokkanen laag is gemiddeld genomen.
Ik wist overigens niet dat er nog multiculti's zoals u rondliepen. Probeer emoties er nu 's buiten houden Misschien dat we dan eens kunnen opschieten om zaken als immigratie en integratie goed te regelen.


Ik vind het geen feit wanneer jij roept dat de morele standaard van Marokkanen gemiddeld laag is.
Met deze emotionele manier van denken kun je net zogoed stellen dat de gemiddelde Nederlander zich aan kinderen vergrijpt :moe:


Zaken als immigratie en integratie zijn niet goed te regelen zolang de emo's a la wilders en de binlosers blijven roeptoeteren.

knuppeltje
25-11-11, 17:24
Ik weet het niet, maar het zou me verbazen als het alleen een Marokkaanse aangelegenheid zou zijn. Ik denk eigenlijk dat het veel uitgebreider is.

Saul
25-11-11, 17:30
Bij sommigen gaat het dus niet om de vrouwen die slachtoffer zijn geworden maar om de Marokkaan die zwart gemaakt kan worden.

Yo Joesoef, wanneer ga je eens werk maken van het weren van het soort mensen als Binloser? IP-ban ofzo?

BlackBox
26-11-11, 12:08
Het is algemeen bekend (zie statistieken van bijv. misdaadcijfers) dat de morele standaard van Marokkanen laag is gemiddeld genomen.

'We hebben het alleen maar gedaan omdat als wij het niet doen, anderen het doen'

Bron (http://www.maroc.nl/forums/4906441-post1.html)

BlackBox
26-11-11, 12:09
Voor zover ze dat al niet zijn natuurlijk; het klimaat aldaar in overweging nemende.
Justin Hines & The Dominoes - Natty take over - YouTube

Slinger
26-11-11, 12:10
Bij sommigen gaat het dus niet om de vrouwen die slachtoffer zijn geworden maar om de Marokkaan die zwart gemaakt kan worden.

Jullie kunnen gewoon niet tegen kritiek.

Joesoef
26-11-11, 12:14
Jullie kunnen gewoon niet tegen kritiek.


Jullie gooien alles op een hoop.

Slinger
26-11-11, 12:20
Jullie gooien alles op een hoop.

Personen die niet tegen kritiek kunnen ervaren dat zo.

Karin.N
26-11-11, 13:03
Jullie kunnen gewoon niet tegen kritiek.


A. Wat boeit jou in de vrouwen die worden achtergelaten?
B. Wil je dat deze vrouwen onverwijld terugkeren naar Nederland met behulp van de Nederlandse overheid?
C. Waarom generaliseer je zo gemakkelijk? De geschiedenis laat zien dan generaliseren gevaarlijk kan zijn.
D. Waarom kom je op een discussieforum, terwijl je helemaal niet openstaat voor anderen?

Slinger
26-11-11, 13:42
A. Wat boeit jou in de vrouwen die worden achtergelaten?
B. Wil je dat deze vrouwen onverwijld terugkeren naar Nederland met behulp van de Nederlandse overheid?
C. Waarom generaliseer je zo gemakkelijk? De geschiedenis laat zien dan generaliseren gevaarlijk kan zijn.
D. Waarom kom je op een discussieforum, terwijl je helemaal niet openstaat voor anderen?

A. Compassie
B. Alleen als ze ingeburgerd waren
C. De geschiedenis laat zien dat je de grote lijnen in het oog moet houden.
D. Voor goed onderbouwde en beargumenteerde meningen sta ik altijd open, vooroordelen wijs ik af.

Karin.N
26-11-11, 13:59
A. Compassie
B. Alleen als ze ingeburgerd waren
C. De geschiedenis laat zien dat je de grote lijnen in het oog moet houden.
D. Voor goed onderbouwde en beargumenteerde meningen sta ik altijd open, vooroordelen wijs ik af.

Hoe kun je A en B rijmen, in ogenschouw genomen dat je uitgangspunt is dat de vrouwen de ned. taal niet machtig zijn. Ze hoeven wat jouw betreft niet op enige steun te rekenen, want bij voorbaat ga je ervan uit dat deze vrouwen de taal niet spreken en dus niet ingeburgerd zijn. Wat stelt jouw compassie dan voor, veel meer dan wat woorden zijn het niet.........uitgaande van jouw bijdragen op dit forum.

Door eerder klakkeloos aan te nemen dat deze vrouwen de taal niet spreken, geef je aan op basis van vooroordelen te reageren. Want je kent de gevallen niet persoonlijk. Wat betekent antwoord D dan nog? Niets toch?

Jammer Slinger.

Slinger
26-11-11, 14:06
Hoe kun je A en B rijmen, in ogenschouw genomen dat je uitgangspunt is dat de vrouwen de ned. taal niet machtig zijn. Ze hoeven wat jouw betreft niet op enige steun te rekenen, want bij voorbaat ga je ervan uit dat deze vrouwen de taal niet spreken en dus niet ingeburgerd zijn. Wat stelt jouw compassie dan voor, veel meer dan wat woorden zijn het niet.........uitgaande van jouw bijdragen op dit forum.

Door eerder klakkeloos aan te nemen dat deze vrouwen de taal niet spreken, geef je aan op basis van vooroordelen te reageren. Want je kent de gevallen niet persoonlijk.

Jammer Slinger.

Ken jij ze wel persoonlijk?

Even vooropgesteld, de Marokkaanse mannen die dit flikken zijn natuurlijk klootzakken, maar dat neemt niet weg dat die vrouwen veel beter af zijn bij hun verwanten in Marokko dan in Nederland geïsoleerd en gevangen in een flatje.

knuppeltje
26-11-11, 14:36
Even vooropgesteld, de Marokkaanse mannen die dit flikken zijn natuurlijk klootzakken, maar dat neemt niet weg dat die vrouwen veel beter af zijn bij hun verwanten in Marokko dan in Nederland geïsoleerd en gevangen in een flatje.

Hoe gekker het geleuter hoe liever blijkt maar weer.

super ick
26-11-11, 18:37
Hoe zijn we klaar? Het is geen probleem meer vind je? Opgeruimd staat netjes.

Wat is dat met jou, die haat.

In een aantal gevallen zullen die vrouwen nog net, wat is het, 5 jaar getrouwd zijn. Dan hebben ze geen recht op terugkeer ook nog es.

In je eerste zin trek je al een conclusie die niet klopt vervolgens brei je lekker op je vooroordeel voort.

Als ik schrijf dan ben je snel klaar dan bedoel ik dat je vrijwel niets meer kunt doen.
Zo'n vrouw is burger van Marokko, zit in Marokko en Marokko doet er niets aan. KAn er niets aan doen of wil er niets doen.
Dan ben je dus snel klaar.

Joesoef
26-11-11, 19:07
Personen die niet tegen kritiek kunnen ervaren dat zo.


Hey, je toont zelfinzicht.

Karin.N
26-11-11, 20:21
Ken jij ze wel persoonlijk?

Even vooropgesteld, de Marokkaanse mannen die dit flikken zijn natuurlijk klootzakken, maar dat neemt niet weg dat die vrouwen veel beter af zijn bij hun verwanten in Marokko dan in Nederland geïsoleerd en gevangen in een flatje.

Nee, en daarom spreek ik ook niet uit of ze wel of niet de Ned. taal spreken. En ga ik ook geen oordeel vellen over hun omstandigheden hier. Ik weet niet waar ze woonden. Jij maakt er gemakshalve maar weer een flatje van. Waar baseer je dat op? Je geeft eerder aan dat je niet vanuit de onderbuik reageert maar op grond van feiten. Hier laat je weer zien dat je vanuit de onderbuik spreekt. Marokkaans, dus zal wel een flatje wezen (moe0.

Slinger
26-11-11, 20:44
Nee, en daarom spreek ik ook niet uit of ze wel of niet de Ned. taal spreken. En ga ik ook geen oordeel vellen over hun omstandigheden hier. Ik weet niet waar ze woonden. Jij maakt er gemakshalve maar weer een flatje van. Waar baseer je dat op? Je geeft eerder aan dat je niet vanuit de onderbuik reageert maar op grond van feiten. Hier laat je weer zien dat je vanuit de onderbuik spreekt. Marokkaans, dus zal wel een flatje wezen (moe0.

Neem me niet kwalijk, ze komen natuurlijk uit Bloemendaal.

Karin.N
26-11-11, 22:53
Neem me niet kwalijk, ze komen natuurlijk uit Bloemendaal.

Nederland kent voor een klein land veel plaatsen. Dus waarom Bloemendaal, kan ook Franeker, Alkmaar, Gouda, Heemstede, Tienhuizen, Epe, Deventer etc zijn.

Waarom zo bekrompen Slinger? Is het niet wit dan moet het zwart zijn. Is het niet zwart, dan is het dus wit.

Waarom zo saai en afgezaagd denken. Gun jezelf de vrijheid om eens wat verder te kijken dan je eigen kleine wereldje.

Slinger
27-11-11, 10:52
Nederland kent voor een klein land veel plaatsen. Dus waarom Bloemendaal, kan ook Franeker, Alkmaar, Gouda, Heemstede, Tienhuizen, Epe, Deventer etc zijn.

Waarom zo bekrompen Slinger? Is het niet wit dan moet het zwart zijn. Is het niet zwart, dan is het dus wit.

Waarom zo saai en afgezaagd denken. Gun jezelf de vrijheid om eens wat verder te kijken dan je eigen kleine wereldje.

Ik zal jou ook een advies geven: kijk jij maar eens over je politiek-correcte schutting heen die je wereldje begrenst en kijk hoe het in de echte wereld eraan toe gaat.

Karin.N
27-11-11, 14:13
Ik zal jou ook een advies geven: kijk jij maar eens over je politiek-correcte schutting heen die je wereldje begrenst en kijk hoe het in de echte wereld eraan toe gaat.


Ik hou niet van schuttingen. Ze beknotten je in het uitzicht. Ik hou juist van vrijheid. Vrijheid kan zoveel doen voor je geest.

Slinger
27-11-11, 14:34
Ik hou niet van schuttingen. Ze beknotten je in het uitzicht. Ik hou juist van vrijheid. Vrijheid kan zoveel doen voor je geest.

:duim: