PDA

Bekijk Volledige Versie : Financial armageddon 2012: Hoe voor te bereiden?



Bart.NL
04-12-11, 17:34
Can the 'badly designed' euro fail? – Business 360 - CNN.com Blogs (http://business.blogs.cnn.com/2011/12/01/can-the-badly-designed-euro-fail/)

No Big Deal but George Soros Thinks the World Economy Might Collapse (http://gawker.com/5864498/no-big-deal-but-george-soros-thinks-the-world-economy-might-collapse)

Net zoals eind 2008 liegen de krantenkoppen er niet om.

Net zoals eind 2008 kan een ramp opnieuw voorkomen worden.

Maar het kan ook misgaan. Wat er dan gebeurt is moeilijk te zeggen. Prijzen kunnen sterk stijgen. Bijvoorbeeld: 5 euro voor een liter benzine, 15 euro voor een zak aardappelen. Het is mogelijk. Prijsdalingen zijn trouwens ook mogelijk.

Het kan ook erger worden. De meeste mensen staan hier niet bij stil. De geschiedenis heeft geleerd dat dergelijke situaties van tijd tot tijd voorkomen. Je kunt je voordeel doen met deze informatie.

Je kunt zonder dat het je iets kost toch voorbereidingen treffen, bijvoorbeeld door lang houdbare voedingsmiddelen in te slaan die je toch gaat gebruiken. Als je bijvoorbeeld 1 pot appelmoes per week gebruikt, kun je best 100 potten van te voren inslaan.

Vroeger was het gebruikelijk om voedselvoorraden te hebben. De meeste mensen hebben geen crisis of oorlog meegemaakt en gaan er vanuit dat alles bij het oude blijft. Ik vermoed dat dat niet zo is, maar wat er gaat gebeuren weet ik ook niet.

knuppeltje
04-12-11, 17:54
Can the 'badly designed' euro fail? – Business 360 - CNN.com Blogs (http://business.blogs.cnn.com/2011/12/01/can-the-badly-designed-euro-fail/)

Op tijd gaan slapen en morgen weer gezond opstaan.

Saul
04-12-11, 21:03
Nou dat ga ik zeker doen. Blikken vis, appelmoes, fruit in blik, lang houdbare melk, tonnen water.

Niemand garandeert een morgen zonder zorgen...

Spoetnik
04-12-11, 21:42
Nou dat ga ik zeker doen. Blikken vis, appelmoes, fruit in blik, lang houdbare melk, tonnen water.

Niemand garandeert een morgen zonder zorgen...

En guns lots of guns!!

Bart.NL
04-12-11, 22:00
En guns lots of guns!!

Enige bereidheid om te delen is normaal gesproken een beter wapen.

Er is genoeg voedsel. Er is alleen een probleem met het financiële systeem.

Spoetnik
04-12-11, 22:31
Enige bereidheid om te delen is normaal gesproken een beter wapen.

Er is genoeg voedsel. Er is alleen een probleem met het financiële systeem.

Nee, nee, de wapens zijn nodig om onszelf te beschermen tegen de mannen in de zwarte helicopters die de NWO zullen uitsturen om de bevolking te onderwerpen.

En dan zijn er natuurlijk nog de illuminati en de vrijmetselaars.

Tomas
04-12-11, 22:37
Ze zijn al lang bezig met chemtrails. Sukkels. Jullie zijn zo vreselijk doomed.

(leen)
04-12-11, 23:07
Laten we maar beginnen met het internet op de bon te doen,
Dan zal de produktie met sprongen stijgen:wijs:

H.P.Pas
05-12-11, 01:06
Als je bijvoorbeeld 1 pot appelmoes per week gebruikt, kun je best 100 potten van te voren inslaan.



:aanwal: Dit leidt tot een appelmoes-bubble.