PDA

Bekijk Volledige Versie : Onderbroek met scheetfilter



mark61
07-12-11, 14:51
Een ondergoedfabrikant heeft een onderbroek ontworpen waarmee de geur van scheten verborgen wordt. De Onder-Gemak broek heeft een ingebouwde vervangbare filter die is gemaakt van houtskool en glasvezelwol.

Om te voorkomen dat de gassen ontsnappen zijn er zowel aan de bovenkant als aan de onderkant van de onderbroek strakke elastiekjes gemonteerd. Ook is de gehele onderbroek luchtdicht.

"Onder-gemak is ondergoed voor de bescherming van het slechte menselijke gas. Wij krijgen veel grappen te verduren, maar twijfelen er niet aan dat dit een serieus product is en ook echt een uitkomst is voor mensen".

"De onderbroeken kunnen dan ook overal gedragen worden: in bed, op het werk, sociale gebeurtenissen, in het openbaar vervoer of in een vliegtuig". De onderbroek is machinaal wasbaar en de filters gaan enkele weken mee. Dat hangt af van de regelmaat van het wassen en de ernst van de gassen. De onderbroek is verkrijgbaar op www.under-tec.com.

Bron: nieuwnieuws.nl



Ik dacht, ik krik het niveau even op.

.

(leen)
07-12-11, 21:46
Een ondergoedfabrikant heeft een onderbroek ontworpen waarmee de geur van scheten verborgen wordt. De Onder-Gemak broek heeft een ingebouwde vervangbare filter die is gemaakt van houtskool en glasvezelwol.

Om te voorkomen dat de gassen ontsnappen zijn er zowel aan de bovenkant als aan de onderkant van de onderbroek strakke elastiekjes gemonteerd. Ook is de gehele onderbroek luchtdicht.

"Onder-gemak is ondergoed voor de bescherming van het slechte menselijke gas. Wij krijgen veel grappen te verduren, maar twijfelen er niet aan dat dit een serieus product is en ook echt een uitkomst is voor mensen".

"De onderbroeken kunnen dan ook overal gedragen worden: in bed, op het werk, sociale gebeurtenissen, in het openbaar vervoer of in een vliegtuig". De onderbroek is machinaal wasbaar en de filters gaan enkele weken mee. Dat hangt af van de regelmaat van het wassen en de ernst van de gassen. De onderbroek is verkrijgbaar op www.under-tec.com.

Bron: nieuwnieuws.nl



Ik dacht, ik krik het niveau even op.

.

Ik vind er maar een luchtje aanzitten:D

Eke
07-12-11, 22:31
Ik dacht, ik krik het niveau even op.

.



Wat een waardeloze kapitalist. Vergeet ie de schokkende geluiden te maskeren. Doet me denken aan Mister Bean in de kerkbank tijdens het gezamenlijk gebed. Dat is pas leuk :hihi:




Even wat wegwuiven, Leen :zwaai:

knuppeltje
08-12-11, 08:51
Ik dacht, ik krik het niveau even op.

Dit krikt het niveau hier inderdaad een heel stuk omhoog. :hihi:

(leen)
08-12-11, 11:31
Dit krikt het niveau hier inderdaad een heel stuk omhoog. :hihi:

Warme gassen stijgen idd:hihi:

(leen)
08-12-11, 22:21
En nu de vulling,
per land weergegeven:handbang:

http://www2.skoftenmedia.com/images/picdump/207/12.jpg

Ayoup!
08-12-11, 22:54
echte zo'n hollandsche topic, gehehe!

Isch
08-12-11, 23:18
Wat is daar nou leuk aan?

super ick
09-12-11, 07:38
echte zo'n hollandsche topic, gehehe!

Hoezo Hollands?

LEg eens uit?

pati
09-12-11, 08:17
Hoezo Hollands?

LEg eens uit?

Marokkanen laten geen lucht los :vreemd:

H.P.Pas
09-12-11, 08:45
Hoezo Hollands?

LEg eens uit?

:aanwal: Onder Youp's niveau.

BlackBox
09-12-11, 09:33
Wat is daar nou leuk aan?
Ik heb op school gezeten met iemand die vanwege een chronische darmziekte drie jaar ouder was dan de rest.
Hoe meer hij zich lichamelijk inspande, hoe groter de kans was op gasuitstoting. Aan gymnastiek meedoen was dus uitgesloten. Ook wist hij wanneer hij weer last zou krijgen en meldde zich dan maar weer eens af voor school.
Dus in principe een geweldige uitvinding waarmee mensen met een darmaandoening uit hun isolement kunnen worden verlost.