PDA

Bekijk Volledige Versie : Moslimgezin live op nationale TV afgeslacht



koeskoesje
18-12-11, 20:03
http://www.youtube.com/watch?v=me7v2gJI6zk

A°'76
18-12-11, 20:12
Ongelooflijk..

Allahi r7amhom..

Ik snap niet dat mensen elkaar afslachten. Onschuldigen..

Max Stirner
18-12-11, 22:49
killing on air ( watch israeli anchors crying on killing civilian Palestinians on air ) - shocking - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=me7v2gJI6zk)



Persvrijheid is toch wel een mooi iets, he Schaap ?

Wat dat betreft vertoont Israel - ondanks alles - soms toch wel de tekenen van een beschaafde maatschappij


Dit zie ik in bijv. Turkije / China / Rusland niet snel gebeuren, nadat er weer een Koerdisch / Tibetaans / Tsjetsjeens dorpje is platgegooid.

Kortman
18-12-11, 23:14
Ongelooflijk..

Allahi r7amhom..

Ik snap niet dat mensen elkaar afslachten. Onschuldigen..

Ja ongelooflijk zag net op de T.V hoe in Egypte een man nagenoeg vermoord werd en 2 vrouwen totaal in elkaar geslagen ! en dat nog wel door MOSLIMS onderling ,en wat dacht je van de honderden doden in Syria ????
En wat dacht je hiervan :
nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_terroristische_aanslagen
Afgezien daarvan is het natuurlijk afschuwlijk en erg dat dit gezin is afgeslacht .
Tja en GOD zag dat het goed was ,hij greep niet eens in .
:schok:

koeskoesje
19-12-11, 11:33
Persvrijheid is toch wel een mooi iets, he Schaap ?

Wat dat betreft vertoont Israel - ondanks alles - soms toch wel de tekenen van een beschaafde maatschappij


Dit zie ik in bijv. Turkije / China / Rusland niet snel gebeuren, nadat er weer een Koerdisch / Tibetaans / Tsjetsjeens dorpje is platgegooid.

Jammer dat ze daar geen doden mee terughalen.

koeskoesje
19-12-11, 11:35
Schaap???!!!

Karin.N
19-12-11, 11:45
Schaap???!!!

Dat krijg je ervan wanneer je je als vrouw voordoet :student:

Eke
19-12-11, 14:25
Heb het filmpje niet bekeken, maar ik begrijp dat het gezin lletterlijk afgeslacht is.

Uebermenschen-untermenschen. Een betere omschrijving dan beestachtig. Want dieren kunnen geen "moraliteit" ontwikkelen. Animal cops zijn dan ook tegen mensen, heb ik begrepen.

Watch out, als je je 'beter' begint te voelen dan een ander..Of als die ander doordat je bv. alleen op een schermpje tuurt, alleen nog maar een vijandelijk doel is dat koste wat kost geeliminiteerd dient te worden.



PS. God is wat je ervan ervaart, Kortman.

Als het buiten spekglad is, zoals vanmorgen kun je wel hetzelfde weggetje lopen naar de winkels, maar je kunt er ook voor kiezen om een stuk om te lopen over stoepen die al een tijd in de zon liggen en dus niet meer glad zijn. Je hebt een bepaalde keuzevrijheid in grote en kleine zaken als mens.

Godsdiensten kunnen zich niet op de borst kloppen als zijnde de beste...dat kunnen mensen, de gelovigen, wel.

Nog sterker, bij sommigen is een drang om op andermans borst te kloppen. Iets te hard ook. Gaat niet goed. Heeft niets met het Goddelijke te maken. Het wordt ook wel duivels genoemd, voor velen ouderwets, maar eigenlijk voor dit soort zaken zeer bruikbaar. Er is geen moer veranderd. De facto. Met 'de mens'.

Ik denk dat religie dan ook alleen zegenrijk is als mensen dat tot hun eigen kompas maken. Niet ongevraagd roeren in andermans potje.

super ick
19-12-11, 14:34
Dit zie ik in bijv. Turkije / China / Rusland niet snel gebeuren, nadat er weer een Koerdisch / Tibetaans / Tsjetsjeens dorpje is platgegooid.

Verwacht geen inhoudelijke weerlegging van deze vergelijking.

Max Stirner
19-12-11, 17:30
Jammer dat ze daar geen doden mee terughalen.


Ja. Maar.

Wellicht dat het helpt om nieuwe doden in de toekomst te voorkomen

tanger'73
19-12-11, 19:49
sindsdien is er met de apathie bij mensen niet veel veranderd.

amazigh-elyas
19-12-11, 21:21
dus er wordt een moslim gezin afgeslacht terwijl de man aan het telefoneren is.
ik begin een beetje angstig te worden van de ontwikkelingen van de laatste tijd in heel die regio, ik zie steeds meer filmpjes van burgers die worden gemarteld en vermoord gewoonweg te gruwelijk voor woorden! Irak die de soennieten willen uitroeien Syrië precies hetzelfde het lijkt dat ze samen met iran dan de strijd willen aangaan met de soennieten en de wereld naar de klote te brengen

Kortman
20-12-11, 00:03
dus er wordt een moslim gezin afgeslacht terwijl de man aan het telefoneren is.
ik begin een beetje angstig te worden van de ontwikkelingen van de laatste tijd in heel die regio, ik zie steeds meer filmpjes van burgers die worden gemarteld en vermoord gewoonweg te gruwelijk voor woorden! Irak die de soennieten willen uitroeien Syrië precies hetzelfde het lijkt dat ze samen met iran dan de strijd willen aangaan met de soennieten en de wereld naar de klote te brengen

Indd niet alleen die regio , wat dacht je van Pakistan ,Indonesie , Afghanistan en nu weer de laatse ontwikkelingen in Egypte waar wijzelijk hier op dit forum geen aandacht aan wordt besteed
Opvallend is dat al deze landen overwegend uit meer dan voor 90 % uit MOSLIMS bestaan , die elkaar met waarlijk genoegen de hersens in slaan en de ,,helden ,, er zelfs niet voor terug deinsen om weerloze vrouwen die hulpeloos op degrond liggen in elkaar te trappen (geluk dat ze het overleefd hebben ).
En dat alles onder het oog van ALLAH de barmhartige.
:droef:
Kijk en zie het zelf:
NOS op 3 - #Tahrirwoman: nieuw icoon in Egyptische protesten (http://nos.nl/op3/artikel/323651-tahrirwoman-nieuw-icoon-in-egyptische-protesten.html)

koeskoesje
20-12-11, 07:55
Ja. Maar.

Wellicht dat het helpt om nieuwe doden in de toekomst te voorkomen

Wellicht klets je maar wat?

koeskoesje
20-12-11, 07:57
Verwacht geen inhoudelijke weerlegging van deze vergelijking.

Je vergeet "appelen met peren" vóór te zetten..

super ick
20-12-11, 07:57
dus er wordt een moslim gezin afgeslacht terwijl de man aan het telefoneren is.
ik begin een beetje angstig te worden van de ontwikkelingen van de laatste tijd in heel die regio, ik zie steeds meer filmpjes van burgers die worden gemarteld en vermoord gewoonweg te gruwelijk voor woorden! Irak die de soennieten willen uitroeien Syrië precies hetzelfde het lijkt dat ze samen met iran dan de strijd willen aangaan met de soennieten en de wereld naar de klote te brengen

Tja...........
Ik heb mijn portie geweld 'real life' gehad en vind dit wel goed. Niet het afslachten op zich maar wel dat het eens goed onder onze neus gewreven wordt. Om ons er goed bewust van te maken en te houden.
Beeld mag er van mij ook bij. En verplicht kijken! Dat is wel het minste wat je doen kunt om een beetje mee te voelen.
Wij pakken de afstandsbediening, zetten de TV op een zender en gaan een nieuw bakkie koffie inschenken. Of het nu Palestijnen, Koerden en Koreanen zijn. Want ja, als je er de hele dag mee rond blijft lopen wordt je gek.

Jammer dat die mensen niet zo'n afstandsbediening hebben......

John2
20-12-11, 10:50
Jammer dat die mensen niet zo'n afstandsbediening hebben......

Die afstandsbediening hebben ze wel, maar op het moment van gebruik trekt de overheid de stekker eruit.

super ick
20-12-11, 12:54
Je vergeet "appelen met peren" vóór te zetten..

Je hebt gelijk. Qua dodelijke slachtoffers steekt deze zaak schril af bij de andere voorbeelden.

The_Grand_Wazoo
20-12-11, 13:54
Persvrijheid is toch wel een mooi iets, he Schaap ?

Wat dat betreft vertoont Israel - ondanks alles - soms toch wel de tekenen van een beschaafde maatschappij


Dit zie ik in bijv. Turkije / China / Rusland niet snel gebeuren, nadat er weer een Koerdisch / Tibetaans / Tsjetsjeens dorpje is platgegooid.

Indrukwekkend niet ter zake doende.

Eric de Blois
20-12-11, 14:11
Persvrijheid is toch wel een mooi iets, he Schaap ?

Wat dat betreft vertoont Israel - ondanks alles - soms toch wel de tekenen van een beschaafde maatschappij

Dit zie ik in bijv. Turkije / China / Rusland niet snel gebeuren, nadat er weer een Koerdisch / Tibetaans / Tsjetsjeens dorpje is platgegooid.

Persvrijheid is niet de enige graadmeter om beschaving te meten. Is een land dat zoveel investeert in militaire middelen, beschaafd?

Max Stirner
20-12-11, 14:59
Indrukwekkend niet ter zake doende.


Ik vind het opvallend dat dit openlijk op nationale tv wordt besproken, scherp bekritiseerd, dat 'het verhaal van de slachtoffers' zo centraal staat enzovoort.


Of dat verder ter zake doet, laat ik graag over aan mensen die daar heel veel verstand van hebben

Max Stirner
20-12-11, 15:01
Persvrijheid is niet de enige graadmeter om beschaving te meten. Is een land dat zoveel investeert in militaire middelen, beschaafd?


- Vind het wel een belangrijke graadmeter.

- Niet per definitie niet, denk ik.

John2
20-12-11, 17:29
Is een land dat zoveel investeert in militaire middelen, beschaafd?
Is de beschaafdheid te meten naar de wens om haar burgers te beschermen of naar de wens om een land te vernietigen?

koeskoesje
20-12-11, 22:13
Je hebt gelijk. Qua dodelijke slachtoffers steekt deze zaak schril af bij de andere voorbeelden.

Je kan stuiptrekken wat je wilt maar dat maakt een appel nog geen peer en amdersom.

koeskoesje
20-12-11, 22:16
Persvrijheid is niet de enige graadmeter om beschaving te meten. Is een land dat zoveel investeert in militaire middelen, beschaafd?

Maakt een geplubiceerde misdaad de misdaad minder misdaad?

Max Stirner
20-12-11, 23:06
Wellicht klets je maar wat?


Stiekem weet je dat ik gelijk heb, Schaap

koeskoesje
20-12-11, 23:13
Stiekem weet je dat ik gelijk heb, Schaap

Je hebt de verkeerde voor je; ik verwacht niet dat je dat snel door zult hebben. Tot die tijd ben je een goed alternatief voor "schaapjes tellen".

koeskoesje
20-12-11, 23:19
Dat krijg je ervan wanneer je je als vrouw voordoet :student:

Watch and learn!

Eric de Blois
21-12-11, 02:14
Is de beschaafdheid te meten naar de wens om haar burgers te beschermen of naar de wens om een land te vernietigen?

Tja. Je mag je natuurlijk verdedigen.

Sommige landen beginnen een oorlog. De inval in Irak was daarvan een voorbeeld. Dat is geen voorbeeld van beschaving. De VS werd niet aangevallen, nog was in oorlog met Irak.

Het afschaffen van het leger vind ik een vorm van beschaving. Sommigen zullen dat vast naïef noemen.

Eric de Blois
21-12-11, 02:25
Persvrijheid is niet de enige graadmeter om beschaving te meten. Is een land dat zoveel investeert in militaire middelen, beschaafd?


Maakt een geplubiceerde misdaad de misdaad minder misdaad?

Nee, uiteraard niet. Overigens is dat iets wat ik niet heb beweerd of gesuggereerd, zie mijn commentaar.

koeskoesje
21-12-11, 07:37
Nee, uiteraard niet. Overigens is dat iets wat ik niet heb beweerd of gesuggereerd, zie mijn commentaar.

Dat weet ik wel; de reactie was bedoeld als bijval voor jouw reactie en bovendien retorisch.

The_Grand_Wazoo
21-12-11, 08:22
Ik vind het opvallend dat dit openlijk op nationale tv wordt besproken, scherp bekritiseerd, dat 'het verhaal van de slachtoffers' zo centraal staat enzovoort.


Of dat verder ter zake doet, laat ik graag over aan mensen die daar heel veel verstand van hebben

Dat het op televisie verschijnt is idd bijzonder. Dat dat in Turkije enz. niet snel zal gebeuren doet absoluut niet ter zake.

koeskoesje
21-12-11, 08:58
Dat het op televisie verschijnt is idd bijzonder. Dat dat in Turkije enz. niet snel zal gebeuren doet absoluut niet ter zake.

Het is meer uitzondering dan regel; de enige keer van de duizenden afgeslachte moslims; het was live, er werd gebeld.

Slinger
21-12-11, 09:00
Hoezo, nieuws van de dag?

koeskoesje
21-12-11, 09:02
http://www.youtube.com/watch?v=eB_CKL5h2_8&feature=youtube_gdata_player

koeskoesje
21-12-11, 09:08
Hoezo, nieuws van de dag?

Worden al een tijdje moslims afgeslacht door zulk soort beesten; i agree.

Btw; alle "nieuws" is oud. Nos zend sommig nieuws weken later uit dan Bbc bijvoorbeeld.

Redacteuren maken een selectie uit nieuws gedicteerd door CNN, zoals een oma uit een grabbelton op de rommelmarkt.

Slinger
21-12-11, 09:17
Worden al een tijdje moslims afgeslacht door zulk soort beesten; i agree.

Btw; alle "nieuws" is oud. Nos zend sommig nieuws weken later uit dan Bbc bijvoorbeeld.

Redacteuren maken een selectie uit nieuws gedicteerd door CNN, zoals een oma uit een grabbelton op de rommelmarkt.

Hoe oud is dit filmpje?

super ick
21-12-11, 09:31
Worden al een tijdje moslims afgeslacht door zulk soort beesten;

Andere slachtoffers doen niet ter zake.

Max Stirner
21-12-11, 09:59
Dat het op televisie verschijnt is idd bijzonder. Dat dat in Turkije enz. niet snel zal gebeuren doet absoluut niet ter zake.


Dat doet het dus wel, anders zou het niet bijzonder zijn dat het in Israël wel gebeurt.

Max Stirner
21-12-11, 10:01
Het afschaffen van het leger vind ik een vorm van beschaving. Sommigen zullen dat vast naïef noemen.


Bij deze dan

:engel:

Eric de Blois
21-12-11, 13:30
Dat weet ik wel; de reactie was bedoeld als bijval voor jouw reactie en bovendien retorisch.

Sorry en bedankt!

tanger'73
21-12-11, 15:09
'Israel is a Lunatic State' - Finkelstein on Gaza Flotilla Attack - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=eB_CKL5h2_8&feature=youtube_gdata_player)

Mijnheer Finkelstein vat israël weereens kort & bondig samen.

John2
21-12-11, 22:30
Tja. Je mag je natuurlijk verdedigen.

Sommige landen beginnen een oorlog. De inval in Irak was daarvan een voorbeeld. Dat is geen voorbeeld van beschaving. De VS werd niet aangevallen, nog was in oorlog met Irak.

Het afschaffen van het leger vind ik een vorm van beschaving. Sommigen zullen dat vast naïef noemen.
Het liefst zou ik ook legers afschaffen en alle grenzen opengooien, maar helaas is dit nu nog onmogelijk.
Zolang mensen elkaar het licht niet gunnen, kunnen wij niet zonder handhaving van het gezag.
Irak en de inval in Irak had diverse gronden waarvan eentje de massa-vernietingings wapens waren, waarbij je eerder de vraag kunt stellen "waar zijn deze gebleven" dan de vraag of zij deze bezaten, want dat Irak deze bezaten is overduidelijk gebleken, zoals we weten door het uitmoorden van complete dorpen door gifgas, en door de belofte destijds dat deze zouden worden vernietigd.

koeskoesje
22-12-11, 10:08
Hoe oud is dit filmpje?

Hoe oud is jouw bijbel?

Eric de Blois
22-12-11, 11:52
Het liefst zou ik ook legers afschaffen en alle grenzen opengooien, maar helaas is dit nu nog onmogelijk.
Zolang mensen elkaar het licht niet gunnen, kunnen wij niet zonder handhaving van het gezag.
Irak en de inval in Irak had diverse gronden waarvan eentje de massa-vernietingings wapens waren, waarbij je eerder de vraag kunt stellen "waar zijn deze gebleven" dan de vraag of zij deze bezaten, want dat Irak deze bezaten is overduidelijk gebleken, zoals we weten door het uitmoorden van complete dorpen door gifgas, en door de belofte destijds dat deze zouden worden vernietigd.

Dat is zeker waar. En om met die open grenzen te beginnen: dat is ook mijn ideaal. De wereld is één. Ja, ik geloof ook, net als jij, dat Irak chemische wapens had, die dus niet gevonden zijn. Toch vind ik de inval van de VS in Irak totaal ongegrond. Het ging de VS denk ik helemaal niet om het vinden van die wapens, ook niet om vergelding van 9/11, waar Irak niets mee te maken had. Blijft er niets over en is de VS gewoon de agressor. Ergens tussen de 100.000 en 655.000 doden én bovendien die chemische wapens niet gevonden is buitengewoon schadelijk voor Irak geweest. De hele operatie heeft enorm veel doden en gigantisch veel geld gekost, wat veel beter in gezondsheidszorg, werkeloosheid en ouderenzorg had kunnen worden geïnvesteerd. Gelukkig heeft Obama er een punt achter gezet, wel een beetje laat. Irak is er niet op vooruit gegaan al met al, een land met geweldadige conflicten. Het heeft de amerikaanse samenleving ontzettend veel geld gekost. Wat een verspilling! Dat zal voor Obama ook wel de grootste reden zijn geweest om de bezetting van Irak te hebben beëindigd.



Zolang mensen elkaar het licht niet gunnen, kunnen wij niet zonder handhaving van het gezag.


Helaas denk ik dat dit waar is. Toch moet de wereldgemeenschap ontwapening blijven nastreven. Een mooie taak voor de VN. Mijn petje af voor Costa Rica, dat geen leger heeft. Zou Nederland ook moet doen.

koeskoesje
23-12-11, 08:48
Andere slachtoffers doen niet ter zake.

Wat is jouw punt?

koeskoesje
23-12-11, 08:54
Dat doet het dus wel, anders zou het niet bijzonder zijn dat het in Israël wel gebeurt.

Dat is dus wel bijzonder dat dit op tv was, anders moet je met nog twee voorbeelden komen.

Max Stirner
23-12-11, 09:24
Dat is dus wel bijzonder dat dit op tv was, anders moet je met nog twee voorbeelden komen.


Dat bedoel ik niet, Schaap.


Het wás bijzonder en zou in heel veel andere landen volstrekt ondenkbaar zijn.

John2
23-12-11, 09:48
=Eric de Blois;4935915]Dat is zeker waar. En om met die open grenzen te beginnen: dat is ook mijn ideaal. De wereld is één. Ja, ik geloof ook, net als jij, dat Irak chemische wapens had, die dus niet gevonden zijn.
Nee en dan kunnen we ons alleen maar afvragen waar deze gebleven zijn, want vernietigd zijn ze niet.


Toch vind ik de inval van de VS in Irak totaal ongegrond. Het ging de VS denk ik helemaal niet om het vinden van die wapens, ook niet om vergelding van 9/11, waar Irak niets mee te maken had.
De inval in Irak was een combinatie van 3 oorzaken, 1. het wegsturen van de internationale waarnemers die belast waren met toezicht op de vernietiging van Bio, Chemisch en Nucliaire wapens. 2. De oorlog in 1990-1991 met Koeweit en 3. Het verlenen van hulp en onderdak aan terroristische organisatie's.


Blijft er niets over en is de VS gewoon de agressor. Ergens tussen de 100.000 en 655.000 doden én bovendien die chemische wapens niet gevonden is buitengewoon schadelijk voor Irak geweest. De hele operatie heeft enorm veel doden en gigantisch veel geld gekost, wat veel beter in gezondsheidszorg, werkeloosheid en ouderenzorg had kunnen worden geïnvesteerd.
Vergeet niet dat 90% van de doden komt uit een onderlinge strijd en ik hou mijn hart vast hoe dit gaat verlopen nu de veiligheidstroepen weg zijn uit Irak, zoals we twee dagen geleden hebben kunnen zien.


Gelukkig heeft Obama er een punt achter gezet, wel een beetje laat. Irak is er niet op vooruit gegaan al met al, een land met geweldadige conflicten. Het heeft de amerikaanse samenleving ontzettend veel geld gekost. Wat een verspilling! Dat zal voor Obama ook wel de grootste reden zijn geweest om de bezetting van Irak te hebben beëindigd.
Helaas denk ik dat dit waar is. Toch moet de wereldgemeenschap ontwapening blijven nastreven. Een mooie taak voor de VN. Mijn petje af voor Costa Rica, dat geen leger heeft. Zou Nederland ook moet doen.
Nederland zonder leger, nee liever niet.

super ick
23-12-11, 10:09
Wat is jouw punt?
Heb ik al gemaakt Schaap.

Slinger
23-12-11, 20:00
Hoe oud is jouw bijbel?

Ouder dan jouw koran.

John2
23-12-11, 22:48
Ouder dan jouw koran.


Hoe oud is jouw bijbel?

Wat zou het leven simpel zijn als niemand kon lezen.