PDA

Bekijk Volledige Versie : nieuws Wilders lacht om waarschuwing leider PvdArabieren



Joesoef
30-12-11, 11:13
De PvdA gaat in 2012 nadrukkelijk de confrontatie te zoeken metGeert Wilders en de PVV . "Hoe eerder dit kabinet weg is hoe beter", aldus partijleider Job Cohen vrijdag in De Telegraaf.

Volgens Cohen gaat in 2012 door extra bezuinigingen "een nieuwe fase" in die Wilders dwingt om te kiezen uit macht of achterban.

"Wilders schreeuwt om te maskeren", zegt Cohen. "Hij maskeert wat er allemaal gebeurt en waar hij allemaal verantwoordelijkheid voor moet nemen."

Cohenhoopt dat de coalitie van VVD, CDA en gedoogpartner PVV snel uiteen valt, Wilders is een "een pure machtspoliticus".

Geert Wilders twitterde vrijdagochtend de woorden: "Geweldig, wat een humor." Widers : Cohen "Bangig voor zijn eigen positie als "leider" van de PvdArabieren."


Wilders lacht om waarschuwing 'leider PvdArabieren' - Binnenland - VK (http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Binnenland/article/detail/3099040/2011/12/30/Wilders-lacht-om-waarschuwing-leider-PvdArabieren.dhtml)

knuppeltje
30-12-11, 11:29
Ongetwijfeld zal de PVV nog veel meer beloftes gaan breken. Mark my words. Maar ik vind het toch een zwaktebod als Cohen niets beters zou weten te doen dan alleen daarop te spelen. Een goed programma ontwikkelen en dat goed uitdragen is toch veel beter. Dan weet iedereen waarvoor je staat, en ook boven staat.

John2
30-12-11, 11:30
De PvdA gaat in 2012 nadrukkelijk de confrontatie te zoeken metGeert Wilders en de PVV . "Hoe eerder dit kabinet weg is hoe beter", aldus partijleider Job Cohen vrijdag in De Telegraaf.

Volgens Cohen gaat in 2012 door extra bezuinigingen "een nieuwe fase" in die Wilders dwingt om te kiezen uit macht of achterban.

"Wilders schreeuwt om te maskeren", zegt Cohen. "Hij maskeert wat er allemaal gebeurt en waar hij allemaal verantwoordelijkheid voor moet nemen."

Cohenhoopt dat de coalitie van VVD, CDA en gedoogpartner PVV snel uiteen valt, Wilders is een "een pure machtspoliticus".

Geert Wilders twitterde vrijdagochtend de woorden: "Geweldig, wat een humor." Widers : Cohen "Bangig voor zijn eigen positie als "leider" van de PvdArabieren."


Wilders lacht om waarschuwing 'leider PvdArabieren' - Binnenland - VK (http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Binnenland/article/detail/3099040/2011/12/30/Wilders-lacht-om-waarschuwing-leider-PvdArabieren.dhtml)

Laten we nog een 2 maanden wachten we staan nu op 20 zetels en we gaan voor de 30.........
Daarom stem SP en wees wijs.....:ego:

Samir75017
30-12-11, 11:58
There are no (very few) Arabs in the Netherlands.

Karin.N
30-12-11, 13:37
Laten we nog een 2 maanden wachten we staan nu op 20 zetels en we gaan voor de 30.........
Daarom stem SP en wees wijs.....:ego:

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet meer compleet afwijzend sta tov de SP. Heb altijd luid en duidelijk geroepen dat ik nimmer zou stemmen op een partij die vooral NEE roept. Met Roemer wordt in ieder geval voor mij de SP acceptabeler.

Tis iedere keer weer lastig een keuze te maken in het stemhokje, vooral wanneer je zoals ik zweeft tussen zgn linkse en rechtse standpunten :stout:.

super ick
30-12-11, 17:25
Erg arm om te denken dat Wilders aanpakken je partij kan redden. Op naar de 15 zetels en en een halt toeroepen aan de PvdA baantjesmachine.

Tomas
30-12-11, 17:27
Cohen moet plaats maken. Hij is, of heeft het gewoon niet. En niet zo'n klein beetje ook.

John2
30-12-11, 17:28
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet meer compleet afwijzend sta tov de SP. Heb altijd luid en duidelijk geroepen dat ik nimmer zou stemmen op een partij die vooral NEE roept. Met Roemer wordt in ieder geval voor mij de SP acceptabeler.

Tis iedere keer weer lastig een keuze te maken in het stemhokje, vooral wanneer je zoals ik zweeft tussen zgn linkse en rechtse standpunten :stout:.

Als pro SPer heb ik ook wel eens standpunten waarvan ik zeg moet dat nou, maar als ik dan de andere partijen bekijkt zie ik meer punten die mij tegenstaan.
Maar zo als het nu gaat, kan het niet meer en moet er snel iets veranderen anders is ons sociaal beleid 0,0% en dat is voor een "rijk" land als Nederland niet te accepteren.

John2
30-12-11, 17:31
Erg arm om te denken dat Wilders aanpakken je partij kan redden. Op naar de 15 zetels en en een halt toeroepen aan de PvdA baantjesmachine.
Is ook dom om dat te geloven, ondanks alle schandalen die de laatste maanden naar boven kwamen borrelen over de PVV zijn ze weinig in de peilingen gezakt.

tanger'73
30-12-11, 17:56
weinig arabieren te bekennen bij de PvdArabieren.

John2
30-12-11, 18:46
weinig arabieren te bekennen bij de PvdArabieren.

Denk dat hij bedoelde napraters (papagaaien/Ara's) met een drank probleem (bieren).....:engel:

Eke
30-12-11, 21:12
Cohen moet plaats maken. Hij is, of heeft het gewoon niet. En niet zo'n klein beetje ook.

Laat het niet van 1 persoon afhangen.

Je ziet het bij de SP : 1 sterke man of vrouw is te kwetsbaar. Nu doet Roemers het goed en gaat het goed met die partij,

maar beter is om een kluwen sterke debaters te hebben staan in de Tweede Kamer voor jouw partij. Samen sta je sterk.

Kortman
31-12-11, 01:01
Laat het niet van 1 persoon afhangen.

Je ziet het bij de SP : 1 sterke man of vrouw is te kwetsbaar. Nu doet Roemers het goed en gaat het goed met die partij,

maar beter is om een kluwen sterke debaters te hebben staan in de Tweede Kamer voor jouw partij. Samen sta je sterk.

Ja ben ik met je eens , maar in het verleden was dat ook al zo dat een persoon de partij groot maakte denk maar eens aan:
H.van Mierlo (d66) DREES (P.V.D.A ) Wiegel (V.V.D) en niet te vergeten Luns destijds K.V.P minister.

John2
31-12-11, 10:24
Ja ben ik met je eens , maar in het verleden was dat ook al zo dat een persoon de partij groot maakte denk maar eens aan:
H.van Mierlo (d66) DREES (P.V.D.A ) Wiegel (V.V.D) en niet te vergeten Luns destijds K.V.P minister.

Je vergeet nu wel een paar grote staatsmannen, wat te denken van Joop de Uyl, Dries van Aght, Boer Koekoek, Pim Fortuyn, mensen met uitstraling en een verhaal

Eke
31-12-11, 10:27
Ja ben ik met je eens , maar in het verleden was dat ook al zo dat een persoon de partij groot maakte denk maar eens aan:
H.van Mierlo (d66) DREES (P.V.D.A ) Wiegel (V.V.D) en niet te vergeten Luns destijds K.V.P minister.

Je hebt helemaal gelijk, Kortman... Zij zijn het gezicht van de partij geweest.

Het grappige is dat bij voetbal wel een team razend populair kan worden.

Ik zat dan ook te peinzen over het zichtbaar maken van dat groepje politici.....Dat ze vrienden in de politiek zijn en pal achter hun gedeelde mening staan. Dat ze sterk zijn in hun debatten en sympathiek om naar te kijken, dus niet agressief debaterend. En toch individuen met eigen karakters :hihi: Lijkt op dreamteam...
Toch zitten er bv bij de PvdA zeker wel goeie mensen tussen.Die dat kunnen waarmaken. Samen.

Hebben je (1 ???) of 2 hondjes last van de vuurwerkknallen ? Geef ze een knuffeltje van me...op een moment dat het rustig is.:) Ik wens je een hele goeie dag/avond !
Wat ik ook doe aan de prikkers die dit lezen !!!!!

Eke
31-12-11, 10:33
Je vergeet nu wel een paar grote staatsmannen, wat te denken van Joop de Uyl, Dries van Aght, Boer Koekoek, Pim Fortuyn, mensen met uitstraling en een verhaal


John, heb je je post nog gezien op dat topic over Nigeria ? :)

Bofko
31-12-11, 11:42
Laat het niet van 1 persoon afhangen.

Je ziet het bij de SP : 1 sterke man of vrouw is te kwetsbaar. Nu doet Roemers het goed en gaat het goed met die partij,

maar beter is om een kluwen sterke debaters te hebben staan in de Tweede Kamer voor jouw partij. Samen sta je sterk.

Ik denk niet dat het zo werkt. Hoe meer 'sterke' debaters hoe minder ze opvallen. En zijn ze dan nog sterk ?
Zo werkt nu eenmaal de perceptie van politiek-watchers.

super ick
31-12-11, 13:28
Je vergeet nu wel een paar grote staatsmannen, wat te denken van Joop de Uyl, Dries van Aght, Boer Koekoek, Pim Fortuyn, mensen met uitstraling en een verhaal

PvdA is sinds Kok vervallen tot een partij voor ambtenaren, uitkeringstrekkers en allochtonen.

De andere kiezers komen niet meer terug hoe veel je ook probeert tegen de PVV aan te trappen.

Ze zullen zelf met een goed verhaal moeten komen. Ik denk dat ze geen verhaal kunnen bedenken dat het oude stemvee met het nieuwe stemvee verbind.

John2
31-12-11, 15:16
John, heb je je post nog gezien op dat topic over Nigeria ? :)

Ja hoor ;)