PDA

Bekijk Volledige Versie : Christenen krijgen 3 dagen om Noord-Nigeria te verlaten



Marsipulami
02-01-12, 14:58
Christenen krijgen 3 dagen om Noord-Nigeria te verlaten

maandag 2 januari 2012 om 15:30u

ABUJA (RKnieuws.net) - De islamitische sekte Boko Haram geeft de christenen drie dagen de tijd om het noorden van Nigeria te verlaten. Het noorden is overwegend islamitisch.
Boko Haram heeft de moslims in het zuiden opgeroepen terug te keren naar het noorden ‘want wij hebben het bewijs dat ze zullen aangevallen worden’.

John2
02-01-12, 16:19
Moslims krijgen 3 dagen om Noord-Europa te verlaten
maandag 2 januari 2012 om 15:30u


Hoe in shock zou de wereld reageren als de tekst zou zijn zo ik hem boven heb aangepast.
Zou de Islam enig idee hebben hoe ze de haat over zich afroepen in de rest van de wereld.
Ik begin langzame hand toch weer van mijn SP geloof af te dwalen en neigt naar Blondie Wilders als ik verhalen als deze lees.
In iedergeval ben ik het geloof dat de Islam een vredig geloof is voorgoed kwijt.

Kortman
02-01-12, 20:05
Hoe in shock zou de wereld reageren als de tekst zou zijn zo ik hem boven heb aangepast.
Zou de Islam enig idee hebben hoe ze de haat over zich afroepen in de rest van de wereld.
Ik begin langzame hand toch weer van mijn SP geloof af te dwalen en neigt naar Blondie Wilders als ik verhalen als deze lees.
In iedergeval ben ik het geloof dat de Islam een vredig geloof is voorgoed kwijt.

Je vergeet een belangrijk feit , dit soort zich Moslim noemende moordzuchtigen zijn niet 'representatief' voor ALLE MOSLIMS.