PDA

Bekijk Volledige Versie : Maroc.nl ten einde raad



Saul
11-01-12, 20:07
Zozo ik dacht, laat ik Maroc.nl weer eens aandoen.

Ik zie dat het beheer ten einde raad is. Een heuse iReport-account om nieuwsberichten neer te kwakken, Joesoef die in razend tempo topics opent, MO_NL die mee reageert alsof haar leven ervan hangt.

Hmm, trekt de site de laatste tijd weinig bezoekers dat het beheer zelf maar wanhopig probeert deze rubriek levend te houden?

Maar goed, ik wens jullie nog veel succes met het zuiveren van de site van Marokkanen!

Ik zou ook vooral dit topic verwijderen, dat bezegelt jullie onherroepelijke noodlot.

Toitoi!

-Een lid dat zich wél bekommert om de Ummah

Tomas
11-01-12, 20:11
-Een lid dat zich wél bekommert om de Ummah

Ik hoop dat je ooit de ironie hier van inziet. Je mist wel veel lol zo.

Samir75017
11-01-12, 21:23
Maar goed, ik wens jullie nog veel succes met het zuiveren van de site van Marokkanen!


It is no longer a forum for Moroccans.

Mainly uneducated Dutch old people, with a very low level of general knowledge.

Sad.

(leen)
11-01-12, 22:20
It is no longer a forum for Moroccans.

Mainly uneducated Dutch old people, with a very low level of general knowledge.

Sad.


http://www.youtube.com/watch?v=l8BRbM52gpc

Max Stirner
12-01-12, 15:19
Ik hoop dat je ooit de ironie hier van inziet. Je mist wel veel lol zo.



:D

Tragisch. Sommige mensen zien hun eigen talenten niet.

Fulanadetal
13-01-12, 13:44
It is no longer a forum for Moroccans.

Mainly uneducated Dutch old people, with a very low level of general knowledge.

Sad.

Op de dag dat jij een MA, een MSc en dan nog een Master hebt hebt gehaald mag je mij gerust voor laag opgeleid uitmaken. Of voor iets minder opgeleid dan jij.
Hoe ver sta je nu?

Fulanadetal
13-01-12, 13:47
Voor een PhD doe ik het ook hoor. Aan promoveren nog niet toegekomen.

Soldim
13-01-12, 14:36
Voor een PhD doe ik het ook hoor. Aan promoveren nog niet toegekomen.

Dat houdt net zo weinig in als de rest van die academische titels ;)

nl-x
13-01-12, 15:08
doei, he.

Fulanadetal
13-01-12, 15:27
Dat houdt net zo weinig in als de rest van die academische titels ;)

He jammer. Nou dan begin ik er maar niet meer aan. Mijn hersenen hebben toch niet lang meer voor de degeneratie inzet.
Ik ga maar vast wat geraniums kopen.

Samir75017
13-01-12, 15:44
Op de dag dat jij een MA, een MSc en dan nog een Master hebt hebt gehaald mag je mij gerust voor laag opgeleid uitmaken. Of voor iets minder opgeleid dan jij.
Hoe ver sta je nu?

I have a MA in International Business Management, an Executive Master in Actuarial Science, two Masters of Science (one in Banking and Finance, the other one in Economics) and a PhD in astrophysics. And I would like to get a second PhD in astrobiology. Oh, and I forgot the BA in HR, but that's nothing.

super ick
13-01-12, 16:25
I have a MA in International Business Management, an Executive Master in Actuarial Science, two Masters of Science (one in Banking and Finance, the other one in Economics) and a PhD in astrophysics. And I would like to get a second PhD in astrobiology. Oh, and I forgot the BA in HR, but that's nothing.

Mag jij liegen?

super ick
13-01-12, 16:26
-Een lid dat zich wél bekommert om de Ummah

Een lid ja, dat ben je wel.

Charlus
13-01-12, 18:00
<...>Je onbeschoftheid en gebrek aan respect voor vrouwen en ouderen geeft aan dat je een zeer slechte nepmoslim bent.<...>

Een echte moslim kan best onbeschoft en respectloos zijn, of zijn echte moslims soms geen normale mensen? Veel onbeschoft- en respectloosheid is het onopzettelijke resultaat van onwetendheid, gebrek aan inlevingsvermogen en i.h.a. geestelijke beperktheid. Vaak ook ligt de fout bij degene die onbeschoft- en respectloosheid meent te signaleren.

Fulanadetal
13-01-12, 18:47
I have a MA in International Business Management, an Executive Master in Actuarial Science, two Masters of Science (one in Banking and Finance, the other one in Economics) and a PhD in astrophysics. And I would like to get a second PhD in astrobiology. Oh, and I forgot the BA in HR, but that's nothing.

Ehm, als je de helft had genoemd had ik je heel misschien geloofd. Maar dit is belachelijk. Dit zou ik willen omschrijven als "een Jorannetje doen".

mark61
13-01-12, 19:08
Een echte moslim kan best onbeschoft en respectloos zijn, of zijn echte moslims soms geen normale mensen? Veel onbeschoft- en respectloosheid is het onopzettelijke resultaat van onwetendheid, gebrek aan inlevingsvermogen en i.h.a. geestelijke beperktheid. Vaak ook ligt de fout bij degene die onbeschoft- en respectloosheid meent te signaleren.

Ik verzin zulke posts alleen voor mensen die zich hier afficheren als de afgezant van God himself.

mark61
13-01-12, 19:09
Ehm, als je de helft had genoemd had ik je heel misschien geloofd. Maar dit is belachelijk. Dit zou ik willen omschrijven als "een Jorannetje doen".

:hihi: Thanx for your broadcast.

super ick
15-01-12, 10:35
Hij heeft nog meer titels dan de voorzitter van de RvC van Ajax :hih:

tandenborstel
15-01-12, 14:23
Ik ga ook even opnoemen wat ik heb:


Een leven!


En dat is meer dan genoeg.

Eric de Blois
15-01-12, 23:07
It is no longer a forum for Moroccans.

Mainly uneducated Dutch old people, with a very low level of general knowledge.

Sad.

Ja, laten we het hebben over opleiding en etniciteit. Is daar een verband tussen?
Het zou maar zo kunnen. Huidskleur, kun je daar nog iets over zeggen in dit verband?

Samir75017
15-01-12, 23:31
Huidskleur, kun je daar nog iets over zeggen in dit verband?

Yes, go and tan yours.

Eric de Blois
15-01-12, 23:46
I have a MA in International Business Management, an Executive Master in Actuarial Science, two Masters of Science (one in Banking and Finance, the other one in Economics) and a PhD in astrophysics. And I would like to get a second PhD in astrobiology. Oh, and I forgot the BA in HR, but that's nothing.

Mensen die zich minderwaardig voelen hebben vaak de behoefte om met hun status te leuren. Heb je soms ook een dikke duiste auto waarmee je graag gezien wordt? Wat is dat toch die behoefte meer te willen zijn dan een ander en dat ook te willen tonen. Kun je niet gewoon bescheiden zijn, en communiceren met anderen zonder neer te kijken op je gesprekspartner(s)?

Soldim
16-01-12, 11:13
I have a MA in International Business Management, an Executive Master in Actuarial Science, two Masters of Science (one in Banking and Finance, the other one in Economics) and a PhD in astrophysics.

Welk instituut laat iemand toe tot een Astrophysics PhD program zonder een natural science undergrad?