PDA

Bekijk Volledige Versie : nieuws PVV Limburg in spoed bijeen om 'Turks varken'



Joesoef
13-01-12, 11:18
De PVV EU leden in Limburg zijn vrijdagochtend bij elkaar gekomen voor een haastig overleg na publicaties in de kranten van een e-mail van het PVV-Statenlid Cor Bosman waarin hij collega-Statenlid Selçuk Öztürk van de PvdA ''een stuk uitgekotst halalvlees, gemaakt van Turks varken'' heeft genoem.

De e-mail was alleen voor PVV-ers maar lekte vrijdag alsnog uit. Öztürk liet aan dagblad De Limburger weten zwaar ontdaan te zijn door de uitspraak van Bosman. Hij wil de kwestie eerst in de fractie bespreken. "Nu zou ik te veel uit emotie reageren.”

De mail was volgens Statenlid Harm Uringa in juli voor hem reden de PVV te verlaten en de Onafhankelijke Statenfractie Limburg op te richten. Hij was het er niet mee eens dat de partijtop niet ingreep.

Een woordvoerster van het Openbaar Ministerie (OM) in Maastricht zei vrijdag desgevraagd, dat de publicaties over de uitspraken van de PVV'er ''niet onopgemerkt aan het OM voorbij zijn gegaan''. ''We zijn de zaak aan het bekijken'', aldus de woordvoerster.




Spoedberaad PVV Limburg om beledigen PvdA (http://www.nrc.nl/nieuws/2012/01/13/pvver-noemt-pvdaer-uitgekotst-halalvlees-pvv-limburg-in-spoedberaad/)

knuppeltje
13-01-12, 11:34
Ik zou me als ik Öztürk was daar niet druk om maken. Bij de PVV zijn het allemaal vieze varkens.

knuppeltje
13-01-12, 11:51
De PVV heeft Bosman zojuist uit de fractie gezet. (nu.nl)

Een vies varken afgevoerd.

mark61
13-01-12, 11:56
Wie verzint dan deze topictitel?

Zo debiel dat ie eigenlijk van de PVV afkomstig moet zijn.

knuppeltje
13-01-12, 12:02
Wie verzint dan deze topictitel?

Zo debiel dat ie eigenlijk van de PVV afkomstig moet zijn.

Er gaat er hier dadelijk ene nog heel boos worden. :giechel:

Joesoef
13-01-12, 13:33
Titel overgenomen van nu.nl voordat bekend was dat ze hem eruit zouden flikkeren, NRC was wat vaagjes in z'n header. Beter niet kunnen doen, er had moeten staan 'Turks varken' echter dr draait een scripje voor de frontpagina welke leestekens verminkt. Zo valt eea uit de context.

Fulanadetal
13-01-12, 13:45
Stelletje schijnheilen daar bij de PVV. Pas nu het openbaar is zetten ze hem eruit.

BoerHarms
13-01-12, 14:54
Ik zou me als ik Öztürk was daar niet druk om maken. Bij de PVV zijn het allemaal vieze varkens.

en zelfs jij lukt het nog niet om dit varkentje te wassen

mark61
13-01-12, 14:57
Dank u. Kleine doch essentiële wijziging.

knuppeltje
13-01-12, 15:01
en zelfs jij lukt het nog niet om dit varkentje te wassen

Ik wil best van alles en nog wat wassen, heel graag zelfs, zolang het maar geen vieze vette PVV-varkens zijn.

Fulanadetal
13-01-12, 15:28
Varkens zijn lief. Ratten trouwens ook. Je zal als rat of varken maar met een politicus worden vergeleken. Bah.

knuppeltje
13-01-12, 15:51
Varkens zijn lief.

Ratten trouwens ook.

Je zal als rat of varken maar met een politicus worden vergeleken. Bah.

Ok, maar ze stinken wel. Misschien niet zo erg als een PVV'er, maar toch.

Dat zijn ten minste nog heel nuttige dieren. Het zijn meesters in het opsporen van landmijnen en doen daar heel goed werk mee.

En dan nog wel met een PVVér. Sorry lieve beestjes, ik zal het niet meer doen. :stout:

Fulanadetal
13-01-12, 18:48
Dankje. Een rat ruikt misschien niet lekker, maar wel goed.

That concludes my broadcast day.

Kortman
13-01-12, 19:55
Ok, maar ze stinken wel. Misschien niet zo erg als een PVV'er, maar toch.

Dat zijn ten minste nog heel nuttige dieren. Het zijn meesters in het opsporen van landmijnen en doen daar heel goed werk mee.

En dan nog wel met een PVVér. Sorry lieve beestjes, ik zal het niet meer doen. :stout:

Als een P.V.V er meer stinkt als een varken , zorg dan dat je op het "platte " land komt te wonen want volgens de statistieken wonen de meeste P.V.V stemmers in de grote steden .
PVV 24 zetels - 1453944 stemmen .
Hoop niet dat ze de volgende keer zo veel stemmen halen, want het stinkt al genoeg hier in Nederland wat dacht je van de "rijke" stinkers ??