PDA

Bekijk Volledige Versie : nieuws Boete voor naakt lopen onder de boerka



iReport
24-01-12, 10:58
In Koeweit heeft de politie drie meisjes gearresteerd omdat ze geen kleren droegen onder hun boerka. Dat meldt de krant Al-Rai.

De meiden werden gespot in een koffiehuis door een jongetje. Die vertelde zijn moeder dat hij een naakt meisje had gezien. De moeder confronteerde de meiden met de 'observatie' van haar zoon en belde vervolgens de politie.

'Onderzoek' wees uit dat de meisjes, onder wie een minderjarige, inderdaad naakt waren onder hun boerka. Dat is in Koeweit verboden.

Bij hun ondervraging, bekenden de jonge vrouwen dat ze zich eerder behoorlijk zat hadden gedronken en dat ze hadden deelgenomen aan een seksfeestje in een naburig appartement.

Toen ze weer bij zinnen waren gekomen, gingen ze naar het café om een bakkie te doen alwaar ze werden gespot door de opmerkzame jongen.

Bron: Al-Rai

Stopnaald
24-01-12, 11:02
Moest toch effe grinniken....en aan die schotse kilt denken.....

mark61
24-01-12, 11:20
Laat die 'bron' es zien.

iReport
24-01-12, 11:27
Komt van het AFP, en inmiddels ook te lezen op het ANP.

Bronnen via Google (http://www.google.nl/search?q=afp+burka+naked)

knuppeltje
24-01-12, 11:42
Maar stel hè...dat dat ondergoed van westerse makelij zou zijn geweest...

Raar volk daar. Ze doen er van alles wat allah verboden heeft, maar zonder onderbroek onder een boerka is verboden.

mark61
24-01-12, 11:47
Komt van het AFP, en inmiddels ook te lezen op het ANP.

Bronnen via Google (http://www.google.nl/search?q=afp+burka+naked)

Al-Rai, vroeg ik naar. Ik kan het niet lezen, lijkt een Jordaanse Bildzeitung.

Soldim
24-01-12, 12:01
lijkt een Jordaanse Bildzeitung.

Stigmatisatie van Bild hier -- ongehoord!!

Umarvlie
24-01-12, 13:50
Mijn kijk op de boerka is volledig verandert.... ongelooflijk dat mensen onder hun kleren naakt zijn zeg .. als ik dat toch eens eerder geweten had.

Op Hajj lopen overigens mannen ook zonder ondergoed, sommigen zelfs als ze vanuit Koeweit naar Macca onderweg gaan .. mag dat dan ook niet?

mark61
24-01-12, 14:23
Stigmatisatie van Bild hier -- ongehoord!!

Ja echt zielig. Het zijn zulke betrouwbare gelovigen daar.

Bofko
24-01-12, 14:57
Ik hou het op een koeweitse mediahype.
Beetje vergelijkbaar met die kindermisbruikende clowns in Oude Pekela lang geleden.

CouldYouBeLoved
25-01-12, 11:09
Wedden dat die agenten er als de kippen bij waren om de kippetjes te controleren en ze met hun haantjesgedrag te corrigeren?!

Olive Yao
25-01-12, 19:44
Ik hou het op een koeweitse mediahype.
Beetje vergelijkbaar met die kindermisbruikende clowns in Oude Pekela lang geleden.

Waren die naakt onder hun clownspakken? :argwaan:


.

cummonisto
25-01-12, 21:14
naakt lopen boven de boerka...dat is pas erg

sjo
19-02-12, 20:44
Mijn kijk op de boerka is volledig verandert.... ongelooflijk dat mensen onder hun kleren naakt zijn zeg ..

Mijn kijk op de boerka is helemaal niet veranderd. Hier fantaseerde ik al jaren over........en verdomd.......