PDA

Bekijk Volledige Versie : Security moet Australische premier in veiligheid brengen voor woedende Aboriginals



Marsipulami
26-01-12, 14:37
Security moet Australische premier in veiligheid brengen voor woedende Aboriginals


http://www.youtube.com/watch?v=pndFC1c1SwQ


Maffe beelden! De Australische premier Julia Gillard moest samen met oppositieleider Tony Abbott door veiligheidsagenten ontzet worden nadat een woedende menigte Aboriginals het op hen gemunt had. In de chaos verloor Gillard een schoen. Niemand geraakte uiteindelijk gewond.
Het werd even heet voor Gillard en Abbott toen zo'n tweehonderd demonstranten zich in de Australische hoofdstad Canberra tegen de twee politici keerden. En dat op Australia Day, de nationale feestdag Down Under.

Aanleiding van de schermutseling was de eis van Abbott om een protesttent van de oorspronkelijke bewoners van Australië te laten afbreken. Dat namen de activisten niet. De 'Aboriginal Tent Embassy' staat al veertig jaar naast het parlementsgebouw in Canberra en is hét symbool van het protest tegen de ongelijke behandeling van de Aboriginals.

In totaal werden een vijftigtal agenten ingezet om Gillard en Abbott veilig af te voeren. Dat gebeurde hardhandig: de grimassen op Gillards gezicht spreken boekdelen... Bovendien verloor ze ook nog eens een schoen. De demonstranten achtervolgden de vluchtende auto en sloegen nog met vanalles op het dak en de kapoot van de wagen.

"Ik ben een taaie tante en de politie heeft de zaak goed opgelost", zei ze achteraf. Ze weigerde wel commentaar te geven op de vraag of ze vond dat Abbott zich moest verontschuldigen bij de Aboriginals. Ook over haar blauwe schoen wou de premier niet verder uitwijden. (jv)

mark61
26-01-12, 19:41
Groot gelijk. De blankbaas viert de invasie van je land, massamoorden en -verkrachtingen, en dan mag je niet zeggen dat je dat niet leuk vindt.

Kortman
26-01-12, 22:31
Groot gelijk. De blankbaas viert de invasie van je land, massamoorden en -verkrachtingen, en dan mag je niet zeggen dat je dat niet leuk vindt.

Zeg je dat ook over de landen die destijds onder de voet zijn gelopen van de OSMAANSE tiranie?
Bah wat een walgelijke eenzijdige visie .
:jeweetog: wel beter denk ik .

Kortman
26-01-12, 22:44
Groot gelijk. De blankbaas viert de invasie van je land, massamoorden en -verkrachtingen, en dan mag je niet zeggen dat je dat niet leuk vindt.

Voor blankman kwam vraten ze elkaar letterlijk op .

Zeg je dat ook over de landen die destijds onder de voet zijn gelopen van de OSMAANSE tiranie?
Jammer dat ze niet zo goed konden varen ,mogelijk was dan Australie Islamitisch geweest !
Bah wat een walgelijke eenzijdige visie .
De mens heeft sinds zijn ontstaan zich altijd versprijd over de wereld en wie was de eerste die een land claimde opwelke basis ?
De mensheid heeft zelf zijn grenzen bepaald of heeft de schepper ze ook van te voren verdeeld ?
:jeweetog: wel beter denk ik .

mark61
26-01-12, 23:39
Zeg je dat ook over de landen die destijds onder de voet zijn gelopen van de OSMAANSE tiranie?
Bah wat een walgelijke eenzijdige visie .
:jeweetog: wel beter denk ik .

Eenzijdig? Het waren die verdomde Aboriginals die Engeland binnenvielen?

Imbeciel.

De Osmanen hebben bij mijn weten nergens geprobeerd volkeren uit te roeien en massaal te verkrachten.

Wat is het verband overigens?

mark61
26-01-12, 23:40
Voor blankman kwam vraten ze elkaar letterlijk op .

Imbeciele racist. Donder godverdomme op.

reallife
27-01-12, 08:10
Voor blankman kwam vraten ze elkaar letterlijk op .

Zeg je dat ook over de landen die destijds onder de voet zijn gelopen van de OSMAANSE tiranie?
Jammer dat ze niet zo goed konden varen ,mogelijk was dan Australie Islamitisch geweest !
Bah wat een walgelijke eenzijdige visie .
De mens heeft sinds zijn ontstaan zich altijd versprijd over de wereld en wie was de eerste die een land claimde opwelke basis ?
De mensheid heeft zelf zijn grenzen bepaald of heeft de schepper ze ook van te voren verdeeld ?
:jeweetog: wel beter denk ik .

Nee dat deden ze niet!!!! Integendeel zelfs. Verder kenden de Aboriginals geen eigendom van land.

Je bent al net zo kortzichtig als de Australische premier. Alles is de Aboriginals afgenomen. Hun cultuur, religie, hun manier van leven, hun waardigheid, hun kinderen, hun hele bestaan, uit naam van de hebzucht van de 'blankman' en de waanzin van missionarissen/zendelingen die er natuurlijk ook braaf achteraan renden.

super ick
27-01-12, 08:41
Groot gelijk. De blankbaas viert de invasie van je land, massamoorden en -verkrachtingen, en dan mag je niet zeggen dat je dat niet leuk vindt.

Volgens mij ging het over een tent.

knuppeltje
27-01-12, 08:46
Zeg je dat ook over de landen die destijds onder de voet zijn gelopen van de OSMAANSE tiranie?
Bah wat een walgelijke eenzijdige visie .
:jeweetog: wel beter denk ik .

Een nog stommere vergelijking is nauwelijks denkbaar.

Aboriginals (http://www.aroundtheglobe.nl/reizen/australie/aboriginals-si5.html)

nl.wikipedia.org/wiki/Aborigines_(Australië)

knuppeltje
27-01-12, 09:06
Volgens mij ging het over een tent.

Volgens mij stond die tent er niet zomaar.

Aboriginals (http://www.aroundtheglobe.nl/reizen/australië/aboriginals-si5.html)

Aboriginals behoorden volgens de blanken daar echt tot nog minder als ongedierte.
Hen uitroeien is dan ook eeuwenlang een sport geweest voor de blanke kolonialisten.

mark61
27-01-12, 12:56
Volgens mij ging het over een tent.

Yeps. En wat voor tent.

Het was Australia Day. Zoek maar op.

Tomas
27-01-12, 12:58
De ongelijke behandeling tussen de eerste generatie migranten (aboriginals) en de latere is enorm. Maar wel in het voordeel van de eerste. En niet zo'n klein beetje ook.

super ick
27-01-12, 16:02
Yeps. En wat voor tent.

Het was Australia Day. Zoek maar op.

Niet nodig.

mark61
27-01-12, 16:36
Niet nodig.

Vanwaar je commentaar dan?

Slinger
27-01-12, 21:37
Eenzijdig? Het waren die verdomde Aboriginals die Engeland binnenvielen?

Imbeciel.

De Osmanen hebben bij mijn weten nergens geprobeerd volkeren uit te roeien en massaal te verkrachten.

Wat is het verband overigens?

Die Osmanen deden nooit iets anders, maar dat kan een turkoloog natuurlijk niet weten.

H.P.Pas
27-01-12, 22:21
Die Osmanen deden nooit iets anders,

Vertel.

Slinger
27-01-12, 23:30
Vertel.

Dat kun je zelf ook wel vinden. Bekijk de geschiedenis van het Osmaanse rijk maar eens vanuit het oogpunt van de onderdrukte volken.

mark61
27-01-12, 23:37
Die Osmanen deden nooit iets anders, maar dat kan een turkoloog natuurlijk niet weten.

Je komt net binnen en lult nou al weer uit je nek.

Donder op, pathologische leugenaar.

Je weet niks. Praat niet over dingen waar je totaal geen verstand van hebt.

Wat is dat hier met dat clubje kwaadaardige, immorele leugenaars.

Waar komt die leugenachtigheid en minachting en haat toch vandaan?

Je ouders? De kerk?

Slinger
27-01-12, 23:41
Je komt net binnen en lult nou al weer uit je nek.

Donder op, pathologische leugenaar.

Je weet niks. Praat niet over dingen waar je totaal geen verstand van hebt.

Wat is dat hier met dat clubje kwaadaardige, immorele leugenaars.

Waar komt die leugenachtigheid en minachting en haat toch vandaan?

Je ouders? De kerk?

Het probleem met jou als turkoloog is dat je eenzijdig geïndoctrineerd bent door de officiële Turkse lezing van de geschiedenis, die ze zelf zijn gaan geloven, en jij ook.

knuppeltje
28-01-12, 09:33
Het probleem met jou als turkoloog is dat je eenzijdig geïndoctrineerd bent door de officiële Turkse lezing van de geschiedenis, die ze zelf zijn gaan geloven, en jij ook.

Wie iets stelt moet maar aantonen dat dat juist is en niet in plaats daarvan met kutsmoesjes aankomen. En wat die Ottomanen met die Aboriginals te maken hebben weet ik niet. Maar voor iemand die zelf hier als de grootste duikeend anderen hier regelmatig maant om on-topic te blijven, is dit dus weer eens een volgende staaltje van pure hypocrisie.

knuppeltje
28-01-12, 09:35
Niet nodig.

Eerst roeptoeteren en daarna weer maar eens als een echte lafaard duiken.

Slinger
28-01-12, 09:44
Wie iets stelt moet maar aantonen dat dat juist is en niet in plaats daarvan met kutsmoesjes aankomen. En wat die Ottomanen met die Aboriginals te maken hebben weet ik niet. Maar voor iemand die zelf hier als de grootste duikeend anderen hier regelmatig maant om on-topic te blijven, is dit dus weer eens een volgende staaltje van pure hypocrisie.

En daar hebben we nog iemand die zich consequent schaart achter het standpunt van de onderdrukkers. Wil je dat ik je bijpraat over tien eeuwen Osmaanse geschiedenis? Lees zelf eens iets, bijvoorbeeld over de Janitsaren, de eeuwenlange bezetting van Hongarije en Griekenland, de grote Bulgarenslachting. Overigens ben ik niet over de Osmanen begonnen, hoor.

knuppeltje
28-01-12, 09:59
En daar hebben we nog iemand die zich consequent schaart achter het standpunt van de onderdrukkers. Wil je dat ik je bijpraat over tien eeuwen Osmaanse geschiedenis? Lees zelf eens iets, bijvoorbeeld over de Janitsaren, de eeuwenlange bezetting van Hongarije en Griekenland, de grote Bulgarenslachting. Overigens ben ik niet over de Osmanen begonnen, hoor.

Blablabla.

Slinger
28-01-12, 10:07
Blablabla.

Onderdrukte volken een stem geven is dus bla bla voor linksche mensen als jij. Zo zie je maar weer waar de steun voor de onderdrukkers van deze wereld vandaan komt.

knuppeltje
28-01-12, 10:56
Onderdrukte volken een stem geven is dus bla bla voor linksche mensen als jij. Zo zie je maar weer waar de steun voor de onderdrukkers van deze wereld vandaan komt.

Hoe kom je daarop? Mark61 vroeg iets over dat zogenaamde uitroeien en massaal verkrachten, en daarop beweerde je dat die Turken niets anders deden.

Nu kom je dan maar, uitgeluld, met onderdrukken aanzetten, iets waar 61 het dus helemaal niet over had. Niet dat ik onderdrukken ook maar enigszins goedkeur, hij ook niet denk ik, maar toch probeer je weer maar eens te duiken, te draaien en te liegen.

Ach, voor jou zal het allemaal wel eenheidsworst zijn, denk ik.

mark61
28-01-12, 12:48
Het probleem met jou als turkoloog is dat je eenzijdig geïndoctrineerd bent door de officiële Turkse lezing van de geschiedenis, die ze zelf zijn gaan geloven, en jij ook.

Vertel es wat over de Aboriginals? Vertel es wat over de Osmanen.

Je weet niks, en liegt voortdurend kwaadaardig.

Was het je ouders? De kerk?

Slinger
28-01-12, 13:35
Hoe kom je daarop? Mark61 vroeg iets over dat zogenaamde uitroeien en massaal verkrachten, en daarop beweerde je dat die Turken niets anders deden.

Nu kom je dan maar, uitgeluld, met onderdrukken aanzetten, iets waar 61 het dus helemaal niet over had. Niet dat ik onderdrukken ook maar enigszins goedkeur, hij ook niet denk ik, maar toch probeer je weer maar eens te duiken, te draaien en te liegen.

Ach, voor jou zal het allemaal wel eenheidsworst zijn, denk ik.

Mark begon over de Osmanen hoor, kijk maar na.

Slinger
28-01-12, 13:37
Vertel es wat over de Aboriginals? Vertel es wat over de Osmanen.

Je weet niks, en liegt voortdurend kwaadaardig.

Was het je ouders? De kerk?

Ik kan wel iets zeggen over die abo's hoor, bijvoorbeeld dat hun samenleving helemaal niet zo idyllisch was als wel eens wordt voorgesteld. Geweld, alcoholisme en sexueel misbruik van kinderen waren bijvoorbeeld aan de orde van de dag.

Wat die Osmanen betreft, weet je niet dat de Turken massaal kinderen van onderworpen christelijke volkeren roofden, die een islamitische opvoeding gaven en ze inlijfden in het keurkorps van de Janitsaren?

reallife
28-01-12, 14:01
Ik kan wel iets zeggen over die abo's hoor, bijvoorbeeld dat hun samenleving helemaal niet zo idyllisch was als wel eens wordt voorgesteld. Geweld, alcoholisme en sexueel misbruik van kinderen waren bijvoorbeeld aan de orde van de dag.

De Aboriginals waren en zijn net zulke mensen als jij en ik met hun goede en slechte kanten. Wat je verder beweert klopt niet helemaal. Voor de komst van de blanken waren er strenge omgangsregels binnen de Aboriginalfamilies.

Wat jij beschrijft , het alcoholmisbruik, kwam pas met de komst van de blanken en je hoeft niet echt psychologisch geschoold te zijn om te begrijpen wat het betekent als families uit elkaar worden gehaald, je kinderen worden afgepakt, je leefgebied en je als mens wordt geminacht.

Aboriginals (http://www.aroundtheglobe.nl/reizen/australie/aboriginals-si5.html)

Slinger
28-01-12, 14:12
De Aboriginals waren en zijn net zulke mensen als jij en ik met hun goede en slechte kanten. Wat je verder beweert klopt niet helemaal. Voor de komst van de blanken waren er strenge omgangsregels binnen de Aboriginalfamilies.

Wat jij beschrijft , het alcoholmisbruik, kwam pas met de komst van de blanken en je hoeft niet echt psychologisch geschoold te zijn om te begrijpen wat het betekent als families uit elkaar worden gehaald, je kinderen worden afgepakt, je leefgebied en je als mens wordt geminacht.

Aboriginals (http://www.aroundtheglobe.nl/reizen/australie/aboriginals-si5.html)

Natuurlijk, die paradijselijke samenleving moeten we zoeken in de prehistorie. Dat is altijd zo, want feiten die het fraaibedachte beeld tegenspreken kunnen van daar niet tot ons komen. En natuurlijk begon die maatschappij plotseling te degeneren toen de blanken langskwamen. Alle edele wilden raakten toen opeens van het padje af.

rbn
28-01-12, 14:29
Alle edele wilden raakten toen opeens van het padje af.

bij de aboriginals gebeurde dit letterlijk.. die zijn hun droompaden grotendeels kwijtgeraakt door de blanken..

knuppeltje
28-01-12, 14:52
Mark begon over de Osmanen hoor, kijk maar na.

Zeker, maar ook dat waren Turks sprekende stammen, die ook Osmanen genoemd worden vanwege een ooit legendarische stamleider. Ook zij waren net als andere Turks sprekende stammen vanuit ver in Azië naar Turkije (Klein-Azië) verhuisd.

knuppeltje
28-01-12, 14:54
Ik kan wel iets zeggen over die abo's hoor, bijvoorbeeld dat hun samenleving helemaal niet zo idyllisch was als wel eens wordt voorgesteld. Geweld, alcoholisme en sexueel misbruik van kinderen waren bijvoorbeeld aan de orde van de dag.

Smerige schoft.

Slinger
28-01-12, 15:48
Smerige schoft.

Je hoeft je niet meer voor te stellen, hoor. We weten al lang wie je bent.

reallife
28-01-12, 16:01
Natuurlijk, die paradijselijke samenleving moeten we zoeken in de prehistorie. Dat is altijd zo, want feiten die het fraaibedachte beeld tegenspreken kunnen van daar niet tot ons komen. En natuurlijk begon die maatschappij plotseling te degeneren toen de blanken langskwamen. Alle edele wilden raakten toen opeens van het padje af.

Geen argumenten meer Slinger? :slapen:

Slinger
28-01-12, 16:06
Geen argumenten meer Slinger? :slapen:

Tegen jouw bewijsvoering kan ik niet op hoor, Real.

Eric de Blois
28-01-12, 17:06
De blankbaas


Imbeciele racist. Donder godverdomme op.

Kijk eens in de spiegel. En beheers je eens een beetje met je gescheld en getier tegen anderen om niets. Ik weet dat het niets helpt, maar toch...

reallife
28-01-12, 19:36
Tegen jouw bewijsvoering kan ik niet op hoor, Real.

Valt me tegen hoor, ik kan uit de link die ik zelf gaf al een paar argumenten halen in jouw straatje. :jammer:

Slinger
28-01-12, 20:17
Valt me tegen hoor, ik kan uit de link die ik zelf gaf al een paar argumenten halen in jouw straatje. :jammer:

Nou, dat bedoel ik ook. Ik denk dat je zelf wel een goed beeld hebt.

Slinger
28-01-12, 20:31
Kijk eens in de spiegel. En beheers je eens een beetje met je gescheld en getier tegen anderen om niets. Ik weet dat het niets helpt, maar toch...

Inderdaad het helpt niets, want niet degenen die schelden krijgen hier een ban, maar wel degenen die uitgescholden worden.

Slinger
28-01-12, 20:40
Zeker, maar ook dat waren Turks sprekende stammen, die ook Osmanen genoemd worden vanwege een ooit legendarische stamleider. Ook zij waren net als andere Turks sprekende stammen vanuit ver in Azië naar Turkije (Klein-Azië) verhuisd.

Weet je 't zeker?

mark61
29-01-12, 01:50
Mark begon over de Osmanen hoor, kijk maar na.

Imbeciel. Begin te lezen.

mark61
29-01-12, 01:51
Ik kan wel iets zeggen over die abo's hoor, bijvoorbeeld dat hun samenleving helemaal niet zo idyllisch was als wel eens wordt voorgesteld. Geweld, alcoholisme en sexueel misbruik van kinderen waren bijvoorbeeld aan de orde van de dag.

Net wat ik dacht. Gelul, je weet niks. Kwaadaardige leugens omdat je een racist bent.

Kelaar.

mark61
29-01-12, 01:53
Kijk eens in de spiegel. En beheers je eens een beetje met je gescheld en getier tegen anderen om niets. Ik weet dat het niets helpt, maar toch...

Wat valt er in de spiegel te zien? Ik ben geen kwaadaardige, liegende racist. Vertel?

Waarom zou ik me moeten beheersen als kwaadaardige, liegende racisten dat van jou niet hoeven?

Wat is dit voor gelul?

Om niets? Voel je je wel goed?

mark61
29-01-12, 01:54
Inderdaad het helpt niets, want niet degenen die schelden krijgen hier een ban, maar wel degenen die uitgescholden worden.

Volkomen terecht, ware het niet dat ik tegen bans ben. Maar de grootste varkens zijn hier de leugenaars en racisten.

Eric de Blois
29-01-12, 04:43
Volkomen terecht, ware het niet dat ik tegen bans ben. Maar de grootste varkens zijn hier de leugenaars en racisten.

Dat van die varkens staat ook in de koran. Daar worden worden ongelovigen - mensen die beweren dat god niet bestaat, dus tevens leugenaars - ook varkens genoemd. Het zou best waar kunnen zijn dus, vooral omdat jij het zegt.

knuppeltje
29-01-12, 08:35
Weet je 't zeker?

Ga even lezen, mafkees.

Slinger
29-01-12, 09:24
Net wat ik dacht. Gelul, je weet niks. Kwaadaardige leugens omdat je een racist bent.

Kelaar.

En jij wilt niets weten wat niet in je straatje past. Kenmerk van een fascist. Dat heb je bovendien meerdere keren laten zien, door zowel standpunten als gedrag. Grijze Wolf.

Slinger
29-01-12, 09:26
Volkomen terecht, ware het niet dat ik tegen bans ben. Maar de grootste varkens zijn hier de leugenaars en racisten.

Leuke PVV-mentaliteit heb jij dus. Maar zoals ik al eerder zei: had jij maar net zo veel hersens als een varken dan zou dit forum er beter uitzien. Grachtengordeltokkie.

super ick
29-01-12, 14:16
Eerst roeptoeteren en daarna weer maar eens als een echte lafaard duiken.

Quote jij eens wat ik heb geroeptoeterd in dit topic?

knuppeltje
30-01-12, 08:37
Quote jij eens wat ik heb geroeptoeterd in dit topic?

Ok, trollen dan.

BoerHarms
30-01-12, 09:00
normaal discuzeuren is ook deze keer niet mogelijk, heb je geen argumenten dan laat je je ware aard zien.

Max Stirner
30-01-12, 09:25
Natuurlijk, die paradijselijke samenleving moeten we zoeken in de prehistorie. Dat is altijd zo, want feiten die het fraaibedachte beeld tegenspreken kunnen van daar niet tot ons komen. En natuurlijk begon die maatschappij plotseling te degeneren toen de blanken langskwamen. Alle edele wilden raakten toen opeens van het padje af.



:p



http://www.youtube.com/watch?v=m-b76yiqO1E&feature=related

Slinger
30-01-12, 10:25
:p


Neil Young - Cortez The Killer - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=m-b76yiqO1E&feature=related)

Zoiets, bedoel ik.

Max Stirner
30-01-12, 10:40
Zoiets bedoel ik.


Best mooi nummer, geeft ook een mooi tijdsbeeld - van 1975, that is :


And the women all were beautiful
And the men stood
Straight and strong
They offered life in sacrifice
So that others could go on.

Hate was just a legend
And war was never known
The people worked together
And they lifted many stones.

Slinger
30-01-12, 10:41
And the women all were beautiful
And the men stood
Straight and strong
They offered life in sacrifice
So that others could go on.

Hate was just a legend
And war was never known
The people worked together
And they lifted many stones.

They carried them
To the flatlands
And they died along the way
But they built up
With their bare hands
What we still can't do today

super ick
31-01-12, 08:56
Ok, trollen dan.

Je zei roeptoeteren. Ik wacht.

knuppeltje
31-01-12, 12:25
Je zei roeptoeteren. Ik wacht.

Steeds maar weer met van alles en nog wat hier aankomen zetten en dan ook nog eens weigeren op vragen in te gaan, maar wel weer over iets anders beginnen te leuteren, alsof dat geen roeptoeteren is.

Maar als jij liever hebt dat ik dat trollen noem, dan vind ik dat ook best.

super ick
01-02-12, 09:47
Steeds maar weer met van alles en nog wat hier aankomen zetten en dan ook nog eens weigeren op vragen in te gaan, maar wel weer over iets anders beginnen te leuteren, alsof dat geen roeptoeteren is.

Maar als jij liever hebt dat ik dat trollen noem, dan vind ik dat ook best.

Jij kunt hier niets anders dan je vriendje nalullen. Al die jaren ben je het niet 1 keer oneens met hem geweest. Praktisch is dat onmogelijk. Daarom neem ik jou niet serieus. Jij bent hier de 'bedrijfspoedel'.