PDA

Bekijk Volledige Versie : Opgeknapt na marteling om opnieuw gemarteld te kunnen worden.



Kortman
27-01-12, 00:24
nos.nl/nieuws/


... 'Martelingen in gevangenissen Libië' audio

Niet te geloven maar waar , in Libie worden gevangenen na gruwelijk gemarteld te zijn opgeknapt om .... weer gemarteld te kunen worden !
Dat wordt dus : De Arabische Lente genoemd .
Terug naar de middeleeuwen lijkt me toepasselijker.
:brozac:

knuppeltje
27-01-12, 10:22
nos.nl/nieuws/


... 'Martelingen in gevangenissen Libië' audio

Niet te geloven maar waar , in Libie worden gevangenen na gruwelijk gemarteld te zijn opgeknapt om .... weer gemarteld te kunen worden !
Dat wordt dus : De Arabische Lente genoemd .
Terug naar de middeleeuwen lijkt me toepasselijker.
:brozac:

Tja, de dictator weg, geen enkel centraal gezag wat erna overbleef om de zaak goed te kunnen laten verlopen, dus niets dan chaos, en dan verbaasd gaan doen doen dat er wraak wordt genomen op de getrouwen van de overwonnen dictator, die hen zo lang getiranniseerd heeft.

Nooit van 'bijltjesdag' gehoord zeker?

Kortman
27-01-12, 22:19
Tja, de dictator weg, geen enkel centraal gezag wat erna overbleef om de zaak goed te kunnen laten verlopen, dus niets dan chaos, en dan verbaasd gaan doen doen dat er wraak wordt genomen op de getrouwen van de overwonnen dictator, die hen zo lang getiranniseerd heeft.

Nooit van 'bijltjesdag' gehoord zeker?

Ja ik kan me dat helemaal voorstellen zeker '' bijltjesdag'' maar waar het hierom gaat is het feit dat deze ( overwonnen getrouwen) al gemarteld zijn en wel zodanig dat ze medische verzorging nodig hebben anders hadden ze het waarschijnlijk niet overleefd.
En persoonlijk vind ik het beestachtig om deze mensen daarna weer te martelen als ze ''opgeknapt '' zijn om daarna enz enz
Weet niet wat jou argument is (geen enkel centraal gezag ) maar dit slaat alles ,en is zover ik weet in de geschieddenis maar weinig voorgekomen.
Blijkbaar werkt het centaal gezag dan wel goed om toestemming te geven voor opname in ziekenhuizen voor dit soort barbaarse praktijken.
:boos: