PDA

Bekijk Volledige Versie : Nederlanders willen dat koningin Beatrix aftreedt



Marsipulami
31-01-12, 21:10
Nederlanders willen dat koningin Beatrix aftreedt



31/01/12, 21u01



De Nederlandse koningin Beatrix. © photo news

Een meerderheid van de bezoekers van het RTL Nieuws in Nederland acht het tijd dat koningin Beatrix afstand van de troon doet, zo staat op de website van de zender.
Meer dan 2.000 mensen hebben gereageerd op de stelling 'Het is tijd voor Beatrix om af te treden'. Van de respondenten was 54 procent het daarmee eens.

Willem-Alexander
Uit een peiling van het programma EenVandaag op de openbare televisie blijkt overigens dat weinig Nederlanders verwachten dat Beatrix dit jaar plaatsmaakt voor prins Willem-Alexander.
Zo'n twee derde van de 28.000 ondervraagden vindt dat Willem-Alexander en Máxima klaar zijn om het roer over te nemen.

Koningin Beatrix viert vandaag haar 74ste verjaardag. Zij is met deze leeftijd de oudste regerende monarch die Nederland ooit heeft gehad. Op 30 april zit ze precies 32 jaar op de troon, nadat haar moeder, koningin Juliana, troonsafstand had gedaan. (belga/ep)

Good Kahuna
31-01-12, 21:21
Ik heb geen last van d'r.

Marsipulami
31-01-12, 21:41
Ik vind ook wel dat die ouwe taart al lang haar biezen had moeten pakken.

Kortman
31-01-12, 21:45
Ik heb geen last van d'r.

Ik ook niet wat zou er beter worden ,mij maakt het niet uit.

Marsipulami
31-01-12, 21:48
Ik ook niet wat zou er beter worden.

Het helpt de jeugdwerkloosheid bestrijden in dat segment van de arbeidsmarkt.

Kortman
31-01-12, 21:56
Het helpt de jeugdwerkloosheid bestrijden in dat segment van de arbeidsmarkt.

ik zou niet eens solliciteren met zo,n inkomen !:D

mark61
31-01-12, 22:48
Ik vind ook wel dat die ouwe taart al lang haar biezen had moeten pakken.

Is dat jouw idee van Hollanders provoceren?

Djiezus man, grow up.

knuppeltje
01-02-12, 08:21
Het helpt de jeugdwerkloosheid bestrijden in dat segment van de arbeidsmarkt.

Wees met die mannelijke koninklijke jeugd bij jullie maar blij dat jullie ouwe knakker daar anders over denkt.

Zei ik nu mannelijke? :confused:

rbn
01-02-12, 13:25
Ik vind ook wel dat die ouwe taart al lang haar biezen had moeten pakken.

laat 'r maar naar belgië ophoepelen.. zijn we hier eindelijk van d'r af.. :cool:

Kortman
01-02-12, 14:55
laat 'r maar naar belgië ophoepelen.. zijn we hier eindelijk van d'r af.. :cool:

Denk dat ze het niet zo erg zou vinden ,uit financieel oogpunt gezienmet haar bescheiden inkomen.:stout:
Salaris Máxima, Willem-Alexander, Prins William, Prins Harry, Beatrix, Elizabeth, Prins Charles (http://www.loonwijzer.nl/home/Vippaysalarissen/salarissen-koninklijk-huis-1)

mark61
01-02-12, 15:05
laat 'r maar naar belgië ophoepelen.. zijn we hier eindelijk van d'r af.. :cool:

Je hebt last van haar omdat?

Slinger
01-02-12, 18:04
laat 'r maar naar belgië ophoepelen.. zijn we hier eindelijk van d'r af.. :cool:

Wij zijn liever van sommige anderen af.

Eric de Blois
01-02-12, 18:43
Wij zijn liever van sommige anderen af.

Daar ben ik het van harte mee eens! Nederland zou daar geweldig van opknappen. En als de oranjes daarin behulpzaam zouden zijn, zou ik een verdubbeling van hun inkomen geen enkel bezwaar vinden.

rbn
01-02-12, 20:45
Wij zijn liever van sommige anderen af.

dat zeiden je grootouders ook toen ze joden naar het station brachten voor een enkeltje dachau..

rbn
01-02-12, 20:52
Denk dat ze het niet zo erg zou vinden ,uit financieel oogpunt gezienmet haar bescheiden inkomen.:stout:
Salaris Máxima, Willem-Alexander, Prins William, Prins Harry, Beatrix, Elizabeth, Prins Charles (http://www.loonwijzer.nl/home/Vippaysalarissen/salarissen-koninklijk-huis-1)

niet normaal.. waar ik drie jaar voor moet werken, krijgt de koning daar op één dag..

Slinger
01-02-12, 22:36
dat zeiden je grootouders ook toen ze joden naar het station brachten voor een enkeltje dachau..

Denk je? De Joden hadden wel respect voor ons koningshuis, nog steeds, in tegenstelling tot sommige anderen, die nieuwkomers zijn. Maar hoe denk je dat jouw opa kwijlde toen hij met zijn Marokkaanse eenheid voor Franco de bevolking van Sevilla uitmoordde en alle vrouwen verkrachtte?

Kortman
01-02-12, 22:55
niet normaal.. waar ik drie jaar voor moet werken, krijgt de koning daar op één dag..

Ja en dan te bedenken dat ons koningshuis een van de minst betaalde is in vergelijking met b.v Engeland ,en laten wa het dan maar niet hebben over de machtshebbers in de islamitische wereld , was het niet de koning van MAROKKO die jaarlijks zijn eigen gewicht in goud kreeg of nog krijgt ,en wat dacht je van alle Saoedi prinsjes ,stuk voor stuk allemaal schat hemel rijk.
Maar ja ik ben het met je eens dat het waar jij 3jaar voor moet werken krijgen sommige mensen als rente per UUR !
Lijst van rijkste mensen ter wereld - Wikipedia (http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_rijkste_mensen_ter_wereld)
Onze koningklijke famille behoort tot de ,,arme sloebers ,, vergeleken met boven staande lijst !
:hihi:

Slinger
01-02-12, 23:02
niet normaal.. waar ik drie jaar voor moet werken, krijgt de koning daar op één dag..

Dan krijg jij nog te veel...

Kortman
01-02-12, 23:28
dat zeiden je grootouders ook toen ze joden naar het station brachten voor een enkeltje dachau..

Blijkbaar ben jij eenzijdig voorgelicht ,er waren genoeg mensen die wel hielpen Joodse mensen uit de handen van de moffen te houden .
Lees maar eens :Het koninkrijk der Nederlanden tijdens WO 2
"

Kennisgeving : 76000 mensen waren verzetstrijders in Nederland tijdens 1940 tot 1945.22500 van dezen werden, in die periode, AFGESLACHT DOOR DE NAZIE,S
Vele van hun waren gewone burgers hun enige misdaad was Joodse mensen meestal kinderen onderdak te bieden de moffen noemden hun Widerstandskämpferdaar stond doodstraf op !!
Ik kan het weten heb het gehoord van mijn ouders ,ook in mijn famillie zijn twee van mijn ooms omgebracht ,hun fout was illigale drukkerij dat mocht ook niet ,gewoon de waarheid drukken .

Eric de Blois
02-02-12, 04:54
dat zeiden je grootouders ook toen ze joden naar het station brachten voor een enkeltje dachau..

Stiekum vind je dat helemaal niet erg, zo is mijn indruk. Net als veel andere van je soortgenoten uit het MO. Veel arabieren ontkennen of in elk geval bagatelliseren de holocaust en haten joden als de pest.



dat zeiden je grootouders ook toen ze joden naar het station brachten voor een enkeltje dachau..
Denk je? De Joden hadden wel respect voor ons koningshuis, nog steeds, in tegenstelling tot sommige anderen, die nieuwkomers zijn. Maar hoe denk je dat jouw opa kwijlde toen hij met zijn Marokkaanse eenheid voor Franco de bevolking van Sevilla uitmoordde en alle vrouwen verkrachtte?

goed zo!



dat zeiden je grootouders ook toen ze joden naar het station brachten voor een enkeltje dachau..Blijkbaar ben jij eenzijdig voorgelicht ,er waren genoeg mensen die wel hielpen Joodse mensen uit de handen van de moffen te houden .

Kom op kortman, we hoeven ons helemaal niet te verantwoorden ten aanzien van respectloze nieuwkomers uit het MO.

super ick
02-02-12, 07:48
Biertje. Iemand?

rbn
02-02-12, 11:26
Dan krijg jij nog te veel...

dat onderstreept nog eens extra hoe krankzinnig veel de koning van belgië krijgt..

rbn
02-02-12, 11:38
Denk je? De Joden hadden wel respect voor ons koningshuis, nog steeds,

dat spreekt tegen hun..

mijn respect moeten mensen verdienen; dat krijgen ze niet kado.. een koningin die miljoenen euro's aan uitkering krijgt door haar handje op te houden krijgt van mij minachting en geen respect.. een koningin die iemand een jaar liet opsluiten omdat degene een volkomen onschuldig waxinehoudertje gooide naar een koets, krijgt van mij verrachting en geen respect..

walgelijk mens die beanix..

rbn
02-02-12, 11:50
Blijkbaar ben jij eenzijdig voorgelicht ,er waren genoeg mensen die wel hielpen Joodse mensen uit de handen van de moffen te houden .
Lees maar eens :Het koninkrijk der Nederlanden tijdens WO 2


geen land als nederland onder het nazibewind, waar de joden zo soepeltjes naar de dodenkampen werden gedeporteerd.. dit dankzij types als slinger met hun afkeer voor mensen op basis van geloof, afkomst of cultuur..


Kennisgeving : 76000 mensen waren verzetstrijders in Nederland tijdens 1940 tot 1945.22500 van dezen werden, in die periode, AFGESLACHT DOOR DE NAZIE,S

dat waren terroristen, kortman.. verzet tegen de bezetter wordt tegenwoordig gezien als terrorisme.. met de kennis van nu kunnen we concluderen dat de nazi's het recht hadden zich te verdedigen tegen de hollandse terroristen..

Slinger
02-02-12, 11:52
dat spreekt tegen hun..

mijn respect moeten mensen verdienen; dat krijgen ze niet kado.. een koningin die miljoenen euro's aan uitkering krijgt door haar handje op te houden krijgt van mij minachting en geen respect.. een koningin die iemand een jaar liet opsluiten omdat degene een volkomen onschuldig waxinehoudertje gooide naar een koets, krijgt van mij verrachting en geen respect..

walgelijk mens die beanix..

Kleuterpost. Je komt het niveau naamgrappen niet te boven. Ik zou zeggen: richt je aandacht maar op Mo.

rbn
02-02-12, 11:59
Kom op kortman, we hoeven ons helemaal niet te verantwoorden ten aanzien van respectloze nieuwkomers uit het MO.

:tik: ik kom niet uit het midden-oosten; ben geboren en getogen in nederland..

Slinger
02-02-12, 12:10
:tik: ik kom niet uit het midden-oosten; ben geboren en getogen in nederland..

Maar je hebt wel een pesthekel aan Nederland en aan alles wat Nederlands is.

rbn
02-02-12, 12:54
Maar je hebt wel een pesthekel aan Nederland en aan alles wat Nederlands is.

als dat zo is dan heb ik me toch maar mooi aan de nederlandse cultuur aangepast..

rbn
02-02-12, 12:56
Kleuterpost. Je komt het niveau naamgrappen niet te boven. Ik zou zeggen: richt je aandacht maar op Mo.

dat kleuterniveau is bedoeld om me aan jou aan te passen

reallife
02-02-12, 13:00
Deze topic ging toch over Nederlanders die willen dat de koningin aftreedt? :argwaan:

Soldim
02-02-12, 13:07
Deze topic ging toch over Nederlanders die willen dat de koningin aftreedt? :argwaan:

Nah, eigenlijk meer om Belgen die liever niet hebben wat we discuseren over paapse priesters die hun geslachtsorgaan in kleine jongetjes steken.

Kortman
02-02-12, 14:42
geen land als nederland onder het nazibewind, waar de joden zo soepeltjes naar de dodenkampen werden gedeporteerd.. dit dankzij types als slinger met hun afkeer voor mensen op basis van geloof, afkomst of cultuur..



dat waren terroristen, kortman.. verzet tegen de bezetter wordt tegenwoordig gezien als terrorisme.. met de kennis van nu kunnen we concluderen dat de nazi's het recht hadden zich te verdedigen tegen de hollandse terroristen..

Terroristen zijn wel iets anders ingesteld , die moorden en haten de mensen i.p.v ze te redden .
Maar zoals altijd hier het praatje gaat zo gek niet rond het eindigd altijd op KUT ( ISRAEL ) of strond (PALESTINA ):lol:
Althans dat is jou bedoeling verdraaien van het topic zodat het de meest geliefkooste kant op gaat met jou kennis van nu

p.s Zelfs de moffen noemden ze (Joden en aanverwanten soortgenoten o.a ARABISCHE TYPEN anders ! ooit van UNTERMENCHEN gehoord ??
NEE? nou dat was zo,n beetje alles wat niet een EDELGERMAAN was, geen blauwe ogen gen blond haar geen blanke huid enz enz .
dus je weet welk lot jou ook te wachten had gestaan op den langere duur ;kijk maar ff in de spiegel zolang je niet lijkt op type Hans Wiegel of mijn blote reet dan was je de ,,sigaar ,, dus dat je het maar weet .
:p

Eke
02-02-12, 17:19
dat spreekt tegen hun..

mijn respect moeten mensen verdienen; dat krijgen ze niet kado.. een koningin die miljoenen euro's aan uitkering krijgt door haar handje op te houden krijgt van mij minachting en geen respect.. een koningin die iemand een jaar liet opsluiten omdat degene een volkomen onschuldig waxinehoudertje gooide naar een koets, krijgt van mij verrachting en geen respect..

walgelijk mens die beanix..

Waar praat je over, RBN ?

Eke
02-02-12, 17:29
geen land als nederland onder het nazibewind, waar de joden zo soepeltjes naar de dodenkampen werden gedeporteerd.. dit dankzij types als slinger met hun afkeer voor mensen op basis van geloof, afkomst of cultuur..



dat waren terroristen, kortman.. verzet tegen de bezetter wordt tegenwoordig gezien als terrorisme.. met de kennis van nu kunnen we concluderen dat de nazi's het recht hadden zich te verdedigen tegen de hollandse terroristen..

Sorry, ik kan je gewoon niet volgen...Allemaal van die 'grote' uitspraken ..


Wat ik hoop is dat dankzij de brute en onmenselijke Jodendeportatie in WOII zoiets nooit meer gaat gebeuren...dat we als Nederland geleerd hebben van onze foute EN goede burgers.

Dat we weten hoe die mechanismen werken (ont-menselijking als laatste fase) en dat we alert blijven. Op tijd zullen bijsturen....Blijkbaar kan zoiets als deportatie en Vernichtung gebeuren, al lijkt het waanzin.

Eke
02-02-12, 17:30
geen land als nederland onder het nazibewind, waar de joden zo soepeltjes naar de dodenkampen werden gedeporteerd.. dit dankzij types als slinger met hun afkeer voor mensen op basis van geloof, afkomst of cultuur..



dat waren terroristen, kortman.. verzet tegen de bezetter wordt tegenwoordig gezien als terrorisme.. met de kennis van nu kunnen we concluderen dat de nazi's het recht hadden zich te verdedigen tegen de hollandse terroristen..

Sorry, ik kan je gewoon niet volgen...Allemaal van die 'grote' uitspraken ..


Wat ik hoop is dat dankzij de brute en onmenselijke Jodendeportatie in WOII zoiets nooit meer gaat gebeuren...dat we als Nederland geleerd hebben van onze foute EN goede burgers en alle schakeringen daartussen..

Dat we weten hoe die mechanismen werken (ont-menselijking als laatste fase) en dat we alert blijven. Op tijd zullen bijsturen....Blijkbaar kan zoiets als deportatie en Vernichtung gebeuren, al lijkt het waanzin.

Eke
02-02-12, 17:56
Zo'n beetje de helft van de Nederlanders zou willen dat Beatrix aftreed.
Lijkt me niet veel : de meeste mensen worden voor hun 65ste op straat gezet.

Mijn mening : de beslissing is aan haar in principe, na overleg met haar zoon en schoondochter.



Vind ik dat er iemand van buitenaf mag solliciteren voor de funktie ? Voor mij hoeft het niet perse erfopvolging te zijn, maar daar zou eerst uitgebreid over gepraat kunnen worden.Of dat wel een goede keuze is voor een land. Maxima bv.doet het uitstekend als prinses.Terwijl ze niet van koninklijke bloede is. Dus dat is geen voorwaarde de facto.

Financieel zou de broekriem tijdelijk aangehaald kunnen worden. Als voorbeeld voor alle andere landgenoten. Of als een teken van solidariteit met weer anderen....
Heeft de Belgische koning dat niet gedaan ? Of was het de Spaanse koning ???

Eric de Blois
02-02-12, 18:23
Biertje. Iemand?

Kopje thee graag.

Eric de Blois
02-02-12, 18:32
:tik: ik kom niet uit het midden-oosten; ben geboren en getogen in nederland..

Oh, op internet kun je vanuit de anonimiteit van alles claimen. Maar ik geloof je best hoor. Ik ga eigenlijk af op wat men schrijft en baseer daarop een beeld over iemand. Ik constateer wel dat je erg loyaal bent met het arabische volk, haar cultuur en geloof. Dat bracht mij zomaar op het vermoeden dat je van elders komt. Voor iemand die in nederland geboren en getogen is, zoals jij claimt, ben ik wel verbaasd over je anti-westerse uitingen zo nu en dan. Je praat over de nederlanders op een wijze alsof je daar zélf geen deel bent of wilt zijn.

Dit:


geen land als nederland onder het nazibewind, waar de joden zo soepeltjes naar de dodenkampen werden gedeporteerd.. dit dankzij types als slinger met hun afkeer voor mensen op basis van geloof, afkomst of cultuur..

dat waren terroristen, kortman.. verzet tegen de bezetter wordt tegenwoordig gezien als terrorisme.. met de kennis van nu kunnen we concluderen dat de nazi's het recht hadden zich te verdedigen tegen de hollandse terroristen..

"verzet tegen de bezetter wordt tegenwoordig gezien als terrorisme.."

Die aanslagen van 11-3-2004 in spanje was dat ook 'verzet' tegen de bezetter?

Slinger
02-02-12, 18:45
Maar je hebt wel een pesthekel aan Nederland en aan alles wat Nederlands is.

Ik kan maar niet begrijpen waarom sommigen willen blijven wonen in en land waaraan ze een hekel hebben en tussen mensen waarvan ze een afschuw hebben, terwijl hun loyaliteit heel ergens anders ligt.

Eric de Blois
02-02-12, 19:02
Ik kan maar niet begrijpen waarom sommigen willen blijven wonen in en land waaraan ze een hekel hebben en tussen mensen waarvan ze een afschuw hebben, terwijl hun loyaliteit heel ergens anders ligt.

Zo zie ik dat ook. Waarom zou iemand in een westers land gaan wonen terwijl men juist een diepe minachting koestert voor de westerse cultuur. Maar arabieren houden in de grond helemaal niet van hun eigen armoedige cultuur. Ze rijden liever allemaal in een mercedes benz over een mooie snelweg. Toch minachten ze wel de westerse arbeider die al die luxe produceert. Dat is nogal dubbel.

Joesoef
02-02-12, 19:50
Trix is niks en Willem helemaal niet. Prins Pils.


<iframe width="420" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/xgcgYo8xE7k" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Slinger
02-02-12, 21:28
Trix is niks en Willem helemaal niet. Prins Pils.


<iframe width="420" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/xgcgYo8xE7k" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Eigenlijk zou dit topic een andere naam moeten hebben.

Joesoef
02-02-12, 21:40
Eigenlijk zou dit topic een andere naam moeten hebben.

Go Home ....

Slinger
02-02-12, 21:57
Go Home ....

Wat denk je van: Allochtonen willen dat Beatrix aftreedt?

rbn
02-02-12, 23:06
Waar praat je over, RBN ?

over de koningin die mijn respect niet verdient..

rbn
02-02-12, 23:21
Je praat over de nederlanders op een wijze alsof je daar zélf geen deel bent of wilt zijn.

dat komt denk ik omdat jij mij niet als nederlander ziet.. je ziet me als import: een "nieuweling uit het midden-oosten"; een allochtoon die eerst maar eens respect moet leren hebben voor nederland en de koningin..

rbn
02-02-12, 23:34
ooit van UNTERMENCHEN gehoord ??
NEE? nou dat was zo,n beetje alles wat niet een EDELGERMAAN was, geen blauwe ogen gen blond haar geen blanke huid enz enz .
dus je weet welk lot jou ook te wachten had gestaan op den langere duur ;kijk maar ff in de spiegel zolang je niet lijkt op type Hans Wiegel of mijn blote reet dan was je de ,,sigaar ,, dus dat je het maar weet .
:p

daar heb je gelijk in.. ik besef dan ook dat de joden van toen, de moslims van nu zijn..
met types als slinger in dit land, die mensen zoals ik het liefste ziet oprotten, kijk ik op straat alert over mijn schouder; wetende dat de deportaties naar de dodenkampen opnieuw realiteit kunnen worden..

Eke
02-02-12, 23:49
over de koningin die mijn respect niet verdient..

Hoe kan ze jouw respekt verdienen ? respectievelijk : Waardoor is dit respekt bij jou verdwenen ?

Kortman
03-02-12, 00:01
Hoe kan ze jouw respekt verdienen ? respectievelijk : Waardoor is dit respekt bij jou verdwenen ?

Omdat ze zoveel geld krijgt ?

Kortman
03-02-12, 00:10
daar heb je gelijk in.. ik besef dan ook dat de joden van toen, de moslims van nu zijn..
met types als slinger in dit land, die mensen zoals ik het liefste ziet oprotten, kijk ik op straat alert over mijn schouder; wetende dat de deportaties naar de dodenkampen opnieuw realiteit kunnen worden..

Hoe kom je daar nu bij ? in Nederland zijn in het verleden al zoveel mensen van andere landen gekomen,o.a uit Indonesie ,Hongarije Franssen ,Surinamers en Antillianen en Chinesen mensen.
Waarom zouden jullie niet hier kunneN leven?
Over honderd jaar is het hier een mengelmoes en ookdegewoonste zaak dat een Moslim met een Christen trouwt.
Kijkmaar naar R.K en Protestante of donkere met blanken enz enz.
Nu heel normaal nog geen 100 jaar geleden ondenkbaar.
:knipoog:

Eke
03-02-12, 00:12
daar heb je gelijk in.. ik besef dan ook dat de joden van toen, de moslims van nu zijn..
met types als slinger in dit land, die mensen zoals ik het liefste ziet oprotten, kijk ik op straat alert over mijn schouder; wetende dat de deportaties naar de dodenkampen opnieuw realiteit kunnen worden..


Alert op politieke verschuivingen is denk ik voldoende.

Je ziet in Nederland dat de bal steeds door wordt gegeven.
Zo waren de Surinamers, met name de jonge mannen, impopulair. Ook de Antillianen, zelfs de Molukkers een tijdje.
De afstammelingen van Marokkanen en Turken staan/hebben in the picture gestaan.
De nieuwe groep die argwanend bekeken wordt, wordt gevormd door 'de Oostblokkers': Roemenen, Bulgaren, enz....
En dat zal niet de laatste groep zijn.


Voorkomen is beter dan genezen. Ik hoop daarom op een selectiever toelatingsbeleid:
echte vluchtelingen gewoon toelaten, snelle procedure,
de rest alleen als de gegadigden hier nodig zijn. (lees : een baan/opleiding kunnen krijgen zonder een eerdere bewoner werkeloos te maken)
En een uitzondering maken moet kunnen.
Dat betekent ook ter plekke hulp geven bij rampen e.d. elders in de wereld en handelsovereenkomsten verbeteren met arme landen, zodat deze zich kunnen verbeteren. Ect.

Bedtijd. Welterusten, prikkers !

Kortman
03-02-12, 00:19
daar heb je gelijk in.. ik besef dan ook dat de joden van toen, de moslims van nu zijn..
met types als slinger in dit land, die mensen zoals ik het liefste ziet oprotten, kijk ik op straat alert over mijn schouder; wetende dat de deportaties naar de dodenkampen opnieuw realiteit kunnen worden..

ik bedoelde dat destijds de NAZIE,s van plan waren om na het zgn "Jodenvraagstuk " ook aansluitend de ARABISCHE bevolking uit te roeien, daarna alles wat ongeschikt was om slaaf te worden .
Japan zou het Oostelijk deel van de wereld beheren onder supervisie van de Nazie,s ook daar zouden evt ''lastige elementen'' verwijderd worden .
Zie :Wannsee-conferentie

Eke
03-02-12, 00:29
ik bedoelde dat destijds de NAZIE,s van plan waren om na het zgn "Jodenvraagstuk " ook aansluitend de ARABISCHE bevolking uit te roeien, daarna alles wat ongeschikt was om slaaf te worden .
Japan zou het Oostelijk deel van de wereld beheren onder supervisie van de Nazie,s ook daar zouden evt ''lastige elementen'' verwijderd worden .
Zie :Wannsee-conferentie

Ja, die waren beslist al in het stadium van "ontmenselijking". De mensen waren voorwerpen geworden. Allemaal hetzelfde. Allemaal slecht.


L*llig,he, Kortman. Dat we soms zo stom zijn als mensheid. Dieren doen niet aan deportaties.
Trusten !

Joesoef
03-02-12, 04:46
Wat denk je van: Allochtonen willen dat Beatrix aftreedt?

In tegendeel. Komt af van de jonge Hollandse mens. Nononsence cultuur. En wat pvvers.

Slinger
03-02-12, 06:06
daar heb je gelijk in.. ik besef dan ook dat de joden van toen, de moslims van nu zijn..
met types als slinger in dit land, die mensen zoals ik het liefste ziet oprotten, kijk ik op straat alert over mijn schouder; wetende dat de deportaties naar de dodenkampen opnieuw realiteit kunnen worden..

Slachtofferrol, typische mentaliteit van sommigen. Maar er zijn er tegenwoordig veel meer die op straat zeer alert moeten zijn.

super ick
03-02-12, 08:14
Ik ben tegen de erfopvolging maar.............

Ik zou het ook niet weten als ik momenteel een president moet kiezen. Gezien het kiesgedrag is het niet ondenkbaar dat 'we' 4 jaar (of wat de termijn dan ook moge zijn) opgezadeld worden met Geert Wilders.

Ik begin er toch steeds meer voor te voelen om het koningshuis voorlopig in stand te houden om gekke dingen te voorkomen nu Nederland een beetje ontspoord lijkt in kiesgedrag.

Kortman
03-02-12, 20:11
Ja, die waren beslist al in het stadium van "ontmenselijking". De mensen waren voorwerpen geworden. Allemaal hetzelfde. Allemaal slecht.


L*llig,he, Kortman. Dat we soms zo stom zijn als mensheid. Dieren doen niet aan deportaties.
Trusten !

d.j.w inmiddels heb ik goed geslapen :)
Ja dit is niet te geloven !
Ik ben als ''oorlogs kind'' al van af m,n achtste jaar bezig met Wo 2.
Wat mij het meest verbaasd is dat er weinig mensen zijn die
de werkelijke plannen van de Nazie,s weten.
Hun streven en doelstellingen waren zo extreem .
Lees maar eens het ''Organisationsbuch der N.S.D.A.P "

Eric de Blois
03-02-12, 23:29
Dat we soms zo stom zijn als mensheid. Dieren doen niet aan...

Nou, bepaalde apen doen wel aan bendevorming. Ze timmeren in groepsverband graag zwakke apen in elkaar omdat dat gewoon leuk is. Ook is verkrachten van 'minderjarige' aapjes heel polulair onder de ouderen. Naar crimineel en geweldadig gedrag van apen is uitgebreid studie gedaan. Voorzover ik weet doen nederlandse apen dat niet. Althans zeker niet die van apenheul.

Kortman
04-02-12, 00:05
Nou, bepaalde apen doen wel aan bendevorming. Ze timmeren in groepsverband graag zwakke apen in elkaar omdat dat gewoon leuk is. Ook is verkrachten van 'minderjarige' aapjes heel polulair onder de ouderen. Naar crimineel en geweldadig gedrag van apen is uitgebreid studie gedaan. Voorzover ik weet doen nederlandse apen dat niet. Althans zeker niet die van apenheul.

Het zoveelste bewijs dat we toch een apensoort zijn !:giechel:

knuppeltje
04-02-12, 08:51
Ook is verkrachten van 'minderjarige' aapjes heel polulair onder de ouderen.

Voorzover ik weet doen nederlandse apen dat niet. Althans zeker niet die van apenheul.

Oeps, nog nooit van gehoord.

Tja, die doen daar wel meer dingen niet die ze in in het wild wel doen.

(leen)
04-02-12, 10:21
Oeps, nog nooit van gehoord.

Tja, die doen daar wel meer dingen niet die ze in in het wild wel doen.

Er zijn mieren die in buurnesten de larven roven en deze later als slaaf houden,gewoon in het wild.

Mier, mieren, en nog eens mieren. - Formica Fusca (http://www.mieren.net/formica_fusca.htm)

Zeker in de insecten/arachnidenwereld is kindermoord aan de orde,
Daarna heb je weer een kans op eigen offspring,

knuppeltje
04-02-12, 10:54
Er zijn mieren die in buurnesten de larven roven en deze later als slaaf houden,gewoon in het wild.

Mier, mieren, en nog eens mieren. - Formica Fusca (http://www.mieren.net/formica_fusca.htm)

Zeker in de insecten/arachnidenwereld is kindermoord aan de orde,
Daarna heb je weer een kans op eigen offspring,

Daar wist al het een en ander van. Maar van dat verkrachten van minderjarige aapjes door oudere apen.... en dat dat bij die oudere apen populair zou zijn, daar heb ik echt noch nooit wat gehoord.

Bij de Bonobo's rotzooit, om het zo maar even te zeggen, iedereen met elkaar, behalve moeder met zoon en omgekeerd. Maar verder is er tussen geslachtsrijpe Bonobo's zowat alles bij die dekselse beesten mogelijk ; en ze schijnen er niet alleen veel plezier aan te beleven, maar er ook alle conflicten mee op te lossen. Je zou nog gaan denken dat ze er expres conflicten voor uitlokken. Maar met dat verkrachten van minderjarige aapjes van die halve Patagoniër heeft het geen ene moer te maken. Maar wie weet gebeurt dat op de Pampa weer wel.

Slinger
04-02-12, 12:14
Daar wist al het een en ander van. Maar van dat verkrachten van minderjarige aapjes door oudere apen.... en dat dat bij die oudere apen populair zou zijn, daar heb ik echt noch nooit wat gehoord.

Bij de Bonobo's rotzooit, om het zo maar even te zeggen, iedereen met elkaar, behalve moeder met zoon en omgekeerd. Maar verder is er tussen geslachtsrijpe Bonobo's zowat alles bij die dekselse beesten mogelijk ; en ze schijnen er niet alleen veel plezier aan te beleven, maar er ook alle conflicten mee op te lossen. Je zou nog gaan denken dat ze er expres conflicten voor uitlokken. Maar met dat verkrachten van minderjarige aapjes van die halve Patagoniër heeft het geen ene moer te maken. Maar wie weet gebeurt dat op de Pampa weer wel.

Hé ouwe, heb je nog iets over het topiconderwerp te zeggen? Je dwarrelt weer alle kanten op.

Joesoef
04-02-12, 12:46
Hé ouwe, heb je nog iets over het topiconderwerp te zeggen? Je dwarrelt weer alle kanten op.


Spuit elf, ga je nog een beetje normaal doen?

(leen)
04-02-12, 14:46
Daar wist al het een en ander van. Maar van dat verkrachten van minderjarige aapjes door oudere apen.... en dat dat bij die oudere apen populair zou zijn, daar heb ik echt noch nooit wat gehoord.

Bij de Bonobo's rotzooit, om het zo maar even te zeggen, iedereen met elkaar, behalve moeder met zoon en omgekeerd. Maar verder is er tussen geslachtsrijpe Bonobo's zowat alles bij die dekselse beesten mogelijk ; en ze schijnen er niet alleen veel plezier aan te beleven, maar er ook alle conflicten mee op te lossen. Je zou nog gaan denken dat ze er expres conflicten voor uitlokken. Maar met dat verkrachten van minderjarige aapjes van die halve Patagoniër heeft het geen ene moer te maken. Maar wie weet gebeurt dat op de Pampa weer wel.

Orang-oetangs schijnen zich daartoe te verlagen, nou ja de naam zegt het al:stout:

knuppeltje
04-02-12, 15:11
Orang-oetangs schijnen zich daartoe te verlagen, nou ja de naam zegt het al:stout:

Oerang-oetangs? Ook daar heb ik het nog nooit van gehoord, daarbij zijn dat toch, in tegenstelling tot chimps, heel zachtaardige apen?

rbn
04-02-12, 15:24
van beatrix naar de shoah; van de shoah naar sasdistische apen..

knuppeltje
04-02-12, 15:38
van beatrix naar de shoah; van de shoah naar sasdistische apen..

Moet kunnen. Het is altijd nog veel beter dan al het zure gezeik over de moslimmekes.

(leen)
05-02-12, 04:18
Moet kunnen. Het is altijd nog veel beter dan al het zure gezeik over de moslimmekes.

Idd en het zijn geen sadistische apen hoor,
ze zijn gewoon hitsig,

(leen)
05-02-12, 04:24
Oerang-oetangs? Ook daar heb ik het nog nooit van gehoord, daarbij zijn dat toch, in tegenstelling tot chimps, heel zachtaardige apen?

Dus niet, zelf julia roberts was niet veilig.
Orangutan - Wikipedia, the free encyclopedia (http://en.wikipedia.org/wiki/Orangutan)

knuppeltje
05-02-12, 08:48
Dus niet, zelf julia roberts was niet veilig.

Orangutan - Wikipedia, the free encyclopedia (http://en.wikipedia.org/wiki/Orangutan)

Toen zo'n grote lobbes haar met beide armen omarmde zag het er inderdaad wel even gevaarlijk voor haar uit. Maar zo'n groot dier weet helemaal niet hoe sterk hij is, maar kwaadaardig was het helemaal niet bedoeld van dat dier volgens mij. Julia had zittend naast hem al een tijdje rustig in de microfoon zitten praten. Volgens mij wilde dat dier haar alleen maar bedanken omdat juist zij als wereldwijd gevierde celebrety zoveel aandacht wilde genereren voor de steeds verdere teloorgang van zijn leefwereld en dat van zijn vriendjes. Op youTube is het die innige omhelzing te zien.

Dat bevestigt weer wel mijn mening. Het zijn dan ook vruchten en planten eters in tegenstelling tot de moorddadige chimps die heel graag op tijd een stuk vers vlees op hun menu willen hebben en die ook moorden gewoon uit moordlust. Daar stam ik dus mooi niet van af.

super ick
06-02-12, 08:23
van beatrix naar de shoah; van de shoah naar sasdistische apen..

Even over aapjes ouwehoeren.

Geriatrie

knuppeltje
06-02-12, 09:11
Even over aapjes ouwehoeren.

Geriatrie

Zeg nog eens iets over Femke.

super ick
06-02-12, 15:57
Zeg nog eens iets over Femke.

Zodat jij nog een keer je morele failliet kan aantonen?
1 keer is wel genoeg. Ik weet al wat voor vlees ik in de kuip heb.

knuppeltje
07-02-12, 09:18
Zodat jij nog een keer je morele failliet kan aantonen?
1 keer is wel genoeg. Ik weet al wat voor vlees ik in de kuip heb.

Knettergek.