PDA

Bekijk Volledige Versie : Media



Tomas
02-02-12, 14:03
Kwik glijdt onder min 10 | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl (http://www.nu.nl/binnenland/2730447/kwik-glijdt-min-10.html)

"De laatste keer dat strenge vorst was gemeten, was volgens Weeronline op 30 december 2010."

Ik krijg daar zo de kriebels van. Het is dus nog nooit zo koud geweest sinds de winter van vorig jaar. Voor wie is dit in godsnaam bedoelt? Kinderen? Demente bejaarden? Ik begrijp dat niet. Dat aandikken. Dat verzinnen van records. We hebben de hele lente, zomer en herfst hebben geen strenge vorst gehad! En nu wel! Hoe kan dat?

Gek zijn ze aan het worden. Allemaal.

mark61
02-02-12, 14:41
Ja. Maar dat geldt voor de helft van het nieuws tegenwoordig.

Dat NAVO-verslag dat de ISI de Talibaan helpt en dat het überhaupt een zooitje is in Afgh. Who could ever have imagined that?

Tomas
02-02-12, 14:44
Ja. Maar dat geldt voor de helft van het nieuws tegenwoordig.

Dat NAVO-verslag dat de ISI de Talibaan helpt en dat het überhaupt een zooitje is in Afgh. Who could ever have imagined that?

Dat was gister. Die heb ik alweer verdrongen. Ik wordt er niet goed van. De imbecielen aan de macht. Ja, ik ben soms ook hysterisch.

mark61
02-02-12, 14:51
Dat was gister. Die heb ik alweer verdrongen. Ik wordt er niet goed van. De imbecielen aan de macht. Ja, ik ben soms ook hysterisch.

Volkomen begrijpelijk.

naam
03-02-12, 11:40
Kwik glijdt onder min 10 | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl (http://www.nu.nl/binnenland/2730447/kwik-glijdt-min-10.html)

"De laatste keer dat strenge vorst was gemeten, was volgens Weeronline op 30 december 2010."

Ik krijg daar zo de kriebels van. Het is dus nog nooit zo koud geweest sinds de winter van vorig jaar. Voor wie is dit in godsnaam bedoelt? Kinderen? Demente bejaarden? Ik begrijp dat niet. Dat aandikken. Dat verzinnen van records. We hebben de hele lente, zomer en herfst hebben geen strenge vorst gehad! En nu wel! Hoe kan dat?

Gek zijn ze aan het worden. Allemaal.

:handbang::melig2:

Bofko
03-02-12, 12:09
Kwik glijdt onder min 10 | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl (http://www.nu.nl/binnenland/2730447/kwik-glijdt-min-10.html)

"De laatste keer dat strenge vorst was gemeten, was volgens Weeronline op 30 december 2010."

Ik krijg daar zo de kriebels van. Het is dus nog nooit zo koud geweest sinds de winter van vorig jaar. Voor wie is dit in godsnaam bedoelt? Kinderen? Demente bejaarden? Ik begrijp dat niet. Dat aandikken. Dat verzinnen van records. We hebben de hele lente, zomer en herfst hebben geen strenge vorst gehad! En nu wel! Hoe kan dat?

Gek zijn ze aan het worden. Allemaal.

Een record wat een jaar staat is best wel lang tegenwoordig....

Kranten moet minstens 10 pagina's nieuwstekst bevatten en het journaal moet minimaal een kwartier duren, Tomas. Anders krijg je een burgeroorlog.
Ik zie Rob Trip niet om 5 over 8 zeggen dat het journaal afgelopen is omdat ' er verder geen nieuws meer is'.

Karin.N
03-02-12, 12:19
Kranten moet minsten 10 pagina's nieuwstekst bevatten en het journaal moet minimaal een kwartier duren, Tomas. Anders krijg je een burgeroorlog.
Ik zie Rob Trip niet om 5 over 8 zeggen dat het journaal afgelopen is omdat ' er verder geen nieuws meer is'.

Het heeft wel een voordeel al dat seizoensgebonden nieuws. Rond sinterklaastijd uiteraard weer de discussie over de discriminatie van de zwarte piet. Dan krijgen we oud en nieuw met de rellen en de ongelukken met het vuurwerk. Tussendoor de toename pinbetalingen in de winkels en de kerstomzet. In januari kunnen we de eerste berichten verwachten van ingesneeuwde toeristen. Is natuurlijk ook wel vreemd, ga je op wintersport in de bergen met sneeuw. Hoe kun je dan in godsnaam ingesneeuw raken :hihi:.
En zo kabbelen we lekker het jaartje door. En iedere keer is iedereen geschokt, geraakt, verbijsterd enz.

Bewaar gewoon een jaargang kranten en je kunt voor de rest van je leven vooruit.

Bofko
03-02-12, 12:26
Het heeft wel een voordeel al dat seizoensgebonden nieuws. Rond sinterklaastijd uiteraard weer de discussie over de discriminatie van de zwarte piet. Dan krijgen we oud en nieuw met de rellen en de ongelukken met het vuurwerk. In januari kunnen we de eerste berichten verwachten van ingesneeuwde toeristen. Is natuurlijk ook wel vreemd, ga je op wintersport in de bergen met sneeuw. Hoe kun je dan in godsnaam ingesneeuw raken :hihi:.
En zo kabbelen we lekker het jaartje door. En iedere keer is iedereen geschokt, geraakt, verbijsterd enz.

Bewaar gewoon een jaargang kranten en je kunt voor de rest van je leven vooruit.

Binnenkort de krokusjes weer en carnavalsgekte. En daarna weer de eerste lentekriebels. :lole: :verward:

Soldim
03-02-12, 12:58
En daarna weer de eerste lentekriebels. :lole: :verward:

Hmm, rokjesdag :hihi:

Karin.N
03-02-12, 18:10
Hmm, rokjesdag :hihi:

Schotse rokjesdag :hihi: Wie van de mannelijke maroc prikkers neemt het voortouw?