PDA

Bekijk Volledige Versie : Israel dreigt met aanval op IRAN



Kortman
04-02-12, 01:17
NOS - Uitzending - NOS Journaal 20:00 uur - vrijdag 3 februari 2012 (http://nos.nl/uitzending/57494-nos-journaal-2000-uur.html)

Dit is nieuws van de dag !!

Of zijn jullie :confused:??

Kortman
04-02-12, 01:27
NOS - Uitzending - NOS Journaal 20:00 uur - vrijdag 3 februari 2012 (http://nos.nl/uitzending/57494-nos-journaal-2000-uur.html)

Dit is nieuws van de dag !!

Of zijn jullie :confused:??

De ''etterpuist'' in het Midden Oosten staat op uitbarsten!

Joesoef
04-02-12, 06:56
De ''etterpuist'' in het Midden Oosten staat op uitbarsten!


Waar slaat dat nu weer op?

Fulanadetal
04-02-12, 06:58
Kan van "dreigd" svp nog "dreigt" gemaakt worden in de topictitel?
Dit ziet er echt niet uit.

Fulanadetal
04-02-12, 07:00
Het is niet zo moeilijk. Maak even studie van de volgende pagina. Dan gaat het nooit meer fout.

Werkwoorden: een d, een t of dt? | Educatie en School: Taal (http://educatie-en-school.infonu.nl/taal/38336-werkwoorden-een-d-een-t-of-dt.html)

knuppeltje
04-02-12, 09:40
Dit is nieuws van de dag !!



Alleen voor nitwits zoals jij. Ieder ander weet dat ze daar allang mee dreigen en dat het ook niet hun proefstuk zou zijn.

Kortman
04-02-12, 14:39
Waar slaat dat nu weer op?

Zo noem ik al jaren lang Israel dus de ,,etterpuist ,, in het MO.
ook wel
ISRAEL een onherstelbare vergissing
Chris van der HEIJDEN schreef er een boek over.
ISBN 9879025428365

Kortman
04-02-12, 14:52
Het is niet zo moeilijk. Maak even studie van de volgende pagina. Dan gaat het nooit meer fout.

Werkwoorden: een d, een t of dt? | Educatie en School: Taal (http://educatie-en-school.infonu.nl/taal/38336-werkwoorden-een-d-een-t-of-dt.html)

Als dat alles is ,valt het nog wel mee zat ong 65 jaar geleden op de lagere school en daarna zijn er tig veranderingen gekomen,
maar bedankt voor de link , zal t.z.t er mogelijk eens in kijken.
Deze boekjes gebruikten de kinderen van mijn leeftijd destijds
W.G.van de Hulst-site van Andries Hibma (http://wgvandehulst.com/sr_schoolboeken_1.html#ha)
O, ja en we hadden nog een griffel en een lei (inkt was op in beslag genomen door de Nazie,s)
:engel:

rbn
04-02-12, 15:11
nederlands is een moeilijke taal.. schijnt zelfs één van de moeilijkste talen te wezen.. vervoegen van werkwoorden bij werkwoordstijden vind ik een lastige..

Kortman
04-02-12, 15:12
Alleen voor nitwits zoals jij. Ieder ander weet dat ze daar allang mee dreigen en dat het ook niet hun proefstuk zou zijn.

Dit topic is Nieuws van de Dag (althans voor normaal denkende mensen) gisteren waren er niet voor niets twee programma,s die er extra aandacht aan besteden .
Normaal gesproken is :"" Jood laat scheet"" hier al voldoende om een ellenlange
discussie op gang te brengen.
De afgelopen 10 jaar bestond ruim 65% hier uit topic,s die over Israel gingen of met veel gedraai en gedoe wel de richting in werden gestuurd zodat het meest geliefkooste onderwerp er wel weer op eindigde

En zolang dreigen ze er nog niet mee *), de agressie komt eerder van IRAN dan van Israel , als je gewoon eerlijk blijft maar dat laatste is voor jou en je gelijkgestemde genoten ondenkbaar , je eenzijdige visie doet de realiteit geen goed.

*) ik bedoel als reactie op het feit dat IRAN gewoon doorgaat met zijn kern programma (voor goede doelen uiteraard ):engel:

Kortman
04-02-12, 15:21
Kan van "dreigd" svp nog "dreigt" gemaakt worden in de topictitel?
Dit ziet er echt niet uit.

Het bekende ,,foefje,, om de aandacht van het in jou ogen onbelangrijke topic af kraken.
In de 10 jaar dat ik hier al kom is dat al zo vaak toegepast .
Kinderachtigtige en niet echt ter zake doende opmerkingen /verbeteringen om bij gebrek aan fatsoendelijk kommentaar toch kritiek uit te oefenen.
:vingers:

mark61
04-02-12, 15:40
nederlands is een moeilijke taal.. schijnt zelfs één van de moeilijkste talen te wezen.. vervoegen van werkwoorden bij werkwoordstijden vind ik een lastige..

Talen zijn niet absoluut moeilijk of makkelijk, maar relatief. Spellingen kunnen wel moeilijk zijn, vooral die van Frans en Engels. De Nederlandse spelling is heel redelijk. d / t zaken zijn supersimpel.

Kortman
04-02-12, 15:43
nederlands is een moeilijke taal.. schijnt zelfs één van de moeilijkste talen te wezen.. vervoegen van werkwoorden bij werkwoordstijden vind ik een lastige..

Klopt ik help af en toe mijn uit Polen afkomstige verpleegster ,
en eerlijk gezegd moet ik vaak zelf achter m,n oren kraben van hoe zat dat ook weer?
Trouwens de inburgerings curcus die ze volgde (inmiddels geslaagt ) was echt niet gemakkelijk !
Integendeel denk dat veel Nederlanders het ook moeilijk zouden hebben.

rbn
04-02-12, 16:34
inburgeringscursus zal niet makkelijk wezen nee.. ook niet voor nederlanders.. dat geldt denk ik ook voor het middelbaar onderwijs: zet een willekeurige groep nederlanders van rond de veertig voor een maandje terug in de schoolbanken en ze zullen vermoedelijk veel meer fouten maken dan de scholieren bij vakken als geschiedenis, biologie, taal en rekenen..

knuppeltje
04-02-12, 16:37
En zolang dreigen ze er nog niet mee *),

de agressie komt eerder van IRAN dan van Israel , als je gewoon eerlijk blijft maar dat laatste is voor jou en je gelijkgestemde genoten ondenkbaar , je eenzijdige visie doet de realiteit geen goed.

Probeer een en ander eens een beetje bij te houden, ouwe, voordat je weer moeilijk gaat doen. Al een hele tijd dregt Israël, zei het dan in bedekte termen om grote broer niet gelijk weer flink tegen de schenen te schoppen - ook al houdt grote broer er blijkbaar ook allang rekening met die mogelijkheid - ermee dat ze die installaties zullen aanvallen zodra echt zal blijken dat Iran die bom zowat productieklaar heeft.
Het zou wel heel stom van die zwarte tulbanden zijn om dat ding in ontwikkeling te brengen, laat staan te gaan maken. Ze kunnen dat ding toch niet gebruiken zonder zelf erna van de wereld gevaagd te worden. Qua investering zou het een miskleun van vanjewelste zijn - en ze kunnen al die oliedollars veel beter ergens anders voor gebruiken.

Je bedoelt dat verbaal geweld van die zotte president? Die heeft alleen maar naar die zwarte tulbanden te luisten, wil hij geen schop onder z'n kont krijgen. Daar staat tegenover dat Israël in Iran al eens eerder een kerncentrale heeft vernietigd en dat Iran in geen honderden jaren geweld tegen andere landen heeft gebruikt.

Gezien de agressieve houding van Israël, dat weer tot een volgende catastrofe in de regio kan leiden, hoop ik dat er bij die gelijkgestemden nog heel veel bijkomen, zou niet verkeerd zijn.

Kortman
04-02-12, 19:58
Probeer een en ander eens een beetje bij te houden, ouwe, voordat je weer moeilijk gaat doen. Al een hele tijd dregt Israël, zei het dan in bedekte termen om grote broer niet gelijk weer flink tegen de schenen te schoppen - ook al houdt grote broer er blijkbaar ook allang rekening met die mogelijkheid - ermee dat ze die installaties zullen aanvallen zodra echt zal blijken dat Iran die bom zowat productieklaar heeft.
Het zou wel heel stom van die zwarte tulbanden zijn om dat ding in ontwikkeling te brengen, laat staan te gaan maken. Ze kunnen dat ding toch niet gebruiken zonder zelf erna van de wereld gevaagd te worden. Qua investering zou het een miskleun van vanjewelste zijn - en ze kunnen al die oliedollars veel beter ergens anders voor gebruiken.

Je bedoelt dat verbaal geweld van die zotte president? Die heeft alleen maar naar die zwarte tulbanden te luisten, wil hij geen schop onder z'n kont krijgen. Daar staat tegenover dat Israël in Iran al eens eerder een kerncentrale heeft vernietigd en dat Iran in geen honderden jaren geweld tegen andere landen heeft gebruikt.

Gezien de agressieve houding van Israël, dat weer tot een volgende catastrofe in de regio kan leiden, hoop ik dat er bij die gelijkgestemden nog heel veel bijkomen, zou niet verkeerd zijn.

Dan moet je mij eerst eens even uitleggen waarom ,landen zoals IRAN ,die n.b niet eens aan Israel grenzen zo agressief zijn en ook hier een soort anti Israel campagne wordt gevoerd ?
Ik kan me best voorstellen dat de symphatie in eerste instantie naar de Palestijnen uitgaat ( net zo goed dat jaren lang in de meeste Euoropese landen de symphatie naar Israel UITGING want er is duidelijk een wending ten gunste van de Palestijnen gekomen ! tenminse voor neutrale mensen zoals ik
Maar goed ff terug naar Iran .laten we gewoon nuchter denken een land dat barst van de olie gaat peperdure nucliere centrales bouwen voor wie en wat ?
De verwarming van hun flats of zo ? of voor medice doeleinden ?
Ik ben bereid dit nog te geloven gezien mijn leeftijd zal het mijn tijd wel duren hoop ik
Maar maak dat nou eens de bewoners van Israel wijs !
Alvorens ik antwoord geef verplaats ik me altijd neutraal in de situatie
en dan kom je van zelf ook op een antwoord.
Oke jullie( in dit geval de Moslims uit hoofdzakelijk MAROKKO nemen het op
voor jullie Palestijnse (broeders/geloofsgenoten ) heb ik alle begripvoor
maar leg me dan ook ff uit waarom ze als zombie,s *) toekijken als andere MOSLIMS dagelijks honderden doden maken bij ""meningsverschillen ''onderling.

Mocht er en taal foutje in zitten ..sorry maar ik reageer altijd spontaan.

*) en de onderwerpen daarover gemeden worden als de pest , want zo is het toevallig ook nog eens een keer .

Kortman
04-02-12, 20:10
Probeer een en ander eens een beetje bij te houden, ouwe, voordat je weer moeilijk gaat doen. Al een hele tijd dregt Israël, zei het dan in bedekte termen om grote broer niet gelijk weer flink tegen de schenen te schoppen - ook al houdt grote broer er blijkbaar ook allang rekening met die mogelijkheid - ermee dat ze die installaties zullen aanvallen zodra echt zal blijken dat Iran die bom zowat productieklaar heeft.
Het zou wel heel stom van die zwarte tulbanden zijn om dat ding in ontwikkeling te brengen, laat staan te gaan maken. Ze kunnen dat ding toch niet gebruiken zonder zelf erna van de wereld gevaagd te worden. Qua investering zou het een miskleun van vanjewelste zijn - en ze kunnen al die oliedollars veel beter ergens anders voor gebruiken.

Je bedoelt dat verbaal geweld van die zotte president? Die heeft alleen maar naar die zwarte tulbanden te luisten, wil hij geen schop onder z'n kont krijgen. Daar staat tegenover dat Israël in Iran al eens eerder een kerncentrale heeft vernietigd en dat Iran in geen honderden jaren geweld tegen andere landen heeft gebruikt.

Gezien de agressieve houding van Israël, dat weer tot een volgende catastrofe in de regio kan leiden, hoop ik dat er bij die gelijkgestemden nog heel veel bijkomen, zou niet verkeerd zijn.

Dan moet je mij eerst eens even uitleggen waarom ,landen zoals IRAN ,die n.b niet eens aan Israel grenzen zo agressief zijn en hier ook een soort anti Israel campagne wordt gevoerd ?
Ik kan me best voorstellen dat de symphatie in eerste instantie naarde Palestijnen uitgaat ( net zo goed dat jaren lang in de meeste Euoropese landen de symphatie naar Israel UITGING want er is duidelijk een wending ten gunste van de Palestijnen gekomen ! .
Maar goed ff terug naar Iran .laten we gewoon nuchter denken een land dat barst van de olie gaat peperdure nucliere centrales bouwen voor wie en wat ?
de verwarming van hun flats of zo ? of voor medice doeleinden ?
Ik ben bereid dit nog te geloven gezien mijn leeftijd zal het mijn tijd wel duren hoop ik
Maar maak dat nou eens de bewoners van Israel wijs !
Alvorens ik antwoord geef verplaats ik me altijd neutraal in de situatie
en dan kom je van zelf ook op een antwoord.
Oke jullie( in dit geval de Moslims uit hoofdzakelijk MAROKKO nemen het op
voor jullie Palestijnse (broeders/geloofsgenoten ) heb ik alle begripvoor
maar leg me dan ook ff uit waarom ze als zombie,s *) toekijken als andere MOSLIMS dagelijks honderden doden maken bij ""meningsverschillen ''onderling.

Mocht er en taal foutje in zitten ..sorry maar ik reageer altijd spontaan.

*) en de onderwerpen daarover gemeden worden als de pest , want zo is het toevallig ook nog eens een keer .

Kortman
04-02-12, 20:19
Iran voorheen Perzie heeft wel degelijk oorlogen gekent , en gevoerd !
De belangrijkste zijn ze zelf niet begonnen enfin kijkzelf mar ff.
Wars of Safavid Persia, 1501-1736

1507
1507-1508
1507-1508
1510
1514
1524-1537
1526-1555
1545
1577-1590
1587
1591
1598
1602-1612
1616-1618
1622
1622
1623-1638
1638
1648
1709
1722
1722-1724
1722-1727
1726-1736
1730-1736

Portuguese capture of Hormuz
Uzbeks conquered Herat, Khorasan
Safavids conquered Diyarbakir, Baghdad, Iraq
Safavids conquered Herat, Khorasan from Uzbeks
Safavid defeat at hands of Ottomans in Battle of Chaldiran; loss of territory in E. Anatolia
Repulsion of 5 Uzbek invasions into Khorasan
Ottoman-Persian War; Baghdad conquered by Ottomans in 1534, Basra in 1546
Safavid conquest of Qandahar, from Mughal Empire
Ottoman-Persian War; Ottoman conquest of Azerbaijan
Rebels ousted Shah Muhammad Khudabanda, enthroned his son Abbas
Qandahar lost to Mughal Empire
Victory over Uzbeks; Herat regained
Ottoman-Persian War, loss of Azerbaijan, Caucasus area to Persians
Ottoman-Persian War
Safavids took Hormuz from Portuguese
Qandahar gained from Mughal Empire
Ottoman-Persian War
Qandahar lost to Mughal Empire
Qandahar regained from Mughal Empire
Qandahar lost to the Ghilzay Afghans
Afghan conquest of Isfahan; Safavid Dynasty terminated
Russian invasion
Ottoman-Persian War; Ottoman occupation of Georgia, Azerbaijan, Shirvan
Expulsion of the Afghans and reunification of Persia by Nadir Shah
Ottoman-Persian War; Azerbaijan lost to Persia



Wars of Zand, Afshar, Qajar Persia, 1736-1907

1736-1744
1738-1739
1740
1740es
1743-1747
1750es
1756
1766
1776-1779
1783
1795
1796
1796-1798
1797
1804-1813
1816
1821-1822
1826-1828
1836-1838
1856-1857
1863
1903
1907-1911

Persian Occupation of Oman
Invasion of Afghanistan, Punjab, sack of Delhi
Expedition against the Uzbeks
Anti-Persian rebellions in Azerbaijan
Ottoman-Persian War met gevolg de intrede van de ISLAM !
Wars between Azeri Khanates
Bukhara seceded from Persian Empire
Persian force conquered Fort Mosselstein on Kharg Island from the V.O.C.
Ottoman-Persian War; temporary Persian occupation of Basra
Persian invasion of Qatar
Qajar army invaded Azerbaijan
Russian Army invaded Azerbaijan; withdrew upon death of Catherine II.
Qajars defeated, terminated Zand Dynasty in Iran, Afshar Dynasty in Khorasan
Qajar army invaded Azerbaijan
War with Russia
Afghan-Persian War
Ottoman-Persian War
War with Russia
War with Afghanistan
Persian occupation of Herat, followed by a British invasion of southern Iran
Herat lost to Afghanistan
Anti-Baha'i Riots in Isfahan, Yazd
Persian Revolution



Wars of Persia/Iran 1907-1979

1908-1909
1909
1911
1914-1918
1920
1920-1922
1921
1924
1932
1941-1946
1945
1946
1953
1963
1969-1970
1971
1973-1975
1979

Persian Civil War
Russian Occupation of Tabriz
War with Russia; Russian temporary occupation of Tehran
World War I; Russia supplied through Persia.
Soviet occupation of Gilan, establishmnt of Soviet Republic of Gilan
Separatist entities (Soviet Republic of Gilan 1921; Kurdistan, Azerbaijan, Khorasan) suppressed
Coup d'Etat
Arab rebellion in Khuzistan
Kurdish rebellion
During World War II Anglo-Soviet occupation
Revolt in Azerbaijan
Brief Kurdish secession
Coup d'Etat
Anti-Reform Riots
Clashes on Iraqi border
Iran occupied islands n Persian Gulf, claimed by UAE
Iran supported Sultan of Oman against Dhofar Rebels
Islamic Revolution



Wars of Iran since 1979

1980
1980-1988
1981-1982
1988

U.S. attempt to free U.S. embassy personnel held hostage in Tehran
First Gulf War, following Iraqi invasion
People's Mujahedeen terrorism against govt., countermeasures
Iranian passenger plane shot down over Persian Gulf by U.S. warship

Joesoef
04-02-12, 20:20
Oke jullie( in dit geval de Moslims uit hoofdzakelijk MAROKKO nemen het op
voor jullie Palestijnse (broeders/geloofsgenoten ) heb ik alle begripvoor
maar leg me dan ook ff uit waarom ze als zombie,s *) toekijken als andere MOSLIMS dagelijks honderden doden maken bij ""meningsverschillen ''onderling.

Mocht er en taal foutje in zitten ..sorry maar ik reageer altijd spontaan.

*) en de onderwerpen daarover gemeden worden als de pest , want zo is het toevallig ook nog eens een keer .


Rusland en China hebben in de VN hun veto uitgesproken over een resolutie die het bloedvergieten door de Syrische autoriteiten veroordeelt.
Olie en wapenhandel.

Kortman
04-02-12, 20:35
Kan van "dreigd" svp nog "dreigt" gemaakt worden in de topictitel?
Dit ziet er echt niet uit.

Ik ben door jou 'meer dan kinderachtige opmerking eens verder gaan kijken.
Heb een goede mededeling voor jou : je kunt je genot op door enkele honderden taal fouten te corrigeren !Alleen in dit topic staan er tot nu toe genoeg ( heb ik die van mij al meegeteld ,dat bespaart je de moeite)
Verder wens ik je nog veel plezier met je ,,hobby,, !
P.S Wel eerlijk blijven een ook alle posters bekritiseren s.v.p
mogelijk kunnen we het eind resultaat over enkele weken te gemoed zien
als je erg snel bent ! maar over een jaar mag ook hoor en ik hoop van harte dat mee te maken:stout:

Kortman
04-02-12, 21:47
Rusland en China hebben in de VN hun veto uitgesproken over een resolutie die het bloedvergieten door de Syrische autoriteiten veroordeelt.
Olie en wapenhandel.

Ik had het niet alleen over Syrie , in Egypte slaan ze nu ook weer elkaar tot moes , en de aanleiding was echt niet de uitslag van een voetbal wedstrijd !
Ook elders in de wereld waar Moslim zijn er helaas voorbeelden genoeg :
Deel 1: Laten we in vrede samenleven (http://www.mgharba.nl/amr-khaled-ramadan-tips-153/295-deel-1-laten-we-in-vrede-samenleven.html)

Tragisch genoeg maar wel waar :schok:

Joesoef
04-02-12, 22:37
Ik had het niet alleen over Syrie , in Egypte slaan ze nu ook weer elkaar tot moes , en de aanleiding was echt niet de uitslag van een voetbal wedstrijd !
Ook elders in de wereld waar Moslim zijn er helaas voorbeelden genoeg :
Deel 1: Laten we in vrede samenleven (http://www.mgharba.nl/amr-khaled-ramadan-tips-153/295-deel-1-laten-we-in-vrede-samenleven.html)

Tragisch genoeg maar wel waar :schok:


Rusland en China, dat zijn islamitische landen? Zij steunen het geweld van Syrië.

mark61
04-02-12, 22:43
Ik had het niet alleen over Syrie , in Egypte slaan ze nu ook weer elkaar tot moes , en de aanleiding was echt niet de uitslag van een voetbal wedstrijd !
Ook elders in de wereld waar Moslim zijn er helaas voorbeelden genoeg :
Deel 1: Laten we in vrede samenleven (http://www.mgharba.nl/amr-khaled-ramadan-tips-153/295-deel-1-laten-we-in-vrede-samenleven.html)

Tragisch genoeg maar wel waar :schok:

Ja, in Congo zijn het ook moslims die 4 miljoen mensen hebben afgeslacht in 10 jaar. De Rode Khmer zijn ook moslims.

Kan je eindelijk es een keer je vooringenomen achterlijke klep houden?

Tragisch geval.

mark61
04-02-12, 22:44
Rusland en China, dat zijn islamitische landen? Zij steunen het geweld van Syrië.

Doe jij ff die d in een t veranderen, wil je? :hihi:

Kortman
05-02-12, 00:26
Ja, in Congo zijn het ook moslims die 4 miljoen mensen hebben afgeslacht in 10 jaar. De Rode Khmer zijn ook moslims.

Kan je eindelijk es een keer je vooringenomen achterlijke klep houden?

Tragisch geval.

Precies het soort antwoord wat je van jou kan verwachten en zoooo voorspelbaar , valt me nog mee dat je nog niet verder in de tijd terug gaat ,en zelfs andere personen erbij haalt , die gezamenlijk miljoenen moorden op hun geweten hebben zoals *)
Ja het valt niet mee he , met de waarheid geconfronteerd te worden en zeker niet in jou geval met je eenzijdige vooringenomenheid.
Dus kijk eerst maar eens in je eigen laadklep die bij tijd en wijle stinkt van de onzin die eruit komt



*)
Idi Amin
Ion Antonescu
Yasuhiko Asaka
Rifaat al-Assad
Théoneste Bagosora
Bhopal industrial incident
Nicolae Ceausescu
The Duvaliers
Francisco Franco
Joseph Goebbels
Hermann Göring
Heinrich Himmler
Adolf Hitler
Elie Hobeika
Enver Hoxha
Saddam Hussein
Shiro Ishii
Radovan Karadzic
Kim Il Sung
Vladimir Ilyich Lenin
King Léopold II
Mao Tse-Tung
Ferdinand Marcos
Josef Mengele
Slobodan Milosevic
Ratko Mladic
Efraín Ríos Montt
Benito Mussolini
Ante Pavelic
Augusto Pinochet
Pol Pot
Anastasio Somoza
Joseph Stalin
Suharto
The Three Pashas
Tojo Hideki
Rafael Trujillo
United States Presidents
Jorge Rafaél Videla
Ne Win
Agha Mohammad Yahya Khan
enz enz

Kortman
05-02-12, 00:30
Doe jij ff die d in een t veranderen, wil je? :hihi:

Van mij magdt het hoor wandt ik vindt het ook maar kudt het is boofendien geen gesigdt en dat noch op de foorpagiena.
:lol:

Slinger
05-02-12, 00:32
Ik had het niet alleen over Syrie , in Egypte slaan ze nu ook weer elkaar tot moes , en de aanleiding was echt niet de uitslag van een voetbal wedstrijd !
Ook elders in de wereld waar Moslim zijn er helaas voorbeelden genoeg :
Deel 1: Laten we in vrede samenleven (http://www.mgharba.nl/amr-khaled-ramadan-tips-153/295-deel-1-laten-we-in-vrede-samenleven.html)

Tragisch genoeg maar wel waar :schok:

Inderdaad, de uitslag van de wedstrijd was niet de oorzaak van de rellen. Maar bij sommigen krijg je dat er echt niet in hoor.

Kortman
05-02-12, 00:46
Rusland en China, dat zijn islamitische landen? Zij steunen het geweld van Syrië.

Ja en waarom denk je ?
Wat dacht je van '' de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet" !
Dit soort landen heeft zelf regimes waar vrijheid beperkt is !
Gelijke monnikken gelijke kappen zou je ook kunnen zeggen.
Bovendien heeft Rusland een millitaire basisin Syrie afgezien van het puur dwars liggen hebben ze ook daar baat bij om een vingertje in de Midden-Oosten brij te houden.
Maar persoonlijk denk ik ze doen maar wat in deze klote wereld die onderhand zo verrot is dat ie stinkt van ellende .
Want als er evt ingegrepen wordt dan staat Nederland ook als het braafste jongentje uit de klas voorop om z,n steentje bij te dragen ,en dat steentje kost al gauw weer miljoenen ,die uiteindelijk opgehoest moeten worden door ..... jawel jij ,ik en al die anderen belasting betalers .
:stout: maar zo is het wel !

Kortman
05-02-12, 01:03
Inderdaad, de uitslag van de wedstrijd was niet de oorzaak van de rellen. Maar bij sommigen krijg je dat er echt niet in hoor.

Precies en dan halen ze allerlei niet terzake doende PIETLUTTIGHEDEN bij om vooral maar hun eigen ongelijk te bedekken en vooral en boven alles het
TOPIC bewust een andere wending te geven , op zich is dat helemaal niet erg want dat is normaal dat je van het een in het andere onderwerp verzeilt raakt ,vandaar dat ik het woordje bewust vet gemaakt heb.

Kijk Slinger ik heb geen enkele baat om partijdig te zijn , geef gewoon mijn visie weer en recht door zee en staaf het als het even kan met bewijzen.

Fulanadetal
05-02-12, 08:52
Het bekende ,,foefje,, om de aandacht van het in jou ogen onbelangrijke topic af kraken.
In de 10 jaar dat ik hier al kom is dat al zo vaak toegepast .
Kinderachtigtige en niet echt ter zake doende opmerkingen /verbeteringen om bij gebrek aan fatsoendelijk kommentaar toch kritiek uit te oefenen.
:vingers:

In bovenstaande tekst valt weer genoeg te verbeteren. Maar laat ik je niet opnieuw in verlegenheid brengen.

Het is geen foefje. Al is het inderdaad wel zo dat Israel al jaren dreigt met een aanval op Iran en er zelfs al zeker een heeft uitgevoerd. Wat de topic wellicht wat minder interessant maakt. Toevoegen van het woord "nieuwe" zou al schelen. "Israel dreigt met nieuwe aanval op Iran." Of "Israel dreigt weer met aanval op Iran."
De meeste kritiek die ik qua spelling en opbouw lever, is op mijn eigen teksten. Ik moet ze vaak aanpassen. Wat ik dan ook doe. Is een stukje respect richting de lezer en ook naar onze taal.

Zeker van mensen die zo ontzettend staan voor behoud van de Nederlandse cultuur en taal en bescherming tegen allerlei buitenlandse tsunami's zou je daarvoor enige waardering verwachten. Wie wil nu bekend staan als iemand die erg grove fouten maakt in zelfs een kleine topictitel van zes woorden?

Als het over kinderachtig gaat, dan is een grote T neerzetten een mooi voorbeeld. Ik weet niet of jij dat hebt gedaan of het beheer.

knuppeltje
05-02-12, 09:06
Iran voorheen Perzie heeft wel degelijk oorlogen gekent , en gevoerd !


Ritsen met jaartallen waar je verder niets aan toevoegd en je dus niets aan hebt. Kom je ook nog even aanzetten met de oorlog die Irak tegen Iran begon. En dat om te bewijzen dat Iran in de laatste honderden jaren wel degelijk een ander land aanviel. Knettergek

knuppeltje
05-02-12, 09:08
Inderdaad, de uitslag van de wedstrijd was niet de oorzaak van de rellen. Maar bij sommigen krijg je dat er echt niet in hoor.

Ach gut toch, vertel eens, wie heeft er hier gezegd dat dat wel zou zijn?

Kortman
05-02-12, 14:44
In bovenstaande tekst valt weer genoeg te verbeteren. Maar laat ik je niet opnieuw in verlegenheid brengen.

Het is geen foefje. Al is het inderdaad wel zo dat Israel al jaren dreigt met een aanval op Iran en er zelfs al zeker een heeft uitgevoerd. Wat de topic wellicht wat minder interessant maakt. Toevoegen van het woord "nieuwe" zou al schelen. "Israel dreigt met nieuwe aanval op Iran." Of "Israel dreigt weer met aanval op Iran."
De meeste kritiek die ik qua spelling en opbouw lever, is op mijn eigen teksten. Ik moet ze vaak aanpassen. Wat ik dan ook doe. Is een stukje respect richting de lezer en ook naar onze taal.

Zeker van mensen die zo ontzettend staan voor behoud van de Nederlandse cultuur en taal en bescherming tegen allerlei buitenlandse tsunami's zou je daarvoor enige waardering verwachten. Wie wil nu bekend staan als iemand die erg grove fouten maakt in zelfs een kleine topictitel van zes woorden?

Als het over kinderachtig gaat, dan is een grote T neerzetten een mooi voorbeeld. Ik weet niet of jij dat hebt gedaan of het beheer.*)

Ach wat zeur je toch ,ik heb al uitgelegd op welke smerige en kinderachtige manier hier topic,s verdraaid worden !
Ik geef meteen antwoord en het INTERESSEERD T ME GEEN MALLE MOER OF JE KUT MET D OF T SCHRIJFT ,ALS JE OP ALLE SLAKJES ZOUT WIL LEGGEN DAN GA JE , JOU GODDELIJKE GANG MAAR .
Blijkbaar begreep je dondersgoesd waar het TOPIC overging !
Ik ben ex zeeman en geen Neerlandicus en en typ of taalfout zie ik wel eens over het hoofd het lag ook in de bedoeling de KOP van dit topic in de voltooid verleden tijd te schrijven dan had er dus gestaan:
Israel dreigde opnieuw met aanval op IRAN na zelf al enkele keren bedreigt te zijn door dat zelfde IRAN!

Dag wens je veel sukses met je speurtocht naar taal fouten en andere uiterst belangrijke opmerkingenmet als enig doel het topic te verzieken en vooral te verdraaien & andere wensding er aan geven.
Gemaks halve voorbij gaande aan de inhoud van het TOPIC , waarbij mogelijk in de toekomst duizenden onschuldige levens op het spel staan.
Maar dat maakt voor jou niet uit belangrijk is je zgn medeleven met de Nederlandse taal die een opgodver = D heeft gehad volgens jou zienswijze.
Tot slot :
*) En nu mag je drie keer raden wie jou grote ergernis (bij gebrek aan betere ingevingen )heeft verholpen !!
:zwaai:

Kortman
05-02-12, 15:09
Ritsen met jaartallen waar je verder niets aan toevoegd en je dus niets aan hebt. Kom je ook nog even aanzetten met de oorlog die Irak tegen Iran begon. En dat om te bewijzen dat Iran in de laatste honderden jaren wel degelijk een ander land aanviel. Knettergek

Ik heb het gewoon overgenomen uit de geschieddenis boeken.*)
Om je niet nog meer te frusteren ,debelangrijkste nederlagen voor destijds Perzie waren deverloren oorlogen tegen de ISLAAM of tewel de OSMAANSE drang om te veroveren en al deze mensen vrijwillig te bekeren tot de Islaam of ze dwingen een andere versie van de Isaam aan te nemen.
De bijgaande moorden en plunderingen daar gelaten.
Ik zou zeggen verdiep je eens in de ware geschieddenis.
*) Hier een voorbeeld

In dit geval is het SELIM 1
Al even meedogenloos was hij als legeraanvoerder. Tijdens zijn regering verdriedubbelde het grondgebied van het Ottomaanse Rijk. In 1514 verklaarde hij de oorlog aan de Safewidische sjah Ismail I, zijn belangrijkste motivatie was Perzië tot het soennisme te bekeren (Ismail had het sjiisme als staatsgodsdienst ingevoerd). Hij liet in de korte campagne 40.000 alevieten ter dood brengen, die hij van Perzische sympathieën verdacht. Selim overwon de Perzen en nam hun hoofdstad Tabriz in. Hij dwong de Perzen een grensverdrag te tekenen, waarbij ze veel gebied verloren. Het oosten van Anatolië was nu stevig in Turkse handen. Zijn ministers hadden hem tegen de oorlog met Perzië geadviseerd, en hij liet enkelen executeren om hun tegenstand.

De NAWEEN van dergeljke (expedities)**) zijn nu nog te merken vrijwel dagelijks slaan ze elkaar de hersens of een of andere vrome man offert zich wel op (wel met medeneme van onschuldigen waaronder vrouwen en kinderen.
Ja nu ben ik de gebeten hond die alleen maar ,,onzin,,uitkraamt :)

**) sommige gingen zelfs tot aan de ATLANTISCHE KUST over bergen en dalen en staken zelfs zeestraten over in hun ijver tot ,,scoren,,, tot aan de Indonesische eilanden aan toe.

WEDEROM GENOEG STOF OM EENS OVER NA TE DENKEN!

Kortman
05-02-12, 22:58
Ik heb het gewoon overgenomen uit de geschieddenis boeken.*)
Om je niet nog meer te frusteren ,debelangrijkste nederlagen voor destijds Perzie waren deverloren oorlogen tegen de ISLAAM of tewel de OSMAANSE drang om te veroveren en al deze mensen vrijwillig te bekeren tot de Islaam of ze dwingen een andere versie van de Isaam aan te nemen.
De bijgaande moorden en plunderingen daar gelaten.
Ik zou zeggen verdiep je eens in de ware geschieddenis.
*) Hier een voorbeeld

In dit geval is het SELIM 1
Al even meedogenloos was hij als legeraanvoerder. Tijdens zijn regering verdriedubbelde het grondgebied van het Ottomaanse Rijk. In 1514 verklaarde hij de oorlog aan de Safewidische sjah Ismail I, zijn belangrijkste motivatie was Perzië tot het soennisme te bekeren (Ismail had het sjiisme als staatsgodsdienst ingevoerd). Hij liet in de korte campagne 40.000 alevieten ter dood brengen, die hij van Perzische sympathieën verdacht. Selim overwon de Perzen en nam hun hoofdstad Tabriz in. Hij dwong de Perzen een grensverdrag te tekenen, waarbij ze veel gebied verloren. Het oosten van Anatolië was nu stevig in Turkse handen. Zijn ministers hadden hem tegen de oorlog met Perzië geadviseerd, en hij liet enkelen executeren om hun tegenstand.

De NAWEEN van dergeljke (expedities)**) zijn nu nog te merken vrijwel dagelijks slaan ze elkaar de hersens of een of andere vrome man offert zich wel op (wel met medeneme van onschuldigen waaronder vrouwen en kinderen.
Ja nu ben ik de gebeten hond die alleen maar ,,onzin,,uitkraamt :)

**) sommige gingen zelfs tot aan de ATLANTISCHE KUST over bergen en dalen en staken zelfs zeestraten over in hun ijver tot ,,scoren,,, tot aan de Indonesische eilanden aan toe.

WEDEROM GENOEG STOF OM EENS OVER NA TE DENKEN!

Ik heb het boven staande nog eens nagekeken en kom helaas conclussie dat de wandaden gepleegd door de MOSLIMS onderling niet van de laatse tijd zijn!
De ellende begon vrijwel kort na de dood van de Profeet Mohammed.
Ook heb ik eens verder gekeken en vond het volgende:
Alevieten - Humanistische Canon (http://www.humanistischecanon.nl/spiritualiteit/alevieten)

Dat verklaard meteen een hele hoop,vraag me af wat de lezers ervan vinden.

Eric de Blois
05-02-12, 23:15
nederlands is een moeilijke taal.. schijnt zelfs één van de moeilijkste talen te wezen.. vervoegen van werkwoorden bij werkwoordstijden vind ik een lastige..

Mee eens!

Kortman
05-02-12, 23:30
mee eens!

ikke ook ;)

super ick
06-02-12, 09:00
Islam is peace zei Sjors Boes.

knuppeltje
06-02-12, 09:52
Ik heb het boven staande nog eens nagekeken en kom helaas conclussie dat de wandaden gepleegd door de MOSLIMS onderling niet van de laatse tijd zijn!
De ellende begon vrijwel kort na de dood van de Profeet Mohammed.
Ook heb ik eens verder gekeken en vond het volgende:
Alevieten - Humanistische Canon (http://www.humanistischecanon.nl/spiritualiteit/alevieten)

Dat verklaard meteen een hele hoop,vraag me af wat de lezers ervan vinden.

Dat al dit geleuter helemaal niets te maken heeft met de topic en dat Iran in geen honderden jaren tegen een ander land een oorlog is begonnen.

Slinger
06-02-12, 10:15
Dat al dit geleuter helemaal niets te maken heeft met de topic en dat Iran in geen honderden jaren tegen een ander land een oorlog is begonnen.

Ze zijn tot alles in staat. Weet je niet meer dat ze tegen Irak kinderen de mijnenvelden hebben ingestuurd?

knuppeltje
06-02-12, 10:48
Ze zijn tot alles in staat. Weet je niet meer dat ze tegen Irak kinderen de mijnenvelden hebben ingestuurd?

Wat heeft het met de topic te maken?

Slinger
06-02-12, 11:11
Wat heeft het met de topic te maken?

Heel veel, in elk geval meer dan de onzin die jij neerkrabbelt.

knuppeltje
06-02-12, 11:33
Heel veel, in elk geval meer dan de onzin die jij neerkrabbelt.

Lul maar een eind weg.

Kortman
06-02-12, 14:59
[QUOTE=knuppeltje;4978891]Dat al dit geleuter helemaal niets te maken heeft met de topic en dat Iran in geen honderden jaren tegen een ander land een oorlog is begonnen.[/QUOT

Nee alleen in jou ogen niet ,( die zijn vertroebbelt door blinde haat) tegen alles wat niet in jou gedachten gang past .
Maar de feiten liegen er niet om ik heb ook duidelijk gezegd en zelfs VET onderstreept dat :
IRAN, voorheen Perzie ZELF DE BELANGSRIJKSTE OORLOGEN NIET IS BEGONNEN[/B]!!!!*)En [B]mogelijk nu nog een vredelievend , welvarend land was geweest zonder de fanatieken machts hebbers van nu ;die alles opdringen op eeuwen oude regelementen en waar vrijheid van denken en doen zo goed als verboden is .

*)Maar wel door MOSLIMS is aangevallen ! het voorbeeld dat ik gaf en wat volgens jou niet ter zake doende is.:vreemd:
Dat IRAN ook weer volgens jou de laatse HONDERDEN jaren :rolleyes:
geen oorlog heeft gevoerd (wat overigens ook bewezen is dat het niet klopt)
is absoluut geen garantie dat het niet een kern wapen zou gebruiken als het in zijn bezit is
Denk daar maar nog eens goed over na !
En nu a.u.b niet aan komen zeiken van.......maar eh Israel en AMERIKA mogen wel kernwapens hebben bla bla enzenz want Rusland en China hebben zo ookenz enz
Want deze zwakke uitvlucht is geen reden om het feit van dit Topic te weerleggen.
Voor de goede orde het topic is:
Israel dreigt met aanval op IRAN
MAAR JIJ PROBEERD HET ONDERHAND ZOWAT OM TE KEREN !!!!
IN JE BLINDE WOEDE.
:rolleyes: :slapen: maar lekker door.
Ik ga nu wel ff slapen want de morfhine gaat werkenzzzzzzzzz

mark61
06-02-12, 15:07
En nu a.u.b niet aan komen zeiken van.......maar eh Israel en AMERIKA mogen wel kernwapens hebben bla bla enzenz want Rusland en China hebben zo ookenz enz
Want deze zwakke uitvlucht is

Dat is gezeik en een zwakke uitvlucht omdat? :vreemd:

H.P.Pas
06-02-12, 15:07
Ze
En hullie dan ?

Kortman
06-02-12, 21:17
Dat is gezeik en een zwakke uitvlucht omdat? :vreemd:

Je hapt onmiddelijk in het aangeboden aas !
Geef eens een fatsoendelijk antwoord , je weet dondersgoed wat er aan de hand is !
Boven dien ga je weer zoals gewoonlijk de grond te heet onder je voetjes wordt ,achteloos voorbij waar het topic over gaat .

Ik herhaal het nog maar eens even ,
Voor de goede orde het topic is:
Israel dreigt met aanval op IRAN !!

mark61
07-02-12, 04:48
Je hapt onmiddelijk in het aangeboden aas !
Geef eens een fatsoendelijk antwoord , !!

Wat was de vraag?

Waarom geef jij geen antwoord?

knuppeltje
07-02-12, 10:00
Israel dreigt met aanval op IRAN [/B]!!

Zo is dat, en dat is een heel wat realistischer gevaar dan al het gebral van de roeptoeter van Iran bij elkaar.

Al Sawt
07-02-12, 16:09
Islam is peace zei Sjors Boes.Vooral als je het vergelijkt met zijn religieuze overtuiging.

Kortman
07-02-12, 22:46
Zo is dat, en dat is een heel wat realistischer gevaar dan al het gebral van de roeptoeter van Iran bij elkaar.

Of Israel realistischer is ? dat zou zo maar kunnen (een kat in het nauw maakt rare sprongen).ze hebben al eerder een aanval gedaan!
Van een andere kant bezien is het wel zo dat evt kernoorlog niet ALLEEN de beide kemphanen zou treffen maar het hele MIDDEN -OOSTEN*)
Kortom het enige land wat tot nu toe een Atoom wapen heeft gebruikt is
de U.S.A en die zijn zelf /e.a zo geschrokken van de uitwerking dat het nu al weer bijna 67 jaar geleden is.
En als we het zo houden , zou dat mooi zijn , en uit dat oogpunt gezien dan zou ik zeggen hoe minder landen over kernwapens kunnen beschikken hoe minder de kans is op een Kernoorlog
*) En mogelijk de rest van de wereld

Kortman
08-02-12, 21:30
Of Israel realistischer is ? dat zou zo maar kunnen (een kat in het nauw maakt rare sprongen).ze hebben al eerder een aanval gedaan!
Van een andere kant bezien is het wel zo dat evt kernoorlog niet ALLEEN de beide kemphanen zou treffen maar het hele MIDDEN -OOSTEN*)
Kortom het enige land wat tot nu toe een Atoom wapen heeft gebruikt is
de U.S.A en die zijn zelf /e.a zo geschrokken van de uitwerking dat het nu al weer bijna 67 jaar geleden is.
En als we het zo houden , zou dat mooi zijn , en uit dat oogpunt gezien dan zou ik zeggen hoe minder landen over kernwapens kunnen beschikken hoe minder de kans is op een Kernoorlog
*) En mogelijk de rest van de wereld

Een mooi einde van dit topic.
:jeweetog: