PDA

Bekijk Volledige Versie : Miraculeus water bleek kraantjeswater



Marsipulami
04-02-12, 15:15
Miraculeus water bleek kraantjeswater

Geplaatst door onze redactie op zaterdag 4 februari 2012 om 00:05u


ROME (RKnieuws.net) - De Italiaanse carabinieri hebben vier vermeende genezers gearresteerd. Het gaat om een 71 jarige biologe en drie medeplichtigen die kraantjeswater voor miraculeus water verkochten. Dat meldde de Milanese krant Corriere della Sera gisteren.
De biologe, die in Ancona werd aangehouden, verkocht ‘miraculeus’ Lourdeswater en soortgelijk water uit Fatima en Medjugorje aan prijzen schommelend tussen de 100 en 200 euro per fles. De carabinieri wisten na een tip beslag te leggen op bijna 4.000 nog niet verkochte flessen ‘miraculeus’ water.

Volgens de Corriere delle Sera reisden zo’n 500 personen - waarvan sommige zwaar ziek waren - uit gans Italië naar Milaan, Venetië en Bari om aan het ‘miraculeuze’ water te geraken.

knuppeltje
04-02-12, 15:17
Tja, kraantjeswater, dat kan toch geen normaal water zijn.

Olive Yao
04-02-12, 18:09
De biologe, die in Ancona werd aangehouden, verkocht ‘miraculeus’ Lourdeswater en soortgelijk water uit Fatima en Medjugorje aan prijzen schommelend tussen de 100 en 200 euro per fles. De carabinieri wisten na een tip beslag te leggen op bijna 4.000 nog niet verkochte flessen ‘miraculeus’ water.

Een vangst met een straatwaarde tot € 800.000, niet slecht.



.

Kortman
04-02-12, 19:45
Jaren geleden verkochten enkele slimme jongentjes in AMSTERDAM : Echt grachten water als souvenier !
REAL AMSTERDAM CANALS water and packaged specially for you for years Shelf.
Niet te geloven maar ze hebben enkele honderden flesjes verkocht .

Olive Yao
04-02-12, 19:47
Jaren geleden verkochten enkele slimme jongentjes in AMSTERDAM : Echt grachten water als souvenier !
REAL AMSTERDAM CANALS water and packaged specially for you for years Shelf.
Niet te geloven maar ze hebben enkele honderden flesjes verkocht .

Ik heb Utrechts grachtenwater voor je te koop. Hoeveel flessen wil je hebben?
Wil ook wel ruilen voor Poolzeewater.


.

Marsipulami
04-02-12, 20:14
Volgens mij is miraculeus water uit Lourdes of Fatima, wat de scheikundige samenstelling betreft niet te onderscheiden van kraantjeswater. Dus die verkopers werden ten onrechte aangehouden.

Kortman
04-02-12, 20:21
Ik heb Utrechts grachtenwater voor je te koop. Hoeveel flessen wil je hebben?
Wil ook wel ruilen voor Poolzeewater.


.

Ja kunst zeg !Poolzeewater kun je evt nog drinken maar Utrechts grachtenwater schijnt niet te zuipen te zijn proef zelf maar ff .
Afgezien daarvan ik moet wel naar de een van de polen toe , was er pas geleden nog even (1966 ) had het maar eerder gezegd .
:stout:

H.P.Pas
04-02-12, 20:25
Volgens mij is miraculeus water uit Lourdes of Fatima, wat de scheikundige samenstelling betreft niet te onderscheiden van kraantjeswater. Dus die verkopers werden ten onrechte aangehouden.

Kraantjeswater is microbiologisch onbedenkelijk. Daar zou ik bij miraculeus water niet op durven zweren.

Marsipulami
04-02-12, 20:28
Kraantjeswater is microbiologisch onbedenkelijk. Daar zou ik bij miraculeus water niet op durven zweren.

Dan is kraantjeswater nog gezonder dan miraculeus water. En dus nog minder reden om die verkopers aan te houden.

Olive Yao
04-02-12, 20:36
Volgens mij is miraculeus water uit Lourdes of Fatima, wat de scheikundige samenstelling betreft niet te onderscheiden van kraantjeswater. Dus die verkopers werden ten onrechte aangehouden.

En homeopathisch water?



.

Marsipulami
04-02-12, 20:40
En homeopathisch water?



.

Dat moet worden terugbetaald door het ziekenfonds.

Kortman
05-02-12, 00:18
Dat moet worden terugbetaald door het ziekenfonds.
:lol:

knuppeltje
05-02-12, 10:21
Volgens mij is miraculeus water uit Lourdes of Fatima, wat de scheikundige samenstelling betreft niet te onderscheiden van kraantjeswater. Dus die verkopers werden ten onrechte aangehouden.

Dat lijkt mij een bedenkelijke redenering. Het zal wel een duiveltje zijn die me dat influistert, al kan het ook wel een Duveltje zijn, maar toch.