PDA

Bekijk Volledige Versie : Aartsbisschop verdedigt moslims



Marsipulami
05-02-12, 10:38
Aartsbisschop verdedigt moslims

zaterdag 4 februari 2012 om 14:20u (Bron: Kathpress)


ABUJA (RKnieuws.net) - Mgr. John Onaiyekan, aartsbisschop van Abuja (Nigeria), weigert de islam verantwoordelijk te stellen voor het geweld van de extremistische sekte Boko Haram en vraagt religieuze leiders om hun volgelingen op te roepen tot gematigdheid.

“De strijd tegen de terreurgroep Boko Haram kan niet alleen met wapens worden gewonnen. De woordvoerder van de Hoogste Raad voor Islamitische Aangelegenheden heeft scherpe kritiek geleverd op Boko Haram. Dat is een goede zaak. Maar er kan nog veel meer gebeuren.”

De voorbije weken kwamen bij het geweld van Boko Haram meer dan 250 mensen om het leven. Steeds vaker grijpt de groep naar ontvoeringen van familieleden van vooraanstaande politici en veiligheidsverantwoordelijken om gevangen genomen leden opnieuw vrij te krijgen.

Isch
05-02-12, 22:00
Bedankt aartsbisschop.

BoerHarms
06-02-12, 12:02
Ze zijn niet zo slecht.

Het is alleen zo jammer dat deze gek tot de Moslim behoort,

Dit soort figuren brengen het geloof alleen maar in diskrediet

H.P.Pas
06-02-12, 12:19
Het is alleen zo jammer dat deze gek tot de Moslim behoort,



:moe: Scoop ! De aartsbisschop is moslim. Stop de persen.

mark61
06-02-12, 12:37
Het is alleen zo jammer dat deze gek tot de Moslim behoort,

Hoe doe je dat? :vreemd:

BoerHarms
06-02-12, 12:57
Hoe doe je dat? :vreemd:


Ja gekken heb je overal in ieder geloof, jammer dat ze dat geloof in diskrediet brengen, ook deze gevaarlijk gek, mdat is toevallig ook nog moslim is wordt hier alle moslims op aangekeken terwijl we weten dat niet alle moslims achter deze gevaarlij gek staan.

mark61
06-02-12, 13:13
Ja gekken heb je overal in ieder geloof, jammer dat ze dat geloof in diskrediet brengen, ook deze gevaarlijk gek, mdat is toevallig ook nog moslim is wordt hier alle moslims op aangekeken terwijl we weten dat niet alle moslims achter deze gevaarlij gek staan.

Jij bent zelf degene die de handelingen van één persoon toerekent aan de hele groep. Niet die persoon, niet iemand anders, maar jij.

Overigens betrof mijn commentaar je hele post. Over wie heb je het precies, en wat is 'tot de moslim behoren'?

BoerHarms
06-02-12, 13:49
Jij bent zelf degene die de handelingen van één persoon toerekent aan de hele groep. Niet die persoon, niet iemand anders, maar jij.

Overigens betrof mijn commentaar je hele post. Over wie heb je het precies, en wat is 'tot de moslim behoren'?

neen begrijp je me zeker verkeerd of misschien omschrijf ik dat verkeerd, maar dat is niet mijn gedachte,

ik bedoel eigenlijk te zeggen dat dit soort gekken voor een religie gekozen hebben of , maar door hun acties het geloof dat ze belijden in een kwaad daglicht zetten.

door zulke zaken uitgebreid in de media omschrijven krijgt men inderdaad het idee, neen ik wil dat zo niet zien, en als je die gedachte gegeven heb, sorry, maar dat is niet de bedoeling

knuppeltje
06-02-12, 14:21
neen begrijp je me zeker verkeerd of misschien omschrijf ik dat verkeerd, maar dat is niet mijn gedachte,

Volgens mij kun jij beter je tijd aan je kippen besteden.

mark61
06-02-12, 14:31
Volgens mij kun jij beter je tijd aan je kippen besteden.

:hihi:

BoerHarms
06-02-12, 14:46
Volgens mij kun jij beter je tijd aan je kippen besteden.


ik zoek nog een knuppel voor mijn hoenderhok

knuppeltje
07-02-12, 09:23
ik zoek nog een knuppel voor mijn hoenderhok

Oeps, het lijkt wel of je boos bent.

BoerHarms
07-02-12, 10:50
Oeps, het lijkt wel of je boos bent.

nee hoor, ik ben niet zo gauw boos. Ik kan heel veel verdragen

geintjes en zo ja,

maar uitschelden heb ik wat moeite mee, je kan alle posts van me na lezen, ik denk niet dat ik ergens scheldwoorden gebruikt heb. Als geen argument meer heb, ja dan moet ik capituleren, ik hoef ook niet zo gauw het laatste woord.
En als ik een ander niet kan overtuigen, nou pech gehad.
Als een ander gelijk wilt hebben, ja ook dan zo onder het motto jij gelijk en ik mijn rust.
Ja mijn antwoorden zijn wel vaak uit het hart geschreven, sommige accepteren dat anderen weer niet.
Ik geef ook vaak duidelijk mijn eigen mening. Jammer dat mijn grammatica niet zo perfect is, affijn ja dat kan je hebbe met boerkes.
Ik weet dat hier medelanders die veel beter schrijven dan de gemiddelde'blanke' nederlander. Daar heb ik ook veel respect voor.
Vaak word je in forums afgestraft op je grammatica,schrijfwijze, enz terwijl men vaak helemaal niet weet wat voor persoon er achter zit.
Ik heb vaak dat ik mijn schrijven een paar keer moet overlezen en dan weer herschrijven, dat probleem heb je als je een lichte vorm van dyslexie. heb.
Dat kan je wel in veel van mijn schrijven tegenkomen.



Maar nogmaals ik ben niet boos.

knuppeltje
07-02-12, 11:13
nee hoor, ik ben niet zo gauw boos. Ik kan heel veel verdragen

Dat is dan weer mooi en verder krijg je hier vanzelf wel eelt op je ziel.