PDA

Bekijk Volledige Versie : nieuws PVV zoekt nieuwe manieren om vreemdelingenhaat aan te wakkeren



iReport
09-02-12, 08:47
14577
De PVV heeft een site gelanceerd waar mensen klachten kunnen indienen over Oost-Europeanen in Nederland. In ons land zijn dat met name Polen, Bulgaren en Roemenen.

"Heeft u last van Oost-Europeanen? Of bent u uw baan kwijtgeraakt aan een Pool, Bulgaar, Roemeen of andere Midden- of Oost Europeaan? Wij willen het graag horen", meldt de site. De PVV wil de klachten aanbieden aan minister Henk Kamp van Sociale Zaken.

Minister Kamp ontbreekt het politiek lef om er duidelijk afstand van te nemen, hij volstaat met te melden dat het politieke partijen in Nederland vrij staat om initiatieven te ontplooien.

De Poolse ambassade is boos over het initiatief. "Deze actie is weer een stap in de verkeerde richting", zegt een woordvoerder van de ambassade in het AD. "Beledigende partij-initiatieven dragen niet bij aan een kalme discussie."

GroenLinks neemt duidelijk stelling tegen het initiatief bij monde van Jolande Sap. Die reageert als volgt op de website. "De PVV heeft er weer een nieuw speeltje bij met het bombarderen van Oost-Europeanen als nieuwe vijanden. Problemen en overlast moet je altijd serieus aanpakken, net als het uitbuiten van Oost-Europeanen als goedkope arbeidskrachten. Maar daar draagt dit meldpunt niet aan bij. Het is pure stemmingmakerij."

Bron: Maroc.NL

knuppeltje
09-02-12, 09:57
Gek hč, je hoort Wilders nooit tekeer gaan over het feit dat er zoveel werkgevers misbruik van al die Polen, Bulgaren en Roemenen maken via het ZZP-systeem.

Een Pool, Bulgaar of Roemeen kan hier als ZZP'er met een veel lager loon dan het hier geldende CAO-loon altijd nog veel meer verdienen dan in de thuislanden.

Waarom roept Wilders niet om een meldpunt voor dergelijk misbruik, de smerige rat dat hij is.

H.P.Pas
09-02-12, 10:59
"Heeft u last van Oost-Europeanen?

Ik heb last van West-Europeanen. Ik kan daar nergens mee heen. Geen meldpunt, geen praatgroep, geen zelfhulporganisatie niets; wij zijn een onzichtbare en vergeten groep.:droef: Een schrijnende misstand. Geert, doe iets.

knuppeltje
09-02-12, 11:30
Op zich is Wilders natuurlijk zo stom als het maar zijn kan. Elk varken zou zich voor zo'n stompzinnig achtereind schamen, toch?. Dat meldpunt bestaat er al járen, namelijk: 112.

Charlus
09-02-12, 12:25
Niemand kan de PVV er nog van betichten een one issue anti-Islam/moslim partij te zijn.

mark61
09-02-12, 12:39
De moslims zijn op. Ze doen het niet meer.

mark61
09-02-12, 12:40
Ik heb last van West-Europeanen. Ik kan daar nergens mee heen. Geen meldpunt, geen praatgroep, geen zelfhulporganisatie niets; wij zijn een onzichtbare en vergeten groep.:droef: Een schrijnende misstand. Geert, doe iets.

Ga terug naar je eigen land. Eh, eh, nou ja laat ook maar :hihi:

Fulanadetal
09-02-12, 18:06
Ik ken een aardige, wat oudere Marokkaanse man die zich beklaagde over al die Polen. Ze pikken banen in. En ook heel erg, in de supermarkt is al het bier steeds op sinds er Polen zijn!

De goede man drinkt zelf geen druppel. We hebben dus erg om hem moeten lachen.
Kon hij dan ook wel weer de grap van inzien.

(leen)
09-02-12, 20:57
Gek hč, je hoort Wilders nooit tekeer gaan over het feit dat er zoveel werkgevers misbruik van al die Polen, Bulgaren en Roemenen maken via het ZZP-systeem.

Een Pool, Bulgaar of Roemeen kan hier als ZZP'er met een veel lager loon dan het hier geldende CAO-loon altijd nog veel meer verdienen dan in de thuislanden.

Waarom roept Wilders niet om een meldpunt voor dergelijk misbruik, de smerige rat dat hij is.

Ik weet niet of het de standaard is maar bij een paar bedrijven waar ik kom werken de polen echt niet voor het bedrijf zelf,
Daar zit een Pools uitzendburo tussen die complete pakketten aanneemt,
Deze hebben ook weer eigen Poolse chefjes,en die zijn pas echt vriendelijk voor de Polen.:verward:

super ick
09-02-12, 21:04
Klandizie voor de RKK

TonH
09-02-12, 23:12
In Nederland zijn de lonen gewoon te hoog en de pensioenen te vet. Daarmee hebben de werknemers zich helemaal uit de markt gewerkt. En de oost-europeanen springen natuurlijk in dat gat. Die zijn nog 'lean-and-eager'.
Ik weet wel een paar oplossingen:

Verlaag het minimumloon met 22%
Doe daar voor jongeren onder de 25 jaar nog eens 10% extra vanaf
Verlaag sowieso de gemiddelde lonen met zo'n 25%
Snij voor 20% in de basis pensioenen
Kort daarbovenop nog eens 20-30% op de aanvullende pensioenen
En schaf de CAOs af

Moet je zien hoe raar die oost-europeanen op hun neus zullen kijken. Worden ze ineens te duur! Maar vooral: wat zal Wilders balen... is ie ineens z'n nieuwe speeltje kwijt.
Allemaal een beetje te radicaal deze voorstellen? Dit is maar een van de onderdelen waar de Griekse regering gisteren mee akkoord gegaan is.

Met een beetje massel zijn het binnenkort geen Polen die de "baantjes komen pikken", maar Grieken. Want DIE zijn dan pas goedkoop. ::lachu:

Kortman
10-02-12, 22:58
De moslims zijn op. Ze doen het niet meer.

De MOSLIMS zijn op , vindt ik nogal een cynische opmerking , gezien het aantal MOSLIM doden die er dagelijks te betreuren zijn ,omdat het de Moslims zelf zijn die ervoor zorgen dat ze ''opraken''.

cummonisto
11-02-12, 14:04
Ik ken een aardige, wat oudere Marokkaanse man die zich beklaagde over al die Polen. Ze pikken banen in. En ook heel erg, in de supermarkt is al het bier steeds op sinds er Polen zijn!

De goede man drinkt zelf geen druppel. We hebben dus erg om hem moeten lachen.
Kon hij dan ook wel weer de grap van inzien.

ben je nou klaargekomen met je leugens ?

Kortman
11-02-12, 15:35
ben je nou klaargekomen met je leugens ?
Waarom zou het een leugen zijn ?op zich is het wel een grappig niet ter zake doende verhaaltje>
:blij:

Kortman
11-02-12, 15:37
In Nederland zijn de lonen gewoon te hoog en de pensioenen te vet. Daarmee hebben de werknemers zich helemaal uit de markt gewerkt. En de oost-europeanen springen natuurlijk in dat gat. Die zijn nog 'lean-and-eager'.
Ik weet wel een paar oplossingen:

Verlaag het minimumloon met 22%
Doe daar voor jongeren onder de 25 jaar nog eens 10% extra vanaf
Verlaag sowieso de gemiddelde lonen met zo'n 25%
Snij voor 20% in de basis pensioenen
Kort daarbovenop nog eens 20-30% op de aanvullende pensioenen
En schaf de CAOs af

Moet je zien hoe raar die oost-europeanen op hun neus zullen kijken. Worden ze ineens te duur! Maar vooral: wat zal Wilders balen... is ie ineens z'n nieuwe speeltje kwijt.
Allemaal een beetje te radicaal deze voorstellen? Dit is maar een van de onderdelen waar de Griekse regering gisteren mee akkoord gegaan is.

Met een beetje massel zijn het binnenkort geen Polen die de "baantjes komen pikken", maar Grieken. Want DIE zijn dan pas goedkoop. ::lachu:

:duim: en :hardlach:

knuppeltje
12-02-12, 09:52
Ik weet niet of het de standaard is maar bij een paar bedrijven waar ik kom werken de polen echt niet voor het bedrijf zelf,
Daar zit een Pools uitzendburo tussen die complete pakketten aanneemt,
Deze hebben ook weer eigen Poolse chefjes,en die zijn pas echt vriendelijk voor de Polen.:verward:

Het maakt eigenlijk niet uit of ze zelfstandig werken of voor een uitzendbureau, ze accepteren een veel lager loon, omdat dat altijd nog meer is dan wat ze thuis kunnen verdienen, en daarom zijn ze ook via een uitzendbureau veel goedkoper dan werknemers aan wie een CAO-loon betaald moet worden. Werkgevers weten dat drommels goed en maken daar op grote schaal misbruik van.

Maar het gaat niet alleen om Polen. Ook bij Turken en Marokkanen heb ik wel zoiets gezien. Heb een aantal jaren werknemers van een Turkse en een Marokkaanse onderaannemer op mijn werk gehad. Die gasten verdienden allemaal veel minder dan eigen personeel van het bedrijf waar ik werkte, en toch deden die vaak het werk een heel stuk beter dan personeel van andere onderaannemers.

In Barendrecht bouwde ik eens een aardig groot flatgebouw, waarbij vanaf de fundering alle betonwapening door Turkse vlechters van een Nederlandse onderaannemer werd aangebracht. Tijdens de fundering waren het autochtonen van dezelfde onderaannemer en er mankeerde altijd wat aan en ze waren altijd te laat. De hele verdere bouw kon geen enkele opzichter, noch ik, ook maar een foutje vinden en was alles op tijd klaar, een waar unicum. Noch de onderaannemer die de bekisting en het storten deed, noch ik, konden ook maar een woord Turks en alleen de Turkse voorman kon maar een paar woordjes Nederlands, toch liep alles zo gesmeerd als de bliksem.

Toen de ruwbouw bijna klaar was... en de voorman van die vlechters ondertussen al wist dat ik snel ook een tweede flatgebouw ernaast zou opstarten, zei hij: uitvoerder, jij opschieten...wij ook naar andere flat.
Ik vond het een mooi compliment van die gast.

cummonisto
12-02-12, 13:51
Waarom zou het een leugen zijn ?op zich is het wel een grappig niet ter zake doende verhaaltje>
:blij:
Die verhaal heb ik vaker gehoord soms is het een Turk en andere keer is het een Surinamer dus daar klopt geen kut van.

super ick
13-02-12, 10:36
Grieken hadden beter na de 2e W.O. in eigen land kunnen gaan werken en normaal belasting betalen i.p.v. nu de zelfveroorzaakte puinhopen te ontvluchten en de kansarmen met de brokken achter te laten.

Soldim
13-02-12, 11:20
Het maakt eigenlijk niet uit of ze zelfstandig werken of voor een uitzendbureau, ze accepteren een veel lager loon, omdat dat altijd nog meer is dan wat ze thuis kunnen verdienen, en daarom zijn ze ook via een uitzendbureau veel goedkoper dan werknemers aan wie een CAO-loon betaald moet worden. Werkgevers weten dat drommels goed en maken daar op grote schaal misbruik van.

Is dat echt misbruik? Die Polen lijken me over het lagemeen niet ongelukkig met de situatie.

(leen)
13-02-12, 16:34
Het maakt eigenlijk niet uit of ze zelfstandig werken of voor een uitzendbureau, ze accepteren een veel lager loon, omdat dat altijd nog meer is dan wat ze thuis kunnen verdienen, en daarom zijn ze ook via een uitzendbureau veel goedkoper dan werknemers aan wie een CAO-loon betaald moet worden. Werkgevers weten dat drommels goed en maken daar op grote schaal misbruik van.

Maar het gaat niet alleen om Polen. Ook bij Turken en Marokkanen heb ik wel zoiets gezien. Heb een aantal jaren werknemers van een Turkse en een Marokkaanse onderaannemer op mijn werk gehad. Die gasten verdienden allemaal veel minder dan eigen personeel van het bedrijf waar ik werkte, en toch deden die vaak het werk een heel stuk beter dan personeel van andere onderaannemers.

In Barendrecht bouwde ik eens een aardig groot flatgebouw, waarbij vanaf de fundering alle betonwapening door Turkse vlechters van een Nederlandse onderaannemer werd aangebracht. Tijdens de fundering waren het autochtonen van dezelfde onderaannemer en er mankeerde altijd wat aan en ze waren altijd te laat. De hele verdere bouw kon geen enkele opzichter, noch ik, ook maar een foutje vinden en was alles op tijd klaar, een waar unicum. Noch de onderaannemer die de bekisting en het storten deed, noch ik, konden ook maar een woord Turks en alleen de Turkse voorman kon maar een paar woordjes Nederlands, toch liep alles zo gesmeerd als de bliksem.

Toen de ruwbouw bijna klaar was... en de voorman van die vlechters ondertussen al wist dat ik snel ook een tweede flatgebouw ernaast zou opstarten, zei hij: uitvoerder, jij opschieten...wij ook naar andere flat.
Ik vond het een mooi compliment van die gast.

Het maakt juist heel veel uit,
Slechts bemiddelende oostblok bedrijven komen hele blokken aannemen en de werknemers zijn dan gewoon in dienst van,die krijgen nog veel minder dan de boys die rechtstreeks voor een Ned. bedrijf werken.
Verder worden er ook bedragen betaald voor het regelen van de paperassen huisvesting e.d. de grootste uitzuigers zitten in dit geval echt onder de vrienden.

Kortman
13-02-12, 23:21
Is dat echt misbruik? Die Polen lijken me over het lagemeen niet ongelukkig met de situatie.

Zoals gewoonlijk komen deze mensen niet voor niets hier naar toe , en nemen we nu de zgn ''slechterikken'' opdekorrel.
Maar ik ken Polen die hier wel degelijk een aanwinst zijn ,en hard werken aan hun toekomst ! goed Nederlands spreken en met studie hun kennis verhogen (en dat alles in avond curcussen ) vaak nog een krantenwijkje erbij hebben om die extra studie kosten te verdienen.
Het is wel zo dat zolang er hier nog mensen rond lopen die te beroerd zijn om een (iets minder betaald baantje aan te nemen) en liever hun hand op houden ,zullen andere mensen in dit geval POLEN dus in het gat springen dat de arbeidsmarkt hun bied.

Kortman
13-02-12, 23:29
Het maakt eigenlijk niet uit of ze zelfstandig werken of voor een uitzendbureau, ze accepteren een veel lager loon, omdat dat altijd nog meer is dan wat ze thuis kunnen verdienen, en daarom zijn ze ook via een uitzendbureau veel goedkoper dan werknemers aan wie een CAO-loon betaald moet worden. Werkgevers weten dat drommels goed en maken daar op grote schaal misbruik van.

Maar het gaat niet alleen om Polen. Ook bij Turken en Marokkanen heb ik wel zoiets gezien. Heb een aantal jaren werknemers van een Turkse en een Marokkaanse onderaannemer op mijn werk gehad. Die gasten verdienden allemaal veel minder dan eigen personeel van het bedrijf waar ik werkte, en toch deden die vaak het werk een heel stuk beter dan personeel van andere onderaannemers.

In Barendrecht bouwde ik eens een aardig groot flatgebouw, waarbij vanaf de fundering alle betonwapening door Turkse vlechters van een Nederlandse onderaannemer werd aangebracht. Tijdens de fundering waren het autochtonen van dezelfde onderaannemer en er mankeerde altijd wat aan en ze waren altijd te laat. De hele verdere bouw kon geen enkele opzichter, noch ik, ook maar een foutje vinden en was alles op tijd klaar, een waar unicum. Noch de onderaannemer die de bekisting en het storten deed, noch ik, konden ook maar een woord Turks en alleen de Turkse voorman kon maar een paar woordjes Nederlands, toch liep alles zo gesmeerd als de bliksem.

Toen de ruwbouw bijna klaar was... en de voorman van die vlechters ondertussen al wist dat ik snel ook een tweede flatgebouw ernaast zou opstarten, zei hij: uitvoerder, jij opschieten...wij ook naar andere flat.
Ik vond het een mooi compliment van die gast.

Zo zijn er ook genoeg verhalen over de Polen , bij ons werdt de riolering vervangen de Poolse ploeg deed het werk sneller als de uit hoofdzakelijk Nederlanders bestaande ploeg die met een andere straat bezig waren , mogelijk was het daar moeilijker?
Maar het waren voornamelijkde straten makers die sneller waren

mark61
13-02-12, 23:50
Home | Meldpunt Waardevolle Gezelligheid (http://meldpuntwaardevollegezelligheid.nl/)

super ick
14-02-12, 07:46
Zo zijn er ook genoeg verhalen over de Polen , bij ons werdt de riolering vervangen de Poolse ploeg deed het werk sneller als de uit hoofdzakelijk Nederlanders bestaande ploeg die met een andere straat bezig waren , mogelijk was het daar moeilijker?
Maar het waren voornamelijkde straten makers die sneller waren

Ik sprak onlangs een stukadoor. De man beoefend het vak al zo'n 25 jaar uit naar volle tevredenheid van zijn werkgever.
Nu is daar ook een groep Poolse stukadoors gekomen. Die mannen maken meer meters per week maar werken ook 50 a 60 uur. Uiteraard als ZZP-er, dus kost de werkgever niets.

Die werkgever pushed nu zijn stukadoors in loondienst om dezelfde prestatie te gaan verrichten maar wil er geen uur extra voor betalen. Dus in de 38-urige werkweek.

Verder worden de ZZP-ers steeds meer tegen elkaar uitgespeeld en de prijzen steeds maar verder verlaagd, marktwerking heet dat. Het is momenteel weer: Als jij het niet doet, morgen een ander. Prijzen zijn zo laag dat veel ZZP-ers, tenminste de stukadoors, het water aan de lippen staat.

knuppeltje
14-02-12, 08:15
Is dat echt misbruik? Die Polen lijken me over het lagemeen niet ongelukkig met de situatie.

Wil dat zeggen dat ze niet misbruikt worden? Met een heel laag loon, met zessen op een kamer en van dat lage loon ook nog de woonlasten moeten betalen. Zoiets gebeurde ook met de eerste generatie Turkse en Marokkaanse gastarbeiders en die hoorde je destijd ook niet klagen. Gelukkig geldt het niet voor alle Polen hier, maar wel voor velen.

knuppeltje
14-02-12, 08:22
Slechts bemiddelende oostblok bedrijven komen hele blokken aannemen en de werknemers zijn dan gewoon in dienst van,die krijgen nog veel minder dan de boys die rechtstreeks voor een Ned. bedrijf werken.
Verder worden er ook bedragen betaald voor het regelen van de paperassen huisvesting e.d. de grootste uitzuigers zitten in dit geval echt onder de vrienden.

Ik weet het, maar het maakt voor de verdienste niet veel uit of het ZZP'ers zijn of dat ze voor zo'n arbeidsbureau werken, in beide gevallen worden ze minder betaald dan Nederlandse werknemers die onder een CAO vallen, bedoelde ik.

Soldim
14-02-12, 09:05
Wil dat zeggen dat ze niet misbruikt worden?

Ik beschouw het niet als misbruik.

knuppeltje
14-02-12, 09:14
Ik beschouw het niet als misbruik.

Dat vind ik dan zeer twijfelachtig van je. Er staat vadaag een artikel in de Volkskrant dat je eens moet lezen. Het is dat de link zo vol staat met rare tekens, anders had ik hem hier geplaatst. Maar ik ben een echte oen in dergelijke dingen.

mark61
15-02-12, 22:42
Neelie Kroes: waarom geen meldpunt voor blondjes?

Neelie Kroes: meldpunt voor Oost-Europeanen is belachelijk.
door Marije Willems
Buitenland

“Heb je altijd een hekel gehad aan blond haar? Geef blondjes direct aan”, schrijft Eurocommissaris Neelie Kroes op haar blog, verwijzend naar het PVV-meldpunt voor Oost-Europeanen.

Als premier Rutte zich er niet over uitlaat doe ik het wel, moet Kroes gedacht hebben.
‘Wat kunnen we hierna verwachten? Doet je vrouw vervelend, geef haar aan!’

Neelie Kroes in niet mis te verstane bewoordingen op haar blog:

Het is altijd makkelijker om anderen de schuld te geven, maar schuldkwesties lossen problemen bijna nooit op. Het is belachelijk om te denken dat Nederland en de EU er beter van worden als we op een website anderen gaan aangeven.

Wat kunnen we hierna verwachten? Doet je vrouw vervelend? Vergeet Valentijnsdag – log in en geef haar aan!
Heb je altijd een hekel gehad aan blond haar? Geef blondjes direct aan!

Even serieus.
Ik weet niet hoe u er in staat, maar openheid en tolerantie, hard werken en vertrouwen hebben in anderen zijn mijn waarden. Ik weet dat de mensen die naar Nederland komen hard werken en dat velen van ons afhankelijk zijn van hun bijdragen. Dat is niet iets om aan te geven of af te danken in deze moeilijke tijden.

Het meldpunt voor Midden- en Oost-Europeanen werd afgelopen woensdag door de PVV geďntroduceerd en kreeg toen al de wind van voren van de Poolse ambassade. Tien ambassadeurs van Oost-Europese landen in Nederland uiten in een open brief hun zorgen. Zij noemen het meldpunt “onmiskenbaar discriminatoir en denigrerend” en verzoeken de Nederlandse regering afstand te nemen van het initiatief.

Neelie Kroes: waarom geen meldpunt voor blondjes? :: nrc.nl (http://www.nrc.nl/nieuws/2012/02/14/neelie-kroes-vindt-het-belachelijk-zon-meldpunt-voor-oost-europeanen/)

knuppeltje
16-02-12, 09:14
Neelie Kroes: waarom geen meldpunt voor blondjes? :: nrc.nl[/url]

Tante Neel gaat toch over ons internet?

Dan moet ze toch zeker weten dat er ontelbare meldpunten zijn voor blondjes.

mark61
16-02-12, 11:18
Tante Neel gaat toch over ons internet?

Dan moet ze toch zeker weten dat er ontelbare meldpunten zijn voor blondjes.

Maar niet voor hinderlijke blondjes.

mark61
16-02-12, 13:32
Meldpunt PVV overlast. | Facebook (http://www.facebook.com/pages/Meldpunt-PVV-overlast/321799637857171)

H.P.Pas
16-02-12, 13:39
Meldpunt PVV overlast. | Facebook (http://www.facebook.com/pages/Meldpunt-PVV-overlast/321799637857171)



:aanwal: Waar kan ik meldpuntvervuiling melden ?

mark61
16-02-12, 14:04
:aanwal: Waar kan ik meldpuntvervuiling melden ?

Sorry, na de Elfstedentochthype is het nu meldpunthype.

Man_Ray
22-02-12, 20:04
Wat de Marokkanen zelf over het meldpunt vinden. (http://www.youtube.com/watch?v=04ulBp7urbU)

:roker:

The_Grand_Wazoo
22-02-12, 20:40
Wat de Marokkanen zelf over het meldpunt vinden. (http://www.youtube.com/watch?v=04ulBp7urbU)

:roker:

Heel geestig.

Kortman
22-02-12, 21:42
Ik sprak onlangs een stukadoor. De man beoefend het vak al zo'n 25 jaar uit naar volle tevredenheid van zijn werkgever.
Nu is daar ook een groep Poolse stukadoors gekomen. Die mannen maken meer meters per week maar werken ook 50 a 60 uur. Uiteraard als ZZP-er, dus kost de werkgever niets.

Die werkgever pushed nu zijn stukadoors in loondienst om dezelfde prestatie te gaan verrichten maar wil er geen uur extra voor betalen. Dus in de 38-urige werkweek.

Verder worden de ZZP-ers steeds meer tegen elkaar uitgespeeld en de prijzen steeds maar verder verlaagd, marktwerking heet dat. Het is momenteel weer: Als jij het niet doet, morgen een ander. Prijzen zijn zo laag dat veel ZZP-ers, tenminste de stukadoors, het water aan de lippen staat.

De wet van vraag en aanbod , die POLEN zijn lange werktijden gewent .
Ja ik heb dat zelf ook aan de lijve ondervonden in mijn tijd was de 56 uurige werk week ,later werdt dat 48 uur .
En ook ik heb meegemaakt dat er geen zeelui (matrozen en stokers)te krijgen waren en zelfs nu nog bestaat het meerendeel van de bemaning op Nederlandse schepen uit'' VOOR DE MAST'' *) buitenlanders !
Eerst kwamen er Duitsers ,vervolgens Spaanse ,Koreaanse , en zelfs mensen van Kaap Verdische eilanden

* OUDE BENAMING omdat de verblijven van de bemanning vroeger voorin het schip lagen.

Kortman
22-02-12, 21:45
Heel geestig.

JA :hihi:

7eloua
22-02-12, 21:48
Wat de Marokkanen zelf over het meldpunt vinden. (http://www.youtube.com/watch?v=04ulBp7urbU)

:roker:
Idd komisch.

Onderliggende boodschap is dat het ook een deel om misgunnen gaat?

Man_Ray
22-02-12, 23:00
Idd komisch.

Onderliggende boodschap is dat het ook een deel om misgunnen gaat?

Nope. Dit grappige filmpje smijt ironie-gewijs alle nonsens-argumenten van vreemdelingenhaters, moslimhaters, allochtonenhaters keihard terug in hun gezicht.