PDA

Bekijk Volledige Versie : Welkom



Admin
10-02-12, 19:45
Welkom op het nieuwe forum!

TonH
10-02-12, 22:36
Willen jullie me hier in het warme zonnige (not) zuiden niet zo laten schrikken?! Was meteen NvdD kwijt! :verward:

Ziet er...kleurrijk... uit en na wat wennen zal dit ook wel weer gaan. Beetje smal op m'n hp-mini. Maar goed genoeg. Hopelijk trekt deze layout een meer gevarieerder publiek... Of is dat teveel gevraagd. :hihi:

The rebellion begins
10-02-12, 22:41
Willen jullie me hier in het warme zonnige (not) zuiden niet zo laten schrikken?! Was meteen NvdD kwijt! :verward:

Ziet er...kleurrijk... uit en na wat wennen zal dit ook wel weer gaan. Beetje smal op m'n hp-mini. Maar goed genoeg. Hopelijk trekt deze layout een meer gevarieerder publiek... Of is dat teveel gevraagd. :hihi:

Hoezo?

Ik heb m'n buik vol van die zgn. variatie.

Kortman
10-02-12, 22:42
Als leek zijnde op het gebied van computers ,kan ik moeilijk kommentaar geven.
Het is ff wennen omdat het anders is .
Maar mijn petje af voor het werk dat jullie doen !
Veel sukses

(leen)
11-02-12, 14:37
Na het inloggen giert de reclame nog aan de rechterkant voorbij,
Wordt dat nog anders?

Kortman
11-02-12, 14:59
Na het inloggen giert de reclame nog aan de rechterkant voorbij,
Wordt dat nog anders?

Het is echt geen overbodige luxe dat de redactie naar een extra inkomen zoekt d.m.v reclame !
Ik ben een voorstander van een vrijwillige bijdrage , als alle leden 10 euro geven per jaar , dan hebben ze veel minder reklame nodig dunkt mij.
En zoveel is dat ook niet voor nog geen 20 euro cent per week !
:wink:

Good Kahuna
11-02-12, 15:37
Bovenaan de pagina's loopt de topictitel door de paginanummering heen. Beetje slordig. Opbouwend bedoeld verder.

H.P.Pas
11-02-12, 15:51
Heb ik goed begrepen dat er alleen nog maar groene duimpjes bestaan en geen rode ? Of kijk ik verkeerd ?

Joesoef
11-02-12, 16:03
Heb ik goed begrepen dat er alleen nog maar groene duimpjes bestaan en geen rode ? Of kijk ik verkeerd ?


Positief, belonen werkt het beste. Maar dat is natuurlijk erg linksekerk.......

H.P.Pas
11-02-12, 16:42
Positief, belonen werkt het beste. Maar dat is natuurlijk erg linksekerk.......

Konrad Lorenz heeft het politiehonden-budget van de deelstaat Beieren met 50% weten te reduceren door de introductie van een dressuur-programma, waarin consequent positief gedrag beloond en negatief gedrag genegeerd werd.
Wetenschappelijk was de man een coryfee, die zijn Nobel-prijs meer dan verdiend heeft. Politiek was hij omstreden in verband met onmiskenbare nazi-sympathieën.
Dus kop op; politiek verkeerd zijn hoeft gelijkhebben niet in de weg testaan.

H.P.Pas
11-02-12, 18:34
De functie 'geavanceerd zoeken' krijg ik niet meer aan de praat. Uitsluitend op gebruikersnaam en/of datum en aantal reacties zoeken werkt weliswaar; zodra een trefwoord ingevuld wordt (met of zonder quotes (""")) levert dat onveranderlijk een zoekresultaat 0 op.

H.P.Pas
12-02-12, 10:56
De functie 'geavanceerd zoeken' krijg ik niet meer aan de praat. Uitsluitend op gebruikersnaam en/of datum en aantal reacties zoeken werkt weliswaar; zodra een trefwoord ingevuld wordt (met of zonder quotes (""")) levert dat onveranderlijk een zoekresultaat 0 op.

Met het trefwoord blijkt het niets te maken te hebben. Berichten van na de restyling vindt hij wel. Het berichtenarchief is naar de knoppen. Beheer, doe iets. ;)

H.P.Pas
12-02-12, 23:15
:droef: Toestand onveranderd. Nog nieuws van het front ?