PDA

Bekijk Volledige Versie : nieuws Zangeres Whitney Houston is op 48 jarige leeftijd overleden



iReport
12-02-12, 03:25
14796
Zangeres Whitney Houston (48) is overleden. Haar woordvoerster heeft het overlijden bevestigd tegenover CNN.

De tv-zender meldt dat een bodyguard Houston dood heeft aangetroffen in een hotelkamer in Beverly Hills. Het is nog onduidelijk waaraan de zangeres is overleden.

Houston geldt als één van de beroemdste en meest succesvolle zangeressen aller tijden.

Ze brak door in de jaren tachtig met hits als How Will I Know, The Greatest Love Of All en Saving All My Love, afkomstig van haar debuutalbum Whitney Houston.

Ze verkocht in totaal meer dan 170 miljoen albums en singles, meldt haar website.


http://www.youtube.com/watch?v=ewxmv2tyeRs

Bron: NRC

Eric de Blois
12-02-12, 05:52
Heel erg triest. Een van mijn favorieten. Een groot verlies.

http://www.youtube.com/watch?v=HBDkdGURRVw

Eric de Blois
12-02-12, 06:26
I will always love you!

heel heel erg triest!



14797

Fulanadetal
12-02-12, 13:03
Klote drugs en alcohol. Verpesten alles.

Eric de Blois
12-02-12, 14:36
Klote drugs en alcohol. Verpesten alles.

Heel erg triest ja. Helaas overkomt dat veel grote artiesten. Misschien was de druk te groot voor haar. Ze was een groot en geweldig artiest, een onvervangbaar verlies voor de muziekwereld.

mark61
12-02-12, 16:02
Tis net als met voetbal. Niet iedereen kan de druk aan. Psychologische toelatingstest voor je aan carrière begint :cheefbek:

Slinger
12-02-12, 17:00
14796
Zangeres Whitney Houston (48) is overleden. Haar woordvoerster heeft het overlijden bevestigd tegenover CNN.

De tv-zender meldt dat een bodyguard Houston dood heeft aangetroffen in een hotelkamer in Beverly Hills. Het is nog onduidelijk waaraan de zangeres is overleden.

Houston geldt als één van de beroemdste en meest succesvolle zangeressen aller tijden.

Ze brak door in de jaren tachtig met hits als How Will I Know, The Greatest Love Of All en Saving All My Love, afkomstig van haar debuutalbum Whitney Houston.

Ze verkocht in totaal meer dan 170 miljoen albums en singles, meldt haar website.


http://www.youtube.com/watch?v=ewxmv2tyeRs

Bron: NRC

't Is wel triest dat deze vrouw gestorven is, maar zingen kon ze niet.

sjo
12-02-12, 19:28
't Is wel triest dat deze vrouw gestorven is, maar zingen kon ze niet.

Ik mocht haar wel. Waarom weet ik niet , want haar gekrijs was niet om aan te horen.

gr.
sjo

Slinger
12-02-12, 19:34
Tis net als met voetbal. Niet iedereen kan de druk aan. Psychologische toelatingstest voor je aan carrière begint :cheefbek:

Ja, en dan ook voor prikkers op dit prikbord. Misschien krijgen we dan wat minder prikkers die bij het minste of geringste over de rooie gaan.

mark61
12-02-12, 20:39
Ik mocht haar wel. Waarom weet ik niet , want haar gekrijs was niet om aan te horen.

gr.
sjo

Ze was joods zekers?

mark61
12-02-12, 20:39
Ja, en dan ook voor prikkers op dit prikbord. Misschien krijgen we dan wat minder prikkers die bij het minste of geringste over de rooie gaan.

Jij zou het donaldduckforum niet eens op gelaten worden.

Slinger
12-02-12, 20:44
Jij zou het donaldduckforum niet eens op gelaten worden.

Mooi zo, je snapt in elk geval wat ik bedoel.

Fulanadetal
13-02-12, 17:42
't Is wel triest dat deze vrouw gestorven is, maar zingen kon ze niet.

Je bent vast in de war met een andere mevrouw.

Slinger
13-02-12, 17:46
Je bent vast in de war met een andere mevrouw.

Waarom denk je dat?

Eric de Blois
13-02-12, 18:00
maar zingen kon ze niet.

...volgens jou dan.



Ik mocht haar wel. Waarom weet ik niet , want haar gekrijs was niet om aan te horen.


Dus jij mocht haar wel 'want' haar gekrijs was niet om aan te horen...

Nou als je de muziek van Whitney Houston gekrijs vindt, dan hou jij vast van hardcore house of soortgelijk muzikaal vuilnis.

Charlus
13-02-12, 18:11
't Is wel triest dat deze vrouw gestorven is, maar zingen kon ze niet.

gekrijs
Naja. Ze kon volgens mij wel zingen maar deed het om eoa. duistere reden altijd zo hard en schel. Ook niet mijn kopje thee.

Slinger
13-02-12, 18:20
...volgens jou dan.




Dus jij mocht haar wel 'want' haar gekrijs was niet om aan te horen...

Nou als je de muziek van Whitney Houston gekrijs vindt, dan hou jij vast van rap, hiphop of soortgelijk muzikaal vuilnis.

Smaken verschillen Eric, maar ik vond het niet om aan te horen. Er kwam geen zuivere noot uit en het klonk altijd hysterisch.

Eric de Blois
13-02-12, 18:24
Smaken verschillen Eric, maar ik vond het niet om aan te horen. Er kwam geen zuivere noot uit en het klonk altijd hysterisch.

Ja smaken verschillen, mee eens. Maar objectief kun je ook best zijn over steilen waar je niet van houdt. Jij bent dat niet, want zeggen dat er geen zuivere noot uit kwam, is beslist niet waar.

Slinger
13-02-12, 18:32
Ja smaken verschillen, mee eens. Maar objectief kun je ook best zijn over steilen waar je niet van houdt. Jij bent dat niet, want zeggen dat er geen zuivere noot uit kwam, is beslist niet waar.

Nou, ik ben geen absolute liefhebber van het genre, maar goed uitgevoerd kan ik het wel waarderen. Wat vind je van deze? (Whitney's tante overigens)


http://www.youtube.com/watch?v=RVKRHmgJWG8