PDA

Bekijk Volledige Versie : SyriŽ: waarom hoor ik Harry van Bommel niet?

Slinger
12-02-12, 17:12
SyriŽ: waarom hoor ik Harry van Bommel niet?

woensdag 8 februari 2012 09:57

Van Bommel: wel demonstreren tegen IsraŽl, niet tegen SyriŽ Van Bommel: wel demonstreren tegen IsraŽl, niet tegen SyriŽ

Vindt u het niet raar dat Harry van Bommel, Jan Pronk, Martijn van Dam en andere vrienden niet demonstreren voor de SyriŽrs?

Vindt u het niet raar dat imam Fawaz en imam Salem, allebei afkomstig uit SyriŽ en voormannen van de salafisten in Nederland, niet hebben getracht de moslims te mobiliseren tegen het regime van Bashar al-Assad?

Kruistocht
Wellicht gaat Dries van Agt meedoen aan de Global Mars naar Jerusalem! Ja, u leest het goed: de Global Mars naar Jerusalem. Dat is pas een kruistocht. Maar waarvoor en waartegen? Waarom niet naar Damascus?

Vindt u het niet raar dat de westerse journaals niet telkens openen met wreedheden in SyriŽ?

Vindt u het niet raar dat de atmosfeer rond SyriŽ zo rustig en commotieloos is? Waarom lopen de emoties niet uit de hand? Waarom zijn de verontwaardigde moslims niet boos?

Terroristen
Een vreemde toestand. Harry van Bommel demonstreerde wel samen met boze moslims tegen de oorlog in de Gazastrook.

Dat was een oorlog tussen twee gewapende groepen: de Joodse staat en de Palestijnse terroristen. De ene gebruikte naast manschappen moderne technologie en de ander gebruikte naast gewapende mannen ongewapende burgers als menselijk schild.

Harry nam deel aan een demonstratie waar de mannen achter hem 'Hamas, Hamas, Joden aan het gas' riepen.

Emoties
Nu worden duizenden ongewapende burgers in SyriŽ gedood is Harry met zijn boze moslims in geen velden of wegen te bekennen.

We zien ook geen emoties bij Harry en zijn vrienden. Waarom niet, hij barst toch van emoties als het om onrecht gaat?

Antwoord: de daders zijn geen Joden. En Assad haat de Joodse staat. De rest kunt u zelf invullen.

Psychopaat
De psychopaat van Damascus bombardeert een stad, Homs. Dit gebeurde vaker in de geschiedenis, maar nu zien we het live.

In ziekenhuizen roepen ongewapende burgers Allah te hulp. Maar de laffe imams kunnen de massa wel geregeld ophitsen tegen Joden, maar niet tegen Assad.

De psychopaat van Damascus is bezig om met alle middelen een deel van eigen bevolking uit te roeien.

Waardigheid
Mensen, beseft u wat Assad onder het toeziend oog van ons allen aan het doen is?

Hij pleegt op klaarlichte dag voor de ogen van de wereld misdaden tegen de menselijkheid en maakt zich schuldig aan andere oorlogsmisdrijven.

We hoeven het niet meer te onderzoeken, we zien het immers met onze eigen ogen. Het leger van Assad bombardeert op willekeurige wijze de stad Homs. Daar wonen niet mijn vrienden of geestverwanten. Het zijn wel mensen; ook zij hebben recht op menselijke waardigheid.

Vlaggen
In SyriŽ worden niet de vlaggen van Amerika of IsraŽl verbrand, maar die van Rusland en China.

Het is opmerkelijk dat juist twee overblijfselen van totalitaire regimes Assad steunen bij het plegen van misdaden tegen de menselijkheid.

Maffiabaas Poetin stemde een resolutie tegen Assad weg - hij gebruikte zijn veto. Wat betekent SyriŽ voor Poetin? Het land is voor hem niets anders dan een soort TsjetsjeniŽ, waar hij en zijn regime ook duizenden burgers hebben afgeslacht.

Machteloos
De SyriŽrs hebben ook vlaggen van het islamitische Iran verbrand. Iran steunt het regime in Damascus financieel en militair bij het vermoorden van ongewapende burgers.

Er is al een aantal leden van de Revolutionaire Garde gevangen genomen door Syrische burgers. Teheran staat achter het bombarderen van ongewapende burgers. Onthoud dat! De daders ťn de slachtoffers zijn moslims - en dat mag van de ayatollahs.

En waar blijft de stoere Turkse premier Recep Tayyip Erdogan? Hij wilde SyriŽ toch aanvallen?

Koerden
Het Westen hield hem terecht tegen. De stoerheid van Erdogan kent ook duidelijke grenzen.

Dit is een mooie les voor het Midden-Oosten: reken niet op de Turkse staat.

Bovendien is ook Erdogan bereid om zijn eigen bevolking weg te bombarderen. Recentelijk werd een aantal onschuldige Koerden omgebracht door Erdogans leger.

Treurig
Het is treurig gesteld met de mensenrechten in het Midden-Oosten. Voor de zoveelste keer neem ik het hier niet op voor mijn geestverwanten, maar voor mijn potentiŽle vijanden. En blijf ik de oorverdovende stilte bij de linkse beroepsactivisten veelzeggend vinden.

De psychopaat van Damascus, de communistische kapitalisten van China, de Russische maffiabaas en dan nog het jihadistische antisemitische regime van Iran. Dit noem ik een monsterverbond.

Afshin Ellian

knuppeltje
12-02-12, 17:21
Is die Ellian zelf al de straat op gegaan?

Slinger
12-02-12, 17:38
Is die Ellian zelf al de straat op gegaan?

Waarom hoor je al die Palestinalovers niet? Ze houden bijvoorbeeld kunnen demonstreren tegen Hamas en Iran die Assad steunen.