PDA

Bekijk Volledige Versie : nieuws Boukhari mag nog steeds niet voor NAC voetballen door pesterij Turkse club



iReport
22-02-12, 14:05
14882
Nourdin Boukhari is nog altijd niet speelgerechtigd voor NAC Breda. Dit komt omdat de Turkse club Kasimpasa Boukhari weigert vrij te geven. NAC hoopt dat alles deze week afgerond wordt.

"Ik hoor elke week dat de overschrijving is geregeld, maar dat blijkt dan niet zo. Wij balen hier allemaal van. Dit slaat nergens op. Dit zijn pesterijen van Kasimpasa, omdat Nourdin nog geld krijgt van die club", zegt Karelse tegen Voetbal International. In een poging om een afronding te forceren schakelde NAC eerder al de KNVB en de FIFA in.

"Via de KNVB en de FIFA wordt er via dwangmaatregelen wel druk uitgeoefend op die club, om hem vrij te geven. Hier zijn gewoon regels voor; een club heeft twee weken om de overschrijving van een speler te regelen. Die termijn is verstreken en binnen een week moet het zijn opgelost, hoop ik", aldus Karelse, de trainer van NAC Breda.

Bron: VI

super ick
22-02-12, 14:28
Wat moeten ze met zo'n matige speler.
Die gaat NAC niet beter maken.

Zakalicious
22-02-12, 21:52
Boukhari was goed in de tijd bij sparta maar zal altijd een goeie aanwinst zijn bij NAC

iReport
23-02-12, 09:24
Weet iemand wat ie klaargemaakt heeft in Turkije?

Soldim
23-02-12, 09:41
Weet iemand wat ie klaargemaakt heeft in Turkije?

7 wedstrijden gespeelt, 0 balletjes in het net.

iReport
23-02-12, 10:28
Niet lullig bedoeld, maar ik heb bij veel Marokkaans-Nederlandse spelers het gevoel dat zij van mening zijn dat hun doel bereikt is op het moment dat ze een vet contract hebben getekend en daarmee financieel onafhankelijk zijn.

Daarmee de sportieve ambities naar het tweede plan verschuivend. Vanuit dat perspectief is de opstelling van El Hamdaoui beter te begrijpen. Ongedwongen een balletje trappen met de Ajax-jeugd en daar vorstelijk voor betaald krijgen hoeft dan geen straf te zijn.

H.P.Pas
23-02-12, 10:43
7 wedstrijden gespeelt, 0 balletjes in het net.
Een keeper ?

super ick
23-02-12, 13:03
Niet lullig bedoeld, maar ik heb bij veel Marokkaans-Nederlandse spelers het gevoel dat zij van mening zijn dat hun doel bereikt is op het moment dat ze een vet contract hebben getekend en daarmee financieel onafhankelijk zijn.

Daarmee de sportieve ambities naar het tweede plan verschuivend. Vanuit dat perspectief is de opstelling van El Hamdaoui beter te begrijpen. Ongedwongen een balletje trappen met de Ajax-jeugd en daar vorstelijk voor betaald krijgen hoeft dan geen straf te zijn.

Volgens mij mankeerde het niet aan de instelling van Boukhari. Affelai, Aisatti, Ramzi, Cinou, etc allemaal prima voetballers waarvan ik niet de indruk krijg dat ze er de kantjes vanaf lopen.

Hamdaoui is kennelijk een vervelend ventje maar die heb je er meer.

iReport
23-02-12, 15:57
allemaal prima voetballers waarvan ik niet de indruk krijg dat ze er de kantjes vanaf lopen.

Geldt inderdaad zeker niet voor allemaal. Ik zeg ook niet dat ze de kantjes er aflopen.

Ik heb alleen bij een aantal de indruk dat ze zich primair laten leiden door het contract eerder dan sportieve vooruitzichten.

Zou overigens heel wel de verderfelijke invloed van de zaakwaarnemers kunnen zijn.

Zakalicious
23-02-12, 21:16
Elhamdaoui presteerde onder Louis van Gaal bij AZ heel erg goed en blek veel potentie te hebben.Zijn instelling is goed en hij heeft ook niks te maken met dit onderwerp het gaat hier om Boukhari.Er zijn meerdere spelers die te maken hebben met clubs die er ''extra'' lang over doen met overschrijven van een speler zo is het onlangs ook gegaan met Mounir die graag naar een Italiaanse club kon en het werd ''extra'' laat opgestuurd waardoor het niet door ging.

Ik wens Boukhari en Elhamdaoui het allerbeste zijn top voetballers!