PDA

Bekijk Volledige Versie : Bidden voor lagere benzineprijzen



Marsipulami
26-02-12, 11:30
Bidden voor lagere benzineprijzen

Geplaatst door onze redactie op zondag 26 februari 2012 om 00:05u (Bron: Ikon)


WASHINGTON (RKnieuws.net) - In een poging om iets te doen aan de hoge benzineprijzen, richten sommige Amerikanen zich tot God. Een Amerikaan organiseert gebedsgroepen die bij benzinestations bidden voor lagere benzineprijzen.
De NOS beschrijft hoe een groepje Amerikanen naar het duurste benzinestation in de omgeving gaan om te bidden. Ze hopen vooral dat God de politieke leiders aanzet de stijgende prijzen aan te pakken.

"Het heeft eerder geholpen", zegt initiatiefnemer Rocky Tywman. "In de staten Missouri, Ohio en in Alabama. Daar verlaagde de pompeigenaar na het gebed de prijs meteen met 5 cent!" De gebedsleider gaat nu dus het hele land door totdat iedereen weer benzine kan betalen.

In Amerika kost een liter benzine op dit moment ongeveer 72 eurocent.

BoerHarms
26-02-12, 18:44
ik heb er gen last van , Ik tank altijd voor 70 euro

Fulanadetal
26-02-12, 18:55
Ik weet niet of God gaat over benzineprijzen. Ik spaar gewoon voor een elektrische fiets.
Mijn werk is ietsje te ver, maar met lekker 25 km per uur en altijd "wind mee" zie ik het wel
zitten. Die fiets heb ik er in drie maanden uit.

Marsipulami
26-02-12, 19:44
Bidden voor lagere benzineprijzen

WASHINGTON (RKnieuws.net) - In een poging om iets te doen aan de hoge benzineprijzen, richten sommige Amerikanen zich tot God.

(...)

In Amerika kost een liter benzine op dit moment ongeveer 72 eurocent.

Het beste godsbewijs sedert Anselmus!