PDA

Bekijk Volledige Versie : Een heerlijk maaltijd

Soulassassin
26-02-12, 19:51
Ik heb dit nooit voor mogelijk gehouden om in cola te koken. Maar vandaag moest ik er aan toegeven. Heerlijk gerecht.. heb cayenne poeder, zwarte peper, snufje zout aan toegevoegd. Zelf gesneden patat mocht niet ontbreken.

Eet smakelijk...

http://www.youtube.com/watch?v=tVfYnm81ywo

Zaka_
26-02-12, 20:12
Wordt ie dan niet te zoet? (auw)..
In de lijst van de ingredienten staat wel 'beetje zout' maar die voegt ze niet toe? :confused:

Soulassassin
26-02-12, 20:18
Wordt ie dan niet te zoet? (auw)..
In de lijst van de ingredienten staat wel 'beetje zout' maar die voegt ze niet toe? :confused:Nee niet echt.. je moet dan ook niet een heel blik cola erin gieten gewoon van alles een beetje. Ik heb wel zout toegevoegd en chilliepoeder(cayennepoeder) misschien daardoor dat het niet zoet is geworden.
probeer maar eens als je tijd hebt

Cloudette
26-02-12, 20:22
Interesting, ik kan alleen geen kippenvleugels of kippenpootjes eten, word ik agressief van. Duurt allemaal zo lang en dan krijg je maar kleine beetjes en de helft van het vlees blijft aan het bot zitten. Bloedirritant. Kun je het ook doen met kipfilet denk je?

Zaka_
26-02-12, 20:22
Nee niet echt.. je moet dan ook niet een heel blik cola erin gieten gewoon van alles een beetje. Ik heb wel zout toegevoegd en chilliepoeder(cayennepoeder) misschien daardoor dat het niet zoet is geworden.
probeer maar eens als je tijd hebt

Helemaal geen (wok)olie?

Soulassassin
26-02-12, 20:26
Interesting, ik kan alleen geen kippenvleugels of kippenpootjes eten, word ik agressief van. Duurt allemaal zo lang en dan krijg je maar kleine beetjes en de helft van het vlees blijft aan het bot zitten. Bloedirritant. Kun je het ook doen met kipfilet denk je?

:haha:
het liefst wil je het voorgekauwen yek.

Ik denk het wel maar dan zou je rijst of pasta aan toevoegen.

Soulassassin
26-02-12, 20:27
Helemaal geen (wok)olie?Is niet nodig je kan olijfolie gemixt met zonnebloem olie gebruiken.

Cloudette
26-02-12, 20:36
:haha:
het liefst wil je het voorgekauwen yek.

Ik denk het wel maar dan zou je rijst of pasta aan toevoegen.

Ik ben inderdaad wel een baby wat betreft eten; altijd babyhapjes nemen en kleine stukjes snijden (mn brood snij ik altijd in stukjes van 4).

Hmmm, me gaat proberen, dan lekker met rijst ja. Maar zout hoef je toch niet te doen als je soyasaus gebruikt? Zit al uberveel zout in dacht ik.

Soulassassin
27-02-12, 04:16
Ik ben inderdaad wel een baby wat betreft eten; altijd babyhapjes nemen en kleine stukjes snijden (mn brood snij ik altijd in stukjes van 4).

Hmmm, me gaat proberen, dan lekker met rijst ja. Maar zout hoef je toch niet te doen als je soyasaus gebruikt? Zit al uberveel zout in dacht ik.Ja klopt soya sauce is nogal zoutig maar dat probleem heb ik van jongsaf aan al gehad. Ik moet altijd nog een beetje aan toevoegen niet te veel natuurlijk. Maar daarentegen verbruik ik weer heel weinig suiker.

Je kan natuurlijk ook wat extra ingredienten naar smaak gebruiken die jij lekker vind.
Enjoy it!

Hind26
10-04-12, 20:26
Ziet er smakelijk uit, ga ik ook eens proberen.

Hind26
10-04-12, 20:28
Zou het ook met cola-light kunnen?

Amal _ X
10-04-12, 23:22
Ziet er smakelijk uit.
Ga ik ook eens proberen.

okht_antwerpen
04-05-12, 01:09
ziet er lekker uit.