PDA

Bekijk Volledige Versie : Nebahat Albyarak



IbnRushd
27-02-12, 12:33
Nebahat

Edge of Europe | Rob van Kan
16:00 zondag 26 februari 2012

De idiote preoccupatie met afkomst die de Nederlander in de afgelopen tien jaar heeft ontwikkeld, is in volle hevigheid losgebarsten nadat de kandidatuur van Nebahat Albayrak voor het partijleiderschap van de PvdA bekend is geworden. Mensen die nooit (meer) PvdA zouden stemmen, beginnen al te schuimbekken bij de gedachte aan een allochtoon als partijleider.

De Reactiegraaf (https://twitter.com/#!/DeReactiegraaf)verzamelde de ergste. “Wat doet deze vrouw in mijn geboorteland met haar dubbele nationaliteit?” “A.U.B. alleen Nederlanders aan het hoofd van een partij.” “Albayrak de eerste Turkse minister president van Nederland. Hoe ver kunnen we zinken?” “Straks moeten onze dochters ook met een hoofdoek om lopen.”

Wie heeft jullie toch aangepraat – oh wacht, ik weet al wie. Waarom hebben jullie je laten aanpraten dat afkomst bepalend is voor iemands functioneren? Kan iemand me dat uitleggen? Is daar eh… statistiek (http://edgeofeurope.wordpress.com/2011/06/30/van-vreemde-smetten-vrij/) over? En wat hebben hoofddoekjes met Albayrak te maken? Ik heb haar nooit met zo’n ding gezien. Een oppervlakkige beschouwer van het Nederlandse politieke toneel zou zomaar kunnen denken dat ons land ten prooi is gevallen aan een collectieve gekte.

Massale angstpsychose is misschien een betere term. De Nederlander blijkt vooral een bang baasje te zijn. Hij wentelt zich in zijn angst als was het een sleetse jas die hij toch maar niet wegdoet omdat hij zo vertrouwd om de schouders valt. Elk verstandelijk argument wordt weggehoond, of niet geloofd, of binnen tien minuten vergeten. Dokter, het kan nou wel zo zijn dat die stemmen niet echt zijn, maar ik hoor ze nog steeds in mijn hoofd!

Dat is ook niet vreemd met een heel koor aan politici, journalisten en bloggers die maar door blijven toeteren over het vermeende belang van etniciteit en de gevaren voor de bange Nederlander, inclusief al die zogenaamd progressieve fellow travellers van de PVV die ons op het hart blijven drukken dat we respect moeten hebben voor PVV’ers, of dat rechtspopulisme nu eenmaal normaal (http://www.volkskrant.nl/vk/nl/3184/opinie/article/detail/3201040/2012/02/24/Waarom-bepaalt-Wilders-de-agenda-van-links.dhtml#) is. Je vraagt je af of zo’n Andor Admiraal wel eens heeft durven opschrijven dat de PVV moet leren dat de islam een normaal onderdeel van de democratie is. Maar dat zal wel niet, want de echte fellow traveller wil de massale angstpsychose van de Nederlander helemaal niet aanpakken. In tegendeel – het barst wat dat betreft van de pro-ana-achtige commentatoren in ons land die het monster permanent voeden.

Daarom, beste PvdA-leden, moet u allemaal op Nebahat Albayrak stemmen. Het maakt mij geen donder uit wat zij met de partij wil en eerlijk gezegd heb ik geen idee van de verschillen tussen de kandidaten, maar laten we elkaar geen mietje noemen: het interesseert buiten de partij geen hond wat jullie met de PvdA doen. Een politieke partij bestaat niet omwille van zichzelf, maar omwille van het land. En de ziekte waaraan ons land lijdt, vraagt om een krachtig medicijn.

Bron: sargasso.nl (http://sargasso.nl/archief/2012/02/26/nebahat/)

mark61
27-02-12, 13:33
pro-ana-achtige commentatoren

De watte?

Wie is Andor Admiraal? Dit is mij een te insider-stukje.

knuppeltje
27-02-12, 13:40
Daarom, beste PvdA-leden, moet u allemaal op Nebahat Albayrak stemmen. Het maakt mij geen donder uit wat zij met de partij wil en...

Ik hoop niet dat er veel bij de PvdA zitten zoals hij.

Slinger
27-02-12, 13:44
Nebahat

Edge of Europe | Rob van Kan
16:00 zondag 26 februari 2012

De idiote preoccupatie met afkomst die de Nederlander in de afgelopen tien jaar heeft ontwikkeld, is in volle hevigheid losgebarsten nadat de kandidatuur van Nebahat Albayrak voor het partijleiderschap van de PvdA bekend is geworden. Mensen die nooit (meer) PvdA zouden stemmen, beginnen al te schuimbekken bij de gedachte aan een allochtoon als partijleider.

De Reactiegraaf (https://twitter.com/#!/DeReactiegraaf)verzamelde de ergste. “Wat doet deze vrouw in mijn geboorteland met haar dubbele nationaliteit?” “A.U.B. alleen Nederlanders aan het hoofd van een partij.” “Albayrak de eerste Turkse minister president van Nederland. Hoe ver kunnen we zinken?” “Straks moeten onze dochters ook met een hoofdoek om lopen.”

Wie heeft jullie toch aangepraat – oh wacht, ik weet al wie. Waarom hebben jullie je laten aanpraten dat afkomst bepalend is voor iemands functioneren? Kan iemand me dat uitleggen? Is daar eh… statistiek (http://edgeofeurope.wordpress.com/2011/06/30/van-vreemde-smetten-vrij/) over? En wat hebben hoofddoekjes met Albayrak te maken? Ik heb haar nooit met zo’n ding gezien. Een oppervlakkige beschouwer van het Nederlandse politieke toneel zou zomaar kunnen denken dat ons land ten prooi is gevallen aan een collectieve gekte.

Massale angstpsychose is misschien een betere term. De Nederlander blijkt vooral een bang baasje te zijn. Hij wentelt zich in zijn angst als was het een sleetse jas die hij toch maar niet wegdoet omdat hij zo vertrouwd om de schouders valt. Elk verstandelijk argument wordt weggehoond, of niet geloofd, of binnen tien minuten vergeten. Dokter, het kan nou wel zo zijn dat die stemmen niet echt zijn, maar ik hoor ze nog steeds in mijn hoofd!

Dat is ook niet vreemd met een heel koor aan politici, journalisten en bloggers die maar door blijven toeteren over het vermeende belang van etniciteit en de gevaren voor de bange Nederlander, inclusief al die zogenaamd progressieve fellow travellers van de PVV die ons op het hart blijven drukken dat we respect moeten hebben voor PVV’ers, of dat rechtspopulisme nu eenmaal normaal (http://www.volkskrant.nl/vk/nl/3184/opinie/article/detail/3201040/2012/02/24/Waarom-bepaalt-Wilders-de-agenda-van-links.dhtml#) is. Je vraagt je af of zo’n Andor Admiraal wel eens heeft durven opschrijven dat de PVV moet leren dat de islam een normaal onderdeel van de democratie is. Maar dat zal wel niet, want de echte fellow traveller wil de massale angstpsychose van de Nederlander helemaal niet aanpakken. In tegendeel – het barst wat dat betreft van de pro-ana-achtige commentatoren in ons land die het monster permanent voeden.

Daarom, beste PvdA-leden, moet u allemaal op Nebahat Albayrak stemmen. Het maakt mij geen donder uit wat zij met de partij wil en eerlijk gezegd heb ik geen idee van de verschillen tussen de kandidaten, maar laten we elkaar geen mietje noemen: het interesseert buiten de partij geen hond wat jullie met de PvdA doen. Een politieke partij bestaat niet omwille van zichzelf, maar omwille van het land. En de ziekte waaraan ons land lijdt, vraagt om een krachtig medicijn.

Bron: sargasso.nl (http://sargasso.nl/archief/2012/02/26/nebahat/)

Wat moeten we met een eventuele premier met dubbele nationaliteit?

Soldim
27-02-12, 13:48
Wat moeten we met een eventuele premier met dubbele nationaliteit?

Persoonlijk kan ik me daar niet druk over maken, het is een non-issue.

knuppeltje
27-02-12, 13:56
Wat moeten we met een eventuele premier met dubbele nationaliteit?

Zou best eens heel handig kunnen zijn als we er snel voorgoed vanaf willen.

H.P.Pas
27-02-12, 14:05
Wat moeten we met een eventuele premier met dubbele nationaliteit?

Gezien de ervaringen met premiers met een enkele nationaliteit de moeite van het proberen waard.

super ick
27-02-12, 14:24
Leuke column. Vanuit linkse hoek, wat Sargasso is, begrijpelijk.

Alleen de geschetste feiten kloppen helaas bijna allen niet. eenzijdige kijk.

Soldim
27-02-12, 14:40
Alleen de geschetste feiten kloppen helaas bijna allen niet.

De idiote preoccupatie met afkomst die de Nederlander in de afgelopen tien jaar heeft ontwikkeld, is in volle hevigheid losgebarsten nadat de kandidatuur van Nebahat Albayrak voor het partijleiderschap van de PvdA bekend is geworden. -- Check




Mensen die nooit (meer) PvdA zouden stemmen, beginnen al te schuimbekken bij de gedachte aan een allochtoon als partijleider. -- Check

De Reactiegraaf verzamelde de ergste. “Wat doet deze vrouw in mijn geboorteland met haar dubbele nationaliteit?” “A.U.B. alleen Nederlanders aan het hoofd van een partij.” “Albayrak de eerste Turkse minister president van Nederland. Hoe ver kunnen we zinken?” “Straks moeten onze dochters ook met een hoofdoek om lopen.” -- Check

Ik heb haar nooit met zo’n ding gezien. -- Check


Een oppervlakkige beschouwer van het Nederlandse politieke toneel zou zomaar kunnen denken dat ons land ten prooi is gevallen aan een collectieve gekte. -- Check

Elk verstandelijk argument wordt weggehoond, of niet geloofd, of binnen tien minuten vergeten. -- Check

Dat is ook niet vreemd met een heel koor aan politici, journalisten en bloggers die maar door blijven toeteren over het vermeende belang van etniciteit en de gevaren voor de bange Nederlander, inclusief al die zogenaamd progressieve fellow travellers van de PVV die ons op het hart blijven drukken dat we respect moeten hebben voor PVV’ers, of dat rechtspopulisme nu eenmaal normaal is. -- Check

In tegendeel – het barst wat dat betreft van de pro-ana-achtige commentatoren in ons land die het monster permanent voeden. -- Check

Een politieke partij bestaat niet omwille van zichzelf, maar omwille van het land. -- Check

En de ziekte waaraan ons land lijdt, vraagt om een krachtig medicijn. -- Check


Welke feiten klopten niet?

Slinger
27-02-12, 14:53
Persoonlijk kan ik me daar niet druk over maken, het is een non-issue.

Ik wel, want waar ligt het loyaliteit in voorkomende gevallen?

knuppeltje
27-02-12, 14:55
Ik wel, want waar ligt het loyaliteit in voorkomende gevallen?

Bij deze beloof ik je vanuit de grond van mijn hart dat ik heel loyaal met haar zal zijn.

mark61
27-02-12, 14:56
Ik wel, want waar ligt het loyaliteit in voorkomende gevallen?

Wat heeft dat met loyaliteit te maken? Waar ligt de loyaliteit van Israëlvriend Wilders, die door onbekende buitenlanders wordt gefinancierd?

Bizar altijd, die oostindische blindheid.

Soldim
27-02-12, 14:57
Ik wel, want waar ligt het loyaliteit in voorkomende gevallen?

Waar ligt de link tussen paspoorten en loyaliteit?

mark61
27-02-12, 15:01
Waar lag Mussert's loyaliteit? Quisling's? Marcus Bakker's :hihi:

Karin.N
27-02-12, 15:37
Ik wel, want waar ligt het loyaliteit in voorkomende gevallen?

Ik heb alleen een Nederlands paspoort, maar hoezeer ik mij verbonden voel met Nederland? Vraag maar niet.

knuppeltje
27-02-12, 16:01
Ik heb alleen een Nederlands paspoort, maar hoezeer ik mij verbonden voel met Nederland? Vraag maar niet.

Beginnen we nu zo? :)

Slinger
27-02-12, 16:08
Wat heeft dat met loyaliteit te maken? Waar ligt de loyaliteit van Israëlvriend Wilders, die door onbekende buitenlanders wordt gefinancierd?

Bizar altijd, die oostindische blindheid.

Stel nou eens dat Turkije een EU-lid aanvalt, of een met Nederland bevriend land. Dan komt Albayrak als Turks onderdaan in een moeilijke positie.

Slinger
27-02-12, 16:09
Bij deze beloof ik je vanuit de grond van mijn hart dat ik heel loyaal met haar zal zijn.

Ja, dat snap ik wel van jou, dat komt door haar geloof.

mark61
27-02-12, 16:47
Stel nou eens dat Turkije een EU-lid aanvalt, of een met Nederland bevriend land. Dan komt Albayrak als Turks onderdaan in een moeilijke positie.

Stel nou es dat Israël Nederland aanvalt.

Slinger
27-02-12, 16:51
Stel nou es dat Israël Nederland aanvalt.

Een aanval van Turkije op een EU-land is helemaal niet zo verschrikkelijk onwaarschijnlijk. De facto houdt Turkije zelfs op dit moment een deel van het gebied van een EU-medelid bezet, zoals je heel goed weet.

mark61
27-02-12, 17:58
Een aanval van Turkije op een EU-land is helemaal niet zo verschrikkelijk onwaarschijnlijk. De facto houdt Turkije zelfs op dit moment een deel van het gebied van een EU-medelid bezet, zoals je heel goed weet.

Idioot.

Slinger
27-02-12, 18:13
Idioot.

En je weet ook dat Turkije tot nu toe alle VN-resoluties om de bezetting van Noord-Cyprus te beëindigen heeft genegeerd.

Fulanadetal
27-02-12, 18:18
Ik heb nog nooit PvdA gestemd. Maar in het geval van Albayrak zou ik het overwegen.

TonH
27-02-12, 23:18
En je weet ook dat Turkije tot nu toe alle VN-resoluties om de bezetting van Noord-Cyprus te beëindigen heeft genegeerd.

En wat heeft dat met die mevrouw te maken? En hoe zit dat eigenlijk met de loyaleit van die katholieken in Nederland. Zijn die eigenlijk ook niet meer van de Paus??? Wat een dilemma's! :duim:

Al Sawt
27-02-12, 23:52
Stel nou eens dat Turkije aanvalt, of een met Nederland bevriend land. Dan komt Albayrak als Turks onderdaan in een moeilijke positie.
Dan komt artikel van de Navo in werking. Dat betekent dat Nederland Turkije moet bijstaan als bondgenoot.

Al Sawt
27-02-12, 23:57
Wel geinig dat Slinger die door zijn geloof verbonden is met de staat Israel, Albayrak verwijt dat ze een dubbele loyaliteit heeft.

Slinger
28-02-12, 06:16
Wel geinig dat Slinger die door zijn geloof verbonden is met de staat Israel, Albayrak verwijt dat ze een dubbele loyaliteit heeft.

Ik ben geen onderdaan van een ander land dan Nederland, jij waarschijnlijk wel, Albayrak ook. Op zo iemand ga ik echt niet stemmen. Wat ze moet doen is haar Turkse paspoort afgeven. En eh, dan is er nog een klein vuiltje, namelijk haar twijfel aan de Armeense genocide

Slinger
28-02-12, 06:19
Dan komt artikel van de Navo in werking. Dat betekent dat Nederland Turkije moet bijstaan als bondgenoot.

Alleen als een land wordt aangevallen, niet als het zelf aanvalt, maar ik geef toe, Turkije is een groot risico.

Soldim
28-02-12, 07:29
Op zo iemand ga ik echt niet stemmen. Wat ze moet doen is haar Turkse paspoort afgeven.

Als ze haar Turks paspoort op geeft stem je wel op haar?

Slinger
28-02-12, 07:30
Als ze haar Turks paspoort op geeft stem je wel op haar?

In principe zou ik dat kunnen doen, in elk geval speelt afkomst voor mij geen rol.

Soldim
28-02-12, 07:33
In principe zou ik dat kunnen doen

Dat is gedraai om onder een antwoord uit te komen.... Jij zou op een PvdA kandidaat stemmen?

Slinger
28-02-12, 07:38
Dat is gedraai om onder een antwoord uit te komen.... Jij zou op een PvdA kandidaat stemmen?

Dat ligt niet voor de hand, maar dat heeft niets met Albayraks afkomst te maken, maar met ideologische verschillen.

Soldim
28-02-12, 07:50
Dat ligt niet voor de hand, maar dat heeft niets met Albayraks afkomst te maken, maar met ideologische verschillen.

Precies -- al die figuren die zeuren over haar paspoort zouden ook niet op haar stemmen als ze het Turks paspoort opgeeft. Voor kiezers die wel overwegen op haar te stemmen is dat tweede paspoort geen enkel probleem. Een non-issue dus.

Slinger
28-02-12, 07:55
Precies -- al die figuren die zeuren over haar paspoort zouden ook niet op haar stemmen als ze het Turks paspoort opgeeft. Voor kiezers die wel overwegen op haar te stemmen is dat tweede paspoort geen enkel probleem. Een non-issue dus.

En jij denkt dat PvdA-stemmers een tweede paspoort geen probleem vinden?

super ick
28-02-12, 08:22
De idiote preoccupatie met afkomst die de Nederlander in de afgelopen tien jaar heeft ontwikkeld, is in volle hevigheid losgebarsten nadat de kandidatuur van Nebahat Albayrak voor het partijleiderschap van de PvdA bekend is geworden. -- Check




Mensen die nooit (meer) PvdA zouden stemmen, beginnen al te schuimbekken bij de gedachte aan een allochtoon als partijleider. -- Check

De Reactiegraaf verzamelde de ergste. “Wat doet deze vrouw in mijn geboorteland met haar dubbele nationaliteit?” “A.U.B. alleen Nederlanders aan het hoofd van een partij.” “Albayrak de eerste Turkse minister president van Nederland. Hoe ver kunnen we zinken?” “Straks moeten onze dochters ook met een hoofdoek om lopen.” -- Check

Ik heb haar nooit met zo’n ding gezien. -- Check


Een oppervlakkige beschouwer van het Nederlandse politieke toneel zou zomaar kunnen denken dat ons land ten prooi is gevallen aan een collectieve gekte. -- Check

Elk verstandelijk argument wordt weggehoond, of niet geloofd, of binnen tien minuten vergeten. -- Check

Dat is ook niet vreemd met een heel koor aan politici, journalisten en bloggers die maar door blijven toeteren over het vermeende belang van etniciteit en de gevaren voor de bange Nederlander, inclusief al die zogenaamd progressieve fellow travellers van de PVV die ons op het hart blijven drukken dat we respect moeten hebben voor PVV’ers, of dat rechtspopulisme nu eenmaal normaal is. -- Check

In tegendeel – het barst wat dat betreft van de pro-ana-achtige commentatoren in ons land die het monster permanent voeden. -- Check

Een politieke partij bestaat niet omwille van zichzelf, maar omwille van het land. -- Check

En de ziekte waaraan ons land lijdt, vraagt om een krachtig medicijn. -- Check


Welke feiten klopten niet?

Zo'n beetje allemaal.

Ik kan ze nog veel gekker vinden hoor. Alleen of het dan waar is?
Ik begrijp dat dit erg aansluit op jou gevoelens / mening.

super ick
28-02-12, 08:24
Dan komt artikel van de Navo in werking. Dat betekent dat Nederland Turkije moet bijstaan als bondgenoot.

Denk aan je referentiekader.

Je praat onzin. Als Turkije aanvalt geldt dat niet. Alleen als het aangevallen wordt.

super ick
28-02-12, 08:25
Stel nou eens dat Turkije een EU-lid aanvalt, of een met Nederland bevriend land. Dan komt Albayrak als Turks onderdaan in een moeilijke positie.

Waarom? Albayrak kan toch voor zichzelf denken? Dat loopt toch niet 1 op 1?

Soldim
28-02-12, 08:32
Zo'n beetje allemaal.

Welke aangedragebn feiten zijn aantoonbaar fout? Vage antwoorden, zoals je geeft, scheppen zelden duidelijkheid



Ik begrijp dat dit erg aansluit op jou gevoelens / mening.

Feit ≠ mening

knuppeltje
28-02-12, 08:40
Stel nou eens dat Turkije een EU-lid aanvalt, ....

Daarvoor moet je dan eerst wel héél paranoia zijn, volgens mij. Volslagen krankjorum kan volgens mij ook, kies dus zelf maar.

knuppeltje
28-02-12, 08:42
Ja, dat snap ik wel van jou, dat komt door haar geloof.

Nou nee, eerder in mijn geloof in haar. Maar ik snap best dat dat voor jou iets héél raars is.

knuppeltje
28-02-12, 08:47
Je praat onzin. Als Turkije aanvalt geldt dat niet. Alleen als het aangevallen wordt.

Dat zeer zeker. Maar werden wij door Irak aangevallen?

Slinger
28-02-12, 09:25
Daarvoor moet je dan eerst wel héél paranoia zijn, volgens mij. Volslagen krankjorum kan volgens mij ook, kies dus zelf maar.

Kan zomaar gebeuren, Turkije leeft op voet van gewapende vrede met Cyprus en houdt, zoals ik zei Noord-Cyprus al zo'n veertig jaar bezet.

knuppeltje
28-02-12, 09:33
Kan zomaar gebeuren, Turkije leeft op voet van gewapende vrede met Cyprus en houdt, zoals ik zei Noord-Cyprus al zo'n veertig jaar bezet.

Ik begrijp dat jij de Turkse legers al aan de poort ziet verschijnen. Maar daarvoor moet je toch echt héél paranoia of totaal krankjorum zijn.

Bovendien hebben de Grieken ook het nodige aan de huidige toestand op Cyprus bijgedragen. Maar los daarvan, je kunt vanavond weer rustig gaan slapen, als de Turken komen...dan is het een voor een. Maar ook daar hebben ze in Turkije steeds minder zin in, geloof ik.

Slinger
28-02-12, 10:01
Ik begrijp dat jij de Turkse legers al aan de poort ziet verschijnen. Maar daarvoor moet je toch echt héél paranoia of totaal krankjorum zijn.

Bovendien hebben de Grieken ook het nodige aan de huidige toestand op Cyprus bijgedragen. Maar los daarvan, je kunt vanavond weer rustig gaan slapen, als de Turken komen...dan is het een voor een. Maar ook daar hebben ze in Turkije steeds minder zin in, geloof ik.


De Turken zijn nu al veertig jaar bezig met het koloniseren en uitplunderen van Noord-Cyprus.

knuppeltje
28-02-12, 10:13
De Turken zijn nu al veertig jaar bezig met het koloniseren en uitplunderen van Noord-Cyprus.

En wat valt daar dan zoal te plunderen?

Slinger
28-02-12, 10:18
En wat valt daar dan zoal te plunderen?

‘Vernietiging kerken op Noord-Cyprus gaat door’ (http://www.cip.nl/nieuwsbericht_detail.asp?id=8111)

super ick
28-02-12, 10:31
Nou nee, eerder in mijn geloof in haar. Maar ik snap best dat dat voor jou iets héél raars is.

Ik geloof niet in de politicus (politica?) Albayrak.
Ik heb haar gezien met een kritische journalist en dat ging niet om haar afkomst o.i.d. Zij raakte opgewonden, geirriteerd, kreeg een blos en werd grimmig. Allemaal uitingen die niet in haar voordeel spreken.

Waarom geloof jij in haar? Het is de zoveelste beroepspolitica. Alleen werkzaam geweest op een ministerie en van daaruit rechtstreeks de politiek in gegaan.

Max Stirner
28-02-12, 10:43
Nou nee, eerder in mijn geloof in haar. Maar ik snap best dat dat voor jou iets héél raars is.


Zal ze blij mee zijn.

Jij geloofde ongetwijfeld ook in Job.

Soldim
28-02-12, 10:57
. Alleen werkzaam geweest op een ministerie

'k Weet het, echte kerels werken niet voor de overheid.....

knuppeltje
28-02-12, 13:16
Ik geloof niet in de politicus (politica?) Albayrak.

Ik heb haar gezien met een kritische journalist en dat ging niet om haar afkomst o.i.d. Zij raakte opgewonden, geirriteerd, kreeg een blos en werd grimmig. Allemaal uitingen die niet in haar voordeel spreken.

Waarom geloof jij in haar? Het is de zoveelste beroepspolitica.

Alleen werkzaam geweest op een ministerie en van daaruit rechtstreeks de politiek in gegaan.

Dat staat iedereen vrij, gelukkig.

We hebben allemaal wel eens wat gezien en van heel wat journalisten kun danig geïrriteerd raken. Maar dat zal me wordt wezen.

Volgens mij is het een serieuze politica en geen publiciteitsgeile populist en is ze behoorlijk opgeleid. Dat is volgens mij al heel wat.

Huh?

Nebahat Albayrak - Wikipedia (http://nl.wikipedia.org/wiki/Nebahat_Albayrak)

Slinger
28-02-12, 13:16
Nou nee, eerder in mijn geloof in haar. Maar ik snap best dat dat voor jou iets héél raars is.

Ik geloof niet in politici en zeker niet in hotemetoten van de PvdA, alleen in God.

knuppeltje
28-02-12, 13:18
Zal ze blij mee zijn.

Jij geloofde ongetwijfeld ook in Job.

Sterker nog...in zijn kwaliteiten geloof ik nog steeds. Ik weet niet of het je is opgevallen, maar daarin verkeer ik ik buitengewoon goed gezelschap.

knuppeltje
28-02-12, 13:19
Ik geloof niet in politici en zeker niet in hotemetoten van de PvdA, alleen in God.

U zegt?

Slinger
28-02-12, 13:21
Sterker nog...in zijn kwaliteiten geloof ik nog steeds. Ik weet niet of het je is opgevallen, maar daarin verkeer ik ik buitengewoon goed gezelschap.

Nou, 't is maar in welk gezelschap je wilt verkeren.

knuppeltje
28-02-12, 13:25
Nou, 't is maar in welk gezelschap je wilt verkeren.

Gossie, je meent het nog ook. :schreeuw:

Slinger
28-02-12, 13:43
U zegt?

En Albayrak mag van mij gerust premier worden...

Soldim
28-02-12, 13:45
Ik geloof niet in politici en zeker niet in hotemetoten van de PvdA, alleen in God.

Das raar -- die figuren van de PvdA bestaan in ieder geval.

Slinger
28-02-12, 13:48
Das raar -- die figuren van de PvdA bestaan in ieder geval.

Ja, en ze zitten er voor hun eigen eer en glorie en voor de poen natuurlijk.

Soldim
28-02-12, 13:56
en voor de poen natuurlijk.

Tsja, volgens mij zijn figuren als Bos en Balkenende er financieel niet op achteruit gegaan, toen ze verdwenen uit de politiek.

En, die eer en glorie lijken mij ook best mee te vallen....

mark61
28-02-12, 15:30
Ik geloof niet in de politicus (politica?) Albayrak.
Ik heb haar gezien met een kritische journalist en dat ging niet om haar afkomst o.i.d. Zij raakte opgewonden, geirriteerd, kreeg een blos en werd grimmig. Allemaal uitingen die niet in haar voordeel spreken.

Waarom geloof jij in haar? Het is de zoveelste beroepspolitica. Alleen werkzaam geweest op een ministerie en van daaruit rechtstreeks de politiek in gegaan.

Pauw is geen 'kritische journalist' maar een nare zuiger. Ze kon zich met moeite beheersen maar ze had volledig gelijk.

Eerst willen we dat allo's zich 'aanpassen'. Doen ze dat, tot het punt dat ze zich niet van NLers willen onderscheiden, blijven ze zeiken over haar 'achtergrond'. Tot vervelens en irriterends toe. Bloed onder de nagels vandaan.

Wat wil jij dan met 'allo's'? Ze moeten zich aanpassen maar NLers zullen ze toch nooit worden, er moet over hun oorsprong blijven worden gezeken?

Wat zou jij doen bij herhaalde persoonlijke aanvallen die niets met haar functie en ambities te maken hebben?

Een beroepsbestuurder dus. Jij hebt liever een loodgieter of kernfysicus?

mark61
28-02-12, 15:32
Ja, en ze zitten er voor hun eigen eer en glorie en voor de poen natuurlijk.

Welke eer en glorie? Politici zijn de meest onpopulaire figuren nowadays, behalve Wilders dan, want die concentreert zich idd op eer en glorie, en verder helemaal niks. Geen enkele constructieve bijdrage aan het landsbestuur whatsoever. Only in it omdat hij zo het makkelijkst veel geld kan verdienen.

Die poen stelt niks voor vergeleken bij wat je elders kan verdienen. Je bent al die heisa over overbetaalde functionarissen buiten de politiek vergeten? Haar nichtje bijvoorbeeld? :hihi:

Slinger
28-02-12, 15:43
Welke eer en glorie? Politici zijn de meest onpopulaire figuren nowadays, behalve Wilders dan, want die concentreert zich idd op eer en glorie, en verder helemaal niks. Geen enkele constructieve bijdrage aan het landsbestuur whatsoever. Only in it omdat hij zo het makkelijkst veel geld kan verdienen.

Die poen stelt niks voor vergeleken bij wat je elders kan verdienen. Je bent al die heisa over overbetaalde functionarissen buiten de politiek vergeten? Haar nichtje bijvoorbeeld? :hihi:

Ik denk dat dat zwaar tegenvalt. In het bedrijfsleven wil men goede mensen hebben. In elk geval doen ze helemaal niets voor de burgers, die PvdA-aparatsjiks.

Max Stirner
28-02-12, 16:26
Pauw is geen 'kritische journalist' maar een nare zuiger. Ze kon zich met moeite beheersen maar ze had volledig gelijk.

Eerst willen we dat allo's zich 'aanpassen'. Doen ze dat, tot het punt dat ze zich niet van NLers willen onderscheiden, blijven ze zeiken over haar 'achtergrond'. Tot vervelens en irriterends toe. Bloed onder de nagels vandaan.

Wat wil jij dan met 'allo's'? Ze moeten zich aanpassen maar NLers zullen ze toch nooit worden, er moet over hun oorsprong blijven worden gezeken?

Wat zou jij doen bij herhaalde persoonlijke aanvallen die niets met haar functie en ambities te maken hebben?




Mjah. Toch wekte ze op mij de indruk een nogal zure, humorloze muts te zijn. Te serieus, te saai. Soort Job, eigenlijk.

Bedacht tijdens het kijken trouwens ineens dat als Femke Halsema partijleider van de PvdA geweest zou zijn, ze het waarschijnlijk tot premier geschopt zou hebben - en ook dat ze waarschijnlijk stiekem heel blij is dat het nooit zover heeft hoeven komen.

mark61
28-02-12, 16:35
Denk aan je referentiekader.

Je praat onzin. Als Turkije aanvalt geldt dat niet. Alleen als het aangevallen wordt.

Welnee. Artikel 5 is ook aangehaald bij Afghanistan. Landen die een ander land willen aanvallen weten het altijd wel zo te draaien dat ze aangevallen worden :hihi:

mark61
28-02-12, 16:40
Mjah. Toch wekte ze op mij de indruk een nogal zure, humorloze muts te zijn. Te serieus, te saai. Soort Job, eigenlijk.

Bedacht tijdens het kijken trouwens ineens dat als Femke Halsema partijleider van de PvdA geweest zou zijn, ze het waarschijnlijk tot premier geschopt zou hebben - en ook dat ze waarschijnlijk stiekem heel blij is dat het nooit zover heeft hoeven komen.

Godallemachtig. Nou is 'serieus' weer een negatieve kwalificatie voor een bestuurder. Wat wil jij dan, onverantwoordelijke onserieuze bestuurders? Tis echt ongelooflijk, elke stok wordt gezocht en gevonden om de hond te slaan. Saai? Nee, politici moeten flamboyant zijn, dan doen ze hun werk beter?

Wat mij betreft, hoe serieuzer en saaier een politicus, hoe integerder en bekwamer hij/zij op mij overkomt. Nog voor ik iets weet over diens capaciteiten.

Echt volkomen van de zotte dit.

Ik vind haar trouwens absoluut niet zuur. Maar ze was on edge door dat gezever. Ik had allang die Pauw op zijn bek geslagen. Maakt dat me een beter staatsman? Guess not.

Dus vertel jij mij es, wat moet zij nog meer doen om zich aan te passen zodat niemand meer over haar afkomst begint? Dr naam veranderen in Marieke Jansen? Dr haar blonderen? Zeggen dat ze geadopteerd is en haar ouders niet haar ouders zijn?

Max Stirner
28-02-12, 17:08
Godallemachtig. Nou is 'serieus' weer een negatieve kwalificatie voor een bestuurder. Wat wil jij dan, onverantwoordelijke onserieuze bestuurders? Tis echt ongelooflijk, elke stok wordt gezocht en gevonden om de hond te slaan. Saai? Nee, politici moeten flamboyant zijn, dan doen ze hun werk beter?

Wat mij betreft, hoe serieuzer en saaier een politicus, hoe integerder en bekwamer hij/zij op mij overkomt. Nog voor ik iets weet over diens capaciteiten.

Echt volkomen van de zotte dit.

Ik vind haar trouwens absoluut niet zuur. Maar ze was on edge door dat gezever. Ik had allang die Pauw op zijn bek geslagen. Maakt dat me een beter staatsman? Guess not.

Dus vertel jij mij es, wat moet zij nog meer doen om zich aan te passen zodat niemand meer over haar afkomst begint? Dr naam veranderen in Marieke Jansen? Dr haar blonderen? Zeggen dat ze geadopteerd is en haar ouders niet haar ouders zijn?


Ja, maar ja. Als ze niet met vervelende, zuigende journalisten kan omgaan, is ze niet geschikt voor de functie die ze ambieert. Leuker kan ik het niet maken.

En op basis van haar tv-optreden van gister, verwacht ik dus niet dat ze hoge ogen gaat gooien.

Slinger
28-02-12, 18:47
Godallemachtig. Nou is 'serieus' weer een negatieve kwalificatie voor een bestuurder. Wat wil jij dan, onverantwoordelijke onserieuze bestuurders? Tis echt ongelooflijk, elke stok wordt gezocht en gevonden om de hond te slaan. Saai? Nee, politici moeten flamboyant zijn, dan doen ze hun werk beter?

Wat mij betreft, hoe serieuzer en saaier een politicus, hoe integerder en bekwamer hij/zij op mij overkomt. Nog voor ik iets weet over diens capaciteiten.

Echt volkomen van de zotte dit.

Ik vind haar trouwens absoluut niet zuur. Maar ze was on edge door dat gezever. Ik had allang die Pauw op zijn bek geslagen. Maakt dat me een beter staatsman? Guess not.

Dus vertel jij mij es, wat moet zij nog meer doen om zich aan te passen zodat niemand meer over haar afkomst begint? Dr naam veranderen in Marieke Jansen? Dr haar blonderen? Zeggen dat ze geadopteerd is en haar ouders niet haar ouders zijn?

Politici die bij types als jij goed liggen zijn kansloos bij de gemiddelde Nederlander. Albayrak kan wel inpakken.

CONTRA
28-02-12, 20:11
Ja, maar ja. Als ze niet met vervelende, zuigende journalisten kan omgaan, is ze niet geschikt voor de functie die ze ambieert. Leuker kan ik het niet maken.

En op basis van haar tv-optreden van gister, verwacht ik dus niet dat ze hoge ogen gaat gooien.

ja net als met agnes kant

Max Stirner
28-02-12, 21:19
ja net als met agnes kant

Yep, zo moet het dus niet.

Als je het imago van sjagerijnig **** krijgt, en dat is vrij snel gebeurd natuurlijk, kan je wel inpakken

Max Stirner
28-02-12, 21:23
Politici die bij types als jij goed liggen zijn kansloos bij de gemiddelde Nederlander. Albayrak kan wel inpakken.

Das op zich natuurlijk nauwelijks als een belediging op te vatten

mark61
28-02-12, 22:33
Ja, maar ja. Als ze niet met vervelende, zuigende journalisten kan omgaan, is ze niet geschikt voor de functie die ze ambieert. Leuker kan ik het niet maken.

En op basis van haar tv-optreden van gister, verwacht ik dus niet dat ze hoge ogen gaat gooien.

Ze gaat er prima mee om. Hoe was jij ermee omgegaan?

mark61
28-02-12, 22:34
Politici die bij types als jij goed liggen zijn kansloos bij de gemiddelde Nederlander. Albayrak kan wel inpakken.

Leer eerst es Nederlands.

De gemiddelde Nederlander is ws. niet goed bij zijn of haar hoofd. Ken ook.

Slinger
28-02-12, 22:39
Leer eerst es Nederlands.

De gemiddelde Nederlander is ws. niet goed bij zijn of haar hoofd. Ken ook.

Ja, natuurlijk en jij bent daarentegen helemaal compos mentis. Dat laat je dagelijks hier op het forum zien.

Max Stirner
28-02-12, 22:42
Ze gaat er prima mee om. Hoe was jij ermee omgegaan?

Met heel veel humor, zelfspot en charme uiteraard

mark61
28-02-12, 23:38
Met heel veel humor, zelfspot en charme uiteraard

Hoe doe je dat als ze over je achtergrond zeiken? Wat valt er te zelfspotten omdat je Nlse van Turkse afkomst bent?

super ick
29-02-12, 08:46
Hoe doe je dat als ze over je achtergrond zeiken? Wat valt er te zelfspotten omdat je Nlse van Turkse afkomst bent?

Ik had het wel humor gevonden als ze gereageerd had met 'iek jou nie begraaip' :hihi: Belachelijk antwoord op een belachelijk isseu. Ik denk dat de hele tafel dan krom had gelegen van de lach en de kou direct uit de lucht was.

Er lopen meer mensen rond op het binnenhof die ook niet zo 'losjes' zijn of niet zo mediageniek en flamboyant. Die blijven gewoon zichzelf en proberen dat ook niet te spelen. Het halve CDA komt ermee weg dus het kan wel.

Gisteren een echtpaar gezien bij P&W dat 'overvallen' was door Rutger Castricum. Die man bleef in eerste instantie achter zijn deur staan maar deed die wat later wagenwijd open, drukte de camera weg en pakte Castricum vast. Hij had ook gewoon kunnen zeggen dat hij hem een kakkerlak vond en de deur dicht kunnen doen.
De oude stokpaardjes 'fatsoen' en 'normen en waarden' (dacht dat dat een CDA-items waren) kwamen weer eens op tafel. Uiteraard wel het fatsoen en de normen en waarden zoals hij die voor ogen heeft. Kennelijk vond hij dat hij de man was om op dat vlak de norm te mogen stellen. Die wilden zelfs dat er in dergelijke gevallen ingegrepen kon worden door een fatsoenspolitie. De fatsoenspolitie zou een afdeling moeten zijn die de pers moest controleren, aangesteld door de politiek. Nog maar 1 stapje verwijderd van het Chinese heropvoedingskamp.

super ick
29-02-12, 08:49
Hoe doe je dat als ze over je achtergrond zeiken? Wat valt er te zelfspotten omdat je Nlse van Turkse afkomst bent?

Voor mij is het geen isseu maar kennelijk voor anderen wel. Dus mag een journalist daar vragen over stellen. Probeer je dat direct weg te wuiven dan loop je een levensgrote kans dat erover doorgevraagd gaat worden. Niet zo'n slimme manier van aanpakken dus.

knuppeltje
29-02-12, 09:55
Pauw is geen 'kritische journalist' maar een nare zuiger.

En mislukte pianist die een gortdroog boekje over componisten heeft geschreven.

knuppeltje
29-02-12, 10:08
Hoe doe je dat als ze over je achtergrond zeiken? Wat valt er te zelfspotten omdat je Nlse van Turkse afkomst bent?

Of als ze hem steeds alleen maar met dakkapelletjesbouwer aanspreken, lijkt me voor een serieuze aannemer echt dodelijk.

Max Stirner
01-03-12, 00:11
Ik had het wel humor gevonden als ze gereageerd had met 'iek jou nie begraaip' :hihi: Belachelijk antwoord op een belachelijk isseu. Ik denk dat de hele tafel dan krom had gelegen van de lach en de kou direct uit de lucht was.

Er lopen meer mensen rond op het binnenhof die ook niet zo 'losjes' zijn of niet zo mediageniek en flamboyant. Die blijven gewoon zichzelf en proberen dat ook niet te spelen. Het halve CDA komt ermee weg dus het kan wel.

Gisteren een echtpaar gezien bij P&W dat 'overvallen' was door Rutger Castricum. Die man bleef in eerste instantie achter zijn deur staan maar deed die wat later wagenwijd open, drukte de camera weg en pakte Castricum vast. Hij had ook gewoon kunnen zeggen dat hij hem een kakkerlak vond en de deur dicht kunnen doen.
De oude stokpaardjes 'fatsoen' en 'normen en waarden' (dacht dat dat een CDA-items waren) kwamen weer eens op tafel. Uiteraard wel het fatsoen en de normen en waarden zoals hij die voor ogen heeft. Kennelijk vond hij dat hij de man was om op dat vlak de norm te mogen stellen. Die wilden zelfs dat er in dergelijke gevallen ingegrepen kon worden door een fatsoenspolitie. De fatsoenspolitie zou een afdeling moeten zijn die de pers moest controleren, aangesteld door de politiek. Nog maar 1 stapje verwijderd van het Chinese heropvoedingskamp.


Dat heeft half NL gezien natuurlijk.... nogal wanstaltig was het, to put it mildly. Wat je noemt een eng mens, een potentiële tbs'er, neo Nazi, seriemoordenaar.

En dan zo'n functie en zo'n waffel over fatsoen. Boeiend hoor, voer voor psychiaters.


(Interessant trouwens ook dat de meningen hierover zelfs nog schijnen te verschillen)

mark61
01-03-12, 02:17
De Turken zijn nu al veertig jaar bezig met het koloniseren en uitplunderen van Noord-Cyprus.

:haha:

Je overtreft elke dag weer de verwachtingen.

Een zwartere ziel dan jou ben ik nooit tegengekomen. Satan is onder ons :eek:

mark61
01-03-12, 02:20
Gisteren een echtpaar gezien bij P&W dat 'overvallen' was door Rutger Castricum. Die man bleef in eerste instantie achter zijn deur staan maar deed die wat later wagenwijd open,

Die vent is origineel gestoord.

Dat kwam dus door haar optreden in Buitenhof, als je dat gemist had. Dit vervolg sloeg werkelijk nergens op. NL wordt echt steeds gekker.

super ick
01-03-12, 07:36
Dat heeft half NL gezien natuurlijk.... nogal wanstaltig was het, to put it mildly. Wat je noemt een eng mens, een potentiële tbs'er, neo Nazi, seriemoordenaar.

En dan zo'n functie en zo'n waffel over fatsoen. Boeiend hoor, voer voor psychiaters.


(Interessant trouwens ook dat de meningen hierover zelfs nog schijnen te verschillen)

Tja, geconfronteerd worden met de realiteit daar kunnen veel menschen die zichzelf geweldig vinden, erg slecht tegen. Dat je zomaar, onverwachts, op man/vrouw af gevraagd wordt om je mening toe te lichten. Zonder vooraf te bellen dat je eraan komt. EN dan nog wel zo brutaal! Het is ongeheurd gewoon.
'We moeten maar eens goed kijken, met zijn allen of we dat wel willen' 'de goede smaeck komt in gevaer' Een half uur vaag gelul over wat zij er van vinden. Geen woord over het feit dat er geen wet is overtreden en het dus volkomen legaal is.
En dan serieus opperen dat er een 'fatsoenspolitie' (letterlijk de term overgenomen) moet komen. Dan ga je dus een grens over. Ze hadden het geeneens door.

super ick
01-03-12, 07:43
Die vent is origineel gestoord.

Dat kwam dus door haar optreden in Buitenhof, als je dat gemist had. Dit vervolg sloeg werkelijk nergens op. NL wordt echt steeds gekker.

NL wordt niet steeds gekker. Ik denk dat er een aantrekkingskracht is tussen mediageile types die alles aangrijpen om aandacht te krijgen en de media, die hen eigenlijk links zou moeten laten liggen.
Enige weken geleden heeft er een student communicatie ( :hihi: ik blijf het een pretstudie vinden) een boekje geschreven met de titel 'Help Rutger staat voor de deur' (kan zijn dat ik de titel niet helemaal goed heb). Doel was dat die boekjes gekocht gingen worden door mediatrainers, politici, etc.
Uiteraard staat van Castricum een dag later bij hem voor de deur. (grappig dat die student dan zelf geen spraakwater meer heeft).
Dat waaif van die kale wist dus echt wel dat ze uit die hoek een reactie zou krijgen van van Castricum.

knuppeltje
01-03-12, 08:59
Ik begrijp eigenlijk nog niet waarom hij niet gewoon meteen de deur dicht deed nadat hij Van Castricum had verteld dat zijn vrouw op bed lag. En zeg nu zelf...welk normaal mens wil er nog met Van Castricum praten?

H.P.Pas
01-03-12, 09:07
Dat je zomaar, onverwachts, op man/vrouw af gevraagd wordt om je mening toe te lichten.

:zozo:

Max Stirner
01-03-12, 09:35
Ik begrijp eigenlijk nog niet waarom hij niet gewoon meteen de deur dicht deed nadat hij Van Castricum had verteld dat zijn vrouw op bed lag.


Dat heeft dus te maken met het feit dat het een psychopaat is.


Iemand die in een oogwenk kan veranderen van een 'beschaafd mens', in iemand die er zichtbaar plezier in heeft om andere mensen met fysiek geweld te bedreigen, of dit zelfs toe te passen.


Heel primitief en heel griezelig.

Max Stirner
01-03-12, 09:42
Dat waaif .


Dat waaif vond ik tot nog toe eigenlijk altijd best intelligent en 'normaal' overkomen, tijdens haar spreekbeurten in Buitenhof.

Een mens kan zich dus vergissen.

knuppeltje
01-03-12, 10:06
Dat heeft dus te maken met het feit dat het een psychopaat is.

Iemand die in een oogwenk kan veranderen van een 'beschaafd mens', in iemand die er zichtbaar plezier in heeft om andere mensen met fysiek geweld te bedreigen, of dit zelfs toe te passen.

Heel primitief en heel griezelig.

U bent psychiater?

Proefondervindelijk is bewezen dat er maar héél weinig zijn die zich onder bepaalde omstandigheden zich daaraan kunnen onttrekken. Beter is het dan ook om dergelijke omstandigheden niet teveel...en zeker niet uit sensatiezucht, te creëren.
En zichtbaar? Hij hield toch zijn hand voor de camera? Volgens mij viel er daarvan geen ene moer van te zien.

Jij voorziet hiermee dan ook een totale ineenstorting van de maatschappij, neem ik aan.

Ach, wat een opwinding allemaal, en dat om een, volgens mij volslagen malloot die zo zot was ook om met Van Castricum in discussie te gaan.

Maar ik moet toegeven...ik ben ook geen psychiater, en begrijp er totaal niets van.

mark61
01-03-12, 12:42
Tja, geconfronteerd worden met de realiteit daar kunnen veel menschen die zichzelf geweldig vinden, erg slecht tegen. Dat je zomaar, onverwachts, op man/vrouw af gevraagd wordt om je mening toe te lichten. Zonder vooraf te bellen dat je eraan komt. EN dan nog wel zo brutaal! Het is ongeheurd gewoon.

Jij vindt het geen invasie van je privacy als iemand je adres uitvindt en plotseling met een camera voor je deur staat? Met als enig doel je te treiteren en je belachelijk te maken voor heel Nederland? Ik schat dat jij meteen zou gaan beuken.

mark61
01-03-12, 12:43
Dat waaif vond ik tot nog toe eigenlijk altijd best intelligent en 'normaal' overkomen, tijdens haar spreekbeurten in Buitenhof.

Een mens kan zich dus vergissen.

Es kijken hoe jij reageert als het jou overkomt. Grote praatjes.

The_Grand_Wazoo
01-03-12, 14:47
Ik ben geen onderdaan van een ander land dan Nederland, jij waarschijnlijk wel, Albayrak ook. Op zo iemand ga ik echt niet stemmen. Wat ze moet doen is haar Turkse paspoort afgeven. En eh, dan is er nog een klein vuiltje, namelijk haar twijfel aan de Armeense genocide

Er is geen enkel aantoonbaar verband tussen loyalitei en nationaliteit. Haar persoonlijke opvatting over de armeense genocide is voor haar functioneren als partijleider volstrekt irrelevant.

Wat betekent de Hongaarse nationaliteit van de vrouw van Wilders voor zijn stellingname. Stel hij mag een maand niet van bil als hij niet de door zijn vrouw voorgestane lijn volgt. Op zo'n man kan je dus ook niet stemmen.

Heb je ook argumenten die aan een andere locatie dan de onderbuik ontspringen.

super ick
01-03-12, 14:50
Jij vindt het geen invasie van je privacy als iemand je adres uitvindt en plotseling met een camera voor je deur staat?

Nee, als hij mijn huis binnen wil komen is het een ander verhaal maar op de stoep staan is geen invasie. Groot woord gebruik je om iemand aan te duiden die voor je deur staat. Nogal overdreven.


Met als enig doel je te treiteren en je belachelijk te maken voor heel Nederland?

Voor 'heel Nederland'? Wederom schromelijk overdreven. Treiteren laat je toe als je de deur niet dicht doet. Belachelijk heeft mijnheer Kinnegin zichzelf gemaakt. Van Castricum had het zelf niet beter kunnen doen.


Ik schat dat jij meteen zou gaan beuken.

Zoals gewoonlijk schat je mijn persoonlijkheid weer eens volkomen verkeerd in. Die mijnheer Kinnegin, ja die had ik wel van mij afgehouden maar dat was ook volkomen terrecht geweest. Overigens zonder te gaan 'beuken'. Hij pakt de microfoon vast die van Castricum ook vast had. Mooier had hij het niet kunnen hebben. Andere hand om zijn hand en achteroverdrukken. Dan zit je binnen een tel op je knieen en zolnag de druk erop blijft kan je ook niet meer opstaan. Gepast geweld heet dat en dat is niet verboden.
Ik verdenk dhr. Kinnegin van selectieve agressie. Volgens mij de meest voorkomende vorm op straat. Agressief handelen in de overtuiging dat je aan het langste eind trekt. Van Castricum is nu niet echt het toonbeeld van een mannetjessputter. Het was niet echt een dappere actie.

Neemt niet weg dat ik het aan de andere kant ook wel leuk vind dat van Castricum eens bakzeil moet halen. Al met al is er niets bijzonders gebeurt. Een storm in een glas water. Al heeft die Kinnegin wel enge wereldvreemde indeen.

super ick
01-03-12, 14:51
Dat waaif vond ik tot nog toe eigenlijk altijd best intelligent en 'normaal' overkomen, tijdens haar spreekbeurten in Buitenhof.

Een mens kan zich dus vergissen.

Dat waaif had wel enge ideeen met haar fatsoenspolitie. Niet zo intelligent en normaal vind ik.

Max Stirner
01-03-12, 15:01
Es kijken hoe jij reageert als het jou overkomt. Grote praatjes.

Acht maanden zwanger zijn van een psychopaat is niet iets " dat je overkomt"

Max Stirner
01-03-12, 15:17
Dat waaif had wel enge ideeen met haar fatsoenspolitie. Niet zo intelligent en normaal vind ik.

Ja ... Maar als ze dat ideetje poneerde puur ter uitlokking van een discussie, zoals ze beweert, vind ik dat ook wel weer prima

Dat domme gehinnik tijdens het bekijken van een filmpje waarin manlief Bokito herhaaldelijk een reporter met fysiek geweld bedreigt, vond ik eigenlijk veel verbazingwekkender

mark61
02-03-12, 02:43
Nee, als hij mijn huis binnen wil komen is het een ander verhaal maar op de stoep staan is geen invasie. Groot woord gebruik je om iemand aan te duiden die voor je deur staat. Nogal overdreven.



Voor 'heel Nederland'? Wederom schromelijk overdreven. Treiteren laat je toe als je de deur niet dicht doet. Belachelijk heeft mijnheer Kinnegin zichzelf gemaakt. Van Castricum had het zelf niet beter kunnen doen.



Zoals gewoonlijk schat je mijn persoonlijkheid weer eens volkomen verkeerd in. Die mijnheer Kinnegin, ja die had ik wel van mij afgehouden maar dat was ook volkomen terrecht geweest. Overigens zonder te gaan 'beuken'. Hij pakt de microfoon vast die van Castricum ook vast had. Mooier had hij het niet kunnen hebben. Andere hand om zijn hand en achteroverdrukken. Dan zit je binnen een tel op je knieen en zolnag de druk erop blijft kan je ook niet meer opstaan. Gepast geweld heet dat en dat is niet verboden.
Ik verdenk dhr. Kinnegin van selectieve agressie. Volgens mij de meest voorkomende vorm op straat. Agressief handelen in de overtuiging dat je aan het langste eind trekt. Van Castricum is nu niet echt het toonbeeld van een mannetjessputter. Het was niet echt een dappere actie.

Neemt niet weg dat ik het aan de andere kant ook wel leuk vind dat van Castricum eens bakzeil moet halen. Al met al is er niets bijzonders gebeurt. Een storm in een glas water. Al heeft die Kinnegin wel enge wereldvreemde indeen.

Ik zei al, die vent is niet wijs. Gewoon niet opendoen, of meteen weer dichtdoen. Evengoed is het een overval om onaangekondigd voor iemand's deur te staan met een draaiende camera. Je hebt dan geen keus, wat je dan doet komt sowieso op tv. Dat vind jij normaal?

Het verbaast me van een, wat is het, kampioen in het een of ander, dat hij zo van zijn stuk raakt, dat wel.

CONTRA
02-03-12, 14:28
<iframe width="560" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/kQHva02XaO8" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

"2e kamerlid, mevrouw Albayrak was maandag avond te gast bij Pauw en Witteman. Het was te merken dat de heren niet vaak vrouwen aan tafel krijgen."



probeer te tellen hoe vaak het woord vrouw genoemd wordt

Marije85
02-03-12, 21:07
aardige vrouw, maar ik ben bang dat ze charisma ontbreekt , waarschijnlijk wordt ze niet de leider van pvda .. :(

Kortman
02-03-12, 22:07
Nebahat

Edge of Europe | Rob van Kan
16:00 zondag 26 februari 2012

De idiote preoccupatie met afkomst die de Nederlander in de afgelopen tien jaar heeft ontwikkeld, is in volle hevigheid losgebarsten nadat de kandidatuur van Nebahat Albayrak voor het partijleiderschap van de PvdA bekend is geworden. Mensen die nooit (meer) PvdA zouden stemmen, beginnen al te schuimbekken bij de gedachte aan een allochtoon als partijleider.

De Reactiegraaf (https://twitter.com/#!/DeReactiegraaf)verzamelde de ergste. “Wat doet deze vrouw in mijn geboorteland met haar dubbele nationaliteit?” “A.U.B. alleen Nederlanders aan het hoofd van een partij.” “Albayrak de eerste Turkse minister president van Nederland. Hoe ver kunnen we zinken?” “Straks moeten onze dochters ook met een hoofdoek om lopen.”

Wie heeft jullie toch aangepraat – oh wacht, ik weet al wie. Waarom hebben jullie je laten aanpraten dat afkomst bepalend is voor iemands functioneren? Kan iemand me dat uitleggen? Is daar eh… statistiek (http://edgeofeurope.wordpress.com/2011/06/30/van-vreemde-smetten-vrij/) over? En wat hebben hoofddoekjes met Albayrak te maken? Ik heb haar nooit met zo’n ding gezien. Een oppervlakkige beschouwer van het Nederlandse politieke toneel zou zomaar kunnen denken dat ons land ten prooi is gevallen aan een collectieve gekte.

Massale angstpsychose is misschien een betere term. De Nederlander blijkt vooral een bang baasje te zijn. Hij wentelt zich in zijn angst als was het een sleetse jas die hij toch maar niet wegdoet omdat hij zo vertrouwd om de schouders valt. Elk verstandelijk argument wordt weggehoond, of niet geloofd, of binnen tien minuten vergeten. Dokter, het kan nou wel zo zijn dat die stemmen niet echt zijn, maar ik hoor ze nog steeds in mijn hoofd!

Dat is ook niet vreemd met een heel koor aan politici, journalisten en bloggers die maar door blijven toeteren over het vermeende belang van etniciteit en de gevaren voor de bange Nederlander, inclusief al die zogenaamd progressieve fellow travellers van de PVV die ons op het hart blijven drukken dat we respect moeten hebben voor PVV’ers, of dat rechtspopulisme nu eenmaal normaal (http://www.volkskrant.nl/vk/nl/3184/opinie/article/detail/3201040/2012/02/24/Waarom-bepaalt-Wilders-de-agenda-van-links.dhtml#) is. Je vraagt je af of zo’n Andor Admiraal wel eens heeft durven opschrijven dat de PVV moet leren dat de islam een normaal onderdeel van de democratie is. Maar dat zal wel niet, want de echte fellow traveller wil de massale angstpsychose van de Nederlander helemaal niet aanpakken. In tegendeel – het barst wat dat betreft van de pro-ana-achtige commentatoren in ons land die het monster permanent voeden.

Daarom, beste PvdA-leden, moet u allemaal op Nebahat Albayrak stemmen. Het maakt mij geen donder uit wat zij met de partij wil en eerlijk gezegd heb ik geen idee van de verschillen tussen de kandidaten, maar laten we elkaar geen mietje noemen: het interesseert buiten de partij geen hond wat jullie met de PvdA doen. Een politieke partij bestaat niet omwille van zichzelf, maar omwille van het land. En de ziekte waaraan ons land lijdt, vraagt om een krachtig medicijn.

Bron: sargasso.nl (http://sargasso.nl/archief/2012/02/26/nebahat/)

Bron Sargasso.nl :De Reactiegraaf verzamelde de ergste. “Wat doet deze vrouw in mijn geboorteland met haar dubbele nationaliteit?” “A.U.B. alleen Nederlanders aan het hoofd van een partij.” “Albayrak de eerste Turkse minister president van Nederland. Hoe ver kunnen we zinken?” “Straks moeten onze dochters ook met een hoofdoek om lopen.”

Voor een eerlijke weergave moet je ook de reactie,s laten zien ten GOEDE van Nebahat Albayrak !
Uit dezelfde T.G maar dat doe je niet !!
Die waren er net zo veel .
:wink: