PDA

Bekijk Volledige Versie : Heerlijke makkelijke pizzabroodjes.

Riffijnse
13-03-12, 11:40
Hoi dames,

Sommige doen heel erg moeilijk als het om pizzabroodjes gaat. Ik heb pas iets gemaakt, wat gewoon heel simpel is. Je hoeft helemaal geen dure producten te kopen, gewoon eigen huis, basis of Euroshopper merk. Maar ja, ieder zijn ding.

Wat heb je nodig?

-een zak voorgebakken pistoletjes
- gezeefde tomaten uit zo een pakje (als je wil ook Mexicaanse saus erbij, hoeft niet perse en dat mengen met sweet Chilisaus)
-tonijnblikje (water)
-Champignon, uien en wat kruiden wat je zelf lekker vind
-Geraspte kaas.

1. Snijd alle pistoletten door de helft, dus dan heb je nu als het goed is 12 van die broodjes
2. Snijd de uien en ringen en de champignons in schijfjes.
3. Doe dan een beetje olie in een klein pannetje en doe dan de uien er in.
4. Nadat de uien een beetje gebakken zijn, doe je de champignons erbij.
5. Niet allemaal te lang laten bakken, wat kruiden voegen en gewoon door roeren. Geen zout doen, dat zit al in de gezeefde tomaten en in de kaas.
6. Na een kleine 10 minuten laten lekken en dan beginnen met smeren van de gezeefde tomaten op de broodjes
7. Als je daar mee klaar bent begin je met de tonijn te mengen met beetje olijfolie en dat doe je ook op de broodjes.
8. Dan de groente gelijk verdelen
9. Tot slot de kaas, als je orgeano lekker vind kan je dat klein beetje der bij doen. Of pizza italiaanse kruiden. Dat geeft een hele lekkere smaak met de kaas.

Dat was mijn recept, besa7tkoum als jullie het gaan uitproberen. O,ja en ik ben trouwens nieuw hier.

Riffijnse
13-03-12, 18:53
Heel vaak bekeken, maar geen reactie?

psychische
13-03-12, 19:12
Vertel eens, ben je ook een beetje vol van postuur?

cummonisto
13-03-12, 21:09
Heel vaak bekeken, maar geen reactie?
Waarom zouden we reageren als je recept alleen voor dames bedoeld is ?

amana_mode
27-03-12, 15:40
Ik maak ook vaak iets soortgelijks, heerlijk.

Hind26
10-04-12, 20:21
Klinkt goed, alleen lijkt het me zo zwaar op een half pistoletje. Ik ben meer van de dunne pizzabodem :hardlach:

Khadijal
17-04-12, 10:17
hmm heerlijk!

moi_marokkina
19-04-12, 23:15
je kunt ook pitabroodjes gebruiken.
alles kan je doen, smaakt altijd lekker:P