PDA

Bekijk Volledige Versie : nieuws Marokkaans-Belgische verdachte schiet ex-vrouw neer



Riffijnse
20-03-12, 19:22
15114
De 51 jarige verdachte Maamar C., die in Antwerpen terecht staat voor de moordpoging op zijn ex-vrouw Bouchra L. (31 jaar oud), heeft zich tijdens het onderzoek wel erg fel uitgesproken over zijn ex. Zo zei hij dat Bouchra een hoer is, zich bezig hield met allerlei drugszaken en dat ze hun zoontje slecht zou behandelen. Maar de mensen die deze zaak behandelen, konden geen enkel bewijs vinden.

Bijna twee jaar geleden, om precies te zijn 29 april 2010, speelde het drama zich af. Maamar heeft Bouchra toen neergeschoten in Deurne. Hij kon het niet hebben dat na het einde van hun huwelijk, Bouchra het recht kreeg om voor hun zoontje te zorgen. Hij kreeg alleen een omgangsregeling. Gelukkig heeft ze de aanslag wel overleefd, maar Bouchra is hierdoor voor de rest van haar leven verlamd. De verdachte lijkt hier niet mee te zitten, want tegenover de onderzoekers vertelt hij dat hij geen enkele spijt heeft van zijn daad.

Volgens de onderzoekers heeft hij ook nooit gevraagd naar haar toestand, het interesseerde hem niet. Ook zou hij haar een monster hebben genoemd. Maamar maakt zich meer zorgen om zijn zoontje en voelt zich juist het slachtoffer.

Joesoef
20-03-12, 19:37
Uit welke krant komt dit bericht?

Joesoef
20-03-12, 19:55
Ahhhh, België.......

MO_NL
21-03-12, 15:19
Sommige Marokkaanse mannen kunnen slecht omgaan met een gedwongen scheiding. Vooral het gegeven dat hun ex na de scheiding een eigen leven opbouwt is een doorn in het oog van dat type mannen.

super ick
21-03-12, 15:40
Ahhhh, België.......

Het staat op website van diverse Belgische kranten. De vraag welke krant is volgens mij deboeld om vooraf de bron al in twijfel te trekken. Ik vraag mij af waarom.

En dan dit antwoord 'ahhhh, Belgie....' is van eenzelfde orde.

Ik begrijp jou niet. Gaat het er nu niet in dat dit soort uitwassen gebeuren en probeer je dan maar een rookgordijn opwerpen.

Joesoef
21-03-12, 18:48
Het staat op website van diverse Belgische kranten. De vraag welke krant is volgens mij deboeld om vooraf de bron al in twijfel te trekken. Ik vraag mij af waarom.

En dan dit antwoord 'ahhhh, Belgie....' is van eenzelfde orde.

Ik begrijp jou niet. Gaat het er nu niet in dat dit soort uitwassen gebeuren en probeer je dan maar een rookgordijn opwerpen.


Nee, lang leve jouw ranzige vooroordelen, dit nieuws feit zei mij niets en aangezien het leek alsof het uit een NL krant kwam vroeg ik mij af waar eea was gebeurd, waarom ik daar in nl kranten niets van had gelezen.
Las pas later dat het België was en dat verklaarde mij eea.

psychische
21-03-12, 20:33
15114
De 51 jarige verdachte Maamar C., die in Antwerpen terecht staat voor de moordpoging op zijn ex-vrouw Bouchra L. (31 jaar oud), heeft zich tijdens het onderzoek wel erg fel uitgesproken over zijn ex. Zo zei hij dat Bouchra een hoer is, zich bezig hield met allerlei drugszaken en dat ze hun zoontje slecht zou behandelen. Maar de mensen die deze zaak behandelen, konden geen enkel bewijs vinden.

Bijna twee jaar geleden, om precies te zijn 29 april 2010, speelde het drama zich af. Maamar heeft Bouchra toen neergeschoten in Deurne. Hij kon het niet hebben dat na het einde van hun huwelijk, Bouchra het recht kreeg om voor hun zoontje te zorgen. Hij kreeg alleen een omgangsregeling. Gelukkig heeft ze de aanslag wel overleefd, maar Bouchra is hierdoor voor de rest van haar leven verlamd. De verdachte lijkt hier niet mee te zitten, want tegenover de onderzoekers vertelt hij dat hij geen enkele spijt heeft van zijn daad.

Volgens de onderzoekers heeft hij ook nooit gevraagd naar haar toestand, het interesseerde hem niet. Ook zou hij haar een monster hebben genoemd. Maamar maakt zich meer zorgen om zijn zoontje en voelt zich juist het slachtoffer.

Ewa, Riffijnse, geef eens antwoord op mijn culinaire vraag.

Verlicht
21-03-12, 20:43
Sommige Marokkaanse mannen kunnen slecht omgaan met een gedwongen scheiding. Vooral het gegeven dat hun ex na de scheiding een eigen leven opbouwt is een doorn in het oog van dat type mannen.

Spreek voor jezelf haha

Stopnaald
22-03-12, 07:39
Sommige Marokkaanse mannen kunnen slecht omgaan met een gedwongen scheiding. Vooral het gegeven dat hun ex na de scheiding een eigen leven opbouwt is een doorn in het oog van dat type mannen.

Zij zijn het product van een bepaalde (gezins-)cultuur, die barbaars en achtelijk gedrag van mannen niet corrigeert, maar juist vrouwenhaat propageert. Verder is opvallend dat juist deze mannen vaak in werkelijkheid ruggegraatloze losers zijn, die uitsluitend m.b.v. (grof) geweld hun positie behouden.

Het is helaas een hardnekkig misverstand dat macho's het toppunt van mannelijkheid zijn. Een échte man hoeft zijn mannelijkheid niet te bewijzen en ziet een sterke, zelfbewuste en onafhankelijke vrouw juist als een completerend spiegelbeeld van henzelf.

Het mag duidelijk zijn tot welke categorie deze dader behoort.

super ick
22-03-12, 10:03
Nee, lang leve jouw ranzige vooroordelen, dit nieuws feit zei mij niets en aangezien het leek alsof het uit een NL krant kwam vroeg ik mij af waar eea was gebeurd, waarom ik daar in nl kranten niets van had gelezen.
Las pas later dat het België was en dat verklaarde mij eea.

Doe niet zo hypocriet man. JE zit zelf vol vooroordelen. Zie je eigen reacties.
Je opend doodleuk een topic over Wilders en linkt naar de Telegraaf.
Als een ander iets uit de Telegraaf plaatst wat jou niet zint is de Telegraaf de leugenkrant, rioolblad, fabeltjeskrant, etc.

Als je 1 zinnetje had gegoogled dan had je direct geweten waar dit nieuws stond.

Karin.N
22-03-12, 10:35
Doe niet zo hypocriet man. JE zit zelf vol vooroordelen.

Ik schat dat zo'n 99% van de mensen vol zit met vooroordelen. Hier op Maroc 100%.

knuppeltje
22-03-12, 10:45
Ik schat dat zo'n 99% van de mensen vol zit met vooroordelen. Hier op Maroc 100%.

Zelfkennis is een ware deugd, zegt men wel eens. :schreeuw:

Stopnaald
22-03-12, 11:35
Ik schat dat zo'n 99% van de mensen vol zit met vooroordelen. Hier op Maroc 100%.

Vooroordelen is een menselijke eigenschap. Ieder mens heeft ze. Niemand uitgezonderd. Het enige verschil is dat sommigen die eigenschap in zichzelf (h)erkennen en anderen niet.

Joesoef
22-03-12, 11:44
Doe niet zo hypocriet man. JE zit zelf vol vooroordelen. Zie je eigen reacties.


Jij suggereert dat ik het nieuws niet geloof, ik geloof het nieuws wel maar ik kon het voorval niet in NL plaatsen. Zelfs als ik dit zeg geloof jij mij nog niet.

Over vooroordelen gesproken.

super ick
22-03-12, 16:26
Jij suggereert dat ik het nieuws niet geloof, ik geloof het nieuws wel maar ik kon het voorval niet in NL plaatsen. Zelfs als ik dit zeg geloof jij mij nog niet.

Over vooroordelen gesproken.

Zoals andere prikkers hier al opmerketen, iedereen heeft vooroordelen. Alleen er zijn hier bepaalde figuren die ze bij zichzelf niet herkennen.

Over de Telegraaf heb ik jou zeer bevooroordeelde opmerkingen zien neer zetten om vervolgens zelf doodleuk te linken naar diezelfde Telegraaf als er een stukje in staat wat jou welgevallig is.

Overigens even ontopic,
Trieste zaak en komt meer voor maar als je iemand doodslaat met een klauwhamer omdat hij supporter is van een andere voetbalvereniging ben je minimaal even gestoord.