PDA

Bekijk Volledige Versie : nieuws Gevonden baby in Mohammedia lijdt tot geschrokken reacties



Riffijnse
24-03-12, 17:49
15147

Mensen reageerde geschokt toen ze het nieuws hoorde. Er is namelijk een pasgeboren baby gevonden in een vuilnisbak in Mohammedia (Marokko). De politie denkt dat het om een alleenstaande moeder gaat, die ongewenst zwanger is geworden en haar baby heeft gedumpt in de vuilnisbak.
Volgens Hibapress heeft een voorbijganger de baby gevonden naast een bank.

De baby wordt op dit moment nog onderzocht en de politie is op zoek naar de dader.

Riffijnse
24-03-12, 17:50
La hawla wella quata billah, echt ik vind dit zo vreselijk. Niet normaal. Mensen die doen wil ik niet eens mensen noemen, ze hebben echt geen hart. Ongelooflijk.

Karin.N
24-03-12, 18:05
La hawla wella quata billah, echt ik vind dit zo vreselijk. Niet normaal. Mensen die doen wil ik niet eens mensen noemen, ze hebben echt geen hart. Ongelooflijk.

Dat weten we niet. Het kan heel goed zijn dat de moeder in paniek is geraakt. Wie weet is ze verkracht door een familielid en kan zij nergens terecht. Er kan van alles aan de hand zijn.

Ticia
25-03-12, 04:36
En zelfs in het ergste geval gooi je een kind niet weg alsof t een lege zak chips is oid.

Psychische aandoeningen daargelaten natuurlijk.

BaMb-InO
25-03-12, 09:10
Allatif, nes zehlet. Wat hebben wij het toch goed, alhamdoellilah. We kunnen idd niet oordelen over waarom ze dit gedaan heeft. Breekt mijn hart te zien dat mensen hiertoe in staat zijn of gedwongen. Wou dat ik ze allemaal kon opvangen.

Salma17
25-03-12, 10:29
Allaheo akabar erggg