PDA

Bekijk Volledige Versie : nieuws Belgische veiligheidsdienst wil verbod op Sharia4Belgium



iReport
26-03-12, 12:51
15167
Alain Winants, chef van de Dienst voor de Veiligheid van de Staat, wil dat Sharia4Belgium worden verboden. Naar eigen zeggen om een drama zoals in Toulouse te voorkomen.

Winants geeft in de Belgische krant De Standaard te kennen dat de leden van Sharia4Belgium dezelfde jihadistische salafistische ideologie aanhangen als Mohammed Merah, de killer van Toulouse.

Merah schoot recent zeven mensen dood in de omgeving van Toulouse. Nadat hij in een vuurgevecht met de politie 3 agenten verwonde kwam hij zelf om het leven. Zijn 30-jarige broer is aangeklaagd voor medeplichtigheid aan moord en terrorisme.

Fouad Belkacem, een voorman van Sharia4Belgium werd vorige maand nog veroordeeld tot twee jaar cel voor het aanzetten tot haat en geweld tegen niet-moslims. De 29-jarige Fouad Belkacem riep moslims in videogesprekken op zich aan te sluiten bij terreurgroepen en in Afghanistan te gaan vechten. Verder noemde hij het overlijden van de Vlaamse politica Marie-Rose Morel ‘een straf van Allah’.

Sharia4Belgium kwam de eind vorig jaar in Nederland in het nieuws nadat zij een debat met de Canadese schrijfster Irshad Manji probeerden te verstoren in het Amsterdamse debatcentrum De Balie. De demonstranten riepen leuzen en gooiden met eieren. Enkele van de demonstranten werden opgepakt en enkele dagen vastgehouden.

mark61
26-03-12, 12:58
Dom. Zolang ze rondlopen kan je ze prima in de gaten houden.

Merah was lid van een kluppie, Les cavaliers de la fierté, de naam alleen al, dat een tijdje geleden verboden werd; met als gevolg dat ze ondergronds gingen.

Die naam, Max en Tomas, klinkt ook al niet fundi. Hij klinkt naar gefrustreerde jochies met een minderwaardigheidscomplex. Het verwijst niet naar de islam, koran of ahadith. En al deed het het wel.

Forsane Alizza – Les Cavaliers De La Fierté (http://www.forsane-alizza.com/).

Dot com :haha:

Zelfs de typografie / spelling is Amerikaans. Het Frans doet niet aan hoofdletters voor elk woord in een frase.

mark61
26-03-12, 13:05
Hollywood


http://www.youtube.com/watch?v=bz4GTRTRhJ4

Geüpload door jamesbond00z maar liefst. Het zijn me een stel fundi's bij mekaar. Die gozer spreekt niet eens Arabisch, antwoordt in het Frans op vragen in het Arabisch. Zingen is trouwens verboden voor salafisten, dus ze zijn zelfs daar al danig in de war.

super ick
27-03-12, 08:33
Hollywood


http://www.youtube.com/watch?v=bz4GTRTRhJ4

Geüpload door jamesbond00z maar liefst. Het zijn me een stel fundi's bij mekaar. Die gozer spreekt niet eens Arabisch, antwoordt in het Frans op vragen in het Arabisch. Zingen is trouwens verboden voor salafisten, dus ze zijn zelfs daar al danig in de war.

Psssssst, het zijn vast verkleede christenhonden. Dat zie je toch zo

knuppeltje
27-03-12, 08:37
Ik vind niet dat ze nu ook nog alle folklore moeten laten verdwijnen. Er wordt op cultuur al zoveel bezuinigd de laatste tijd. Als dit nu ook nog weg moet dan wordt het wel een heel kaal gedoe allemaal.

mark61
27-03-12, 09:52
Psssssst, het zijn vast verkleede christenhonden. Dat zie je toch zo

Dit soort volk is in Amerika aan de macht. Dus ik zie de humor er niet van in.

mark61
27-03-12, 09:52
Ik vind niet dat ze nu ook nog alle folklore moeten laten verdwijnen. Er wordt op cultuur al zoveel bezuinigd de laatste tijd. Als dit nu ook nog weg moet dan wordt het wel een heel kaal gedoe allemaal.

Tis ongesubsidieerde huisvlijt. Wat wil je nog meer? Rutte zal tevreden zijn.