PDA

Bekijk Volledige Versie : nieuws Aissati over zijn moeilijke periode: "de Islam hield me overeind"



iReport
28-03-12, 10:33
15181
Na een moeilijke tijd is Ismaïl Aissati weer helemaal terug. Afgelopen zondag werd het 2-0 in de topper tussen zijn huidige club Ajax en zijn oude club PSV. Aissati versierde hij een strafschop en hij scoorde het beslissende doelpunt. Daarmee was hij zonder twijfel de man of the match.

Aan dit succes ging een moeizame tijd vooraf. Aissati belandde op een zijspoor in Amsterdam. Volgens Aissati heeft zijn geloof heb overeind gehouden.

"De islam heeft me op de been gehouden, samen met mijn ervaring heeft het me de rust gegeven die ik nodig had om mezelf terug te knokken", vertelde aanvallende middenvelder tegen De Telegraaf. "Geen enkele speler die al zoveel duels in de eredivisie heeft gespeeld, zou het een pretje vinden om naar het tweede te worden gezet."

"Ik bid vijf keer per dag, vijf minuten en vrijdag na de training loop ik naar de moskee naast mijn huis voor het vrijdaggebed. De Arabische versjes uit de koran gaven me kracht. Ik zette mezelf ertoe om elke keer vol positivisme naar de training te gaan. Dáár en in de wedstrijden van Jong Ajax moest ik de trainer overtuigen van mijn kwaliteiten."

SportFreak
28-03-12, 10:44
Mooi om te zien hoe hij keihard knokt om het waar te maken maar die mongool van Frank De Boer die kan van mijn part gewoon dood vallen

knuppeltje
28-03-12, 11:20
Mooi om te zien hoe hij keihard knokt om het waar te maken maar die mongool van Frank De Boer die kan van mijn part gewoon dood vallen

Sportieve opmerking.

super ick
28-03-12, 12:57
Mooi om te zien hoe hij keihard knokt om het waar te maken maar die mongool van Frank De Boer die kan van mijn part gewoon dood vallen

Deze jongen heeft nog nooit een basisplaats af kunnen dwingen. Ook niet onder Jol en van Basten. Deze mogen ook dood vallen?

Kan het misschien, heeeeeel misschien bij je opkomen dat hij niet goed genoeg is?

MO_NL
28-03-12, 13:34
Deze jongen heeft nog nooit een basisplaats af kunnen dwingen. Ook niet onder Jol en van Basten. Deze mogen ook dood vallen?

Kan het misschien, heeeeeel misschien bij je opkomen dat hij niet goed genoeg is?

Consistentie kan je niet ontzegd worden:

Hij (Ismael Aissati) zegt iets positiefs over de islam, dus kan hij niet goed (genoeg) zijn.

Ignorance is bliss.

super ick
28-03-12, 16:03
Consistentie kan je niet ontzegd worden:

Hij (Ismael Aissati) zegt iets positiefs over de islam, dus kan hij niet goed (genoeg) zijn.

Ignorance is bliss.

Jij moet geen achterlijke conclusies trekken.

Ik had je hoger ingeschat.

Of laat je je oren hangen naar anderen hier op het forum en blaat je maar een beetje mee?