PDA

Bekijk Volledige Versie : Ik ben hier helemaal ziek van!



Karin.N
10-04-12, 15:11
Mijn kinderen komen net uit school met het verhaal dat een vader zelfmoord zou hebben gepleegd.....

Het gezin is een aantal jaar geleden naar Nederland gevlucht, nadat de moeder was vermoord. Volgens de verhalen van mijn kinderen heeft de vader zelfmoord gepleegd om zijn kinderen de kans te geven hier te kunnen blijven.......

Eke
10-04-12, 16:26
AU !!! Vreselijk. Herinner je je ook die Iranese journalist die op de Dam zichzelf in de brand stak.
Nederland MOET weten wat er allemaal gebeurd rondom vluchtelingen. Je zou zelf maar in zo'n situatie zitten met je gezin...En dit dan in het stemhokje dit mee laten wegen.

Sterkte Karin.

Alva1
10-04-12, 17:22
deleted by alva

Nederlandertje
10-04-12, 17:35
Ik snap best dat mensen hier in Nederland hier boos om worden maar het probleem ligt bij de wereld. Een land als Nederland is al erg vol. Er zijn hier in Nederland al 300.000 mensen die zonder werk zitten. Er zijn al een miljoen mensen die onder het sociaal minimum zitten en als je kijkt naar bijvoorbeeld frankrijk waar wonen 4 keer zo weinig mensen dan in Nederland. Nederland heeft jaren geleden voorgesteld om asielzoekers europees op te nemen en dan eerlijk te verdelen onder de lidstaten en de grotere landen hebben dat voorstel verworpen.

Eke
10-04-12, 17:43
Ik snap best dat mensen hier in Nederland hier boos om worden maar het probleem ligt bij de wereld. .

Lees deze tekst van Karin nog eens , Ned.tje :
"Het gezin is een aantal jaar geleden naar Nederland gevlucht, nadat de moeder was vermoord.

Volgens de verhalen van mijn kinderen heeft de vader zelfmoord gepleegd om zijn kinderen de kans te geven hier te kunnen blijven......."

Het gaat hier om een familie die al een tijd in Nederland woont. Dat was bij die Iraniër ook zo.

Sallahddin
10-04-12, 19:38
Mijn kinderen komen net uit school met het verhaal dat een vader zelfmoord zou hebben gepleegd.....

Het gezin is een aantal jaar geleden naar Nederland gevlucht, nadat de moeder was vermoord. Volgens de verhalen van mijn kinderen heeft de vader zelfmoord gepleegd om zijn kinderen de kans te geven hier te kunnen blijven.......



Heeft u wel meer details erover ? bijv : waaroom zou de vader zelfmoord hebben gepleegd ?

We kunnen weinig zeggen erover als we niet zouden beschikken over meer details dus

Nederlandertje
13-04-12, 19:59
Lees deze tekst van Karin nog eens , Ned.tje :
"Het gezin is een aantal jaar geleden naar Nederland gevlucht, nadat de moeder was vermoord.

Volgens de verhalen van mijn kinderen heeft de vader zelfmoord gepleegd om zijn kinderen de kans te geven hier te kunnen blijven......."

Het gaat hier om een familie die al een tijd in Nederland woont. Dat was bij die Iraniër ook zo.


Ja hij is hier opgenomen als vluchteling maar waarschijnlijk is de situatie in zijn eigen land goed genoeg geweest om hem weer terug te sturen. Als vluchteling ben je hier maar tijdelijk dat weet je nou eenmaal.