PDA

Bekijk Volledige Versie : Enge moslims willen ons censureren



Alva1
13-04-12, 09:21
In de Utrechtse wijk Kanaleneiland hebben moslims reclameposters waaop een Nederlands meisje staat afgebeeld met plastic zakken afgeschermd omdat het in hun hypocriete ogen aanstootgevend is.
Want vrouwen zijn vies. Stelletje flikkers.

Ook hebben ze er teksten op geschreven van La Illaha Il Allah wat iets betekend dat Allah groter dan God is.

Hieruit blijkt maar weer dat Moslims de baas over de Nederlanders willen spelen.

Mijn credo tegen deze Moslism is dan ook dat ze maar gauw weer op moeten rotten naar hun eigen klote landje, waar moslims bij bosjes tegelijk afgeknald worden. Elke keer als ik CNN kijk zie ik weer stapels lijken van Moslims.

En dan maar bij ons komen en een grote bek hebben.

Draus draus draus!!

The_Grand_Wazoo
13-04-12, 11:25
Nuance is niet echt je forte.

Hoe zou je overigens onderstaande berichtje duiden?

'Posteroorlog' Zuid-Holland
Giessenburg - Joop van Ooijen, de man uit Giessenburg die tot aan het hoogste rechtsorgaan aanvocht dat de tekst 'Jezus redt' op zijn dak mocht blijven staan, heeft een nieuwe missie: de hele regio volplakken met Jezus-posters. Dat doet hij zo fanatiek dat nu een gemeente hem tot de orde roept.

Dat meldt RTV Rijnmond woensdag. Van Ooijen en zijn volgelingen plakken overal Jezus-posters en het liefst over de reclameposters voor houseparty's heen. De prediker van het Evangelie voert een ware plakoorlog tegen de feesten. De lijm van de reclameposters voor houseparty's is vaak nog niet opgedroogd of Van Ooijen plakt de Jezus-posters er al overheen.

Volgens Van Ooijen verpesten deze feesten de jeugd. „Daar leren ze alcohol drinken, drugs gebruiken en uit de ban springen”, zegt Van Ooijen. „Er is maar één ding belangrijk en dat is Jezus.”

Ready?
13-04-12, 12:45
Ze kunnen hun tijd wel beter besteden toch? Goede opleiding of baan zoeken.

Bofko
13-04-12, 13:02
Ze kunnen hun tijd wel beter besteden toch? Goede opleiding of baan zoeken.

No no. Angry young men zijn op zoek naar 'hogere' zaken . En alleen zelf niet naar verleidelijke plaatjes kijken is niet voldoende want dat blijft onopgemerkt en schiet niet op. Verbeter de wereld en begin bij de ander.

Soldim
13-04-12, 13:35
Sjezus, ik zou die poster waarschijnlijk ook afplakken:

http://www.rmo.nl/beeld/activiteiten/Museumweekend2012b_800p.jpg

Bofko
13-04-12, 14:22
http://www.rmo.nl/beeld/activiteiten/Museumweekend2012b_800p.jpg

Tsja, als je heel graag een afplakdaad wil stellen moet je het hiermee doen.

knuppeltje
14-04-12, 09:51
Sjezus, ik zou die poster waarschijnlijk ook afplakken:

http://www.rmo.nl/beeld/activiteiten/Museumweekend2012b_800p.jpg

Sterker nog, ik zou zelfs dergelijke kitsch overal in het straatbeeld verbieden.

knuppeltje
14-04-12, 09:52
Eigenlijk alle reclameborden.

Nederlandertje
14-04-12, 09:54
Zulke moslims die daar niet tegen kunnen moeten gewoon lekker naar een islamitisch land gaan waar dat niet mag.

binloser
17-04-12, 07:34
Ik vind het eerder aandoenlijk deze mannen; Ze worden er opgewonden van en daar hebben ze moeite mee. Daarom moeten hun vrouwen zich ook bedekken. Ze zijn als kinderen die niet van de snoeptrommel kunnen afblijven als ze die zien ; die moet verstopt worden of een strenge straf moet worden toegepast als afschrikking.
We kijken hier naar het kinderstadium van de ontwikkeling der mensheid. In dat stadium verkeren Islamieten, orthodoxe christenen, hindoes enz.