PDA

Bekijk Volledige Versie : nieuws Pakistan zit in haar maag met familie Bin Laden (beelden Al Arabiya)



iReport
13-04-12, 10:39
15266
Pakistan zit in haar maag met het gezin Bin Laden. Na de moord op Osama Bin Laden door Amerikaanse special forces in zijn huis in Abbatabot werden de aanwezige familieleden gearresteerd.

Sindsdien werd het stil rondom de familie Bin Laden. Gedurende nu al bijna een jaar lijken de vrouwen, kinderen en kleinkinderen van Osama bin Laden in rook opgegaan. Ze blijken zich schuil te houden in een afgeschermde villa in Islamabad, tot Pakistan beslist over hun lot.

De Arabische nieuwszender Al Arabiya heeft nu beelden te pakken gekregen van de omstandigheden waarin het gezelschap overleeft.

Op de beelden zijn spelende kleuters en kinderen te zien met teddyberen en cricket bats, terwijl drie weduwen van de overleden terrorist toekijken of de Koran lezen. De tralies voor de ramen en de zwaarbewapende mannen voor de deur laten zien dat het hier in feite om een gevangenis gaat.


http://www.youtube.com/watch?v=k3sefvqd_vc

Osama bin Laden's widows, children and grandchildren were sentenced for a month and a half in prison by a Pakistani court for illegal residency in the country. (Al Arabiya)

mark61
13-04-12, 12:27
Wat is eigenlijk het probleem?

Waar leven ze eigenlijk van, vraag ik me dan af :hihi:

Ik neem aan dat opa ze wel ergens in Riyadh kan dumpen. Die heeft toch 54 kinderen? Kan dit er ook nog wel bij.

Egmond Codfried
24-04-12, 13:58
hij is niet dood....

Sallahddin
24-04-12, 14:04
het is een schande om die mensen op zulke mensonwaardig manier te behandelen in een zgn "islamistisch " land notabene , walgelijk