PDA

Bekijk Volledige Versie : Verdraait... toch erin gerommeld



The_Grand_Wazoo
21-04-12, 22:37
Sloop er als een dief in de nacht een heuse kabinetsval binnen.

Zie thans CDA en VVD, Haersma B en Blok, de PVV afbranden en naarstig de hand uit te steken naar de oppositie.

En giechelende Samson en Pechthold geinteresseerd snuffelen.

Een fles op Paars .... ook uit principr.

Wie biedt?

Verlicht
21-04-12, 22:40
Ik niet , hou niet van politiek : smerig haha

mark61
22-04-12, 01:36
Denk je dat er dan meteen verkiezingen komen? Ik zou denken dat ze eerst nog proberen een pakket met de Kamer af te spreken.

Anders ligt alles open. Lijkt me dat het CDA echt gaat verliezen, dan zit paars er wel in. Kweenie of Rutte onder Samsom wil meedoen :hihi:

knuppeltje
22-04-12, 09:40
Een fles op Paars .... ook uit principr.

Wie biedt?

Principes? Wie geeft er tegenwoordig in de politiek nog wat voor zoiets lastigs als principes? Get real! :confused:

knuppeltje
22-04-12, 10:08
Sloop er als een dief in de nacht een heuse kabinetsval binnen.

Wilders deed even een 'Van Agtje'. Alleen ging het bij dolle Dries om zijn eigen ingediende wetsvoorstel op de grondpolitiek dat hij zomaar ineens niet meer in de Kamer wilde verdedigen...en bij blonde dolly gaat het nu om zijn eigen akkoorden in het Catshuis waarvoor hij op het laatste moment terugdeinsde.

The_Grand_Wazoo
22-04-12, 11:15
Principes? Wie geeft er tegenwoordig in de politiek nog wat voor zoiets lastigs als principes? Get real! :confused:

Nee, niet de principes van de politici (zo naïef ben ik echt niet) maar die van mij :-)

knuppeltje
22-04-12, 12:31
Nee, niet de principes van de politici (zo naïef ben ik echt niet) maar die van mij :-)

Dan is het goed. Kan jij je je niet even snel gaan aanmelden als nieuwe kandidaat-premier, mijn stem heb je alvast. :blij: