PDA

Bekijk Volledige Versie : nieuws Iedereen wil Maher



MissAngie
14-05-12, 08:11
15384

Adam Maher, speler bij AZ, heeft een prachtige carrière voor zijn neus (voetbalschoen) liggen. Hij speelde dit jaar de sterren van de hemel bij AZ en nu staat men te trappelen om hem in huis te halen.

Maher gaat al mee op trainingsstage met het Nederlands elftal en ook Manchester City heeft een oogje op hem laten vallen.

Als een ‘celeb’ wordt meneer Maher tevens gevold door The Daily Mirror. Maar meer belangrijk is echter dat Adam de aandacht heeft weten te trekken van de topclubs FC Barcelona en AC Milan.
Geen slechte start voor het nieuwe seizoen!

Charlus
14-05-12, 08:15
Ik las even: iedereen wil Mahler.

BlackBox
14-05-12, 11:53
Ik las even: iedereen wil Mahler.

Jij houdt je niet (zo) bezig met zogeheten Nederlands betaald voetbal maar bent wel geïnteresseerd in zogeheten klassieke muziek?

Charlus
14-05-12, 12:44
Ja, met de aantekening dat ik niet gesteld ben op de muziek van Dhr. Mahler. Mijn vader was dat wel, daarnaast keek hij zeer trouw naar de voetbalverslagen op Studio Sport. Diffuse materie kortom.

Wat wil je precies tot uitdrukking brengen met 2x 'zogeheten'? De term schept afstand. De spreker erkent het bestaan maar weet zelf wel beter. Je bent in geen van beide geïnteresseerd?

BlackBox
14-05-12, 21:37
Ja, met de aantekening dat ik niet gesteld ben op de muziek van Dhr. Mahler. Mijn vader was dat wel, daarnaast keek hij zeer trouw naar de voetbalverslagen op Studio Sport. Diffuse materie kortom.

Wat wil je precies tot uitdrukking brengen met 2x 'zogeheten'? De term schept afstand. De spreker erkent het bestaan maar weet zelf wel beter. Je bent in geen van beide geïnteresseerd?
Zogeheten heb ik gebruikt vanwege een (mogelijke) culturele kloof tussen betaald voetbal en klassieke muziek.
Met Maher en Mahler heb ik helemaal niets.

Charlus
14-05-12, 23:11
Beiden hebben we op oneigenlijke grond een min of meer juiste conclusie getrokken over de ander. Ik kijk nog liever naar een voetbalwedstrijd dan dat ik naar muziek van Mahler luister, maar inderdaad kijk ik nooit naar voetbal en luister wel naar klassieke muziek.
Ik kan mij niet voorstellen dat er mensen bestaan die reggae (zo tussen de regels meen ik te hebben opgevangen dat jij reggae wel aardig vindt) én Mahler waarderen. Aan de andere kant vind ik beide 3x niks, ach laat maar... Over smaak etc. Ska spreekt me dan wel weer aan.

BlackBox
16-05-12, 04:35
Klassieke muziek ja, ik hou van een aantal componisten die al heel lang dood zijn.
Ik heb een keer een Amerikaanse een stevige lachbui bezorgd omdat ik zei dat ik Jimi Hendrix, een van haar helden, als een klassiek componist beschouw omdat hij niet meer onder ons is.

Dit misverstand is waarschijnlijk onstaan naar aanleiding van de song 'Kinky reggae', een compositie van Bob Marley die ik ten zeerste waardeer.
Ska opzich vind ik aangenamer klinken dan reggae waarbij reggae hier staat voor alles wat reggae wordt genoemd.
Mocht ik morgen verbannen worden naar een onbewoond eiland en de muziek van slechts een Engelstalige artiest meenemen dan wordt dat Blind Lemon Jeferson.
En mocht ik slechts de muziek van een artiest meenemen dan word dat Omm Kalthoum.

Btw
Vanwege een non-destructief onderzoekje naar Marokkaans Nederlandse politici gedurende verkiezingstijd zal waarschijnlijk tot 13 sept. a.s. afwezig zijn op dit forum.
Dus alvast een behouden thuiskomst van vakantie (if so), keep up the good work en hou je haaks!

MissAngie
16-05-12, 08:30
Ghe.. Hoe jullie van een AZ voetballer naar uitgebreide muziek interesse kunnen gaan is zeer interessant! :duim:

Om Kalthoum kan ik alleen luisteren met een kopje flink zoete thee en een 2-appeltjes shisha, in de zon :cool: