PDA

Bekijk Volledige Versie : nieuws ‘Digitale drugs’ waarschuwing nu ook in Emiraten



MissAngie
17-05-12, 21:03
15427

Experts in de Verenigde Arabische Emiraten claimen dat sommige gedownloade muziek kan leiden tot gedrogeerde kinderen. Een trend die in de Verenigde Staten onnodig ouders alarmeerde een aantal jaren gelden, is nu blijkbaar opgedoken in de VAE.

“Digitale drugs” zijn een type hysterische muziek die jonge mensen, en soms ook ouderen, gratis downloaden. Degene die het online aanbieden adviseren het dragen van oversized kleding, het bedekken van de ogen, liggen en het afzetten van mobiele telefoons en andere potentieel storende elementen, om zo compleet op de muziek geconcentreerd te kunnen zijn.

De drug heeft blijkbaar hetzelfde effect op de stemming als marijuana en hash, en het is gevaarlijk, aldus Kolonel Dr Sarhan Al Meheini, onder directeur van de Academie voor Politie Wetenschappen.

Vele organisaties zeggen dat dit onzin is. Digitale muziek gebruikt simpelweg ‘binaurale’ tonen die afwisselend in het rechter en linker oor worden gehoord. Sinds de ontdekking van deze tonen in 1839 zijn er verschillende ‘invloedbare’ claims gemaakt, zoals het idee dat de tonen zouden kunnen helpen met het stoppen met roken, het positief beïnvloeden van het geheugen en dan nu, het veroorzaken van intoxicatie.

Westerse experts zeggen dat deze claims nooit zijn bewezen. De muziek doet niets met de hersenen.

MissAngie
17-05-12, 21:04
Iemand toevallig een idee over welke muziek ze het dan hebben? Ben wel benieuwd eigenlijk..

Fulanadetal
18-05-12, 04:56
Reacties onder dit nummer bewijzen dat dit erg gevaarlijk is:



Sometimes I like to cover myself in Vaseline and pretend I'm a slug

MrAntwizzle 3 maanden geleden 1463

I seem to have soiled my underwear...is this....normal?

munkeymanlyman11 1 week geleden 182

MissAngie
18-05-12, 08:34
Ok, thanks :duim:

Nieuwsgierig als ik ben.. ga ik het strakkies eens luisteren..
Ik kan wel wat meditatie gebruiken.

H.P.Pas
18-05-12, 10:19
Reacties onder dit nummer bewijzen dat dit erg gevaarlijk is:



Sure: Studies show that listening such high frequency beats such as this have a 97.79% chance of causing spontaneous combustion in humans.