PDA

Bekijk Volledige Versie : How Racist Are You ?



Sallahddin
18-05-12, 20:27
"How Racist Are You ? "


Source : topdocumentaryfilms.com/ youtube


How Racist Are You? | Watch Free Documentary Online (http://topdocumentaryfilms.com/how-racist-are-you/)



http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&list=PL02D0BBA2C7D01622&v=V61f5ocskI4


How Racist Are You?These 30 people have never met. By the days end, they may wish they never had. For one long day they’ll be at the mercy of The Bitch, a retired American teacher. Some would say she calls herself this way for good reason.



For 40 years Jane Elliott (A Class Divided) has been running an exercise that has ignited controversy around the world. She says it lays bare the hidden truth about racism in white societies. Many disagree, some vehemently. Now she’s bringing her extreme methods and message to modern Britain. She’s about to divide this group. Her aim: Simulate a racist apartheid style regime.


Will the British people accept her regime or stand up to it? Does it reveal that we’re all more racist than we’d like to admit? How Racist Are You? is a documentary investigating one of the most taboo subjects in society.

Firefox
18-05-12, 20:30
"How Racist Are You ? "


Source : topdocumentaryfilms.com/ youtube


How Racist Are You? | Watch Free Documentary Online (http://topdocumentaryfilms.com/how-racist-are-you/)



http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&list=PL02D0BBA2C7D01622&v=V61f5ocskI4


How Racist Are You?These 30 people have never met. By the days end, they may wish they never had. For one long day they’ll be at the mercy of The Bitch, a retired American teacher. Some would say she calls herself this way for good reason.



For 40 years Jane Elliott (A Class Divided) has been running an exercise that has ignited controversy around the world. She says it lays bare the hidden truth about racism in white societies. Many disagree, some vehemently. Now she’s bringing her extreme methods and message to modern Britain. She’s about to divide this group. Her aim: Simulate a racist apartheid style regime.


Will the British people accept her regime or stand up to it? Does it reveal that we’re all more racist than we’d like to admit? How Racist Are You? is a documentary investigating one of the most taboo subjects in society.

'Hebben Marokkanen een racismeprobleem?' - opinie - VK (http://www.volkskrant.nl/vk/nl/3184/opinie/article/detail/3251930/2012/05/08/Hebben-Marokkanen-een-racismeprobleem.dhtml)

Sallahddin
18-05-12, 20:33
'Hebben Marokkanen een racismeprobleem?' - opinie - VK (http://www.volkskrant.nl/vk/nl/3184/opinie/article/detail/3251930/2012/05/08/Hebben-Marokkanen-een-racismeprobleem.dhtml)

How racist are You , Slinger ?

Firefox
18-05-12, 20:39
How racist are You , Slinger ?

Firefox, dank je. Ik ben op geen enkele manier racistisch, maar ik zie wel veel racisme om me heen. Vooral bij landgenoten van mediterane afkomst.

En jij, hoe racistisch ben jij?

Sallahddin
18-05-12, 20:54
Firefox, dank je. Ik ben op geen enkele manier racistisch, maar ik zie wel veel racisme om me heen. Vooral bij landgenoten van mediterane afkomst.

En jij, hoe racistisch ben jij?

ur transparent words reveal ur racism , so

racism as mainly a western phenomenon : see the videos ,lazy prick haha

Eurocentrism itself is a form of racism or xenophoby ,so

Firefox
18-05-12, 20:57
ur transparent words reveal ur racism , so

racism as mainly a western phenomenon : see the videos ,lazy prick haha

Eurocentrism itself is a form of racism or xenophoby ,so

Opnieuw de vraag: hoe racistisch ben jij? Net zo racistisch als andere Marokkanen? Kan ik dat ook in een video vinden?

Samir75017
18-05-12, 21:07
Firefox, dank je. Ik ben op geen enkele manier racistisch, maar ik zie wel veel racisme om me heen. Vooral bij landgenoten van mediterane afkomst.



Tsss, sure, it is always the others. Dutch are already racist towards themselves ( Friesland, Limburg, Amsterdam, Brabant etc). Let alone their neighbours (Belgians, Germans).

Probably an inferiority complex.

Firefox
18-05-12, 21:17
Altijd de anderen, dat geldt dus vooral heel erg duidelijk voor jou. Minderwaardigheidscomplex?

Samir75017
20-05-12, 10:53
Is Zwarte Piet still Dutch's favorite holiday tradition ?

leven in schoonheid
20-05-12, 11:16
Is Zwarte Piet still Dutch's favorite holiday tradition ?

Mensen die zwarte piet zien als racisme zijn of gek of ze kennen de herkomst niet, zwarte piet is niet meer dan een "jonge" schoorsteenveegertje waar St. Nicolaas onderanderen beschermheilige was, dus een blank kind die zwart werd door roet en geen zwarte slaaf zoals velen denken die een oude traditie kapot wenst te maken.

Samir75017
20-05-12, 12:28
Mensen die zwarte piet zien als racisme zijn of gek of ze kennen de herkomst niet, zwarte piet is niet meer dan een "jonge" schoorsteenveegertje waar St. Nicolaas onderanderen beschermheilige was, dus een blank kind die zwart werd door roet en geen zwarte slaaf zoals velen denken die een oude traditie kapot wenst te maken.

That's no answer to my question.

Is Zwarte Piet, the Sinterklaas black slave, still the Dutch favorite holiday tradition ?

Very good way of educating children.

"Een blank kind dat zwart werd door roet" ? Hahaha Why are his clothes so clean then ? Only his face got darker ?

Stupid.

Firefox
20-05-12, 13:01
Is Zwarte Piet still Dutch's favorite holiday tradition ?

Ook voor jou de vraag: Ben je net zo racistisch als andere Marokkanen?

leven in schoonheid
20-05-12, 13:28
That's no answer to my question.

Is Zwarte Piet, the Sinterklaas black slave, still the Dutch favorite holiday tradition ?

Very good way of educating children.

"Een blank kind dat zwart werd door roet" ? Hahaha Why are his clothes so clean then ? Only his face got darker ?

Stupid.
Hoeveel onzin wil jij er nog in gooien om een traditie die hier 400 jaar oud is kapot te maken?
Weet jij hoe het Sinterklaas "feest" hier is ontstaan en hoe later de beroemde kerstman hieruit weer is ontstaan?
Zelfs de kennis van het schoorsteen vegen bezit jij niet als jij denkt dat ze met kleren aan in de schoorstenen klommen om deze te reinigen.
En dan is het zo makkelijk om iemand stupid te noemen als men zelf de kennis ontbreekt.

Samir75017
20-05-12, 13:45
Hoeveel onzin wil jij er nog in gooien om een traditie die hier 400 jaar oud is kapot te maken?
Weet jij hoe het Sinterklaas "feest" hier is ontstaan en hoe later de beroemde kerstman hieruit weer is ontstaan?
Zelfs de kennis van het schoorsteen vegen bezit jij niet als jij denkt dat ze met kleren aan in de schoorstenen klommen om deze te reinigen.
En dan is het zo makkelijk om iemand stupid te noemen als men zelf de kennis ontbreekt.

Is it normal that the "blank kind" wears an Afro wig and bright red lipstick ? Is it normal that he sometimes speaks improper Dutch, mainly with an Afro accent ? So, do not try and justify the unjustifiable. With your chimney dust story.

Is it normal that Sinterklaas stays on his horse and Zwarte Piet does it all ?

The truth is that this celebration is racially offensive.

leven in schoonheid
20-05-12, 15:19
Is it normal that the "blank kind" wears an Afro wig and bright red lipstick ? Is it normal that he sometimes speaks improper Dutch, mainly with an Afro accent ? So, do not try and justify the unjustifiable. With your chimney dust story.

Is it normal that Sinterklaas stays on his horse and Zwarte Piet does it all ?

The truth is that this celebration is racially offensive.

Verdiep je eens in de beschermheiliger St. Nicolaas, beschermheiliger van Reizende en rondtrekkende volkeren, beschermheiliger van beroepen zoals o.a schoorsteenvegers, dit door het feit dat hij als Bisschop tijdens het leven honderden kinderen geholpen heeft en heeft opgevangen, wezen die werden gebruikt om schoorstenen te vegen omdat ze klein waren, verdiep je dan ook in het feit dat deze kinderen die onder de hoede van deze Bisschop vielen ze allemaal waren gekleed als schoorsteenvegertjes, zwarte pofbroek, zwarte vest en baret en de kleur blouse in de kleur van de werkgever ze behoorden, allemaal feiten die je terug kunt vinden op internet en in de boeken over St. Nicolas, St. Nicolaas of Sinterklaas die bekend stond als kindervriend en vele wezen heeft gered van een wisse dood.
Het Sinterklaas feest zoals wij die kennen is ontstaan door handelaren die trokken vanuit noord-oost Nederland, naar het oosten om handel te drijven (verkoop van turf/linnen) waar vanaf polen tot de Japanse Zee al een eeuwen oude traditie was dat kinderen van Baboeska en haar ijskoninginnen in December een cadeautje kregen.
Veel van deze handelaren gaven dan hun kinderen ook een cadeautje die ze stopten in hun klomp, omdat de kinderen dit als eerste aantrokken en ze vertelden hen dat dit presentje kwam van hun beschermheiliger omdat ze zoet waren geweest.
Later toen dit uitgroeide tot een Nationaal feest in Nederland kreeg St. Nicolaas hulp van zijn kinderen die zwart waren van de roet omdat ze de cadeautjes door de schoorsteen brachten, dit als link naar de opvang door St. Nicolaas van deze kinderen.
Nu in het heden op TV spelen vaak volwassenen als zwarte piet, maar heeft toch niets te maken met slaven of wat dan ook.

Verlicht
20-05-12, 18:20
Mensen die zwarte piet zien als racisme zijn of gek of ze kennen de herkomst niet, zwarte piet is niet meer dan een "jonge" schoorsteenveegertje waar St. Nicolaas onderanderen beschermheilige was, dus een blank kind die zwart werd door roet en geen zwarte slaaf zoals velen denken die een oude traditie kapot wenst te maken.


waaroom heeft men dan niet blanke piet in plaats van de zwarte : das een overduidelijk overblijfsel van racisme die stamt af uit de tijd van westerse slavernij , dame, hallooooooo

CONTRA
20-05-12, 18:26
zwarte piet is karikatuur van de neger

Verlicht
20-05-12, 18:29
zwarte piet is karikatuur van de neger

Exactly : thats what i was saying, in essence , to our brilliant beauty : verwerpelijk

leven in schoonheid
20-05-12, 18:33
zwarte piet is karikatuur van de neger

Bekijk eens een foto van een neger in de boesboes, dan eentje van een schoorsteenveger en dan zwarte piet.
Misschien dat het helpt want zo leren we kleine kinderen ook dingen te onderscheiden.

leven in schoonheid
20-05-12, 18:36
waaroom heeft men dan niet blanke piet in plaats van de zwarte : das een overduidelijk overblijfsel van racisme die stamt af uit de tijd van westerse slavernij , dame, hallooooooo

Sorry maar ik doe geen poging meer, je leest zelfs niet eens het stukje, want daarin staat het antwoord.
Gebrek aan kennis van andere culturen leid tot racisme inderdaad, maar weigeren notitie te nemen van enige kennis leid tot dom racisme.

Verlicht
20-05-12, 18:39
Bekijk eens een foto van een neger in de boesboes, dan eentje van een schoorsteenveger en dan zwarte piet.
Misschien dat het helpt want zo leren we kleine kinderen ook dingen te onderscheiden.



haha

Das puur racisme ,dame, wat je hiero zegt


boesboes al is denigrerend op zich , vind je niet ? + de rest ook wel trouwens

Fulanadetal
20-05-12, 18:41
Tja wat zal ik zeggen. Mijn partner is Amazigh, ik heb veel vrienden met wortels elders, in onze familie hebben we aangetrouwden uit de hele wereld (tot ieders tevredenheid) maar ja, ik ben een blanke Nederlander he?
Dus dan moet ik wel racist zijn. Niks aan te doen.

Topicstarter heeft zoals bekend altijd gelijk. Dus we kunnen de discussie nu sluiten. Racisme is een westers, blank verschijnsel en daar is niks aan te doen.

Verlicht
20-05-12, 18:42
Sorry maar ik doe geen poging meer, je leest zelfs niet eens het stukje, want daarin staat het antwoord.
Gebrek aan kennis van andere culturen leid tot racisme inderdaad, maar weigeren notitie te nemen van enige kennis leid tot dom racisme.


vind je zwarte piet geen uiting van racisme of geen karikatuur van zwarte mensen ?

Verlicht
20-05-12, 18:45
Tja wat zal ik zeggen. Mijn partner is Amazigh, ik heb veel vrienden met wortels elders, in onze familie hebben we aangetrouwden uit de hele wereld (tot ieders tevredenheid) maar ja, ik ben een blanke Nederlander he?
Dus dan moet ik wel racist zijn. Niks aan te doen.

Topicstarter heeft zoals bekend altijd gelijk. Dus we kunnen de discussie nu sluiten. Racisme is een westers, blank verschijnsel en daar is niks aan te doen.


haha


Ik zei : racisme is vooraal een westerse modern verschijnsel : zie nazisme, fascisme, ...white supremacists, KKK, neo-nazis, skin heads , western far right movements ..........

Eurocentrisme op zich is al een vorm van racisme of xenofobie dus


P.S.: bestaat er inderdaad geen "puur " cultuur of "puur " ras .....dus : alle rassen, culturen ...zijn in feite wel hybrid : racisten of xenofoben zijn wel te dom om deze feit te kunnen opmerken als zodanig haha

Firefox
20-05-12, 18:48
Is it normal that the "blank kind" wears an Afro wig and bright red lipstick ? Is it normal that he sometimes speaks improper Dutch, mainly with an Afro accent ? So, do not try and justify the unjustifiable. With your chimney dust story.

Is it normal that Sinterklaas stays on his horse and Zwarte Piet does it all ?

The truth is that this celebration is racially offensive.

Mensen die aanstoot nemen aan folklores en tradities van anderen zijn zielig.

Verlicht
20-05-12, 18:53
Mensen die aanstoot nemen aan folklores en tradities van anderen zijn zielig.


wat dacht je van de tradities & folklore van de KKK, neo-nazis, skin heads , white supremacists , westerse far right movements , van de mainstream westerse Eurocentrisch westerse culturen ..........?


Achterlijke tradities of achterlijk folklore ......achterlijk vooroordellen .......achterlijk praktijken...zijn gedoemd te verdwijnen joh : moeten wel op zijn minste veroordeeld worden als zodanig ,als achterlijk : inclusief die zwarte piet gedoe , inclusief al die gedoe rond de koningin......de monarchie dus ........

Firefox
20-05-12, 18:55
haha


Ik zei : racisme is vooraal een westerse modern verschijnsel : zie nazisme, fascisme, ...white supremacists, KKK, neo-nazis, skin heads , western far right movements ..........

Eurocentrisme op zich is al een vorm van racisme of xenofobie dus


P.S.: bestaat er inderdaad geen "puur " cultuur of "puur " ras .....dus : alle rassen, culturen ...zijn in feite wel hybrid : racisten of xenofoben zijn wel te dom om deze feit te kunnen opmerken als zodanig haha


Ik denk dat je niet eens weet waar je het over hebt. Geef eens een definitie van racisme.

Verlicht
20-05-12, 18:58
Ik denk dat je niet eens weet waar je het over hebt. Geef eens een definitie van racisme.


Ik spreek over het heden met name + Ik zei vooraal


Het westen is per definitie racistisch : beschouwt zichzelf, diens beschaving , blanke ras , culturen...als superieur aan de rest : op een impliciet of expliciet manier wel

het westen is dominant bijna wereldwijd : zie hoe het westen de rest behandelt ,das wat ik bedoel

het westen beschouwt seculaire liberaal democratie bijv als de "hoogste vorm van cultuur " : is dat geen cultuur racisme bijv ?

see how the "glorious " history of western white racism against the rest had made so many victims .....


zie al die westerse far right movements against immigrants, the previous KKK, white supremacists , neo-nazis, skin heads .................

see racism discrimination in the west ...


see how racism , hate , discrimination .....can be heard smelt seen in ur own comments here



P.S.: Even christianity itself was fundamentally intolerant fundamentalistic exclusive racist & antisemistic ....see in the recent past in the US how even separate churches for blacks & whites existed .................see the christian KKK that used to lynch blacks en public just because they were blacks ......................

Firefox
20-05-12, 18:58
wat dacht je van de tradities & folklore van de KKK, neo-nazis, skin heads , white supremacists , westerse far right movements , van de mainstream westerse Eurocentrisch westerse culturen ..........?


Achterlijke tradities of achterlijk folklore ......achterlijk vooroordellen .......achterlijk praktijken...zijn gedoemd te verdwijnen joh : moeten wel op zijn minste veroordeeld worden als zodanig ,als achterlijk : inclusief die zwarte piet gedoe , inclusief al die gedoe rond de koningin......de monarchie dus ........

Ik zie het al weer, je hebt geen greintje respect voor onze Nederlandse cultuur en tradities. Komt gevaarlijk dicht in de buurt van racisme. Xenofobie is het in ieder geval.

En wat de koningin betreft, kijk naar je eigen MO6 met zijn hele corrupte kliek er omheen.

leven in schoonheid
20-05-12, 19:01
vind je zwarte piet geen uiting van racisme of geen karikatuur van zwarte mensen ?
Nee zeker niet, die karikatuur wordt gemaakt door personen als jij.
En boesboes racistisch, man laat je nakijken boesboes is zuidafrikaans voor bossen

Firefox
20-05-12, 19:01
Ik spreek over het heden + Ik zei vooraal

Ik denk niet dat je een definitie van racisme kunt produceren.

Joesoef
20-05-12, 19:02
hij zou oorspronkelijk een demon zijn geweest die door de heilige gedwongen werd goede daden te verrichten hij zou een voorchristelijke godheid zijn die zich moest onderwerpen aan de christelijke sint hij zou de bedwongen satan zijn, plaatsvervanger van de overwonnen Wodan, of diens helper Nörvi, de zwarte vader des nachts, die ook een roe droeg (als vruchtbaarheidssymbool) hij zou een Ethiopische zwarte slaaf Piter zijn die door de heilige Nicolaas op een slavenmarkt in Myra werd vrijgekocht hij zou oorspronkelijk een Italiaanse schoorsteenveger zijn hij zou afstammen van de zwarte raven Huginn en Muninn, die Odin vergezelden. [7] hij zou afstammen van berserkers, die het lichaam zwart verfden en dierenhuiden droegen.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/85/08_St._Nikolaas_bij_een%27_Snoeper.gif

Volgens de overgeleverde traditie komt Zwarte Piet tijdens het Sinterklaasfeest in december de cadeautjes brengen. Hij klimt door de schoorstenen van de huizen wanneer de mensen slapen.

In de aanloop naar het feest wordt Piet herhaaldelijk gesignaleerd. Zwarte Piet is een kindervriend, dit en het verspreiden van snoepgoed is een van de belangrijke taken. Het strooien van pepernoten en ander strooigoed is zijn specialiteit. Verder treedt Zwarte Piet op als hulp van Sinterklaas om bijvoorbeeld zijn boek of staf vast te houden. Sommige Pieten kunnen ook heel goed jongleren, op handen lopen of op een eenwieler fietsen. Tijdens pakjesavond bonst Zwarte Piet hard op de deur en laat zakken met cadeautjes achter.

Zwarte Piet droeg eerder een roe en een zak met snoepgoed. Sommige kinderen zijn bang voor Zwarte Piet. Dit kan aan zijn uiterlijk liggen, of aan dreigingen van ouders dat Zwarte Piet stoute kinderen in de zak mee zal nemen naar Spanje. Heden ten dage heeft Piet geen roe meer bij zich en is hij een kindervriend; mede door de televisieseries is Zwarte Piet geen boeman meer.

wikipedia

leven in schoonheid
20-05-12, 19:07
wat dacht je van de tradities & folklore van de KKK, neo-nazis, skin heads , white supremacists , westerse far right movements , van de mainstream westerse Eurocentrisch westerse culturen ..........?


Achterlijke tradities of achterlijk folklore ......achterlijk vooroordellen .......achterlijk praktijken...zijn gedoemd te verdwijnen joh : moeten wel op zijn minste veroordeeld worden als zodanig ,als achterlijk : inclusief die zwarte piet gedoe , inclusief al die gedoe rond de koningin......de monarchie dus ........

Zal ik gemeen zijn en dit zelfde lijstje maken maar dan met de Koran als bron of een Islamities land?

Verlicht
20-05-12, 19:11
Nee zeker niet, die karikatuur wordt gemaakt door personen als jij.
En boesboes racistisch, man laat je nakijken boesboes is zuidafrikaans voor bossen


ok, je hebt helemaal gelijk ,doeie

Firefox
20-05-12, 19:11
Ik spreek over het heden + Ik zei vooraal


Het westen is per definitie racistisch : beschouwt zichzelf, diens beschaving , blanke ras , culturen...als superieur aan de rest : op een impliciet of expliciet manier wel

het westen is dominant bijna wereldwijd : zie hoe het westen de rest behandelt ,das wat ik bedoel

het westen beschouwt secualire liberaal democratie bijv als de "hoogste vorm van cultuur " : is dat geen cultuur racisme bijv ?

see how the "glorious " history of western white racism against the rest .....


zie al die westerse far right movements against immigrants, the previous KKK, white supremacists , neo-nazis, skin heads .................

see racism discrimination in the west ...


see how racism , hate , discrimination .....can be heard smelt seen in ur own comments here


Ok, nu begrijp ik het. Dat jij het westen racistisch noemt komt dus alleen maar voort uit jaloezie omdat onze samenleving gewoon op een hoger plan staat. Waar maak je je druk om? Het is nu eenmaal een feit waar je mee moet leven. Why don't you join us? Je krijgt alle kans.

Verlicht
20-05-12, 19:13
Ik zie het al weer, je hebt geen greintje respect voor onze Nederlandse cultuur en tradities. Komt gevaarlijk dicht in de buurt van racisme. Xenofobie is het in ieder geval.

En wat de koningin betreft, kijk naar je eigen MO6 met zijn hele corrupte kliek er omheen.

ik heb het over alle achterlijke tradities ...dus , of dat nou religieuze , politieke ,sociale of ander achterlijke tradities zouden zijn

Verlicht
20-05-12, 19:15
Ok, nu begrijp ik het. Dat jij het westen racistisch noemt komt dus alleen maar voort uit jaloezie omdat onze samenleving gewoon op een hoger plan staat. Waar maak je je druk om? Het is nu eenmaal een feit waar je mee moet leven. Why don't you join us? Je krijgt alle kans.


Je moet wel lijden aan ernstig denials ,wil je de bovenstaande niet erkenen als zodanig, als feiten, feiten met betrekking tot westerse inherent historisch intrinsiek cultureel sociaal psychologisch mentaal individueel spiritueel .....racisme : das helemaal terug te voeren naar de inherent intrinsiek exclusief intolerant antisemistisch fundamenteel karakter van de kerk dus: dat zijn ...feiten ,om maat te zwijgen over het heden & recent verleden van westerse wereldwijd imperialisme slavernij .................

Firefox
20-05-12, 19:16
ik heb het over alle achterlijke tradities ...dus , of dat nou religieuze , politieke ,sociale of ander achterlijke tradities zouden zijn

Hoe zo durf jij onze tradities achterlijk te noemen? Wie is hier nou de racist?

Firefox
20-05-12, 19:19
Je moet wel lijden aan ernstig denials ,wil je de bovenstaande niet erkenen als zodanig, als feiten

Onderzoek je zelf maar eens. Jij weet ook best dat onze westerse maatschappij in alle opzichten op een hoger plan staat. Ik begrijp nu dat hetgene wat jou drijft in je verachting gewone ordinaire jaloezie is. De vraag is: begrijp jij het ook?

Verlicht
20-05-12, 19:24
Hoe zo durf jij onze tradities achterlijk te noemen? Wie is hier nou de racist?


Ben je dom of wat ?

Ik heb het over bepaald tradities , zoals die rondom zwarte piet , de koningin ..............niet alle tradities zijn achterlijk

Tradities zijn soms wel noodzakkelijk : geen enkel cultuur, maatschappij, geloof, denkstroming ....kan zonder bepaald dosis tradities

neemt niet weg het feit dat achterlijke tradities veroordeeld moeten worden als zodanig dus

Verlicht
20-05-12, 19:27
Onderzoek je zelf maar eens. Jij weet ook best dat onze westerse maatschappij in alle opzichten op een hoger plan staat. Ik begrijp nu dat hetgene wat jou drijft in je verachting gewone ordinaire jaloezie is. De vraag is: begrijp jij het ook?

haha


Bingo : thank u very much for being dumb enough to confirm what i was saying about the inherent intrinsic western racism u just displayed here above haha


P.S.: without islam & muslims , u would be still living under those terrible barbaric Spanish inquisitions ,so, but thats another subject again

Firefox
20-05-12, 19:29
Ben je dom of wat ?

Ik heb het over bepaald tradities , zoals die rondom zwarte piet , de koningin ..............niet alle tradities zijn achterlijk

Tradities zijn soms wel noodzakkelijk : geen enkel cultuur, maatschappij, geloof, denkstroming ....kan zonder bepaald dosis tradities

neemt niet weg het feit dat achterlijke tradities veroordeeld moeten worden als zodanig dus

Dat jij de tradities rondom ons koningshuis achterlijk noemt zegt veel over je xenofobe mentaliteit. Waarom ben je hier eigenlijk? Marokko is een veel mooier land voor jou.

Verlicht
20-05-12, 19:30
How racist are you ? haha Exactly , bingo

:lol:

Firefox
20-05-12, 19:32
haha


Bingo : thank u very much for being dumb enough to confirm what i was saying about the inherent intrinsic western racism u just displayed here above haha


P.S.: without islam & muslims , u would be still living under those terrible barbaric Spanish inquisitions ,so, but thats another subject again

Nu snap ik ook waar die bewering die je nu al 100000 keren herhaald hebt ten diepste vandaan komt, namelijk uit een diepgeworteld minderwaardigheidsgevoel. Vervelend voor je.

Verlicht
20-05-12, 19:35
:lol:


I already made my case , thank u for ur confirmation haha


Bingo :

No further comment needed haha



Onderzoek je zelf maar eens. Jij weet ook best dat onze westerse maatschappij in alle opzichten op een hoger plan staat. Ik begrijp nu dat hetgene wat jou drijft in je verachting gewone ordinaire jaloezie is. De vraag is: begrijp jij het ook?

haha


Bingo : thank u very much for being dumb enough to confirm what i was saying about the inherent intrinsic western racism u just displayed here above haha


P.S.: without islam & muslims , u would be still living under those terrible barbaric Spanish inquisitions ,so, but thats another subject again

Verlicht
20-05-12, 19:36
:lol:

:zwaai:

Firefox
20-05-12, 19:38
How racist are you ? haha Exactly , bingo

:lol:


Al met al heb je nog geen definitie van racisme gegeven, als bewijs dat je weet waar je het over hebt. Ik denk dat het erg moeilijk wordt voor jou om aan die vraag te voldoen, zeker als de tradities rondom ons koningshuis er ook binnen moeten vallen.

Verlicht
20-05-12, 19:41
:lol:



:zwaai:

Firefox
20-05-12, 20:10
:lol:



:zwaai:


Uitgeluld, dus.

Verlicht
20-05-12, 20:15
Uitgeluld, dus.


http://img.maroc.nl/forums/images/smilies/lol.gif


I already made my case , thank u for ur confirmation haha


Bingo :

No further comment needed haha



Onderzoek je zelf maar eens. Jij weet ook best dat onze westerse maatschappij in alle opzichten op een hoger plan staat. Ik begrijp nu dat hetgene wat jou drijft in je verachting gewone ordinaire jaloezie is. De vraag is: begrijp jij het ook?

haha


Bingo : thank u very much for being dumb enough to confirm what i was saying about the inherent intrinsic western racism u just displayed here above haha


P.S.: without islam & muslims , u would be still living under those terrible barbaric Spanish inquisitions ,so, but thats another subject again

Verlicht
20-05-12, 20:16
:lol:


:zwaai:

Firefox
20-05-12, 20:21
http://img.maroc.nl/forums/images/smilies/lol.gif


I already made my case , thank u for ur confirmation haha


Bingo :

No further comment needed haha




haha


Bingo : thank u very much for being dumb enough to confirm what i was saying about the inherent intrinsic western racism u just displayed here above haha


P.S.: without islam & muslims , u would be still living under those terrible barbaric Spanish inquisitions ,so, but thats another subject again

Haha, Je hebt aangetoond dat je zelf niet eens weet wat je 'case' is.

leven in schoonheid
20-05-12, 20:23
ik heb het over alle achterlijke tradities ...dus , of dat nou religieuze , politieke ,sociale of ander achterlijke tradities zouden zijn

Je zegt Verlicht te zijn in de Islamitische zin, alleen zie ik hier iemand met een donkere ziel die mensen beoordeeld op feiten waar hij niets mee heeft.
Je hebt het over racisme en noemt in één topic alle tradities achterlijk, tja hier heb ik maar één woord voor Schande .

Verlicht
20-05-12, 20:27
:lol:


:zwaai:

Verlicht
20-05-12, 20:29
Het wemelt wel van de brilliante geesten hiero, zie ik haha

God...

leven in schoonheid
20-05-12, 20:32
without islam & muslims , u would be still living under those terrible barbaric Spanish inquisitions ,so, but thats another subject again
Verrek hebben zij gevochten in den Brielle tegen de spanjaarden en hebben zij Leiden ontzet, hebben zij de spanjaarden verzopen in Zwolle Deventer Zutpen?
Kijk zo leer ik nog een stukje geschiedenis over der Nederlanden en onze Oranje banjer blue.
En ik maar denken dat het de Fransen en de Pruisen waren die ons hielpen, toch van de week maar even naar Bentheim gaan en vragen of ze deze rotzooi weg kunnen gooien en dit kunnen vervangen voor de Islamitische strijders, onze Moslim broeders die ons hebben bevrijd van die rot spanjaarden, ga jij dan even naar den haag en vraag of ze alles van Michiel de Ruiter en de Rest kunnen verwijderen uit onze geschiedenis boeken.

Verlicht
20-05-12, 20:39
Verrek hebben zij gevochten in den Brielle tegen de spanjaarden en hebben zij Leiden ontzet, hebben zij de spanjaarden verzopen in Zwolle Deventer Zutpen?
Kijk zo leer ik nog een stukje geschiedenis over der Nederlanden en onze Oranje banjer blue.
En ik maar denken dat het de Fransen en de Pruisen waren die ons hielpen, toch van de week maar even naar Bentheim gaan en vragen of ze deze rotzooi weg kunnen gooien en dit kunnen vervangen voor de Islamitische strijders, onze Moslim broeders die ons hebben bevrijd van die rot spanjaarden, ga jij dan even naar den haag en vraag of ze alles van Michiel de Ruiter en de Rest kunnen verwijderen uit onze geschiedenis boeken.

:lol:


:zwaai:
Ik sta wel versteld van jouw intelligentie, wijsheid, kennis , schoonheid ......haha


When the Moors Ruled in Europe | Watch Free Documentary Online (http://topdocumentaryfilms.com/when-moors-ruled-europe/)

leven in schoonheid
20-05-12, 20:44
:lol:


:zwaai:
Ik sta wel versteld van jouw intelligentie, wijsheid, kennis , schoonheid ......haha


When the Moors Ruled in Europe | Watch Free Documentary Online (http://topdocumentaryfilms.com/when-moors-ruled-europe/)

De moren kwamen niet verder dan zuid spanje :P

Verlicht
20-05-12, 20:45
De moren kwamen niet verder dan zuid spanje :P


Niet verder dan zuid-Spanje ? ga terug naar school, dummy



http://www.maroc.nl/forums/islam-meer/275537-how-islamic-culture-helped-europe-out-dark-ages-patrick-skene-catling.html

Verlicht
20-05-12, 20:48
IslamiCity.com - How Islamic culture helped Europe out of Dark Ages (http://www.islamicity.com/articles/Articles.asp?ref=IE0902-3798)

Verlicht
20-05-12, 20:51
http://img.maroc.nl/forums/images/smilies/lol.gif


I already made my case , thank u for ur confirmation haha


Bingo :

No further comment needed haha



Onderzoek je zelf maar eens. Jij weet ook best dat onze westerse maatschappij in alle opzichten op een hoger plan staat. Ik begrijp nu dat hetgene wat jou drijft in je verachting gewone ordinaire jaloezie is. De vraag is: begrijp jij het ook?

haha


Bingo : thank u very much for being dumb enough to confirm what i was saying about the inherent intrinsic western racism u just displayed here above haha


P.S.: without islam & muslims , u would be still living under those terrible barbaric Spanish inquisitions ,so, but thats another subject again

Verlicht
20-05-12, 20:55
MuslimHeritage.com - Discover 1000 Years of Missing History (http://www.muslimheritage.com)

1001 Inventions - Discover The Muslim Heritage In Our World | 1001 Inventions (http://www.1001inventions.com)

Verlicht
20-05-12, 21:15
http://www.maroc.nl/forums/islam-meer/350367-real-origin-scientific-method.html

Fulanadetal
20-05-12, 21:26
haha


Ik zei : racisme is vooraal een westerse modern verschijnsel : zie nazisme, fascisme, ...white supremacists, KKK, neo-nazis, skin heads , western far right movements ..........

Eurocentrisme op zich is al een vorm van racisme of xenofobie dus


P.S.: bestaat er inderdaad geen "puur " cultuur of "puur " ras .....dus : alle rassen, culturen ...zijn in feite wel hybrid : racisten of xenofoben zijn wel te dom om deze feit te kunnen opmerken als zodanig haha

Hahaha. (?)
Zonnesteek?

Verlicht
20-05-12, 21:40
Hahaha. (?)
Zonnesteek?


haha


nee, das een feit hoe je het ook wendt of keert

Verlicht
20-05-12, 22:21
http://www.youtube.com/watch?v=8v9yUVgrmPY

leven in schoonheid
20-05-12, 22:40
Niet verder dan zuid-Spanje ? ga terug naar school, dummy



http://www.maroc.nl/forums/islam-meer/275537-how-islamic-culture-helped-europe-out-dark-ages-patrick-skene-catling.html

niet verder dan zuidspanje althans ik heb astrix en oblix nog nooit zien vechten met een Moslim.
En ja als jij deze onzinnige links kunt aanhalen mag ik verwijzen naar strips.

Samir75017
21-05-12, 00:46
Verdiep je eens in de beschermheiliger St. Nicolaas, beschermheiliger van Reizende en rondtrekkende volkeren, beschermheiliger van beroepen zoals o.a schoorsteenvegers, dit door het feit dat hij als Bisschop tijdens het leven honderden kinderen geholpen heeft en heeft opgevangen, wezen die werden gebruikt om schoorstenen te vegen omdat ze klein waren, verdiep je dan ook in het feit dat deze kinderen die onder de hoede van deze Bisschop vielen ze allemaal waren gekleed als schoorsteenvegertjes, zwarte pofbroek, zwarte vest en baret en de kleur blouse in de kleur van de werkgever ze behoorden, allemaal feiten die je terug kunt vinden op internet en in de boeken over St. Nicolas, St. Nicolaas of Sinterklaas die bekend stond als kindervriend en vele wezen heeft gered van een wisse dood.
Het Sinterklaas feest zoals wij die kennen is ontstaan door handelaren die trokken vanuit noord-oost Nederland, naar het oosten om handel te drijven (verkoop van turf/linnen) waar vanaf polen tot de Japanse Zee al een eeuwen oude traditie was dat kinderen van Baboeska en haar ijskoninginnen in December een cadeautje kregen.
Veel van deze handelaren gaven dan hun kinderen ook een cadeautje die ze stopten in hun klomp, omdat de kinderen dit als eerste aantrokken en ze vertelden hen dat dit presentje kwam van hun beschermheiliger omdat ze zoet waren geweest.
Later toen dit uitgroeide tot een Nationaal feest in Nederland kreeg St. Nicolaas hulp van zijn kinderen die zwart waren van de roet omdat ze de cadeautjes door de schoorsteen brachten, dit als link naar de opvang door St. Nicolaas van deze kinderen.
Nu in het heden op TV spelen vaak volwassenen als zwarte piet, maar heeft toch niets te maken met slaven of wat dan ook.

That's no answer to my questions. Once again.

Why does Zwarte Piet have an Afro wig, an Afro accent and bright red lipstick if he is not meant to portray a Black person ?

Anyway, how do(es) Suriname / Surinamese see this celebration ?

Samir75017
21-05-12, 01:00
niet verder dan zuidspanje

:lol:

At what age did you leave school ?

Granada was only the capital of the western Islamic empire.

leven in schoonheid
21-05-12, 09:48
That's no answer to my questions. Once again.

Why does Zwarte Piet have an Afro wig, an Afro accent and bright red lipstick if he is not meant to portray a Black person ?

Anyway, how do(es) Suriname / Surinamese see this celebration ?

Laat ik het dan in een verwoede poging het anders brengen om zo jou racistische denkwijze om te buigen.
Jij verwijst naar zwarte piet die met zijn rode lippen en het pakje naar onze zwarte medemens.
Vraag heb jij ooit een slaaf of een gekleurd medemens gezien met vuurrode lipstift, heb jij ooit ergens een gekleurd medemens waar ook ter wereld zien rondlopen in een gekleurde pofbroek of zo een verschrikkelijk gekleurd shirt?
En wat het betreft over Suriname en de Nederlandse Antillen hier wordt Sinterklaas ook gevierd met zwarte pietten, maar tja daar kennen ze ook geen racisme, daar zijn de mensen nog relaxed and cool.

Bon bini Sinterklaas! | Versgeperst.com Curacao (http://www.versgeperst.com/lifestyle/6784/bon-bini-sinterklaas.html)

AFRO-EUROPE: Suriname abolishes Sinterklaas (and Black Pete) again (http://afroeurope.blogspot.com/2011/12/suriname-abolishes-sinterklaas-and.html)

En verdorie zelfs daar worden de zwarte medemens nog zwarte gemaakt waarom???

leven in schoonheid
21-05-12, 09:59
:lol:

At what age did you leave school ?

Granada was only the capital of the western Islamic empire.
Oke Zucht laat ik je dan maar even op je nummer zetten.
Wanneer was de Spaanse overheersing in Europa en Nederland in het bijzonder?
Wanneer Werd de Moslim overheersing in Zuid-Oost spanje terug geslagen de zee in?
Antwoorden


1568-1648 Ook bekend als de 80 jarige oorlog
2 Januari 1492 Verdrijving Islam uit Granada door de Roomskatolieke Vorst en zijn legers
Dus hoe kunnen de Moslims ons hebben geholpen de spaanse vijand te verdrijven?

Firefox
21-05-12, 10:12
Oke Zucht laat ik je dan maar even op je nummer zetten.
Wanneer was de Spaanse overheersing in Europa en Nederland in het bijzonder?
Wanneer Werd de Moslim overheersing in Zuid-Oost spanje terug geslagen de zee in?
Antwoorden


1568-1648 Ook bekend als de 80 jarige oorlog
2 Januari 1492 Verdrijving Islam uit Granada door de Roomskatolieke Vorst en zijn legers
Dus hoe kunnen de Moslims ons hebben geholpen de spaanse vijand te verdrijven?


Nou eh: de Spanjaarden hadden in de zeventiende eeuw erg veel te stellen met de Turken in de Middellandse Zee. Er werden bijvoorbeeld een aantal zeeslagen uitgevochten. Hierdoor konden de Spanjaarden hun volledige macht niet in de Nederlanden ontplooien. De Hollanders waren slim genoeg om het vuurtje nog verder op te stoken.

leven in schoonheid
21-05-12, 11:03
Nou eh: de Spanjaarden hadden in de zeventiende eeuw erg veel te stellen met de Turken in de Middellandse Zee. Er werden bijvoorbeeld een aantal zeeslagen uitgevochten. Hierdoor konden de Spanjaarden hun volledige macht niet in de Nederlanden ontplooien. De Hollanders waren slim genoeg om het vuurtje nog verder op te stoken.

Volgens onze waardige medeprikker hadden de Moslims ons geholpen met de bevrijding van de Spaanse juk maar uit diverse overleveringen en stukken uit de geschiedenis geen stukken kunnen vinden waaruit dit blijkt.
Juist het tegengestelde blijkt, gezien het feit (als ik u 1 voorbeeld mag geven) De slag bij leiden waarbij de mensen werden uitgehongerd en stampot wortel/uien de geschiedenis deed veranderen.
Verder zou volgens Samir Granada niet in het Zuiden van Spanje liggen en als oud inwoner van La Manga kan ik u toch verzekeren dat Granada toch echt in het Zuiden ligt en verplaatsing van deze stad naar midden of noorden beschouw als een fabel uit 1001 nacht.
Verder als men enige kennis neemt van de zeeslagen ziet u dat in deze periode de meeste zeeslagen waren tussen Engeland/Nederland/Frankrijk en Spanje en de enige zeeslag van de Turken was rond 1800 met de russen al moet ik toegeven dat ik als referentie ons zo zeer betrouwbare wiki hebt gebruikt waarvan ik u de link zal bijvoegen.
Lijst van zeeslagen - Wikipedia (http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_zeeslagen)

Zou het zo zijn dat u nog enige bezwaar hebt tegen mijn verleden dan hoor ik het graag van u. :hardlach:

Samir75017
21-05-12, 11:19
AFRO-EUROPE: Suriname abolishes Sinterklaas (and Black Pete) again (http://afroeurope.blogspot.com/2011/12/suriname-abolishes-sinterklaas-and.html)



Thank you. Which proves that they feel offended by this racist celebration.

The Apartheid has been established by the Dutch. Not so long ago. You can understand that it left traces in many people's mind.

Their reaction is understandable.

leven in schoonheid
21-05-12, 11:32
Thank you. Which proves that they feel offended by this racist celebration.

The Apartheid has been established by the Dutch. Not so long ago. You can understand that it left traces in many people's mind.

Their reaction is understandable.
Wat verwacht u nu van mij dat ik sta te juichen omdat u mij racist noemt, wie bent u eigenlijk dat u denkt anderen te kunnen beschuldigen van racisme?
En als u dit denkt het zei zo ik zal er geen broodje minder om eten.
Het zit bij u tussen de oren en raad u aan om eens een keer naar Curacao te gaan om te zien hoe de echte nakomelingen van de slaven omgaan met racisme, ze zullen u uitlachen, omdat zij allang weten dat wij ons schamen voor deze periode, bezoek gewoon eens Willemstad waar je nog de sporen vind en waar mensen jaarlijks samen deze periode herdenken en daarna feesten op de vrijheden die wij hebben.

Firefox
21-05-12, 11:43
Volgens onze waardige medeprikker hadden de Moslims ons geholpen met de bevrijding van de Spaanse juk maar uit diverse overleveringen en stukken uit de geschiedenis geen stukken kunnen vinden waaruit dit blijkt.
Juist het tegengestelde blijkt, gezien het feit (als ik u 1 voorbeeld mag geven) De slag bij leiden waarbij de mensen werden uitgehongerd en stampot wortel/uien de geschiedenis deed veranderen.
Verder zou volgens Samir Granada niet in het Zuiden van Spanje liggen en als oud inwoner van La Manga kan ik u toch verzekeren dat Granada toch echt in het Zuiden ligt en verplaatsing van deze stad naar midden of noorden beschouw als een fabel uit 1001 nacht.
Verder als men enige kennis neemt van de zeeslagen ziet u dat in deze periode de meeste zeeslagen waren tussen Engeland/Nederland/Frankrijk en Spanje en de enige zeeslag van de Turken was rond 1800 met de russen al moet ik toegeven dat ik als referentie ons zo zeer betrouwbare wiki hebt gebruikt waarvan ik u de link zal bijvoegen.
Lijst van zeeslagen - Wikipedia (http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_zeeslagen)

Zou het zo zijn dat u nog enige bezwaar hebt tegen mijn verleden dan hoor ik het graag van u. :hardlach:

Tegen jou verleden heb ik niks, dat weet je. Maar google eens op Slag bij Lepanto.

Firefox
21-05-12, 11:44
Thank you. Which proves that they feel offended by this racist celebration.

The Apartheid has been established by the Dutch. Not so long ago. You can understand that it left traces in many people's mind.

Their reaction is understandable.

Ga je schoolgeld terughalen.

CONTRA
21-05-12, 12:01
Jij verwijst naar zwarte piet die met zijn rode lippen en het pakje naar onze zwarte medemens.
Vraag heb jij ooit een slaaf of een gekleurd medemens gezien met vuurrode lipstift, heb jij ooit ergens een gekleurd medemens waar ook ter wereld zien rondlopen in een gekleurde pofbroek of zo een verschrikkelijk gekleurd shirt?


het is een karikatuur van de neger: grote rode lippen, gouden oorbellen, atletisch, dom, onderdanig...

enkele van deze kenmerken is ook terug te vinden in de vroegere uitgaven van de strip sjors & sjimmie waarin sjimmie grote rode lippen heeft en gouden oorbellen draagt. hy lijkt op een zwarte piet:

http://www.geschiedenis.nl/art/uploads/image/st/sjors2groot.jpg

http://www.sjors-en-sjimmie.nl/SjoSjiHistory/images/Sjors/SjimmieBg.gif

Samir75017
21-05-12, 12:11
Oke Zucht laat ik je dan maar even op je nummer zetten.



You said, I quote : De moren kwamen niet verder dan zuid spanje.

It is a false statement.

Have you ever visited France, mainly the Southern part ? From Castelsarrasin ( Saracens ) in the West to the Massif des Maures in Provence (East) ? The Mosque of Narbonne (Tour Mauresque) ? There is a strong Arabic influence in this part of France. Even though they also occupied the Loire valley (Lyon), they did not go further than Poitiers.

Moreau and Morin are very popular family names in South France.

Italy, Sicily, Corsica, Sardinia, Creta, Malta, etc. The Mediterranean countries basically.

leven in schoonheid
21-05-12, 12:16
Tegen jou verleden heb ik niks, dat weet je. Maar google eens op Slag bij Lepanto.
7 oktober 1571 en wat heeft dit te maken met de 80 jarige oorlog, als dit enige invloed zou hebben gehad dan had deze oorlog niet nog 77 jaar geduurd, vind het trouwens wel zonde dat in vier uur zoveel prachtige schepen zijn verwoest.

Samir75017
21-05-12, 12:17
Wat verwacht u nu van mij dat ik sta te juichen omdat u mij racist noemt, wie bent u eigenlijk dat u denkt anderen te kunnen beschuldigen van racisme?
En als u dit denkt het zei zo ik zal er geen broodje minder om eten.
Het zit bij u tussen de oren en raad u aan om eens een keer naar Curacao te gaan om te zien hoe de echte nakomelingen van de slaven omgaan met racisme, ze zullen u uitlachen, omdat zij allang weten dat wij ons schamen voor deze periode, bezoek gewoon eens Willemstad waar je nog de sporen vind en waar mensen jaarlijks samen deze periode herdenken en daarna feesten op de vrijheden die wij hebben.

Iam not saying that YOU, as a person, are racist.

Iam just saying that the Dutch favorite holiday celebration is racially offensive to Black people.

leven in schoonheid
21-05-12, 12:55
You said, I quote : De moren kwamen niet verder dan zuid spanje.

It is a false statement.

Have you ever visited France, mainly the Southern part ? From Castelsarrasins ( Saracens ) in the West to the Massif des Maures in Provence (East) ? Have you ever visited the Mosque of Narbonne ? There is a strong Arabic influence in this part of France. Even though they also occupied the Loire valley (Lyon), they did not go further than Poitiers.

Moreau and Morin are very popular family names in South France.

Italy, Sicily, Corsica, Sardinia, Creta, Malta, etc. The Mediterranean countries basically.

Pfffff om moedeloos van te worden, ten eerste wat betekend het woord moor en waar komt dit vandaan?
Jij verwisselt hier bewust of onbewust het woord Moren (uit het grieks "zwart") en Mouri
De Moren zijn ver gekomen maar hadden niets met de Islam te maken omdat toen de islam nog niet bestond vanaf de 5e eeuw v.Chr. (http://www.maroc.nl/wiki/5e_eeuw_v.Chr.)
Zo heetten ook zo in het leger van Carthago (http://www.maroc.nl/wiki/Carthago) dat tegen de Grieken (http://www.maroc.nl/wiki/Grieken) vocht in 406 v.Chr. (http://www.maroc.nl/wiki/406_v.Chr.) en ze hadden ook die naam in het leger van Hannibal (http://www.maroc.nl/wiki/Hannibal_Barkas) in de Tweede Punische Oorlog (http://www.maroc.nl/wiki/Tweede_Punische_Oorlog) en vooral in de slag bij Zama Regia (http://www.maroc.nl/wiki/Slag_bij_Zama_Regia).
De Mouri ontstaan en genoemd naar de Berbers bekend als de Mauri en zij leefden in het oude koninkrijk Mauretanië (http://www.maroc.nl/wiki/Mauretania_(oudheid)) (niet te verwarren met het moderne Mauritanië (http://www.maroc.nl/wiki/Mauritani%C3%AB), dat westelijker gelegen is in Afrika) en later door de Spanjaarden en Europeanen Moor genoemd bevolking uit marokko.
En dan heb je nog een derde moor, in Sri Lanka (http://www.maroc.nl/wiki/Sri_Lanka) worden de moslims van Arabische afkomst Moren (http://www.maroc.nl/w/index.php?title=Sri_Lankaanse_Moren&action=edit&redlink=1) genoemd.
Verder over Moreau and Morin wat gewoon Zwart betekend een naam die je wereldwijd tegenkomt.
Mosque of Narbonne Ligt deze in Frankrijk?
Verder moet je eens kijken of Moskeen, Kerken enz. voorkomen en of deze zijn geplaatst cq zijn ontstaan uit oorlogen of op plaatsen waar handel werd gedreven?
Het enige positieve kan ik dan ontdekken dat de westerse wereld beter omgaat met Moskeen uit oude tijden die er nog nieuw uit zien en goed onderhouden zijn dan Kerken in Oosterse werelden die met de grond zijn gelijk gemaakt, noem mij één autocefale Kerk in het hedendaagse Islamitisch rijk die nog bestaat.

leven in schoonheid
21-05-12, 13:00
Iam not saying that YOU, as a person, are racist.

Iam just saying that the Dutch favorite holiday celebration is racially offensive to Black people.
Nee mijn beste jij ziet dingen die er niet zijn, een St.Nicolaas een Zwarte Piet die worden gevierd door kinderen zonder vooroordeel en worden gevierd door zowel Christenen als ongelovigen en door Blank en Zwart, dit is geen racisme dit is verbinding van mensen van kinderen die onze toekomst zijn en waar jij als volwassen persoon er dingen bij denkt die niets met dit feest te maken heeft.

leven in schoonheid
21-05-12, 13:04
het is een karikatuur van de neger: grote rode lippen, gouden oorbellen, atletisch, dom, onderdanig...

enkele van deze kenmerken is ook terug te vinden in de vroegere uitgaven van de strip sjors & sjimmie waarin sjimmie grote rode lippen heeft en gouden oorbellen draagt. hy lijkt op een zwarte piet:

http://www.geschiedenis.nl/art/uploads/image/st/sjors2groot.jpg

http://www.sjors-en-sjimmie.nl/SjoSjiHistory/images/Sjors/SjimmieBg.gif
Als je hier vanuit wens te gaan kun je stellen dat Jimmy een gekleurde homo en alcolist is in een mexicaanse broek en dat dus iedere gekleurde medemens zo zou zijn???
Kom zeg, ik vind hem eerder lijken op Pim Fortuyn als zwarte piet.

Firefox
21-05-12, 15:46
7 oktober 1571 en wat heeft dit te maken met de 80 jarige oorlog, als dit enige invloed zou hebben gehad dan had deze oorlog niet nog 77 jaar geduurd, vind het trouwens wel zonde dat in vier uur zoveel prachtige schepen zijn verwoest.

Met de Armada (1588) gingen nog veel meer schepen verloren. Maar goed, zoals ik al zei, de Spanjaarden konden hun volledige macht niet inzetten tegen de Nederlanden omdat ze zo veel te stellen hadden met de Turken, en daardoor konden ze de strijd bij ons niet meteen beslissen. De Spanjaarden verloren op den duur het initiatief en daardoor kon de oorlog zich steeds maar voortslepen, tot 1648. De Nederlanders begrepen ook wel dat ze geluk hadden met zo'n machtige tegenstander van Spanje en waren de Turken redelijk goed gezind. Uit die tijd stamt het spreekwoord: liever Turks dan Paaps.

Fulanadetal
21-05-12, 17:15
Als kind was voor mij een Zwarte Piet echt iets heel anders dan een donker gekleurde medemens die gewoon onze buurman was.
Zwarte Piet paste in het rijtje "elfen, feeën, kabouters".

mark61
21-05-12, 17:29
Ja probeer dat maar es geloofwaardig over te brengen. Probeer maar es te bewijzen wat er in je hoofd zit / zat.

Fulanadetal
21-05-12, 17:36
Ja natuurlijk en het is n=1.

Ik kan me ook herinneren dat ik zeker wist dat Zwarte Piet niet uit Suriname of Afrika kwam. De vorm van zijn gezicht was die van blanken (mijn referentiekader was de hoofdpiet destijds, Piet Romer die ik niet als zodanig herkende) en zijn oogkleur ook. Bovendien kende ik geen zwarte mannen met lippenstift. De gewone Pieten op straat hadden bovendien allemaal een pruik en veel te grove krullen daarin. Echt Zwarte Piet was een sprookjesfiguur. Wel een fijne, gezien de cadeautjes.

Sallahddin
21-05-12, 17:46
Iam not saying that YOU, as a person, are racist.

Iam just saying that the Dutch favorite holiday celebration is racially offensive to Black people.


Je bent wel een rund als je door zou gaan met deze soort 'discussies " met onze Leven in domheid haha


De moren hadden niets te maken met islam gehad haha zegt onze brilliante schoonheid, .................haha onder veel ander geniaal geklets van haar


je ziet het maar weer ; het kan blijkbaar nog idioter , al wemelt het van de idioten hier al : maar deze schoonheid is nieuwe records van domheid is an het breken = echt vermak haha

Sallahddin
21-05-12, 17:50
Ja natuurlijk en het is n=1.

Ik kan me ook herinneren dat ik zeker wist dat Zwarte Piet niet uit Suriname of Afrika kwam. De vorm van zijn gezicht was die van blanken (mijn referentiekader was de hoofdpiet destijds, Piet Romer die ik niet als zodanig herkende) en zijn oogkleur ook. Bovendien kende ik geen zwarte mannen met lippenstift. De gewone Pieten op straat hadden bovendien allemaal een pruik en veel te grove krullen daarin. Echt Zwarte Piet was een sprookjesfiguur. Wel een fijne, gezien de cadeautjes.


wees eens eerlijk, dame : hoe zag je & ervaar je wel zwarte piet haha als een soort vermak ....? als een belachelijk clown neger ? als ....een domme aardige slaventje ? ....wat ?

Sallahddin
21-05-12, 17:51
Ja probeer dat maar es geloofwaardig over te brengen. Probeer maar es te bewijzen wat er in je hoofd zit / zat.

Kan ze blijkbaar niet haha

Fulanadetal
21-05-12, 17:54
Ik vind het altijd vrij moeilijk om semi-analfabeten iets uit te leggen. Hahahahihihihoho.

Fulanadetal
21-05-12, 17:55
Zeker racistische semi-analfabeten die als kind dachten dat Zwarte Piet een echte Afrikaan was, en ergens nog steeds een beetje bang zijn.

Sallahddin
21-05-12, 17:55
het is een karikatuur van de neger: grote rode lippen, gouden oorbellen, atletisch, dom, onderdanig...

enkele van deze kenmerken is ook terug te vinden in de vroegere uitgaven van de strip sjors & sjimmie waarin sjimmie grote rode lippen heeft en gouden oorbellen draagt. hy lijkt op een zwarte piet:

http://www.geschiedenis.nl/art/uploads/image/st/sjors2groot.jpg

http://www.sjors-en-sjimmie.nl/SjoSjiHistory/images/Sjors/SjimmieBg.gif


Exactly :

But that Leven in domheid dummy cannot see what we see , i see haha

Fulanadetal
21-05-12, 17:59
http://www.youtube.com/watch?v=Q7Px5EePZFU

Sallahddin
21-05-12, 18:01
niet verder dan zuidspanje althans ik heb astrix en oblix nog nooit zien vechten met een Moslim.
En ja als jij deze onzinnige links kunt aanhalen mag ik verwijzen naar strips.



haha


je bent wel een eindloos bron van vermak joh : een echt Don-Quichotte

Ik was gek op Asterix trouwens, onder ander natuurlijk


maar , schatje : Asterix & obelix zaten wel verwikkeld in strijd met de Romeinen joh haha a long time before muslim feet landed on Spanish territoy , not to mention that Asterix ...was just fiction haha with some elements of truth though

Sallahddin
21-05-12, 18:04
http://www.youtube.com/watch?v=Q7Px5EePZFU

haha

Be honest , say what u felt , experienced .....when u used to see or play with zwart piet ....do not hide behind videos as u do behind the ...bible haha

Sallahddin
21-05-12, 18:09
Ik vind het altijd vrij moeilijk om semi-analfabeten iets uit te leggen. Hahahahihihihoho.


Tja, als je de feiten niet aan kan, dan kan je de ander partij gaan uitschelden , simpele haha : makkelijk zat & zwak van je

Tja , u cannot be honest because u are a ........christian haha subjected to that hypocrit inhumane unnatural nihillistic ............slave morality of urs

u see ? i can hurt u a lot if i want to : u can only dream of or phantsize about "hurting insulting ..." me haha

Sallahddin
21-05-12, 18:11
Zeker racistische semi-analfabeten die als kind dachten dat Zwarte Piet een echte Afrikaan was, en ergens nog steeds een beetje bang zijn.


Sweet dreams

can't u just be honest about it , Alice in wonderland , guess not

mark61
21-05-12, 18:20
Kan ze blijkbaar niet haha

Mijn commentaar betekende: niemand kan bewijzen wat in zijn hoofd zit. Niemand kan bijv. ooit bewijzen dat hij/zij GEEN racist is. Zoals het bewijzen van dat iets NIET zo is vrijwel altijd onmogelijk is.

Jij kan dus niet weten of wat zij of ik zeg de waarheid is.

Ik kan zweren op het graf van mijn moeder dat ik nooit een zwarte piet heb geassocieerd met Afrikanen of mensen met een niet-blanke achtergrond in het algemeen. Doe er maar mee wat je wilt.

Ik heb nooit 'negers' gezien met grote rode lippen of blauw krulhaar.

H.P.Pas
21-05-12, 18:20
Verder als men enige kennis neemt van de zeeslagen ziet u dat in deze periode de meeste zeeslagen waren tussen Engeland/Nederland/Frankrijk en Spanje en de enige zeeslag van de Turken was rond 1800 met de russen al moet ik toegeven dat ik als referentie ons zo zeer betrouwbare wiki hebt gebruikt waarvan ik u de link zal bijvoegen.
Lijst van zeeslagen - Wikipedia (http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_zeeslagen)

Zou het zo zijn dat u nog enige bezwaar hebt tegen mijn verleden dan hoor ik het graag van u. :hardlach:

:jammer: Ze zijn de slag bij Lepanto (http://nl.wikipedia.org/wiki/Slag_bij_Lepanto)vergeten. Da's best slordig:

De Slag bij Lepanto op 7 oktober 1571 was een van de grootste zeeslagen uit de wereldgeschiedenis. Hij vond plaats in de buurt van Lepanto (dit is de vroegere Italiaanse naam van de Griekse havenstad Návpaktos) aan de nauwe ingang van de Golf van Korinthe.

mark61
21-05-12, 18:21
Sweet dreams

can't u just be honest about it , Alice in wonderland , guess not

Ze is eerlijk maar het antwoord bevalt je niet. Want ze is een racist, dat moet wel.

Alle blanken zijn immers racisten, wat ze ook zeggen. Niet?

mark61
21-05-12, 18:22
wees eens eerlijk, dame : hoe zag je & ervaar je wel zwarte piet haha als een soort vermak ....? als een belachelijk clown neger ? als ....een domme aardige slaventje ? ....wat ?

Dat zegt ze net. Waarom impliceer je dat ze liegt?

Ranzig ben je ook nog.

Sallahddin
21-05-12, 18:25
Ze is eerlijk maar het antwoord bevalt je niet. Want ze is een racist, dat moet wel.

Alle blanken zijn immers racisten, wat ze ook zeggen. Niet?

nee, ze was niet eerlijk

je hebt zelf haar gevraagd eerlijk te wezen in de vorige pagina , remember ,of lijd je aan selectief tijdelijk geheugenverlies soms ?

Sallahddin
21-05-12, 18:25
:jammer: Ze zijn de slag bij Lepanto (http://nl.wikipedia.org/wiki/Slag_bij_Lepanto)vergeten. Da's best slordig:

Leven in domheid is a white gay man really , i guess haha

H.P.Pas
21-05-12, 18:26
Alle blanken zijn immers racisten

:jammer: 't Is een raskenmerk.

mark61
21-05-12, 18:27
Tja, als je de feiten niet aan kan, dan kan je de ander partij gaan uitschelden , simpele haha : makkelijk zat & zwak van je

Tja , u cannot be honest because u are a ........christian haha subjected to that hypocrit inhumane unnatural nihillistic ............slave morality of urs

u see ? i can hurt u a lot if i want to : u can only dream of or phantsize about "hurting insulting ..." me haha

Je moet en zal 'bewijzen' dat iemand een racist is.

Oh nee, je hoeft het niet te bewijzen want je weet het al.

Dus begin je maar te schelden als de eerste de beste idioot. Niet klagen als je zelf met dat imbeciele gehihi en haha begint.

Onoprecht, achterbaks, verder nog wat? Oh ja, bevooroordeeld. Ik zou haast zeggen, racistisch.

Sallahddin
21-05-12, 18:28
Dat zegt ze net. Waarom impliceer je dat ze liegt?

Ranzig ben je ook nog.

Gedraag je je joh , wat is er met je ? zodra iemand van jou kudde kant wordt 'aangevallen " , word je automatisch een soort aggressief vulgar "mad dog " , why ? Gaat het je toch niks aan trouwens

Ik zei niet dat ze dat zei : ik stelde bepaalde suggestieve humouristisch ironisch sarcastisch cynisch vragen aan dat schijnheilig bitch ,meer niet

mark61
21-05-12, 18:28
nee, ze was niet eerlijk

je hebt zelf haar gevraagd eerlijk te wezen in de vorige pagina , remember ,of lijd je aan selectief tijdelijk geheugenverlies soms ?

Hoe weet jij godverdomme of ze eerlijk was of niet? Jij bent Allah?

Dit is verreweg de achterlijkste en kwaadaardigste post ooit van jou. Jezus wat ben jij dom en kwaadaardig.

Nee, dat heb ik niet. Je kan niet begrijpend lezen omdat er permanent een waas van krankzinnigheid voor je ogen danst.

Ik BEVESTIGDE wat ze zei. Altijd moeilijk, begrijpend lezen.

mark61
21-05-12, 18:29
Gedraag je je joh , wat is er met je ? zodra iemand van jou kudde kant wordt 'aangevallen " , word je automatisch een soort aggressief vulgar "mad dog " , why ? Gaat het je toch niks aan trouwens

Ik zei niet dat ze dat zei : ik stelde bepaalde suggestieve vragen ,meer niet

Wie gedraagt zich hier niet? JIJ loopt hier te roepen dat ze liegt.

Op grond van wat dan wel?

Kudde? Imbeciele racist die je dr bent.

Jij schreef niet:

can't u just be honest about it , Alice in wonderland , guess not

Kan ze blijkbaar niet haha

wees eens eerlijk, dame : hoe zag je & ervaar je wel zwarte piet haha als een soort vermak ....? als een belachelijk clown neger ? als ....een domme aardige slaventje ? ....wat ?


haha

Be honest , say what u felt , experienced .....when u used to see or play with zwart piet ....do not hide behind videos as u do behind the ...bible haha

Tja , u cannot be honest because u are a ........christian haha subjected to that hypocrit inhumane unnatural nihillistic ............slave morality of urs

nee, ze was niet eerlijk


Je beweert hier NIET ZES keer dat ze liegt?

Dit zijn geen 'suggestieve vragen', achterbaks geval, waar zie jij vraagtekens en vragende woordvolgorde dan?

Dit zijn beschuldigingen die je ook nog eens als 'feit' presenteert.

Geef dat toe, en op je knieën om vergiffenis voor je leugens en laster te vragen.

De agressieve vulgar mad dog hier ben JIJ, en ik spiegel je. Pak aan.

Sallahddin
21-05-12, 18:31
Je moet en zal 'bewijzen' dat iemand een racist is.

Oh nee, je hoeft het niet te bewijzen want je weet het al.

Dus begin je maar te schelden als de eerste de beste idioot. Niet klagen als je zelf met dat imbeciele gehihi en haha begint.

Onoprecht, achterbaks, verder nog wat? Oh ja, bevooroordeeld. Ik zou haast zeggen, racistisch.


wat is er met je weer , pavlov's dog ?

Moet je het "gesprek " goed volgen eerst joh

Gaat je niks aan bovendien

Besides :

Ik was dat schijnheilig bitch aan het plagen ,meer niet

Sallahddin
21-05-12, 18:36
Wie gedraagt zich hier niet? JIJ loopt hier te roepen dat ze liegt.

Op grond van wat dan wel?

Kudde? Imbeciele racist die je dr bent.

Jij schreef niet:

can't u just be honest about it , Alice in wonderland , guess not

Kan ze blijkbaar niet haha

wees eens eerlijk, dame : hoe zag je & ervaar je wel zwarte piet haha als een soort vermak ....? als een belachelijk clown neger ? als ....een domme aardige slaventje ? ....wat ?


haha

Be honest , say what u felt , experienced .....when u used to see or play with zwart piet ....do not hide behind videos as u do behind the ...bible haha

Je beweert hier NIET 4 keer dat ze liegt?


Listen up, predictable insecure coward ..piece of fuck Pavlov's dog ....

whats wrong with u ?

was i talking to u ?

u are not making any sense whatsoever either

...................shall we keep on chatting like this ?

I have to answer nothing to u , piece of shit : its between me & that hypocrit bitch

whats ur f...problem ? i was even just teasing her

Fulanadetal
21-05-12, 18:39
haha

Be honest , say what u felt , experienced .....when u used to see or play with zwart piet ....do not hide behind videos as u do behind the ...bible haha

Jij doet ook de hele tijd hahaha. Te pas en te onpas. Vooral te onpas. Het leek me goed mij aan te passen aan jouw niveau.

Sallahddin
21-05-12, 18:39
unbelievable piece of fuck is this lunatic , trying to play the gentleman at my expense haha with no solid grounds

Ridiculous & tragic-hilarious

Fulanadetal
21-05-12, 18:41
Tja, als je de feiten niet aan kan, dan kan je de ander partij gaan uitschelden , simpele haha : makkelijk zat & zwak van je

Tja , u cannot be honest because u are a ........christian haha subjected to that hypocrit inhumane unnatural nihillistic ............slave morality of urs

u see ? i can hurt u a lot if i want to : u can only dream of or phantsize about "hurting insulting ..." me haha

Nee wat ik doe dat heet spiegelen. Ik confronteer jou met jouw eigen stijl en attitude. Het lijkt je niet te bevallen.
En dat brengt ons weer terug bij de Gouden Regel waarover wij eerder communiceerden.

Sallahddin
21-05-12, 18:41
Jij doet ook de hele tijd hahaha. Te pas en te onpas. Vooral te onpas. Het leek me goed mij aan te passen aan jouw niveau.

I was just teasing u at first , hypocrit bitch

now, i am getting mad really

nee, nee, nee : The bottom line is is that u were not honest

so, be honest , cut the crap , do not hide behind silly talk as u hide behind videos, the bible ....behind " semi-analfabeten " onzin accusaties ...


Keep that mark61 mad dog of urs on leash ,otherwise , i will have to shoot the pice of shit ...hahahahahahhahaha

mark61
21-05-12, 18:44
Besides :

Ik was dat schijnheilig bitch aan het plagen ,meer niet

Gedraag je, stuk verdriet.

Sallahddin
21-05-12, 18:45
T R A G I C _H I L A R I O U S hyporit lunatics :lol:

Bye : got better things to do than talk to mentally retarted insecure freaks married to Amazighs or not ....

ciao :zwaai:

Sallahddin
21-05-12, 18:46
Gaat nergens meer over dus


I am no shrink , sorry


pathetic folks really


:zwaai:

Sallahddin
21-05-12, 18:47
Gedraag je, stuk verdriet.

:lol:


How ironic hahahahahaha

Fulanadetal
21-05-12, 18:47
wat is er met je weer , pavlov's dog ?

Moet je het "gesprek " goed volgen eerst joh

Gaat je niks aan bovendien

Besides :

Ik was dat schijnheilig bitch aan het plagen ,meer niet

Vind je dat lekker? Iemand uitschelden voor leugenaar, racist en schijnheilige bitch, naar aanleiding van een jeugdherinnering? Is je bevrediging seksueel getint? Of is het genot van een andere aard? Echt het interesseert me.
Hoe ben je geworden zo je je nu voordoet?

Beheer ik denk dat hier wat forumregels worden overtreden door deze heer.

Firefox
21-05-12, 18:48
haha

do not hide behind videos

Haha, moet je horen wie dat zegt! Mr. Topdocu!!

mark61
21-05-12, 18:48
unbelievable piece of fuck is this lunatic , trying to play the gentleman at my expense haha with no solid grounds

Ridiculous & tragic-hilarious

Je kan maar beter stilletjes weggaan. Je bent een leugenaar, lasteraar, en zeer, zeer onbeschaafd. En dan ook nog de vrome moslim uithangen, dat is altijd de grootste grap met jou.

Denk je dat Allah niet meeleest? Nee? Dan ben je een ongelovige :lachu:

hahaha

mark61
21-05-12, 18:48
Gaat nergens meer over dus


I am no shrink , sorry


pathetic folks really


:zwaai:

Bied excuses aan voor je leugens, verdachtmakingen en smerige taal.

mark61
21-05-12, 18:49
nee, nee, nee : The bottom line is is that u were not honest

Nou doe je het gvd voor de zevende keer.

Sallahddin
21-05-12, 18:51
Nee wat ik doe dat heet spiegelen. Ik confronteer jou met jouw eigen stijl en attitude. Het lijkt je niet te bevallen.
En dat brengt ons weer terug bij de Gouden Regel waarover wij eerder communiceerden.


Ongeloofelijk verdraaing van de zaken, zeg

is dat iets typisch christelijk soms ?

denk van niet trouwens

das iets typisch Fulana , moet ik wel zeggen

Sweet dreams, Alice


Ik vroeg je eerst netjes & echt zonder bijbedoelingnen of slechte intenties ( ik was je wel aan het plagen eerst , echt , meer niet : want ik weet al dat je geen racist kunt zijn , eerlijk gezegd )

wat was jouw aantwoord al weer ?

bingo :

Je kan niet bepaalde dingen uitleggen aan semi-analfabeten

nou , zie de rest van het verhaal

Je hebt bovendien geen enkel gevoel voor humor

Mijn talloze hahahahaha waren juist bedoeld om aan te geven dat ik je aan het plagen was juist , ironisch genoeg


Tja, volgende keer : i will try to draw u a pic then

ach ....

ciao : heb ik geen zin in deze idioot onzin :zwaai:


There are enough shrinks in the country though hahahahahahahahhahaha

Firefox
21-05-12, 18:51
wat is er met je weer , pavlov's dog ?

Moet je het "gesprek " goed volgen eerst joh

Gaat je niks aan bovendien

Besides :

Ik was dat schijnheilig bitch aan het plagen ,meer niet

Jongen je hebt in dit topic minstens drie dingen laten zien, namelijk dat je sexistisch, fascistisch en vooral racistisch bent.

Fulanadetal
21-05-12, 18:51
I was just teasing u at first , hypocrit bitch

now, i am getting mad really

nee, nee, nee : The bottom line is is that u were not honest

so, be honest , cut the crap , do not hide behind silly talk as u hide behind videos, the bible ....behind " semi-analfabeten " onzin accusaties ...


Keep that mark61 mad dog of urs on leash ,otherwise , i will have to shoot the pice of shit ...hahahahahahhahaha

Ok nu word je dus echt boos. Heel interessant. Ga door, vertel me wat voel je? Waaruit maak je op dat ik de waarheid niet spreek?

Ik noem je semi-analfabeet omdat je het Engels moedwillig vervormt, en omdat je aan de woorden van anderen systematisch de slechtst mogelijke intenties toeschrijft. Je hebt dus problemen met lezen en schrijven.
Geen woord gelogen dus.

Maakt de waarheid jou boos?

mark61
21-05-12, 18:51
Keep that mark61 mad dog of urs on leash ,otherwise , i will have to shoot the pice of shit ...hahahahahahhahaha[/B]

Ook nog aan het dreigen slaan. Neem je pillen in.

mark61
21-05-12, 18:52
Ik vroeg je eerst netjes & echt zonder bijbedoelingnen of slechte intenties ( ik was je wel aan het plagen eerst , echt , meer niet : want ik weet al dat je geen racist kunt zijn , eerlijk gezegd )


Je vroeg niks. Je beweerde 7x dat ze loog.

Lieg niet zo opzichtig. Je bent al de risee hier.

Fulanadetal
21-05-12, 18:53
Ik vroeg je eerst netjes & echt zonder bijbedoelingnen of slechte intenties ( ik was je wel aan het plagen eerst , echt , meer niet : want ik weet al dat je geen racist kunt zijn , eerlijk gezegd )

wat was jouw aantwoord al weer ?

bingo :

Je kan niet bepaalde dingen uitleggen aan semi-analfabeten

nou , zie de rest van het verhaal

Je hebt bovendien geen enkel gevoel van humor

Nee dat klopt ik ben gespeend van elk rudimentair restje humor. Is dat een vereiste om hier te mogen meepraten?
Hahahaha (of zoiets)

Firefox
21-05-12, 18:53
Ongeloofelijk verdraaing van de zaken, zeg

is dat iets typisch christelijk soms ?

denk van niet trouwens

das iets typisch Fulana , moet ik wel zeggen

Sweet dreams, Alice


Ik vroeg je eerst netjes & echt zonder bijbedoelingnen of slechte intenties ( ik was je wel aan het plagen eerst , echt , meer niet : want ik weet al dat je geen racist kunt zijn , eerlijk gezegd )

wat was jouw aantwoord al weer ?

bingo :

Je kan niet bepaalde dingen uitleggen aan semi-analfabeten

nou , zie de rest van het verhaal

Je hebt bovendien geen enkel gevoel van humor

Wie gevoel voor humor heeft kan om zichzelf lachen. Jij kunt dat niet, je kunt alleen lachen om anderen.

Fulanadetal
21-05-12, 18:55
Gaat nergens meer over dus


I am no shrink , sorry


pathetic folks really


:zwaai:

Nee het is wel vrij duidelijk dat je geen psycholoog bent. Die boodschap komt goed over. Tussen alle regels.

Fulanadetal
21-05-12, 18:59
Sallah, je sessie is nog niet klaar hoor. Je hebt voor een vol uur betaald. Kom, nog even op de sofa.
Nu even rustig ademhalen. Glaasje water? Juist, dat is al beter. Goed, waar waren we gebleven.
Boosheid. Vertel erover...

Sallahddin
21-05-12, 18:59
Jij doet ook de hele tijd hahaha. Te pas en te onpas. Vooral te onpas. Het leek me goed mij aan te passen aan jouw niveau.


well, as i told u before :

those hahahahaha were meant to make u understand & see that i was teasing u , something u were such a genius to miss


shall i draw u a pic next time ? hypocrit christian amazigh Hollands haha ....bitch hahahaha

Sallahddin
21-05-12, 19:04
:lol: :lol: :lol:


Really really really weird folks


Hysterical mass-psychology, denials , insecurity , ..............hahahahhahahahah

real study cases : the one sheep following the other ...


Talk to u when u will be able to get urselves out of that hysterical trance obssession regarding my little humble person hahahahahhahahhahahahhaha


After getting mad , i see this is worth no more than a ...laugh,so

hahahhahahahaa

Fulanadetal
21-05-12, 19:06
Oei, tijd is om. Goed gesprek hoor, dit was een echte doorbraak. Volgende week dezelfde tijd?

Afgesproken.

Sallahddin
21-05-12, 19:10
Sallah, je sessie is nog niet klaar hoor. Je hebt voor een vol uur betaald. Kom, nog even op de sofa.
Nu even rustig ademhalen. Glaasje water? Juist, dat is al beter. Goed, waar waren we gebleven.
Boosheid. Vertel erover...

hahahahahahhahaha = een overduidelijk teken met betrekking tot het feit dat ik grapjes aan het maken ben

secondo :

there is really something wrong with u ,guys


Third :

Gotta go really

Go see some good qualified shrink, folks


oh, vergeten :

Fourth :

I already answered ur questions

:zwaai:

Sallahddin
21-05-12, 19:11
Oei, tijd is om. Goed gesprek hoor, dit was een echte doorbraak. Volgende week dezelfde tijd?

Afgesproken.

hahahahhahaaahahahaha

Deal

Vergeet niet mijn advies te volgen & keep ur mad Pavlov's dogs on leash


Succes & beterschap

Daaaggggg

Fulanadetal
21-05-12, 19:12
Nee Sallah, nu moet ik streng zijn. De volgende patiënt heeft ook recht op zijn tijd.

Volgende week zie ik je terug.

Sallahddin
21-05-12, 19:16
:lol:

:zwaai:

CONTRA
21-05-12, 19:34
Exactly :

But that Leven in domheid dummy cannot see what we see , i see haha

de paternaliserende neo-kolonistische uitstraling van het sinterklaasfeest is mischien te confronterend voor sommigen...

Verlicht
21-05-12, 19:37
http://img.maroc.nl/forums/images/smilies/lol.gif


I already made my case , thank u for ur confirmation haha


Bingo :

No further comment needed haha



Onderzoek je zelf maar eens. Jij weet ook best dat onze westerse maatschappij in alle opzichten op een hoger plan staat. Ik begrijp nu dat hetgene wat jou drijft in je verachting gewone ordinaire jaloezie is. De vraag is: begrijp jij het ook?

haha


Bingo : thank u very much for being dumb enough to confirm what i was saying about the inherent intrinsic western racism u just displayed here above haha


P.S.: without islam & muslims , u would be still living under those terrible barbaric Spanish inquisitions ,so, but thats another subject again

Verlicht
21-05-12, 19:38
Het wemelt hier wel van de idioten dat het wel verboden moet worden, echt hahahaaaaa

Verlicht
21-05-12, 19:45
http://www.maroc.nl/forums/islam-meer/350367-real-origin-scientific-method.html


http://www.maroc.nl/forums/islam-meer/275537-how-islamic-culture-helped-europe-out-dark-ages-patrick-skene-catling.html



MuslimHeritage.com - Discover 1000 Years of Missing History (http://www.muslimheritage.com)

1001 Inventions - Discover The Muslim Heritage In Our World | 1001 Inventions (http://www.1001inventions.com)

Verlicht
21-05-12, 19:47
de paternaliserende neo-kolonistische uitstraling van het sinterklaasfeest is mischien te confronterend voor sommigen...


wat bedoel je precies ? Ik volg je niet

leven in schoonheid
21-05-12, 19:49
Uit die tijd stamt het spreekwoord: liever Turks dan Paaps.
We haden ook de gezegde liever een raket in de tuin dan een rus in de keuken terwijl er hier ook geen rus was geweest.


Je bent wel een rund als je door zou gaan met deze soort 'discussies " met onze Leven in domheid haha
De moren hadden niets te maken met islam gehad haha zegt onze brilliante schoonheid, .................haha onder veel ander geniaal geklets van haar
je ziet het maar weer ; het kan blijkbaar nog idioter , al wemelt het van de idioten hier al : maar deze schoonheid is nieuwe records van domheid is an het breken = echt vermak haha
Maak je niet druk want ook met domheid kun je leven in schoonheid, maar nogmaals leer eens uw geschiedenis voor u zich wens te bemoeien met onze geschiedenis morekop.


haha
je bent wel een eindloos bron van vermak joh : een echt Don-Quichotte
Ik was gek op Asterix trouwens, onder ander natuurlijk
maar , schatje : Asterix & obelix zaten wel verwikkeld in strijd met de Romeinen joh haha a long time before muslim feet landed on Spanish territoy , not to mention that Asterix ...was just fiction haha with some elements of truth though
Lees of beter zoek eens op waar de Romeinen o.a tegen vochten in het oosten?


:jammer: Ze zijn de slag bij Lepanto (http://nl.wikipedia.org/wiki/Slag_bij_Lepanto)vergeten. Da's best slordig:
Ja maar een slag die maar 4 uur duurde omdat ze in een val liepen is niet echt een slag maar een fiasco.


Gedraag je je joh , wat is er met je ? zodra iemand van jou kudde kant wordt 'aangevallen "
Racist.


wat is er met je weer , pavlov's dog ?
Waarom beledig je pavlov zijn honden, arme beesten die hun leven hebben gegeven om miljarden mensen te redden van de dood.


Jij doet ook de hele tijd hahaha. Te pas en te onpas. Vooral te onpas. Het leek me goed mij aan te passen aan jouw niveau.
Kun je niet, zo laag kan een vrouw niet zinken.


Je kan maar beter stilletjes weggaan. Je bent een leugenaar, lasteraar, en zeer, zeer onbeschaafd. En dan ook nog de vrome moslim uithangen, dat is altijd de grootste grap met jou.
Denk je dat Allah niet meeleest? Nee? Dan ben je een ongelovige :lachu:
hahaha
pffff, wat kunt u op een goede manier iemand op zijn plaats zetten, ik mag me gelukkig prijzen tot uw kudde te behoren (wat dit ook mag inhouden) zolang ik maar niet hoef te loeien of melk hoef te geven.


Nee Sallah, nu moet ik streng zijn. De volgende patiënt heeft ook recht op zijn tijd.
Volgende week zie ik je terug.
Heeft u nog ruimte voor mij, want voel me zeer gespannen na mijn gespreken met Allahdin en misschien kunt u mij uitleggen hoe ik deze kwade geest weer in de lamp krijg.

Verlicht
21-05-12, 19:56
We haden ook de gezegde liever een raket in de tuin dan een rus in de keuken terwijl er hier ook geen rus was geweest.


Maak je niet druk want ook met domheid kun je leven in schoonheid, maar nogmaals leer eens uw geschiedenis voor u zich wens te bemoeien met onze geschiedenis morekop.


Lees of beter zoek eens op waar de Romeinen o.a tegen vochten in het oosten?


Ja maar een slag die maar 4 uur duurde omdat ze in een val liepen is niet echt een slag maar een fiasco.


Racist.


Waarom beledig je pavlov zijn honden, arme beesten die hun leven hebben gegeven om miljarden mensen te redden van de dood.


Kun je niet, zo laag kan een vrouw niet zinken.


pffff, wat kunt u op een goede manier iemand op zijn plaats zetten, ik mag me gelukkig prijzen tot uw kudde te behoren (wat dit ook mag inhouden) zolang ik maar niet hoef te loeien of melk hoef te geven.


Heeft u nog ruimte voor mij, want voel me zeer gespannen na mijn gespreken met Allahdin en misschien kunt u mij uitleggen hoe ik deze kwade geest weer in de lamp krijg.
:lol:


Je verdient wel de prijze van intelligentie, wijsheid, kennis , schoonheid ...zie ik .zoals geen ander hier ooit

Here comes the rain again

I wanna talk like lovers do

I wanna walk like ....

hahah


Here comes our genius Don-Quichotte : an endless source of entartainment hahahahahahhahah

Firefox
21-05-12, 19:58
http://img.maroc.nl/forums/images/smilies/lol.gif


I already made my case , thank u for ur confirmation haha


Bingo :

No further comment needed haha




haha


Bingo : thank u very much for being dumb enough to confirm what i was saying about the inherent intrinsic western racism u just displayed here above haha


P.S.: without islam & muslims , u would be still living under those terrible barbaric Spanish inquisitions ,so, but thats another subject again

Beantwoord eens een vraag: welke maatschappij is beter, de Europese of de Noord-Afrikaanse?

Verlicht
21-05-12, 20:00
:lol:

Very entertaining indeed


:zwaai:


hahahahahhahahahahahahhahahahhahahah

leven in schoonheid
21-05-12, 20:01
Beantwoord eens een vraag: welke maatschappij is beter, de Europese of de Noord-Afrikaanse?
Als ik moest kiezen zou ik liever in Afrika wonen dan hier in Nederland, de vakantie's daar bevallen mij goed, maar waarom de vraag, waarom of beter gezegt wie ben ik om te beslissen of een maatschappij beter is?

Firefox
21-05-12, 20:02
:lol:

Very entertaining indeed


:zwaai:


hahahahahhahahahahahahhahahahhahahah

Veel hahablabla, maar je durft de waarheid niet onder ogen te zien.

leven in schoonheid
21-05-12, 20:02
:lol:


Je verdient wel de prijze van intelligentie, wijsheid, kennis , schoonheid ...zie ik .zoals geen ander hier ooit

Here comes the rain again

I wanna talk like lovers do

I wanna walk like ....

hahah


Here comes our genius Don-Quichotte : an endless source of entartainment hahahahahahhahah

Schaap?

leven in schoonheid
21-05-12, 20:03
Het wemelt hier wel van de idioten dat het wel verboden moet worden, echt hahahaaaaa
Is een idee koppel een iq test aan de toelating hier op deze site....:droef:

Firefox
21-05-12, 20:04
Als ik moest kiezen zou ik liever in Afrika wonen dan hier in Nederland, de vakantie's daar bevallen mij goed, maar waarom de vraag, waarom of beter gezegt wie ben ik om te beslissen of een maatschappij beter is?

Je zou objectieve criteria kunnen aanleggen en op grond daarvan tot een vergelijking en een conclusie kunnen komen.

Verlicht
21-05-12, 20:05
Beantwoord eens een vraag: welke maatschappij is beter, de Europese of de Noord-Afrikaanse?



This genius guy does not seem to get it yet , i see : unbelievable


western cultures & western caucasian white race are far superior to the rest indeed

Thanks for allowing us to live under ur generosity , mercy , superiority , wisdom ................as ur slaves

Thanks for allowing us to live at all ....we do not deserve to live without ur permission & light

How can u ever be a racist ? no way

Firefox
21-05-12, 20:11
This genius guy does not seem to get it yet , i see : unbelievable


western cultures & western caucasian white race are far superior to the rest indeed

Thanks for allowing us to live under ur generosity , mercy , superiority , wisdom ................as ur slaves

Thanks for allowing us to live at all ....we do not deserve to live without ur permission & light

How can u ever be a racist ? no way

Ik heb het helemaal niet over het blanke ras gehad, dat is voor mij niet interessant omdat ik vind dat menselijke rassen helemaal niet bestaan. Jij denkt blijkbaar wel in die categorieën, hetgeen bewijst dat je een racist bent.

Maar ik heb nog geen antwoord gekregen, op de vraag welke maatschappij je de beste vindt, de Europese of de Noord-Afrikaanse?

Verlicht
21-05-12, 20:13
Je zou objectieve criteria kunnen aanleggen en op grond daarvan tot een vergelijking en een conclusie kunnen komen.


Dit is wel een extra ander bewijs voor het feit dat het wel wemelt van de idioten hier in deze forum helaas pindakaas

Objectieve criteria ? such as ?

Objectivity does not exist , not even at the level of exact sciences , let alone elsewhere


Anthropologists , culture psychologists , sociologists ....would crucify u if they hear u saying such non-sense , not to mention the relativists .....


Just know, silly ignorant freak , that u can never approach any culture , belief , ....via urs "objectively " simply because u view , interpret , judge , analyze , evaluate them via ur own : ur own cultures , beliefs that are not "universal " in the absolute sense , not even remotely close


Post-modernism had already sent all those "universalism, objectivity , truth " claims of modernism to Alice's wonderland by the way , if u haven't noticed just that yet

U can never approach any culture , belief ....via urs 'objectively " simply because there are no universal neutral objective true tools to do just that than those of ...islam , ironically enough , the latter as the one & only objective universal true neutral belief


Alles behoort getoetst te worden aan de bronen van islam dus , inclusief westerse denken, maatstaffen, ethiek, culturen , geloven, denkstromingnen ...............


You can therefore also not approach religious ethics via the secular ones "objectively " for example ...simply because the secular ethics are not 'universal , objective , true " in the absolute sense ...not even remotely close thus

Firefox
21-05-12, 20:17
Dit is wel een ander bewijs voor het feit dat het wel wemelt van de idioten hier in deze forum helaas pindakaas

Objectieve criteria ? such as ?

Objectivity does not exist , not even at the level of exact sciences , let alone elsewhere


Anthropologists , culture psychologists ....would crucify u if they hear saying such non-sense , not to mention the relativists .....


Just know, silly , that u can never approach any culture , belief , ....via urs "objectively " simply because u view , interpret , judge , analyze , evaluate them via ur own : ur own cultures , beliefs that are not "universal " in the absolute sense , not even remotely close


Post-modernism had already sent all those "universalism, objectivity , truth " claims of modernism to Alice's wonderland by the way

U can never approach any culture , belief ....via urs 'objectively " simply because there are no universal neutral objective true tools to do just that than those of ...islam , ironically enough , the latter as the one 7 only objective universal true neutral belief


Alles behoort getoetst te worden aan de bronen van islam dus , inclusief westerse denken, maatstaffen, ethiek, culturen , geloven, denkstromingnen ...............


You can therefore also not approach religious ethics via the secular ones for example ...

Goed in zekere zin heb je gelijk, objectieve criteria aanleggen is moeilijk. Laten we dan maar subjectieve criteria aanleggen. Welke maatstaven wil jij gebruiken om te bezien welke maatschappij de beste is?

leven in schoonheid
21-05-12, 20:19
Je zou objectieve criteria kunnen aanleggen en op grond daarvan tot een vergelijking en een conclusie kunnen komen.
Ja maar dat kun je niet, namelijk zou ik hier een oud vrouwtje zien lopen met een takkenbos, zou ik er schande van spreken en daar zet je het moedertje op de achterbank de takkenbos in de laadbak en je brengt haar thuis.
Het leven is verschillend, hier is alles jachtig daar rustig, behalve in casablanca.
Hier praat iedereen over het geloof daar niemand, hier ben je als blanke uitschot, daar een vriend, nee dan kun je geen objectieve conclusie trekken, dan ben je al bevooroordeeld, maar wel positief.

Verlicht
21-05-12, 20:21
Ik heb het helemaal niet over het blanke ras gehad, dat is voor mij niet interessant omdat ik vind dat menselijke rassen helemaal niet bestaan. Jij denkt blijkbaar wel in die categorieën, hetgeen bewijst dat je een racist bent.

Maar ik heb nog geen antwoord gekregen, op de vraag welke maatschappij je de beste vindt, de Europese of de Noord-Afrikaanse?



You still do not get it he

ok, westerse maatschappijen zijn wel superieur aan de rest , westerse maatschappijen als het produkt van westerse verlichting , westerse verlichting die werd uitgevonden gepraktiseerd & verder ontwikkeld door de Europese blanke ras = de laatste is ook wel superieur aan de ander rassen ....


(Rassen bestaan wel , dummy )

Firefox
21-05-12, 20:25
You still do not get it he

ok, westerse maatschappijen zijn wel superieur aan de rest , westerse maatschappijen als het produkt van westerse verlichting , westerse verlichting die werd uitgevonden gepraktiseerd & verder ontwikkeld door de Europese blanke ras = de laatste is ook wel superieur aan de ander rassen ....


(Rassen bestaan wel , dummy )

Ik ben het helemaal met je eens, behalve het vetgedrukte.

Verlicht
21-05-12, 20:25
God...


This is too much stupidity, ignorance .......................for me to handle ...............

There still exist people like these in this century who talk this above mentioned way : amazing

How is that possible ?

They should not have survived the last century , those "ideas, mental images , stereotypes ...ignorance , stupidity ,vulgarity, populism, simplism ..." of theirs at least

Verlicht
21-05-12, 20:26
Ik ben het helemaal met je eens, behalve het vetgedrukte.

haha

Ongeloofelijk

het vetgedrukte is de logisch consequentie van de eerste ,dummy: of je het eens zou zijn met dat allemaal of niet

Firefox
21-05-12, 20:29
haha

het vergedrukte is de logisch consequentie van de eerste ,dummy

Nee hoor, jij denkt alleen maar in racistische categorieën. Er zijn nog tal van mogelijke verklaringen te bedenken. Ga maar eens te rade bij de verschillende takken van wetenschap.

Verlicht
21-05-12, 20:30
Goed in zekere zin heb je gelijk, objectieve criteria aanleggen is moeilijk. Laten we dan maar subjectieve criteria aanleggen. Welke maatstaven wil jij gebruiken om te bezien welke maatschappij de beste is?

haha


I wanna scream out loud :

If 'superior " societies would produce such 'superior intelligent decent wise funny ...." people like u "seem to be " , i do not wanna have any single part of it in those societies hahahahahhahahahah

Firefox
21-05-12, 20:35
haha


I wanna scream out loud :

If 'superior " societies would produce such 'superior intelligent decent wise funny ...." people like u "seem to be " , i do not wanna have any single part of it in those societies hahahahahhahahahah


Ik ehb het niet over me zelf hoor, wel over jou. Ik vind je zielig, met je eeuwige minderwaardigheidscomplex.

Verlicht
21-05-12, 20:36
Nee hoor, jij denkt alleen maar in racistische categorieën. Er zijn nog tal van mogelijke verklaringen te bedenken. Ga maar eens te rade bij de verschillende takken van wetenschap.


haha waaaooo

He talks about ...science

This guy does

This guy that accepts the silly stupid outdated racist "hypothesis " concerning the 'superiority " of western societies cultures , but does not accept the logical conclusion of that silly hypothesis he did accept , ironically enough ....hahaha


By God , ur society & culture are so 'superior " that they produce such stupid lunatics like urself :

talking to u would be a serious threat to my sanity hahah

Bye : i have had enough i can handle no more : too much stupidity for me to handle

:zwaai:

Verlicht
21-05-12, 20:38
Ik ehb het niet over me zelf hoor, wel over jou. Ik vind je zielig, met je eeuwige minderwaardigheidscomplex.



hahah


waaoaooo


God...this is insane ...........

Firefox
21-05-12, 20:39
haha waaaooo

He talks about ...science

This guy does

This guy that accepts the silly stupid outdated racist "hypothesis " concerning the 'superiority " of western societies cultures , but does not accept the logical conclusion of that silly hypothesis he did accept , ironically enough ....hahaha


By God , ur society & culture are so 'superior " that they produce such stupid lunatics like urself :

talking to u would be a serious threat to my sanity hahah

Bye : i have had enough i can handle no more : too much stupidity for me to handle

:zwaai:




Oh, ja dat was ik even vergeten, wetenschap is exclusief jouw terrein en jij bent precies op de hoogte van de vorderingen van alle wetenschappen. Neem me dit affront alsjeblieft niet kwalijk.

Verlicht
21-05-12, 20:58
Oh, ja dat was ik even vergeten, wetenschap is exclusief jouw terrein en jij bent precies op de hoogte van de vorderingen van alle wetenschappen. Neem me dit affront alsjeblieft niet kwalijk.

My friend, u are too unbelievable , 2 weird , 2 stupid , 2 simplistic populistic , 2 ignorant ....to be true , sorry , no offense


It's people like urself among the dumb masses that easily get involved in & manipulated by mass-murders ' propaganda ..........ethnic cleansing ..racism ....fascism...............nazism...

u are the superior race , the superior cultures, the superior societies ....the rest are sub-human : does that ring a certain bell in ur silly head : does that not sound like nazism, fascism, ............? God...


No wonder that many US soldiers who dared to desert the war in Irak for example used to tell the chilling tale of the US military training that considered the Irakis as sub-humans : easy to kill them then that way :

those soldiers said that they were trained to consider the Irakis as sub-humans ....

that's no coincidence : thats the result of ur western "superiority " education brainwash ,mental conditioning at work

U gotta try to do something about just that ,may God help u

Firefox
21-05-12, 21:21
My friend, u are too unbelievable , 2 weird , 2 stupid , 2 simplistic populistic , 2 ignorant ....to be true , sorry , no offense


It's people like urself among the dumb masses that easily get involved in & manipulated by mass-murders ' propaganda ..........ethnic cleansing ..racism ....fascism...............nazism...

u are the superior race , the superior cultures, the superior societies ....the rest are sub-human : does that ring a certain bell in ur silly head : does that not sound like nazism, fascism, ............? God...


No wonder that many US soldiers who dared to desert the war in Irak for example used to tell the chilling tale of the US military training that considered the Irakis as sub-humans : easy to kill them then that way :

those soldiers said that they were trained to consider the Irakis as sub-humans ....

that's no coincidence : thats the result of ur western "superiority " education brainwash ,mental conditioning at work

U gotta try to do something about just that ,may God help u

Ik zie het al weer, je vlucht in de grote woorden, de vette letters en de karikaturen. Je bewijst er mee dat deze discussie voor jou te hoog gegrepen is.

leven in schoonheid
21-05-12, 21:46
Ik zie het al weer, je vlucht in de grote woorden, de vette letters en de karikaturen. Je bewijst er mee dat deze discussie voor jou te hoog gegrepen is.
Deze discussie of discussies in het algemeen?
Vet gedrukt betekend schreeuwen en in een discussie schreeuwt men niet.

Joesoef
21-05-12, 21:57
Racisme nodigt uit tot schelden, disrespect, laster en wat al niet meer, schijnt. Vandaar maar slotje.