PDA

Bekijk Volledige Versie : nieuws Minister met onfatsoenlijke vrouwen op de foto



MissAngie
23-05-12, 22:25
15494

Een foto, die gemaakt is tijdens de Auto Expo 2012 waarop de Marokkaanse minister van Verkeer en Waterstaat staat afgebeeld, is met forse kritiek ontvangen. Op de foto staat minister Aziz Rabbah afgebeeld met twee schaars geklede gastvrouwen op het evenement in Casablanca.

Marokkaanse burgers vragen zich op de sociale media af of dit wel kan. Het past namelijk niet in het plaatje van een ‘islamitische minister’ en het past niet bij de waarden en normen waar een minister voor zou moeten staan. Bovendien zou het imago van de minister geschaad zijn.

De scheidslijn tussen tolerantie en islamitische regels is soms moeilijk te trekken voor de regering, en al eerder is premier Benkirane ook in opspraak gekomen bij een soortgelijke situatie. Die kreeg toen een ‘wangkus’ bij de Amerikaanse ambassadeur.

Oordeel zelf: http://t1.hespress.com/files/rebbahgirls_272691914.jpg

Charlus
23-05-12, 23:11
onfatsoenlijke vrouwen
http://t1.hespress.com/files/rebbahgirls_272691914.jpg
Een foto, die gemaakt is tijdens de Auto Expo 2012 waarop de Marokkaanse minister van Verkeer en Waterstaat staat afgebeeld
Onfatsoenlijke vrouwen :hihi:
Het concept daarentegen van mooie vrouwen als marketingmiddel is wèl onfatsoenlijk maar al zo ingeburgerd dat niemand er bij stil staat.

Samir75017
24-05-12, 00:15
To turn women into marketing objects is more a western concept. It is unusual within Islamic societies - it is against Muslim values.

Bofko
24-05-12, 02:22
To turn women into marketing objects is more a western concept.
No, it's not , flapdrol.


it is against Muslim values.
It is against any values , flapdrol.

Firefox
24-05-12, 07:46
Onfatsoenlijke vrouwen :hihi:
Het concept daarentegen van mooie vrouwen als marketingmiddel is wèl onfatsoenlijk maar al zo ingeburgerd dat niemand er bij stil staat.

Is dat echt onfatsoenlijk? Waarom eigenlijk?

Firefox
24-05-12, 07:47
No, it's not , flapdrol.


It is against any values , flapdrol.


Met welke waarden is dat in strijd?

Charlus
24-05-12, 13:49
Is dat echt onfatsoenlijk? Waarom eigenlijk?
Een hele wereld van stuitendheid, helaas lastig om dan niet te vervallen in ouderwetse feministische retoriek.
De foto is heel mooi. Je ziet dus een meute kerels, de consumenten, en de lekkere hapjes, bestaand uit lekkere hapjes torsende meisjes die zelf ook expliciet als lekkere hapjes worden gepresenteerd. Vrouwen zijn consumptieartikelen, dingen, dat is de boodschap. Vrouwen en auto's: lekkere dingen. Hot! Niet voor niets zijn de meisjes in het rood. Dat ze daar vrijwillig staan, doet niets af van de stuitendheid, draagt er eerder aan bij.

Firefox
24-05-12, 14:59
Een hele wereld van stuitendheid, helaas lastig om dan niet te vervallen in ouderwetse feministische retoriek.
De foto is heel mooi. Je ziet dus een meute kerels, de consumenten, en de lekkere hapjes, bestaand uit lekkere hapjes torsende meisjes die zelf ook expliciet als lekkere hapjes worden gepresenteerd. Vrouwen zijn consumptieartikelen, dingen, dat is de boodschap. Vrouwen en auto's: lekkere dingen. Hot! Niet voor niets zijn de meisjes in het rood. Dat ze daar vrijwillig staan, doet niets af van de stuitendheid, draagt er eerder aan bij.

Ik vind mooie vrouwen niet stuitend, ook niet als ze naast een mooie auto staan.

Samir75017
24-05-12, 16:21
The biggest threat for the Muslim World is its westernization.

Reason why the Arab Spring has led (and is still leading) to an Islamic political awakening.

See how Westerners have turned the - initially - very traditional Marrakesh into a city of "debauchery" and moral decadence.

Eke
24-05-12, 17:39
De combinatie handel en prikkelende kleding is versluierend !!!!

En vergeet die koekjes niet :cool:



Je hebt Westers en Westers, Samir. Even een opfrissertje !

Samir75017
24-05-12, 19:04
Je hebt Westers en Westers

Can you develop a bit ?

Eke
24-05-12, 20:12
Can you develop a bit ?

Hoe minder je je in zo'n ruim begrip verdiept hebt, hoe makkelijker het wordt om erover in algemene termen te praten.

"Die" moslims, "Het" Westen.... Alles is 1 pot nat.

Fulanadetal
24-05-12, 20:44
Een lange wollen onderbroek. Dat lijkt me nog eens prikkelend.

Fulanadetal
24-05-12, 20:47
Ik vind het een heel trieste foto. Zo geposeerd, met van die zure ongelukkig kijkende mannen.
Wat voegen die vrouwen toe? Wat is de boodschap naar de kijker?

Samir75017
24-05-12, 20:51
Hoe minder je je in zo'n ruim begrip verdiept hebt, hoe makkelijker het wordt om erover in algemene termen te praten.

"Die" moslims, "Het" Westen.... Alles is 1 pot nat.

Well, you cannot deny that there are core ethical values within Western societies.

In this case, materialism and individualism.

Consequences are what we can see on the above photograph.

Charlus
24-05-12, 21:02
Ik vind mooie vrouwen niet stuitend, ook niet als ze naast een mooie auto staan.
Net als Samir75017 voel ik mij meer geroepen tot het hogere.

Firefox
24-05-12, 21:22
Net als Samir75017 voel ik mij meer geroepen tot het hogere.

Ja, dat dacht ik ook al. Ik kan met mijn wereldse gevoelens van bewondering voor knappe vrouwen en mooie auto's natuurlijk helemaal niet aan jullie tippen.http://img.maroc.nl/forums/images/smilies/roken.gif

Firefox
24-05-12, 21:25
Ik vind het een heel trieste foto. Zo geposeerd, met van die zure ongelukkig kijkende mannen.
Wat voegen die vrouwen toe? Wat is de boodschap naar de kijker?

Inderdaad, sneue types die mannen, maar wie kijkt daar nou naar? Ik niet in ieder geval.

Eke
24-05-12, 22:27
.

In this case, materialism and individualism.



Ik zie het begrip "verleiding" terug in die foto.

Voor auto's en vrouwen lopen over de hele wereld mensen warm.Als het hun fantasie maar prikkelt.
Een auto hebben is trouwens niet per definitie materialistisch.



En individualisme ? Waar zie jij individualisme in deze foto, Samir ?

Joesoef
25-05-12, 00:34
Zonder onfatsoenlijke mannen zouden er geen onfatsoenlijke vrouwen zijn. Aangezien mannen sterker zouden zijn dan vrouwen (zou) is het dus uptothe mannen om het goed te maken.

BoerHarms
25-05-12, 07:47
The biggest threat for the Muslim World is its westernization.

Reason why the Arab Spring has led (and is still leading) to an Islamic political awakening.

See how Westerners have turned the - initially - very traditional Marrakesh into a city of "debauchery" and moral decadence.

Is eigen schuld, dan moet je in de Muslim World alle communicatie apparatuur verbieden, een totale import voor alles wat westers is. Een export van Moslims naar het Westen verbieden, De moslims die maar iets westers wil gelijk keihard straffen, mischien wel een nieuwe wetgeving aanpassen.
Alle moslims die in het westen wonen, de toegang to de moslimwereld weigeren, beter verstoten.

Alle figuren met jouw gedachte gang per direct terughalen naar de Muslim World.

Ik denk als straks de Arab Spring misschien wel aan de macht komen, dit tot uitvoer laat komen.

Door het weghalen van alle comminicatie middelen en de mensen dom blijven houden krijg je vanzelf weer het idee dat er geen westerse wereld meer bestaat. Dan is jouw ideologie ook weer gewaarborgd.

Trouwens, wees blij dag je in het westen bent en je de vrijheid hebt het westen te bekritiseren, zou je in de Muslim World wonen en op een dag dat system uitvoerig bekritiseren dan wordt Samir meteen door gummetje uitgevlakt alsof ie nooit bestaan heeft.

BoerHarms
25-05-12, 08:07
Ik ben nu in Pattaya, Thailand, het Sodomen Gomora , volgens de Bijbel, ja ik kom er al wat jaren,

Wat me opvalt dat de Arabische World hier steeds meer groeit, hoerententen,bierbars waar de arabische muziek luid ten gehore gebracht wordt, steeds meer gelegenheden waar je veel arabische mannen met schaars geklede dames aan de fles met slang zitten. Steeds meer arabische mannen ontdekken deze wereld. Het lijkt we of sommige hoeren wijken langzaam door de Arabische Liga overgenomen. Ja ook hebben zij hebben de verfelijke wereld gevonden.

Maar trouwens, er zijn genoeg asiatische vrouwen in de muslim wereld te vinden, vaak als sexslavin gehouden,



Af en toe heb ikzo idee dat het grote deel van de moslims zeer naief zijn en denkt dat elk moslim braaf volgens de koran leeft. Maar kom je echer in steden zoals Sodomen Gomorra , danweet je echter wel beter.

De christen zijn over het algemeen niet zo naief, die weten drommels wat er onder de christen afgespeelt in zulke steden

.Maar ja Allah is machtig, maar kan echter ook niet alles zien.

super ick
25-05-12, 08:42
Wat zitten die pakken van zo'n beetje alle mannen op die foto slecht zeg. Stropdassen strikken kunnen ze ook al niet en wat zien die koekjes van die meisjes er heerlijk uit!