PDA

Bekijk Volledige Versie : 'Sluit homo's op in kooien en laat hen uitsterven'



Marsipulami
24-05-12, 17:17
Predikant choqueert: 'Sluit homo's op in kooien en laat hen uitsterven'
donderdag 24 mei 2012, 14u36 Bron: new york daily news


Youtube, Catawba Valley Citizens Against Hate

Enkele uitspraken van de Amerikaanse predikant Charles Worley hebben de hele wereld in shock achtergelaten. De man stelt in een preek voor om alle homo's en lesbiennes op te sluiten in een ijzeren kooi en hen te laten uitsterven. In een adem noemt hij president Obama (die zich onlangs uitsprak voor het homohuwelijk) een babymoordenaar en homolover.


Eerder deze week kondigde Charles Worley, een predikant uit North-Carolina, nog aan dat hij de goede oude tijd mist, toen homo's nog werden opgeknoopt in een boom. Amper twee dagen later gaat een video van de man, waarin hij al even choquerende uitspraken over holebi's de wereld instuurt, de hele wereld rond.

De video werd opgenomen op 13 mei 2012, vier dagen nadat president Obama zich uitsprak voor het homohuwelijk. En die beslissing ligt de predikant zwaar op de maag, zo blijkt: 'We zouden homo's en lesbiennes moeten opsluiten in kooien. We beveiligen de kooien met een elektrisch geladen prikkeldraad en gooien hen af en toe wat eten naar het hoofd. Uiteindelijk zullen ze op die manier wel uitsterven. Weet je waarom? Ze kunnen zich toch niet voortplanten!'

Daarna geeft hij ook president Obama nog een extra veeg uit de pan. 'Iemand vroeg me onlangs voor wie ik ga stemmen bij de volgende presidentsverkiezingen. Wel, ik ga zeker niet stemmen voor een babymoordenaar en homolover', roept Worley.

Protest

De uitspraken van de predikant stuiten in de hele wereld op groot verzet. Komende zondag wordt een grote manifestatie tegen de man gepland. Honderden manifestanten zullen aanwezig zijn op een locatie die nog niet werd prijsgegeven. Bovendien wordt op het internet druk gediscussieerd over de uitspraken. 'Of je nu holebi bent of niet, deze soort uitspraken zijn op zich sowieso gevaarlijk en schadelijk', aldus de Catawba Valley Citizens Against Hate, de groep die de video online zette.

Bekijk de preek van Worley hier


http://www.youtube.com/watch?v=d2n7vSPwhSU

mrz
24-05-12, 17:28
Zucht.... Zet 2 eenden in een kooi en ze worden homo. Laat hem lekker zelf in een kooi gaan zitten. Of laat hem robot worden die geen paradoxen mag bedenken. Dat lijkt me helemaal een goede.

PS: Ik ben ook tegen mannelijke homo's. Vooral omdat ik zelf vaak voor homo uitgemaakt wordt en dat niet fijn vindt. HAha..... ook weer paradox zou je kunnen denken maar ik ben geen homo. Ik ben wel te lief voor vrouwen. Dat dan weer wel.

En ik vond vandaag die mensen die me "heilige? nee homo." noemden ook wel lief ergens ze hebben geen idee. Noem mij maar lekker homo en laat mij aub weer ietsje meer gevoelens voor vrouwen voelen. (Nee niet ipv mannen maar ipv dat ik een robot ben zonder gevoelens die alleen maar "dode" mensen om zich heen ziet....)

Zo. Sluit alle mensen die te lieve mannen homo noemen dus maar lekker op in een kooi vol met homo's, kijken hoe ze dan piepen.

Fulanadetal
24-05-12, 19:32
Als homoseksualiteit erfelijk is, en daar schijnen aanwijzingen voor te zijn, en als je een predikant bent die wil dat homo's uitsterven, dan moet je voor het homo-huwelijk zijn. Lijkt mij.

Wat een rare man.

BoerHarms
25-05-12, 05:30
Zucht.... Zet 2 eenden in een kooi en ze worden homo. Laat hem lekker zelf in een kooi gaan zitten. Of laat hem robot worden die geen paradoxen mag bedenken. Dat lijkt me helemaal een goede.


ach, misschien zit ie nog zelf in de kast, de beste verdediging is nog altijd de aanval.

wie weet heeft de prediker zelf homo gevoelens en omdat maar te verbergen zet die de aanval in tegen de homo om iedere verdachtswijzing naar het land der fabelen kan verwijzen.







PS: Ik ben ook tegen mannelijke homo's. Vooral omdat ik zelf vaak voor homo uitgemaakt wordt en dat niet fijn vindt. HAha..... ook weer paradox zou je kunnen denken maar ik ben geen homo. Ik ben wel te lief voor vrouwen. Dat dan weer wel.

En ik vond vandaag die mensen die me "heilige? nee homo." noemden ook wel lief ergens ze hebben geen idee. Noem mij maar lekker homo en laat mij aub weer ietsje meer gevoelens voor vrouwen voelen. (Nee niet ipv mannen maar ipv dat ik een robot ben zonder gevoelens die alleen maar "dode" mensen om zich heen ziet....)

Zo. Sluit alle mensen die te lieve mannen homo noemen dus maar lekker op in een kooi vol met homo's, kijken hoe ze dan piepen.







:). :roken: homos zijn ook lief voor vrouwen, maar dan op een andere wijze.:cool:

Trouwens je heb vele goed uitziende homo, laten de hetreo maar blij zijn, dan is de concurentie met de vrouwen minder :handbang:

Volgens mij spoort die geestelijke gehandicapt persoon niet zo,:melk:

Eke
25-05-12, 09:02
citaat van die man :" De Bijbel is er tegen, God is er tegen en Ik ben ertegen....."

Even jezelf op een hoger voetstuk plaatsen :haha:

CONTRA
25-05-12, 10:27
wie weet heeft de prediker zelf homo gevoelens


dat zit er dik in

BoerHarms
25-05-12, 10:52
citaat van die man :" De Bijbel is er tegen, God is er tegen en Ik ben ertegen....."

Even jezelf op een hoger voetstuk plaatsen :haha:


hij staat nog zelfs boven God, eigenlijk veroordeelt ie Gods creatie.

BoerHarms
25-05-12, 10:55
dat zit er dik in

Dus eigenlijk is hij dan een geestelijke gehandicapte pis nicht.


oops geestelijk gehandicapt niet verwarren verstandelijk gehandicapt. Verstandelijk gehandicapten houden van iedereen ongeacht, ras,geloof en geaardheid

Malcolm.X
25-05-12, 18:48
Homo's zijn ziek en moeten behandeld worden.

BoerHarms
26-05-12, 02:35
Homo's zijn ziek en moeten behandeld worden.


ik zie het al, jouw kennis reikt ook al niet verder als die primitive rel nicht

jang0201
26-05-12, 08:37
Homo's zijn ziek en moeten behandeld worden.

Als er 1 behandeld moet worden ben jij het wel met die achterlijke religie van je!

bi_idni_allaah
26-05-12, 09:23
Hahaha

Malcolm.X
26-05-12, 19:36
Als het zo door gaat met die vrijheid hebben we over een poosje pedo parades.
Kapitalistische, satanistische democratische levenstijl heeft mensen weer de stenen tijdperk ingegooid.

Zoals de volkeren hen voor zijn gegaan wachten deze ook op hun bestraffing.


http://www.youtube.com/watch?v=pNX7225ZNZo

BoerHarms
27-05-12, 02:27
Als het zo door gaat met die vrijheid hebben we over een poosje pedo parades.
Kapitalistische, satanistische democratische levenstijl heeft mensen weer de stenen tijdperk ingegooid.

Zoals de volkeren hen voor zijn gegaan wachten deze ook op hun bestraffing.


http://www.youtube.com/watch?v=pNX7225ZNZo


Gelukkig jochie, dat jij de vrijheidheid heb om dat te mogen zeggen.

Trouwens pedo parades gaan te ver, maar ook Nederland zoals vele landen over de gehele wereld, ongeacht geloof kennen pedos. Kijk maar naar klokkenluideronline. Vaak in hele hoge posities.
Maar daar hoor je onze prediker niet over, maar ja misschien behoort deze prediker, net zoals vele geestelijken ook tot,deze groep


En effe terug to komen op homos

Een 100% Heterosexuele man interreseert absoluut niet wat 2 homosexuelen tussen de lakens doen.

Maar gezien jouw opmerking.........

(leen)
27-05-12, 11:42
Als het zo door gaat met die vrijheid hebben we over een poosje pedo parades.
Kapitalistische, satanistische democratische levenstijl heeft mensen weer de stenen tijdperk ingegooid.

Zoals de volkeren hen voor zijn gegaan wachten deze ook op hun bestraffing.


http://www.youtube.com/watch?v=pNX7225ZNZo

Ik zie dat je het goed voor hebt met de vrijheid.