PDA

Bekijk Volledige Versie : Sharia4Belgium schoffeert Nederlanders



12many
26-05-12, 11:49
Sharia4Belgium schoffeert Nederlanders AMSTERDAM -

De moslimfundamentalisten van Sharia4Belgium hebben vrijdagmiddag tijdens een soort persconferentie midden op de Dam het gehele Nederlandse volk geschoffeerd. Het vrijheidsmonument is volgens de salafisten niets meer dan het middelpunt van “de as van het kwaad” waaromheen “alle perversiteiten zich verzamelen.”

Bij de eerste zonnige dagen van het jaar, laat het Nederlandse volk zich volgens de haatbaarden direct gaan door zich klem te zuipen en te prostitueren. De groep, die in Amsterdam is omdat ze is uitgenodigd zaterdag te spreken op een bijeenkomst, bedreigde ook PVV-leider Geert Wilders met de dood. Die zou hetzelfde lot wachten als de vermoorde cineast Theo van Gogh.

PVV-kamerlid Joram van Klaveren zal vragen stellen over de uitspraken aan minister Ivo Opstelen van Justitie. Die werd zelf overigens ook dreigend toegesproken. “De minister mag naar de hel”, riep prediker Abu Imran. Opstelten waarschuwde Imran eerder deze week dat hij wel eens zou kunnen worden opgepakt en uitgeleverd aan Marokko, waar hij nog een celstraf van 2 jaar moet uitzitten wegens handel in verdovende middelen.

Tijdens de toespraak deed zich nog een ander incident voor. Terwijl de haatpredikers vrij hun doodsbedreigingen konden uiten, werd een betoger werd opgepakt omdat hij de salafisten het spreken onmogelijk wilde maken.

De PVV wil dat de groep wordt verboden. De man die de doodsbedreiging uitte moet bovendien worden vervolgd en zo nodig het land worden uitgezet, aldus de PVV.

BoerHarms
26-05-12, 12:21
oppakken en deportatie naar de zandbak

cummonisto
26-05-12, 12:47
De telegraaf, is een zionistische rechts-extremistisch leugenaars krant. verbieden die handel

Eke
26-05-12, 14:23
1) het aantal Nederlanders. Voor het gemak : 17.000.000

1 procent daar van is 170.000

-zijn er zoveel hoeren ? Meer dan in het land van de opa's en oma's van die Belsen ?
Zoeveeeel ?


Welnee....ze overdrijven stierlijk. "Het" nederlandse volk :hihi:

-er is toch wel een verschil tussen bierbuikdrinken (dan kom je klem te zitten vanbinnen), comazuipers (zeer ongewenst), dronkenlappen en iemand die wat drinkt en niet over de grens gaat.
De eerste 3 soorten hebben een probleem.
Maar dat is hoeveel procent van "het" nederlandse volk ?


Kortom, ze kunnen dit niet hardmaken in diskussies.

2. Geert Wilders met de dood bedreigen.

-Dat is stemmenwinst voor de PVV.
-Moslims kunnen zich plaatsvervangend schamen
-Anti-moslimsentimenten worden gevoed en dat is ook een slechte zaak.



Het ziet er naar uit dat deze jongens/mannen te weinig hun denken laten stalen door diskussies op Maroc.nl :haha:

Maar ff serieus...ze werken zichzelf wel zo in de nesten met dit soort 'tactieken'.

Verlicht
26-05-12, 17:39
zo, de "moraal " van deze onzinnig verhaal is dat mensen die zouden strijden tegen haatzaaiers wel haatzaaiers zouden zijn op hun beurt

mmmhhh

Strijders tegen nazisme, fascisme ...zijn dus wel nazis , fascisten ...


wat is dit voor idioot gelul

Verlicht
26-05-12, 17:40
De telegraaf, is een zionistische rechts-extremistisch leugenaars krant. verbieden die handel

De telegraaf is de NLse versie van de VS Fox niews haha

Verlicht
26-05-12, 17:45
Sharia4Belgium schoffeert Nederlanders AMSTERDAM -

De moslimfundamentalisten van Sharia4Belgium hebben vrijdagmiddag tijdens een soort persconferentie midden op de Dam het gehele Nederlandse volk geschoffeerd. Het vrijheidsmonument is volgens de salafisten niets meer dan het middelpunt van “de as van het kwaad” waaromheen “alle perversiteiten zich verzamelen.”

Bij de eerste zonnige dagen van het jaar, laat het Nederlandse volk zich volgens de haatbaarden direct gaan door zich klem te zuipen en te prostitueren. De groep, die in Amsterdam is omdat ze is uitgenodigd zaterdag te spreken op een bijeenkomst, bedreigde ook PVV-leider Geert Wilders met de dood. Die zou hetzelfde lot wachten als de vermoorde cineast Theo van Gogh.

PVV-kamerlid Joram van Klaveren zal vragen stellen over de uitspraken aan minister Ivo Opstelen van Justitie. Die werd zelf overigens ook dreigend toegesproken. “De minister mag naar de hel”, riep prediker Abu Imran. Opstelten waarschuwde Imran eerder deze week dat hij wel eens zou kunnen worden opgepakt en uitgeleverd aan Marokko, waar hij nog een celstraf van 2 jaar moet uitzitten wegens handel in verdovende middelen.

Tijdens de toespraak deed zich nog een ander incident voor. Terwijl de haatpredikers vrij hun doodsbedreigingen konden uiten, werd een betoger werd opgepakt omdat hij de salafisten het spreken onmogelijk wilde maken.

De PVV wil dat de groep wordt verboden. De man die de doodsbedreiging uitte moet bovendien worden vervolgd en zo nodig het land worden uitgezet, aldus de PVV.


De rollen zijn dus weer omgekeerd : De PVV under attack, niet moslims door de PVV haha


Die fascist wilders had zijn gang lekker kunnen gaan al die jaren

zo , waaroom mogen deze moslims niet hun gang lekker gaan dan op hun beurt ?

Gelijk -rechten , gelijk-behandeling dus

of : koekje van eigen deeg

Verlicht
26-05-12, 17:48
koekje van eigen deeg

leven in schoonheid
26-05-12, 17:51
zo, de "moraal " van deze onzinnig verhaal is dat mensen die zouden strijden tegen haatzaaiers wel haatzaaiers zouden zijn op hun beurt

mmmhhh

Strijders tegen nazisme, fascisme ...zijn dus wel nazis , fascisten ...


wat is dit voor idioot gelul

Heb jij gehoord wat deze mongolen zeiden over ons vrijheidsbeeld op de dam?
Gewoon oppakken en hup weg er mee

Eke
26-05-12, 17:59
koekje van eigen deeg

Niet hetzelfde deeg, Verlicht. Zit beetje cyaankali in !

Wilders kan aangebrande koekjes bakken, rijp voor de vuilnisbak, maar hij maakt geen doodsbedreigingen.

Verlicht
26-05-12, 18:02
Heb jij gehoord wat deze mongolen zeiden over ons vrijheidsbeeld op de dam?
Gewoon oppakken en hup weg er mee


(Ik dacht dat je een moslima was of niet ?) gek is dat

wie zijn ons ?

Das maar een beeld ,ben je een fetishist soms ? haha


Aan de ander hand , waaroom mocht wilders wel zeggen wat ie zei dan & deze mensen niet ?


P.S.: Mongolen zijn of gehandikapten of het betreft een nationaliteit of volk

das zeker geen scheldwoord

Verlicht
26-05-12, 18:03
Niet hetzelfde deeg, Verlicht. Zit beetje cyaankali in !

Wilders kan aangebrande koekjes bakken, rijp voor de vuilnisbak, maar hij maakt geen doodsbedreigingen.

ach...de telegraaf is zeer ongeloofwaardig joh

Fulanadetal
26-05-12, 18:05
Baarddragers worden al een tijd bedreigd.


http://www.youtube.com/watch?v=8c07k1KtasE

Verlicht
26-05-12, 18:07
Nogmaals :

koekje van eigen deeg

wie haat zaait , zal haat oogsten dus

fascist wilders & deze moslims verdienen elkaar wel dus

Eke
26-05-12, 18:08
ach...de telegraaf is zeer ongeloofwaardig joh

De krant mag niet zomaar doodsbedreigingen in iemands mond leggen. Ze kan dan vervolgd worden.

Dus ik denk -jammergenoeg- dat het klopt, Verlicht......





@Fula, ik wacht met de baardmijt even tot na het eten :)

Verlicht
26-05-12, 18:10
Haatzaaibaarden vind ik wel een uiterst denigrerend hypocriet kwalificatie

om maar te zwijgen over die ongegrond generalisatie

Hoe moeten we fascist wilders & co noemen dan ? haatzaaikapsels ? haha

Verlicht
26-05-12, 18:12
De krant mag niet zomaar doodsbedreigingen in iemands mond leggen. Ze kan dan vervolgd worden.

Dus ik denk -jammergenoeg- dat het klopt, verlicht......


I do not believe what the telegraaf says

It takes less than death to kill a human being , darling

fascist wilders & co had therefore "killed " so many muslims

Verlicht
26-05-12, 18:22
To be completely honest :


why should i give a shit if fascist wilders is threatened with death or not , or even if he actually gets killed , he seems to have asked for it ,do not know, his problem , not mine

I can have no sympathy for the bastard or for any other fascist for that matter , let alone stand up for him , or condemn / condone anything against him

I , personally , would not do such a thing or condone it & would neither mourn his death nor celebrate it if he gets killed .........................

Verlicht
26-05-12, 18:24
Did anyone of u , guys , mourn the death of Hitler ? or shed a tear about him ?

leven in schoonheid
26-05-12, 18:32
(Ik dacht dat je een moslima was of niet ?) gek is dat

wie zijn ons ?

Das maar een beeld ,ben je een fetishist soms ? haha


Aan de ander hand , waaroom mocht wilders wel zeggen wat ie zei dan & deze mensen niet ?


P.S.: Mongolen zijn of gehandikapten of het betreft een nationaliteit of volk

das zeker geen scheldwoord

Nee ik ben geen van de dingen waar gij mij van beschuldigd en "ons" is iedereen die zich bevind op het NL grondgebied.
Maar jij gaf mij geen antwoord, dus nogmaals waar halen deze haatbaarden het lef vandaan om de nieuwe onderdrukking op te roepen onder ons vrijheidsbeeld ons Nationaal herdenkings teken, die persoon die is opgepakt is in mijn ogen een held in een poging deze gruwel te stoppen.

Verlicht
26-05-12, 18:38
[QUOTE=leven in schoonheid;5037371]Nee ik ben geen van de dingen waar gij mij van beschuldigd en "ons" is iedereen die zich bevind op het NL grondgebied.


Die moslims bevinden zich op de dam toch wel of niet ? das NLse grondgebied ook wel

ze zijn ook wel ons dus

nou


is moslimzijn een beschuldiging of scheldwoord trouwens ? haha gek is dat



Maar jij gaf mij geen antwoord, dus nogmaals waar halen deze haatbaarden het lef vandaan om de nieuwe onderdrukking op te roepen onder ons vrijheidsbeeld ons Nationaal herdenkings teken, die persoon die is opgepakt is in mijn ogen een held in een poging deze gruwel te stoppen.

waar haalde fascist wilders het lef vandaan om te zeggen wat ie zei tegen moslims & islam , & zodoende haatzaaien tegen moslims & islam = impliciet oproepen voor geweld tegen ze , voor discriminatie tegen ze ....


why should i give a shit about ur dam monument then

jang0201
26-05-12, 18:41
Nee ik ben geen van de dingen waar gij mij van beschuldigd en "ons" is iedereen die zich bevind op het NL grondgebied.
Maar jij gaf mij geen antwoord, dus nogmaals waar halen deze haatbaarden het lef vandaan om de nieuwe onderdrukking op te roepen onder ons vrijheidsbeeld ons Nationaal herdenkings teken, die persoon die is opgepakt is in mijn ogen een held in een poging deze gruwel te stoppen.

Ongelooflijk en de politie staat maar te luisteren naar die Haatbaarden en doen niets!

Verlicht
26-05-12, 18:42
is iemand die zou vechten tegen haatzaaien per definitie een haatzaaier zou zijn ?

wat is dit voor onzin dan ?

leven in schoonheid
26-05-12, 18:42
[QUOTE]

why should i give a shit about ur dam monument then

Kijk door opmerkingen als deze krijgt Wilders nu stemmen, omdat ze geen respect wensen te tonen.

leven in schoonheid
26-05-12, 18:43
Ongelooflijk en de politie staat maar te luisteren naar die Haatbaarden en doen niets!

Inderdaad!!!

Verlicht
26-05-12, 18:44
Ongelooflijk en de politie staat maar te luisteren naar die Haatbaarden en doen niets!

de politie stond ook wel te luisteren naar wat fascist wilders & fascist pvv zeiden tegen moslims & islam & deed niets

sterker nog :

dat fascisme van de pvv werd niet alleen getolereerd in het parlement zelf maar ook wel vrijgesproken door het NLse rechtsysteem

zo, waaroom ga je nou zeuren dan /

Verlicht
26-05-12, 18:46
[QUOTE=Verlicht;5037381]

Kijk door opmerkingen als deze krijgt Wilders nu stemmen, omdat ze geen respect wensen te tonen.

why should i give a shit about that either haha

fascists do not need reasons, they make them up

their fascist ideology is "reason " enough for them ,so

didn't u know just that ?

Eke
26-05-12, 19:13
I do not believe what the telegraaf says

It takes less than death to kill a human being , darling

fascist wilders & co had therefore "killed " so many muslims


"It take less than death to kill a human being"
Een ware uitdrukking....
Denk aan een gebroken hart, als voorbeeld.


Je hebt de mogelijkheid om Wilders op een democratische manier te bestrijden...en reken maar dat dat al gebeurt : kijk naar de politieke uitzendingen van de Tweede Kamer, Verlicht..

Die democratische mogelijkheid heb je niet bij de Shariamannen..je moet gewoon maar slikken wat ze willen.
Dat is makkelijk voor jou..hoewel..hoe kijk je hedentendage tegen de Sharia aan in plaats van het huidige rechtssysteem en/of hoe kijk je tegen de heerschappij van deze groepering Moslims in de Benelux ?

leven in schoonheid
26-05-12, 19:43
[QUOTE=leven in schoonheid;5037389]

why should i give a shit about that either haha

fascists do not need reasons, they make them up

their fascist ideology is "reason " enough for them ,so

didn't u know just that ?

Waarom schrijft u dan weer in het Engels dan weer in het Nederlands?
Een gespleten persoonlijkheid misschien?

Malcolm.X
26-05-12, 19:56
Wilders is een zionistenslaafje die helemaal niks doet behalve de islam aanvallen, moge Allah hem raken met een hartaanval en zijn liegende tong verlammen. Als het echt een vent was die de islam heeft begrepen zoals hij beweert, had hij met ze om tafel gezeten incl. al die zogenaamde arabisten en hadden we een mooie discussie kunnen zien.

Wilders moet ze gore muil houden en de talloze problemen waar dit land mee kampt op lossen. De laatste die wat mag zeggen over wat een ander zegt is het schoothondje van Libermann en Netanyahu. Makkelijk om mensen of een bevolkingsgroep zwart te maken, kijk maar de Serven met de Bosnische Moslims, paar nationalistische liedjes, gefabriceerde geschiedenis feiten en de Serven sprongen als beesten op de Moslims. Want wat wil hij nou bereiken met z'n misselijkmakende agenda ?

Zijn (hun) troeven beginnen op te raken en de islam blijft groeien, ondanks alle islamofoben en zionisten lobby's. Dan willen ze maar groepen gaan verbieden en mensen verbieden te spreken. Wat een hypocriete democratisch systeem. Misschien kan iedereen beten z'n muil houden over de islam en Wilders zijn contract bij de zionisten laten inleveren, dat zou beter voor NL zijn. :hihi:

Verlicht
26-05-12, 20:38
[QUOTE=Verlicht;5037392]

Waarom schrijft u dan weer in het Engels dan weer in het Nederlands?
Een gespleten persoonlijkheid misschien?



Vous avez raison , ma petite puce haha j'aime me marrer aussi

Pourqoui portes-tu tellement d'interet a un quelconque monument quand meme

Qu'est ce que cela pourrait te foutre si ce fascist wilders est menace ou non ...

Verlicht
26-05-12, 20:40
"It take less than death to kill a human being"
Een ware uitdrukking....
Denk aan een gebroken hart, als voorbeeld.


Je hebt de mogelijkheid om Wilders op een democratische manier te bestrijden...en reken maar dat dat al gebeurt : kijk naar de politieke uitzendingen van de Tweede Kamer, Verlicht..

Die democratische mogelijkheid heb je niet bij de Shariamannen..je moet gewoon maar slikken wat ze willen.
Dat is makkelijk voor jou..hoewel..hoe kijk je hedentendage tegen de Sharia aan in plaats van het huidige rechtssysteem en/of hoe kijk je tegen de heerschappij van deze groepering Moslims in de Benelux ?

nou, ja , Eke :

het kan me niks schelen allemaal

we zijn maar kleine personen individueen


we kunnen niks veranderen

laat ze allemaal doen wat ze maar willen


Ik heb echt schijt aan ze allemaal, van beide kanten haha

laat ze elkaar om zeep helpen, demonizeren , belachelijk maken ........


het zijn allemaal dwazen dus

who cares

leven in schoonheid
26-05-12, 21:11
[QUOTE=leven in schoonheid;5037412]



Vous avez raison , ma petite puce haha j'aime me marrer aussi

Pourqoui portes-tu tellement d'interet a un quelconque monument quand meme

Qu'est ce que cela pourrait te foutre si ce fascist wilders est menace ou non ...

U geeft me gelijk en dan ineens praat je over chip, starten van deuren en neuken van Wilders???? :droef:

Verlicht
26-05-12, 21:39
[QUOTE=Verlicht;5037424]

U geeft me gelijk en dan ineens praat je over chip, starten van deuren en neuken van Wilders???? :droef:

haha


nee joh , das een verkeerd vertaling weer

Google translation is the worst ever


Ik zei in het Frans :

Je hebt wel gelijk, mijn kleine ding of zo haha ik houd wel van lol

waaroom acht je zoveel belang aan een willekeurig monument

waaroom zou het je wat schelen of fascist wilders wordt bedreigd of niet

Kortman
26-05-12, 21:56
De telegraaf, is een zionistische rechts-extremistisch leugenaars krant. verbieden die handel

Aleen als het jou soort uitkomt , het is niet de T.G alleen:

SHARIA 4 HOLLAND BEDREIGT GEERT WILDERS MET DE DOOD - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=4U-uW2LoJxs)

www.nujij.nl/.../sharia4belgium-schoffeert-nederlanders.17208519.ly...
groups.google.com/group/nl.politiek

politiek.startpagina.nl/prikbord/read.php?1490,15519034,15519034

Actueel.nl - actueel nieuws (http://www.actueel.nl/)


NRC Handelsblad - Buitenland - 1 uur geleden‎; 11:40 Sharia4Belgium bedreigt ..... De moslimfundamentalisten van Sharia4Belgium hebben vrijdagmiddag ...

inagist.com/all/206334414152663040/

mobiel.nujij.nl/.../sharia4belgium-schoffeert-nederlanders.17208519....


Sharia4Belgium bedreigt Wilders met dood - Ik Hou Van Amsterdam





nieuws.ihvamsterdam.nl/2012/05/26/69079.html


5 uur geleden – Sharia4Belgium bedreigt Wilders met dood ... De moslimfundamentalisten waarschuwden vrijdagmiddag tijdens een soort persconferentie ...

HET MEGA GOLDEN POWER ISSUE - VICE (http://www.viceland.com/nl/v6n6/htdocs/index.php)

En zo zijn er nog veel meer nieuwsbronnen overdit onderwerp !:vingers:

Kortman
26-05-12, 22:06
[QUOTE=leven in schoonheid;5037412]



Vous avez raison , ma petite puce haha j'aime me marrer aussi

Pourqoui portes-tu tellement d'interet a un quelconque monument quand meme

Qu'est ce que cela pourrait te foutre si ce fascist wilders est menace ou non ...

Du har rätt, min lilla smarta haha jag skratta för

Pourqoui du bär så mycket intresse har någon monument även om

Vad kan detta göra med dig om det är Wilders fascistiska hot eller inte !
:hardlach:

HaasHaas
26-05-12, 23:01
zozo, de telegraaf heeft ook wat woorden ontdekt over baarden en zaaien.
haatbaarden, haatzaaibaarden, haatpredikers.
en dit noemt de telegraaf nou objectieve journalistiek. guttegut zeg. wat een niveau. hersenspoel-journalistiek.
wat wilders deed was natuurlijk geen haat zaaien. nee, want dan is henk & ingrid in gevaar en mogen zij geen vrijheid van meningsuiting uiten.
over hypocrisie gesproken.

leven in schoonheid
26-05-12, 23:33
Aleen als het jou soort uitkomt , het is niet de T.G alleen:

SHARIA 4 HOLLAND BEDREIGT GEERT WILDERS MET DE DOOD - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=4U-uW2LoJxs)

www.nujij.nl/.../sharia4belgium-schoffeert-nederlanders.17208519.ly (http://www.nujij.nl/.../sharia4belgium-schoffeert-nederlanders.17208519.ly)...
groups.google.com/group/nl.politiek

politiek.startpagina.nl/prikbord/read.php?1490,15519034,15519034

Actueel.nl - actueel nieuws (http://www.actueel.nl/)


NRC Handelsblad - Buitenland - 1 uur geleden‎; 11:40 Sharia4Belgium bedreigt ..... De moslimfundamentalisten van Sharia4Belgium hebben vrijdagmiddag ...

inagist.com/all/206334414152663040/

mobiel.nujij.nl/.../sharia4belgium-schoffeert-nederlanders.17208519....


Sharia4Belgium bedreigt Wilders met dood - Ik Hou Van Amsterdam





nieuws.ihvamsterdam.nl/2012/05/26/69079.html


5 uur geleden – Sharia4Belgium bedreigt Wilders met dood ... De moslimfundamentalisten waarschuwden vrijdagmiddag tijdens een soort persconferentie ...

HET MEGA GOLDEN POWER ISSUE - VICE (http://www.viceland.com/nl/v6n6/htdocs/index.php)

En zo zijn er nog veel meer nieuwsbronnen overdit onderwerp !:vingers:

Vreemd heel vreemd bijzonder vreemd de AIVD die de sharia beschermd.

leven in schoonheid
27-05-12, 00:02
[QUOTE=leven in schoonheid;5037434]

haha


nee joh , das een verkeerd vertaling weer

Google translation is the worst ever


Ik zei in het Frans :

Je hebt wel gelijk, mijn kleine ding of zo haha ik houd wel van lol

waaroom acht je zoveel belang aan een willekeurig monument

waaroom zou het je wat schelen of fascist wilders wordt bedreigd of niet
Waarom het mij wat kan schelen?
Omdat wij Godverdomme geen kaffer land zijn waar je mensen met de dood bedreigd, Omdat wij Godverdomme in een vrij land leven en dit graag zo willen houden, zou ik na mijn werk een biertje willen drinken of naar de hoeren willen gaan is dit mijn keuze en daar kan geen geloof mij in tegen houden.
Mijn vrouw kan dragen wat ze wenst, ze kan alleen vrij bewegen van plaats naar plaats, alleen of met anderen zonder daar een verantwoording af hoeven te leggen aan een gemeenschap.
Heb ik zin om naar een Moskee of kerk te gaan ga ik zonder enige verplichting, heb ik de hulp nodig van God kan ik tot hem bidden wanneer ik het wil.
Ik wil mij niet binden en mij laten ketenen door een religie, een overheid of wie dan ook, nu niet, morgen niet en ook over 50 jaar niet.
Verder eis ik dat mijn kinderen en klein kinderen kunnen leven in vrijheid die wij hebben veroverd in de loop der jaren, een juk van kapitaal en religie die wij in de jaren 60/70 hebben afgeworpen.
En als je dan als Moslim de Islam wil promoten los dan eerst de problemen op binnen de religie en de landen waar deze religie het hoofd-geloof is, geef je volk en medemens een waardig leven maar dood hen niet om een mening, geef hun heden hun dagelijks brood en verlos hen van hun ziektes en zonden.
Vraag aan ieder mens in de wereld waar hij ook leeft woont en werkt hoe je hen kunt helpen, maar dring hen niets op, wees niet trots op de veroveringen maar over de zegeningen.
En wees zoals wij waren in de jaren 60/70 "Make Love, not War", je kunt je naasten beter een bloem geven dan een wapen.

Joesoef
27-05-12, 01:57
En wees zoals wij waren in de jaren 60/70 "Make Love, not War", je kunt je naasten beter een bloem geven dan een wapen.

Ben jij dienstweigeraar geweest?

BoerHarms
27-05-12, 02:17
nou, ja , Eke :

het kan me niks schelen allemaal

we zijn maar kleine personen individueen


we kunnen niks veranderen

laat ze allemaal doen wat ze maar willen


Ik heb echt schijt aan ze allemaal, van beide kanten haha

laat ze elkaar om zeep helpen, demonizeren , belachelijk maken ........


het zijn allemaal dwazen dus

who cares

Daar ben ik het volledig met je eens , we zijn maar kleine individuen, de meerderheid van de kleine individuen willen gewoon in vrede naast elkaar kunnen leven, zonder elkaars wil op te leggen

Ik denk dat jij en Eke het zeer goed kunnen doen als buren, lekker discuseren en tochrespect hebben voor elkaars mening.

Wilders is puur ontstaan de een dreiging van uitlatingen van personen die niet met democratie en vrijheid van meningsuiting kunnen leven.

In principe kan die groep op de dam alles zeggen wat ze maar vinden , door vrijheids van meningsuiting, maar door de invoering van de saharia geld er dan . m.i. een volledige onderwerping zonder enig vorm van commentaar.

Betreft oa. de uitlatingen van de prostitutie, je weet ok, dat er genoeg sexslavinnen gehouden worden in de arabische landen.



In een andere topic nam ik als voorbeeld, Pattaya, Thailand, een van de grotere hoeren centra,s van Azie, waar je tevens steeds meer bezoekers uit de Arabische landen ziet komen, steeds meer hoerenten, bierbarren enz gericht op hun hebben in de laatste jaren een groei aantenomen. Je veel het misschien niet geloven , maar ook ook hier vloeit het alcohol rijkeljk.

natuurlijk ben ik geen koran kenner, maar ik weet niet wat de Koran hier van vindt.


Affijn een bete meer tolleratie en begrip voor elkaarkan het leven draaglijker maken

(leen)
27-05-12, 11:47
Vreemd heel vreemd bijzonder vreemd de AIVD die de sharia beschermd.

Welnee,de gemakkelijkste weg om ze te controleren.

leven in schoonheid
27-05-12, 11:57
Ben jij dienstweigeraar geweest?

Nee zeker niet heb er zelfs voor gekozen om voor enkele jaren te tekenen en zeker in deze periode bijgedragen aan het welzijn van de mens.

leven in schoonheid
27-05-12, 11:58
Welnee,de gemakkelijkste weg om ze te controleren.

Ja maar dan grijp je niet in terwijl er politie aanwezig is.

cummonisto
27-05-12, 12:14
Aleen als het jou soort uitkomt , het is niet de T.G alleen:

SHARIA 4 HOLLAND BEDREIGT GEERT WILDERS MET DE DOOD - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=4U-uW2LoJxs)

http://www.maroc.nl/forums/nieuws-de-dag/www.nujij.nl/.../sharia4belgium-schoffeert-nederlanders.17208519.ly...
groups.google.com/group/nl.politiek

politiek.startpagina.nl/prikbord/read.php?1490,15519034,15519034

Actueel.nl - actueel nieuws (http://www.actueel.nl/)


NRC Handelsblad - Buitenland - 1 uur geleden‎; 11:40 Sharia4Belgium bedreigt ..... De moslimfundamentalisten van Sharia4Belgium hebben vrijdagmiddag ...

inagist.com/all/206334414152663040/

mobiel.nujij.nl/.../sharia4belgium-schoffeert-nederlanders.17208519....


Sharia4Belgium bedreigt Wilders met dood - Ik Hou Van Amsterdam





nieuws.ihvamsterdam.nl/2012/05/26/69079.html


5 uur geleden – Sharia4Belgium bedreigt Wilders met dood ... De moslimfundamentalisten waarschuwden vrijdagmiddag tijdens een soort persconferentie ...

HET MEGA GOLDEN POWER ISSUE - VICE (http://www.viceland.com/nl/v6n6/htdocs/index.php)

En zo zijn er nog veel meer nieuwsbronnen overdit onderwerp !:vingers:
Zodra jij het woord zionisten leest valt je keppeltje van kop af.:vingers:

Iznogoodh
27-05-12, 14:29
Wilders is een zionistenslaafje die helemaal niks doet behalve de islam aanvallen, moge Allah hem raken met een hartaanval en zijn liegende tong verlammen.Rustig, Malcolm. Denk aan je hart.

Kortman
27-05-12, 20:53
Zodra jij het woord zionisten leest valt je keppeltje van kop af.:vingers:

Dat valt wel mee ,want ik draag nooit iets op m,n kop (zelfs m,n uniformpet niet, alleen als het echt moest) laat staan een KEPPELTJE je bedoeld zo,n mallootig petje ?Ik ben geen JOOD KLOOT!:handbang:
Afgezien daarvan ben ik NIET PRO JOODS ,maar het eeuwige gezeik hier over het zelfde onderwerp ,waarin elk wissewasje uitgebuit wordt zolang het maar anti Joods /Westers is , en NOOIT iets over de veel ergere moordpartijen die zoals in SYRIE gezegd wordt (waar gisteren weer 90 stumpers omkwamen voor het merendeel kinderen!!!) DAT wordt de DOOFPOT ingelazerd !
Begrijp je nu mogelijk wat ik bedoel?

Kortman
27-05-12, 21:13
Zodra jij het woord zionisten leest valt je keppeltje van kop af.:vingers:

P.S Wat een beeldschoon meisje, daar neem ik wel m,n hoedje voor af:stout:
ben haar broeder niet jammer
:)

leven in schoonheid
27-05-12, 21:29
P.S Wat een beeldschoon meisje, daar neem ik wel m,n hoedje voor af:stout:
ben haar broeder niet jammer
:)

Ze mag zich direct aanmelden als model.

leven in schoonheid
28-05-12, 09:34
oppakken en het land uitzetten waar ze wonen en ook hun hele familie,laat ze maar eens voelen,moet nu wel een keer afgelopen zijn op onze DAM nog wel komen ze met zo,n dom gelul over varkens die baarden hebben en zich varkensmoslims noemen,gewoon opvallen en stoer doen.allemaal eruit gooien,en vanaf nu geen moslims toe laten kijk wat een onheil die gasten de afgelopen 60 jaar hebben gebracht aan nederland,belgie,frankrijk,spanje,moet nu toch maar eens afgelopen zijn,gelukkig maar wilders gaat goed met zijn partij de PVV.als hij de grootste wordt gaan ze gelijk het land uit let maar op die indo wilders want hij is half indisch en hij zal al die marokaanse moslimklootzakken eruitzetten met hulp van alle indo,s,nederlanders,molukkers,surinamers,turken,in donesiers,want wij moeten julie soort islammarokaan hier niet julie hebben al jaren de boel verziekt opzouten!!!!!!!!!
Herders?
Duitse herders...........!

cummonisto
28-05-12, 10:37
Herders?
Duitse herders...........!
:hihi:

cummonisto
28-05-12, 10:46
Dat valt wel mee ,want ik draag nooit iets op m,n kop (zelfs m,n uniformpet niet, alleen als het echt moest) laat staan een KEPPELTJE je bedoeld zo,n mallootig petje ?Ik ben geen JOOD KLOOT!:handbang:
Afgezien daarvan ben ik NIET PRO JOODS ,maar het eeuwige gezeik hier over het zelfde onderwerp ,waarin elk wissewasje uitgebuit wordt zolang het maar anti Joods /Westers is , en NOOIT iets over de veel ergere moordpartijen die zoals in SYRIE gezegd wordt (waar gisteren weer 90 stumpers omkwamen voor het merendeel kinderen!!!) DAT wordt de DOOFPOT ingelazerd !
Begrijp je nu mogelijk wat ik bedoel?
Je hebt gelijk, een topic bij WSDB over koffie krijgt meer reacties dan een bomaanslag in Damascus.
Net zoals de moord op Mariana Vaatstra het was verschrikkelijker als een asielzoeker het had gedaan.

leven in schoonheid
28-05-12, 10:48
:hihi:

Ja sorry hoor er is er maar eentje hier die mijn marokkanen mag beledigen en dat ben ik, ik duld geen concurentie, voor je het weet ben ik mijn macht positie kwijt en gaan mijn onderdanen protesteren :ego:

cummonisto
28-05-12, 11:01
Ja sorry hoor er is er maar eentje hier die mijn marokkanen mag beledigen en dat ben ik, ik duld geen concurentie, voor je het weet ben ik mijn macht positie kwijt en gaan mijn onderdanen protesteren :ego:
Valt allemaal mee, we zijn een sterk volk, want volgens herders heb je half wereld nodig om ons het land uit te zetten

super ick
28-05-12, 11:11
Dat is een zwakte van democratie. Het toestaan van promotie van een systeem dat de democratische waarden en vrijheden direct af zou schaffen. Een geloof zover doorvoeren dat critici ter dood gebracht dienen te worden.
Lees hier de berichten maar van ons meertalig moslimorakel. Naast islam is er niets of het is ondergeschikt, minderwaardig.

BoerHarms
28-05-12, 11:32
Dat is een zwakte van democratie. Het toestaan van promotie van een systeem dat de democratische waarden en vrijheden direct af zou schaffen. Een geloof zover doorvoeren dat critici ter dood gebracht dienen te worden.
Lees hier de berichten maar van ons meertalig moslimorakel. Naast islam is er niets of het is ondergeschikt, minderwaardig.

Maar deze zwakte van de democratie zorgt erwel voor dat er een platform is voor de fundies, de fundies maken daar domweg gebruik van tot alles te bekritiseren en zelfs mensen dood te wensen.
Nu mogen de inwoners zelf hun landsbestuurders kiezen, maar door deze dreigende taal wordt er angst ingeboezemd van, als er niets gedaan wordt dan kunnen deze witte jurken nog eens gelijk krijgen. En als dan de overgrote meerderheid van de regering niets doet en als er dan een populist roept dat hij wel de oplossing heeft dan wordt de keuze wel heel gemakkelijk gemaakt bij de aankomende verkiezingen.

De huidige politicus is bang, ja wel heel erg bang om openlijk kommentaar te geven, want ze zijn o zo bang dat ze straks net zoals Geert 24-uur bewaking nodig heeft omdat kritiek op de ideologie volledig uit den boze is.
Theo is het voorbeeld wat er met je gebeurd.

Dus daar de politici niet graag het pad van Theo wilt volgen houden ze allemaal angstvallig hun klep. Alleen Geert is een van de weinige die dit dan wel doet. Het resultaat zal bij de verkiezingen merkbaar zijn.

Of mijn mening juist is, dat kan je op vele zaken uitleggen, gewoon afwachten op de verkiezingen en dan nog kijken of ik gelijk of ongelijk heb

Deze witte jurken weten niet dat ze onbewust met hun uitlatingen Geert nog meer populair maken

leven in schoonheid
28-05-12, 12:29
Valt allemaal mee, we zijn een sterk volk, want volgens herders heb je half wereld nodig om ons het land uit te zetten
Nee hoor nog even dan valt Griekenland en die sleurt Italie, Spanje en Portugal mee, dan is het exit europa leven we in armoede en gaan de Marokkanen vrijwillig, hoop wel dat ik dan mee mag couscous eten op de verranda kijken naar de ondergaande zon in de stilte genieten.

super ick
28-05-12, 14:11
Maar deze zwakte van de democratie zorgt erwel voor dat er een platform is voor de fundies, de fundies maken daar domweg gebruik van tot alles te bekritiseren en zelfs mensen dood te wensen.
Nu mogen de inwoners zelf hun landsbestuurders kiezen, maar door deze dreigende taal wordt er angst ingeboezemd van, als er niets gedaan wordt dan kunnen deze witte jurken nog eens gelijk krijgen. En als dan de overgrote meerderheid van de regering niets doet en als er dan een populist roept dat hij wel de oplossing heeft dan wordt de keuze wel heel gemakkelijk gemaakt bij de aankomende verkiezingen.

De huidige politicus is bang, ja wel heel erg bang om openlijk kommentaar te geven, want ze zijn o zo bang dat ze straks net zoals Geert 24-uur bewaking nodig heeft omdat kritiek op de ideologie volledig uit den boze is.
Theo is het voorbeeld wat er met je gebeurd.

Dus daar de politici niet graag het pad van Theo wilt volgen houden ze allemaal angstvallig hun klep. Alleen Geert is een van de weinige die dit dan wel doet. Het resultaat zal bij de verkiezingen merkbaar zijn.

Of mijn mening juist is, dat kan je op vele zaken uitleggen, gewoon afwachten op de verkiezingen en dan nog kijken of ik gelijk of ongelijk heb

Deze witte jurken weten niet dat ze onbewust met hun uitlatingen Geert nog meer populair maken

Als je je mond open doet in naam van een of andere god dan mag er ineens veel meer gezegd worden.
We lijken verlamd als er uit naam van een verhevene gesproken wordt, zelf als er met de dood gedreigd wordt.
De haatbaarden proberen het systeem uit en kunnen veel te ver gaan. De politie is het spoor volledig bijster. Pakken een man op die weerwoord wil geven, gebruik wil maken van ZIJN vrijheid van meningsuiting. Bang voor escalatie. Dreigen helpt echt. Deze week Youp v t Hek nog gezien in een praatprogramma met allemaal studenten. Hij zei letterlijk dat hij sommige grappen over islam en moslims niet maakt omdat hij 'het er niet voor over heeft'. Met deze uitspraak van Youp verwijs ik naar mijn onderschrift.

We weten niet in te gaan met lieden die het vrije woord nemen om het vervolgens te vernietigen. Zij zijn niet van zins om het vrije woord te handhaven als ze ooit macht mogen krijgen. Wij zijn op het bange af. Bang dat onze multidroom op sommige punten een nachtmerrie blijkt te zijn. En als we dan eens iets moeten doen dan sukkelen we onszelf daarna weer in slaap.

CONTRA
28-05-12, 16:43
We lijken verlamd als er uit naam van een verhevene gesproken wordt, zelf als er met de dood gedreigd wordt.

er werd niet met de dood bedreigd.


We weten niet in te gaan met lieden die het vrije woord nemen om het vervolgens te vernietigen. Zij zijn niet van zins om het vrije woord te handhaven als ze ooit macht mogen krijgen.

ze krygen niet de macht; marginaal zyn ze zonder vertegenwoordiging in het machtscentrum van nederland.


Wij zijn op het bange af.

ik weet niet waarom je zo bang bent voor een paar clowns.

super ick
28-05-12, 19:21
er werd niet met de dood bedreigd.



ze krygen niet de macht; marginaal zyn ze zonder vertegenwoordiging in het machtscentrum van nederland.



ik weet niet waarom je zo bang bent voor een paar clowns.

Er werd wel degelijk met de dood gedreigd. Luister nog eens naar het filmpje.

Ze zijn zonder vertegenwoordigers maar hebben wel sympathie. Die wetenschap kan deze gekken wel eens aanzetten tot daden. Potentiële terroristen die met een grote boog Nederland uit gegooid moeten worden.

De politiek is bang om de handen te branden. Bang voor commentaar, versleten te worden voor xenofoob en fascistisch.

Kortman
28-05-12, 19:29
er werd niet met de dood bedreigd.



ze krygen niet de macht; marginaal zyn ze zonder vertegenwoordiging in het machtscentrum van nederland.



ik weet niet waarom je zo bang bent voor een paar clowns.

Nu noem jij ze clowns , maar het feit is dat deze op een voor NEDERLANDERS een gedenkwaardige plaats zelfs gebruiken om hun giftaal te spuien.
Nog geen 45 jaar geleden , was dit onmogelijk geacht toen'' veegden'' cadetten van het corps Marine de DAM schoon en verwijderden een stel mensen die het Herdenkings Monument onteerden door er letterlijk op te slapen ,eten , zuipen en de troep die ze maakten niet op te ruimen.
Dus toen dorsten ze nog in te grijpen ,nu is dat onmogelijk geworden!
Maar van mij mogen ze op ''herhalings oefening '' !

CONTRA
28-05-12, 20:45
Er werd wel degelijk met de dood gedreigd. Luister nog eens naar het filmpje.

Ze zijn zonder vertegenwoordigers maar hebben wel sympathie. Die wetenschap kan deze gekken wel eens aanzetten tot daden. Potentiële terroristen die met een grote boog Nederland uit gegooid moeten worden.

De politiek is bang om de handen te branden. Bang voor commentaar, versleten te worden voor xenofoob en fascistisch.

wat hy zegt is dat in een toekomstige khalifaat in nederland de machthebbers wilders zullen doden voor het beledigen van de profeet mohammed... hy heeft het over een imaginaire toekomst.

met de sympathie van anderhalve man en een paardekop kunnen die pubers thans effectief geen macht genereren...

het is te hopen dat de politiek daar bang voor is; politiek den haag moet zich niet bemoeien met een stel clowns op de dam... geen betuttelende overheid die als een big brother ons de maat neemt.

CONTRA
28-05-12, 20:50
Nu noem jij ze clowns , maar het feit is dat deze op een voor NEDERLANDERS een gedenkwaardige plaats zelfs gebruiken om hun giftaal te spuien.
Nog geen 45 jaar geleden , was dit onmogelijk geacht toen'' veegden'' cadetten van het corps Marine de DAM schoon en verwijderden een stel mensen die het Herdenkings Monument onteerden door er letterlijk op te slapen ,eten , zuipen en de troep die ze maakten niet op te ruimen.
Dus toen dorsten ze nog in te grijpen ,nu is dat onmogelijk geworden!
Maar van mij mogen ze op ''herhalings oefening '' !

net zoiets als de sturmabteilung die opponenten met geweld de straat uit sloeg.

leven in schoonheid
28-05-12, 20:57
wat hy zegt is dat in een toekomstige khalifaat in nederland de machthebbers wilders zullen doden voor het beledigen van de profeet mohammed... hy heeft het over een imaginaire toekomst.

met de sympathie van anderhalve man en een paardekop kunnen die pubers thans effectief geen macht genereren...

het is te hopen dat de politiek daar bang voor is; politiek den haag moet zich niet bemoeien met een stel clowns op de dam... geen betuttelende overheid die als een big brother ons de maat neemt.
Als het clowns zijn waarom maak jij je dan druk, naar clowns luisteren alleen kinderen.

super ick
28-05-12, 21:12
wat hy zegt is dat in een toekomstige khalifaat in nederland de machthebbers wilders zullen doden voor het beledigen van de profeet mohammed... hy heeft het over een imaginaire toekomst.

met de sympathie van anderhalve man en een paardekop kunnen die pubers thans effectief geen macht genereren...

het is te hopen dat de politiek daar bang voor is; politiek den haag moet zich niet bemoeien met een stel clowns op de dam... geen betuttelende overheid die als een big brother ons de maat neemt.

Jij noemt ze nu luchtig clowns. Mensen die een systeem voorstaan dat afrekend met critici kan ik niets grappigs in ontdekken.

Kortman
28-05-12, 21:31
net zoiets als de sturmabteilung die opponenten met geweld de straat uit sloeg.

Als puber van de jaren '60 heb ik altijd enorm respect gehad voor de progressieve jongeren die in opstand kwamen tegen de destijds heersende macht van de regenten en de kerk. Vooral de elkaar overlappende belangen van beide machten waren een doorn in het oog van het progressieve volksdeel. Er is ferm geprotesteerd en er werden harde ondergrondse acties gevoerd. Vooral de kerk moest het ontgelden. De paus was niets minder dan een massamoordenaar en er verschenen zelfs posters waarop een prijs op het hoofd van de paus werd gezet.

Vele christenen voelden zich gekrenkt en verhieven hiertegen hun stem. Dit werd met gehoon ontvangen. Men vond christenen niets anders dan kleinzielige zeurneuzen die geen kritiek dulden. Ook werden heersende ethische waarden en normen door de vele ferme protesten uit het burgerlijk wetboek geschrapt en vervangen door onder andere het recht op abortus en de acceptatie van homoseksualiteit.

Dankzij onze progressieve burgers werd Nederland bevrijd van het verstikkende juk welke kerk, regenten en bekrompen burgerij over ons heen hadden gelegd. Uit de grond van mijn hart zeg ik dan ook: dank jullie wel, progressieve medeburgers.

Heden ten dage krijgen wij te maken met de opkomst van een andere godsdienst, die qua moraal en ethiek nog conservatiever is dan de christelijke !
Sommige '' aanhangers'' van deze Godsdienst gaan wel erg ver ,zelfs zo ver dat het echt niet meer grappig is in tegendeel zij zijn het juist die deze Godsdienst in een KWAAD DAGLICHT stellen.

Firefox
28-05-12, 21:36
net zoiets als de sturmabteilung die opponenten met geweld de straat uit sloeg.

De werkelijke SA marcheert al jaren door onze straten...

BoerHarms
29-05-12, 03:25
De werkelijke SA marcheert al jaren door onze straten...

Pas dan maar op dat ze je zonder enige reden oppakken

BoerHarms
29-05-12, 03:29
Sommige '' aanhangers'' van deze Godsdienst gaan wel erg ver ,zelfs zo ver dat het echt niet meer grappig is in tegendeel zij zijn het juist die deze Godsdienst in een KWAAD DAGLICHT stellen.

Ook de welwillende gelovigen hebben angst voor deze ' aanhangers'. , de jongeren laten zich leiden door de aanhangers en geloven klakkeloos alles wat deze aanhangers zeggen

leven in schoonheid
29-05-12, 10:06
Als puber van de jaren '60 heb ik altijd enorm respect gehad voor de progressieve jongeren die in opstand kwamen tegen de destijds heersende macht van de regenten en de kerk. Vooral de elkaar overlappende belangen van beide machten waren een doorn in het oog van het progressieve volksdeel. Er is ferm geprotesteerd en er werden harde ondergrondse acties gevoerd. Vooral de kerk moest het ontgelden. De paus was niets minder dan een massamoordenaar en er verschenen zelfs posters waarop een prijs op het hoofd van de paus werd gezet.

Vele christenen voelden zich gekrenkt en verhieven hiertegen hun stem. Dit werd met gehoon ontvangen. Men vond christenen niets anders dan kleinzielige zeurneuzen die geen kritiek dulden. Ook werden heersende ethische waarden en normen door de vele ferme protesten uit het burgerlijk wetboek geschrapt en vervangen door onder andere het recht op abortus en de acceptatie van homoseksualiteit.

Dankzij onze progressieve burgers werd Nederland bevrijd van het verstikkende juk welke kerk, regenten en bekrompen burgerij over ons heen hadden gelegd. Uit de grond van mijn hart zeg ik dan ook: dank jullie wel, progressieve medeburgers.

Heden ten dage krijgen wij te maken met de opkomst van een andere godsdienst, die qua moraal en ethiek nog conservatiever is dan de christelijke !
Sommige '' aanhangers'' van deze Godsdienst gaan wel erg ver ,zelfs zo ver dat het echt niet meer grappig is in tegendeel zij zijn het juist die deze Godsdienst in een KWAAD DAGLICHT stellen.
Yep alles wat wij toen afdwongen is sinds 9-11 stapje voor stapje terug gedraaid onder de noemer "strijd tegen terrorisme."

CONTRA
29-05-12, 16:20
Jij noemt ze nu luchtig clowns. Mensen die een systeem voorstaan dat afrekend met critici kan ik niets grappigs in ontdekken.

als een clown is zyn karikatuur van de islam lachwekkend... het lykt op een persiflage van koefnoen.

CONTRA
29-05-12, 16:36
Als puber van de jaren '60 heb ik altijd enorm respect gehad voor de progressieve jongeren die in opstand kwamen tegen de destijds heersende macht van de regenten en de kerk. Vooral de elkaar overlappende belangen van beide machten waren een doorn in het oog van het progressieve volksdeel. Er is ferm geprotesteerd en er werden harde ondergrondse acties gevoerd. Vooral de kerk moest het ontgelden. De paus was niets minder dan een massamoordenaar en er verschenen zelfs posters waarop een prijs op het hoofd van de paus werd gezet.

Vele christenen voelden zich gekrenkt en verhieven hiertegen hun stem. Dit werd met gehoon ontvangen. Men vond christenen niets anders dan kleinzielige zeurneuzen die geen kritiek dulden. Ook werden heersende ethische waarden en normen door de vele ferme protesten uit het burgerlijk wetboek geschrapt en vervangen door onder andere het recht op abortus en de acceptatie van homoseksualiteit.

Dankzij onze progressieve burgers werd Nederland bevrijd van het verstikkende juk welke kerk, regenten en bekrompen burgerij over ons heen hadden gelegd. Uit de grond van mijn hart zeg ik dan ook: dank jullie wel, progressieve medeburgers.

Heden ten dage krijgen wij te maken met de opkomst van een andere godsdienst, die qua moraal en ethiek nog conservatiever is dan de christelijke !
Sommige '' aanhangers'' van deze Godsdienst gaan wel erg ver ,zelfs zo ver dat het echt niet meer grappig is in tegendeel zij zijn het juist die deze Godsdienst in een KWAAD DAGLICHT stellen.

mooi dat je achter de burgers staat die een halve eeuw geleden het verstikkende juk van het conservatisme hebben doorbroken; thans wil je dat juk vervangen voor een nieuw verstikkend juk: een juk waar conservatieven aan het korste eind trekken...

het recht op het vrye woord is niet alleen bestemd voor progressievelingen... ook ultra-conservatieven mogen hun boodschap verkondigen op de pleinen en straten... als je daar knokploegen op af wil sturen dan vervang je het ene juk voor het andere juk.

super ick
29-05-12, 16:42
als een clown is zyn karikatuur van de islam lachwekkend... het lykt op een persiflage van koefnoen.

Lachwekkend?
Denk dat hij de islam meer kwaad doet dan Wilders. Hij bevestigd het beeld wat Wilders van de islam schetst.

super ick
29-05-12, 16:46
mooi dat je achter de burgers staat die een halve eeuw geleden het verstikkende juk van het conservatisme hebben doorbroken; thans wil je dat juk vervangen voor een nieuw verstikkend juk: een juk waar conservatieven aan het korste eind trekken...

het recht op het vrye woord is niet alleen bestemd voor progressievelingen... ook ultra-conservatieven mogen hun boodschap verkondigen op de pleinen en straten... als je daar knokploegen op af wil sturen dan vervang je het ene juk voor het andere juk.

Had het niet over knokploegen. Dit kleine stukje Nederlandse geschiedenis had niets met een knokploeg te maken.

Zodra mensen of groeperingen letterlijk intolerantie en beperking van rechten voorstaan dan mogen ze het spreekrecht ontnomen worden. Behalve als het namens 1 of andere verhevene is want dan geniet hij/zij vrijheid van godsdienst boven discriminatie. Deze regel is op zich al discriminatie omdat een gelovige meer mag zeggen dan een niet gelovige volgens deze wet.

Ik heb een antipathie tegen mannen in jurken. Die is in dit geval weer eens bevestigd.

CONTRA
29-05-12, 16:48
Lachwekkend?
Denk dat hij de islam meer kwaad doet dan Wilders. Hij bevestigd het beeld wat Wilders van de islam schetst.

hy kan het imago van de islam alleen kwaad doen als mensen als jy hem zo bloedserieus nemen.

wilders is ook een clown, die veel te serieus wordt genomen door de politiek, media en bevolking.

Firefox
29-05-12, 16:57
hy kan het imago van de islam alleen kwaad doen als mensen als jy hem zo bloedserieus nemen.

wilders is ook een clown, die veel te serieus wordt genomen door de politiek, media en bevolking.

Extremisten zijn veel gevaarlijker dan clowns.

CONTRA
29-05-12, 17:00
Had het niet over knokploegen. Dit kleine stukje Nederlandse geschiedenis had niets met een knokploeg te maken.

Zodra mensen of groeperingen letterlijk intolerantie en beperking van rechten voorstaan dan mogen ze het spreekrecht ontnomen worden. Behalve als het namens 1 of andere verhevene is want dan geniet hij/zij vrijheid van godsdienst boven discriminatie. Deze regel is op zich al discriminatie omdat een gelovige meer mag zeggen dan een niet gelovige volgens deze wet.

Ik heb een antipathie tegen mannen in jurken. Die is in dit geval weer eens bevestigd.

jy vindt het geen knokploeg wanneer een groep soldaten doelbewust hippies in elkaar slaan met als doel ze van de dam verjagen?

wat klets je nou? die moslimclown is gearresteerd voor zyn uitspraken op de dam, dus hoezo hebben gelovigen meer spreekrecht dan niet-gelovigen?

heb je ook een antipathie voor vrouwen in broeken?

Samir75017
29-05-12, 17:12
You reap what you sow. You are perfectly aware that when you incite hatred, it might turn against you sooner or later.

Muslims are proud, they don't let themselves get disrespected. He'd better be careful if he does not want to end up like Van Gogh.

CONTRA
29-05-12, 17:25
Extremisten zijn veel gevaarlijker dan clowns.

ze zyn zo 'gevaarlyk' dat ze niet eens een megafoon meenamen; had at5 het niet close-up gefilmd dan was die clown niet te horen geweest.

Firefox
29-05-12, 17:37
You reap what you sow. You are perfectly aware that when you incite hatred, it might turn against you sooner or later.


En dat geldt dus ook voor haatzaaibaarden.

Samir75017
29-05-12, 17:53
En dat geldt dus ook voor haatzaaibaarden.

They are reacting to attacks towards Muslims.

Muslims are not the Jews of the last century and don't remain passive against injustice.

Unlike Van Gogh, Wilders lives under round-the-clock guards. He is afraid. He does not assume his incitation to hatred. He is the kind of child who would hit and run under his mother's skirt.

Firefox
29-05-12, 17:57
They are reacting to attacks towards Muslims.

Muslims are not the Jews of the previous century and don't remain passive against injustice.

Unlike Van Gogh, Wilders lives under round-the-clock guards. He is afraid. He does not assume his incitation to hatred. He is the kind of child who would hit and run under his mother's skirt.

Die haatzaaibaarden zijn volstrekt onschuldig? Dat geloof je zelf niet. Ook Wilders reageerde.

Samir75017
29-05-12, 18:26
Ook Wilders reageerde.

Hitler reacted as well.

leven in schoonheid
29-05-12, 18:43
Hitler reacted as well.

Waar haalt u het lef vandaan om een Nederlandse Politicus te vergelijken met Hitler

Firefox
29-05-12, 18:56
Hitler reacted as well.

Samen met de grootmoefti van Jeruzalem, niet te vergeten!

Firefox
29-05-12, 18:57
Waar haalt u het lef vandaan om een Nederlandse Politicus te vergelijken met Hitler


Maak je niet druk, wat hij vooral doet is zijn haatzaaibaarden op één lijn zetten met Hitler.

Samir75017
29-05-12, 20:03
Waar haalt u het lef vandaan om een Nederlandse Politicus te vergelijken met Hitler

Do you think there is a difference between the way Wilders sees Muslims and the way Hitler saw the Jews ? I don't. The ideology is the same. Mainly in terms of civil liberties.

The only difference between Hitler and Wilders is that Wilders is not in power.

jang0201
29-05-12, 20:40
Maak je niet druk, wat hij vooral doet is zijn haatzaaibaarden op één lijn zetten met Hitler.

Zit hij er niet ver naast.

Iznogoodh
29-05-12, 21:43
Do you think there is a difference between the way Wilders sees Muslims and the way Hitler saw the Jews ? I don't. The ideology is the same. Mainly in terms of civil liberties.

The only difference between Hitler and Wilders is that Wilders is not in power.Ik geloof dat jij al onder zo'n 20 namen bekend bent hier en steeds nodeloos Engels gebruikt. Ik zou toch maar eens naar de psychiater gaan.

Kortman
29-05-12, 21:45
mooi dat je achter de burgers staat die een halve eeuw geleden het verstikkende juk van het conservatisme hebben doorbroken; thans wil je dat juk vervangen voor een nieuw verstikkend juk: een juk waar conservatieven aan het korste eind trekken...

het recht op het vrye woord is niet alleen bestemd voor progressievelingen... ook ultra-conservatieven mogen hun boodschap verkondigen op de pleinen en straten... als je daar knokploegen op af wil sturen dan vervang je het ene juk voor het andere juk.

MET ANDERE WOORDEN :jij schaart je achter de bruinhemden en consoorten !
Haat zaaien en dan oogsten : zo begon ene meneer HITLER ook !

Kortman
29-05-12, 21:59
jy vindt het geen knokploeg wanneer een groep soldaten doelbewust hippies in elkaar slaan met als doel ze van de dam verjagen?

wat klets je nou? die moslimclown is gearresteerd voor zyn uitspraken op de dam, dus hoezo hebben gelovigen meer spreekrecht dan niet-gelovigen?

heb je ook een antipathie voor vrouwen in broeken?

Je begrijpt er niets van !!!!hoe zou jij en andere MOSLIMS het vinden als een stelletje schorum *) het Ka'aba in Mekka , zouden gebruiken voor verzamelplaats om te vreten en te zuipen en er boven dien nog tegen Aan pisten!
*) Want dat waren die lui destijds , ze werkten niet enz enz afgezien daarvan.
De Marine cadetten DUS STUDENTEN!!! waren vaak jongens wiens vader in de oorlog gebleven waren op zee, deze jongens beschouwden het''OORLOGS MONUMENT min of meer als een laatse plaats voor eer aan hun vaders die ergens op de zeebodem rusten ,mogelijk snap je nu het verschil! met je goedpraterij
Graag je antwoord te gemoed ziende

super ick
29-05-12, 23:15
Je begrijpt er niets van !!!!hoe zou jij en andere MOSLIMS het vinden als een stelletje schorum *) het Ka'aba in Mekka , zouden gebruiken voor verzamelplaats om te vreten en te zuipen en er boven dien nog tegen Aan pisten!
*) Want dat waren die lui destijds , ze werkten niet enz enz afgezien daarvan.
De Marine cadetten DUS STUDENTEN!!! waren vaak jongens wiens vader in de oorlog gebleven waren op zee, deze jongens beschouwden het''OORLOGS MONUMENT min of meer als een laatse plaats voor eer aan hun vaders die ergens op de zeebodem rusten ,mogelijk snap je nu het verschil! met je goedpraterij
Graag je antwoord te gemoed ziende

Hij heeft er al op geantwoord en weet niet hoe het zit.

Die Ka'aba is natuurlijk heilig. Vanuit geloof worden zaken zo onbespreekbaar gemaakt. Vanuit geloofsoogpunt is het volkomen logisch dat het niet geaccepteerd wordt en kom je niet levend weg.
Waar anderen, van buiten het eigen geloof waarde aan hechten is niet belangrijk. In Nederland kan alles.

mark61
29-05-12, 23:24
Ik geloof dat jij al onder zo'n 20 namen bekend bent hier en steeds nodeloos Engels gebruikt. Ik zou toch maar eens naar de psychiater gaan.

Nee, dit is iemand anders. V/h ParisCasa.

Kortman
29-05-12, 23:44
Ben jij dienstweigeraar geweest?

Denk het niet tenzij hij JEHOVA GETUIGE is.
:wink:

Kortman
29-05-12, 23:47
Er werd wel degelijk met de dood gedreigd. Luister nog eens naar het filmpje.

Ze zijn zonder vertegenwoordigers maar hebben wel sympathie. Die wetenschap kan deze gekken wel eens aanzetten tot daden. Potentiële terroristen die met een grote boog Nederland uit gegooid moeten worden.

De politiek is bang om de handen te branden. Bang voor commentaar, versleten te worden voor xenofoob en fascistisch.

Minister van Opstelten waarschuwde al voor geweld van deze ''brave MOSLIMS '' in het laatse N.O.S journaal.

Kortman
29-05-12, 23:53
Ook de welwillende gelovigen hebben angst voor deze ' aanhangers'. , de jongeren laten zich leiden door de aanhangers en geloven klakkeloos alles wat deze aanhangers zeggen

Dat is precies wat ik bedoelde met:in tegendeel zij zijn het juist die deze Godsdienst in een KWAAD DAGLICHT stellen.

leven in schoonheid
29-05-12, 23:59
Do you think there is a difference between the way Wilders sees Muslims and the way Hitler saw the Jews ? I don't. The ideology is the same. Mainly in terms of civil liberties.

The only difference between Hitler and Wilders is that Wilders is not in power.
Ja, sorry i mean Yes and thats all......

Kortman
30-05-12, 00:06
Ik geloof dat jij al onder zo'n 20 namen bekend bent hier en steeds nodeloos Engels gebruikt. Ik zou toch maar eens naar de psychiater gaan.

Dat hoeft niet per se hoor! de kinderen op straat proberen ook hun IMAGO te verdedigen met het gebruik van de enige echte WERELD TAALhet WESTERSE ENGELS :hardlach:
Want dan pas tel je mee denken ze :melk:maar deze MOSLIM Samir75017 heeft gelijkhoor dat hij vast oefend !
Over100jaar wordt er geen KORAN meer gedrukt behalve uitsluitend in het jawel ........WERELD TAALhet WESTERSE ENGELS :handbang:
:vingers:

Kortman
30-05-12, 00:23
oppakken en het land uitzetten waar ze wonen en ook hun hele familie,laat ze maar eens voelen,moet nu wel een keer afgelopen zijn op onze DAM nog wel komen ze met zo,n dom gelul over varkens die baarden hebben en zich varkensmoslims noemen,gewoon opvallen en stoer doen.allemaal eruit gooien,en vanaf nu geen moslims toe laten kijk wat een onheil die gasten de afgelopen 60 jaar hebben gebracht aan nederland,belgie,frankrijk,spanje,moet nu toch maar eens afgelopen zijn,gelukkig maar wilders gaat goed met zijn partij de PVV.als hij de grootste wordt gaan ze gelijk het land uit let maar op die indo wilders want hij is half indisch en hij zal al die marokaanse moslimklootzakken eruitzetten met hulp van alle indo,s,nederlanders,molukkers,surinamers,turken,in donesiers,want wij moeten julie soort islammarokaan hier niet julie hebben al jaren de boel verziekt opzouten!!!!!!!!!

JONGE ,wat een taal sla jij uit !
Je kunt en mag niet alle Moslims '' zo over een kam scheren'' !
niet alle in NEDERLAND wonende MOSLIMS zijn zo ,integendeel het grootse deel is niet zo fanatiek , en staan echt niet achter hoe deze haatzaaiende extreme (Islamistische afscheiding) zich gedragen .
:wink:

CONTRA
30-05-12, 12:37
MET ANDERE WOORDEN :jij schaart je achter de bruinhemden en consoorten !
Haat zaaien en dan oogsten : zo begon ene meneer HITLER ook !

ja hoor ik schaar me achter de bruinhemden omdat ik mensen het vrye woord gun

Soldim
30-05-12, 12:43
Do you think there is a difference between the way Wilders sees Muslims and the way Hitler saw the Jews ? I don't. The ideology is the same. Mainly in terms of civil liberties.


Mag je nu in NL ook al niet meer claxoneren? Die arme Moslims toch....

CONTRA
30-05-12, 12:57
Je begrijpt er niets van !!!!hoe zou jij en andere MOSLIMS het vinden als een stelletje schorum *) het Ka'aba in Mekka , zouden gebruiken voor verzamelplaats om te vreten en te zuipen en er boven dien nog tegen Aan pisten!
*) Want dat waren die lui destijds , ze werkten niet enz enz afgezien daarvan.
De Marine cadetten DUS STUDENTEN!!! waren vaak jongens wiens vader in de oorlog gebleven waren op zee, deze jongens beschouwden het''OORLOGS MONUMENT min of meer als een laatse plaats voor eer aan hun vaders die ergens op de zeebodem rusten ,mogelijk snap je nu het verschil! met je goedpraterij
Graag je antwoord te gemoed ziende

by de sturmabteilung hadden ze ook goede redenen geweldadig op te treden tegen 'schorem'... het is altyd makkelyk excuses te vinden voor het inzetten van knokploegen...

de hippies waren tegen oorlog en tegen geweld; piece & love... hun boodschap van liefde en pascifisme past goed by een monument voor oorlogslachtoffers... nochtans zyn het de marine kadetten die het monument op de dam hebben 'bevuild' met hun agressief gedrag...

super ick
30-05-12, 14:35
by de sturmabteilung hadden ze ook goede redenen geweldadig op te treden tegen 'schorem'... het is altyd makkelyk excuses te vinden voor het inzetten van knokploegen.

Deze 'knokploeg' is door niemand ingezet. Je bent tendentieus.

Tegen de Ka'aba aanpissen is dus geen enkel probleem volgens jou redenering.

BoerHarms
30-05-12, 15:53
Unlike Van Gogh, Wilders lives under round-the-clock guards. He is afraid. He does not assume his incitation to hatred. He is the kind of child who would hit and run under his mother's skirt.

he jochie, jij snapt dit niet, Wilders moet zich beschermen om van Gogh vermoord is door een afgezant van een ideologie dat absoluut geen kritiek duld. Zo Wilders zich niet beschermen dan was er geen Wilders meer, want een andere gek behorende aan deze ideologie had hem dan al vermoord.

BoerHarms
30-05-12, 16:03
Do you think there is a difference between the way Wilders sees Muslims and the way Hitler saw the Jews ? I don't. The ideology is the same. Mainly in terms of civil liberties.

The only difference between Hitler and Wilders is that Wilders is not in power.

Dat ga maar je schoolgeld terug halen,

Hitlers had een hekel aan alle joden

Wilders heeft een hekel aan zulke figuren zoals jij en nog meer van die haatzaaiende baarden niet de moslim die zich hier aangepast hebben en hun geloof vredig uitdragen , ok op,die paar burkas dan na, maar burka ziet ie als vrouwen onderdrukking, dus,komt ie in principe op,voor deze vrouwen.

leven in schoonheid
30-05-12, 18:51
Dat ga maar je schoolgeld terug halen.
Iets wat je niet volgt kun je ook niet terug halen :hihi:

Fulanadetal
30-05-12, 18:52
pacifisme.

pascifisme is een soort vredelievend fascisme.

CONTRA
30-05-12, 19:15
pacifisme.

pascifisme is een soort vredelievend fascisme.

hehe.

leven in schoonheid
30-05-12, 19:51
hehe.
Leg mij eens uit dan wat Fulanadetal bedoeld met deze uitspraak, die ik leuk gevonden vind.

CONTRA
30-05-12, 20:17
Leg mij eens uit dan wat Fulanadetal bedoeld met deze uitspraak, die ik leuk gevonden vind.


ik ben geen woordvoerder van fulanadetal, als je wilt weten wat ze bedoeld met haar uitspraken dan kan je het beste contact met haar opnemen.

leven in schoonheid
30-05-12, 20:35
ik ben geen woordvoerder van fulanadetal, als je wilt weten wat ze bedoeld met haar uitspraken dan kan je het beste contact met haar opnemen.
Sorry maar u zei "héhé" het ultime begrip vandaar mijn vraag, maar vermoedelijk vat gij ook niet wat zij bedoelde.?

leven in schoonheid
30-05-12, 20:37
pacifisme.

pascifisme is een soort vredelievend fascisme.
Je bedoeld volgzaamheid/berusting is gelijk aan grote woorden zonder inhoud en kracht?

Fulanadetal
30-05-12, 21:07
15-letter-Lingo

.a......a.....a..en
Baatzaaihaarden
Baathaaizaarden
Zaatbaaihaarden
Bahaitaardaazen

sjo
30-05-12, 21:34
Samen met de grootmoefti van Jeruzalem, niet te vergeten!

Een dikke vriend van de fhurer. En een oom van Yasser Arafat . Klein wereldje......

leven in schoonheid
30-05-12, 21:41
15-letter-Lingo

.a......a.....a..en
Baatzaaihaarden
Baathaaizaarden
Zaatbaaihaarden
Bahaitaardaazen
deze is leuk


Een dikke vriend van de fhurer. En een oom van Yasser Arafat . Klein wereldje......

en deze onbegrijpelijk, toon een links die dit aantonen?

Firefox
30-05-12, 22:49
deze is leuk



en deze onbegrijpelijk, toon een links die dit aantonen?

Geloof het maar, het is echt waar.

Amin al-Hoesseini - Wikipedia (http://nl.wikipedia.org/wiki/Amin_al-Hoesseini)

Samir75017
30-05-12, 23:56
Dat ga maar je schoolgeld terug halen,

Hitlers had een hekel aan alle joden

Wilders heeft een hekel aan zulke figuren zoals jij en nog meer van die haatzaaiende baarden niet de moslim die zich hier aangepast hebben en hun geloof vredig uitdragen , ok op,die paar burkas dan na, maar burka ziet ie als vrouwen onderdrukking, dus,komt ie in principe op,voor deze vrouwen.

Liar. Wilders hates ALL Muslims. Without any distinction. The same way Hitler hated ALL Jews.

Explain then why he proposed a headscarf tax. And why he proposed to ban the Coran.

Idiot.

super ick
31-05-12, 08:15
Liar. Wilders hates ALL Muslims. Without any distinction. The same way Hitler hated ALL Jews.

Explain then why he proposed a headscarf tax. And why he proposed to ban the Coran.

Idiot.

Wat die achterlijke baardjes op de Dam uitbraakten is precies het gevaar van de islam waar Wilders voor waarschuwd. Intolerantie voor alles, incl. moslims die islam anders beleven dan zij doen. Varkensmoslims noemde hij ze.
Deze minkukels bevestigen het beeld dat Wilders ons van de islam wilt geven. Hij noemt het een achterlijk geloof. Ik zou achterlijke geloofsbeleving een betere term vinden. In verschillende moslimlanden is deze variant groeiende. Extremisten zijn een machtsfactor om rekening mee te houden.

Precies zo'n zelfde haatprediker heeft Theo van Gogh eerst doodgeschoten om daarna zijn hoofd er bijna af te snijden en een mes in zijn buik te planten. Hoezo clowns? Het waren niet zomaar een handjevol moslims die vonden dat hij dat verdiende. Er zijn jongeren die zich aangesproken voelen, die reizen er zelfs voor naar het buitenland. Bedenk maar dat er niet veel nodig zijn om een land in chaos te storten. Om een klimaat te schapen waarin rigoureuze maatregelen mogelijk worden.

Ik denk dat jij een jong ventje bent met een iets te grote mond die hier af en toe de boel een beetje op stelten komt zetten. Een ventje dat niet weet hoeveel geluk hij heeft dat hij in Nederland woont. Zo'n beetje de beste plek om te wonen van de hele wereld. Mensen staat ervoor in de rij!
Dat is niet met een vingerknip even neergezet. Dat is niet een kwestie van mazzel geweest. Sterker nog, het was grotendeels zee. Nederland is gemaakt. De vrijheid zoals die nu is, is er ook niet vanzelf gekomen. Dat is ook niet met een vingerknip gegaan.

Vrijheid moet je beschermen. Dat gebeurt te weinig. Mensen die reclame maken om die vrijheid om te vormen in een intolerante ideologie zijn een potentieel gevaar voor de samenleving. Die kunnen niet omgaan met vrijheid en horen in saudi-Arabië thuis maar niet hier.

Samir75017
31-05-12, 09:11
Wat die achterlijke baardjes op de Dam uitbraakten is precies het gevaar van de islam waar Wilders voor waarschuwd. Intolerantie voor alles, incl. moslims die islam anders beleven dan zij doen. Varkensmoslims noemde hij ze.
Deze minkukels bevestigen het beeld dat Wilders ons van de islam wilt geven. Hij noemt het een achterlijk geloof. Ik zou achterlijke geloofsbeleving een betere term vinden. In verschillende moslimlanden is deze variant groeiende. Extremisten zijn een machtsfactor om rekening mee te houden.

Precies zo'n zelfde haatprediker heeft Theo van Gogh eerst doodgeschoten om daarna zijn hoofd er bijna af te snijden en een mes in zijn buik te planten. Hoezo clowns? Het waren niet zomaar een handjevol moslims die vonden dat hij dat verdiende. Er zijn jongeren die zich aangesproken voelen, die reizen er zelfs voor naar het buitenland. Bedenk maar dat er niet veel nodig zijn om een land in chaos te storten. Om een klimaat te schapen waarin rigoureuze maatregelen mogelijk worden.

Ik denk dat jij een jong ventje bent met een iets te grote mond die hier af en toe de boel een beetje op stelten komt zetten. Een ventje dat niet weet hoeveel geluk hij heeft dat hij in Nederland woont. Zo'n beetje de beste plek om te wonen van de hele wereld. Mensen staat ervoor in de rij!
Dat is niet met een vingerknip even neergezet. Dat is niet een kwestie van mazzel geweest. Sterker nog, het was grotendeels zee. Nederland is gemaakt. De vrijheid zoals die nu is, is er ook niet vanzelf gekomen. Dat is ook niet met een vingerknip gegaan.

Vrijheid moet je beschermen. Dat gebeurt te weinig. Mensen die reclame maken om die vrijheid om te vormen in een intolerante ideologie zijn een potentieel gevaar voor de samenleving. Die kunnen niet omgaan met vrijheid en horen in saudi-Arabië thuis maar niet hier.

That's no answer to my question.

It is untrue that Wilders fights only radical Islam. Why did he propose to implement a tax on headscarves ? Why did he propose to ban the Coran ?

Can you answer that question ?

Firefox
31-05-12, 09:22
That's no answer to my question.

It is untrue that Wilders fights only radical Islam. Why did he propose to implement a tax on headscarves ? Why did he propose to ban the Coran ?

Can you answer that question ?

Dat zijn twee vragen met twee verschillende antwoorden.

leven in schoonheid
31-05-12, 10:40
Geloof het maar, het is echt waar.

Amin al-Hoesseini - Wikipedia (http://nl.wikipedia.org/wiki/Amin_al-Hoesseini)

Ja maar firefox hoe ken dit dan, er woonden toch geen Joden daar?

Firefox
31-05-12, 10:46
Ja maar firefox hoe ken dit dan, er woonden toch geen Joden daar?

Er hebben altijd Joden in Palestina gewoond. Vanaf de negentiende eeuw nam hun aantal snel toe

Kortman
31-05-12, 10:53
Wat die achterlijke baardjes op de Dam uitbraakten is precies het gevaar van de islam waar Wilders voor waarschuwd. Intolerantie voor alles, incl. moslims die islam anders beleven dan zij doen. Varkensmoslims noemde hij ze.
Deze minkukels bevestigen het beeld dat Wilders ons van de islam wilt geven. Hij noemt het een achterlijk geloof. Ik zou achterlijke geloofsbeleving een betere term vinden. In verschillende moslimlanden is deze variant groeiende. Extremisten zijn een machtsfactor om rekening mee te houden.

Precies zo'n zelfde haatprediker heeft Theo van Gogh eerst doodgeschoten om daarna zijn hoofd er bijna af te snijden en een mes in zijn buik te planten. Hoezo clowns? Het waren niet zomaar een handjevol moslims die vonden dat hij dat verdiende. Er zijn jongeren die zich aangesproken voelen, die reizen er zelfs voor naar het buitenland. Bedenk maar dat er niet veel nodig zijn om een land in chaos te storten. Om een klimaat te schapen waarin rigoureuze maatregelen mogelijk worden.

Ik denk dat jij een jong ventje bent met een iets te grote mond die hier af en toe de boel een beetje op stelten komt zetten. Een ventje dat niet weet hoeveel geluk hij heeft dat hij in Nederland woont. Zo'n beetje de beste plek om te wonen van de hele wereld. Mensen staat ervoor in de rij!
Dat is niet met een vingerknip even neergezet. Dat is niet een kwestie van mazzel geweest. Sterker nog, het was grotendeels zee. Nederland is gemaakt. De vrijheid zoals die nu is, is er ook niet vanzelf gekomen. Dat is ook niet met een vingerknip gegaan.

Vrijheid moet je beschermen. Dat gebeurt te weinig. Mensen die reclame maken om die vrijheid om te vormen in een intolerante ideologie zijn een potentieel gevaar voor de samenleving. Die kunnen niet omgaan met vrijheid en horen in saudi-Arabië thuis maar niet hier.

Goed weergegeven maar vrees dat het niet tot hem doordringt het HAATVIRUS zit al te diep ingekankerd.

cummonisto
31-05-12, 11:00
Ik snap echt geen kut van de democratie en vrijheid van meningsuiting ze mogen mij moslimvarken noemen en ik mag niet zegen fuck je moeder of je zus in haar anus

Egmond Codfried
31-05-12, 11:02
De moslimclubjes van jonge mannen met baarden in gewaden worden opgezet en bestuurd door de Europese staten zelf, om moslims in diskrediet te brengen. De leiders zijn agenten van de staat. Men speurt naar labiele volgelingen die men van een wapen en bommen voorziet om uit naam van de islam terreurdaden te plegen, zodat men een excuus heeft om straks moslims te vermoorden, te bestelen en te verdrijven. Vincent van Gogh (zijn vader was BVD'er) is met zorg uitgekozen als een symbool van Nederland en door de staat via Mohamed Bouyerie vermoord. De witten reageren op een soort bloedlust, een moordzucht die elke twee generaties terugkomt, en welke het beroven en vermoorden van groepen betreft die men zelf naar Europa haalde. Zoals men wilde zwijnen zich laat volvreten en vermenigvuldigen voor de volgende drijfjacht, zo moet men de import van allochtonen beschouwen. Het lijkt alsof een bloedbad als die door Breivik tijdelijk de noodzaak van een massale holocaust kan voorkomen, dat men een poosje geen zin heeft in bloeddorstige praat. Maar nu is men in Nederland weer volop bezig en heeft de door de regering opgezette Sharia4Holland een zogenaamde doodsbedreiging geuit tegen Wilders. De doelgroep dient er rekening mee te houden dat de aanstaande holocaust tegen allochtonen niet tegen te houden is en dat ze concrete plannen moeten maken om hun goed en lijf en leden in veiligheid te brengen voordat de val dichtklapt. Ik heb al een reisverbod omdat ik jullie wil waarschuwen voor het gevaar, door mijn onderzoeken naar de onvoorstelbare leugenachtigheid van deze mensen.

http://3.bp.blogspot.com/-kT410yvUxeA/Te-FzK-tCuI/AAAAAAAAAAk/zlO27e4qRFs/s1600/Willem+I+van+Oranje+%25281533-1584%2529.jpg

Willem I van Oranje (1533-1584) was een donkerbruine man en had, net als andere leden van de familie Afrikaanse gelaatstrekken. De Europese elite (1100-1848) was zwart en bruin van huid en de witten waren hun schoenleer tot 1848. Willem van Oranje zou vandaag geen lijsttrekker van Groen Links kunnen worden vanwege 'ongeschiktheid.'

cummonisto
31-05-12, 11:07
Er hebben altijd Joden in Palestina gewoond. Vanaf de negentiende eeuw nam hun aantal snel toe
ik snap de Hollanders ook niet, ze doen alsof ze opkomen voor joden en in tweede wereld oorlog hebben ze die naar de gaskamers getransporteerd.

leven in schoonheid
31-05-12, 11:13
That's no answer to my question.

It is untrue that Wilders fights only radical Islam. Why did he propose to implement a tax on headscarves ? Why did he propose to ban the Coran ?

Can you answer that question ?
Met een beetje wetskennis zou je begrijpen dat Wilders nooit de gehele Islam kan aanvallen en dat is ook niet nodig en wenselijk, maar extreme idioten die oproepen tot geweld, tja die mogen van mij ook direct hup weg op het vliegtuig of naar een plek waar ze de rest van hun leven geen schade meer kunnen aanrichten.
Over de Koran heeft hij het probleem dat deze niet is aangepast naar de westerse normen en waarden, ergens in de jaren 60 is de bijbel ook aangepast en zijn hatelijke teksten aangepast of verwijderd zo is bijvoorbeeld "dood hem dan" veranderd in "verdrijf hem uit uw omgeving".

leven in schoonheid
31-05-12, 11:17
De moslimclubjes van jonge mannen met baarden in gewaden worden opgezet en bestuurd door de Europese staten zelf, om moslims in diskrediet te brengen. De leiders zijn agenten van de staat. Men speurt naar labiele volgelingen die men van een wapen en bommen voorziet om uit naam van de islam terreurdaden te plegen, zodat men een excuus heeft om straks moslims te vermoorden, te bestelen en te verdrijven. Vincent van Gogh (zijn vader was BVD'er) is met zorg uitgekozen als een symbool van Nederland en door de staat via Mohamed Bouyerie vermoord. De witten reageren op een soort bloedlust, een moordzucht die elke twee generaties terugkomt, en welke het beroven en vermoorden van groepen betreft die men zelf naar Europa haalde. Zoals men wilde zwijnen zich laat volvreten en vermenigvuldigen voor de volgende drijfjacht, zo moet men de import van allochtonen beschouwen. Het lijkt alsof een bloedbad als die door Breivik tijdelijk de noodzaak van een massale holocaust kan voorkomen, dat men een poosje geen zin heeft in bloeddorstige praat. Maar nu is men in Nederland weer volop bezig en heeft de door de regering opgezette Sharia4Holland een zogenaamde doodsbedreiging geuit tegen Wilders. De doelgroep dient er rekening mee te houden dat de aanstaande holocaust tegen allochtonen niet tegen te houden is en dat ze concrete plannen moeten maken om hun goed en lijf en leden in veiligheid te brengen voordat de val dichtklapt. Ik heb al een reisverbod omdat ik jullie wil waarschuwen voor het gevaar, door mijn onderzoeken naar de onvoorstelbare leugenachtigheid van deze mensen.

http://3.bp.blogspot.com/-kT410yvUxeA/Te-FzK-tCuI/AAAAAAAAAAk/zlO27e4qRFs/s1600/Willem+I+van+Oranje+%281533-1584%29.jpg

Willem I van Oranje (1533-1584) was een donkerbruine man en had, net als andere leden van de familie Afrikaanse gelaatstrekken. De Europese elite (1100-1848) was zwart en bruin van huid en de witten waren hun schoenleer tot 1848. Willem van Oranje zou vandaag geen lijsttrekker van Groen Links kunnen worden vanwege 'ongeschiktheid.'

Yep en de eerste paus was de broer van Mohammed.

Kortman
31-05-12, 11:18
Liar. Wilders hates ALL Muslims. Without any distinction. The same way Hitler hated ALL Jews.

Explain then why he proposed a headscarf tax. And why he proposed to ban the Coran.

Idiot.

You forget some importend thing afther the JEWS ,were the Arab volkren's turn to be destroyed, and specially Muslims because Hitler hated each faith, his wish was a 1000jarig German Reich.*)
*)Niet van plan zijnde de WERELDTAAL steeds te gebruiken geef ik het onderstaande gewwon in onze eigen taal weer :
Men sprak in Das Reich over Ariers als het oorspronkelijke volk dat aan de basis lag van de Germaanse stammen. Het al dan niet blond zijn stond inderdaad los van het begrip Germaan. Maar dat was dan ook niet wat Hitler wilde. Hij wenste een nieuw ras van wat Edelgermanen werd genoemd. Als voorbeeld nam hij het archetype van de Scandinaviers. Zoals je weet stonden er op de wervingsposters voor de SS niet voor niets die lange, forse, breedgeschouderde en BLONDE mannen in heroische houdingen.
Organization Lebensborn beging geen oorlogsmisdaden, noch diegenen die aan de organisatie deelnamen, er diensten aan verleenden of leiding aan gaven. Waarom ook. Deelname aan het project waar voorbehouden aan eenieder die aan de juiste voorwaarden voldeed. Vrouwen van leden van de SS, noch die van de politie of andere staatsorganisaties hadden enige behoefte aan bescherming. Alleenstaande, al dan niet behoeftige, vrouwen konden deelnemen als ze aan diezelfde eisen voldeden. Een vrouw die het niet zo nauw nam met de toen geldende zedelijkheidsopvattingen zou, ongeacht haar geschikte eigenschappen, niet in aanmerking komen voor deelname. Hitlers opvatting dat de vrouw de hoeksteen was van het gezin en mede aan de basis lag van Das Deutsche Character der Familie zou daarmee in tegenspraak zijn geweest. Dat er goed voor de moeder en het kind gezorgd werden was vanzelfsprekend. De vrouw kon het kind afstaan, maar hoefde dat niet, Als ze ongehuwd was, wat zelden voor kwam, werd er desgewenst een geschikte echtgenote voor haar gezocht.
Duizend jaar had men ingeschat zou de WERELD BEVOLKING uit EDELGERMANEN bestaan!

Samir75017
31-05-12, 11:32
Ya Rabbi, My God ...

For the Xth time, can anyone here answer my question ?

If Wilders fights only radical Islam, why did he propose a tax on headscarves and called for a ban on the Coran ?

Why does he want to turn Muslims into second-class citizens if he has a problem only with extremists ?

Soldim
31-05-12, 11:34
De moslimclubjes van jonge mannen met baarden in gewaden worden opgezet en bestuurd door de Europese staten zelf, om moslims in diskrediet te brengen

....

Willem van Oranje zou vandaag geen lijsttrekker van Groen Links kunnen worden vanwege 'ongeschiktheid.'

Dank, in geen tijden zo gelachen om een post op maroc.nl :hihi:

Kortman
31-05-12, 11:38
De moslimclubjes van jonge mannen met baarden in gewaden worden opgezet en bestuurd door de Europese staten zelf, om moslims in diskrediet te brengen. De leiders zijn agenten van de staat. Men speurt naar labiele volgelingen die men van een wapen en bommen voorziet om uit naam van de islam terreurdaden te plegen, zodat men een excuus heeft om straks moslims te vermoorden, te bestelen en te verdrijven. Vincent van Gogh (zijn vader was BVD'er) is met zorg uitgekozen als een symbool van Nederland en door de staat via Mohamed Bouyerie vermoord. De witten reageren op een soort bloedlust, een moordzucht die elke twee generaties terugkomt, en welke het beroven en vermoorden van groepen betreft die men zelf naar Europa haalde. Zoals men wilde zwijnen zich laat volvreten en vermenigvuldigen voor de volgende drijfjacht, zo moet men de import van allochtonen beschouwen. Het lijkt alsof een bloedbad als die door Breivik tijdelijk de noodzaak van een massale holocaust kan voorkomen, dat men een poosje geen zin heeft in bloeddorstige praat. Maar nu is men in Nederland weer volop bezig en heeft de door de regering opgezette Sharia4Holland een zogenaamde doodsbedreiging geuit tegen Wilders. De doelgroep dient er rekening mee te houden dat de aanstaande holocaust tegen allochtonen niet tegen te houden is en dat ze concrete plannen moeten maken om hun goed en lijf en leden in veiligheid te brengen voordat de val dichtklapt. Ik heb al een reisverbod omdat ik jullie wil waarschuwen voor het gevaar, door mijn onderzoeken naar de onvoorstelbare leugenachtigheid van deze mensen.

http://3.bp.blogspot.com/-kT410yvUxeA/Te-FzK-tCuI/AAAAAAAAAAk/zlO27e4qRFs/s1600/Willem+I+van+Oranje+%25281533-1584%2529.jpg

Willem I van Oranje (1533-1584) was een donkerbruine man en had, net als andere leden van de familie Afrikaanse gelaatstrekken. De Europese elite (1100-1848) was zwart en bruin van huid en de witten waren hun schoenleer tot 1848. Willem van Oranje zou vandaag geen lijsttrekker van Groen Links kunnen worden vanwege 'ongeschiktheid.'

Nahet bekijken van de foto van Willem I van Oranje , zie ik duidelijk de overeenkomst tussen JODEN enARABIEREN het is en volk kijk alleen maar naar de neus ,typisch kenmerk voor het Arabisch -joodse ras :hardlach::handbang:
Vandaar de lijfspreuk die HITLER niet misstaan zou hebben : ziet gij Moslims of een Jood ;aarzel niet maar maak ze dood !

Charlus
31-05-12, 11:39
Dank, in geen tijden zo gelachen om een post op maroc.nl :hihi:
Ook heel aardig:

Vincent van Gogh (zijn vader was BVD'er) is met zorg uitgekozen als een symbool van Nederland en door de staat via Mohamed Bouyerie vermoord.

Charlus
31-05-12, 11:44
ergens in de jaren 60 is de bijbel ook aangepast en zijn hatelijke teksten aangepast of verwijderd zo is bijvoorbeeld "dood hem dan" veranderd in "verdrijf hem uit uw omgeving".
Door wie? Wie voert de inhoudelijke redactie over de bijbel? De wereldwijde coördinatie moet een hele kluif zijn.

Kortman
31-05-12, 11:59
ik snap de Hollanders ook niet, ze doen alsof ze opkomen voor joden en in tweede wereld oorlog hebben ze die naar de gaskamers getransporteerd.

Ga eens de geschiedenis van WO2 lezen ! De gewone mensen waren machteloos en konden slechts en ding doen op straffe des doods Joden verbergen ,honderden hebben hun leven opgeofferd !
Het waren vaak de PREMIE JAGERS! enN.S.B.,ers die de arme *)JODEN aan gaven ,en het transport werdt ook gedaan onder dwang en toezicht van de''MOFFEN'' ,dus verdiep je eerst maar eens wat verder !
*) de rijken waren al weg veilig in de U.S.A .
Afgezien daarvan , in Nederland wisten ze pas veel later wat er met de JODEN gebeurde ,vaak pas na de oorlog hoorden ze van de vernietigings kampen

leven in schoonheid
31-05-12, 12:27
Door wie? Wie voert de inhoudelijke redactie over de bijbel? De wereldwijde coördinatie moet een hele kluif zijn.
Wereldwijd weet ik niet of dit gebeurd is weet alleen dat duitsland in 2010 de bijbel wilde aanpassen en dat het in Nederland regelmatig gebeurd in 2004 voor het laatst zag ik.
NBV.nl - Nederlands Bijbelgenootschap (http://www.nbv.nl/)

jang0201
31-05-12, 17:35
ik snap de Hollanders ook niet, ze doen alsof ze opkomen voor joden en in tweede wereld oorlog hebben ze die naar de gaskamers getransporteerd.

En wat hadden de Nederlanders tegen het Jodentransport kunnen doen, als je er tegenin ging werd je neergeschoten!
Men wist niet eens dat er concentratiekampen waren.

Kortman
31-05-12, 19:21
En wat hadden de Nederlanders tegen het Jodentransport kunnen doen, als je er tegenin ging werd je neergeschoten!
Men wist niet eens dat er concentratiekampen waren.

Dat laatse is een feit !
Maar over het algemeen waren de NEDERLANDERS bang voor de repressailes door de DUITSERS ong 10% van de Nederlandse bevolking heeft wel deel genomen IN HET ''VERZET'' niet alleen om Joden te helpen ,maar er waren ook particulieren die het gevaarlijke werk deden om zoals het verbergen of joden te redden.*) Miep Gies , de vrouw die probeerde te redden Anne Frank en haar familie, is een van de bekendste vanwege de brede verspreiding van het dagboek van Anne Frank, maar er waren duizenden anderen, met name Geertruida Wijsmuller-Meijer (ook bekend als Truus Wijsmuller en Tante Truus), die veel gered Joodse kinderen, en de Nederlandse consul in Litouwen Jan Zwartendijk , die ongeveer 3 000 opgeslagen op 6 000 mensen. Maar ook met inbegrip van Corrie ten Boom , industrieel Frits Philips , uitgever Geert Lubberhuizen , schrijver Godfried Bomans , en ook Hetty Voute, Gisela Wieberdink, Rut Matthijsen, Piet Meerberg, Heiltje Kooristra, en Ted Leeders, MJBultena in Uithuizen, die werd opgejaagd en doodgeschoten door de nazi's na de Tweede Wereldoorlog voorbij was, voor het helpen van zo veel, zie gedenksteen op Bultenastraat Uithuizen.
*) Hier stond informeel de doodstraf op voor je hele famillie! dus je bedacht je wel twee keer voordat je Joden ging helpen.

Kortman
31-05-12, 19:30
Wereldwijd weet ik niet of dit gebeurd is weet alleen dat duitsland in 2010 de bijbel wilde aanpassen en dat het in Nederland regelmatig gebeurd in 2004 voor het laatst zag ik.
NBV.nl - Nederlands Bijbelgenootschap (http://www.nbv.nl/)

Het is voornamelijk de R.K geweest, die zich heeft aangepast:
Het Tweede Vaticaans Oecumenisch Concilie (of: Vaticanum II) werd van 1962 tot 1965 gehouden, en is bekend geworden als de kerkvergadering van het 'aggiornamento': het ‘bij de tijd brengen’ (moderniseren) van de Kerk. Vaticanum II heeft een grote invloed op het kerkelijk en gelovig leven gekregen.
Die haalden ook de achterlijke regeltjes weg uit de MIDDEL EEUWEN, het is onderhand tijd dat ze weer gaan ''aanpassen'' !:wink:

leven in schoonheid
31-05-12, 20:00
Het is voornamelijk de R.K geweest, die zich heeft aangepast:
Het Tweede Vaticaans Oecumenisch Concilie (of: Vaticanum II) werd van 1962 tot 1965 gehouden, en is bekend geworden als de kerkvergadering van het 'aggiornamento': het ‘bij de tijd brengen’ (moderniseren) van de Kerk. Vaticanum II heeft een grote invloed op het kerkelijk en gelovig leven gekregen.
Die haalden ook de achterlijke regeltjes weg uit de MIDDEL EEUWEN, het is onderhand tijd dat ze weer gaan ''aanpassen'' !:wink:
Moh weet ik niet me is not RK, maar als ik mijn bijbeltje kijk verschilde deze ook veel van de statenbijbel en zijn ook hele pasages van geweld weggehaald.
Hopelijk bedoel je niet met de nieuwe uitgave dat erin komt te staan "pak je 9mm browning fn en knal er op los" :droef:

BoerHarms
31-05-12, 20:42
j
ik snap de Hollanders ook niet, ze doen alsof ze opkomen voor joden en in tweede wereld oorlog hebben ze die naar de gaskamers getransporteerd.

Dank je wel voor de opmerking, ik denk dat je met de Hollanders , ALLE Hollanders bedoelt,

Om het effe heel duidelijk te maken : Die ouwe van mij heeft in het verzet gezeten, heeft best wel wat moffen naar het rijk der fabelen gezonden, maar heeft wel een aantal joden van de gaskamers kunnen redden.
Die ouwe van mij had ruimte gemaakt voor onderduikers die moffen niet vinden konden.

Als je maar een een idee zou hebben dat hollanders een hekel aan moslims zouden hebben dan zou je dat eens persoonlijk aan velen hollanders moeten vragen.

Het antwoord zal over het algemeen zijn, " Neen persoonlijk heb ik geen problemen met de moslims in de omgeving, maar ik wel problemen met fundies, zoals die haatbaarden en zo die kosten wat het kost van mij willen onderwerpen aan de islam"

Generaal hebben de Hollanders geen problemen met de Islam, maar het zijn juist die Haatbaarden, die fundies , juiste zulks zo personen maakt de islam,moslim slecht, zij creeeren een heel slecht beeld over de moslims,islam.

Door de moord op Theo van Gogh, uitgevoerd door een geestelijke gek. Dit soort personen bepalen het beeld.
De waarheid is altijd anders. Als de overgrote vredelievende ,welwillende moslim stelling zouden nemen t.o.v. die soort figuren, dat zou het beeld alleen maar kunnen verbeteren.

voordat ik commentaar krijg, ik zeg niet dat dit moet, maar ik denk dat dit zo kunnen bijdragen.

Wij christelijke moeten ook niet van die christelijke fundies hebben, we laten dat ook duidelijk weten, gevaarlijke christelijk groeperingen of sextes worden aangepakt.

The_Grand_Wazoo
01-06-12, 08:28
Ya Rabbi, My God ...

For the Xth time, can anyone here answer my question ?

If Wilders fights only radical Islam, why did he propose a tax on headscarves and called for a ban on the Coran ?

Why does he want to turn Muslims into second-class citizens if he has a problem only with extremists ?

De gedachte is, als ik het goed heb begrepen, dat 'de Islam' niet louter als een religie moet worden beschwoudw, maar als een politieke-religieuze leer. Uit de bijbel wordt één zinnetje gevist, namelijk dat wat des keizers is aan de keizer gelaten moet worden. Dit wordt als basis gezien voor de scheiding tussen kerk en staat. Dat alle christelijke kerken deze scheiding hebben aangevochten, of nog steeds aanvechten, wordt voor het gemak even vergeten. De koran zou dergelijke passages niet kennen, sterker nog, benadrukt de onderworpenheid van het werelds gezag aan het religieuze gezag. Daarmee is de hele Islam als leer in de ogen van Wilders c.s. een perifide religie.
Vervolgens maakt hij de magische turn door te beweren dat dit oordeel niet terug slaat op de moslims in het algemeen, maar alleen op die welke het werelds gezag ook daadwerkelijk willen onderwerpen aan het religieuze gezag.

Overigens is het kopvoddentax nooit een serieus wetsvoorstel van hem geweest. Het betrof een provocerende opmerking gedurende de algemene beschouwingen na prinsjesdag (als ik het mij goed herinner).

Samir75017
01-06-12, 10:10
De gedachte is, als ik het goed heb begrepen, dat 'de Islam' niet louter als een religie moet worden beschwoudw, maar als een politieke-religieuze leer. Uit de bijbel wordt één zinnetje gevist, namelijk dat wat des keizers is aan de keizer gelaten moet worden. Dit wordt als basis gezien voor de scheiding tussen kerk en staat. Dat alle christelijke kerken deze scheiding hebben aangevochten, of nog steeds aanvechten, wordt voor het gemak even vergeten. De koran zou dergelijke passages niet kennen, sterker nog, benadrukt de onderworpenheid van het werelds gezag aan het religieuze gezag. Daarmee is de hele Islam als leer in de ogen van Wilders c.s. een perifide religie.
Vervolgens maakt hij de magische turn door te beweren dat dit oordeel niet terug slaat op de moslims in het algemeen, maar alleen op die welke het werelds gezag ook daadwerkelijk willen onderwerpen aan het religieuze gezag.

Overigens is het kopvoddentax nooit een serieus wetsvoorstel van hem geweest. Het betrof een provocerende opmerking gedurende de algemene beschouwingen na prinsjesdag (als ik het mij goed herinner).

Wilders has always rejected the "division" of Muslims into extremists and the rest.

Regarding the argument that the ban on headscarf was not a serious proposal : politics is not a game. You can't take the risk of proposing things like that, by stigmatizing a whole community. Consequences can be dangerous. What if he had proposed a ban on the Torah and the skullcap ? Oh, just to laugh ...

Funny conception of Freedom for a party that dares call itself the Party of Freedom.

Anyway, the point was that Wilders hates Islam and Muslims as a whole. And that he got the support of a large part of the Dutch population.

Same for Marine Le Pen. However, never such proposals.

Firefox
01-06-12, 10:18
Wilders has always rejected the "division" of Muslims into extremists and the rest.

Regarding the argument that the ban on headscarf was not a serious proposal : politics is not a game. You can't take the risk of proposing things like that, by stigmatizing a whole community. Consequences can be dangerous. What if he had proposed a ban on the Torah and the skullcap ? Oh, just to laugh ...

Funny conception of Freedom for a party that dares call itself the Party of Freedom.

Anyway, the point was that Wilders hates Islam and Muslims as a whole. And that he got the support of a large part of the Dutch population.

Same for Marine Le Pen. However, never such proposals.

De haatzaaibaarden bedreigen niet alleen Wilders, met hun aankondiging om de sjaria in te voeren bedreigen ze alle Nederlanders.

BoerHarms
01-06-12, 10:29
De haatzaaibaarden bedreigen niet alleen Wilders, met hun aankondiging om de sjaria in te voeren bedreigen ze alle Nederlanders.

Snapt hij Niet, of Beter hij wil het Niet Snappen , omdat hij al volledig gebrainwashed is door deze haardbaarden

CONTRA
01-06-12, 11:20
Snapt hij Niet, of Beter hij wil het Niet Snappen , omdat hij al volledig gebrainwashed is door deze haardbaarden

haardbaarden?

leven in schoonheid
01-06-12, 11:39
haardbaarden?

Yep mensen met één baard of meerdere baarden die dicht bij een haard zitten.

A_K_A
01-06-12, 11:57
Wat hebben mensen toch tegen baarden?

BoerHarms
01-06-12, 12:31
haardbaarden?

oeps , ja, haatbaarden. Natuurlijk moet haatbaarden zijn,

Kortman
01-06-12, 12:35
Wat hebben mensen toch tegen baarden?

Wel eens onder een microscoop een baardhaar bekeken?
:hihi:

Firefox
01-06-12, 13:21
Wat hebben mensen toch tegen baarden?

De baard kan er ook niets aan doen. Het gaat om de persoon die hem draagt, meestal een man.

leven in schoonheid
01-06-12, 14:08
Wat hebben mensen toch tegen baarden?
Komt door een jeugd trauma en het lezen van Astrix en Oblix
15540

The_Grand_Wazoo
01-06-12, 14:30
Wilders has always rejected the "division" of Muslims into extremists and the rest.



Ik weet niet of hij zich daar altijd tegen verzet heeft. Hij maakt er nogal een punt van zich te verzetten tegen de islam als ideologie, maar niet tegen de moslims. Die hebben namelijk uiteenlopende ideeen ten aanzien van de vormgeving en naleving van de islamitische geloofsleer. Dat overigens is een constatering.




Regarding the argument that the ban on headscarf was not a serious proposal : politics is not a game. You can't take the risk of proposing things like that, by stigmatizing a whole community. Consequences can be dangerous.



Tja ... dat kan zo zijn, maar daar is hij het niet mee eens. Bovendien is in de politiek de hyperbool een algemeen aanvaard retorisch stijlfiguur. Maar als je ziet waar dit soort teksten in landen als Saoedi Arabie en Iran toe leiden, dan slaat de angst een mens inderdaad wel eens om het hart.



What if he had proposed a ban on the Torah and the skullcap ? Oh, just to laugh ...



Dan had hij waarschijnlijk nog bozere reacties gehad. Vergis je overigens niet: ook vanuit joodse hoek is ernstig bezwaar aangetekend tegen zijn kopvoddentax tekst.




Funny conception of Freedom for a party that dares call itself the Party of Freedom.


Anyway, the point was that Wilders hates Islam and Muslims as a whole. And that he got the support of a large part of the Dutch population.



Ja dat was je punt, een constatering. Constateringen zijn doorgaans niet de meest interessante punten, of jou moest iets opgevallen zijn wat nog niemand zag. Dus, welk punt wil je maken met je punt?



Same for Marine Le Pen. However, never such proposals.

Nogmaals: ook Wilders heeft dit voorstel niet gedaan - het was een retoriek, geen voorstel.

Annelijn10
01-06-12, 18:20
Telegraaf is niks

leven in schoonheid
01-06-12, 18:58
De baard kan er ook niets aan doen. Het gaat om de persoon die hem draagt, meestal een man.
Nee hoor er zit nu ook een vrouw met baard op maroc.nl, die nog meer haat zaait dan deze 4 te samen.

Samir75017
02-06-12, 11:08
Dan had hij waarschijnlijk nog bozere reacties gehad.



We have different points of view on this subject.

Why do you think that there would have been stronger reactions if he had proposed a tax on the jewish skull cap ?

Kortman
02-06-12, 21:12
Telegraaf is niks

Begrijp je frustratie ,maar je vergeet dat er nog veel meer kranten waren die deze zich MOSLIM noemende
Sharia4Holland als haatzaaiers weergaven.
De lachende derde is Wilders ! die is erbij gebaat dat deze mensen hun middeleeuwse gedachtengoed trachten door te voeren in NEDERLAND .

Kortman
02-06-12, 22:09
Telegraaf is niks

Rellen in Molenbeek door niqab - Het Nieuwsblad (http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20120601_00169610)

The_Grand_Wazoo
04-06-12, 10:19
We have different points of view on this subject.

Why do you think that there would have been stronger reactions if he had proposed a tax on the jewish skull cap ?

Omdat politiek gewin proberen te behalen over de ruggen van moslims op dit moment geaccepteerd is, maar over de ruggen van joden niet.

Samir75017
04-06-12, 20:22
Omdat politiek gewin proberen te behalen over de ruggen van moslims op dit moment geaccepteerd is, maar over de ruggen van joden niet.

Interesting.

Egmond Codfried
09-11-12, 11:57
Dat laatse is een feit !
Maar over het algemeen waren de NEDERLANDERS bang voor de repressailes door de DUITSERS ong 10% van de Nederlandse bevolking heeft wel deel genomen IN HET ''VERZET'' niet alleen om Joden te helpen ,maar er waren ook particulieren die het gevaarlijke werk deden om zoals het verbergen of joden te redden.*) Miep Gies , de vrouw die probeerde te redden Anne Frank en haar familie, is een van de bekendste vanwege de brede verspreiding van het dagboek van Anne Frank, maar er waren duizenden anderen, met name Geertruida Wijsmuller-Meijer (ook bekend als Truus Wijsmuller en Tante Truus), die veel gered Joodse kinderen, en de Nederlandse consul in Litouwen Jan Zwartendijk , die ongeveer 3 000 opgeslagen op 6 000 mensen. Maar ook met inbegrip van Corrie ten Boom , industrieel Frits Philips , uitgever Geert Lubberhuizen , schrijver Godfried Bomans , en ook Hetty Voute, Gisela Wieberdink, Rut Matthijsen, Piet Meerberg, Heiltje Kooristra, en Ted Leeders, MJBultena in Uithuizen, die werd opgejaagd en doodgeschoten door de nazi's na de Tweede Wereldoorlog voorbij was, voor het helpen van zo veel, zie gedenksteen op Bultenastraat Uithuizen.
*) Hier stond informeel de doodstraf op voor je hele famillie! dus je bedacht je wel twee keer voordat je Joden ging helpen.


Intussen begin ik schermen en argumenteren met 'goede' Nederlanders ook als een nazi verweer te beschouwen, want inderdaad waren niet alle Nederlanders fout, of hebben ze niet allemaal meegewerkt aan de vervolging en vergassing van joden, homo's, zwarten, gehandicapten, bejaarden, oost Europeanen etc. Sommige Nederlanders waren toen te jong, ziek te bed, te oud, of in de gevangenis, dus hebben niet mee geholpen met de genocide. Maar hun aantal was te klein om het kwaad te voorkomen, dus heeft het weinig zin hen steeds erbij te halen. Het lijkt dan alsof men de kwade in bescherming wil nemen. Als Nederlanders zulke onschuldige, 'wij hebben het niet geweten' lieverdjes zijn, waarom klinken jullie vandaag zo bloeddorstig? Waarom is Nederland altijd betrokken bij bloederige, gewelddadige conflicten in de wereld? De Nederlandse joden werden eerst langdurig als slechterikken, en parasieten weggezet in de media, terwijl de geschiedenis van de bloederige jodenvervolging in Europa door de eeuwen heen, meer dan genoegzaam bekend was. Joden werden in volgepropte dierenwagons vervoerd, terwijl het geweld en de fysieke vernedering al in de rij voor het station begon, waar iedereen het kon zien. Je moet werkelijk een absoluut verdorven Nederlander zijn om vol te houden dat men het niet heeft geweten.

super ick
10-11-12, 08:52
Omdat politiek gewin proberen te behalen over de ruggen van moslims op dit moment geaccepteerd is, maar over de ruggen van joden niet.

Over de ruggen van bejaarden en inactieven ook.