PDA

Bekijk Volledige Versie : Burgemeester Nice is Marokkaanse bruiloften zat



Khadijal
30-05-12, 11:20
Burgemeester Nice is Marokkaanse bruiloften zat




De burgemeester van het Franse Nice heeft hard uitgehaald naar Noord-Afrikaanse feestvierders.


Christian Estrosi heeft het gehad met de uitbundige manier van feesten bij bruiloften van Marokkanen, Tunesiërs en Algerijnen. Estrosi stelt dat veel mensen in Nice last hebben van alle lawaai en lange rijen auto's. Daarom wil de burgemeester met een wetgeving komen die alle toeters, vreugdekreten en Marokkaanse vlaggen in de ban moet leggen. Het claxonneren met de auto is ook verleden tijd.

Tevens moet er een avondklok komen waarop feesten moeten eindigen of alle vormen van overlast over moet zijn. De kreten, het gezang, de mooie auto's en muziekgroepen met instrumenten valt bij veel autochtonen in goede aard en trekt veel bekijks. Estrosi is daar duidelijk niet van.

Samir75017
30-05-12, 12:05
This Italian man knows that it is just inapplicable. He is desperate for attracting NF voters.

Anyway, the government in power has already referred to that as an "unacceptable stigmatization".

This racist proposal, that goes against civil liberties, will be a flop.

Soldim
30-05-12, 12:39
This racist proposal, that goes against civil liberties, will be a flop.

Tsjonge, is claxonerend rondrijden tegenwoordig een 'civil liberty'? :hihi:

(leen)
30-05-12, 18:58
Tsjonge, is claxonerend rondrijden tegenwoordig een 'civil liberty'? :hihi:

Jazeker, en een hele dure ook, maar alleen in te zetten als we winnen met voetbal:hihi:

Rainbow
30-05-12, 21:10
Burgemeester Nice is Marokkaanse bruiloften zat




De burgemeester van het Franse Nice heeft hard uitgehaald naar Noord-Afrikaanse feestvierders.


Christian Estrosi heeft het gehad met de uitbundige manier van feesten bij bruiloften van Marokkanen, Tunesiërs en Algerijnen. Estrosi stelt dat veel mensen in Nice last hebben van alle lawaai en lange rijen auto's. Daarom wil de burgemeester met een wetgeving komen die alle toeters, vreugdekreten en Marokkaanse vlaggen in de ban moet leggen. Het claxonneren met de auto is ook verleden tijd.

Tevens moet er een avondklok komen waarop feesten moeten eindigen of alle vormen van overlast over moet zijn. De kreten, het gezang, de mooie auto's en muziekgroepen met instrumenten valt bij veel autochtonen in goede aard en trekt veel bekijks. Estrosi is daar duidelijk niet van.


Ik wist niet dat een vlag geluid maakte. Bij het toeteren kan ik me wel wat voorstellen.

Rainbow
30-05-12, 21:11
Voortaan moet er gefluisterd worden op noord-afrikaanse bruiloften ssst!

Fulanadetal
30-05-12, 21:24
Vlaggen verbieden lijkt me onzin, tenzij ze groot en gevaarlijk uit autoramen worden gestoken met het gevaar van neermaaien medeweggebruikers. Of losschieten en op de voorruit van een andere auto terechtkomen. Claxonneren zonder reden mag inderdaad niet. Niemand mag dat. Maar daar gaan ze in Frankrijk enzo wat losser mee om geloof ik.

Ik kan me indenken dat als er avond aan avond in woonwijken grote trouwfeesten (of verjaardagen of wat dan ook) worden gevierd, het voor de omwonenden (die er misschien vroeg uit moeten) nogal irritant wordt.
Dan is een feestzaal op een bedrijventerrein natuurlijk een uitkomst.

Maar ik heb geen idee hoe de situatie werkelijk is in Nice.

Samir75017
01-06-12, 00:22
Their heart is sick and black like coal.

The only fact of seeing North African flags irritates so many people.

Seeing Italian, Spanish, Chinese, Portuguese ... 's flags does not create the same deep frustration inside them.

Fulanadetal
01-06-12, 06:25
Ziek en ZWART? Wat heb jij tegen zwart?

super ick
01-06-12, 07:41
Their heart is sick and black like coal.

The only fact of seeing North African flags irritates so many people.

Seeing Italian, Spanish, Chinese, Portuguese ... 's flags does not create the same deep frustration inside them.

Hee domme haatsmurf, hoe kom jij toch aan al die wijsheid? Heb je een enquette gehouden of zijn het de stemmen in je hoofd?

Samir75017
01-06-12, 09:44
Hee domme haatsmurf, hoe kom jij toch aan al die wijsheid? Heb je een enquette gehouden of zijn het de stemmen in je hoofd?

Stay polite Super dick. You were the first one to cry like a child when other members here used to insult you for your stupidness and racism. If you can't debate properly, get lost !

Donkey.

Firefox
01-06-12, 09:58
Stay polite Super dick. You were the first one to cry like a child when other members here used to insult you for your stupidness and racism. If you can't debate properly, get lost !

Donkey.

... zegt de ergste racist op dit forum.

Samir75017
01-06-12, 10:12
... zegt de ergste racist op dit forum.

Small mind. Can you stop talking about people for a second ? You got banned for that.

Firefox
01-06-12, 10:19
Small mind. Can you stop talking about people for a second ?

Elke reactie krijgt de reactie die hij verdient. Jij doet namelijk nooit iets anders, zie het bericht van jou hierboven.

Samir75017
01-06-12, 10:26
Elke reactie krijgt de reactie die hij verdient. Jij doet namelijk nooit iets anders, zie het bericht van jou hierboven.

Ok small mind, enough now, next time you don't stick to the topic, you are on my blacklist. Just for you to know.

BoerHarms
01-06-12, 10:30
Elke reactie krijgt de reactie die hij verdient. Jij doet namelijk nooit iets anders, zie het bericht van jou hierboven.

:handbang::handbang::handbang::handbang:

Firefox
01-06-12, 11:18
Ok small mind, enough now, next time you don't stick to the topic, you are on my blacklist. Just for you to know.

Oei, meneertje gaat dreigen om mij op de blacklist te zetten. Een echte ramp zou dat voor me zijn... Maar, ik snap het wel want bekrompen lieden kunnen er nu eenmaal niet tegen om de waarheid te horen.

super ick
01-06-12, 15:04
Stay polite Super dick. You were the first one to cry like a child when other members here used to insult you for your stupidness and racism. If you can't debate properly, get lost !

Donkey.

Jij doet stompzinnige aannames. Vervolgens beschuldig een grote groep mensen, op basis van die nergens op gebaseerde aannames, van rasistische gevoelens jegens 1 bepaald volk.

Dat zegt heel veel over jou.

Bovendien heb je een ontzettend grote bek.

Samir75017
02-06-12, 11:21
Jij doet stompzinnige aannames. Vervolgens beschuldig een grote groep mensen, op basis van die nergens op gebaseerde aannames, van rasistische gevoelens jegens 1 bepaald volk.



Listen, I have been living here all my life, so I know what I'm talking about.

This is a country that puts assimilation above all.

Yes, seeing North African flags waving on the streets upsets a lot of people (mainly the Algerian one, due to history I guess).

When people wear Moroccan, Algerian or Tunisian football shirts, it is badly perceived.

When all these things apply to Italian, Spanish, Portuguese flags / football shirts, it is not an issue.

Do not pretend you know the situation in France better than I do.

Hope it's clear.

What about in Holland ? Do Dutch seem to be more upset when they see Moroccan symbols than Indonesian, Surinamese ones ?

super ick
02-06-12, 12:15
Listen, I have been living here all my life, so I know what I'm talking about.

This is a country that puts assimilation above all.

Yes, seeing North African flags waving on the streets upsets a lot of people (mainly the Algerian one, due to history I guess).

When people wear Moroccan, Algerian or Tunisian football shirts, it is badly perceived.

When all these things apply to Italian, Spanish, Portuguese flags / football shirts, it is not an issue.

Do not pretend you know the situation in France better than I do.

Hope it's clear.

What about in Holland ? Do Dutch seem to be more upset when they see Moroccan symbols than Indonesian, Surinamese ones ?

Je verkondigd jou zeer gekleurde mening als vaststaand feit. Er zijn vast mensen die er anders over denken.

Als Mensen met shirts lopen en vlaggen wapperen uit feestvreugde dan is daar m.i. niets op tegen.