PDA

Bekijk Volledige Versie : NAVO doodt tweede man al-Qaeda in Afghanistan



leven in schoonheid
30-05-12, 18:09
ANP | 29 mei 2012, 10:27
NAVO doodt tweede man al-Qaeda in AfghanistanReageer (http://www.maroc.nl/forums/#comments)De NAVO heeft bij een luchtaanval bij de Pakistaanse grens de tweede man van het Afghaanse terreurnetwerk al-Qaeda gedood. Dat heeft de NAVO dinsdag laten weten.
<!-- ************************************************** *** LIVEBLOG Implementation :: Blog update functionality ************************************************** *** -->Sakhr al-Taifi zou centraal hebben gestaan bij aanvallen op buitenlandse en Afghaanse troepen in Afghanistan. Hij gaf in het land onder meer leiding aan buitenlandse rebellen. Daarnaast was hij verantwoordelijk voor het leveren van wapens en ander materiaal aan opstandelingen. Al-Taifi zou samen met een andere al-Qaedaterrrorist zijn gedood.

Qameer
01-06-12, 09:23
inna lillaahi wa inna ilayhi raadji'oen.. moge Allaah hen als shaheed aanvaarden

Firefox
01-06-12, 10:56
inna lillaahi wa inna ilayhi raadji'oen.. moge Allaah hen als shaheed aanvaarden

Ik weet niet of Allah daar wel verstandig aan zou doen. Heel wat van zijn slachtoffers zullen hem in de hemel niet willen tegenkomen.

leven in schoonheid
01-06-12, 12:20
inna lillaahi wa inna ilayhi raadji'oen.. moge Allaah hen als shaheed aanvaarden
ja lijkt me leuk komt hij de mensen tegen die hij heeft vermoord, jammer dat er geen krant is want dan konden we lezen "Slagpartij in hemelse paradijs"

leven in schoonheid
01-06-12, 12:21
Ik weet niet of Allah daar wel verstandig aan zou doen. Heel wat van zijn slachtoffers zullen hem in de hemel niet willen tegenkomen.
Allah is niet bevooroordeeld en stuurt hem regelrecht naar de hel als vrouw zoals ik heb begrepen, als je voor hem staat kun jij je niet verschuilen achter excussen.