PDA

Bekijk Volledige Versie : Moslimzuster gearresteerd en geslagen in Molenbeek!!



Qameer
01-06-12, 08:42
Wat er echt gebeurd is (je ziet de gescheurde kleren vd zuster):

http://www.youtube.com/watch?v=T9dhtnv7boQ&feature=g-all-lik

En de Leugens die de media vertelt:

Een controle en arrestatie van een vrouw in niqab heeft deze avond in de Brusselse gemeente Molenbeek aanleiding gegeven tot onlusten voor het politiecommissariaat in de Briefdragerstraat. Dat is bevestigd door commissaris Johan Berckmans, de woordvoerder van de politiezone Brussel West. Rond 21.30 uur zou een relatieve rust zijn weergekeerd.

http://static0.demorgen.be/static/photo/2012/5/2/8/20120531224848/media_l_4867748.jpg © getty.
Twee Franse moslima's in niqab (archieffoto)


De controle gebeurde deze voormiddag al in Jette, aldus de politiewoordvoerder. "Twee agenten in burger zagen de vrouw zitten aan een tramhalte en vroegen haar identiteitspapieren en om haar hoofddoek af te doen. Toen ze dat weigerde, werd ze meegenomen naar het commissariaat. Onderweg probeerde ze één van de agenten, een vrouw, een kopstoot te geven en op het commissariaat weigerde ze ook alle medewerking."

Het kwam tot een schermutseling waarbij zowel de vrouw als twee vrouwelijke agenten gewond raakten, gaat commissaris Berckmans verder. "Uiteindelijk werd de hoofddoek van de vrouw verwijderd en werd ze met een lichte hersenschudding overgebracht naar het ziekenhuis. Het Brusselse parket werd verwittigd en besloot haar vrij te laten om haar later te verhoren."

Commissariaat ei zo na bestormd
In de loop van de namiddag werd echter via sms opgeroepen om voor het commissariaat te verzamelen. "Rond 19.00 uur stonden een honderdtal mensen voor het commissariaat en een aantal van hen probeerde binnen te dringen, wat mislukte", zegt de woordvoerder. "We hebben versterking gevraagd van de omliggende politiezones en van de federale politie en burgemeester Moureaux en onze korpschef zijn ter plaatse gekomen om de gemoederen te bedaren."

Dat lukte grotendeels maar rond 21.30 uur zwierven nog steeds groepjes jongeren door de gemeente die de politie in een kat-en-muisspel probeerden te lokken. "We gaan daar zo weinig mogelijk op in en proberen de zaken nu te kalmeren", aldus commissaris Berckmans. Voorlopig is ook niemand opgepakt

mark61
01-06-12, 12:53
video verwijderd...aanzetten tot haat...

Dan moet je het wel bont maken.

Qameer
01-06-12, 13:47
Kvroeg mij al af hoelang deze video het zou volhouden op youtube... zware censuur subhanAllaah omdat de media een compleet verzonnen verhaal publiceert en bovenstaande video het tegendeel bewees
De waarheid zal uiteindelijk toch boven water komen... is dus nog maar es een schoon bewijs hoe die media zwaar mensen misleidt a'udhu billah

En bij Allaah is de terugkeer alhamdouliLlaah

Qameer
01-06-12, 13:51
Hier kan het nog bekeken worden


http://www.youtube.com/watch?v=OuIZlbX2cZU

of hier

www.shariah4belgium.com (http://www.shariah4belgium.com/)

leven in schoonheid
01-06-12, 14:14
Hier kan het nog bekeken worden


http://www.youtube.com/watch?v=OuIZlbX2cZU

of hier

www.shariah4belgium.com (http://www.shariah4belgium.com/)
Wat een kul verhaal, kleding zou in zo een geval van aangifte dienen als bewijs materiaal en bij het OM liggen en niet op een tafel bij een man in een jurk die een verhaaltje verteld en filmpje zet inderdaad aan tot haat immers hij roept om actie.............
Ben benieuwd hoelang dit filmpje dan ook hier blijft staan?

Eke
01-06-12, 15:05
Het is geven en nemen in dit aardse leven, Qameer.

Ik vraag me af waarom je zuster niet even haar gezichtsluier heeft opgetild voor de vrouwelijke agent.






Er staat niets officieel op internet over, behalve een plaatsing van jouw verhaal bij Ansaar en Maroc.nl.
Heb je een link naar een regionale Belgische krant ?
Ik kan me niet voorstellen dat journalisten hierover zouden zwijgen...dus ik ben benieuwd.

Qameer
01-06-12, 15:31
Het is geven en nemen in dit aardse leven, Qameer.

Ik vraag me af waarom je zuster niet even haar gezichtsluier heeft opgetild voor de vrouwelijke agent.

dat heeft de zuster gedaan.. ze heeft haar gezicht getoond aan de vrouwelijke politieagente
het enigste dta ze niet wou, was hem volledig uitdoen en dan zonder gezichtssluier verdergaan. De zuster wou ook de boete betalen zoals ze alle vorige boetes ook betaald heeft

het is idd geven en nemen in deze dounya maar enkel als het niet de ongehoorzaamheid van Allaah inhoudt. Bijna alle geleerden zeggen dat de niqaab verplicht is, en degene die zeggen dta het niet verplicht is, zeggen dat het sterk aanbevolen is. Tis nog maar sinds een 100 tal jaar dta mn gevraagd heeft de niqaab uit te laten en dat mensen bloter zijn beginnen gaan in de 'moslim'landen... en we weten allemaal hoe het zal eindigen inshaaAllaah. De hijaab zalt volgende zijn en meer en meer zusters zullen in contact komen met geweld tegenover onze niqaab, khimaar en hijaab

Moge Allaah ons beschermen

Om 18uur manifestatie in molenbeek vandaag inshaaAllaah.. diegenen die knn gaan (ook al zijn de meeste hier van Nederland)

Eke
01-06-12, 16:45
dat heeft de zuster gedaan.. ze heeft haar gezicht getoond aan de vrouwelijke politieagente
het enigste dta ze niet wou, was hem volledig uitdoen en dan zonder gezichtssluier verdergaan. De zuster wou ook de boete betalen zoals ze alle vorige boetes ook betaald heeft



Je hebt het nu over de gezichtssluier. Die is bij jullie in België bij wet verboden en vandaar die boete. Klopt,he.

Dank voor het deel wat je alvast beantwoord hebt, Qameer.

Zou je mij de link willen sturen naar jullie regionale krant want ik wil de zaak van meerdere kanten bekijken. "Hoor en wederhoor"
Wat vind je van dit principe ? :)

In alle bescheidenheid : Als het klopt dat je zuster in Moolenbeek van haar lingerie beroofd is tijdens de ondervraging en dit ondergoed doormidden is geknipt,

dan mag je gebruik maken van de wet en zul je de agenten moeten aanklagen en komen met bewijzen tegenover die andere partij. "Hoor en wederhoor"

dominol
01-06-12, 16:59
ja dat zeggen die geleerden wel maar zeggen ze dat niet alleen om de boel onder drukken in een arabische land

leven in schoonheid
01-06-12, 17:07
Kvroeg mij al af hoelang deze video het zou volhouden op youtube... zware censuur subhanAllaah omdat de media een compleet verzonnen verhaal publiceert en bovenstaande video het tegendeel bewees
De waarheid zal uiteindelijk toch boven water komen... is dus nog maar es een schoon bewijs hoe die media zwaar mensen misleidt a'udhu billah

En bij Allaah is de terugkeer alhamdouliLlaah
als u zich al afvroeg hoelang dit filmpje op youtube het zou volhouden wist u ook dat publikatie tot problemen kan leiden, waarom plaats u het dan hier zodat maroc.nl de kans loopt om een boete te krijgen?

cummonisto
01-06-12, 17:15
Qameer ben jij ook van sharia4belgie?

Qameer
01-06-12, 18:19
Qameer ben jij ook van sharia4belgie?


Neen ik ben daar geen lid van ofzo maar ik steun wel mn broeders en zusters in de dien, die steun gaat altijd voor op de ongelovigen (media en vijanden van islam) want die vertrouw ik voor geen haar. De profeet sallalaahoe aleyhi wa salaam verbood het ons om een andere moslim zwart te maken en zuster en broederschap staat ontzettend hoog aangeschreven in de islam daarom mijn steun en goede vermoedens inshaaAllaah.. houden en haten enkel en alleen omwille Allaah subhana wa ta'ala

Qameer
01-06-12, 18:21
Het is geven en nemen in dit aardse leven, Qameer.

Ik vraag me af waarom je zuster niet even haar gezichtsluier heeft opgetild voor de vrouwelijke agent.






Er staat niets officieel op internet over, behalve een plaatsing van jouw verhaal bij Ansaar en Maroc.nl.
Heb je een link naar een regionale Belgische krant ?
Ik kan me niet voorstellen dat journalisten hierover zouden zwijgen...dus ik ben benieuwd.

ja ik had de link en wou hem plaatsen maar ik had toen nog geen 10 berichten en wie nog geen 10 berichten gepost heeft, mocht nog geen linken plaatsen :blij:

ik zal er nu een paar gaan halen inshaaAllaah

Qameer
01-06-12, 18:27
als u zich al afvroeg hoelang dit filmpje op youtube het zou volhouden wist u ook dat publikatie tot problemen kan leiden, waarom plaats u het dan hier zodat maroc.nl de kans loopt om een boete te krijgen?

waarom zouden we zwijgen over zaken waar mensenrechten geschonden worden... we moeten gehoor geven aan zulke zaken die het daglicht niet mogen zien, toch

Qameer
01-06-12, 18:30
ja dat zeggen die geleerden wel maar zeggen ze dat niet alleen om de boel onder drukken in een arabische land

Het was de klederdracht van de vrouwen van de Profeet sallalaahoe aleyhi wa salaam en grootgeleerden zoals bv ibn al Qayyim en zijn leraar ibn Taymiyyah hebben het ook uitgesproken dat het fard is, zeker in tijden van grote fitna, en deze zijn maashaaAllaah Godsvrezende betrouwbare geleerden

Qameer
01-06-12, 18:39
ja ik had de link en wou hem plaatsen maar ik had toen nog geen 10 berichten en wie nog geen 10 berichten gepost heeft, mocht nog geen linken plaatsen :blij:

ik zal er nu een paar gaan halen inshaaAllaah
Onlusten in Molenbeek na arrestatie van vrouw in niqab - Binnenland - De Morgen (http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Binnenland/article/detail/1447040/2012/05/31/Onlusten-in-Molenbeek-na-arrestatie-van-vrouw-in-niqab.dhtml)

Rellen in Molenbeek door niqab - Het Nieuwsblad (http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20120601_00169610)

leven in schoonheid
01-06-12, 18:49
waarom zouden we zwijgen over zaken waar mensenrechten geschonden worden... we moeten gehoor geven aan zulke zaken die het daglicht niet mogen zien, toch
Pardon, mensenrechten geschonden waar wanneer en hoe?
Leg mij eens uit hoe als iemand een verbod overtreed en niet wens mee te werken ineens kan janken dat de mensen rechten zijn geschonden?
En daarnaast waarom roep je op tot oproer en wat als het komt tot oproer en er vallen doden en gewonden wat dan, ik neem aan dat jij je dan ook medeverantwoordelijk bent.

leven in schoonheid
01-06-12, 18:53
Het was de klederdracht van de vrouwen van de Profeet sallalaahoe aleyhi wa salaam en grootgeleerden zoals bv ibn al Qayyim en zijn leraar ibn Taymiyyah hebben het ook uitgesproken dat het fard is, zeker in tijden van grote fitna, en deze zijn maashaaAllaah Godsvrezende betrouwbare geleerden
Wat zeggen de Koran geleerden, over de wetten van een land?

Verder in de link die jij gaf

Bij rellen in de Brusselse gemeente Molenbeek zijn acht mensen aangehouden. De rellen ontstonden nadat een vrouw met een niqab, een soort sluier, zich weigerde te identificeren aan een politiepatrouille. Ze verzette zich en gaf een kopstoot aan één van de agenten.

Jammer dat de sharia nog niet is ingevoerd in Belgie dan hadden de haar kunnen stenigen.

leven in schoonheid
01-06-12, 18:56
Neen ik ben daar geen lid van ofzo maar ik steun wel mn broeders en zusters in de dien, die steun gaat altijd voor op de ongelovigen (media en vijanden van islam) want die vertrouw ik voor geen haar. De profeet sallalaahoe aleyhi wa salaam verbood het ons om een andere moslim zwart te maken en zuster en broederschap staat ontzettend hoog aangeschreven in de islam daarom mijn steun en goede vermoedens inshaaAllaah.. houden en haten enkel en alleen omwille Allaah subhana wa ta'ala

Gij domme vrouwmens ge zegt te strijden voor sharia4belgie, denk gij dat ge deze dingen dan had kunnen plaatsen op internet?
Ge zou zijn opgepakt en wegrotten in een cel.

Joesoef
01-06-12, 19:10
Gij domme vrouwmens ge zegt te strijden voor sharia4belgie, denk gij dat ge deze dingen dan had kunnen plaatsen op internet?
Ge zou zijn opgepakt en wegrotten in een cel.


Hou je nu eens op met je zogenaamde grappige opmerkingen of wil je direct een ban?

leven in schoonheid
01-06-12, 19:35
Hou je nu eens op met je zogenaamde grappige opmerkingen of wil je direct een ban?

Ik denk dat u als moderator op deze site, de gewraakte teksten en filmpje niet verwijderd dat u mij geen ban hoeft te geven, omdat vermoedelijk de overheid de site van internet haalt wegens aanzetten tot haat en oproepen tot geweld tegen de overheid binnen de EU.
Waarom denkt u dat het filmpje binnen zeer korte termijn werd verwijderd van youtube, verder bevreemd het mij dat u steeds weer denkt dat ik een lollige opmerking maakt terwijl ik doodserieus was.

Eke
01-06-12, 20:20
waarom zouden we zwijgen over zaken waar mensenrechten geschonden worden... we moeten gehoor geven aan zulke zaken die het daglicht niet mogen zien, toch

Bedankt voor je links, Qameer !
Nu ik zoek onder 'onlusten' vind ik er inderdaad meer...


Van de getuige op het fimpje in deze link: Politie drijft betogers uiteen aan commissariaat Molenbeek - HLN.be (http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/1447641/2012/06/01/Politie-drijft-betogers-uiteen-aan-commissariaat-Molenbeek.dhtml)
verneem ik dat juist de gezichtssluier met de schaar verwijderd is van haar gewone sluier op het politieburo. Omdat ze weigerde deze zelf los te maken.

Over haar ondergoed wordt met geen woord gerept. Ik vond het al zo vreemd.

Van een andere link vernam ik dat de Belgische een kopstoot had proberen te geven.Er ontstond een schermutseling. Maar hoe ? Of wat ?
De neus van een vrouwelijke agente was gebroken..



Zijzelf hield daar een stevige hoofdpijn aan over zodat ze voordat ze naar het politieburo moest eerst naar het ziekenhuis is gebracht voor een onderzoek ---->lichte hersenschudding.

Op Euronews hoorde ik ook dat jullie Minister van Binnenlandse Zaken een diepgaand onderzoek zal laten instellen. Dus dat is positief, vind je niet ?

leven in schoonheid
01-06-12, 21:33
Zijzelf hield daar een stevige hoofdpijn aan over zodat ze voordat ze naar het politieburo moest eerst naar het ziekenhuis is gebracht voor een onderzoek ---->lichte hersenschudding.

Op Euronews hoorde ik ook dat jullie Minister van Binnenlandse Zaken een diepgaand onderzoek zal laten instellen. Dus dat is positief, vind je niet ?
Kun je nagaan hoe een harde knal ze uitdeelde, hoe denk je dat de politie hier optreed als jij een kopstoot uitdeeld, ze kunnen je aanklagen tot poging doodslag, hoe denk je dat de politie met je omgaat als je binnen bent en tegenwerkt?

Qameer
01-06-12, 21:41
Bedankt voor je links, Qameer !
Nu ik zoek onder 'onlusten' vind ik er inderdaad meer...


Van de getuige op het fimpje in deze link: Politie drijft betogers uiteen aan commissariaat Molenbeek - HLN.be (http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/1447641/2012/06/01/Politie-drijft-betogers-uiteen-aan-commissariaat-Molenbeek.dhtml)
verneem ik dat juist de gezichtssluier met de schaar verwijderd is van haar gewone sluier op het politieburo. Omdat ze weigerde deze zelf los te maken.

Over haar ondergoed wordt met geen woord gerept. Ik vond het al zo vreemd.

Van een andere link vernam ik dat de Belgische een kopstoot had proberen te geven.Er ontstond een schermutseling. Maar hoe ? Of wat ?
De neus van een vrouwelijke agente was gebroken..



Zijzelf hield daar een stevige hoofdpijn aan over zodat ze voordat ze naar het politieburo moest eerst naar het ziekenhuis is gebracht voor een onderzoek ---->lichte hersenschudding.

Op Euronews hoorde ik ook dat jullie Minister van Binnenlandse Zaken een diepgaand onderzoek zal laten instellen. Dus dat is positief, vind je niet ?

Waarom zouden ze in de eerste plaats al iets over ondergoed zeggen? Zouden ze niet eerst proberen om dit te verbergen voor de buitenwereld? Media is echt ontzettend hard onbetrouwbaar want het zijn net zij die ook mee de haat tegen de islam in stand houden en verder zetten, dus wat deze vertellen is voor mij geen waarheid, nooit.

Wij Moslims horen zowiezo het woord van onze broeders te geloven boven die van de ongelovigen

Allah zegt: “O jullie die geloven, als een verdorvene met een bericht komt, onderzoek het dan nauwkeurig, anders treffen jullie uit onwetendheid een volk met een ramp, waarna jullie spijt zouden krijgen van wat jullie deden.” (49:6)

En sinds wanneer gebruiken we scharen? SubhanAllaah wat voor een onmenselijkheid, echt krenkend en vernederend... is het ook niet normaal als er iemand met zijn vingers nog maar probeert om je sluier af te rukken, dat je dan jezelf zou verdedigen of zouden w e gewoon mooi blijven stilzitten terwijl ze er zo op gebrand zijn om vrouwen te ontkleden

ik heb er echt geen woorden voor moge Allaah de zuster een grote beloning schenken voor deze rampspoed die ze heeft moeten ondergaan

Joesoef
01-06-12, 21:52
Met geweld een hoofddoek losknippen, hoe komen ze er op.

Marsipulami
01-06-12, 22:02
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/mediatheek/programmas/journaal/2.21517/2.21518/1.1316690?view=shortcutArticle&shortcutView=popupPlayer


http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/mediatheek/programmas/journaal/2.21517/2.21518/1.1316691?view=shortcutArticle&shortcutView=popupPlayer

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/mediatheek/programmas/journaal/2.21517/2.21518/1.1316692?view=shortcutArticle&shortcutView=popupPlayer

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/mediatheek/programmas/journaal/2.21517/2.21518/1.1316693?view=shortcutArticle&shortcutView=popupPlayer

Marsipulami
01-06-12, 22:05
Opnieuw opstootjes in Molenbeek: 'Ze zullen niet de meesters van de straat zijn'
vrijdag 01 juni 2012, 19u12 Bron: belga, vtm


AFP

SINT-JANS-MOLENBEEK - In Molenbeek is het opnieuw tot opstootjes gekomen tussen jongeren en de politie. De jongeren betoogden tegen de manier waarop een gesluierde vrouw door enkele agenten behandeld werd. Maar de politie, die massaal aanwezig was, trad op en verjoeg de betogers van het plein. 'Ze zullen geen meesters van de straat zijn', reageerde burgemeester Moureaux.


De burgemeester van Molenbeek, Philippe Moureaux (PS), is niet van plan zich te laten doen door de betogers. 'Ze zullen geen meesters van de straat zijn', zei hij voor het Molenbeeks gemeentehuis.

Daar werd vrijdag opnieuw betoogd omdat de politie donderdagavond in Jette een vrouw interpelleerde omdat ze een nikab droeg. Moureaux verdedigde ook de grote politiemacht die opgetrommeld werd om vrijdagavond de hele wijk rond het gemeentehuis en het politiecommissariaat van Molenbeek te blokkeren.

Onderzoek

De Molenbeekse burgemeester spreekt zich voorlopig niet uit over de feiten die donderdag- en vrijdagavond tot onlusten leidden in Molenbeek. Hij wacht de resultaten van een onderzoek af. Dat zei hij toen een gesluierde vrouw hem vroeg 'de agressie die Stéphanie moest ondergaan' te veroordelen.

'"De betogers komen niet van Molenbeek, maar van Antwerpen', zei Moureaux, waarmee hij verwees naar Sharia4Belgium. Donderdagavond ging Moureaux de discussie aan met een lid van die islamistische groepering, maar een ander lid onderbrak de discussie en vroeg 'niet te praten met de vijand'.

Negen mensen opgepakt

De politie pakte negen mensen op, onder wie enkele minderjarigen en een leider van Sharia4Belgium. Er werden ook twee vrouwen met nikab opgepakt, maar zij werden na controle op het commissariaat weer vrijgelaten. Ze hebben wel een proces-verbaal aan hun been wegens het dragen van de nikab.

Vanwege die nieuwe incidenten is de persconferentie die Stéphanie en leden van Sharia4Belgium zouden organiseren, geannuleerd.

Vrijdagavond had zich een tijdlang een honderdtal betogers aan het politiecommissariaat in de Briefdragerstraat verzameld. De sfeer was gespannen en de politie heeft de manifestanten inmiddels uiteengedreven.

Samenscholingsverbod

Na de incidenten van donderdagavond en het opduiken van een Youtube-filmpje van de radicale organisatie Sharia4Belgium, had de Molenbeekse burgemeester Moureaux een samenscholingsverbod ingesteld in heel de gemeente. Ondanks dat verbod verzamelden zich vrijdagavond toch een honderdtal mensen voor het politiecommissariaat. Zij riepen slogans terwijl een tiental vrouwen een sit-in hielden.

Gesluierde vrouw

De betoging, die gehouden werd ondanks het samenscholingsverbod dat burgemeester Moureaux uitvaardigde, was gericht tegen het optreden van de politie donderdagmiddag.

Agenten wilden toen een gesluierde vrouw controleren in Jette, maar die controle liep uit de hand.

De vrouw weigerde haar identiteitskaart te laten zien. Daarop namen de agenten haar mee naar het commissariaat in Molenbeek. Daar kwam het tot een schermutseling waarbij zowel de vrouw als twee vrouwelijke agenten gewond raakten.

Geruchten

Maar in de moslimgemeenschap doen geruchten de ronde dat de vrouw helemaal uitgekleed werd, tot op haar bh toe.

Eke
01-06-12, 22:14
Waarom zouden ze in de eerste plaats al iets over ondergoed zeggen?

Dat vertelde de woordvoeder van Sharia4Belgium in het door jou geplaatste filmpje toch ! Dat ze in haar blootje was bij de agenten en dat haar ondergoed, wat hij niet wilde tonen in het filmpje, doormidden geknipt was.


Dat klinkt mij raar in de oren. Snap je dat, Qameer ?:moe:

Daarom is het goed dat het diepgaand onderzocht wordt.

leven in schoonheid
01-06-12, 22:22
Waarom zouden ze in de eerste plaats al iets over ondergoed zeggen? Zouden ze niet eerst proberen om dit te verbergen voor de buitenwereld? Media is echt ontzettend hard onbetrouwbaar want het zijn net zij die ook mee de haat tegen de islam in stand houden en verder zetten, dus wat deze vertellen is voor mij geen waarheid, nooit.
De haat tegen de Islam wordt gevoed door personen zoals u, personen die een eigen mening vormen en dan wild hun gal spuwen op het media platform zonder rekening te houden met andere mensen en personen, ik vind dit jammer dat u dit doet omdat u in dit gedrag een aanfluiting ben voor het geloof en hierdoor juist de kwaad denkenden over de Islam worden gesteund in hun gedachten.




Wij Moslims horen zowiezo het woord van onze broeders te geloven boven die van de ongelovigen
Hier stelt u uw broeders boven Allah immers je stelt zelf dat Allah zegt: “O jullie die geloven, als een verdorvene met een bericht komt, onderzoek het dan nauwkeurig, anders treffen jullie uit onwetendheid een volk met een ramp, waarna jullie spijt zouden krijgen van wat jullie deden.” (49:6)
Dus is de mening van uw broeders meer waard dan het woord van uw almachtige, maar ik zal u daarvoor niet veroordelen, hiervoor heb ik geen recht.




En sinds wanneer gebruiken we scharen? SubhanAllaah wat voor een onmenselijkheid, echt krenkend en vernederend... is het ook niet normaal als er iemand met zijn vingers nog maar probeert om je sluier af te rukken, dat je dan jezelf zou verdedigen of zouden w e gewoon mooi blijven stilzitten terwijl ze er zo op gebrand zijn om vrouwen te ontkleden
Staat er niet in de Koran dat gij u moet houden aan de wetten van een land ook al zijn ze in strijd met het woord van Allah?
Het is namelijk normaal dat bij een arrestatie je uitkleed tot op het naakte vel bij vrouwen gebeurd dit door vrouwelijke agenten of cipiers/cellenwacht, voor mannen doen mannen dit werk je hier niet aan mee worden inderdaad de kleren met een speciale schaar los geknipt dit niet om de persoon te vernederen maar om te zorgen dat de onderzoekers of zoeksters zich niet zullen verwonden aan eventueel besmet/verboden materiaal.




ik heb er echt geen woorden voor moge Allaah de zuster een grote beloning schenken voor deze rampspoed die ze heeft moeten ondergaan
Ik denk persoonlijk dat zowel de almachtige als hun ouders en familie haar zullen straffen en ergens heb ik medelijden met deze dames omdat vermoedelijk door alle ophef zij worden gebruikt als voorbeeld voor de rechtsgang in Belgie.

leven in schoonheid
01-06-12, 22:26
Dat vertelde de woordvoeder van Sharia4Belgium in het door jou geplaatste filmpje toch ! Dat ze in haar blootje was bij de agenten en dat haar ondergoed, wat hij niet wilde tonen in het filmpje, doormidden geknipt was.


Dat klinkt mij raar in de oren. Snap je dat, Qameer ?:moe:
Nee Eke dit gebeurd bij een arrestatie waarbij de persoon niet wens mede te werken, ze kunnen zelfs zover gaan dat ze u anaal en vaginaal onderzoeken het is vernederend, maar het kan en het mag.

Charlus
01-06-12, 23:07
Wij Moslims horen zowiezo het woord van onze broeders te geloven boven die van de ongelovigen

Staat er niet in de Koran dat gij u moet houden aan de wetten van een land ook al zijn ze in strijd met het woord van Allah?

Ik denk persoonlijk dat zowel de almachtige als hun ouders en familie haar zullen straffen
Religie doet rare dingen met mensen.

Charlus
01-06-12, 23:15
Of zijn rare mensen bevattelijk voor religie?

leven in schoonheid
01-06-12, 23:16
Religie doet rare dingen met mensen.

Nee Charlus de mensen doen rare dingen met hun religie, ze gebruiken het als excusses.
Religie kan mooi zijn als je er je rust in vind maar zoals deze dame, pfff ze blaast alles op alsof het haarzelf is overkomen en iedereen tegen haar geloof is.....
En ja zoals zij het stelt ben ik er op tegen als ze haar broeders boven God stelt is het geen religie maar een sekte.

leven in schoonheid
01-06-12, 23:16
Of zijn rare mensen bevattelijk voor religie?

Ja dat blijkt dus ......helaas

Samir75017
02-06-12, 00:34
That's an ID check, she should have cooperated peacefully instead of breaking the nose and knocking out 2 teeth of a police officer.

We know that most Western countries are islamophobic, face an identity crisis and that Muslims are more likely to face ID checks on the streets and to be harassed. We know that there are loads of racists within the police. We know that most of them are not very educated.

But still, there are more clever ways to react.

Jamsheed
02-06-12, 02:11
Dit is apartheid. De overheid dient zich niet te bemoeien met de kledingsdracht waar burgers de voorkeur aan geven. Volgens mij heeft alleen Hitller en Brezjnjef zich bemoeid met de kledingsvoorschriften voor de burgers. Onze beschaafde Belgie kan natuurlijk niet achterblijven.

Fulanadetal
02-06-12, 08:02
Hitler en Breznjef alleen? Ik meen dat bepaalde pausen de Joden ook verplichten zich onderscheidend te kleden en zich van bepaalde beroepen te onthouden. Ook in Marokko, waar Hitler, Breznjef en de pausen vrij weinig te zeggen hadden, moesten de Joden in bepaalde periodes in aparte wijken wonen en onderscheidende kleding dragen en mochten ze bepaalde beroepen niet uitoefenen. Zo nu en dan werden ze ook uitgemoord. Ver, ver, ver voor er sprake was van Zionisme en bezette gebieden.
Dus daar vergis je je, kledingvoorschriften is door veel meer machthebbers gedaan. Of ter assimilatie, of ter onderscheiding.

Natuurlijk moet je gewoon je gezicht laten zien en je identificeren als je daarom wordt gevraagd. De agenten waren zo fatsoenlijk om het kijken onder het gezichtstextiel door de vrouwelijke agent te laten doen. Een vrouw is voor een vrouw alleen een mogelijke huwelijkspartner voor wie gelooft in het homo-huwelijk, dus dat is prima. Ik heb een vermoeden dat onze hoofdpersoon niet zo iemand is.

Iemand die zomaar kopstoten uitdeelt verdient een flinke hersenschudding. In het kader van: het kwaad straft zichzelf.

Eke
02-06-12, 08:48
Media is echt ontzettend hard onbetrouwbaar want het zijn net zij die ook mee de haat tegen de islam in stand houden en verder zetten, dus wat deze vertellen is voor mij geen waarheid, nooit.

Wij Moslims horen zowiezo het woord van onze broeders te geloven boven die van de ongelovigen



Qareem, over die media : gelukkig zijn er ook nog betrouwbare media. Ken je die niet bij jou in België ? Daar wonen toch ook veel aardige en verstandige mensen...die willen vast geen riooljournalistiek lezen, zoals dat bij ons hier genoemd wordt.

Over het vertrouwen van je broeders en je zusters : wie zou je anders nog kunnen vertrouwen ?
Nou ja, ik denk je ouders, broers/zussen en je vriendinnen EN die andere positieve landgenoten, die er OOK zijn. Anders doe je hen onrecht aan, zegt m'n gevoel.

M'n ervaring zegt dat je zelfs je broeders en zusters moet kennen..het zijn ook maar mensen.Maar ik begrijp dat je je bij hen veilig voelt :) en dat is ook prettig.

In ieder geval, blijf je eigen verstand gebruiken, want dat heb je ! Dag Qareem :)

Qameer
02-06-12, 09:07
Qareem, over die media : gelukkig zijn er ook nog betrouwbare media. Ken je die niet bij jou in België ? Daar wonen toch ook veel aardige en verstandige mensen...die willen vast geen riooljournalistiek lezen, zoals dat bij ons hier genoemd wordt.

Over het vertrouwen van je broeders en je zusters : wie zou je anders nog kunnen vertrouwen ?
Nou ja, ik denk je ouders, broers/zussen en je vriendinnen EN die andere positieve landgenoten, die er OOK zijn. Anders doe je hen onrecht aan, zegt m'n gevoel.

M'n ervaring zegt dat je zelfs je broeders en zusters moet kennen..het zijn ook maar mensen.Maar ik begrijp dat je je bij hen veilig voelt :) en dat is ook prettig.

In ieder geval, blijf je eigen verstand gebruiken, want dat heb je ! Dag Qareem :)

Betrouwbare media... hmm neen toch niet zusje, ik heb hier een goede video die het concept rond media een beetje uitlegt inshaaAllaah:


http://www.youtube.com/watch?v=e4vIwzqu6Oo

Het gaat niet over vertrouwen... weet je hoe het zit. Ongelovigen hebben geen vrees voor een Almachtige, geen vrees over de woorden die ze uitspreken of deze waarheid zijn of niet. Dit hangt enkel af van je eigen persoonlijke discipline om waarheidsgetrouw te willen zijn, en zo zijn er maar weinig. Praktiserende moslims hebben vrees (uit ontzag) voor Allaah (in evenwicht met liefde voor Allaah) en deze vrees weerhoudt men ervan om leugens te durven vertellen omdat we beseffen inshaaAllaah wat voor een zware zonde dat is en dat we daarvoor bestraft kunnen worden.

Ik heb nix tegen ongelovigen die de islam niet aanvallen, die de mens in zijn waarde laten, daar zal ik altijd vriendelijk tegen zijn want ik heb geen zwart hart namelijk alhamdoulillaah :blij: maar vertrouwen, neen.. ik vertrouw enkel op mijn Heer. Mijn praktiserende broeders en zusters schenk ik mijn goede vermoedens wegens inshaaAllaah de vrees die ze hebben voor Allaah en dta is het recht die ze hebben op mij, en ik op hen.

De zuster is nu naar huis alhamdoulillaah maar is nog volledig in shock

Qameer
02-06-12, 09:24
Nee Charlus de mensen doen rare dingen met hun religie, ze gebruiken het als excusses.
Religie kan mooi zijn als je er je rust in vind maar zoals deze dame, pfff ze blaast alles op alsof het haarzelf is overkomen en iedereen tegen haar geloof is.....
En ja zoals zij het stelt ben ik er op tegen als ze haar broeders boven God stelt is het geen religie maar een sekte.

Ik blaas nix op hoor.. ik kaart het hier op het forum aan zodat jullie er ook een beetje weet van hadden wat er zich heeft afgespeeld. Ik doe niet alsof iedereen tegen islam is, toch.. enkel tegen de media ja, das waar

Waar zie je mij de broeders boven Allaah zetten astaghferAllaah... ik gehoorzaam Allaah net door mijn geloofsgenoten de waarde te geven die Allaah en zijn Profeet sallalaahoe aleyhi wa salaam ons zeggen te geven.

weet je... wil het nu net niet lukken dat ik rust gevonden heb in mijn religie...alhamdoulIllaah ben daar nog elke dag dankbaar voor :blij:


Allaah Subhanahu Wa Ta’ala heeft gezegd in Zijn Edele boek, de Quraan:
“Voorwaar, de gelovigen zijn broeders.”
(Al-Hujurāt; 10)

En Allaah Subhanahu Wa Ta’ala zegt ons ook:
“En de gelovige mannen en de gelovige vrouwen zijn Awliyā (vrienden, helpers, beschermers) van elkaar.”
(At-Tawba; 71)

De Profeet (vrede zij met hem) zei: “De moslims zijn wat betreft de liefde, genade en mededogen (die zij voor elkaar hebben) als één lichaam. Wanneer een deel ervan lijdt, dan lijdt het gehele lichaam mee in de vorm van koorts en slapeloosheid…”

Marsipulami
02-06-12, 09:24
Videozone (http://www.deredactie.be/permalink/1.1317025)

super ick
02-06-12, 10:07
Dit is apartheid. De overheid dient zich niet te bemoeien met de kledingsdracht waar burgers de voorkeur aan geven. Volgens mij heeft alleen Hitller en Brezjnjef zich bemoeid met de kledingsvoorschriften voor de burgers. Onze beschaafde Belgie kan natuurlijk niet achterblijven.

Apartheid? Je weet helemaal niet wat je zegt.
Gezichtsbedekkende kleding is verboden bij wet in België. Voor iedereen. Dus ook moslims. Dus juist geen apartheid.

Weet jij wat apartheid is?
De standpunten die jou 'broeder' inneemt mbt ongelovigen. Dat is discriminatie in de zuiverste vorm. Verachtelijk wegzetten van een groep mensen op basis van geloof.

De agente die die kopstoot kreeg van die moslima had met haar knuppel recht op haar kop moeten slaan zodat ze nog weken hoofdpijn had.

Ik moet kotsen als ik hier ineens de term broeder lees. Broeder hier, zuster daar. Alsof er een hechte band zou zijn tussen iedere moslim. En dan een beetje schermen met Koranteksten. Ongelovigen beledigen.

Typisch hoe dergelijke idioten er een probleem mee hebben een hand te geven maar niet met een hand op te houden.
Van mij mogen ze direct uitgezet worden naar een moslimland waar ze gezellig onder broeders en zusters kunnen zijn en geen last hebben van de ongelovigen en leugenachtige media.
Libië, Syrië, Iran, Afganistan, Egypte, Irak, Pakistan? Kies maar uit. Gezellig met broeders en zusters onder elkaar.

Qameer
02-06-12, 10:47
Persconferentie Molenbeek


http://www.youtube.com/watch?v=ShvScYy3aKM&feature=g-all-u

leven in schoonheid
02-06-12, 10:47
Ik blaas nix op hoor.. ik kaart het hier op het forum aan zodat jullie er ook een beetje weet van hadden wat er zich heeft afgespeeld. Ik doe niet alsof iedereen tegen islam is, toch.. enkel tegen de media ja, das waar

Waar zie je mij de broeders boven Allaah zetten astaghferAllaah... ik gehoorzaam Allaah net door mijn geloofsgenoten de waarde te geven die Allaah en zijn Profeet sallalaahoe aleyhi wa salaam ons zeggen te geven.

weet je... wil het nu net niet lukken dat ik rust gevonden heb in mijn religie...alhamdoulIllaah ben daar nog elke dag dankbaar voor :blij:


Allaah Subhanahu Wa Ta’ala heeft gezegd in Zijn Edele boek, de Quraan:
“Voorwaar, de gelovigen zijn broeders.”
(Al-Hujurāt; 10)

En Allaah Subhanahu Wa Ta’ala zegt ons ook:
“En de gelovige mannen en de gelovige vrouwen zijn Awliyā (vrienden, helpers, beschermers) van elkaar.”
(At-Tawba; 71)

De Profeet (vrede zij met hem) zei: “De moslims zijn wat betreft de liefde, genade en mededogen (die zij voor elkaar hebben) als één lichaam. Wanneer een deel ervan lijdt, dan lijdt het gehele lichaam mee in de vorm van koorts en slapeloosheid…”
Met het opblazen bedoel ik in zoverre dat jij het doet overkomen alsof het ging op een aanval op de Islam en dat alleen uw zusters dit kan/kon overkomen, terwijl dagelijks mensen dit overkomt in alle lagen van de bevolking en als jij je dan verzet tegen een aanhouding tja dan kun je klappen verwachten, iets wat niet vreemd is in deze maatschappij en zeker niet in Brussel, amsterdam of welke grote stad dan ook.
Houd jij je aan de wet zelfs dan kunnen nog zaken voorkomen zoals mij ooit overkwam dat je uit de auto wordt gesleurd op de grond wordt gesmeten en wordt afgevoerd.
En ik weet zeker nu u er enkele dagen over na kon denken dat u diep in uw hart zegt "verdorie wat mijn zuster deed was ook niet netjes".
Waar ik me aan stoorde bij u was dat u opriep tot demonstratie's en rellen om zo chaos te scheppen in een maatschappij om zoiets kleins en dat bij grote gevallen zoals het on-democratie's handelen van de EU het overtreden van mensenrechten in diverse landen in de wereld ik u en uw geloofsbroeders en zusters niet hoort.
Om u enkele voorbeelden te geven;
Somalie maandelijks 45.000 doden door geweld.
Afganistan grens Pakistan maandelijks 1500 mensen dood door geweld.
Noord Pakistan maandelijks 3400 mensen dood door geweld.
Syrie maandelijks 3650 mensen dood door geweld.
Libie maandelijks 700 mensen dood door geweld
Libanon maandelijks 450 mensen dood door geweld
Palestijnse gebieden maandelijks 350 dood/verdwenen door geweld.
En zo kan ik uren door gaan.
En ook dit zijn mensen, die recht hebben op leven en vrijheid.

BoerHarms
02-06-12, 11:17
broeders , zusters, laat me niet lachen , jullie laten je eigen broeders en zusters in de steek , afschlachten in Syrie en verwachten dat de ongelovige het maar weer oplost zodat er weer een zondebok aan te wijzen is als het anders verloopt.

Als jullie broeders en zusters zijn, dan pak je de wapenen op en ga naar syrie om je onderdrukte broeders en zusters helpen.

Maar neen hoor, ze doen het hiet omdat ze zelf de dood vrezen!

Qameer
02-06-12, 11:19
Met het opblazen bedoel ik in zoverre dat jij het doet overkomen alsof het ging op een aanval op de Islam en dat alleen uw zusters dit kan/kon overkomen, terwijl dagelijks mensen dit overkomt in alle lagen van de bevolking en als jij je dan verzet tegen een aanhouding tja dan kun je klappen verwachten, iets wat niet vreemd is in deze maatschappij en zeker niet in Brussel, amsterdam of welke grote stad dan ook.
Houd jij je aan de wet zelfs dan kunnen nog zaken voorkomen zoals mij ooit overkwam dat je uit de auto wordt gesleurd op de grond wordt gesmeten en wordt afgevoerd.
En ik weet zeker nu u er enkele dagen over na kon denken dat u diep in uw hart zegt "verdorie wat mijn zuster deed was ook niet netjes".
Waar ik me aan stoorde bij u was dat u opriep tot demonstratie's en rellen om zo chaos te scheppen in een maatschappij om zoiets kleins en dat bij grote gevallen zoals het on-democratie's handelen van de EU het overtreden van mensenrechten in diverse landen in de wereld ik u en uw geloofsbroeders en zusters niet hoort.
Om u enkele voorbeelden te geven;
Somalie maandelijks 45.000 doden door geweld.
Afganistan grens Pakistan maandelijks 1500 mensen dood door geweld.
Noord Pakistan maandelijks 3400 mensen dood door geweld.
Syrie maandelijks 3650 mensen dood door geweld.
Libie maandelijks 700 mensen dood door geweld
Libanon maandelijks 450 mensen dood door geweld
Palestijnse gebieden maandelijks 350 dood/verdwenen door geweld.
En zo kan ik uren door gaan.
En ook dit zijn mensen, die recht hebben op leven en vrijheid.

Tis toch niet omdta het voorkomt, dat we moeten doen alsof het niks waard is.. moeten we het als normaal beginnen ervaren als zulke incidenten plaatsvinden? Zwijgen is er zich bij neerleggen dus ik kies ervoor om het naar buiten te brengen en er gehoor aan te geven. Der moeten dringend keer wat zaken veranderen in deze wereld
Ik ben er nog altijd van overtuigd dat de zuster gedaan heeft wat in haar macht lag, een gebroken neus uit zelfverdedeging, en das dan nog het minste van tegenover al wat zij heeft moeten doorstaan.

Geloof mij alles wat er gebeurd in de wereld op gebied van onrecht heeft mijn aandacht. En dat geldt voor alle mensen in de wereld die onrecht moeten ondergaan, die onderdrukt worden, die gemarteld worden, die honger en kou lijden terwijl het westen maar met geld smijt a'udhu billaah... zij zijn allemaal in mijn dou'a bij Allaah.
Ik ben hier ook maar net nieuw opt forum, mocht ik hier al langer zitten zou je wel gezien hebben dat ik zaken post die betrekking hebben op de gehele wereld die een vorm van onderdrukking, onrechtvaardigheid moet ondergaan

super ick
02-06-12, 12:06
Tis toch niet omdta het voorkomt, dat we moeten doen alsof het niks waard is.. moeten we het als normaal beginnen ervaren als zulke incidenten plaatsvinden? Zwijgen is er zich bij neerleggen dus ik kies ervoor om het naar buiten te brengen en er gehoor aan te geven. Der moeten dringend keer wat zaken veranderen in deze wereld
Ik ben er nog altijd van overtuigd dat de zuster gedaan heeft wat in haar macht lag, een gebroken neus uit zelfverdedeging, en das dan nog het minste van tegenover al wat zij heeft moeten doorstaan.

Geloof mij alles wat er gebeurd in de wereld op gebied van onrecht heeft mijn aandacht. En dat geldt voor alle mensen in de wereld die onrecht moeten ondergaan, die onderdrukt worden, die gemarteld worden, die honger en kou lijden terwijl het westen maar met geld smijt a'udhu billaah... zij zijn allemaal in mijn dou'a bij Allaah.
Ik ben hier ook maar net nieuw opt forum, mocht ik hier al langer zitten zou je wel gezien hebben dat ik zaken post die betrekking hebben op de gehele wereld die een vorm van onderdrukking, onrechtvaardigheid moet ondergaan

Volgens mij heb je zelf niet in de gaten dat jou zeer eenzijdige, overtrokken reactie juist tot onbegrip en mogelijk haat kan leiden. Haat en onbegrip aan alle kanten!

Het is heel simpel.
Gelaatbedekkende kleding is verboden. Moslima wordt verzocht haar gelaatsbedekkende sluier af te doen. Ipv te doen wat gevraagd wordt deelt ze een kopstoot uit! Dat jij dat zelfverdediging noemt is helemaal belachelijk! Ik noem het asociaal.

Qameer
02-06-12, 12:48
Volgens mij heb je zelf niet in de gaten dat jou zeer eenzijdige, overtrokken reactie juist tot onbegrip en mogelijk haat kan leiden. Haat en onbegrip aan alle kanten!

Het is heel simpel.
Gelaatbedekkende kleding is verboden. Moslima wordt verzocht haar gelaatsbedekkende sluier af te doen. Ipv te doen wat gevraagd wordt deelt ze een kopstoot uit! Dat jij dat zelfverdediging noemt is helemaal belachelijk! Ik noem het asociaal.

Toen ze uit haar huis ging heeft politie ID gevraagd en heeft ze dit hen gegeven
Ze hebben gevraagd haar gezichtssluier uit te doen en haar gelaat te tonen en dit heeft ze getoond aan de voruwelijke agente
In de combi werd gevraagd haar sluier uit te doen om zo verder te gaan en heeft ze geweigerd
Mee nr het commerciaat, dan heeft ze nogmaals haar gezicht getoont voor de vrouwelijke agentes
Ze vragen nu om volledig haar hijaab uit te doen (dus hoofddoek) wat ze weigerde
Flikken zeggen: we gaan je nu volledig fouilleren zoals we dealers en criminelen fouilleren, dus alle kleren uit.
Wat ze weigerde
Ze hebben 3 mannelijke flikken erbij geroepen en deze hebben de schaar genomen en zijn beginnen knippen in haar hijaab.
De draad van haar sluier begon rond haar keel te trekken, door de kwaadheid waarmee ze knipten, waardoor haar keel bekneld zat
Ze was bang dat ze daardoor gewurgd ging worden en op dat moment heeft ze een kopstoot uitgedeeld aan een agente
Met 6 zijn ze dna op haar gesprongen, zeggende: "ken je guantanamo, wel hier is het veel erger dan daar"
Ze hebben al haar kleren van haar lichaam getrokken en haar ondergoed geknipt
Dan hebben ze haar NAAKT uit de verhoorkamer genomen en haar naakt door alle bureaus laten wandelen terwijl de meeste haar allemaal aan het uitlachen waren en er plezier in hadden en terwijl die flikken riepen: "ziehier voila de burqa"

Moge Allaah me vergeven alsk iets verkeerd vertaald heb

BoerHarms
02-06-12, 13:15
Toen ze uit haar huis ging heeft politie ID gevraagd en heeft ze dit hen gegeven
Ze hebben gevraagd haar gezichtssluier uit te doen en haar gelaat te tonen en dit heeft ze getoond aan de voruwelijke agente
In de combi werd gevraagd haar sluier uit te doen om zo verder te gaan en heeft ze geweigerd
Mee nr het commerciaat, dan heeft ze nogmaals haar gezicht getoont voor de vrouwelijke agentes
Ze vragen nu om volledig haar hijaab uit te doen (dus hoofddoek) wat ze weigerde
Flikken zeggen: we gaan je nu volledig fouilleren zoals we dealers en criminelen fouilleren, dus alle kleren uit.
Wat ze weigerde
Ze hebben 3 mannelijke flikken erbij geroepen en deze hebben de schaar genomen en zijn beginnen knippen in haar hijaab.
De draad van haar sluier begon rond haar keel te trekken, door de kwaadheid waarmee ze knipten, waardoor haar keel bekneld zat
Ze was bang dat ze daardoor gewurgd ging worden en op dat moment heeft ze een kopstoot uitgedeeld aan een agente
Met 6 zijn ze dna op haar gesprongen, zeggende: "ken je guantanamo, wel hier is het veel erger dan daar"
Ze hebben al haar kleren van haar lichaam getrokken en haar ondergoed geknipt
Dan hebben ze haar NAAKT uit de verhoorkamer genomen en haar naakt door alle bureaus laten wandelen terwijl de meeste haar allemaal aan het uitlachen waren en er plezier in hadden en terwijl die flikken riepen: "ziehier voila de burqa"

Moge Allaah me vergeven alsk iets verkeerd vertaald heb


was je erbij, heb je het zien gebeuren?

cummonisto
02-06-12, 15:25
Hitler en Breznjef alleen? Ik meen dat bepaalde pausen de Joden ook verplichten zich onderscheidend te kleden en zich van bepaalde beroepen te onthouden. Ook in Marokko, waar Hitler, Breznjef en de pausen vrij weinig te zeggen hadden, moesten de Joden in bepaalde periodes in aparte wijken wonen en onderscheidende kleding dragen en mochten ze bepaalde beroepen niet uitoefenen. Zo nu en dan werden ze ook uitgemoord. Ver, ver, ver voor er sprake was van Zionisme en bezette gebieden.
Dus daar vergis je je, kledingvoorschriften is door veel meer machthebbers gedaan. Of ter assimilatie, of ter onderscheiding.

Natuurlijk moet je gewoon je gezicht laten zien en je identificeren als je daarom wordt gevraagd. De agenten waren zo fatsoenlijk om het kijken onder het gezichtstextiel door de vrouwelijke agent te laten doen. Een vrouw is voor een vrouw alleen een mogelijke huwelijkspartner voor wie gelooft in het homo-huwelijk, dus dat is prima. Ik heb een vermoeden dat onze hoofdpersoon niet zo iemand is.

Iemand die zomaar kopstoten uitdeelt verdient een flinke hersenschudding. In het kader van: het kwaad straft zichzelf.
ik heb hekel aan deze wijf die hier alleen leugens verkoopt.

mark61
02-06-12, 15:49
ik heb hekel aan deze wijf die hier alleen leugens verkoopt.

Welke precies?

cummonisto
02-06-12, 17:16
Ook in Marokko, waar Hitler, Breznjef en de pausen vrij weinig te zeggen hadden, moesten de Joden in bepaalde periodes in aparte wijken wonen en onderscheidende kleding dragen en mochten ze bepaalde beroepen niet uitoefenen. Zo nu en dan werden ze ook uitgemoord. Ver, ver, ver voor er sprake was van Zionisme en bezette gebieden.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
deze rat fulanadetal

Firefox
02-06-12, 20:02
Ook in Marokko, waar Hitler, Breznjef en de pausen vrij weinig te zeggen hadden, moesten de Joden in bepaalde periodes in aparte wijken wonen en onderscheidende kleding dragen en mochten ze bepaalde beroepen niet uitoefenen. Zo nu en dan werden ze ook uitgemoord. Ver, ver, ver voor er sprake was van Zionisme en bezette gebieden.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
deze rat fulanadetal

Check 1033 (Fez) en 1232 (Marrakesh)

Marsipulami
02-06-12, 20:32
Sharia4Belgium haalt uit naar overheid, westerse vrouwen en ongelovigen



Bewerkt door: Steven Alen − 02/06/12, 01u41 − Bron: belga.be


Fouad Belkacem, de woordvoerder van de radicale moslimbeweging Sharia4Belgium, zegt trots te zijn op Stéphanie D., de jonge vrouw met nikab die in Molenbeek gecontroleerd werd en aan een van de agenten een kopstoot uitdeelde. De agente liep daarbij een gebroken neus en twee gebroken tanden op. Het incident leidde eergisteren- en gisteravond ook tot onlusten in de Brusselse gemeente. .

Tijdens een persconferentie in Zellik ging Belkacem (foto) fel tekeer. Zo raadde hij de gewonde agente aan om van de gelegenheid gebruik te maken om meteen ook een plastische chirurg te raadplegen. "Want de westerse vrouwen houden ervan om zich voor te doen als lustobject."

De woordvoerder van Sharia4Belgium verklaarde ook dat het verbod op het dragen van een nikab een discriminatie tegen moslims inhoudt. "De dienaars van de duivel die onze zuster gecontroleerd hebben, willen oorlog voeren tegen de moslims. Maar ze zullen die in België nooit winnen."

Respect

Tijdens zijn betoog deed Belkacem ook een oproep aan de Belgische overheid. "Als jullie zoals alle ongelovigen in de hel willen belanden, dan is dat jullie probleem. Maar laat ons leven zoals wij dat willen."

"Wij hebben geen gram respect voor jullie, ongelovigen, en ook niet voor jullie manier van leven. Onze religie en onze levenswijze zijn superieur en die van jullie", zo besloot Fouad Belkacem zijn tirade.

Gerecht

Belkacem werd onlangs veroordeeld tot een gevangenisstraf van twee jaar, waarvan een jaar effectief, voor het aanzetten tot haat tegen niet-moslims.

Marsipulami
02-06-12, 20:34
CGKR onderzoekt uitspraken Sharia4Belgium



Bewerkt door: Hans Op de Beeck , Matthias Van den Bossche − 02/06/12, 17u47 − Bron: belga.be



© belga. Fouad Belkacem van Sharia4Belgium naast de nikab dragende Stéphanie D..

Het Centrum voor Gelijkheid van Kansen en voor Racismebestrijding (CGKR) gaat onderzoeken of de uitspraken van Sharia4Belgium na de onlusten in Molenbeek aanzetten tot haat. Dat zegt adjunct-directeur Edouard Delruelle. Als het centrum tot de conclusie komt dat er sprake is van aanzet tot haat, zal het CGKR zich mogelijk burgerlijke partij stellen. .

"De groepering heeft al meerdere malen opgeroepen tot haat en geweld, onder meer tegen homoseksuelen", legt Delruelle uit. Het CGKR stelde zich in het verleden al burgerlijke partij tegen de groepering. Dat leidde recent tot de veroordeling van de woordvoerder van Sharia4Belgium, Fouad Belkacem, tot twee jaar cel, waarvan één effectief.

Sharia4Belgium riep na de controle en arrestatie van een vrouw met nikab donderdag op te betogen voor het politiecommissariaat in de Briefdragerstraat in Sint-Jans-Molenbeek.

"We gaan de verschillende elementen, video's, boodschappen enzovoorts nu in detail juridisch bestuderen. Als we tot de vaststelling komen dat er sprake is van aanzet tot haat, kunnen we ons burgerlijke partij stellen. Of we dat doen zal later dan beslist worden door onze raad van bestuur".

Marsipulami
02-06-12, 20:40
"Hallucinante uitlatingen Molenbeek niet zonder gevolgen"

Belga

za 02/06/2012 - 19:19 Minister van Binnenlandse Zaken Joëlle Milquet (PS) veroordeelt de houding en uitlatingen van Sharia4Belgium tijdens de rellen in Molenbeek. Zonder de organisatie bij naam te noemen zei ze dat haar uitlatingen en houding onacceptabel was en dat ze niet zonder gevolgen zou blijven. Ook het Centrum voor Gelijke Kansen wil de uitspraken van de radicale moslimorganisatie nader onderzoeken.

"De hallucinante uitlatingen tijdens de manifestatie en zeker deze tijdens de persconferentie en in de video, zijn naast de onaanvaardbare acties, onacceptabel en sterk te veroordelen", zegt Milquet. "De overheden van dit land laten deze grove worden niet zonder gevolg en justitie zal dit opvolgen", waarschuwt ze.

Nog volgens de minister tonen de recente gebeurtenissen aan hoe belangrijk het is om de strijd tegen het radicalisme te versterken. Daarom, zegt Milquet, wil ze nog deze maand een concreet plan daarover indienen bij het Comité voor Inlichting en Veiligheid. "Het plan zal zich onder meer toeleggen op de strijd tegen racisme maar ook op de coördinatie en aanpassing van de wettelijke kaders", aldus Milquet.

Milquet is ook vol lof over de "efficiënte samenenwerking tussen de verschillende politiemachten tijdens de onlusten" die ervoor gezorgd hebben dat de rust snel terugkeerde.


CGKR onderzoekt uitlatingen Sharia4Belgium


Ook het Centrum voor Gelijkheid van Kansen en voor Racismebestrijding (CGKR) heeft al laten weten dat het gaat onderzoeken of de uitspraken van Sharia4Belgium in Molenbeek aanzetten tot haat.

"De groepering heeft al meerdere malen opgeroepen tot haat en geweld, onder meer tegen homoseksuelen", zegt adjunct-directeur Eduard Delruelle. Het CGKR stelde zich in het verleden al burgerlijke partij tegen de groepering. Dat leidde recent tot de veroordeling van de woordvoerder van Sharia4Belgium, Fouad Belkacem, tot twee jaar cel, waarvan één effectief.

Sharia4Belgium riep na de controle en arrestatie van een vrouw met gezichtssluier donderdag op om te betogen voor het politiecommissariaat in de Briefdragerstraat in Sint-Jans-Molenbeek.

Marsipulami
02-06-12, 20:42
Het ziet er naar uit dat de gevangenisstraf van Fouad vandaag of morgen ten uitvoer zal worden gebracht. Dan heeft België ook een politieke gevangene.

Kortman
02-06-12, 21:28
dat heeft de zuster gedaan.. ze heeft haar gezicht getoond aan de vrouwelijke politieagente
het enigste dta ze niet wou, was hem volledig uitdoen en dan zonder gezichtssluier verdergaan. De zuster wou ook de boete betalen zoals ze alle vorige boetes ook betaald heeft

het is idd geven en nemen in deze dounya maar enkel als het niet de ongehoorzaamheid van Allaah inhoudt. Bijna alle geleerden zeggen dat de niqaab verplicht is, en degene die zeggen dta het niet verplicht is, zeggen dat het sterk aanbevolen is. Tis nog maar sinds een 100 tal jaar dta mn gevraagd heeft de niqaab uit te laten en dat mensen bloter zijn beginnen gaan in de 'moslim'landen... en we weten allemaal hoe het zal eindigen inshaaAllaah. De hijaab zalt volgende zijn en meer en meer zusters zullen in contact komen met geweld tegenover onze niqaab, khimaar en hijaab

Moge Allaah ons beschermen

Om 18uur manifestatie in molenbeek vandaag inshaaAllaah.. diegenen die knn gaan (ook al zijn de meeste hier van Nederland)

MENS waar maak jij je druk over ? afgelopen week werden er meer dan 50 ZUSTERS *)van jou vermoord !
Weet je waar? In SYRIE en door wie ?? door je BROEDERS !
(Maar die droegen denk ik een mini rokje en toples want anders waren ze niet vermoord)
Hun kindertjes waren in elk geval gekleed en toch ZINLOOS vermoord .
ze hebben mogelijk nog geroepen:Moge Allaah ons beschermen !

50 ZUSTERS *) gewone huismoeders die nog wanhopig hun kinderen trachten te beschermen !

Schokkende video: Tientallen kinderen vermoord in Syrië 25-5-2012 ...





zaplog.nl/.../schokkende_video_tientallen_kinderen_vermoord_in_s ...


4 dagen geleden – 09/12/11 ZDF gebruikt oude video uit Irak om Syrische martelingen te bewijzen ... Schokkende video: Tientallen kinderen vermoord in Syrië 25-5-2012 .... zijn onschuldige burgers -waarvan zeer velen aanhangers van hem ...

Stof genoeg om ens goed na te denken wat belangrijk is !

mark61
02-06-12, 21:42
Ook in Marokko, waar Hitler, Breznjef en de pausen vrij weinig te zeggen hadden, moesten de Joden in bepaalde periodes in aparte wijken wonen en onderscheidende kleding dragen en mochten ze bepaalde beroepen niet uitoefenen. Zo nu en dan werden ze ook uitgemoord. Ver, ver, ver voor er sprake was van Zionisme en bezette gebieden.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
deze rat fulanadetal

Ik tel 5 beweringen. Allemaal niet waar?

super ick
03-06-12, 10:02
MENS waar maak jij je druk over ? afgelopen week werden er meer dan 50 ZUSTERS *)van jou vermoord !
Weet je waar? In SYRIE en door wie ?? door je BROEDERS !
(Maar die droegen denk ik een mini rokje en toples want anders waren ze niet vermoord)
Hun kindertjes waren in elk geval gekleed en toch ZINLOOS vermoord .
ze hebben mogelijk nog geroepen:Moge Allaah ons beschermen !

50 ZUSTERS *) gewone huismoeders die nog wanhopig hun kinderen trachten te beschermen !

Schokkende video: Tientallen kinderen vermoord in Syrië 25-5-2012 ...





zaplog.nl/.../schokkende_video_tientallen_kinderen_vermoord_in_s ...


4 dagen geleden – 09/12/11 ZDF gebruikt oude video uit Irak om Syrische martelingen te bewijzen ... Schokkende video: Tientallen kinderen vermoord in Syrië 25-5-2012 .... zijn onschuldige burgers -waarvan zeer velen aanhangers van hem ...

Stof genoeg om ens goed na te denken wat belangrijk is !

Neenee, 1 moslimaatje dat haar sluiertje niet af wilt doen terwijl dat gewoon letterlijk in de wet staat is veeeeeel belangrijker dan vermoorde 'broeders'.

Met zulke broeders heb je geen vijanden nodig.

Eke
03-06-12, 10:10
Het was de klederdracht van de vrouwen van de Profeet sallalaahoe aleyhi wa salaam en grootgeleerden zoals bv ibn al Qayyim en zijn leraar ibn Taymiyyah hebben het ook uitgesproken dat het fard is, zeker in tijden van grote fitna, en deze zijn maashaaAllaah Godsvrezende betrouwbare geleerden

Qameer,wat veel reakties krijg je op je topic ! Als je kritiek krijgt hoop ik dat je je het niet persoonlijk aantrekt hoor :).
Dat zou zonde zijn...Er wordt hier nu eenmaal 'enthousiast' gediscussieerd !
Ik vond het lief dat je mij "zusje" noemde, maar voor de eerlijkheid moet ik je zeggen dat ik hier een van de oudere priksters ben en geen moslima. Wel draag ik God in m'n hart.

Ik lees veel en heb na zitten denken over de dracht van de vrouwen in de tijd van de Profeet Mohammed.
Deze kennis vond ik...informatie van Sjeik Fawaz Jneid..is die bekend bij jou ? Het is een Salafistische Sjeik uit Den Haag.

Hij reageert op deze vraag :Is het dragen van een gezichtssluier verplicht of slechts aanbevolen?


"Daarnaast zijn er verschillende bewijzen te vinden in de overleveringen van de Profeet (vrede zij met hem), zoals de volgende overlevering: Tijdens de Hadjat-oel Wadaac (Afscheidsbedevaart van de Profeet, vrede zij met hem) kwam een jonge (aantrekkelijke) vrouw uit Khathcaam naar hem (de Boodschapper van Allah) en vroeg: “Waarlijk, mijn vader is een oude man en moet de Hadj (bedevaart) nog verrichten, is het toegestaan dat ik deze voor hem verricht?” Hij zei: “Verricht de bedevaart voor je vader!”, en hij draaide het gezicht van Fadl (die naar de jonge vrouw zat te kijken) weg. cAbbas vroeg vervolgens: “O Boodschapper van Allah, waarom draaide je het gezicht van de zoon van je oom weg? Hierop antwoordde hij: “Ik zag een jongeman en een jonge vrouw en ik vertrouwde hen niet toe aan de shaitan.”


bron :http://www.al-yaqeen.com/va/vraag.php?id=6

Is Al-Yaqeen.com betrouwbaar voor je ?

cummonisto
03-06-12, 10:36
Ik tel 5 beweringen. Allemaal niet waar?
In aparte wijken wonen,niks mis mee: zie kanaaleilanden Utrecht

Onderscheidende kleding dragen: doen joden sinds hun bestaan

Bepaalde beroepen niet uitoefenen: geboerd nu hetzelfde met Palestijnen

Zo nu en dan werden ze ook uitgemoord:uit haar duim gezogen ze wordt opgewonden en komt ze spontaan klaar

cummonisto
03-06-12, 10:48
Trouwens waarom verteld ze dit? wat hebben Marokkaanse joden uit het jaar 1100 voor christus hier mee te maken?

Fulanadetal
03-06-12, 11:32
Iemand beweert dat alleen Hitler, Breznjef en nu België bepaalde maatregelen invoer(d)en.
Ik wil aangeven wat een baarlijke onzin dat is.

Het is trouwens niet voor Christus maar erna. Scheelt maar 2200 jaar. Klein detail. Net als de d waar een t moet staan.

Fulanadetal
03-06-12, 11:44
In aparte wijken wonen,niks mis mee: zie kanaaleilanden Utrecht

Onderscheidende kleding dragen: doen joden sinds hun bestaan

Bepaalde beroepen niet uitoefenen: geboerd nu hetzelfde met Palestijnen

Zo nu en dan werden ze ook uitgemoord:uit haar duim gezogen ze wordt opgewonden en komt ze spontaan klaar

Kanaaleilanden zegt me niks. Leg eens uit?

Onderscheidende kleding uit vrije wil is wat anders dan verplicht belachelijke gele slippers ofzo moeten dragen.

Als hetzelfde nu gebeurt met Palestijnen moet iedereen verder zijn mond houden?

Dat klaarkomen was iemand anders en heb ik geïntroduceerd, je kan niet eens zelf iets verzinnen.

Het zou fijn zijn als ik moordpartijen uit mijn duim zoog. Dat zuigen is helaas niet nodig, leert de geschiedenis.
Overigens zijn ook veel Marokkaanse Joden gered van moordpartijen dankzij Marokko. Ben ik me ook van bewust.

ps de Tritl is nog verre van 2000 jaar geleden.

Maar goed het ging om de Moslima die meende een kopstoot te moeten uitdelen.

mark61
03-06-12, 13:17
Somalie maandelijks 45.000 doden door geweld.
Afganistan grens Pakistan maandelijks 1500 mensen dood door geweld.
Noord Pakistan maandelijks 3400 mensen dood door geweld.
Syrie maandelijks 3650 mensen dood door geweld.
Libie maandelijks 700 mensen dood door geweld
Libanon maandelijks 450 mensen dood door geweld
Palestijnse gebieden maandelijks 350 dood/verdwenen door geweld.
En zo kan ik uren door gaan.
En ook dit zijn mensen, die recht hebben op leven en vrijheid.

Imbeciel.

mark61
03-06-12, 13:19
In aparte wijken wonen,niks mis mee: zie kanaaleilanden Utrecht

Onderscheidende kleding dragen: doen joden sinds hun bestaan

Bepaalde beroepen niet uitoefenen: geboerd nu hetzelfde met Palestijnen

Zo nu en dan werden ze ook uitgemoord: uit haar duim gezogen ze wordt opgewonden en komt ze spontaan klaar

Je zei dat het niet waar was. Het ging niet over of er iets mis mee is. Met ghetto's is trouwens altijd wat mis, maar dat is een ander onderwerp.

Jij wou beweren dat er nooit pogroms tegen joden in Marokko zijn geweest?

Dus er zaten bij nader inzien geen leugens in? Zeg dat dan niet.

Iznogoodh
03-06-12, 15:01
Neen ik ben daar geen lid van ofzo maar ik steun wel mn broeders en zusters in de dien, die steun gaat altijd voor op de ongelovigen (media en vijanden van islam) want die vertrouw ik voor geen haar.Ja, je neutraliteit is boven elke twijfel verheven.

Iznogoodh
03-06-12, 15:03
Wij Moslims horen zowiezo het woord van onze broeders te geloven boven die van de ongelovigen Ik ben niet verbaasd.

Eke
03-06-12, 16:16
Betrouwbare media... hmm neen toch niet zusje, ik heb hier een goede video die het concept rond media een beetje uitlegt inshaaAllaah:


Het gaat niet over vertrouwen... weet je hoe het zit. Ongelovigen hebben geen vrees voor een Almachtige, geen vrees over de woorden die ze uitspreken of deze waarheid zijn of niet. Dit hangt enkel af van je eigen persoonlijke discipline om waarheidsgetrouw te willen zijn, en zo zijn er maar weinig. Praktiserende moslims hebben vrees (uit ontzag) voor Allaah (in evenwicht met liefde voor Allaah) en deze vrees weerhoudt men ervan om leugens te durven vertellen omdat we beseffen inshaaAllaah wat voor een zware zonde dat is en dat we daarvoor bestraft kunnen worden.

Ik heb nix tegen ongelovigen die de islam niet aanvallen, die de mens in zijn waarde laten, daar zal ik altijd vriendelijk tegen zijn want ik heb geen zwart hart namelijk alhamdoulillaah :blij: maar vertrouwen, neen.. ik vertrouw enkel op mijn Heer. Mijn praktiserende broeders en zusters schenk ik mijn goede vermoedens wegens inshaaAllaah de vrees die ze hebben voor Allaah en dta is het recht die ze hebben op mij, en ik op hen.

De zuster is nu naar huis alhamdoulillaah maar is nog volledig in shock

:) Qareem,M'n eerste berichtje is weggefloept, dus nu een beknopte reactie !

De video : Instemming met AJ van der Ven over het feit dat je berichtjes op internet zult moeten nagaan.En kritisch zult moeten staan tegenover media.
Niet mee eens dat het hele Westen en de hele Moslimwereld met elkaar in oorlog zijn. Gevaar ervan : stemmingmakerij.

Eerlijke mensen vind je overal op de wereld. Liegbeesten ook... Ook onder Gelovigen.(wil je nog "bewijs" met links ? )

"Ik vertrouw enkel op mijn Heer" Instemming. Dat's een vorm van overgave, Qareem. We hebben lang niet alles in onze eigen hand.

Een shock is heftig ! Weet je ook hoe het met de jonge werkende vrouw met de gebroken neus gaat? Moet ze nog geopereerd worden ?

leven in schoonheid
03-06-12, 17:24
Imbeciel.

Als u niets zinnigsv te melden heeft houd u dan gewoon uw vingers stil

Kortman
03-06-12, 19:59
Ik ben niet verbaasd.

Ik doe met je mee :duim:

mark61
03-06-12, 22:20
Als u niets zinnigsv te melden heeft houd u dan gewoon uw vingers stil

Ik zou je eigen advies ter harte nemen. Tis trouwens nog erger, je hebt niet alleen niets zinnigs te melden, je zit een partij te liegen dat je er eng van wordt.

cummonisto
04-06-12, 09:56
Kanaaleilanden zegt me niks. Leg eens uit?

Dat klaarkomen was iemand anders en heb ik geïntroduceerd, je kan niet eens zelf iets verzinnen..

kanaaleiland= tussen je benen
klaarkomen..natuurlijk heb jij die geïntroduceerd want jij bent de gene die hier vaak een orgasme krijgt met leugens.

cummonisto
04-06-12, 10:04
Je zei dat het niet waar was. Het ging niet over of er iets mis mee is. Met ghetto's is trouwens altijd wat mis, maar dat is een ander onderwerp.

Jij wou beweren dat er nooit pogroms tegen joden in Marokko zijn geweest?

Dus er zaten bij nader inzien geen leugens in? Zeg dat dan niet.

Ze liegt vaak en je loopt haar te bevredigen oeps ik bedoel verdedigen

cummonisto
04-06-12, 10:05
Ik zou je eigen advies ter harte nemen. Tis trouwens nog erger, je hebt niet alleen niets zinnigs te melden, je zit een partij te liegen dat je er eng van wordt.
Waar heeft hij gelogen?:blij:

Waandeel
04-06-12, 11:16
Respect voor de wet en respect voor je medemens - meer is niet nodig om vriendschappelijk samen te leven, ongeacht geloof. Je geloof is iets wat je doet voor jezelf. Dat leg je niet op naar andere mensen toe. Sharia4Belgium beweert dat hun religie en levenswijze superieur is aan de westerlingen, die als ongelovige bestempeld worden. Met zo'n uitspraken krijg je niet veel respect en lok je nog meer haat en geweld uit. Mensen die wetten van het land aan hun laars lappen en politie aanvalt zijn volgens mij alles behalve superieur.

Cultuurverschillen en bijbehorende kledij-verschillen zijn er altijd, er zijn landen in Afrika bvb waar vrouwen halfnaakt rondlopen. Dit kan evenmin in het openbaar in België. Ik vraag me af wat Sharia4Belgium daarover zou denken dat bepaalde Afrikaanse vrouwen zoals ze gewoon zijn in hun dorp met ontbloot bovenlijf rond te lopen. Dan zou m'n plots wel vóór een wet zijn die dat hier verbied zou ik denken.

Sharia4Belgium wil in feite iedereen straffen (oorlog) die niet gelooft in hun levenswijze. En zoiets doet me sterk denken aan destijds de woorden van Hitler, hij vond zichzelf ook superieur. Hij ging ook ten oorlog tegen iedereen die niet zijn idee volgde. Zo'n personen, daar zit de wereld echt niet op te wachten.

W.D. -

HaasHaas
04-06-12, 12:05
iemand die in jezus (vzmh) gelooft is geen ongelovige. het christendom is geen ongeloof. of katholiek zijn of het joodse geloof of een boedist of whatever. er zijn zelfs mensen die in iets geloven dat goed is zonder dat god of een bovennatuurlijke kracht daarmee gemoeid is. dat kan van alles zijn. zelfs onder moslims zelf zijn mensen die op een andere manier geloven. orthodoxe gelovigen zullen dat soort mensen dan vaak maar al graag een kopje kleiner willen maken, zowel verbaal als fysiek, maar dat zegt meer iets over de orthodoxe gelovige.
sharia4belgium is denk ik eerder orthodox dan extremistisch.
verder vind ik 6 man inzetten om een arrestante af te voeren buitenproportioneel.
van zowel de arrestante als de politie.
sowieso moeilijk wat over te zeggen over de arrestatie aangezien sharia4belgium de hoofdtoon opeist.
is begrijpelijk. want er is een zuster van hen op een onorthodoxe manier gearresteerd.
en ook weer niet voor iemand die het niet begrijpt. nou ja, begrijpt het wel, maar is het er niet mee eens.

mark61
04-06-12, 13:57
Waar heeft hij gelogen?:blij:

Alle getallen zijn verzonnen.

mark61
04-06-12, 13:58
Ze liegt vaak en je loopt haar te bevredigen oeps ik bedoel verdedigen

Eerst beschuldig je haar van liegen.

Daarna bevestig je dat vrijwel alles wat ze zegt waar is.

Tenslotte kom je met vieze praat.

Boeiend en indrukwekkend.

cummonisto
04-06-12, 14:18
Eerst beschuldig je haar van liegen.

Daarna bevestig je dat vrijwel alles wat ze zegt waar is.

Tenslotte kom je met vieze praat.

Boeiend en indrukwekkend.
Mooi! jij beschuldigd leven in schoonheid ook van liegen. bevredigen is niet vies

Malcolm.X
04-06-12, 18:40
Democraten zijn hypocrieten en denken dat de moslims zich vrijwillig naar de slachtbank laten leiden. Frustraties over economische crisissen, torenhoge criminaliteit, pedoseksualiteit en alle andere perverse zaken, moeten niet de oorzaak zijn van het lastig vallen van een bevolkingsgroep waar niemand last van heeft.

We zullen niet toe blijven kijken hoe onze zusters worden mishandeld, onteerd en lastig gevallen. Ik weet niet waar sommige mensen op uit zijn. Maar wij zijn zeker niet degene die deze pesterijen en uitlokkingen over ons heen roepen.

Iznogoodh
04-06-12, 18:49
Democraten zijn hypocrieten en denken dat de moslims zich vrijwillig naar de slachtbank laten leiden.JIj drijft ook steeds meer af.

Iznogoodh
04-06-12, 18:50
We zullen niet toe blijven kijken hoe onze zusters worden mishandeld, onteerd en lastig gevallen.Met grote kans is het je zuster niet.

mark61
04-06-12, 19:14
Democraten zijn hypocrieten en denken dat de moslims zich vrijwillig naar de slachtbank laten leiden. Frustraties over economische crisissen, torenhoge criminaliteit, pedoseksualiteit en alle andere perverse zaken, moeten niet de oorzaak zijn van het lastig vallen van een bevolkingsgroep waar niemand last van heeft.

We zullen niet toe blijven kijken hoe onze zusters worden mishandeld, onteerd en lastig gevallen. Ik weet niet waar sommige mensen op uit zijn. Maar wij zijn zeker niet degene die deze pesterijen en uitlokkingen over ons heen roepen.

Ja, dit is voorwaar een veel ernstiger zaak dan broeders en zusters die wholesale worden afgeslacht in pakweg Syrië.

Malcolm.X
04-06-12, 19:25
Ja, dit is voorwaar een veel ernstiger zaak dan broeders en zusters die wholesale worden afgeslacht in pakweg Syrië.


Wij leven hier en zullen met smeekbeden, geld propaganda onze broeders en zusters in Syrie bijstaan, Moge Allah die vuile pion van het westen neerhalen. Grappig is dat er geen belangen zijn voor het westen in Syrie behalve het aanblijven van Bashar is dat de reden waarom het 'machtige vrije beschaafde westen' niet ingrijpt? Of zijn ze bang dat de val van Bashar het einde van Israhel wordt en dus daardoor die slager hun gang laten gaan.. En als ik tegen die tijd een ticket kan krijgen vanaf schiphol zonder te worden gearresteerd zal ik de 1e zijn die op het vliegtuig stapt.. Grappige is dat jullie de bevolking aan de corrupte afvallige honden die onze landen regeren spiegelen, die het niks kan schelen wat er met de Umma gebeurt, zolang hun zakken maar zijn gevuld. Als het aan ons lag was israhell van de kaart en elke schoothond van het westen met man en macht verdreven uit onze landen. In sha Allah met de Wil van Allah komt die dag steeds dichterbij. In de tussentijd en aangezien we hier leven en hier dezelfde gestappo praktijken worden toegepast op onze zusters en gemeenschap zullen we hier ten strijd trekken. Voorheen was het met woorden en discussiëren maar als mensen aan ons gaan komen kunnen ze het krijgen...

BoerHarms
04-06-12, 19:47
Wij leven hier en zullen met smeekbeden, geld propaganda onze broeders en zusters in Syrie bijstaan, Moge Allah die vuile pion van het westen neerhalen. Grappig is dat er geen belangen zijn voor het westen in Syrie behalve het aanblijven van Bashar is dat de reden waarom het 'machtige vrije beschaafde westen' niet ingrijpt? Of zijn ze bang dat de val van Bashar het einde van Israhel wordt en dus daardoor die slager hun gang laten gaan.. En als ik tegen die tijd een ticket kan krijgen vanaf schiphol zonder te worden gearresteerd zal ik de 1e zijn die op het vliegtuig stapt.. Grappige is dat jullie de bevolking aan de corrupte afvallige honden die onze landen regeren spiegelen, die het niks kan schelen wat er met de Umma gebeurt, zolang hun zakken maar zijn gevuld. Als het aan ons lag was israhell van de kaart en elke schoothond van het westen met man en macht verdreven uit onze landen. In sha Allah met de Wil van Allah komt die dag steeds dichterbij. In de tussentijd en aangezien we hier leven en hier dezelfde gestappo praktijken worden toegepast op onze zusters en gemeenschap zullen we hier ten strijd trekken. Voorheen was het met woorden en discussiëren maar als mensen aan ons gaan komen kunnen ze het krijgen...


goeie grap met smeekbeden en propaganda, dat is passief helpen, neen wel de straat op gaan in het westen omdat je weet dat je je leven zeker is,
maar naar syrie gaan, neen hoor, omdat je dan bang bent dat je afgeslacht wordt. Als het echt broeders en zusters zijn dan help je ze ook al komt je eigen leven in gevaar.
Gewoon een hele grote waffel hebben maar actief niets doen, hoe laf kun je zijn om je broeders en zusters te laten afslachten . Het Westen de schuld geven, dat is makkelijk, maar zelf iets ondernemen.....

je zegt hetzelf. met woorden discuzeuren , dat doe je nu ook nog. Je heb een hele grote mond, maar aktief je broeders en zusters helpen.......

Eke
04-06-12, 19:54
Democraten zijn hypocrieten en denken dat de moslims zich vrijwillig naar de slachtbank laten leiden


WAAR ? WIE ? Moslims naar WELKE slachtbank ??? Malcolm, je hebt je avatar veranderd. Het laat nu een vermoedelijk bedreigde man zien met z'n kindje die bescherming bij hem zoekt....

Woon je in Nederland ? Word je bedreigd ?

Malcolm.X
04-06-12, 19:59
goeie grap met smeekbeden en propaganda, dat is passief helpen, neen wel de straat op gaan in het westen omdat je weet dat je je leven zeker is,
maar naar syrie gaan, neen hoor, omdat je dan bang bent dat je afgeslacht wordt. Als het echt broeders en zusters zijn dan help je ze ook al komt je eigen leven in gevaar.
Gewoon een hele grote waffel hebben maar actief niets doen, hoe laf kun je zijn om je broeders en zusters te laten afslachten . Het Westen de schuld geven, dat is makkelijk, maar zelf iets ondernemen.....

je zegt hetzelf. met woorden discuzeuren , dat doe je nu ook nog. Je heb een hele grote mond, maar aktief je broeders en zusters helpen.......

Wat is er mooier dan het sterven voor de zaak van Allah en opkomen voor de vrouwen, kinderen en ouderen die daar dagelijks om hulp schreeuwen. Ik zou het liefst naar Yemen of Afghanistan gaan maar de Nederlandse hypocriete overheid die helpt niet echt mee. Aan de ene kant roepen ze dat we maar naar afghanistan moeten gaan als we Shari'ah willen, maar als we daadwerkelijk willen vertrekken krijgen we een enkeltje naar Guantanamo. Ik wacht wel tot er 1 Islamitische staat is met een Amir die de bevoegdheid om jouw regering te bestrijden mochten ze dat in hun botte kop halen en dan vertrek ik wel. Tot die tijd zullen jullie dagelijk geconfronteerd worden met Shari'ah staatsterrorisme v/h westen en nog veel meer. Dus als je van mijn soort af wil voer druk uit op je regering en ga de straat op, in plaats van forums, bars, coffeeshops, en kroegen af te struinen om te klagen want daar zijn Hollanders Bazen in.

Wees voorzichtig met wat je wenst want als het aan het volk had gelegen dan was Bashar en al die andere Tirannen en kruisvaarders die onze landen naar de verdoemenis helpen verdreven en berecht. Zodra we de autoriteit hebben in onze landen zullen we koers richting jullie zetten en de oorlogscriminelen waar jullie op stemmen en die jullie uitbuiten opsporen en en voor het gerecht slepen.

Sheikh Nabil al 'Awadi | Gebeurtenissen in Syrie tekenen voor mooie toekomst


http://www.youtube.com/watch?v=Ya-XzinwMis

Eke
04-06-12, 20:00
We zullen niet toe blijven kijken hoe onze zusters worden mishandeld, onteerd en lastig gevallen. Ik weet niet waar sommige mensen op uit zijn. Maar wij zijn zeker niet degene die deze pesterijen en uitlokkingen over ons heen roepen.

Je bedoelt Stephanie ?

Weet je inmiddels hoe de gang van zaken precies geweest is ?
Of vaar je blind op Melkacem ? (sorry, ik weet zijn naam niet exact). Die was er niet bij, maar heeft het van S.D.

Het is toch eerlijker om een zaak van meerdere kanten te bekijken ?

Malcolm.X
04-06-12, 20:01
WAAR ? WIE ? Moslims naar WELKE slachtbank ??? Malcolm, je hebt je avatar veranderd. Het laat nu een vermoedelijk bedreigde man zien met z'n kindje die bescherming bij hem zoekt....

Woon je in Nederland ? Word je bedreigd ?

Gaat alles goed ?

Malcolm.X
04-06-12, 20:12
Je bedoelt Stephanie ?

Weet je inmiddels hoe de gang van zaken precies geweest is ?
Of vaar je blind op Melkacem ? (sorry, ik weet zijn naam niet exact). Die was er niet bij, maar heeft het van S.D.

Het is eerlijker om een zaak van meerdere kanten te bekijken. (Hoor en Wederhoor)

Ik neem mijn nieuws niet van zionistische bronnen, baby moordenaars en moderne nazi's. De gescheurde kleren, het ziekenhuis bezoek en de verklaring van het meisje zijn voor mij genoeg. Dat jullie het moeten hebben van filmpjes van S4B betekent niet dat ik ook alleen maar uit hun mond het nieuws heb gehoord. Ik heb ook kennissen daar die minder praktiseren en die zich als een blok achter de zuster hebben geschaard, nadat ze eerst fel tegen de groepering en 'radicale' islam. Ik hoop niet dat het zo ver gaat komen in NL want ikzelf en met mij nog meer moeten zo iets echt niet zien op straat zien, politie, ME of het leger, maakt me niks uit dan maar een tijdje de gevangenis in. Daar valt ook heel wat te bekeren en te helpen terug te keren naar de weg van Allah. Vermoorden ze me, dan ben ik een martelaar en wordt ik het land uit gezet ben ik een toerist. Win win situatie

En de eerste de beste smeris zal wel 10x nadenken voordat hij ze gore klauwen op een Moslim vrouw zet.

Eke
04-06-12, 20:16
Gaat alles goed ?

Je suggereert met deze vraag dat ik 'het' niet in de gaten heb.

Wat moet ik dan in de gaten hebben ? Gevallen van discriminatie. Ja, wel in de gaten.
Discriminatie van Gelovigen van allerlei pluimage, maar ook andere dicriminatie.
Tijd voor weer meer tolerantie en solidariteit. Dat is gewoon hartstikke belangrijk.

Maar zoals je daar zit in je avatar....een afschuwelijke situatie voor die man...nee, dat lijkt op oorlog.

Eke
04-06-12, 20:18
Ik neem mijn nieuws niet van zionistische bronnen, baby moordenaars en moderne nazi's. .
Toletantie, Malcolm ! En dat is dus niet makkelijk in de praktijk.

Malcolm.X
04-06-12, 20:21
Je suggereert met deze vraag dat ik 'het' niet in de gaten heb.

Wat moet ik dan in de gaten hebben ? Gevallen van discriminatie. Ja, wel in de gaten.
Discriminatie van Gelovigen van allerlei pluimage, maar ook andere dicriminatie.
Tijd voor weer meer tolerantie en solidariteit. Dat is gewoon hartstikke belangrijk.

Maar zoals je daar zit in je avatar....een afschuwelijke situatie voor die man...nee, dat lijkt op oorlog.

Dat is gewoon een tekening van een Palestijnse vader wiens kind in zijn armen wordt doodgeschoten nadat hij meerdere malen heeft aangegeven niet bewapend te zijn. Ik woon zelf gewoon in Nederland. Ik begreep je warrige reactie niet vandaar mijn reactie. Je hoeft niks in de gaten te hebben, herdenk elke 5 mei maar de holocaust en vergeet de genocides op moslims die dagelijks plaatsvinden.


http://www.youtube.com/watch?v=X6Cnv-coESs

Eke
04-06-12, 20:24
. De gescheurde kleren, het ziekenhuis bezoek en de verklaring van het meisje zijn voor mij genoeg. .


Philippe Mourcault (als de naam klopt) de burgemeester -getrouwd met een gematigde Marokkaanse-houdt van de deelgemeente waarin hij woont. (de mensen)

Ik heb hem horen en zien verklaren dat de scheuren NIET op het buro zijn gemaakt.Wie heeft het dan wel gescheurd ???

En dat van het ondergoedverhaal klopt niet.

Malcolm, je fokt jezelf op met die gedachten. Je hersenen gaan geloven dat je echt in de problemen zit ---->stress in je lijf. Op den duur ziekmakend.

Malcolm.X
04-06-12, 20:26
Toletantie, Malcolm ! En dat is dus niet makkelijk in de praktijk.

Wat moet ik tolereren ?


http://www.youtube.com/watch?v=rCHxU1UW6v0


http://www.youtube.com/watch?v=1qmnwsT2B3U


http://www.youtube.com/watch?v=3beqWYuCTos


enz enz enz enz enz


En alsof dat niet genoeg is moet ik nog gaan toekijken hoe mijn zusters in het zogenaamd 'vrije westen' worden onteerd, mishandeld en beboet.?? Volgens mij zit er een steekje los bij je.

Waar is de tolerantie jegens de Moslim gemeenschap??

Malcolm.X
04-06-12, 20:31
Philippe Mourcault (als de naam klopt) de burgemeester -getrouwd met een gematigde Marokkaanse-houdt van de deelgemeente waarin hij woont. (de mensen)

Ik heb hem horen en zien verklaren dat de scheuren NIET op het buro zijn gemaakt.Wie heeft het dan wel gescheurd ???

En dat van het ondergoedverhaal klopt niet.

Malcolm, je fokt jezelf op met die gedachten. Je hersenen gaan geloven dat je echt in de problemen zit ---->stress in je lijf. Op den duur ziekmakend.

Gewoon getrouwd met een Kaafira (ongelovige) met dezelfde agenda. Ik fok mezelf niet op ik hoop alleen dat ik niet zo iets voor me ogen zie gebeuren, of hier in Nederland waar ik met minder dan een uurtje rijden kan zijn. We hebben alles geprobeerd niks schijnt te helpen, dan maar de harde aanpak en no more soft Islam, want anders blijft jou regering steeds verder gaan. Vandaag de vrouwen met Niqaab aanvallen, morgen een maan en ster op de borst en dan deporteren naar polen. Over mijn lijkwit zijn geen joden, kijk de geschiedenis na wie onze groot ouders waren.

Eke
04-06-12, 20:38
Dat is gewoon een tekening van een Palestijnse vader wiens kind in zijn armen wordt doodgeschoten nadat hij meerdere malen heeft aangegeven niet bewapend te zijn. Ik woon zelf gewoon in Nederland. Ik begreep je warrige reactie niet vandaar mijn reactie. Je hoeft niks in de gaten te hebben, herdenk elke 5 mei maar de holocaust en vergeet de genocides op moslims die dagelijks plaatsvinden.



Dat is niet "gewoon" een Palestijnse vader -ongewapend- wiens kind wordt doodgeschoten.

Dit is het plaatje van een grote misdaad.

Weet je, vroeger als kind leerde ik over het Aards tranendal. Dat klonk me toen heel pessimistisch in de oren.

Nu weet ik dat er stukken hel op de aarde te vinden zijn en ik leerde nog iets : bijna iedereen (Ja ? Ja !) krijgt in z'n leven daarmee te maken al is het niet altijd in de vorm van onderdrukking en van oorlog. Er zijn nog meer soorten hel.

Alleen 'de mate van, de tijdsduur' varieert tussen mensen op aarde.Dat is schokkend. En het gaat bijna altijd om onschuldigen.

Eke
04-06-12, 20:46
Gewoon getrouwd met een Kaafira (ongelovige) met dezelfde agenda. Ik fok mezelf niet op ik hoop alleen dat ik niet zo iets voor me ogen zie gebeuren, of hier in Nederland waar ik met minder dan een uurtje rijden kan zijn. We hebben alles geprobeerd niks schijnt te helpen, dan maar de harde aanpak en no more soft Islam, want anders blijft jou regering steeds verder gaan. Vandaag de vrouwen met Niqaab aanvallen, morgen een maan en ster op de borst en dan deporteren naar polen. Over mijn lijkwit zijn geen joden, kijk de geschiedenis na wie onze groot ouders waren.

Zorg dat je goed geinformeerd bent, Malcolm.(regering ?eerst nog stemmen)

Ik ben het niet : wat heb je geprobeerd en met welk doel ?

Over Stephanie : Ze liet haar gezicht zien aan de vrouwelijke agente , maar begon te provoceren !

Provocatie :"ik doe lekker toch niet wat jullie willen, dus stop maar met die boetes die ik al verschillende keren gehad heb en betaald.
Helpt lekker geen zier" (in mijn woorden gezegd)

Sta je daar als agent voor Piet Snot. Allons, madammeke naar 't buro ! Kun je je dat niet voorstellen...die escalatie ?


PS. Ik ben Nederlander, net als jij of gij niet ?

PSPS wie of wat zijn lijkwit ?

Pspsps. ik stop zo

Malcolm.X
04-06-12, 20:54
Zorg dat je goed geinformeerd bent, Malcolm.(regering ?eerst nog stemmen)

Ik ben het niet : wat heb je geprobeerd en met welk doel ?

Over Stephanie : Ze liet haar gezicht zien aan de vrouwelijke agente , maar begon te provoceren !

Provocatie :"ik doe lekker toch niet wat jullie willen, dus stop maar met die boetes die ik al verschillende keren gehad heb en betaald.
Helpt lekker geen zier" (in mijn woorden gezegd)

Sta je daar als agent voor Piet Snot. Allons, madammeke naar 't buro ! Kun je je dat niet voorstellen...die escalatie ?


Probeer je nou de psychiater uit te hangen haha ? Neem Maroc.nl niet zo serieus ik ga zo naar de moskee en daar vind ik mijn rust bij mijn Heer.

Waar slaat dat hele verbod op, die vrouwen doen geen vlieg kwaad. Maar ok het is een wet, dus ze liet haar gezicht zien aan de vrouwelijke agente, die kon de boete uitschrijven, en oprotten. Dat meisje is van oorsprong Belgische en als ze ergens niet mee eens is mag ze dat zeggen of omdat ze moslima mag dat op eens niet mee.? Politie moet op pedojacht (oh nee, de meeste politie bazen, officieren en rechters houden wel van kinderporno), of ze kunnen wat aan de drugsoverlast van drugskoeriers die het zuiden van nederland onveilig maken doen, of ga achter de overvallers van Brinks aan. Kortom er zijn genoeg zaken waar je je mee bezig kunt houden als politie agent.

Ik kan me dat wel voorstellen als het mijn zus was geweest had een van die vrouwelijke agenten haar oog kwijt geraakt ipv een paar tanden.

Eke
04-06-12, 21:02
enz enz enz enz enz


En alsof dat niet genoeg is moet ik nog gaan toekijken hoe mijn zusters in het zogenaamd 'vrije westen' worden onteerd, mishandeld en beboet.?? Volgens mij zit er een steekje los bij je.

Waar is de tolerantie jegens de Moslim gemeenschap??

Hey Malcolm, de filmpjes heb ik overgeslagen. Krijg ik vast nachtmerries van...

M'n hypthese over die escalatie bij Stephanie heb ik je gegeven.

Of er een steekje los bij me zit ? Daar slaap ik een nachtje over !

De tolerantie t.o.v. mijn landgenoten met Marokkaanse roots verschilt niet met mijn tolerantie t.o.v. andere landgenoten. Bij jou dan ? Hoe voel jij dat ?

Eke
04-06-12, 21:06
Neem Maroc.nl niet zo serieus ik ga zo naar de moskee en daar vind ik mijn rust bij mijn Heer.

.
Doe ik het weer ? Neem ik Maroc.nl weer te serieus :hardlach:

Ik volg voor een deel je voorbeeld en ga ook naar binnenkeren. Hopelijk voel ik weer de band met God. Liefde.

Morgen moet ik naar de tandarts, over tanden gesproken.

Wel terusten straks, MC !

BoerHarms
05-06-12, 09:51
Wat is er mooier dan het sterven voor de zaak van Allah en opkomen voor de vrouwen, kinderen en ouderen die daar dagelijks om hulp schreeuwen. Ik zou het liefst naar Yemen of Afghanistan gaan maar de Nederlandse hypocriete overheid die helpt niet echt mee. Aan de ene kant roepen ze dat we maar naar afghanistan moeten gaan als we Shari'ah willen, maar als we daadwerkelijk willen vertrekken krijgen we een enkeltje naar Guantanamo. Ik wacht wel tot er 1 Islamitische staat is met een Amir die de bevoegdheid om jouw regering te bestrijden mochten ze dat in hun botte kop halen en dan vertrek ik wel. Tot die tijd zullen jullie dagelijk geconfronteerd worden met Shari'ah staatsterrorisme v/h westen en nog veel meer. Dus als je van mijn soort af wil voer druk uit op je regering en ga de straat op, in plaats van forums, bars, coffeeshops, en kroegen af te struinen om te klagen want daar zijn Hollanders Bazen in.


Wees voorzichtig met wat je wenst want als het aan het volk had gelegen dan was Bashar en al die andere Tirannen en kruisvaarders die onze landen naar de verdoemenis helpen verdreven en berecht. Zodra we de autoriteit hebben in onze landen zullen we koers richting jullie zetten en de oorlogscriminelen waar jullie op stemmen en die jullie uitbuiten opsporen en en voor het gerecht slepen.

Sheikh Nabil al 'Awadi | Gebeurtenissen in Syrie tekenen voor mooie toekomst


http://www.youtube.com/watch?v=Ya-XzinwMis


Grootste respect voor je openingszin,

Maar er is niemand die je tegenhoud naar Syrie te gaan om daar je broeders en zusters te helpen.

Afganistan is een heel ander verhaal, trouwens ik heb er gelezen dat Afganistan een van de grootste producenten is van verdovende middelen of althans halffabrikaten.
Mijn voorstel is gewoon maar van Afganistan een Islamitsche Staat, iedereen die volgens dit system of ideologie wilt leven krijgt de vrijheid om daar naar toe te vertrekken. Maar laat de mensen die niet onder dit system willen leven de mogelijkheid om Afganistan te verlaten en door andere landen op genomen te worden.
Een simple oplossing, ....

Ik ben het ook niet altijd met het westerse system eens, maar het is echter wel een systeem waar ik en jij je mond kan opendoen, kritiek kan uiten, zelfs de straat kan opgaan om je afkeer te uiten.

We zien wat er gebeurt met je in andere landen , nemen we egypte, syrie waar je de straat opgaat om daar je ongenoegen te uiten. Dagelijks vallen er doden omdat ze tegen dat system opkomen.

Om dan maar uit de minst kwaaie te kiezen, dan maar onder het juk van USA, in dit systeem kan ik me beter vinden dan onder een system waar de kerk en staat niet gescheiden zijn en waar ik me eigenlijk volledig aan de islam zou moet onderwerpen. Misschien zie ik dit wel verkeerd.

waarom kunnen we niet naast elkander leven, als we vandaag een rondvraag zouden houden dan zijn er maar weining mensen die direkt problemen met moslims in de buurt, maar andersom ook.
Ik weet niet of je kafir buren heb , maar ik denk ook niet dat je daar problemen mee heb.

Het zijn helaas de hoogeplaatste op macht beluste personen, ongeacht land, ras,kleur, geloof.
Het zijn juist diegene die de zwakkere beinvloeden met een opruiende taal om de zwakkere maar hun idealen kan laten uitkomen.

Nu ben je je belangrijk, ze zullen je prijzen, maar als de machtbeluste personen hun doel bereikt hebben zullen ze je niet meer staan.

Als er een keuze moet komen tussen De God van Goud of de God zoals wij die kennen, dan zal de prijs bepalend zijn voor wie je gaat kiezen.

Soldim
05-06-12, 10:15
En de eerste de beste smeris zal wel 10x nadenken voordat hij ze gore klauwen op een Moslim vrouw zet.

Tsja, als je zelf geen eer hebt, moet je wel de eer van een ander verdedigen.

Khadijal
05-06-12, 11:11
Ik kan m niet meer bekijken helaas! :@

super ick
05-06-12, 11:55
En alsof dat niet genoeg is moet ik nog gaan toekijken hoe mijn zusters in het zogenaamd 'vrije westen' worden onteerd,

Jou 'zuster' moet zich aan de wet houden, net als iedereen.
Jij moet je niet laten opruien door leugenaars die de boel proberen op te hitsen.

super ick
05-06-12, 12:08
Waar slaat dat hele verbod op, die vrouwen doen geen vlieg kwaad. Maar ok het is een wet, dus ze liet haar gezicht zien aan de vrouwelijke agente, die kon de boete uitschrijven, en oprotten.

Die burka moet af want die is bij wet verboden. Dat heeft niets met de boete te maken. Dat wist die vrouw ook. Het was pure provocatie.


Dat meisje is van oorsprong Belgische en als ze ergens niet mee eens is mag ze dat zeggen of omdat ze moslima mag dat op eens niet mee.?

Dat ze moslima is heeft er geen bal mee te maken. Als ze het er niet mee eens is mag ze dat zeggen maar ze dient ten alle tijden de wet te respecteren en zich er aan te houden. En zeker geen kopstoten uit te delen.


de meeste politie bazen, officieren en rechters houden wel van kinderporno

Je lult uit je nek.


ze kunnen wat aan de drugsoverlast van drugskoeriers die het zuiden van nederland onveilig maken doen, of ga achter de overvallers van Brinks aan. Kortom er zijn genoeg zaken waar je je mee bezig kunt houden als politie agent.

Dat moeten ze ook maar dat neemt niet weg dat er aan andere zaken helemaal geen aandacht meer mag worden besteedt.


Ik kan me dat wel voorstellen als het mijn zus was geweest had een van die vrouwelijke agenten haar oog kwijt geraakt ipv een paar tanden.

Als die agente dan mijn zus was geweest? Moet ik dan jou ook een oog uitsteken, of beter nog alletwee?
Lul niet zo ontzettend dom man. Wat een gewelddadig kereltje ben jij.
Ik heb zoveel geweld in mijn leven gezien, dat gun ik echt niemand. Als ik dan dergelijke stompzinnige geweldadige uitlatingen hier lees dan weet ik 1 ding zeker: Jij weet helemaal niets en hebt helemaal niets meegemaakt. Met je grote mond over naar Afganistan gaan. Je bent knettergek!

BoerHarms
05-06-12, 13:08
Die burka moet af want die is bij wet verboden. Dat heeft niets met de boete te maken. Dat wist die vrouw ook. Het was pure provocatie.



Dat ze moslima is heeft er geen bal mee te maken. Als ze het er niet mee eens is mag ze dat zeggen maar ze dient ten alle tijden de wet te respecteren en zich er aan te houden. En zeker geen kopstoten uit te delen.



Je lult uit je nek.



Dat moeten ze ook maar dat neemt niet weg dat er aan andere zaken helemaal geen aandacht meer mag worden besteedt.



Als die agente dan mijn zus was geweest? Moet ik dan jou ook een oog uitsteken, of beter nog alletwee?
Lul niet zo ontzettend dom man. Wat een gewelddadig kereltje ben jij.
Ik heb zoveel geweld in mijn leven gezien, dat gun ik echt niemand. Als ik dan dergelijke stompzinnige geweldadige uitlatingen hier lees dan weet ik 1 ding zeker: Jij weet helemaal niets en hebt helemaal niets meegemaakt. Met je grote mond over naar Afganistan gaan. Je bent knettergek!

Hij laad zich leiden door opruiers, leugenaars, lafaards die gebruik maken van dit soort personen.
Trouwens allemaal roedel gedrag, zijn ze alleen...

De tijd van het echte ouderwetse straatvechten, zonder wapens en alleen man tegenover man is allang voorbij.
Ja 40 jaar geleden was het anders, toen ging je nog man to man op de vuist, nu zijn ze laf, alleen durven ze niet of ze moeten een wapen bij zich hebben.

Malcolm.X
05-06-12, 18:40
Grootste respect voor je openingszin,Maar er is niemand die je tegenhoud naar Syrie te gaan om daar je broeders en zusters te helpen.

Je bent de afvallige honden van onze landen zeker vergeten, en dat nog de vervloekte Nusayri/Alawieten soldaten die bij elke grens staan gepost en bermbommen hebben geplaatst.. Vergeet het maar niemand komt Syrie in nog uit, tenzij je uit de streek komt en weet hoe je moet overleven en de wegen kent.


Afganistan is een heel ander verhaal, trouwens ik heb er gelezen dat Afganistan een van de grootste producenten is van verdovende middelen of althans halffabrikaten.
Mijn voorstel is gewoon maar van Afganistan een Islamitsche Staat, iedereen die volgens dit system of ideologie wilt leven krijgt de vrijheid om daar naar toe te vertrekken. Maar laat de mensen die niet onder dit system willen leven de mogelijkheid om Afganistan te verlaten en door andere landen op genomen te worden.
Een simple oplossing.

Je moet je verhaaltjes niet zoveel van wikipedia en zionisten krantjes/site's nemen. Afganistan is een heel verhaal en als je wil kunnen we samen de in geschiedenis duiken tot aan het heden met feiten. Afghanistan is altijd een arm en onderontwikkeld land geweest dat bekend stond om communisme en opium. Nadat de Russen waren verdreven uit Afghanistan ontstond er een machtsstrijd in het land wie de macht zou nemen. Er was Afghaanse groep of leger met communistische gedachtengoed die de opiumplantages in handen wou krijgen om verder te kunnen handelen. Want 60% van de heroïne die wordt verkocht komt daarvandaan. Maar er was ook een streng religieuze groepering genaamd de Talib's/Taliban (wat studenten betekent) die het land wilde regeren volgens de Qor'aan en Soena v/d profeet. Zij zijn bij elkaar gekomen en hebben de Islam en zijn jurisprudentie bestudeerd. De afghaanse communisten waren bezig met dorpjes afgaan om hen op te sporen. Daarbij vermoorden ze en verkrachte z vele vrouwen en burgers. Nadat de Taliban zich zelf hadden gegroepeerd en de steun van het volk en andere jihadistische groeperingen in afghanistan (zij zijn niet de enige) hebben gekregen, hebben ze iedere verachter, moordenaar, dief, crimineel, drugsverslaafde, dealer, noem maar op gearresteerd en berecht. Zij hebben de boeren van de plantages van opium een aanbod gedaan: 'Je mag het land houden en er op verbouwen wat je wilt, maar als je ook maar een opiumlant neer zet zul je onder die grond begraven worden.' Zij hebben het percentage van 60% naar 3% terug gebracht; Dat zijn de Taliban. Taliban zijn streng islamitisch en die zullen nooit Haraam gebruiken om zulke zaken mee aan te schaffen. Sheikh Osama heeft in zijn eentje meer dan 30 miljoen dollar uitgegeven aan de jihad, fondsen en opbouw van afghanistan. Hij was niet de enige hoogopgeleide gefortuneerde man die het leven achter zich heeft gelaten. Allah geeft jou de overwinning en niet de wapens, bovendien Allah zorgt ervoor dat ze oorlogsbuit maken zoals hij in meerdere versen aangeeft. In 1995 zijn ze Kaboul binnen gegaan en zijn benoemd tot de leiders van het land.

Ze hebben het land geregeerd t/m 2001 tot de kruisvaarders, die voor 9/11 al de plannen hadden om afghanistan, irak en Somalie binnen te vallen, het land binnen vielen en naar de verdoemenis hebben geholpen. Weet je wat het is en dat zullen jullie nooit begrijpen omdat jullie van kennis worden weggehouden door tv, magazines, en noem al die andere brainwash praktijken van ze maar op. Dit gaat om iets veel groters en dat is Palestina. De aanval op dat soort landen gaat niet om de Shari'ah, maar om het uitbreiden ervan. Althans het terugveroveren als eerst, uitbreiden kan pas met een staatshoofd, en die was er in Afganistan "Mullah Omar", ondersteund door het volk en de geleerden. Dat heeft ook een defensie apparaat (vandaar de trainingskampen) en van daaruit wilde ze de islam uitbreiden en Palestina terugveroveren. Het ging om een kwestie van eer en een moslim broeder die zijn broeder niet overhandigt. Voor de aanslagen van 9/11 hebben de VS onderhandeld met Mullah Omar en hem aanbiedingen gedaan als hij Osama (moge zijn ziel in vrede rusten) zou uitleveren. Maar uit islamitische trots en overtuigingen heeft hij niet geknield voor het westen zoals de broeders in Somalie en Irak en nu Yemen en Syrie, Tunesie en de rest v/d islamitische wereld doen. Jullie worden hier zwaar voor gelogen en jullie krijgen te horen wat jullie willen horen. Ik kan wel uren doorgaan, feit is dat de profeet (saws) dit al heeft voorspeld in bepaalde overleveringen bijv. de eerste poging is de kop ingedrukt door de zio-kruisvaarders (althans) dat probeerden ze, maar ze denken al aan terugtrekken dus :

On the authority of Abu Hurayrah (ra) the prophet (saws) said: "Armies carrying black flags will come from Khurasan (Afghanistan). No power will be able to stop them and they will finally reach Jerusalem where they will erect their flags." - at Tirmidhi -


On the authority of Thawbaan (ra), the Messenger of Allah (saws) said:"If you see the Black Banners coming from Khurasan go to them immediately, even if you must crawl over ice, because indeed amongst them is the Caliph, Al Mahdi." - Ibn Majah, Al-Hakim, Musnad Imam Ahmad -

Intervieuw met Mullah Omar met BBC op 15 november 2001 na de aanslagen 9/11

http://www.youtube.com/watch?v=3OCvKlk2Ics

Kijk verder op het kanaal daar kan je ook een filmpje over de zwarte vlaggen en nog andere zien.



Ik ben het ook niet altijd met het westerse system eens, maar het is echter wel een systeem waar ik en jij je mond kan opendoen, kritiek kan uiten, zelfs de straat kan opgaan om je afkeer te uiten.

We zien wat er gebeurt met je in andere landen , nemen we egypte, syrie waar je de straat opgaat om daar je ongenoegen te uiten. Dagelijks vallen er doden omdat ze tegen dat system opkomen.

Nou ik zie het, Abou Imraan (of je het nou met hem eens bent of niet) krijgt 2 jaar aan ze broek terwijl degene die bij heeft gedragen aan de aanslagen van Breivik vrij rondhuppelt en alles mag roepen en met de dag erger wordt. Het westen is hypocriet, mensen die de misstanden v/h westen aan het licht brengen en tegen het onrecht ingaan worden door een machtig media apparaat met de grond gelijk gemaakt en als het kan verbannen of opgesloten, niet alleen moslims neem bijv Julian Assange van wikileaks, een ongelovige maar ik heb meer respect voor hem dan voor vele hypocrieten in de moslimgemeenschap. In het westen zullen ze niet zo snel overgaan tot arrestaties en folteringen zoals in onze landen, maar ze werken wel mee met de dictators die daar onze broeders verkrachten, hun baarden en nagels uittrekken en elektrische schokken toedienen. Is dat amnesty en human rights?? Waarom zou NL überhaupt abou imran aan marokko willen overleveren terwijl ze weten wat hem daar te wachten staat.? Het is meer van doen jullie het maar, want wij kunnen onszelf dat niet veroorloven, om vervolgens naar marokko te wijzen en te zeggen dat de islam barbaars is. De koning van marokko zit in de pocket van het westen zoals alle arabische leiders.

Is vrijheid van religie dat als je een baard of niqab hebt je als terrorist, achterlijk en barbaars wordt weggezet. Het westen is nog erger dan onze landen, die zijn tenminste direct. Het westen is een wolf in schaapskleren. Maar velen van jullie zullen daar pas achter komen als je voor je Schepper staat en je aan Hem vraagt om de straf voor de Koningen, Ministers en Hoge Piefen die jullie voor de gek hebben gehouden, te verdubbelen, en jullie zullen smeken om terug te keren naar het Wereldse. Maar er geen way back, jullie hebben de kennis voor het rapen, websites vol, meer dan 300 moskeeën in NL, conferentie's etc, maar wat doen jullie je verdiept je in de Islam (pluspunt) volgens de zionist en islamofoob (dom), als je zoveel tijd besteed in de Islam doe het dan juist, misschien gaan jullie duistere harten er nog eens voor open...




Om dan maar uit de minst kwaaie te kiezen, dan maar onder het juk van USA, in dit systeem kan ik me beter vinden dan onder een system waar de kerk en staat niet gescheiden zijn en waar ik me eigenlijk volledig aan de islam zou moet onderwerpen. Misschien zie ik dit wel verkeerd.
waarom kunnen we niet naast elkander leven, als we vandaag een rondvraag zouden houden dan zijn er maar weining mensen die direkt problemen met moslims in de buurt, maar andersom ook.
Ik weet niet of je kafir buren heb , maar ik denk ook niet dat je daar problemen mee heb.

Het zijn helaas de hoogeplaatste op macht beluste personen, ongeacht land, ras,kleur, geloof.
Het zijn juist diegene die de zwakkere beinvloeden met een opruiende taal om de zwakkere maar hun idealen kan laten uitkomen.

Nu ben je je belangrijk, ze zullen je prijzen, maar als de machtbeluste personen hun doel bereikt hebben zullen ze je niet meer staan.

Als er een keuze moet komen tussen De God van Goud of de God zoals wij die kennen, dan zal de prijs bepalend zijn voor wie je gaat kiezen.

Tsja als je wil leven volgens een seculier, zonder normen en waarden, vrije samenleving waar mensen worden uitgebuit en de oorlogscriminelen en duivelaanbidders rijker worden dan moet je vooral hier blijven. Feit is dat het westen kapot is aan het gaan, de USA blinkt uit in: meeste (zelf)moorden, depressies, meeste familiedrama's, verkrachtingen, bestialiteit?!?, tienermoeders, drugsgebruik/geweld, economische crisissen zionistische lobbies, wall street criminelen, etc. etc. En Nederland en de rest van de wereld zijn hard op weg om te delen in de malaise. Dan is het plan van de duivel aardig geslaagd, door mensen Amerika, Hollywood en thé glamour te laten aanbidden in plaats van de Schepper. De Hel is niet voor niks geschapen.

Ik heb ook niks tegen mensen in het algemeen, al kan ik me soms wel irriteren aan bepaalde antwoorden die ik terug krijg, en dan kan ik iets te direct zijn. Ik heb wat tegen de Magistraten, babymoordenaars en genocide supporters. De vuile hypocrieten in pakken in Den Haag. Daar heb ik wat mee. En mocht er ooit een Khilafa worden gestart en dat Mullah Omar en z'n troepen naar Nederland komen, dan hoeft het volk niet bang te zijn want het gaat om het bestuur van een land dat naar beneden wordt gehaald. :hihi:

Ik snap niet waarom je niet in vrede met mij zou kunnen leven in een Islamitische staat. Wij hebben 1300 jaar samengeleefd met Joden, Christenen en Atheisten van Indonesie t/m zuid Frankrijk. Wij zijn degenen die hebben bewezen geen scheiding van kerk en staat te hebben zonder dat minderheden worden onderdrukt. Zoals Michael Hart een bekend atheïst in zijn boek "Ranking of the most influential persons in history" over de profeet (saws) zei en hem #1 gaf in zijn boek:

"My choice of Muhammad [pbuh] to lead the list of the world's most inlfuential persons may surprise some readers and may be questioned by others, but he [pbuh] was the only man in hystory who was supremely succesfull both the religious and secular levels.. It is this unparalleled combination of secular and religious influence which i feel entitles Muhammad [pbuh] to be considered the most influental single figure in Human History. "

Een atheist, christen of jood kan gewoon geloven wat hij wil en doen wat hij wil, zolang hij zich op straat houdt aan de regels die gelden in een Islamitische staat. Heel simpel. Zoals ik al zei ipv haatsites af te struinen kan ik je wel een paar e-books in het engels mailen over het leven v/d profeet en de metgzellen, misschien kan ik ook wat geschiedenis boeken dus mocht iemand geïnteresseerd zijn let me know

Malcolm.X
05-06-12, 18:52
Die burka moet af want die is bij wet verboden. Dat heeft niets met de boete te maken. Dat wist die vrouw ook. Het was pure provocatie.

Jou 'zuster' moet zich aan de wet houden, net als iedereen.
Jij moet je niet laten opruien door leugenaars die de boel proberen op te hitsen.

Er is geen gehoorzaamheid aan een wet die ingaat tegen de wetten van Allah, die wet kan de hoogste boom in!
Jij moet als islamofoobje niet zoveel met de islam bemoeien. Laat dat maar aan mensen die weten wat hun Islamitische plichten en rechten zijn. Hou jij je bezig met de aanbiedingen bij de aldi.




Dat ze moslima is heeft er geen bal mee te maken. Als ze het er niet mee eens is mag ze dat zeggen maar ze dient ten alle tijden de wet te respecteren en zich er aan te houden. En zeker geen kopstoten uit te delen.

Ze heeft de wet (die van haar Heer) gerespecteerd en zal daar rijkelijk voor beloond worden bij haar Schepper.




Je lult uit je nek.
Koos H, pedofiel opgenomen in tbs Kliniek, hand boven het hoofd gehouden door een rechter in een kinderpedo zaak. Remember, Nederland barst van de perverselingen, homo's en pedo's





Als die agente dan mijn zus was geweest? Moet ik dan jou ook een oog uitsteken, of beter nog alletwee?
Lul niet zo ontzettend dom man. Wat een gewelddadig kereltje ben jij.
Ik heb zoveel geweld in mijn leven gezien, dat gun ik echt niemand. Als ik dan dergelijke stompzinnige geweldadige uitlatingen hier lees dan weet ik 1 ding zeker: Jij weet helemaal niets en hebt helemaal niets meegemaakt. Met je grote mond over naar Afganistan gaan. Je bent knettergek!

Je valt de verkeerde aan. Een tijd geleden (nog 10 jr) geleden was alles hier heel rustig en gemoedelijk, totdat bepaalde mensen hun kruisvaart hebben geopend tegen de moslim gemeenschap en die is het na 10 jaren van zwijgen excuses verzinnen, draaien spuugzat. Als we niet gerespecteerd worden zullen we er wel voor zorgen dat we worden gerecepteerd en met rust gelaten. Heel simpel bevalt je het niet spring van een dak of een trein, of doe net als breivik, maar wel eerst wilders mailen ;)

Iznogoodh
05-06-12, 21:04
Er is geen gehoorzaamheid aan een wet die ingaat tegen de wetten van Allah, die wet kan de hoogste boom in!Aangezien jij hier woont houdt je je er netjes aan. Maar van achter een PC stoere taal uitslaan is natuurlijk gemakkelijk.


Ze heeft de wet (die van haar Heer) gerespecteerd en zal daar rijkelijk voor beloond worden bij haar Schepper.

Het krankzinnigengesticht is een waarschijnlijker bestemming.


Als we niet gerespecteerd worden

We? Denk jij voor de moslimgemeenschap te spreken met je extremistisch geraaskal? Niemand zit op jouw 'broederlijke' raad te wachten daar.

Malcolm.X
06-06-12, 03:21
Ik zit ook niet op jou commentaar te wachten, wat jij zegt is niet relevant.

Je avatar zegt meer dan genoeg over het beeld dat men wil creëren van de islam, zelfs de kinderen proberen ze dat in te prenten, een poppetje die lijk op een arabier, met een naam is no good (is geen goed) en in de tekenfilm is het nog een boef ook.

Ga lekker spelen don't hate the player hate the game. Ik represent niet de islam ik prat van uit mezelf aan de hand van wat ik heb geleerd. Ik zeg gewoon wat ik op me hart heb, als mensen dat zien als extreem, deal with it. Ik vind wilders, netanyahu lieberman en nog vele anderen extreem, en ik moet er ook mee dealen..

No more soft Islam de moslims moeten wakker worden voordat ze wakker worden in de treinen naar polen, of dat de tokkies zoals jij ons bespringen zoals wilde beesten.


http://www.youtube.com/watch?v=JE2qSlfitd4

Firefox
06-06-12, 05:42
Ik zit ook niet op jou commentaar te wachten, wat jij zegt is niet relevant.

Je avatar zegt meer dan genoeg over het beeld dat men wil creëren van de islam, zelfs de kinderen proberen ze dat in te prenten, een poppetje die lijk op een arabier, met een naam is no good (is geen goed) en in de tekenfilm is het nog een boef ook.

Ga lekker spelen don't hate the player hate the game. Ik represent niet de islam ik prat van uit mezelf aan de hand van wat ik heb geleerd. Ik zeg gewoon wat ik op me hart heb, als mensen dat zien als extreem, deal with it. Ik vind wilders, netanyahu lieberman en nog vele anderen extreem, en ik moet er ook mee dealen..

No more soft Islam de moslims moeten wakker worden voordat ze wakker worden in de treinen naar polen, of dat de tokkies zoals jij ons bespringen zoals wilde beesten.


http://www.youtube.com/watch?v=JE2qSlfitd4

Knap staaltje vijanddenken.

Iznogoodh
06-06-12, 12:25
Knap staaltje vijanddenken.Je vraagt je zo ondertussen af wie hij niet haat.

Kortman
06-06-12, 13:03
Je vraagt je zo ondertussen af wie hij niet haat.
Ja zeg dat wel ! deze gek in het kwaad is totaal de weg kwijt erger nog hij is een levensgevaarlijk mannetje !
Een haatzaaier , die met een boord voor z,n kop loopt !
Een etterpuistje dat zeker door de moslimgemeenschap verafschuwd wordt met zijn extremistisch geraaskal! Zijn zgn 'broederlijke' raad slaat nergens op .Het zou mij niets verbazen als dit opgefokte hatertje een ""LID'' van de P.V.V van Wilders en consorten zou zijn , die DWEPEN met dit soort surregaat MOSLIMS .

BoerHarms
06-06-12, 15:56
Je vraagt je zo ondertussen af wie hij niet haat.

Hij haat zichzelf nog het meest, misschien haat ie wel dat ie in het Westen woont, misschien was ie liever in de zandbak gebleven, dan had ie tenminste innige rust gehad. ipv van innige haat.

Firefox
06-06-12, 16:00
Hij haat zichzelf nog het meest, misschien haat ie wel dat ie in het Westen woont, misschien was ie liever in de zandbak gebleven, dan had ie tenminste innige rust gehad. ipv van innige haat.

Ja, want daar is alles beter dan hier en hij hoeft ook nog eens niet bang te zijn voor de trein naar Polen.

BoerHarms
06-06-12, 18:23
Ja, want daar is alles beter dan hier en hij hoeft ook nog eens niet bang te zijn voor de trein naar Polen.

:hardlach:

leven in schoonheid
06-06-12, 22:06
Ik zit ook niet op jou commentaar te wachten, wat jij zegt is niet relevant.

Je avatar zegt meer dan genoeg over het beeld dat men wil creëren van de islam, zelfs de kinderen proberen ze dat in te prenten, een poppetje die lijk op een arabier, met een naam is no good (is geen goed) en in de tekenfilm is het nog een boef ook.

Ga lekker spelen don't hate the player hate the game. Ik represent niet de islam ik prat van uit mezelf aan de hand van wat ik heb geleerd. Ik zeg gewoon wat ik op me hart heb, als mensen dat zien als extreem, deal with it. Ik vind wilders, netanyahu lieberman en nog vele anderen extreem, en ik moet er ook mee dealen..

No more soft Islam de moslims moeten wakker worden voordat ze wakker worden in de treinen naar polen, of dat de tokkies zoals jij ons bespringen zoals wilde beesten.


http://www.youtube.com/watch?v=JE2qSlfitd4

Wat een oorlogs-taal

BoerHarms
07-06-12, 13:50
Er is geen gehoorzaamheid aan een wet die ingaat tegen de wetten van Allah, die wet kan de hoogste boom in!

Dan is er maar een oplossing die het meest bevredigt is voor alle partijen, diegene die het met jouw stelling eens is kan het beste verkassen naar een land waar alleen deze wetten heersen.

Dan kunnnen ze leven met een vredig gevoel dat je niet de wetten van het land maar volgens de wetten van Allah kan leven.

Wie weet kan je bij Geert voor elkaar krijgt dat hij de enkele reis zal betalen

leven in schoonheid
07-06-12, 14:18
Je valt de verkeerde aan. Een tijd geleden (nog 10 jr) geleden was alles hier heel rustig en gemoedelijk, totdat bepaalde mensen hun kruisvaart hebben geopend tegen de moslim gemeenschap en die is het na 10 jaren van zwijgen excuses verzinnen, draaien spuugzat. Als we niet gerespecteerd worden zullen we er wel voor zorgen dat we worden gerecepteerd en met rust gelaten. Heel simpel bevalt je het niet spring van een dak of een trein, of doe net als breivik, maar wel eerst wilders mailen ;)
De echte ommezwaai is gekomen na 911 toen bleek dat enkele gekken aanslagen konden plegen in een vrij land, de dansende en juichende moslims destijd hier in Nederland deden hier de mensen de ogen open, tel je hierbij de ellende op die al jaren bezig zijn in diverse moslim landen, tja dan heb je het probleem dat we nu hebben dat mensen elkaar niet meer vertrouwen en elkaar de dood inwensen zoals jij hier doet.

Malcolm.X
07-06-12, 17:55
De echte ommezwaai is gekomen na 911 toen bleek dat enkele gekken aanslagen konden plegen in een vrij land, de dansende en juichende moslims destijd hier in Nederland deden hier de mensen de ogen open, tel je hierbij de ellende op die al jaren bezig zijn in diverse moslim landen, tja dan heb je het probleem dat we nu hebben dat mensen elkaar niet meer vertrouwen en elkaar de dood inwensen zoals jij hier doet.

Ik wens niemand de dood in (Behalve wilders en de andere vijanden van islam), geen woorden in mijn mond leggen kneusje.. De plannen voor het binnenvallen van Irak, Somalië en Afghanistan lagen er al voor 9/11. De aanslagen zijn een excuus geweest.


Ahmed Zaidan, a journalist for Al Jazeera, is invited to a wedding also attended by al-Qaeda leaders Osama bin Laden and Mohammed Atef in Afghanistan (see February 26, 2001 (http://www.historycommons.org/item.jsp?item=a022601wedding&timeline=complete_911_timeline)), and while there he talks to Atef about al-Qaeda’s military strategy. He will later (http://www.historycommons.org/timeline.jsp?timeline=complete_911_timeline&geopolitics_and_9/11=complete_911_timeline_iraq_war_impact_on_counte rterrorism#) recall that Atef told him, “He was explaining to me what’s going to happen in the coming five years.… There are two or three places in the world which [are] the most suitable places to fight Americans: Afghanistan, Iraq, and Somalia. We are expecting the United States to invade Afghanistan. And we are preparing for that. We want them to come to Afghanistan.” Michael Scheuer, head of the CIA’s bin Laden unit, will later comment, “Did they want us involve in the war on the ground in Islamic countries? Absolutely. Part of the goal was to make sure that Muslims perceived America as the infidel invader of Muslim lands.” <cite style="font-style: normal; font-weight: inherit; font-size: 8pt; color: rgb(153, 153, 153); text-transform: uppercase; letter-spacing: 0.5px; ">[WILLIAM CRAN, 4/15/2007]</cite> It is not known if any Western intelligence agencies were aware of this strategy prior to 9/11. However, other al-Qaeda-linked figures will make similar comments to reporters before 9/11 (see April 2001 (http://www.historycommons.org/item.jsp?item=a0401hekmatyarpredicts&timeline=complete_911_timeline) and August 2-3, 2001 (http://www.historycommons.org/item.jsp?item=a080201talibanprediction&timeline=complete_911_timeline)).Entity Tags: Michael Scheuer (http://www.historycommons.org/entity.jsp?entity=michael_scheuer), Ahmed Zaidan (http://www.historycommons.org/entity.jsp?entity=ahmed_zaidan_1)

De taliban en al Qaeda waren er op voorbereid en hebben veel berm bommen geplaatst en alles voorbereid en daarna zijn de yanks binnengevallen. Vind je het gek dat het ruim 10 jr heeft geduurd voordat ze eindelijk Sheikh Osama zijn allergrootste wens in vervulling hebben laten gaan. Niemand is in oorlog met Nederland of Europa. Amerika wordt aangevallen door hun onvoorwaardelijk steun aan het de babymoordenaars in Israhell. Zolang men zich daar van distantieert hoeft men ook niet te vrezen voor aanslagen. Maar cowboy bush heeft jullie voor de keus gezet of met hem of tegen hem en jullie zijn als de schoothondjes die jullie zijn achter hem aangelopen. Wanneer heb je een Arabier of een lid van de taliban een aanslag zien plegen in Europa? Pas nadat de Europese legers zich hebben aangesloten bij bush en mee hebben gedaan in de massamoorden pas toen hebben de aanslagen van London en Madrid plaatsgevonden. Blijf weg uit de Islamitische landen, gedraag jullie zelf en jullie zullen een beter leven hebben zo niet dan zul je altijd in angst moeten leven. Ik zal niet zo snel een aanslag plegen want levend kan ik nog meer beteken ik bestrijd jullie met mijn tong en pen, soms kan dat beter zijn dan wapens. Maar er zijn er broeders net als de broeder in Frankrijk die zich niet kunnen beheersen en hun emoties de vrije gang laten gaan, met alle gevolgen van dien..

Former Head of CiA Michael Sheuer | America creates its own enemies


http://www.youtube.com/watch?v=DPfD5NKdjK0&feature=plcp

Firefox
07-06-12, 18:12
Ik wens niemand de dood in (Behalve wilders en de andere vijanden van islam)





Dat zegt al genoeg. Geert wenst niemand dood.

leven in schoonheid
07-06-12, 18:26
Ik wens niemand de dood in (Behalve wilders en de andere vijanden van islam), geen woorden in mijn mond leggen kneusje.. De plannen voor het binnenvallen van Irak, Somalië en Afghanistan lagen er al voor 9/11. De aanslagen zijn een excuus geweest.
Ik leg je geen woorden in de mond dorpsgek, je schrijft het hier zelfs weer, wees dan ook zo een held en schrijf onder je echte naam en niet onder een fake-naam.




De taliban en al Qaeda waren er op voorbereid en hebben veel berm bommen geplaatst en alles voorbereid en daarna zijn de yanks binnengevallen. Vind je het gek dat het ruim 10 jr heeft geduurd voordat ze eindelijk Sheikh Osama zijn allergrootste wens in vervulling hebben laten gaan. Niemand is in oorlog met Nederland of Europa. Amerika wordt aangevallen door hun onvoorwaardelijk steun aan het de babymoordenaars in Israhell. Zolang men zich daar van distantieert hoeft men ook niet te vrezen voor aanslagen. Maar cowboy bush heeft jullie voor de keus gezet of met hem of tegen hem en jullie zijn als de schoothondjes die jullie zijn achter hem aangelopen. Wanneer heb je een Arabier of een lid van de taliban een aanslag zien plegen in Europa? Pas nadat de Europese legers zich hebben aangesloten bij bush en mee hebben gedaan in de massamoorden pas toen hebben de aanslagen van London en Madrid plaatsgevonden. Blijf weg uit de Islamitische landen, gedraag jullie zelf en jullie zullen een beter leven hebben zo niet dan zul je altijd in angst moeten leven. Ik zal niet zo snel een aanslag plegen want levend kan ik nog meer beteken ik bestrijd jullie met mijn tong en pen, soms kan dat beter zijn dan wapens. Maar er zijn er broeders net als de broeder in Frankrijk die zich niet kunnen beheersen en hun emoties de vrije gang laten gaan, met alle gevolgen van dien..

Former Head of CiA Michael Sheuer | America creates its own enemies


http://www.youtube.com/watch?v=DPfD5NKdjK0&feature=plcp
Heb jij enig idee hoeveel doden en verminkte burgers deze bermbommen hebben opgeleverd door jou zielige terroristen die zich verschuilen achter deze zelfde burgers.
Uw gekakel en onzin op dit forum is een schande voor de islam.

Malcolm.X
07-06-12, 19:01
Ik leg je geen woorden in de mond dorpsgek, je schrijft het hier zelfs weer, wees dan ook zo een held en schrijf onder je echte naam en niet onder een fake-naam.

Mail me maar en dan kunnen we ergens een bak koffie drinken zal ik je precies hetzelfde vertellen. Dan weet je ook gelijk wie je voor je hebt. Of als iedereen zijn echte naam hier post zal ik mijn eigen naam ook posten.


Heb jij enig idee hoeveel doden en verminkte burgers deze bermbommen hebben opgeleverd door jou zielige terroristen die zich verschuilen achter deze zelfde burgers.
Uw gekakel en onzin op dit forum is een schande voor de islam.

Amerikaanse soldaten zijn geen onschuldige burgers. Heb je enig idee hoeveel onschuldige burgers er zijn gevallen door leugens over massa vernietigingen wapens? Enig idee hoeveel onschuldige burgers er dagelijks worden gedood door de zionist? De echte terroristen zijn degene waar jij je stem aangeeft die onder het mom van democratie landen platbombarderen, vrouwen verkrachten, onze rijkdommen plunderen en de dictatoren in de Arabische landen een hand boven de hoofd houden.

Webster Tarpley over de oorlogsmisdadigers Bush en Blair

http://www.youtube.com/watch?v=vHCHX54f8MA&feature=plcp

Blackwater Moordende kruisvaarders in Irak

http://www.youtube.com/watch?v=rCHxU1UW6v0&feature=plcp

Brief van Zuster Fatima uit Abu Ghraib 9x per dag verkracht door de varkens van democratie

http://www.youtube.com/watch?v=CxglNpzXFvM&feature=plcp

Malcolm.X
07-06-12, 19:02
Amerikaanse varkens verkopen Irakeze meisjes aan elkaar

http://www.youtube.com/watch?v=1qmnwsT2B3U&feature=context-chv

Waarom werd deze zuster meer dan 17x verkracht

http://www.youtube.com/watch?v=fibn0rUJ-ps&feature=plcp

Advies voor Obama

http://www.youtube.com/watch?v=irXApuXwcec&list=FL0c1xf8togrb9IMA6-c8Gqg&index=55&feature=plpp_video

Joesoef
07-06-12, 19:03
Graag ontopic blijven.

leven in schoonheid
07-06-12, 19:37
Mail me maar en dan kunnen we ergens een bak koffie drinken zal ik je precies hetzelfde vertellen. Dan weet je ook gelijk wie je voor je hebt. Of als iedereen zijn echte naam hier post zal ik mijn eigen naam ook posten.
Met personen die doodsbedreigingen uit drink ik geen koffie die laat ik oppakken hiervoor.



Amerikaanse soldaten zijn geen onschuldige burgers. Heb je enig idee hoeveel onschuldige burgers er zijn gevallen door leugens over massa vernietigingen wapens? Enig idee hoeveel onschuldige burgers er dagelijks worden gedood door de zionist? De echte terroristen zijn degene waar jij je stem aangeeft die onder het mom van democratie landen platbombarderen, vrouwen verkrachten, onze rijkdommen plunderen en de dictatoren in de Arabische landen een hand boven de hoofd houden.

Ik heb het niet over die paar militairen die omkomen door een bermbom, deze mensen kiezen hiervoor, maar ik heb het over de duizenden burgers, mannen, vrouwen, kinderen die dagelijks sterven of voor hun leven verminkt zijn door deze bermbommen of idioten die zich opblazen op volle marktpleinen in naam van hun grote God, personen die jij hier loopt te vereren, terwijl je het normale gezag en wetten afwijst.
Zo een kledingstuk is in Belgie verboden iemand wordt er voor opgepakt en jij loopt te janken omdat het tegen je geloof is, terwijl via het zelfde geloof is opgedragen je te houden aan de wetten en deze te respecteren.
Wat is de volgende stap van jou, bermbommen plaatsen omdat je het niet eens bent, want dat doen deze lieden die jij vereerd ook.

super ick
07-06-12, 20:51
Graag ontopic blijven.

Hoe zou het met de moslimzuster zijn?

Joesoef
07-06-12, 20:53
Hoe zou het met de moslimzuster zijn?


Hoofdpijn, zou ze een ziektebriefje hebben gekregen?

Kortman
07-06-12, 21:02
Amerikaanse varkens verkopen Irakeze meisjes aan elkaar

http://www.youtube.com/watch?v=1qmnwsT2B3U&feature=context-chv

Waarom werd deze zuster meer dan 17x verkracht

http://www.youtube.com/watch?v=fibn0rUJ-ps&feature=plcp

Advies voor Obama

http://www.youtube.com/watch?v=irXApuXwcec&list=FL0c1xf8togrb9IMA6-c8Gqg&index=55&feature=plpp_video

Het is niet moeilijk om execessen op te zoeken ,omgekeerd zijn er nog veel gruwelijker beelden in omloop wat de BRAVE TALIBAN uit vreet met meisjes !
Verminkingen na verkarachting zijn /waren orde van de dag ,deze filmjes hebben ook opYOU TUBE gestaan !
Om ''on topic'' te blijven >>>>>




3 aug 2010 – Ze werd door haar schoonfamilie behandeld als een slavin. ... Voor Afghaanse vrouwen zou een vergelijk met de Taliban, of het terugtrekken ... Dit soort verminkingen zijn aan de orde van de dag binnen dit soort landen. ...

BoerHarms
08-06-12, 07:44
En zo is er van alles te vinden op Internet, het is maar net wat je geloven wilt en hoe de grijze massa reageerd.

Trouwens Kortman, je weet toch dat alle negatieve taliban inzending IN youtube gespeeld worden door derde range acteurs geregiseerd onder CIA en FBI.
Het is toch allemaal gelogen en er klopt niets van.
Ja ik moet wel meegeven dat deze diensten goed gebruik maken van de special effects waardoor het bijna niet van echt te onderscheiden is.

Alle de ware Taliban kenner weet echter de waarheid.

super ick
08-06-12, 07:59
Hoofdpijn, zou ze een ziektebriefje hebben gekregen?

Ik weet niet? Had ze werk dan?

Zou die agente al excuses hebben aangeboden?

Iznogoodh
08-06-12, 12:08
Ik wens niemand de dood in (Behalve wilders en de andere vijanden van islam)Jij wordt steeds gekker.

Iznogoodh
08-06-12, 12:11
De echte terroristen zijn degene waar jij je stem aangeeft die onder het mom van democratie landen platbombarderen, vrouwen verkrachten, onze rijkdommen plunderenOnze rijkdommen? Waar woon jij precies?

Kortman
08-06-12, 22:27
Onze rijkdommen? Waar woon jij precies?

Dacht je nu echt een zinnig antwoord te krijgen ?
VRAAG HEM OOK FF WAAR ZIJN VOOROUDERS WOONDEN ?
Dit is toch echt om te lachen ,als het niet tevens zo intens treurig is ,hoe deze man is verkankerd door waan denkbeelden op basis van een intense haat .

Kortman
08-06-12, 22:30
En zo is er van alles te vinden op Internet, het is maar net wat je geloven wilt en hoe de grijze massa reageerd.

Trouwens Kortman, je weet toch dat alle negatieve taliban inzending IN youtube gespeeld worden door derde range acteurs geregiseerd onder CIA en FBI.
Het is toch allemaal gelogen en er klopt niets van.
Ja ik moet wel meegeven dat deze diensten goed gebruik maken van de special effects waardoor het bijna niet van echt te onderscheiden is.

Alle de ware Taliban kenner weet echter de waarheid.

Uiteraard het is allemaal de schuld van : Het verdervelijke kapitaal ( het Westen) .

leven in schoonheid
08-06-12, 22:34
Onze rijkdommen? Waar woon jij precies?

Ik denk in Belgie in boom.

Malcolm.X
29-06-12, 03:19
http://www.youtube.com/watch?v=yjMEbVfzfOk&feature=g-all-f


Nederlandse vertaling:

Mijn verhaal (slachtoffer niqab molenbeek)

--------------------------------------------------------------------------------

Vrede en zegeningen met diegene die het ware pad volgen



Dus, ik ben stephanie djato, ik ben de jongedame die werd aangevallen tijdens een controle van de politie van molenbeek, ik ben een jonge islamitische vrouw die zich bekeerd heeft tot de islam 4 jaar geleden. En ik draag nu ook al bijna 4 jaar de niqaab. En ik heb in al die tijd nog nooit problemen ondervonden omwille van deze niqaab tot de dag van 31 mei 2012.



Dus ik zal nu mijn versie geven van de feiten. Voor ik ga beginnen wil ik duidelijk maken dat ik niet oproep tot haat of wat dan ook. Deze video heb ik enkel en alleen gemaakt met als doel bepaalde zaken te verduidelijken en om de waarheid naar boven te brengen, want alles wat tot op heden werd verspreid is, zijn enkel leugens.



Dus, die bewuste donderdagmorgend van 31 mei 2012 zat ik op de halte van tram 19 in jette en niet in molenbeek zoals de media beweerd. Ik was op de tram aan het wachten om richting het ziekenhuis te gaan waar ik een afspraak had om 12uur. Een vrij belangrijke afspraak. Toen kwamen 2 politieagenten naar mij en ze vroegen mij om mijn identiteitskaart te tonen. Ik heb toen onmiddellijk meegewerkt en heb mijn identiteitskaart gegeven zonder voor problemen te zorgen. Toen vroegen ze of ik mijn niqaab wou uitdoen zodat ze mij konden identificeren. Ik heb geantwoord dat dit geen probleem is maar dat ik achteraf mijn gezicht opnieuw ging bedekken nadat de controle voorbij was. Dit leidde tot grote ergernis bij de politieagenten. Zij antwoordden dat de wet de boerka verbied en dat ik het recht niet had om achteraf mijn boerka opnieuw aan te doen nadat de controle verricht was. Ik heb uiteraard geweigerd. Ik heb hun dan toen uitgelegd dat dit niet de eerste keer is dat ik onderworpen worden aan zulke controle van de politie en dat de politie mij nog nooit heeft verplicht om mijn niqaab uit te doen eenmaal de controle voorbij was. In het algemeen verliep zo een controle vrij goed, gedurende voorbije controle gaf ik mijn identiteitskaart, toonde ik mijn gezicht aan de politie en identificeerde ze mij en lieten ze mij doorgaan zonder geen enkel probleem, maar natuurlijk met een boete die ik achteraf altijd betaalde.



Maar op 31 mei is het niet gegaan zoals de vorige controles, het was toen echt misgelopen. De reden waarom weet ik niet. Nadat ik weigerde om na de controle mijn niqaab permanent te verwijderen stelden ze voor, eigenlijk hebben ze mij niet voorgesteld maar ze hebben mij gedwongen om in te stappen in de wagen om mij vervolgens naar het politiecommissariaat te brengen. Wat ik deed zonder problemen, ik ben opgestaan van de halte en heb ze gevolgd tot in de wagen en ik werd meegenomen in de wagen. Eenmaal in de wagen wou ik mijn telefoon nemen om zodoende de ziekenhuis te verwittigen dat ik niet op tijd aanwezig ging zijn op mijn afspraak aangezien ik te laat was, het was al reeds 11u30 en ik had een afspraak om 12 uur, dus wist ik dat ik al zeker 1 uur te laat ging zijn. De politieagente die op de achterbank zat met mij heeft getracht om de telefoon van mij af te pakken. Ze zei dat ze beroofd is van haar vrijheid en dat ze het recht niet heeft om te telefoneren. Op dit heb ik dan geantwoord dat ik een zeer belangrijke afspraak heb, ik kan mij niet veroorloven om deze afspraak te missen en laat mij hun gewoon verwittigen dat ik te laat ga komen en of er een mogelijkheid is dat ik later op de dag kan opgenomen worden nadat de controle voorbij is. Op dit heeft de politieagente dan geantwoord: Luister goed, het is niet nodig dat je hun verwittigd dat je te laat gaat komen want vandaag ga je niet naar het ziekenhuis maar 24 uur cel staat uw te wachten.

Daarop antwoordde ik: “Is dit een dreigement?” Zij antwoordde: ”Neen, helemaal niet. Maar wij gaan uw een lesje leren zodat je de wet leert te respecteren!”



Dus jullie moeten al weten dat er al in de wagen kleine bedreigingen waren, beledigingen, racistische uitspraken gericht naar mijn geloof, mijn niqaab,…

Maar in de wagen was er nog geen sprake van geweld. Ik wil jullie erop attent maken, want de journalisten zeggen dat ik de politieagenten heb aangevallen bij het begin van de controle, dit klopt niet. Dus tot dit punt was er geen sprake van geweld, noch van mijn kant, noch van hun kant.



Dus eenmaal aangekomen bij het commissariaat hebben ze mij geplaatst in een soort van kamer, het was geen bureau, het was een soort van opslagplaats. Daar lieten ze mij in het bijzijn van 3 vrouwen die mij intimideerden en beledigden enz, ze vroegen mij om mijn niqaab te verwijderen. Dit heb ik dan gedaan zonder mij te verzetten. Ik heb mijn gezichtssluier afgedaan, dit is althans wat ik van hun vraag verstond, maar zij antwoordden: “Dit is niet wat we bedoelden. Wij bedoelen alles. Wat uw gezicht, haar, lichaam bedekt moet je verwijderen. Je zal alles moeten uitdoen!” Ik heb toen geweigerd want ik zie niet in waarom ik mij volledig moet uitkleden voor een identiteitscontrole. Ik vond dat dit een enorme onrecht en vernedering is dus weigerde ik. Toen begonnen ze mij uit te schelden, ze zeiden dat wij hier niet in een circus zijn, verwijder die kostuum maar, en allerlei beledigende uitspraken,…


Op dit bleef ik standvastig, ik wou mij niet uitkleden voor wie dan ook en zeker niet voor deze niet-moslimvrouwen. Dit was voor mij ondenkbaar. Ik heb toen duidelijk gezegd dat ik mijn niqaab niet volledig zal uitdoen, heb mijn gezicht laten zien, jullie kunnen mij identificeren en ik ga mij niet uitkleden. Dan hebben zij gezegd als je uzelf niet vrijwillig wilt uitkleden dan zullen wij u dwingen om u uit te kleden. Op dat moment is één politieagente achter mij gekomen om mijn handen achter mijn rug vast te houden. En de 2 anderen kwamen naar mij toe om mij te dwingen mijn jilbaab af te doen. Aangezien het een lange jilbaab was met knopen en bevestigingen hadden ze grote moeite om dit te verwijderen. Ik verzette mij tegen deze ontbloting waarop ze mij schopte, tegen mijn buik sloegen en overal een beetje. Tegelijkertijd probeerde ze mijn jilbaab af te rukken. De politieagenten hadden het moeilijk waardoor ze voor mannelijke versterking hebben geroepen om hun te hulp te schieten. Toen de mannen kwamen hebben ze mij onmiddellijk slagen toegebracht overal een beetje op mijn lichaam. Ze gingen voort met de afname van mijn jilbaab en hebben die grotendeels afgekregen maar er was nog een deel vast rond mijn nek en polsen. Op dat moment hebben ze de hulp ingeroepen van een derde mannelijke agent die een schaar moest meebrengen. Ze hebben mijn op de grond geplakt en de mannelijke agent is op mijn achterste gaan zitten en hij begon al mijn kleren te knippen. Mijn jilbaab, niqaab en mijn onderkleren.

Dus daar zat ik op de grond met die politieagent op mijn achterste die mijn kleren verscheurde met die schaar en de rest verscheurde hij met zijn handen. Ondertussen kreeg ik schoppen van de 2 politieagenten die naast mij stonden schoppen tegen mijn gezicht en vuistslagen tegen mijn lichaam, deze schoppen waren de oorzaak van mijn hersenschudding en niet de zogezegde kopstoot die ik gaf aan de politieagente. Mijn hersenschudding werd degelijk wel veroorzaakt door de schoppen tegen mijn hoofd. Toen ik nog op de grond lag bonkte ze met mijn hoofd tegen de vloertegels. Op dat moment heeft een mannelijke agent mij in de boeien geslagen. Met mijn handen achter mijn rug. Ik had mijn haar vastgebonden in een knot, hij heeft het elastiekje weggerukt uit mijn haar en hij trok mij bij mijn haar om te zorgen dat ik rechtstond. Hij trok aan mijn haar en aan mijn handboeien en ik zat toen op mijn 2 knieën. Toen stond één van die politieagente voor mij en die bracht mij slagen toe op mijn gezicht, dus ik probeerde mijn gezicht te verdedigen en wende constant mijn gezicht af van de slagen die de politieagente mij toebracht. Op deze manier kwam mijn hoofd bruusk tegen haar hoofd wat tot gevolg had dat de politieagente haar neus brak. Ik wil verduidelijken dat dit niet mijn opzet was, dit gebeurde tijdens de schermutseling waar al deze agenten mij sloegen en ik mijzelf wou verdedigen van hun slagen en zeker tegen mijn gezicht, aangezien de stoten en trappen hard aankwamen tegen mijn hoofd. Toen stootte mijn hoofd de neus van die vrouw.



Toen ze die kopstoot kreeg werd ze woedend. Toen werden de politieagenten echt wild en hebben ze mij op de grond gegooid om mij volledig uit te kleden, ze begonnen mijn onderklering te knippen en trokken ze mijn broek uit. Ik was naakt. Een man is achter op mij gaan zitten en zei: “We gaan u ergere zaken laten zien dan Guantanamo!” Hij zei: “Hier is het erger dan Guantanamo!” en ze begonnen allemaal te lachen. Ze hebben mij beledigd, de islamitische vrouwen, de islam… Er bleef een klein stuk stof hangen aan mijn nek, de man die op mij zat begon mij naar achter te trekken, hij wurgde mij met die stuk van mijn niqaab.



Ik voelde, ik had de indruk dat ik ging sterven, ik stikte, ik kon niet meer ademen, ik was aan het trillen en mijn ogen rolden achterover, ik was aan het panikeren. Ik dacht ik ga hier niet levend uitkomen. Ik schreeuwde van paniek, angst,… Ik was zo gestresseerd dat ik schreeuwde: “Stop, stop alstublieft, ik ga doen wat jullie willen, maar alstublieft stop, stop met deze marteling ik ga doen wat jullie willen!” “Jullie zullen mij vermoorden!”


Daarop antwoorden zij: “Je kan sterven!” en ze hebben daarna nog beledigingen naar mij gegooid die ik niet zal vermelden. Op dat moment heeft ik zoveel klappen gekregen dat ik ben flauwgevallen op de grond, ik kon niet meer bewegen, ik had toen zoveel geschreeuwd dat ik niet meer kon roepen,… Daarna herinnerde ik mij de laatste woorden die ik nog kon zeggen het was een smeekbede waar ik vroeg aan Allah om hun ruggen te breken, om hun te straffen voor al hetgeen ze mij misdaan hebben. Toen ze dit hoorde hebben ze mij volledig afgeslacht, ze konden deze woorden niet verdragen en nochtans zweer ik dat ik hun niet beledigd had en heb enkel deze smeekbede gedaan en had hun daarvoor gesmeekt om te stoppen met mij te slagen. Ze hebben mij zo hard afgeranseld tot het punt ik niet meer kon spreken en bewegen.



Toen hadden ze door dat ze te ver waren gegaan en ze hebben mijn broek terug omhoog gedaan en hebben ze mij gedeeltelijk bedekt met een topje dat ik had. Ze hebben mij recht doen staan en ze sleurde mij door het politiecommissariaat voor al hun collega’s. De collega’s vroegen: “Wie is dit?” waarop de politieagenten antwoordden: “Dit is een boerka, dit is een boerka!” Voor mij was dit een drievoudige vernedering want ik was halfnaakt en dit was een grote vernedering voor mij, want ik voelde hoe iedereen mij aanstaarde, ik voelde mij vuil door hun blikken die gericht waren op mijn lichaam, dit was een vernedering voor mij. Ze hebben mij gedurende 5 minuten zo door heel het commissariaat geparadeerd. En ze riepen: “Kijk, kijk dit is een boerka!” En om te eindigen hebben ze mij in een cel geplaatst voor ongeveer 2 uur lang. Ik voelde mij heel misselijk, ik heb aandoeningen, ik begon toen te trillen en ik begon te overgeven, ik bleef maar overgeven, ik was heel ziek. Na dit waren zij genoodzaakt om een dokter te roepen. Ze hebben mij dan onmiddellijk overgebracht naar de spoedgevallen. Ik zal jullie dan nu vertellen van het punt dat ze mij overbrachten van het commissariaat naar de spoedgevallen.



Sommige bazuinen rond dat ik het commissariaat naakt heb verlaten, sommige vertellen dat ik volledig bedekt was met mijn jilbaab toen ik het commissariaat verliet, dit is wat de politiemensen vertellen.

Malcolm.X
29-06-12, 03:20
Dit is volkomen onwaar. Wat er gebeurd is, zal ik uitleggen. Toen ze mij uit de cel haalden en ze zeiden dat ik overgebracht ging worden naar het ziekenhuis heb ik gevraagd om mijn gescheurde jilbaab terug te krijgen om toch nog bedekt het commissariaat te verlaten. Toen ik mijzelf probeerde te bedekken zag ik dat die zo gescheurd was dat ik daar niets meer mee kon aanvangen. Toen zei ik hun dat ik niet halfnaakt deze commissariaat zal verlaten. Dus heb ik gevraagd of ik iemand kon bellen , iemand die mij kleren kon brengen om mijzelf te bedekken, een jilbaab. Ik heb toen iemand gebeld en die zei dat die op het daaropvolgend uur ging komen. De persoon in kwestie heeft de politie gevraagd om te wachten en dat die er binnen het uur ging zijn met de kleren. Zodat ik het commissariaat kon verlaten bedekt met kleren en mijn gescheurde jilbaab. De politiemensen hebben dan geantwoord dat ze geen tijd hadden om te wachten. En dat ze verplicht is om overgebracht te worden naar het ziekenhuis. En dit zal dan gebeuren zonder sluier of wat dan ook. Toen ze mij naar buiten brachten uit het commissariaat halfnaakt, enkel met een broek en een klein topje, zonder onderkleding. Ik had geen gilet, geen vest, geen jilbaab of wat dan ook. Ze hebben mij zo meegenomen naar de spoedgevallen. Eenmaal daar aangekomen op de spoed hebben ze mij overgebracht naar de intensieve zorgen, de afdelingshoofd zei dat ik in een kritieke toestand ben en hij heeft mij geweigerd om het ziekenhuis te verlaten. Dit terwijl de politieagenten hoopten op een verklaring van de dokter dat ik het ziekenhuis mag verlaten om terug in de cel te gaan ondanks mijn medische toestand. De dokter heeft geweigerd. De dokter heeft na de verschillende onderzoeken vastgesteld dat ik een hersenschudding had en verwondingen.

De dokter heeft alles genoteerd en daarvan is er ook een rapport opgemaakt. Dus voor diegene die zeggen dat ik lieg enzovoort ik heb de bewijzen van de onderzoeken die bevestigen wat ik vertel en ik heb alle documenten.



Dus ik denk dat ik hierbij alles heb verteld, mijn waarheid, de waarheid, de echte versie van de feiten. Ik heb natuurlijk alles in grote lijnen verteld zonder te veel in detail te gaan. Het belangrijkste weten jullie. Ik wil er nogmaals de nadruk op leggen dat ik deze video heb opgenomen enkel en alleen met als doel om de waarheid te vertellen aan iedereen. De moslims, de niet-moslims,… Ik verduidelijk dat ik niet oproep tot haat. Ik hoop dat de leugens omtrent deze verhaal eindigen en dat de waarheid de bovenhand krijgt.

Stephanie Djato (slachtoffer niqaab )


.........

leven in schoonheid
29-06-12, 08:12
Wat een lul verhaal Malcolm X
1. Een arts die haar heeft bezocht en alles heeft genoteerd zal in overleg met de patient en advocaat dit direct naar buiten brengen.
2. Zij zegt, " Eenmaal daar aangekomen op de spoed hebben ze mij overgebracht naar de intensieve zorgen, de afdelingshoofd zei dat ik in een kritieke toestand ben ", beetje vreemd want als een patient in kritieke toestand is is deze niet meer aanspreekbaar en kunnen de artsen geen informatie krijgen van deze patient, zij kan zich alles herinderen en is er dus geen sprake van kritieke toestand of er sprake is van levensbedreigende toestand denk het ook niet, gezien de korte duur dat ze verbleef in het ziekenhuis/ic.

Charlus
29-06-12, 09:31
halfnaakt
Met als kanttekening dat halfnaakt voor haar iets anders betekent dan algemeen gangbaar. In haar optiek zijn regulier geklede vrouwen zonder hoofddoek halfnaakt.


Stephanie Djato (slachtoffer niqaab)
Ok, zal niet zo bedoeld zijn.

Soldim
29-06-12, 10:13
Stephanie Djato (slachtoffer niqaab)

Ok, zal niet zo bedoeld zijn.

:hihi:

leven in schoonheid
29-06-12, 11:44
15718
staat overal op internet zonder hoofddoekje????

Khadija.K
29-06-12, 11:55
Misschien een foto voor de bekering

leven in schoonheid
29-06-12, 12:03
Misschien een foto voor de bekering
Ja dat kan, is mogelijk daar had ik nog geen rekening mee gehouden.