PDA

Bekijk Volledige Versie : nieuws Vrouw steekt buurvrouw uit schaamte



MissAngie
04-06-12, 09:04
15554

Een 30-jarige Marokkaanse bediende heeft haar buurvrouw met een mes gestoken. Zij deed dit uit wraak voor het onthullen van haar schuld. Het slachtoffer heeft hier 5% blijvende invaliditeit aan overgehouden.

De 25-jarige buurvrouw had midden in de nacht een telefoontje ontvangen, maar had er niet op gereageerd. Ze ging vragen wat er aan de hand was en kreeg de uitleg dat ze de vrouw had ‘defamed’, belasterd. De buurvrouw had haar namelijk 500 dirham geleend en had dit blijkbaar aan vriendinnen verteld. De vrouw stak de buurvrouw meerdere malen (de meeste aanvallen konden met een tas worden afgeweerd). Het slachtoffer werd in haar maag en been gestoken.

De politie vond alcohol in de flat van de aanvaller. De rechtbank beslist 12 juni over een straf.

oujdi1980
04-06-12, 13:38
goed gedaan ondanks dat ze alcohol in haar flat had die vrouw heeft sowieso een probleem omdat ze verslaafd is blijkbaar.niet dat haar buurvrouw met haar een stevig gesprek voert ze kiest ervoor om te roddelen dan zul je er meteen voor boeten WALGELIJK MENS
dat zijn marokanen van tegenwoordig roddelen zijn ze goed in!

cummonisto
04-06-12, 14:20
goed gedaan ondanks dat ze alcohol in haar flat had die vrouw heeft sowieso een probleem omdat ze verslaafd is blijkbaar.niet dat haar buurvrouw met haar een stevig gesprek voert ze kiest ervoor om te roddelen dan zul je er meteen voor boeten WALGELIJK MENS
dat zijn marokanen van tegenwoordig roddelen zijn ze goed in!
jij roddelt nou ook:duim:

cummonisto
04-06-12, 14:23
De politie vond alcohol in de flat van de aanvaller.Dit is de harde bewijs voor de Marokkaanse justitie om de dader voor levenslang op te sluiten

oujdi1980
04-06-12, 14:25
grapjas ik deel mijn visie
en diep in je hart ben je het met mij eens
je komt sowieso niet met stevige argumenten
en je bent alles behalve perfect en heilig

oujdi1980
04-06-12, 14:28
hoe oud ben je en waar kom je vandaan?

douaae22
04-06-12, 19:23
dit is echt ziek man, je gaat iemand toch niet steken om zo iets? Ja ze kon der mond niet houden, so what? Als je mans genoeg bent om geld te lenen, moet je ook mans genoeg zijn om je schulden toe te geven....

Allaah yester, fien mchat bina dunya ou ba9a gada....

oujdi1980
05-06-12, 11:23
typisch een antwoord van een 22 jarige verstand komt nu eenmaal met de jaren!
als je iemand geld leent dan hou je dat voor jou je praat er niet over de slachtoffer is alles behalve perfect en heilig
dus haar verdiende loon als mensen niet willen luisteren dan moeten ze voelen zo luidt het gezegde
als ze zou praktiseren dan zou ze het begrijpen maar ze kiest liever om te roddelen dan mag ze er meteen voor boeten VERRADER

super ick
05-06-12, 11:46
typisch een antwoord van een 22 jarige verstand komt nu eenmaal met de jaren!
als je iemand geld leent dan hou je dat voor jou je praat er niet over de slachtoffer is alles behalve perfect en heilig
dus haar verdiende loon als mensen niet willen luisteren dan moeten ze voelen zo luidt het gezegde
als ze zou praktiseren dan zou ze het begrijpen maar ze kiest liever om te roddelen dan mag ze er meteen voor boeten VERRADER

Lekkere samenleving krijg je met deze handelswijze.

Karin.N
05-06-12, 13:16
Lekkere samenleving krijg je met deze handelswijze.

Vergeet ook niet het NvdD, gaat er ook behoorlijk op vooruit zo :boeps:

douaae22
05-06-12, 23:23
Er staat 22 achter mijn naam en jij hebt bepaald dat het mijn leeftijd is? Oke, ma3lich.

typisch een antwoord van een 22 jarige verstand komt nu eenmaal met de jaren!
als je iemand geld leent dan hou je dat voor jou je praat er niet over de slachtoffer is alles behalve perfect en heilig
dus haar verdiende loon als mensen niet willen luisteren dan moeten ze voelen zo luidt het gezegde
als ze zou praktiseren dan zou ze het begrijpen maar ze kiest liever om te roddelen dan mag ze er meteen voor boeten VERRADER

douaae22
05-06-12, 23:28
Verstand komt er met de jaren? ja jouwnes misschien, ik werd ermee geboren, moest alleen door de jaren heen zien te komen met alle niet verstandigen.

oujdi1980
06-06-12, 10:27
ik vind het gewoon sneu voor de dader dat ze dit moet meemaken
hoe oud ben je en waar woon je in dit mooi en goed land?

cummonisto
06-06-12, 13:40
hoe oud ben je en waar woon je? en mij is ook die vraag gesteld hoe oud ben je en waar kom je vandaan :tranen: