PDA

Bekijk Volledige Versie : Woordvoerder Sharia4Belgium aangehouden



Marsipulami
07-06-12, 14:48
Woordvoerder Sharia4Belgium officieel aangehouden
donderdag 07 juni 2012, 15u11 Bron: vrt, belga, eigen berichtgeving


Fouad Belkacem BDW

Fouad Belkacem, de woordvoerder van de radicale moslimbeweging Sharia4Belgium is aangehouden. Belkacem, alias Abu Imran, heeft aangezet tot haat tegen mensen van een ander geloof, vindt het parket. De man werd donderdagochtend opgepakt bij hem thuis.


Belkacem (30) werd deze ochtend in zijn huis in Boom opgepakt op vraag van de Antwerpse onderzoeksrechter voor dezelfde feiten waarvoor hij begin mei veroordeeld werd: het verspreiden van extremistische en racistische commentaren.

In de loop van de voormiddag werd Belkacem voor de onderzoeksrechter geleid. Die besliste om hem aan te houden voor overtredingen op de antiracismewet, vertelde het Antwerpse parket donderdagmiddag op een persconferentie. Belkacem heeft volgens het parket aangezet tot haat tegen mensen van een andere geloofsovertuiging.

De leider van Sharia4Belgium moet nu binnen de vijf dagen voor de raadkamer verschijnen. Het parket wil Belkacem zo snel mogelijk voor de rechter brengen, en onderzoekt ondertussen of het mogelijk is om zijn nationaliteit af te nemen.

Filmpje

De reden om Fouad Belkacem op te pakken is het filmpje dat de man onlangs op YouTube postte, aldus het parket. Belkacem verspreidde dat na het nikab-incident in Molenbeek. In dat filmpje zette hij aan tot haat tegen niet-moslims, heel gelijkaardig met de feiten waarvoor hij veroordeeld werd.

Het gaat ook om het filmpje over zijn persconferentie na de rellen in Molenbeek. Het gaat dus niet omdat hij zou aangezet hebben tot de rellen in Molenbeek, maar om de filmpjes waarin hij haat predikt.

Het bewuste filmpje is ondertussen van YouTube verwijderd. En ook de website van Sharia4Belgium is offline.

Recidivegevaar

'Het parket heeft de aanhouding van de verdachte gevorderd omwille van het manifest recidivegevaar', verduidelijkt Antwerps parketwoordvoerder Paul Van Tigchelt. De nieuwe feiten vertonen volgens het parket immers gelijkenissen met die waarvoor Belkacem op 4 mei al werd veroordeeld tot een gevangenisstraf van twee jaar. Tegen dat vonnis loopt nog een door Belkacem aangetekend hoger beroep.

Vorig jaar had hij in Antwerpen opgeroepen tot haat tegen niet-moslims en had hij ook uitgehaald naar de nabestaanden van Vlaams Belang-politica Marie-Rose Morel. Hij kreeg daarvoor twee jaar cel, waarvan één jaar met uitstel, maar moest niet naar de gevangenis.

Vanochtend nog filmpje van Belkacem gepost

Vanmorgen werd er nog een filmpje van Sharia4Belgium op Youtube gepost, met de titel 'Waar is jullie rechtvaardigheid'. Daarin doet Belkacem zijn beklag over het feit dat zijn boodschap, na de vele interviews die hij de laatste tijd gaf, nog steeds niet is overgekomen. Belkacem spreekt ook de bewering van Bart De Wever, als zou hij een misdadiger zijn, tegen.

mark61
07-06-12, 14:55
Zeg eh, dit is een strijd die je zo niet kan winnen. Voorspel ik even. Martelaars en vette lol.

leven in schoonheid
07-06-12, 15:08
Zeg eh, dit is een strijd die je zo niet kan winnen. Voorspel ik even. Martelaars en vette lol.

En nieuwe rellen

cummonisto
07-06-12, 15:57
Belkacem (30) werd deze ochtend in zijn huis in Boom opgepakt op vraag van de Antwerpse

Heeft hij een boomhut?

Eke
07-06-12, 18:31
http://www.brandboomverzorging.nl/photogallery/photo00031877/Boomhut%20Beuk%20Zorgvliet%20%20007.JPG

Er was even een probleempje. De ophaalbrug was opgehesen...

Samir75017
07-06-12, 19:42
Their purpose is to create the buzz and promote their ideas. And apparently, that's a success.

Firefox
07-06-12, 19:58
Their purpose is to create the buzz and promote their ideas. And apparently, that's a success.

Ik denk dat er meer zijn die zich met walging van hem afkeren.

Saul
07-06-12, 20:14
Interessant

Laten we er 70 pagina's over lullen.

super ick
07-06-12, 20:35
Hij mag zeggen wat hij wilt. Vrijheid blijheid.
Als hij ongelovigen minderwaardige mensen vindt dan moet hij dat kunnen zeggen.

Kortman
07-06-12, 21:46
Hij mag zeggen wat hij wilt. Vrijheid blijheid.
Als hij ongelovigen minderwaardige mensen vindt dan moet hij dat kunnen zeggen.

Als hij het daarbij had gehouden ,was hij vermoeddelijk niet opgepakt .

leven in schoonheid
07-06-12, 22:33
Als hij het daarbij had gehouden ,was hij vermoeddelijk niet opgepakt .
Beste kerel met vrijheden moet je kunnen omgaan, en eigenlijk is het de schuld van de regering dat er nooit een cursus was op school "VRIJHEID", veel mensen weten niet wat dit is en leven als slaven.

Samir75017
07-06-12, 23:09
Beste kerel met vrijheden moet je kunnen omgaan, en eigenlijk is het de schuld van de regering dat er nooit een cursus was op school "VRIJHEID", veel mensen weten niet wat dit is en leven als slaven.

When Wilders incites hatred towards Muslims and Moroccans, that's freedom of speech.

When S4B does the same, that's no longer freedom of speech.

leven in schoonheid
08-06-12, 09:05
When Wilders incites hatred towards Muslims and Moroccans, that's freedom of speech.

When S4B does the same, that's no longer freedom of speech.
Heb jij ooit Wilders horen roepen dat er een moslim of een marokkaan dood moest of horen oproepen om rellen te schoppen, juist en dat deed deze S4B wel, wist je trouwens dat hij meerdere keren is veroordeeld voor diefstal en vernielingen?
Leuke mensen volg jij.

Samir75017
08-06-12, 09:56
Heb jij ooit Wilders horen roepen dat er een moslim of een marokkaan dood moest of horen oproepen om rellen te schoppen, juist en dat deed deze S4B wel, wist je trouwens dat hij meerdere keren is veroordeeld voor diefstal en vernielingen?
Leuke mensen volg jij.

What you don't seem to understand is that Wilders does exactly that, but indirectly through incitation to hatred!

And again, such a racist and islamophob politics has gained so much support by the Dutch population.

Which is not really the case between Muslims and S4B/H. Do you see loads of Muslims attending their meetings ?

So let Justice do its work. Because you clearly lack of objectivity.

Even Abu Jahjah said : 'Alleen Belgen nemen hem serieus'

So please stop making a big deal of it by screaming like a drama queen.

leven in schoonheid
08-06-12, 10:45
What you don't seem to understand is that Wilders does exactly that, but indirectly through incitation to hatred!

And again, such a racist and islamophob politics has gained so much support by the Dutch population.

Which is not really the case between Muslims and S4B/H. Do you see loads of Muslims attending their meetings ?

So let Justice do its work. Because you clearly lack of objectivity.

Even Abu Jahjah said : 'Alleen Belgen nemen hem serieus'

So please stop making a big deal of it by screaming like a drama queen.

Toon mij één opname waar Wilders dit zei, eentje maar en fobies zijn vaak het gevolg van een reactie op een aktie, pas als je ze ziet voel je hem of het nu gaat om spinnen of extreme moslims.

leven in schoonheid
08-06-12, 13:56
Salamu alaikum,

Ik ben het eens met samir75017. En bovendien je leest een mening van een ongelovig over een muslim. Wat denk je zelf.
Alaikum salam,

Wie is er ongelovig in uw opzicht, ik geloof in een God of in het arabisch Allah, voor mij is een mens gelijk want er is maar één God.
Maar waar ik over val is het vergelijk die uw broeder Samir geeft, hij stelt dat de uitspraken van Wilders het zelfde zijn als de uitspraken van S4B en dat is niet zo, althans ik kan nergens terug vinden dat Wilders moslims dood wenst iets wat S4B wel doet ten opzichte van de ongelovigen, hoe denkt u dat mensen zich voelen als ze steeds weer te horen krijgen dat ongelovigen moeten worden gedood, net als personen die kritiek hebben op de Islam?
Ik denk dat een religie kritiek kan doorstaan en juist kritiek een religie versterkt en groter maakt.
Dus nee ik ben het niet eens met u en uw broeder Samir.
Maar toch een fijne dag verder en een goede Ramadan volgende maand.

leven in schoonheid
08-06-12, 16:34
Wacht ff, Dus jij zegt dat Wilders de muslim hater beter is dan onze broeder. Als je z'n gedacht hebt weet ik echt niet wat ik moet zegen. Ten tweede zij zijn ongelovige, zij geloven niet Allah en ons profeet (SAW). Ten derde de ongelovige doden ons broeders en zuster in middel oosten. Alleen jij ziet het niet op TV. Zij maken jou wijs dat ze ons broeders en zusters helpen. Hoe kan een vijand van Allah en moslims helpen? </SPAN></SPAN>
Een tip er zijn geen radicale moslims, ze proberen moslims ummah te breken. </SPAN></SPAN>

Ten eerste leest u niet wat er staat, ten tweede 99% van de doden in het midden oosten komt door eigen bevolking die elkaar te pas en te onpas opblazen.
En hoezo er zxijn geen radicale Moslims, mens wordt wakker of laat u nakijken.

Samir75017
08-06-12, 16:50
Toon mij één opname waar Wilders dit zei, eentje maar en fobies zijn vaak het gevolg van een reactie op een aktie, pas als je ze ziet voel je hem of het nu gaat om spinnen of extreme moslims.

Thank you but we don’t need to be lectured. I don’t think Muslims have lessons to receive from supporters of a far-right extremist who devotes his time spreading anti-Muslim hate and promotes the fear of the stranger. Whose political party is a major one in your country despite the fact that it rejects the idea of human equality (!!) and aims to create second-class citizens! Which is in total opposition of any democratic society’s values!

You are full of contradictions and nonsense : trying to promote democratical values (the so-called Western values) but voting for a party that does exactly the opposite. Voting for a party that calls itself the Party of Freedom but on the other hand, aims at taking away the freedom of a part of the population.

Yes, the PVV helps promote violence against Muslim minorities by saying that they represent a threat to Dutch identity. By defining them as the "enemies". Do you realize that a political party that defines as “enemy” a part of its national population has become one of the major parties in your country ? In a civilized democratic nation, you can’t legitimize such things, can you ?

Unlike the PVV, S4B have not much support from Muslims. Neither in B nor in NL.

Extremism is anti-Islamic.

It is easy to blame the others. That’s a commonly used rhetoric. We know what the purpose is.

Saul
08-06-12, 17:27
Thank you but we don’t need to be lectured. I don’t think Muslims have lessons to receive from supporters of a far-right extremist who devotes his time spreading anti-Muslim hate and promotes the fear of the stranger. Whose political party is a major one in your country despite the fact that it rejects the idea of human equality (!!) and aims to create second-class citizens! Which is in total opposition of any democratic society’s values!

You are full of contradictions and nonsense : trying to promote democratical values (the so-called Western values) but voting for a party that does exactly the opposite. Voting for a party that calls itself the Party of Freedom but on the other hand, aims at taking away the freedom of a part of the population.

Yes, the PVV helps promote violence against Muslim minorities by saying that they represent a threat to Dutch identity. By defining them as the "enemies". Do you realize that a political party that defines as “enemy” a part of its national population has become one of the major parties in your country ? In a civilized democratic nation, you can’t legitimize such things, can you ?

Unlike the PVV, S4B have not much support from Muslims. Neither in B nor in NL.

Extremism is anti-Islamic.

It is easy to blame the others. That’s a commonly used rhetoric. We know what the purpose is.

Helder gezegd Samir! :duim:

leven in schoonheid
08-06-12, 17:59
Thank you but we don’t need to be lectured. I don’t think Muslims have lessons to receive from supporters of a far-right extremist who devotes his time spreading anti-Muslim hate and promotes the fear of the stranger. Whose political party is a major one in your country despite the fact that it rejects the idea of human equality (!!) and aims to create second-class citizens! Which is in total opposition of any democratic society’s values!

You are full of contradictions and nonsense : trying to promote democratical values (the so-called Western values) but voting for a party that does exactly the opposite. Voting for a party that calls itself the Party of Freedom but on the other hand, aims at taking away the freedom of a part of the population.

Yes, the PVV helps promote violence against Muslim minorities by saying that they represent a threat to Dutch identity. By defining them as the "enemies". Do you realize that a political party that defines as “enemy” a part of its national population has become one of the major parties in your country ? In a civilized democratic nation, you can’t legitimize such things, can you ?

Unlike the PVV, S4B have not much support from Muslims. Neither in B nor in NL.

Extremism is anti-Islamic.

It is easy to blame the others. That’s a commonly used rhetoric. We know what the purpose is.

Je draaikont er onderweg dus nogmaals toon mij één stuk waarin Wilders of de PVV oproept tot doden van andere mensen.

Samir75017
08-06-12, 18:17
Je draaikont er onderweg dus nogmaals toon mij één stuk waarin Wilders of de PVV oproept tot doden van andere mensen.

Can't you read ?

leven in schoonheid
08-06-12, 18:20
Can't you read ?
Ja gelukkig wel ik zei toon me een link.

leven in schoonheid
08-06-12, 19:35
Voordat ik me laat nakijken, kun jij mij uitleggen wat radicale moslims inhoud???
Laten we het houden op radicaal in het algemeen, ik laat aan jou over of je dan vind of er bepaalde moslims hieronder vallen.

personen die oproepen of aansturen om aanslagen te plegen.
personen die andere mensen dwingen.
personen die religie boven mens en omgeving laten gaan.
grond van een aanspraak op zekere voorrecht.

Kortman
08-06-12, 21:57
Laten we het houden op radicaal in het algemeen, ik laat aan jou over of je dan vind of er bepaalde moslims hieronder vallen.

personen die oproepen of aansturen om aanslagen te plegen.
personen die andere mensen dwingen.
personen die religie boven mens en omgeving laten gaan.
grond van een aanspraak op zekere voorrecht.


Radicaal = Afdoende, Algeheel, Compleet, Diepgaand, Drastisch, Finaal, Fundamenteel, Grondig, Ingrijpend, Rats, Vergaand, Verstrekkend, Volkomen, Volslagen; Oproerkraaier, Opstandeling, Rebel, RelSchopper en indoctrinerend.

leven in schoonheid
08-06-12, 22:28
Radicaal = Afdoende, Algeheel, Compleet, Diepgaand, Drastisch, Finaal, Fundamenteel, Grondig, Ingrijpend, Rats, Vergaand, Verstrekkend, Volkomen, Volslagen; Oproerkraaier, Opstandeling, Rebel, RelSchopper en indoctrinerend.
Dit is te veel voor 1 mens mijn beste kortman het zijn geen goden.

Kortman
08-06-12, 23:23
Dit is te veel voor 1 mens mijn beste kortman het zijn geen goden.

Nee zeker niet ,maar sommigen denken wel dat ze uit naam van GOD zich alles kunnen permiteren.

leven in schoonheid
08-06-12, 23:28
Nee zeker niet ,maar sommigen denken wel dat ze uit naam van GOD zich alles kunnen permiteren.
Jawel maar dan moeten ze zich toch verantwoorden als ze voor hem staan.

Salam89
09-06-12, 16:26
Laten we het houden op radicaal in het algemeen, ik laat aan jou over of je dan vind of er bepaalde moslims hieronder vallen.
personen die oproepen of aansturen om aanslagen te plegen.
personen die andere mensen dwingen.
personen die religie boven mens en omgeving laten gaan.
grond van een aanspraak op zekere voorrecht.


Oke, er zijn inderdaad wel radicale mensen. Maar er zijn geen radicale moslims.
Want Moslims roepen elkaar niet om aanslagen te plegen, maar hun landen te verdedigen.
Moslims dwingen niemand om iets te doen, maar je moet wel aan de wet houden, overtreed je de wet dan moet je gestraft worden.
En relegie is boven de mensen natuurlijk, wij zijn allemaal slaven van Allah, wij zijn hier om Allah te aanbieden.
De radicale mensen zijn de mensen die in ons landen Afghanistan, Iraq, Tsjetsjenië, Palestine, Somalia, noem maar op onschuldige mensen klein kinderen bombarderen. En wij kijken natuurlijk toe, en wij noemen de mujahideen, terroristen. Kom op man. Wake UP.

leven in schoonheid
09-06-12, 16:45
Oke, er zijn inderdaad wel radicale mensen. Maar er zijn geen radicale moslims.
Want Moslims roepen elkaar niet om aanslagen te plegen, maar hun landen te verdedigen.
Moslims dwingen niemand om iets te doen, maar je moet wel aan de wet houden, overtreed je de wet dan moet je gestraft worden.
En relegie is boven de mensen natuurlijk, wij zijn allemaal slaven van Allah, wij zijn hier om Allah te aanbieden..
Deze jongeren van S4B zijn dit geen moslims en zijn hun uitspraken niet extreem?
Verder zeg jij dat de religie boven mensen gaan, maar je wel aan de wet moet houden?
Volgens mij is er zonder mensen geen religie, maar zal er zonder religie nog steeds mensen bestaan.




De radicale mensen zijn de mensen die in ons landen Afghanistan, Iraq, Tsjetsjenië, Palestine, Somalia, noem maar op onschuldige mensen klein kinderen bombarderen. En wij kijken natuurlijk toe, en wij noemen de mujahideen, terroristen. Kom op man. Wake UP.
Landen waar dagelijks mensen sterven of stierven in een ondelinge strijd landen die onderdak geven/gaven en opleidingen verzorgden om terroristische aanslagen te plegen, het zelfde zie je nu in Syrie waar ze elkaar afslachten en waar iedereen smeekt om ingrijpen.
Wat als ze daar ingrijpen krijgen we dan na een jaar weer het zelfde geluid?
Als je ingrijpt met wapens vallen er helaas doden ook onder de burgers.

Salam89
09-06-12, 16:56
Deze jongeren van S4B zijn dit geen moslims en zijn hun uitspraken niet extreem?
Verder zeg jij dat de religie boven mensen gaan, maar je wel aan de wet moet houden?
Volgens mij is er zonder mensen geen religie, maar zal er zonder religie nog steeds mensen bestaan.



Landen waar dagelijks mensen sterven of stierven in een ondelinge strijd landen die onderdak geven/gaven en opleidingen verzorgden om terroristische aanslagen te plegen, het zelfde zie je nu in Syrie waar ze elkaar afslachten en waar iedereen smeekt om ingrijpen.
Wat als ze daar ingrijpen krijgen we dan na een jaar weer het zelfde geluid?
Als je ingrijpt met wapens vallen er helaas doden ook onder de burgers.

voordat ik antwoord geef, laat me een video zien van S4b, waarin zij als radicale moslim overkomen.

leven in schoonheid
09-06-12, 17:54
voordat ik antwoord geef, laat me een video zien van S4b, waarin zij als radicale moslim overkomen.
Zoek maar eens op google onder Belkacem en je vind genoeg radicale uitspraken van hem.

Joesoef
09-06-12, 18:02
Zolang er van radicaal moslim geen definitie is kan je nog jaren kibbelen.

Zelf vindt ik die shariavoorbelgie geen radicalen maar een groepje wereldvreemde zonderlingen die graag provoceren en met een hang naar veel aandacht.

Iznogoodh
09-06-12, 19:31
Zelf vindt ik die shariavoorbelgie geen radicalen maar een groepje wereldvreemde zonderlingen die graag provoceren en met een hang naar veel aandacht.De meeste provocaties uit het verleden kwamen van mensen die bepaalde zekerheden eens aan de kaak wilden stellen. Er zat een element van intelligentie in.
Sharia4Belgium komt rechtstreek voort uit de islamitische traditie en daar zit niet veel intelligentie in. Dat gaat van "als jij niet bent zoals wij dan ben jij slecht Allahua Akbar!"

Kortman
09-06-12, 23:10
De meeste provocaties uit het verleden kwamen van mensen die bepaalde zekerheden eens aan de kaak wilden stellen. Er zat een element van intelligentie in.
Sharia4Belgium komt rechtstreek voort uit de islamitische traditie en daar zit niet veel intelligentie in. Dat gaat van "als jij niet bent zoals wij dan ben jij slecht Allahua Akbar!"

Dat laatse hebben ze van BUSH geleerd : wie niet voor ons is ,is tegen ons.

Malcolm.X
10-06-12, 18:09
Dat laatse hebben ze van BUSH geleerd : wie niet voor ons is ,is tegen ons.


Nee wij hebben de keuze gemaakt om NIET de reetkever van Bush te zijn, maar de alliantie te geven aan Allah, zijn boodschapper en de gelovigen.

Hier een Belgische broeder die jou dat effe haarfijn wil uitleggen. Wat willen jullie met de Hollandse en Belgische Moslims doen? Waar moeten deze mensen naar toe? Noordpool, of willen jullie ze deporteren naar Aushwitzh zoals jullie vroeger hebben gedaan met de Joden. Het wegtippen van de vrouw in Burka voor een som van 250 euro, doet me een beetje denken aan de NSB'ers die voor voedselbonnen de Joden weggaven aan de Nazi's. Dus jullie zijn al op de goede weg.


http://www.youtube.com/watch?v=r70hABjj-Xg

leven in schoonheid
10-06-12, 18:41
Nee wij hebben de keuze gemaakt om NIET de reetkever van Bush te zijn, maar de alliantie te geven aan Allah, zijn boodschapper en de gelovigen.

Hier een Belgische broeder die jou dat effe haarfijn wil uitleggen. Wat willen jullie met de Hollandse en Belgische Moslims doen? Waar moeten deze mensen naar toe? Noordpool, of willen jullie ze deporteren naar Aushwitzh zoals jullie vroeger hebben gedaan met de Joden. Het wegtippen van de vrouw in Burka voor een som van 250 euro, doet me een beetje denken aan de NSB'ers die voor voedselbonnen de Joden weggaven aan de Nazi's. Dus jullie zijn al op de goede weg.

waarom vergelijk jij mensen in het heden met NSBers uit het verleden,je en verschuil je achter een religie, maar komt met terroristische ideeën,laat ons in vrede en met respect discuseren over problemen in de wereld.
En ja dit berichtje was respectloos, en ik heb dan ook geen respect voor personen zoals jij, maar voor anderen die meelezen dit stukje even afgevlakt.

Firefox
10-06-12, 19:04
Nee wij hebben de keuze gemaakt om NIET de reetkever van Bush te zijn, maar de alliantie te geven aan Allah, zijn boodschapper en de gelovigen.

Hier een Belgische broeder die jou dat effe haarfijn wil uitleggen. Wat willen jullie met de Hollandse en Belgische Moslims doen? Waar moeten deze mensen naar toe? Noordpool, of willen jullie ze deporteren naar Aushwitzh zoals jullie vroeger hebben gedaan met de Joden. Het wegtippen van de vrouw in Burka voor een som van 250 euro, doet me een beetje denken aan de NSB'ers die voor voedselbonnen de Joden weggaven aan de Nazi's. Dus jullie zijn al op de goede weg.


http://www.youtube.com/watch?v=r70hABjj-Xg

Jij hebt anders ook wel een goed voorbeeld: wat dacht je van de SS-moslimdivisies?

http://nl.wikipedia.org/wiki/13._Waffen-Gebirgs-Division_der_SS_Handschar_(kroatische_Nr._1)

Joesoef
10-06-12, 19:47
O gij dom uitschot, gij tuig van de richel, gij mislukte asomoslim, waar haal jij het gore lef vandaan om ons te vergelijken met NSBers, hoe gestoord ben jij, je bent nog minder dan een valse hond, donderstraal aub naar een land waarin jij thuis hoort, waar je rustig deze onzin kunt uitdragen samen met je vriendjes, JIJ ja JIJ beroep je en verschuil je achter een religie, maar komt met terroristische ideeën, man rot op ga een ander pesten en laat ons in vrede en met respect discuseren over problemen in de wereld.
En ja dit berichtje is respectloos, maar ik heb dan ook geen respect voor personen zoals jij.



Mensen verraden voor geld terwijl ze niets gedaan hebben behalve dan hun geloof opgevolgd is redelijk fout, heel erg fout.

leven in schoonheid
10-06-12, 20:13
Mensen verraden voor geld terwijl ze niets gedaan hebben behalve dan hun geloof opgevolgd is redelijk fout, heel erg fout.
Heeft u gelijk in en heb nu ook al spijt van mijn uitlatingen tegen dit persoon, maar mensen neerzetten als ongelovigen, verkrachters en of zoals hier NSBers is ook niet bepaald netjes.
En als je dan op een site die het visite kaartje is van een bevolkingsgroep in onze maatschappij met Islamitische achtergronden moet je toch wel een beetje respect tonen en rekening houden naar deze mensen en hun geloof.
En ik denk dat velen hier de Islam en de marokkaanse bevolking wel kunnen waarderen, maar afkeer hebben van extreme of radicale denkbeelden.
Wij zijn mensen die het samen moeten rooien op deze wereld en daar hoort geweld zeker niet bij.

Saul
10-06-12, 20:43
Heeft u gelijk in en heb nu ook al spijt van mijn uitlatingen tegen dit persoon, maar mensen neerzetten als ongelovigen, verkrachters en of zoals hier NSBers is ook niet bepaald netjes.
En als je dan op een site die het visite kaartje is van een bevolkingsgroep in onze maatschappij met Islamitische achtergronden moet je toch wel een beetje respect tonen en rekening houden naar deze mensen en hun geloof.
En ik denk dat velen hier de Islam en de marokkaanse bevolking wel kunnen waarderen, maar afkeer hebben van extreme of radicale denkbeelden.
Wij zijn mensen die het samen moeten rooien op deze wereld en daar hoort geweld zeker niet bij.

Meen je dit serieus?

leven in schoonheid
10-06-12, 21:15
Meen je dit serieus?
Ja anders zou ik dit niet schrijven Saul, ik zit hier nu enkele maanden en heb al enkele leuke gesprekken gehad, al moet ik zeggen dat NvdD een zooitje is waar ze over elkaar vallen en ik vaak denk moet dit nu?
En soms schrik ik van uitspraken en dan denk ik wel eens hoe is het mogelijk dat er zo een groot verschil is met mensen in Marokko en mensen uit marokko en waar lig dit aan, hoe komt dit?
De meeste Marokkanen in Hengelo die kennen mij en zijn toffe gasten zowel de jongeren als de oudere generatie en bij hen is het net als in Marokko als je komt is het meeeten en voel jij je direct thuis en welkom maar dat heb ik ook met vrienden uit Turkije, Syrie, Iran of waar ze ook weg komen.
Als je elkaar respecteert kom je samen verder, maar negeer je elkaar dan sta je stil.

Malcolm.X
10-06-12, 21:30
O gij dom uitschot, gij tuig van de richel, gij mislukte asomoslim, waar haal jij het gore lef vandaan om ons te vergelijken met NSBers, hoe gestoord ben jij, je bent nog minder dan een valse hond, donderstraal aub naar een land waarin jij thuis hoort, waar je rustig deze onzin kunt uitdragen samen met je vriendjes, JIJ ja JIJ beroep je en verschuil je achter een religie, maar komt met terroristische ideeën, man rot op ga een ander pesten en laat ons in vrede en met respect discuseren over problemen in de wereld.
En ja dit berichtje is respectloos, maar ik heb dan ook geen respect voor personen zoals jij.

1) Bedankt voor het tonen van je ware aard. Volgens mij sloeg ik de spijker op z'n kop. Want als je het geen goed idee vond, en niet er aan zou mee willen doen had je je ook niet aangesproken, en zo fel gereageerd.

2) Ik vergelijk mensen die een moslims zuster met burka wegtippen aan de overheidsinstanties inderdaad met de NSB'ers. De zuster is in eerste instantie een Burger van België, zoals de Joden dat waren in NL. En als een Nsb'er fout bezig is om zijn medelander (Jood) over te leveren aan de Hitler, dan is een Belg of een Nederlander die dat doet bij een zuster met een NL'se of Belgische nationaliteit dat ook. Alleen omdat ze ervoor kiest niet als een prostituee over straat te gaan, die soort en als jij weet binnen in je hart dat je daar toe behoort dan moet ik je helaas melden dat je geen haar beter bent dan de nazi's en Nsb'ers.

3) Ik ben hier geboren, opgegroeid en getogen en ik ga helemaal nergens heen. Mijn taak is om de Shari'ah van Allah te installeren op elk stuk Aarde waar ik ook ben. De aarde is van Allah en Allah bepaald aan wie hij de autoriteit geeft zoals Hij in zijn heilige Boek zegt, en zoals we allemaal weten dat uiteindelijk zijn Shari'ah zal domineren over de hele wereld, over de neus van de ongelovigen, polytheïsten, atheïsten en alle andere "isten".

"Say, "O Allah, Owner of Sovereignty, You give sovereignty to whom You will and You take sovereignty away from whom You will. You honor whom You will and You humble whom You will. In Your hand is [all] good. Indeed, You are over all things competent." |ali 'Imraan 26|

De profeet (saws) zei: “This matter (Islam) will keep spreading as far as the night and day reach, until Allah will not leave a house made of mud or hair, but will make this religion enter it, while bringing might to a mighty person (a Muslim) and humiliation to a disgraced person (who rejects Islam); might with which Allah elevates Islam (and its people), and disgrace with which Allah humiliates disbelief (and its people).” (Musnad al-Imaam Ahmad)

De profeet (saws) zei: “Verily Allah has shown me the eastern and western part of the earth, and I saw the authority of my Ummah (nation) dominate all that I saw.” (Saheeh Muslim, hadeeth #2889)

Nederland wordt hoe dan ook een Islamitisch land insha'Allah dat is een belofte van Allah en zijn boodschapper (saws). Mijn taak is om al het ongeloof aan te kaarten te bestrijden en bloot te leggen, mij ervan te distantiëren en mij te onderscheiden ervan. Daarnaast moet ik zorgen dat Allah's woord het allerhoogste wordt en het woord van de ongelovigen altijd het laagst, waar ik ook ben. En Allah bepaald waar,wanneer en hoe het zal komen. Hier gebeurd dat op een vreedzame manier, soms op een harde manier van discussiëren maar dat ligt aan het onderwerp en de persoon. Beetje provoceren mag om mensen aan het denken te zetten en de aandacht op een onderwerp te vestigen is een veel gebruikte manier binnen de politiek, daarom zei ik een tijd geleden tegen iemand hier "don't hate the player hate the game." ;)

4) Ik ga nergens, en als je iets roept onderstreep het dan met feiten. Dat ik dingen zeg die sommigen niet durven te zeggen, en de kant heb gekozen van mijn broeders die er alles aandoen om de smerige bezetters en corrupte afvallige honden van onze landen te bestrijden, dat is tich democratie. Ik mag toch kiezen of mag dat dan opeens niet meer. Jij mag tegen die vuile varkensoldaten van jullie wel zeggen dat is "ons leger", maar ik mag dat niet over de Mujahideen? Ik mag al Qaeda en de Mujahideen niet steunen terwijl jullie onvoorwaardelijk achter babymoordenaars Israhell en Amerika mogen staan. Het moet niet gekker worden met sommige mensen. Er moet een einde komen aan alle onrecht, ik roep niet op tot geweld en ook niet tot aanslagen, anders zou ik wel wat anders doen nu, en zeker mijn mijn ideeën vrijgeven op het internet. Er is een mooi gezegde: "Je zaait wat je oogst." Jullie regering en die duivelaanbidders die de wereld regeren dachten het allemaal mooi voor elkaar te hebben maar vergaten dat Allah de beste de Planners is. "And the disbelievers planned, but Allah planned. And Allah is the best of planners."[ ali 'Imraan 54] en “Verily those who disbelieve spend their wealth to hinder (men) from the way of Allah and so they will continue to spend it, but in the end will become an anguish for them. They will be overcome and those disbelievers will be gathered in Hell" [al Anfaal 36].

Dus stop mensen weg te zetten als terrorist als je het niet met ze eens bent, of is dat wat vrijheid van meningsuiting inhoudt; jij mag mij vermoorden, mijn mond snoeren, gevangen nemen, verbannen, martelen als ik opkom voor mijn religie, jullie hypocrisie bloot leg, mij laten horen tegen onrecht en genocides tegen moslims? mooi dan weet ik iig dat ik op het pad van de profeten van Allah zit en de vrome geleerden want Imam ibn al Qayyim (moge Allah vrede met zijn ziel hebben) zei:

"O you of little resolve, where do you stand upon this path? Adam (as) found it difficult and Nuh (as) lamented because of it, while Allaah’s Khaleel Ibraaheem (as) was thrown into a pit of fire due to it. Isma’eel (as) was laid upon his side ready to be sacrificed for its sake, and while upon it Yusuf (as) was sold for a cheap price and then falsely cast into prison for many years. Zakariyah (as) was sawed in half, and Yahya (as) was slaughtered due to it. Ayyub (as) suffered great distress, while Dawood (as) cried copiously, and ‘Isaa (as) cured the wretched poor of their diseases and walked with wild beasts due to it. And how many, how many forms of difficulty and hardship did the Messenger Muhammad (saws) face while proceeding upon it – yet you live through amusements and distractions!" [al-Fawaaid: Page 41]

Sheikh al Islam ibn Taymiyyah (moge Allah vrede met zijn ziel hebben) zei na zijn zoveelste arrestatie:

"What can my enemies do to me? I have in my heart both my heaven and my garden. If i travel they are with me, never leaving me. Imprisonment for me is a chance to be alone with my Lord. To be killed is martyrdom and to be exiled from my land is a spiritual journey." [ibn al-Qayyim, Wabil (p.69) ]

Hij is door zijn eigen Khalief 4 x opgesloten en uiteindelijk in de gevangenis overleden, omdat hij de vijanden van Allah bloot legden (De tartaren) de tirannen en geleerden die met de leider van de Tartaren Genkis Khan in zee gingen. Kijk naar zijn status binnen de islamitische wereld Zijn boek Majmoo' al Fatawa is een van de meest complete Fatwa boeken die er ooit zijn geschreven, eigenlijk hebben we niks meer nodig allen zijn er wat kleine dingen veranderd, en zo is dat ook gegaan en zal dat ook gaan met de geleerden die in hun voetsporen treden, kijk maar naar scheikh Osama bin Laden (moge Allah tevreden met hen zijn), die heeft wereldwijd sympathisanten en hij heeft samen met zijn groep er voor gezorgd dat er nu revoluties zijn mensen terugkeren naar de Islam. Een voorbeeld Tunesie was vroeger het seculiere atheïstische "Islamitische land" wat er was. Tiran Ben Ali is verdreven bestreed de Islam en net zoals jullie nu doen mensen met baarden en Qamissen gevangen. Kijk wat er sinds zijn val gebeurd in Tunesie De jeugd keert massaal terug naar de Islam en ze geven volle steun aan Sheikh Osama, vraag maar aan de Marokkaanse ouders of dat mogelijk was in die Tiranieke militaire dictaturen waarin zij zijn opgegroeid.


http://www.youtube.com/watch?v=nAcObEVSwh4&list=FL0c1xf8togrb9IMA6-c8Gqg&index=53&feature=plpp_video

Obama, Obama wij zijn allen Osama :haha:

http://www.youtube.com/watch?v=8AyPSPlIVRY

Na deze filmpjes moet ik echt denken aan dit vers:

"They want to extinguish the light of Allah with their mouths, but Allah refuses except to perfect His light, although the disbelievers dislike it." |9:32|


Tenslotte er zullen ook mensen zijn die het haten dat er Hollandse gasten op dit forum continu aan het zeuren en zaniken zijn als er weer iets in kranten of in het nieuws verschijnt wat de Marokkanen aangaat. En dat jullie als de kippen bij zijn om er de spot mee te drijven of achterlijke uitspraken te doen. Deal with it zeg je dan toch, wel ik heb hetzelfde voor jou te zeggen. Ik ben hier om zaken naar voren te brengen die uit de media worden gehouden, om leugens en islamfoben te counteren en de beetje kennis die ik heb te verspreiden. Je kan mij ook blokkeren als je ergert heb ik geen probleem en als je er over wil praten kan je me altijd pmen. ;)

Malcolm.X
10-06-12, 21:53
Effe ontopic maar weer,

Sociale onrust in Antwerpse gevangenis na berichtgeving Belkacem (Abou Imran)

Volgens zijn ouders wordt hij gemarteld en krijgt hij geen eten in de gevangenis, zie waar het naar toe gaat. Niet zeuren straks als er gewonden vallen of dingen gebeuren die beter niet hadden kunnen gebeuren. Een jongeman uit Frankrijk die het niet eens was met de behandeling tegen de zuster heeft 2 agenten in Molenbeek neergestoken google het nieuwsbericht maar. Mensen zijn het zat en zijn niet meer tegen te houden, op FB hoor je de jongeren ook steeds meer oproepen om op te staan enz. En die kan ik niet onder controle houden en daar kunnen jullie geen hele moslim gemeenschap op aanspreken. Daarom als je echt vrede wil en met elkaar in saamhorigheid wil leven laat de moslims met rust en spreek je uit tegen jullie regeringen. Dit is geen oproep tot wat dan ook, of aanmoedigen noch verheerlijken het is gewoon een feit dat iedereen ontkend en niet wil zien.



Sociale onrust in Antwerpse gevangenis na berichtgeving Belkacem - HLN.be (http://www.hln.be/hln/nl/4833/Gevangenissen/article/detail/1451744/2012/06/10/Sociale-onrust-in-Antwerpse-gevangenis-na-berichtgeving-Belkacem.dhtml)

Kortman
10-06-12, 22:13
Mensen verraden voor geld terwijl ze niets gedaan hebben behalve dan hun geloof opgevolgd is redelijk fout, heel erg fout.

Deze schoft praat in meervoud zoals IN HET ONDERSTAANDEANTWOORD:
Hier een Belgische broeder die jou dat effe haarfijn wil uitleggen. Wat willen jullie met de Hollandse en Belgische Moslims doen? Waar moeten deze mensen naar toe? Noordpool, of willen jullie ze deporteren naar Aushwitzh zoals jullie vroeger hebben gedaan met de Joden. Het wegtippen van de vrouw in Burka voor een som van 250 euro, doet me een beetje denken aan de NSB'ers die voor voedselbonnen de Joden weggaven aan de Nazi's. Dus jullie zijn al op de goede weg.

Bovendien vergeet hij dat er honderden NEDERLANDSE mensen hun leven hebben gegeven door JODEN ZIGEUNERS te redden !
Afgezien daarvan vergeet hij , dat het over het algemeen criminelen of intense Jodenhaters waren , die terecht
Premie jagers genoemd werden !
Hierbij enkleine toelichting:
Duizend gulden verdienden ze soms in één week. En gezamenlijk arresteerden ze meer dan 15.000 Joden. Ze waren uit op geld en op de Joodse bezittingen – *)de Colonne Heinnecke en daarvoor vrijgemaakte politieagenten die vooral in de zomer van 1943 op ondergedoken Joden joegen. Maar de meesten waren vooral hartgrondig antisemiet. Wie waren deze mensen, die het vuile werk voor de Duitsers opknapten?
Op de eersteplaats was erdit het Bureau Joodse Zaken geheten, én de Colonne Henneicke, een onderafdeling van de Duitse deportatieorganisatie.
Er waren twee groepen politie agenten **)die Nazi gezind waren en dan de premie jagers

Dat is trouwens de belangrijkste overeenkomst tussen beide groepen: het enorm hoge percentage lidmaatschappen van de NSB en andere nazigezinde bewegingen. Bij de onderzochte politiediensten was 82 procent lid van de NSB, en nog 14 procent van andere organisaties als SS of Rechtsfront: 96 procent was dus aangesloten bij een pro-Duitse organisatie.

Bij de Colonne Henneicke was dit percentage 85 – en dat leidt onontkoombaar tot deze conclusie: zo onbelangrijk als de NSB als organisatie was in de anti-Joodse plannen van de bezetter, zo belangrijk waren individuele NSB-leden daarbij. Ze vormden de ruggengraat van de operationele kant van de Jodenvervolging. NSB’ers deden het vuile werk, NSB’ers waren de ideale uitvoerders van de strategie van de Sicherheitsdienst in Nederland.

**) De Politie viel ondeer het Duits gezag en werdt langzaam geindoctrineerd ,de gewone agent deed liever niet mee aan de ''Joden jacht'' maar je moest welomdat er altijd verraders bij waren (het was niet alleen de persoon agent maar ook zijn gezin en famillie die gestraft werden als ze niet mee werkten .
Nogmaals herhaal ik dat het langzamerhand ging , veel Politie beseften vaak te laat dat ze mee deden aan een razzia,s , omdat ze er indirect bij betrokken waren ( administratie enz ).

*)DIE waren vaak meer als depremie waard!

leven in schoonheid
10-06-12, 22:14
1) Bedankt voor het tonen van je ware aard. Volgens mij sloeg ik de spijker op z'n kop. Want als je het geen goed idee vond, en niet er aan zou mee willen doen had je je ook niet aangesproken, en zo fel gereageerd.

Nee dat ik zo fel reageer is het feit dat mijn familie veel is aangedaan tijdens de WoII en dat personen vaak jongeren deze periode maar aangrijpen om hun eigen misstanden goed te praten, mijn familie heeft vele Joden geholpen en ik denk als het ooit zover komt ik het zelfde doe ten opzichte van mijn medemens die moslim is.
Je stopt mensen niet in hokjes voor mij is een ieder gelijk.
Verder stel jij dat jij hier bent om zaken naar voren te brengen, dat mag je, maar kom dan wel met objectieve berichten en breng ze niet van één kant.
Door mijn werk heb ik wereldwijd vrienden gemaakt en bijna dagelijks krijg ik mailtjes met verschrikkelijk nieuws hoe vrienden sterven onder terreur van gewappende bendes, die zeggen te strijden voor de zaak die jij hier propagandeer en ondanks alles sta ik nog open voor elke religie, want het is niet de religie die dood, maar mensen die zich gek laten maken door de medemens.
En inderdaad die woorden had ik niet tegen je moeten zeggen, meneer Joesoef wees mij erop en hij had gelijk, ook ik moet me niet laten leiden door me blind te staren, maar jou stukjes doen meer slecht als goed Malcolm.X, juist jij die de naam draagt van oprechtigheid zou dit moeten weten, want Malcolm.X, Maarten Luther King, Nelson Mandela als wel mijn goede vriend Vaclav Havel streden voor hun zaak, maar wel met waarheden.

leven in schoonheid
10-06-12, 22:16
Effe ontopic maar weer,

Sociale onrust in Antwerpse gevangenis na berichtgeving Belkacem (Abou Imran)

Volgens zijn ouders wordt hij gemarteld en krijgt hij geen eten in de gevangenis, zie waar het naar toe gaat. Niet zeuren straks als er gewonden vallen of dingen gebeuren die beter niet hadden kunnen gebeuren. Een jongeman uit Frankrijk die het niet eens was met de behandeling tegen de zuster heeft 2 agenten in Molenbeek neergestoken google het nieuwsbericht maar. Mensen zijn het zat en zijn niet meer tegen te houden, op FB hoor je de jongeren ook steeds meer oproepen om op te staan enz. En die kan ik niet onder controle houden en daar kunnen jullie geen hele moslim gemeenschap op aanspreken. Daarom als je echt vrede wil en met elkaar in saamhorigheid wil leven laat de moslims met rust en spreek je uit tegen jullie regeringen. Dit is geen oproep tot wat dan ook, of aanmoedigen noch verheerlijken het is gewoon een feit dat iedereen ontkend en niet wil zien.



Sociale onrust in Antwerpse gevangenis na berichtgeving Belkacem - HLN.be (http://www.hln.be/hln/nl/4833/Gevangenissen/article/detail/1451744/2012/06/10/Sociale-onrust-in-Antwerpse-gevangenis-na-berichtgeving-Belkacem.dhtml)
Denk eens na.....
Juist deze personen worden binnen europa goed behandeld, want juist een slechte behandeling zou lijden tot onrusten.

Malcolm.X
10-06-12, 23:05
Nee dat ik zo fel reageer is het feit dat mijn familie veel is aangedaan tijdens de WoII en dat personen vaak jongeren deze periode maar aangrijpen om hun eigen misstanden goed te praten, mijn familie heeft vele Joden geholpen en ik denk als het ooit zover komt ik het zelfde doe ten opzichte van mijn medemens die moslim is.

Ok, ik vind het ook erg wat er in de 2e wereld oorlog is gebeurd en dat gun ik niemand. Maar men moet mijn vergelijking op zich nemen en er eens goed over nadenken. De moslims worden massaal aangevallen en als zij zeggen: "Dit is onrecht", dan zij de boemannen. De situatie en het klimaat zijn aan het veranderen, de islam wordt in heel europa aangevallen en bestreden, Zwitserland; minaretverbod, Frankrijk; Niqaabverbod, verbod op Salafistische groepen; België: Niqabverbod | Arrestatie Abou Imran en bannen S4B, Nederland; Wilders al een antal jaar | mensen maken Allah en profeet belachelijk, drijven spot met de Shari'ah | Arrestatie woordvoerder S4H | Ban Halal slachten | Ban islamitische scholen | Ban burka inbespreking. Duitsland; Nazi's protesteren bij een moskee met spotcartoons (actie), moslim komt op voor profeet (saws) en spreekt zich uit, vervolg 100 + arrestaties. Ik zal je de rest van het nieuws en berichten besparen. Daarbij komt er nog de eeuwige steun aan dictaturen, babymoordenaars (us en israhel), helpen financieren van oorlog tegen islam, al onze belastingcenten worden uitgegeven tegen de war on islam (geen terreur). Moslims en niet-moslims gaan door jullie haat terugkeren naar de Islam en antwoorden zoeken wat resulteert in meer echte toegewijde moslims die dit niet pikken, en de geschiedenis van deze babymoordenaars kennen. Wat in de Islamitische wereld gebeurd zijn mijn familieleden, onze band is Islam en de profeet heeft in vele overleveringen gehamerd waaronder dat degene die zich niet bekommerd om de zaak van zijn moslimbroeder hij niet tot de Umma behoord (Bukhari). Zoals jij het niet leuk vond dat ze joden aanvielen en vergasten zo vind ik het ook niet leuk dat ze mijn Somalische, Afghaanse, Irakeze, Palestijnse, Tsjetsjeense, Syrische broeders en zusters afslachten en verkrachten. Wie gaat er voor hun opkomen en hen zaak verdedigen als de moslimgemeenschap dat niet doet? Jij?



Je stopt mensen niet in hokjes voor mij is een ieder gelijk.

Klopt, we zijn allemaal mensen alleen zal onze eindbestemming een wereld van verschil zijn en zijn de Moslims (ongeacht afkomst) die zich overgeven aan Allah verkozen tot het beste en uniekste volk. Zijn niet mijn woorden maar de die van Jullie Schepper: "If anyone desires a religion other than Islam (Submission to Allah), Never will it be accepted of him; and in the Hereafter he will be in the ranks of those who have lost."[Qur'an 3:85] Moge Allah mij en elke oprechte moslim niet scharen tussen de verliezers, van het wereldse en het hiernamaals.


Verder stel jij dat jij hier bent om zaken naar voren te brengen, dat mag je, maar kom dan wel met objectieve berichten en breng ze niet van één kant.

Mijn berichten zijn altijd objectief, vrij van censuur en rechtstreeks van de gebeurtenis, of van de persoon in kwestie. Als je ergens iets tegen komt waaraan je twijfelt meld het en ik zoek er aanvullende informatie bij voor je.


Door mijn werk heb ik wereldwijd vrienden gemaakt en bijna dagelijks krijg ik mailtjes met verschrikkelijk nieuws hoe vrienden sterven onder terreur van gewappende bendes, die zeggen te strijden voor de zaak die jij hier propagandeer en ondanks alles sta ik nog open voor elke religie, want het is niet de religie die dood, maar mensen die zich gek laten maken door de medemens.

Ik heb ook wereldwijd broeders en zusters met wie ik in contact sta, krijg les van geleerden uit de Arabische wereld via skype en het internet en de geluiden die ik hoor deel ik hier met de mensen. De islam roept mensen niet om terreur te plegen en onschuldige mensen te vermoorden. Iedereen kan iets doen uit naam van de islam en claimen dat hij van al-Qaeda is. Al Qaeda handelt volgens de Koran en de tradities van de profeet (saws), ze hebben 1000en kanalen waar je hun nieuws kunt volgen en waar ze aanslagen opeisen en waar ze geen hand in hebben ontkennen en zich distantiëren. De Mujahideen hebben als voornamelijk doelwitten de militaire, financiële en andere onrechtmatige aanwezigheid van buitenlandse troepen in voornamelijk Palestina en Saudie Arabie, en landen waar momenteel hun troepen zijn. De aanslagen die hier worden gepleegd zijn sympathisanten van al Qaeda, zoals in UK die uit zichzelf handelen.


En inderdaad die woorden had ik niet tegen je moeten zeggen, meneer Joesoef wees mij erop en hij had gelijk, ook ik moet me niet laten leiden door me blind te staren, maar jou stukjes doen meer slecht als goed Malcolm.X, juist jij die de naam draagt van oprechtigheid zou dit moeten weten, want Malcolm.X, Maarten Luther King, Nelson Mandela als wel mijn goede vriend Vaclav Havelstreden voor hun zaak, maar wel met waarheden.

Ik vergeef het je, no big deal. Het is maar internet en die woorden doen me niks ik sta daar ver boven. Ik vond het wel lekker dat ik een gevoelige snaar raakte, in de hoop dat je door krijgt wat ik je probeer uit te leggen. Malcolm X was een Moslimheld, hoogopgeleid, wijsheid en die opkwam voor zijn volk, en die uiteindelijk voor zijn geloof en zijn gedachtegoed is vermoord (moge Allah hem accepteren als martelaar). Als Rosa Parks achterin was gaan zitten dan waren de negers nog steeds slaven in Amerika. Zo is het hetzelfde met ons, wij zijn vreedzame mensen en willen geen problemen met niemand, wij vragen respect voor onze religie, aandacht voor de misstanden betreffende de moslim gemeenschap, en wij willen dat Nederland zich distantieert van schurkenstaat israhell, van enig vorm van islamofobie (dus Wilders bijv), en geen soldaten naar moslimlanden stuurt. Ik weet het gaat een lange en helse strijd worden maar ik ben er klaar moge Allah mij laten zegevieren op Zijn Pad of mijn ziel op dat pad nemen zoals Hij bij Malcolm X en vele andere helden van Islam heeft gedaan.

En Malcolm X (ra) zei ook ooit deze woorden,

"I believe in a religion that believes in freedom. Any time I have to accept a religion that won't let me fight a battle for my people, I say to hell with that religion."

En deze maar het filmpje brengt het naar voren in deze tijd,


http://www.youtube.com/watch?v=sWfTD7LgZ-4

Bofko
11-06-12, 01:13
En Malcolm X (ra) zei ook ooit deze woorden,

"I believe in a religion that believes in freedom. Any time I have to accept a religion that won't let me fight a battle for my people, I say to hell with that religion."



I FIGHT for ze right of FREEDOM in ze Low Countries. No sharia here....
I say: "No Islamo-kolonialism in ze Low Kuntries" .

Inspirerende .... Woorden...

Beste MalcolmX, heb je niet door dat je klinkt als een christelijke missionaris uit de 19e eeuw ? Overtuigd van eigen waarheid , vol van missiedrang en desnoods vechtlust ,maar volkomen gespeend van werkelijkheidszin ?

BoerHarms
11-06-12, 05:17
En ik denk dat velen hier de Islam en de marokkaanse bevolking wel kunnen waarderen, maar afkeer hebben van extreme of radicale denkbeelden.
Wij zijn mensen die het samen moeten rooien op deze wereld en daar hoort geweld zeker niet bij.


ik heb vele marokaanse vrienden/kennissen waar betreft de gastvrijheid als een voorbeeld is, ongeacht wanneer je op bezoek komt , je bent welkom, kom je tijdens de etenstijden, ja dan wordt er gevraagd aan te schuiven en de maaltijd te delen, dat bij het gemiddeld hollands gezin niet het geval is, ja op bezoek komen, liefst aangemeld en niet tijdens de etenstijden.

Ja, de gastvrijheid, waar een gemiddeld hollands gezin nog wat kan leren


Ook zij ,mijn marokaanse vrienden/kennissen,willen hier in vrede leven en dat is altijd goed gegaan, maar sinds er steeds meer moslims kwamen met radicale denkbeelden is ook hun leven verandert.

zou er ooit een keer een periode komen dat ze door radicale moslimes vervolgd gaan worden, ja dan kunnen ze altijd nog bij mij onderduiken, ik zal ze zoveel mogelijk helpen.

Radicalen, daar is geen plaats voor in deze maatschappij, zij zijn diegen die voor discriminatie en haat zorgen.

leven in schoonheid
11-06-12, 09:56
Ok, ik vind het ook erg wat er in de 2e wereld oorlog is gebeurd en dat gun ik niemand. Maar men moet mijn vergelijking op zich nemen en er eens goed over nadenken. De moslims worden massaal aangevallen en als zij zeggen: "Dit is onrecht", dan zij de boemannen. De situatie en het klimaat zijn aan het veranderen, de islam wordt in heel europa aangevallen en bestreden, Zwitserland; minaretverbod, Frankrijk; Niqaabverbod, verbod op Salafistische groepen; België: Niqabverbod | Arrestatie Abou Imran en bannen S4B, Nederland; Wilders al een antal jaar | mensen maken Allah en profeet belachelijk, drijven spot met de Shari'ah | Arrestatie woordvoerder S4H | Ban Halal slachten | Ban islamitische scholen | Ban burka inbespreking. Duitsland; Nazi's protesteren bij een moskee met spotcartoons (actie), moslim komt op voor profeet (saws) en spreekt zich uit, vervolg 100 + arrestaties. Ik zal je de rest van het nieuws en berichten besparen. Daarbij komt er nog de eeuwige steun aan dictaturen, babymoordenaars (us en israhel), helpen financieren van oorlog tegen islam, al onze belastingcenten worden uitgegeven tegen de war on islam (geen terreur). Moslims en niet-moslims gaan door jullie haat terugkeren naar de Islam en antwoorden zoeken wat resulteert in meer echte toegewijde moslims die dit niet pikken, en de geschiedenis van deze babymoordenaars kennen. Wat in de Islamitische wereld gebeurd zijn mijn familieleden, onze band is Islam en de profeet heeft in vele overleveringen gehamerd waaronder dat degene die zich niet bekommerd om de zaak van zijn moslimbroeder hij niet tot de Umma behoord (Bukhari). Zoals jij het niet leuk vond dat ze joden aanvielen en vergasten zo vind ik het ook niet leuk dat ze mijn Somalische, Afghaanse, Irakeze, Palestijnse, Tsjetsjeense, Syrische broeders en zusters afslachten en verkrachten. Wie gaat er voor hun opkomen en hen zaak verdedigen als de moslimgemeenschap dat niet doet? Jij?
Wat nu de Moslims overkomt volgens jou staat niet in vergelijking met wat destijds diverse bevolkingsgroepen overkwam in de WOII ook het afslachten van Islamitische bevolking in landen die jij noemt staat ongeveer 1:100 waar ongeveer 1 dode burger valt door ingrijpen van buitenlandse troepen er 100 doden en meer vallen door aanslagen van eigen strijders en of terroristische bendes, kijk wat er nu gebeurd in Syrie met uw broeders en zusters die zich niet kunnen verdedigen tegen het geweld van de overheid honderden doden door geweld per dag waar ingrijpen direct gewenst is, maar wat als we ingrijpen en er burgers sterven.
En wat denk jij van Mali waar momenteel de hel losbreekt, maar waar je nog niets van hoort in de kranten of tv, waar nu de terroristen nieuwe opleiding kampen heeft?



Klopt, we zijn allemaal mensen alleen zal onze eindbestemming een wereld van verschil zijn en zijn de Moslims (ongeacht afkomst) die zich overgeven aan Allah verkozen tot het beste en uniekste volk. Zijn niet mijn woorden maar de die van Jullie Schepper: "If anyone desires a religion other than Islam (Submission to Allah), Never will it be accepted of him; and in the Hereafter he will be in the ranks of those who have lost."[Qur'an 3:85] Moge Allah mij en elke oprechte moslim niet scharen tussen de verliezers, van het wereldse en het hiernamaals.
In de bijbel en andere heilige boeken staat het zelfde.






Mijn berichten zijn altijd objectief, vrij van censuur en rechtstreeks van de gebeurtenis, of van de persoon in kwestie. Als je ergens iets tegen komt waaraan je twijfelt meld het en ik zoek er aanvullende informatie bij voor je.

Objectief ben je als je niet bevooroordeeld bent Malcolm



Ik heb ook wereldwijd broeders en zusters met wie ik in contact sta, krijg les van geleerden uit de Arabische wereld via skype en het internet en de geluiden die ik hoor deel ik hier met de mensen. De islam roept mensen niet om terreur te plegen en onschuldige mensen te vermoorden. Iedereen kan iets doen uit naam van de islam en claimen dat hij van al-Qaeda is. Al Qaeda handelt volgens de Koran en de tradities van de profeet (saws), ze hebben 1000en kanalen waar je hun nieuws kunt volgen en waar ze aanslagen opeisen en waar ze geen hand in hebben ontkennen en zich distantiëren. De Mujahideen hebben als voornamelijk doelwitten de militaire, financiële en andere onrechtmatige aanwezigheid van buitenlandse troepen in voornamelijk Palestina en Saudie Arabie, en landen waar momenteel hun troepen zijn. De aanslagen die hier worden gepleegd zijn sympathisanten van al Qaeda, zoals in UK die uit zichzelf handelen.
In het eerste stukje roep je wie de moslim beschermt en hier wens je dat de mujahideen dit doet dan is het toch opgelost?

Iznogoodh
12-06-12, 09:07
Wat in de Islamitische wereld gebeurd zijn mijn familieleden, onze band is IslamKortom: alles wat daarbuiten valt is al tweederangs in jouw ogen. Je maakt goed duidelijk hoe de sektarische waanzin, je superioriteitsgevoel en het daaruit volgende gebrek aan gevoel je in de greep heeft.

Iznogoodh
12-06-12, 09:15
Ik weet het gaat een lange en helse strijd worden maar ik ben er klaar moge Allah mij laten zegevieren op Zijn Pad of mijn ziel op dat pad nemen zoals Hij bij Malcolm X en vele andere helden van Islam heeft gedaan. Knetter-geschift-niet-meer-te-redden...

Kortman
12-06-12, 13:21
Knetter-geschift-niet-meer-te-redden...

Voortaan negeren , de man is de tegenpool van de goedwillende Moslim gemeenschap.
Hij maakt zonder het te beseffen de ISLAM te schande ! dit laatse is nog wel het ergste .

leven in schoonheid
12-06-12, 14:34
Voortaan negeren , de man is de tegenpool van de goedwillende Moslim gemeenschap.
Hij maakt zonder het te beseffen de ISLAM te schande ! dit laatse is nog wel het ergste .

Maar wat als hij gelijk heeft en dit is het ware gezicht van de Islam wat ons te wachten staat?
niet dat ik dit geloofd of verwacht, maar stel?

Malcolm.X
12-06-12, 17:24
Wat nu de Moslims overkomt volgens jou staat niet in vergelijking met wat destijds diverse bevolkingsgroepen overkwam in de WOII ook het afslachten van Islamitische bevolking in landen die jij noemt staat ongeveer 1:100 waar ongeveer 1 dode burger valt door ingrijpen van buitenlandse troepen er 100 doden en meer vallen door aanslagen van eigen strijders en of terroristische bendes, kijk wat er nu gebeurd in Syrie met uw broeders en zusters die zich niet kunnen verdedigen tegen het geweld van de overheid honderden doden door geweld per dag waar ingrijpen direct gewenst is, maar wat als we ingrijpen en er burgers sterven.
En wat denk jij van Mali waar momenteel de hel losbreekt, maar waar je nog niets van hoort in de kranten of tv, waar nu de terroristen nieuwe opleiding kampen heeft?



Dat heb ik nooit gezegd, ik zeg elke dode is er een te veel. Waarom al 70 jaar lang 2 min. stilte houden voor de slachtoffers van ww2, maar de miljoenen kinderen in Irak, de miljoenen in Hiroshima en Vietnam, Miljoenen Algerijnen in Frankrijk door de Franse westerling, 1000en in Marokko door Spaanse gifgassen, Kaboul waar 40.000 weduwen zijn, enz enz, zijn we die allemaal vergeten??


Als je iets beweert ondersteun het dan met bewijzen in de vorm van een krantenartikel. Ik heb filmpjes geplaatst van de Mujahideen waarin ze afstand nemen van het plegen van aanslagen onschuldige burgers. Er zijn er nog veel meer, zelfs dat ze aan het filmen zijn dat ze inhouden als er een vrouw of man langsloopt op de plek van bermbom op het moment dat ook een Amerikaanse tank langsrijdt. Maar hey als ik die filmpjes upload worden ze weg gehaald, vreemd. Dat maakt het voor mij alleen maar duidelijker, ik was ook zoals de rest van de naïefe domme moslims en niet-moslims, Taliban dit, Osama (ra) dat, maar toen ik ging praktiseren kwam ik een heel mooi vers tegen in de Koran dat zei: “O jullie die geloven, als een verdorvene met een bericht komt, onderzoekt het dan nauwkeurig, anders treffen jullie uit onwetendheid een volk met een ramp, waarna jullie spijt zouden krijgen van wat jullie deden.” |Koran al-Hujurāt 49:6|


Dat is nieuws van een zondige, verdorven moslim, laat staan van een media waar zelfs de ongelovigen zelf van zeggen dat beïnvloed wordt door de zionisten lobby. Als je iets beweerd kom met stukken. Ik heb al jaren lang een abbonoment op de het AD, en volg het Nederlandse nieuws op de voet, geloof ik er een woord van? Hell no.


In Mali is geen hel losgebroken, de Mujahideen bivakeerden eerst in de Westelijk Sahara en voornamelijk in Algerije. Nadat de afvallige ministers het land hebben geplunderd en zijn gevlucht hun kantoren achterlatend, zijn de Mujahideen binnen gekomen als je behoeft aan het filmpje die daarover gaat zeg het en ik plaats hem anders worden de filmpjes te veel. Geef ze de tijd en je zult zien wat er gebeurd. Wil je wat nieuwsfeiten hebben over Mali dan moet men naar Kavkaz123100 - YouTube (http://www.youtube.com/user/Kavkaz123100) of AlJazeeraEnglish - YouTube (http://www.youtube.com/user/aljazeeraenglish?feature=results_main) .. De een is van de mujahideen zelf met doc's en nieuws over operaties en hoe ze landen zoals Somalie en Jemen oa opbouwen, geniet ervan totdat hij uit lucht wordt gehaald zoals altijd word gedaan met de waarheid, en de ander is een onafhankelijk nieuwszender Al-Jazeera.


Men moet de geschiedenis kennen, kennis van de wereldpolitiek, als je dat niet hebt tsja dan leef je echt als een kip zonder kop. Daarom is de Koran het handboek voor een gelovige vrome Moslim, omdat er duidelijkheid in staat. Door Allah's bevelen en commando's op te volgen, het leven van de profeet (saws) te bestuderen, hem te gehoorzamen en te volgen, geeft Allah jou een visie, een levensdoel, en een kracht om zaken te zien die vele mensen niet kunnen of niet willen zien. Islam roept mensen niet op om mensen te doden, maar kent wel oog om oog en tand om tand, en kent ook de Khalifa (Moslimleider) en Shari'ah ipv Zonen van Fransen en Britten en democratie/grondwetten van de Franse, Britse, Joodse, Amerikaanse Bezetters. Als de gezaghebbende afvallig worden van hun godsdienst en niet Jihad doen voor de arme mensen kinderen en ouderen die roepen en schreeuwen om hulp, zal Allah hen vervloeken en vernederen en hen verzamelen in de Hel, een nieuw volk doen opstaan die wel die plicht op zich neemt om Allah's Shari'ah te implementeren en het onrecht een halt toe te roepen, Kijk maar wat Allah in zijn Heilige Boek zegt:


يَاأَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا مَن يَرْتَدَّ مِنكُمْ عَن دِينِهِ فَسَوْفَ يَأْتِي اللَّهُ بِقَوْمٍ يُحِبُّهُمْ وَيُحِبُّونَهُ أَذِلَّةٍ عَلَى الْمُؤْمِنِينَ أَعِزَّةٍ عَلَى الْكَافِرِينَ يُجَاهِدُونَ فِي سَبِيلِ اللَهِ وَلَايَخَافُونَ لَوْمَةَ لَائِمٍ ۚ ذَٰلِكَ فَضْلُ اللَّهِ يُؤْتِيهِ مَن يَشَاءُ ۚ وَاللَّهُ وَاسِعٌ عَلِيمٌ
"O you who have believed, whoever of you should revert from his religion - Allah will bring forth a people He will love and who will love Him [who are] humble toward the believers, powerful against the disbelievers; they strive (Jihad) in the cause of Allah and do not fear the blame of a critic. That is the favor of Allah; He bestows it upon whom He wills. And Allah is all-Encompassing and Knowing." |Surat al Ma'eeda 5:54|


De geleerden van tafsir zeggen over het afvallig worden in de context van dit vers, het niet verrichten van Jihad.



In de bijbel en andere heilige boeken staat het zelfde.

[I]"The Messenger of Allah Mohammad pbuh, swore by Allah The Almighty that if any person, whether a Jew or a Christian, knows about the Prophet's message, but does not believe in him until he dies, he will enter Hell." |Sahih Muslim|.

Hebben Mousa en Isa (Mozes en Jezus vrede zij met hen) dat ook gezegd of zeiden ze: "Er zal een Profeet na mij komen. Dat het in de Tora staat was algemeen bekend, er is zelfs een rabbijn die van Sanhredin als ik het goed heb die het verdrag dat profeet (saws) met hun had getekend in zijn bezit had. En nu is er de Bijbel van Barnabas waarin Isaa de christenen leert om niet meer te dansen en springen in de kerk als aapjes en niet meer een kruis en beelden te aanbidden, maar om hun voorhoofd te buigen en zich te onderwerpen aan Allah.

Jesus (Isaa) (as) was mortal, never crucified, analysis of controversial gospel claims |Sunday, 03 June 2012|
http://<wbr>english.alarabiya.net/<wbr>articles/2012/06/03/<wbr>218349.html (http://english.alarabiya.net/articles/2012/06/03/218349.html)




Objectief ben je als je niet bevooroordeeld bent Malcolm

Dus dat zijn jullie ipv te kijken naar die ene jood die een keer per jaar huilend door de NOS wordt laten zien, en uit te gaan van zijn verhaal, vergeten jullie de kinderen en vrouwen die daar dagelijks worden vermoord en verkracht. En de laatste jaren zelfs buitenlandse activisten die gevangen worden genomen. Dus dat wijzende vingertje graag naar jezelf. Ik ben geabonneerd op de krant, volg het nieuws via verschillende bronnen en hoor altijd het andere kant van het verhaal.



In het eerste stukje roep je wie de moslim beschermt en hier wens je dat de mujahideen dit doet dan is het toch opgelost?

In onze landen wordt er aan gewerkt, mensen moeten wakker worden en weten wie de echte vijanden en terroristen zijn. Malcolm X rahimahu Allah zei ooit: “The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent, and that's power. Because they control the minds of the masses.”

Ik ben hier om misstanden en onrecht tegen mijn volk aan te kaarten, het nieuws op de Hollandse zenders berichten liever over katten die door de brandweer uit een boom moeten worden gehaald. Als ze nou hun werk deden dan hadden de Islamitische landen er ook niet zo voor gestaan, want dan waren onze ouders en broers al opgestaan. Er moet een einde komen aan onrecht als jullie de vaandeldragers van Vrijheid, democratie en Human Rights zijn. Zijn jullie dat niet dan moet je stil zijn en geen commentaar op mij leveren voor het aankaarten en blootleggen van de hypocrisie die gepaard met de democratie en vrijheid.

Malcolm.X
12-06-12, 17:25
I FIGHT for ze right of FREEDOM in ze Low Countries. No sharia here....
I say: "No Islamo-kolonialism in ze Low Kuntries" .


Inspirerende .... Woorden...


Beste MalcolmX, heb je niet door dat je klinkt als een christelijke missionaris uit de 19e eeuw ? Overtuigd van eigen waarheid , vol van missiedrang en desnoods vechtlust ,maar volkomen gespeend van werkelijkheidszin ?




Dat eerste begrijp ik helemaal niks van.


Beste Bofko, als je mensen vergelijkt met andere mensen moet je wel weten waar je over praat. Als wij (Moslims) het zelfde waren als de Christen missionarissen en Jehova's dan hadden we van half Nederland (Europa) een 3e wereld land/continent gemaakt, hun rijkdommen geplunderd, de kinderen van anderen verkracht in onze moskeeën, mensen gedwongen om de Islam te accepteren en anders af te slachten, stonden we dagelijks bij je met de voet tussen de deur, en hadden we het continent bezaaid met aids zoals de missionarissen hebben gedaan in Afrika.


Wij hebben de waarheid, wil je inhoudelijk discussiëren over geloof, you're welcome. Dring ik jou de Islam op, helemaal niet. Als je wilt geloven moet je dat doen, als je dat niet wil moet je lekker blijven en zijn wat je wilt zijn. Heel simpel.


Vechtlust kom naar boven als jullie ons in een hoekje drijven zoals de laatste jaren gebeurd, we hebben alles geprobeerd, onze moskeeën geopend voor mensen om vragen te komen stellen, buurtbijeenkomsten, buurtjes dagen, theekransjes, sommigen zijn zelfs uit hun geloof gevallen door Wilders te gaan aanklagen bij iemand die regeert met iets anders dan wat Allah mee is gekomen, dus Shirk hebben gepleegd. Niks schijnt te helpen, degenen die onze stem zouden moeten laten horen, voeren hun taken niet uit en zijn afvallig geworden door zaken waar Allah en Zijn boodschapper mee zijn gekomen belachelijk te maken. Dan staat er niks anders op dan op te staan veel geluid te maken en te zorgen dat het geluid wordt gehoord en een duidelijk scheiding te maken tussen een ware Moslim en een Moslim in naam.


Dat is hetgeen wat de komende jaren duidelijk zal gaan worden. Zoals de "Oorlog tegen Terrorisme" de ware aard van de Afvallige leiders van onze landen heeft laten zien. Dit is niet iets wat wij doen of veroorzaken; Dit is iets wat Allah (swt) wil, een einde aan onrecht en de trots van Islam weer terugbrengen zodat iedereen kan meegenieten van de rechtvaardigheid ongeacht afkomst of religie.

Malcolm.X
12-06-12, 17:26
15597

BoerHarms
12-06-12, 17:35
15597

Klopt niet iedere molim is een terrorist, met deze stelling ben ik volkomen met je eens

maar , ...... bijna elke terrorist is een moslim

Malcolm.X
12-06-12, 17:39
Update Ontopic:


Advocaten Abou Imraan wraken voorzitter Raadkamer
Advocaten Belkacem wraken voorzitter raadkamer - HLN.be (http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/1452748/2012/06/12/Advocaten-Belkacem-wraken-voorzitter-raadkamer.dhtml)

Abou Imran komt niet vrij
Belkacem komt niet vrij - HLN.be (http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/1452922/2012/06/12/Belkacem-komt-niet-vrij.dhtml)

S4B Behind the scene na de persconferentie incl interview met broertje Abou Imran

http://www.youtube.com/watch?v=axB8zWeMNug&feature=g-u-u




‎***********DEMOCRATIE ONTMASKERD***********

Gisteren ontdekten de advocaten van Abu Imran dat de uitspraak (beschikking) van de raadkamer al in het dossier stak. De beslissing over Abu Imran was dus al genomen nog voor de advocaten hun argumenten op tafel hadden gelegd. "Vooringenomenheid" stelden Damen en Mary. De advocaten hadden alles ingescand als bewijs. Een uur later was de beschikking verdwenen uit het dossier.

De voorzitter van de raadkamer besliste dat hij in die omstandigheden niet meer kon zetelen en trok zich terug. De rechtbank moet een nieuwe voorzitter aanstellen en die moet voor middernacht een beslissing nemen.

"Er moet vandaag beslist worden over zijn aanhouding want anders verstrijkt de wettelijke termijn en moet de raadkamer hem sowieso vrijlaten", aldus zijn advocaten. Zij gaan straks in ieder geval pleiten voor zijn vrijlating.

Zo zie je maar de dubbele standaarden dat er worden gebruikt in de democratie. Alles wordt beslist achter gesloten deuren, wat je ziet is enkel een toneelstuk om er de schijn in te houden dat er wordt geoordeeld op objectieve maatstaven. Abu Imran zit in de gevangenis om juist dat punt te bewijzen en het is hem ook gelukt met de wil van Allah.

Facebook pagina S4B

Joesoef
12-06-12, 17:39
Deze schoft praat in meervoud zoals IN HET ONDERSTAANDEANTWOORD:
Hier een Belgische broeder die jou dat effe haarfijn wil uitleggen. Wat willen jullie met de Hollandse en Belgische Moslims doen? Waar moeten deze mensen naar toe? Noordpool, of willen jullie ze deporteren naar Aushwitzh zoals jullie vroeger hebben gedaan met de Joden. Het wegtippen van de vrouw in Burka voor een som van 250 euro, doet me een beetje denken aan de NSB'ers die voor voedselbonnen de Joden weggaven aan de Nazi's. Dus jullie zijn al op de goede weg.


Geen idee waar je het over hebt maar vrouwen verraden door een kliklijn te bellen om een gezichtssluier te melden en daarvoor dik betaald te krijgen is je reinste fascisme.
Dat Fouad Belkacem zich er ook redelijk gestoorde gedachten op na houdt doet er niets aan af.

Malcolm.X
12-06-12, 17:40
@ Boerharms bespaar jezelf de moeite, als je niet doorhebt dat ik infantiele domme personen links laat liggen, ben je nog dommer dan ik had gedacht.

leven in schoonheid
12-06-12, 18:07
Geen idee waar je het over hebt maar vrouwen verraden door een kliklijn te bellen om een gezichtssluier te melden en daarvoor dik betaald te krijgen is je reinste fascisme.
Dat Fouad Belkacem zich er ook redelijk gestoorde gedachten op na houdt doet er niets aan af.
Denk eerder een domme actie reactie nadat iemand verklaarde iedere boete te betalen, maar tegenwoordig heb je overal kliklijnen voor ook hier in Nederland.

Joesoef
12-06-12, 18:50
Denk eerder een domme actie reactie nadat iemand verklaarde iedere boete te betalen, maar tegenwoordig heb je overal kliklijnen voor ook hier in Nederland.

Hoeveel kliklijnen zijn er in Nederland waar een politieke partij uitbetaald als iemand een burkadraagster aangeeft?

leven in schoonheid
12-06-12, 19:28
Hoeveel kliklijnen zijn er in Nederland waar een politieke partij uitbetaald als iemand een burkadraagster aangeeft?
Jij valt terug op de burka, nee er zijn in nederland tientallen tiplijnen van de overheid en door justitie wordt per jaar miljoenen uitgegeven aan tipgevers, zelfs bedrijven geven al beloningen als je iemand aangeeft voor bijvoorbeeld winkeldiefstal.

Joesoef
12-06-12, 19:44
Jij valt terug op de burka, nee er zijn in nederland tientallen tiplijnen van de overheid en door justitie wordt per jaar miljoenen uitgegeven aan tipgevers, zelfs bedrijven geven al beloningen als je iemand aangeeft voor bijvoorbeeld winkeldiefstal.


Niks burka, welke politieke partij in Nederland betaald geld als je klikt?

leven in schoonheid
12-06-12, 20:30
Niks burka, welke politieke partij in Nederland betaald geld als je klikt?
Justitie dus momenteel Ivo Opstelten

Joesoef
12-06-12, 20:36
Justitie dus momenteel Ivo Opstelten




En die betaald een premie voor het aangeven van mensen uit de partijkas van de VVD?

Gaat om scheiding tussen politiek en justitie.

leven in schoonheid
12-06-12, 20:41
En die betaald een premie voor het aangeven van mensen uit de partijkas van de VVD?

Gaat om scheiding tussen politiek en justitie.
Nee was het maar waar gewoon belastingcenten.

Joesoef
12-06-12, 20:48
Nee was het maar waar gewoon belastingcenten.


Vooral doorgaan met trollen John.

Malcolm.X
12-06-12, 22:24
Turtelboom krijgt klappen van Belkacems advocatenGepost op 12 jun 2012, 21u33

Share
13 (http://www.facebook.com/sharer.php?u=http%3A%2F%2Fwww.clint.be%2Factua%2Fb innenland%2Fturtelboom-krijgt-klappen-van-belkacems-advocaten&t=Turtelboom%20krijgt%20klappen%20van%20Belkacems% 20advocaten%20%7C%20Clint&src=sp) <iframe allowtransparency="true" frameborder="0" scrolling="no" src="http://platform.twitter.com/widgets/tweet_button.html" style="width: 130px; height: 20px; margin-bottom: -6px; "></iframe>Het is toch wel van de zotten dat één clown in een wit pak en potske op zijn kop een minister bijna kan doen struikelen. En toch is dat wat er vandaag is gebeurd...

Gisteren verklaarde minister van Justitie Annemie Turtelboom dat Fouad Belkacem vast zal blijven, hoe dan ook. Die uitspraak zal haar duur komen te staan want de advocaten van Belkacem hebben bloed geroken. Ze zijn van plan om hun goedbetalende cliënt de beste behandeling te geven. Goed betalend, want toen we vroegen of Belkacem betaalde voor deze dure vogels reageerden ze laconiek: "U betaalt toch ook voor uw brood bij de bakker?"

Dus doen ze waar ze voor betaald worden. Eerder vandaag namen ze al de voorzitter van de raadkamer op de korrel en nu is Annemie Turtelboom aan de beurt. Sven Mary verklaarde op Terzake dat hij de uitspraken van de minister van justitie ongehoord vindt: "De minister moet als eerste in deze respect hebben voor de scheiding van de machten en zich niet moeien met beslissingen van de rechterlijke macht."

Turtelboom pareert de kritiek door te stellen dat zij niet letterlijk heeft gezegd dat Belkacem schuldig is. "Als minister heb ik wel gezegd dat Belkacem al eerder is veroordeeld. Het komt mij toe om de maatschappij te beschermen." Dat dit in een verkiezingsjaar gebeurt, is natuurlijk louter toeval, maar de advocaten van Belkacem reageren ijskoud: "De minister heeft inderdaad wel zekere bevoegdheden, maar Belkacem is niet definitief veroordeeld. En omdat we midden in een strafprocedure zitten, moet zij de scheiding der machten respecteren." Kortom: Turtelboom had beter haar mond gehouden want Belkacems advocaten grijpen elke kans die ze krijgen. (AN)

Turtelboom krijgt klappen van Belkacems advocaten | Clint (http://www.clint.be/actua/binnenland/turtelboom-krijgt-klappen-van-belkacems-advocaten)

leven in schoonheid
12-06-12, 22:56
Turtelboom krijgt klappen van Belkacems advocaten

Gepost op 12 jun 2012, 21u33

Share
13
(http://www.facebook.com/sharer.php?u=http%3A%2F%2Fwww.clint.be%2Factua%2Fb innenland%2Fturtelboom-krijgt-klappen-van-belkacems-advocaten&t=Turtelboom krijgt klappen van Belkacems advocaten | Clint&src=sp)<IFRAME style="WIDTH: 130px; MARGIN-BOTTOM: -6px; HEIGHT: 20px" src="http://platform.twitter.com/widgets/tweet_button.html" frameBorder=0 allowTransparency scrolling=no></IFRAME>Het is toch wel van de zotten dat één clown in een wit pak en potske op zijn kop een minister bijna kan doen struikelen. En toch is dat wat er vandaag is gebeurd...

Gisteren verklaarde minister van Justitie Annemie Turtelboom dat Fouad Belkacem vast zal blijven, hoe dan ook. Die uitspraak zal haar duur komen te staan want de advocaten van Belkacem hebben bloed geroken. Ze zijn van plan om hun goedbetalende cliënt de beste behandeling te geven. Goed betalend, want toen we vroegen of Belkacem betaalde voor deze dure vogels reageerden ze laconiek: "U betaalt toch ook voor uw brood bij de bakker?"

Dus doen ze waar ze voor betaald worden. Eerder vandaag namen ze al de voorzitter van de raadkamer op de korrel en nu is Annemie Turtelboom aan de beurt. Sven Mary verklaarde op Terzake dat hij de uitspraken van de minister van justitie ongehoord vindt: "De minister moet als eerste in deze respect hebben voor de scheiding van de machten en zich niet moeien met beslissingen van de rechterlijke macht."

Turtelboom pareert de kritiek door te stellen dat zij niet letterlijk heeft gezegd dat Belkacem schuldig is. "Als minister heb ik wel gezegd dat Belkacem al eerder is veroordeeld. Het komt mij toe om de maatschappij te beschermen." Dat dit in een verkiezingsjaar gebeurt, is natuurlijk louter toeval, maar de advocaten van Belkacem reageren ijskoud: "De minister heeft inderdaad wel zekere bevoegdheden, maar Belkacem is niet definitief veroordeeld. En omdat we midden in een strafprocedure zitten, moet zij de scheiding der machten respecteren." Kortom: Turtelboom had beter haar mond gehouden want Belkacems advocaten grijpen elke kans die ze krijgen. (AN)

Turtelboom krijgt klappen van Belkacems advocaten | Clint (http://www.clint.be/actua/binnenland/turtelboom-krijgt-klappen-van-belkacems-advocaten)
Domme advocaten in Belgie, hij was veroordeeld tot 6 maanden celstraf, ze gingen in hoger beroep en hij werd in afwachting hiervan tijdelijk vrijgelaten, alleen werd hij nu opgepakt voor het zelfde feit waarvoor hij nu in hoger beroep gaat en dan wordt automatisch de invrijheidstelling opgeschort.