PDA

Bekijk Volledige Versie : Homoseksuelen naar moskee Casablanca



Khadijal
12-06-12, 11:56
Homoseksuelen naar Marokko voor moskee Casablanca
Een cruise met daarin ongeveer tweeduizend homoseksuelen willen een stop maken in Casablanca.



Helemaal niks speciaals, een cruise die in de haven van Casablanca stopt om de passagiers een bezoek te laten brengen aan de monumenten van de witte stad.

De cruise die op 1 juli in Casablanca is echter een boot met 2100 homoseksuele mannen en vrouwen, meldt Hespress. Zij willen daar kennis maken met Casablanca en een bezoek brengen aan de grote Hassan II moskee.

Bezoek brengen aan de grote hassan II moskee wachten veel Marokkanen niet op, zij willen dit ook helemaal niet. De organisatoren van de bijzondere tocht spreken van een 'unieke gebeurtenis' voor de homoseksuelen.

Eind juni zal de cruise aankomen in Casablanca.

Eke
12-06-12, 16:01
Kadhijal, is Casablanca een vrijzinnige stad ? Gaat het om het toerisme als bron van inkomsten of is het een streng islamitische stad ?
Het is toch een havenstad ? Gewend aan veel 'vreemd' volk ?

Samir75017
12-06-12, 23:34
They will be welcome. That's Morocco.

Marsipulami
13-06-12, 00:08
Originele actie. ben benieuwd hoe het zal aflopen.

Wizdom
13-06-12, 00:26
Homoseksuelen naar Marokko voor moskee Casablanca
Een cruise met daarin ongeveer tweeduizend homoseksuelen willen een stop maken in Casablanca.



Helemaal niks speciaals, een cruise die in de haven van Casablanca stopt om de passagiers een bezoek te laten brengen aan de monumenten van de witte stad.

De cruise die op 1 juli in Casablanca is echter een boot met 2100 homoseksuele mannen en vrouwen, meldt Hespress. Zij willen daar kennis maken met Casablanca en een bezoek brengen aan de grote Hassan II moskee.

Bezoek brengen aan de grote hassan II moskee wachten veel Marokkanen niet op, zij willen dit ook helemaal niet. De organisatoren van de bijzondere tocht spreken van een 'unieke gebeurtenis' voor de homoseksuelen.

Eind juni zal de cruise aankomen in Casablanca.








Wat een walgelijke provocatie...

Soldim
13-06-12, 07:59
Wat een walgelijke provocatie...

Als Allah er iets op tegen heeft, is hij vrij het tegen te houden. Ik denk niet dat hij daar zelfbenoemde hulp-Allahs voor nodig zou hebben.

knuppeltje
13-06-12, 09:07
Ach, net als Berlijn ooit, was Marokko een tijdje toevluchtsoord voor Westerse homoseksuele intellectuelen.

Ze zijn daar dus wel wat gewend

Eke
13-06-12, 09:09
Soldim, wat ben je flauw bezig met dit soort opmerkingen ! Doe's ff serieus man.

Eke
13-06-12, 09:12
Ach, net als Berlijn ooit, was Marokko een tijdje toevluchtsoord voor Westerse homoseksuele intellectuelen.

Ze zijn daar dus wel wat gewend

De vraag is : is Casablanca een echte havenstad die wel het een en ander gewend is..of een echte toeristenstad, die de halve wereld op bezoek krijgt in principe..Of is het een Islamitische stad ?

NU,heden,tegenwoordig :)

knuppeltje
13-06-12, 09:18
De vraag is : is Casablanca een echte havenstad...

Of is het een Islamitische stad ?

Google Earth

Volgens mij wonen er heel veel moslims.

douaae22
13-06-12, 09:20
hmm.. kvind het niet leuk.

knuppeltje
13-06-12, 09:26
hmm.. kvind het niet leuk.

Waarom niet? Vind je een lekkere rellerige nichtenparade niet leuk? :hihi:

Samir75017
13-06-12, 09:52
De vraag is : is Casablanca een echte havenstad die wel het een en ander gewend is..of een echte toeristenstad, die de halve wereld op bezoek krijgt in principe..Of is het een Islamitische stad ?


No, Casablanca is not Marrakesh. There are mainly Moroccans, Jews and some French.

Marrakesh has turned into the city of shame. Tourism does not have only positive effects.

I don't think that going to the Great Mosque is a good idea.

Soldim
13-06-12, 10:04
Soldim, wat ben je flauw bezig met dit soort opmerkingen ! Doe's ff serieus man.

Jij neemt die zelfbenoemde hulp-Allahs, die schijnbaar bang zijn dat hun Godje het niet alleen af kan, serieus? Iemand die roept dat zijn God almachtig, alwetend etc. is, en denkt dat'ie niet eeng ropeje nichten die een moskee willen bezoeken tegen kan houden? Daar kan je toch alleen maar schamper om lachen ;)

BoerHarms
13-06-12, 11:37
die roept dat zijn God almachtig, alwetend etc. is, en denkt dat'ie niet eeng ropeje nichten die een moskee willen bezoeken tegen kan houden? Daar kan je toch alleen maar schamper om lachen ;)

Eerder hard om lachen ,

Met het aanpraten van de almachtige God kan je mensen bang maken, meeste geloven zijn gewoon bangmakerijen door preken van op machtsbeluste redenaars

Firefox
13-06-12, 13:24
No, Casablanca is not Marrakesh. There are mainly Moroccans, Jews and some French.

Marrakesh has turned into the city of shame. Tourism does not have only positive effects.

I don't think that going to the Great Mosque is a good idea.

Waaarom niet?

leven in schoonheid
13-06-12, 13:33
Wat een walgelijke provocatie...
Hoezo wel eens in Casablanca geweest?
Denk dat daar niemand een probleem maakt over het bezoek.

Eke
13-06-12, 14:44
Jij neemt die zelfbenoemde hulp-Allahs, die schijnbaar bang zijn dat hun Godje het niet alleen af kan, serieus? Iemand die roept dat zijn God almachtig, alwetend etc. is, en denkt dat'ie niet eeng ropeje nichten die een moskee willen bezoeken tegen kan houden? Daar kan je toch alleen maar schamper om lachen ;)

Soldim, Wizdom maakte alleen een opmerking over een verschrikkelijke' provocatie'.
Hij voelde dat zelf zo. Zijn gevoel,he ! En jij begint te spotten....


Het gaat om een bezoek aan een moskee, dus niet de lokale kroeg.

Het is normaal om rekening te houden met andermans' gevoelens...op vakantie bij eventuele basiliekbezichtiging ga je toch ook met een shirt over je blote bast..
al loop je 24/7 in je zwembroek over je zeilbootje en op het strand, bij wijze van spreken.

Gewoon een kwestie van respekt.

En respekt voor homoseksualiteit vanuit een geloofsgemeenschap die daar op z'n minst gemengde gevoelens over heeft en dan 1200 vakantievierende uitgelaten (ze komen van schip af) homosexuelen moet ontvangen..???

Denk je nu echt dat een deel (hoe groot kan ik niet inschatten vanuit hier) van deze mensen zich niet enorm voor het blok gezet voelen !!! Dan heb je een bord voor je kop als je zoiets doet.

Dit is wel iets anders,he, dan relaxed in een groepje in die stad over homosexualiteit te praten en de wenselijkheid om mensen niet af te rekenen op hun aangeboren geaardheid (behalve de gelegenheidshomo's in gevangenissen e.d.)aan te roeren....

Ik denk dat dit niet snel kan...ook al begrijp ik dat het heel moeilijk is voor een geboren homosexueel in een streng gelovige buurt.

Firefox
13-06-12, 15:21
Soldim, Wizdom maakte alleen een opmerking over een verschrikkelijke' provocatie'.
Hij voelde dat zelf zo. Zijn gevoel,he ! En jij begint te spotten....


Het gaat om een bezoek aan een moskee, dus niet de lokale kroeg.

Het is normaal om rekening te houden met andermans' gevoelens...op vakantie bij eventuele basiliekbezichtiging ga je toch ook met een shirt over je blote bast..
al loop je 24/7 in je zwembroek over je zeilbootje en op het strand, bij wijze van spreken.

Gewoon een kwestie van respekt.

En respekt voor homoseksualiteit vanuit een geloofsgemeenschap die daar op z'n minst gemengde gevoelens over heeft en dan 1200 vakantievierende uitgelaten (ze komen van schip af) homosexuelen moet ontvangen..???

Denk je nu echt dat een deel (hoe groot kan ik niet inschatten vanuit hier) deze mensen zich niet enorm voor het blok gezet voelen !!! Dan heb je een bord voor je kop als je zoiets doet.

Dit is wel iets anders,he, dan relaxed in een groepje over homosexualiteit te praten en de wenselijkheid om mensen niet af te rekenen op hun aangeboren geaardheid (behalve de gelegenheidshomo's in gevangenissen e.d.)aan te roeren....

Pas alsjeblieft op met alle gevoeligheden van moslims, waar ook ter wereld. Voorkom zo veel mogelijk dat ze aan het denken worden gezet.

Eke
13-06-12, 15:31
Pas alsjeblieft op met alle gevoeligheden van moslims, waar ook ter wereld. Voorkom zo veel mogelijk dat ze aan het denken worden gezet.

Firefox, lees m'n post eens....en begrijp waarop ik reageer in de eerste plaats.

IK word getriggerd als er gespot wordt met God. Ook al is mijn eigen Godsbeeld veranderd sinds m'n kindertijd.


Ik geloof trouwens niet zo in 'ze'. :moe:

Saul
13-06-12, 16:15
En wie zitten er weer pagina's vol te kalken en zich druk erover te maken?

The usual suspects. Jezus man is er iets betreffende de islam waar jullie normaal over doen?

Joesoef
13-06-12, 16:31
Flauw.

leven in schoonheid
13-06-12, 16:38
En wie zitten er weer pagina's vol te kalken en zich druk erover te maken?

The usual suspects. Jezus man is er iets betreffende de islam waar jullie normaal over doen?
Je weet toch dat de beste stuurlui aan wal staan.

Fulanadetal
13-06-12, 16:55
Laat ze nou eerst maar naar Italië gaan en het Vaticaan overlopen. Daar is nog genoeg te doen.

Wizdom
13-06-12, 17:15
Als Allah er iets op tegen heeft, is hij vrij het tegen te houden. Ik denk niet dat hij daar zelfbenoemde hulp-Allahs voor nodig zou hebben.

Wat een belachelijke en simplistische opmerking... Als Allah (SWT) het zou wensen was er geen enkele ongelovige op deze aarde... Maar die zijn er wel... Dus er mag ook gezondigd worden... Maar dat betekent dus ook dat er gestraft zal worden... En wanneer en op wel tijdstip dat bepaal niet jij... Dat bepaalt alleen de Schepper...

Maar maak je niet druk... Jou lucht zal gauw verdampen... Jij denkt dat een leven lang duurt maar dat zal je vies tegen vallen... De Schepper heeft tijd genoeg om volk als jou lang genoeg te straffen... Sterker nog zoveel tijd dat jou leven nog niet eens een druppel op een gloeiende plaat genoemd mag worden... En dan blijkt dat zelfs gebakken lucht uitkramen heel erg duur kan uitvallen...

Dan en alleen dan... Zul je begrijpen dat tijd relatief is en dat het eigenlijk niet zoveel uitmaakt of je ter plekke gestraft wordt of een paar seconden later in de relativiteit van tijd zoals de Schepper mogelijk tegen tijd aan kijkt... Gezien jou niveau vraag ik mij af of je dat laaste wel zult begrijpen... Neem de tijd... Die heb je nog...

Firefox
13-06-12, 17:18
Laat ze nou eerst maar naar Italië gaan en het Vaticaan overlopen. Daar is nog genoeg te doen.

Denk jij dat deze homo's katholiek zijn?

Firefox
13-06-12, 17:21
Firefox, lees m'n post eens....en begrijp waarop ik reageer in de eerste plaats.

IK word getriggerd als er gespot wordt met God. Ook al is mijn eigen Godsbeeld veranderd sinds m'n kindertijd.


Ik geloof trouwens niet zo in 'ze'. http://img.maroc.nl/forums/images/smilies/moe.gif

Niemand heeft hier gespot met God.

Wizdom
13-06-12, 17:24
Niemand heeft hier gespot met God.

Dat gespot is alleen een bewijs dat de wereld op weg is naar een Climax... Iedereen zal getuigen zijn van de Climax en de ongelovigen zullen zoals altijd aan de kortste eind trekken omdat ze de Satan volgen en de enige echte Schepper en Weldoener negeren...

Alles wordt pas duidelijk als de scheidslijn tussen leven en dood is gepasseerd... Dat is het geheim van het leven... Namelijk dat het leven niets anders is dan een tussenstation...

Firefox
13-06-12, 17:26
Dat gespot is alleen een bewijs dat de wereld op weg is naar een Climax... Iedereen zal getuigen zijn van de Climax en de ongelovigen zullen zoals altijd aan de kortste eind trekken omdat ze de Satan volgen en de enige echte Schepper en Weldoener negeren...

Wellicht vindt die Climax plaats tijdens bovengenoemd bezoek aan de moskee. Dan wordt het nog gezelliger.

Wizdom
13-06-12, 17:29
Wellicht vindt die Climax plaats tijdens bovengenoemd bezoek aan de moskee. Dan wordt het nog gezelliger.

Bovenstaande is alleen een symptoom naar die Climax... Satan dringt zich op... Hij mobiliseert zijn gevolg omdat hij weet dat hij nog 1 keer mag knallen voordat het bijltjes dag wordt... Het is net een 1 dagsvlieg... 1 keer knallen en dan vervolgens alleen ellende...

Dit soort symptomen is een gevecht tussen goed en kwaad... Het kaf moet van de koren worden gescheiden... Satan en zijn gevolg zijn HET KAF... De gelovigen die hier van walgen zijn de KOREN...

Satan maakt de handelingen van zijn gevolg mooi voorkomen... Alsof het een goede daad is... Hij wordt niet voor niets ook wel de misleider/verleider genoemd...

Satan is overal bezig in onze tijd... Zowel op micro niveau als op macro niveau... De enige manier om je hier tegen te beschermen is door je aan de regels van ALLAH (SWT) te houden... Anders ben je verloren in deze door Satan gedomineerde MEDIA PSYCHOSE...

Firefox
13-06-12, 17:31
Bovenstaande is alleen een symptoom naar die Climax... Satan dringt zich op... Hij mobiliseert zijn gevolg omdat hij weet dat hij nog 1 keer mag knallen voordat het bijltjes dag wordt... Het is net een 1 dagsvlieg... 1 keer knallen en dan vervolgens alleen ellende...

Jij denkt bij homo's dus aan volgelingen van Satan. Ik denk dat eerder bij de strijders voor Allah, de dappere moedjahddin. Die knallen ook meer.

Wizdom
13-06-12, 17:36
Jij denkt bij homo's dus aan volgelingen van Satan. Ik denk dat eerder bij de strijders voor Allah, de dappere moedjahddin. Die knallen ook meer.

Ik heb het niet over strijders... Ik heb het over hoogstaand moreel... Je moet de discussie niet ombuigen...

De strijders waar jij het over hebt leven in oorlogsgebieden... Daar is oorlog... Je hebt 2 soorten strijders... Zij die vechten voor geld en zij die vechten voor hun overtuiging...

leven in schoonheid
13-06-12, 17:58
Wat een belachelijke en simplistische opmerking... Als Allah (SWT) het zou wensen was er geen enkele ongelovige op deze aarde... Maar die zijn er wel... Dus er mag ook gezondigd worden... Maar dat betekent dus ook dat er gestraft zal worden... En wanneer en op wel tijdstip dat bepaal niet jij... Dat bepaalt alleen de Schepper...

Maar maak je niet druk... Jou lucht zal gauw verdampen... Jij denkt dat een leven lang duurt maar dat zal je vies tegen vallen... De Schepper heeft tijd genoeg om volk als jou lang genoeg te straffen... Sterker nog zoveel tijd dat jou leven nog niet eens een druppel op een gloeiende plaat genoemd mag worden... En dan blijkt dat zelfs gebakken lucht uitkramen heel erg duur kan uitvallen...

Dan en alleen dan... Zul je begrijpen dat tijd relatief is en dat het eigenlijk niet zoveel uitmaakt of je ter plekke gestraft wordt of een paar seconden later in de relativiteit van tijd zoals de Schepper mogelijk tegen tijd aan kijkt... Gezien jou niveau vraag ik mij af of je dat laaste wel zult begrijpen... Neem de tijd... Die heb je nog...

Doe ff normaal man
Jij bent God niet
Dus spreek ook geen daden uit in zijn naam.

Firefox
13-06-12, 18:02
Ik heb het niet over strijders... Ik heb het over hoogstaand moreel... Je moet de discussie niet ombuigen...

De strijders waar jij het over hebt leven in oorlogsgebieden... Daar is oorlog... Je hebt 2 soorten strijders... Zij die vechten voor geld en zij die vechten voor hun overtuiging...

Als ze zich bezig houden met het vermoorden van grote groepen mensen en het plegen van aanslagen is er geen verschil.

Wizdom
13-06-12, 18:04
Doe ff normaal man
Jij bent God niet
Dus spreek ook geen daden uit in zijn naam.

Ik spreek geen daden uit... Ik ben eigenlijk nog vriendelijk wanneer het gaat om de exacte hoe en wat er gebeurt met notoire en bespottende zondaren... Dat heeft niets te maken met normaal doen... De straffen zijn zwaar zal ik je vertellen... En dat is niet om bang te maken... Het zijn beloofde daden die gestand gedaan zullen worden...

Het staat zowel in de oude testament als de nieuwe testament als in de koran... Ik vertel niets nieuws...

leven in schoonheid
13-06-12, 18:09
Ik spreek geen daden uit... Ik ben eigenlijk nog vriendelijk wanneer het gaat om de exacte hoe en wat er gebeurt met notoire en bespottende zondaren... Dat heeft niets te maken met normaal doen... De straffen zijn zwaar zal ik je vertellen... En dat is niet om bang te maken... Het zijn beloofde daden die gestand gedaan zullen worden...

Het staat zowel in de oude testament als de nieuwe testament als in de koran... Ik vertel niets nieuws...
Je zei;
De Schepper heeft tijd genoeg om volk als jou lang genoeg te straffen
Maar dat betekent dus ook dat er gestraft zal worden...
Dit zijn zaken die de schepper uitmaakt en die wij niet kunnen weten en daarom kun je ze ook niet uitspreken in zijn naam.

Wizdom
13-06-12, 18:12
Als ze zich bezig houden met het vermoorden van grote groepen mensen en het plegen van aanslagen is er geen verschil.

Ga je me nu vertellen dat jij in deze wereld vol complotten en vieze politieke spelletjes waar een seriemoordenaar zich voor zou schamen vertellen dat jij precies weet wie wat aan het bekostoven is.... Ik kan je 1 ding vertellen... Als de Mujahiedien misdaden begaan dan is dat een fractie van de ellende die de tegenpartij uithaalt...

Het verschil is dat de tegenpartij veel meer macht en middelen tot zijn beschikking heeft om zijn misdaden te verhullen en tegelijkertijd dood en verderf te zaaien maar ook meteen zijn sporen te wissen...

Abu Ghraib was niet van de Mujahidien... Ook de martelkampen niet verspreid over Libie, Egypte, Jordanie en Afghanistan en noem het maar op...

Het ergste kwaad is dat van georganiseerde kwaad...

Wizdom
13-06-12, 18:14
Je zei;
De Schepper heeft tijd genoeg om volk als jou lang genoeg te straffen
Maar dat betekent dus ook dat er gestraft zal worden...
Dit zijn zaken die de schepper uitmaakt en die wij niet kunnen weten en daarom kun je ze ook niet uitspreken in zijn naam.

Er staat zowel in de oude testament, alswel de nieuwe testamen als ook de KORAN dat er gestraft zal worden... Dat zijn niet mijn woorden...

Statement 1 en 2 zijn afgeleid van de feitelijke omstandigheden omdat sommige mensen niet hun hersenen gebruiken om na te denken wat de implicaties zijn....

Het is toch te gek voor woorden als iemand roept waarom niet meteen ingegrepen wordt? Alsof dat een automatisme is? Het volk van Israel heeft eeuwen geleefd onder het juk van Farao's voordat de Schepper had ingegrepen... Voor ons zijn eeuwen veel tijd maar voor de Schepper is eeuwen misschien wel helemaal niet veel tijd?

Voor sommige vlinders bestaat het leven uit een paar dagen... De vlinder zal dat waarschijnlijk wel heel lang vinden... Voor ons mensen is dat bespottelijk weinig...

Firefox
13-06-12, 18:22
Ga je me nu vertellen dat jij in deze wereld vol complotten en vieze politieke spelletjes waar een seriemoordenaar zich voor zou schamen vertellen dat jij precies weet wie wat aan het bekostoven is.... Ik kan je 1 ding vertellen... Als de Mujahiedien misdaden begaan dan is dat een fractie van de ellende die de tegenpartij uithaalt...

Het verschil is dat de tegenpartij veel meer macht en middelen tot zijn beschikking heeft om zijn misdaden te verhullen en tegelijkertijd dood en verderf te zaaien maar ook meteen zijn sporen te wissen...

Abu Ghraib was niet van de Mujahidien... Ook de martelkampen niet verspreid over Libie, Egypte, Jordanie en Afghanistan en noem het maar op...

Het ergste kwaad is dat van georganiseerde kwaad...

Volg het nieuws van de laatste 1400 jaar en zie wie er "goed" bezig zijn.

Wizdom
13-06-12, 18:24
Volg het nieuws van de laatste 1400 jaar en zie wie er "goed" bezig zijn.

Tot ongeveer de 13e eeuw ging het nog redelijk goed... De laatste 6 eeuwen was de klad erin gekomen... Volgens sommige ingewijden is het dieptepunt geweest en is de Arabische lente een voorbode van verandering in de juiste richting...

leven in schoonheid
13-06-12, 18:26
Er staat zowel in de oude testament, alswel de nieuwe testamen als ook de KORAN dat er gestraft zal worden... Dat zijn niet mijn woorden...

Statement 1 en 2 zijn afgeleid van de feitelijke omstandigheden omdat sommige mensen niet hun hersenen gebruiken om na te denken wat de implicaties zijn....

Het is toch te gek voor woorden als iemand roept waarom niet meteen ingegrepen wordt? Alsof dat een automatisme is? Het volk van Israel heeft eeuwen geleefd onder het juk van Farao's voordat de Schepper had ingegrepen... Voor ons zijn eeuwen veel tijd maar voor de Schepper is eeuwen misschien wel helemaal niet veel tijd?

Voor sommige vlinders bestaat het leven uit een paar dagen... De vlinder zal dat waarschijnlijk wel heel lang vinden... Voor ons mensen is dat bespottelijk weinig...
Lees nu eens de laatste regel en verander vlinder in het woord mensen, dan zul je zien dat wat voor sommigen zonden zijn die voor een ander het niet zo is.

Wizdom
13-06-12, 18:31
Lees nu eens de laatste regel en verander vlinder in het woord mensen, dan zul je zien dat wat voor sommigen zonden zijn die voor een ander het niet zo is.

Het gaat er niet om wat wij vinden maar wat de Schepper vind... HIJ heeft een aantal regels geopenbaard op basis waarvan wij zullen worden beoordeeld...

Andere regels heeft HIJ in natuurwetten verankerd daar kan niemand aan tornen... Zijn WIL is WET... En hij die zich daar nu niets van aantrekt zal daar rekenschap voor moeten afleggen in de vorm van hevig leiden...

Het leven in de Hel is uiterst onaangenaam, je kan er niet rusten, slapen of picknicken. Je zal er alleen maar mensen horen schreeuwen van de pijn en mensen alleen maar met hun wonden bezig zien. De mensen zullen nooit gezond zijn. Je zult steeds zware straffen krijgen en vele ongelukken. De mensen zullen dan niet doodgaan, ook al zullen ze dat wensen. Voorwaar, wie tot zijn Heer komt als schuldige wacht de Hel, hij zal daarin niet sterven en niet leven (Koran hfst. 20 vers 74) Brandstoffen zijn materialen die we aansteken om een vuur te maken. Wij gebruiken daarvoor hout, gas, benzine, olie en dat soort dingen. De brandstof die Allah (swt) gebruikt om de Hel op te stoken bestaat uit mensen en stenen. Je kunt het bekijken als één grote barbecue met mensen en stenen. O gelovigen, red jullie zelf en jullie familie van een Vuur waarvan mensen en stenen de brandstof zijn. Daarover waken harde, strenge engelen die Allah (swt) niet ongehoorzaam zijn en doen wat hen wordt geboden. (Koran hfst.66 vers 6) In de Hel is geen drinken, zoals wij die kennen in dit leven. De bewoners van de Hel kunnen alleen drinken van het vocht van wonden, kokend heet water, Ijskoude stinkende vloeistof of water dat zo koud is dat het de maag verschroeit. Onder het eten is een vrucht die 'Zaqqoum' wordt genoemd. Allah vertelt hierover in de Koran Is dit (het Paradijs) een beter onthaal of de boom van Zaqqoum? Voorzeker, wij hebben hem tot een beproeving gemaakt voor de onrechtvaardigen. Het is een boom die uit de bodem van de Hel ontspringt. Haar knoppen zijn als koppen van duivels. En zij zullen er zeker van eten en hun buik ermee vullen. Dan zullen zij bovendien een drank van gloeiend water krijgen. Daarna is hun terugkeer naar de Hel (Koran hfst.37 verz 6268) Voorwaar, voor de opstandigen zal er een slecht heenkomen zijn. In de Hel zullen ze branden. Dat is pas een slechte rustplaats. Zo is het. Laten zij het maar proeven: gloeiend water en wondvocht en nog meet van dit soort stoffen )Koran hfst 38 vers 55 58)

Firefox
13-06-12, 18:33
Tot ongeveer de 13e eeuw ging het nog redelijk goed... De laatste 6 eeuwen was de klad erin gekomen... Volgens sommige ingewijden is het dieptepunt geweest en is de Arabische lente een voorbode van verandering in de juiste richting...

De klad zal er ook wel in blijven, als sommigen het beeld blijven bepalen. Overigens begon het meteen al met geweld en veroveringsoorlogen.

Firefox
13-06-12, 18:37
Het gaat er niet om wat wij vinden maar wat de Schepper vind... HIJ heeft een aantal regels geopenbaard op basis waarvan wij zullen worden beoordeeld...

Andere regels heeft HIJ in natuurwetten verankerd daar kan niemand aan tornen... Zijn WIL is WET... En hij die zich daar nu niets van aantrekt zal daar rekenschap voor moeten afleggen in de vorm van hevig leiden...

Het leven in de Hel is uiterst onaangenaam, je kan er niet rusten, slapen of picknicken. Je zal er alleen maar mensen horen schreeuwen van de pijn en mensen alleen maar met hun wonden bezig zien. De mensen zullen nooit gezond zijn. Je zult steeds zware straffen krijgen en vele ongelukken. De mensen zullen dan niet doodgaan, ook al zullen ze dat wensen. Voorwaar, wie tot zijn Heer komt als schuldige wacht de Hel, hij zal daarin niet sterven en niet leven (Koran hfst. 20 vers 74) Brandstoffen zijn materialen die we aansteken om een vuur te maken. Wij gebruiken daarvoor hout, gas, benzine, olie en dat soort dingen. De brandstof die Allah (swt) gebruikt om de Hel op te stoken bestaat uit mensen en stenen. Je kunt het bekijken als één grote barbecue met mensen en stenen. O gelovigen, red jullie zelf en jullie familie van een Vuur waarvan mensen en stenen de brandstof zijn. Daarover waken harde, strenge engelen die Allah (swt) niet ongehoorzaam zijn en doen wat hen wordt geboden. (Koran hfst.66 vers 6) In de Hel is geen drinken, zoals wij die kennen in dit leven. De bewoners van de Hel kunnen alleen drinken van het vocht van wonden, kokend heet water, Ijskoude stinkende vloeistof of water dat zo koud is dat het de maag verschroeit. Onder het eten is een vrucht die 'Zaqqoum' wordt genoemd. Allah vertelt hierover in de Koran Is dit (het Paradijs) een beter onthaal of de boom van Zaqqoum? Voorzeker, wij hebben hem tot een beproeving gemaakt voor de onrechtvaardigen. Het is een boom die uit de bodem van de Hel ontspringt. Haar knoppen zijn als koppen van duivels. En zij zullen er zeker van eten en hun buik ermee vullen. Dan zullen zij bovendien een drank van gloeiend water krijgen. Daarna is hun terugkeer naar de Hel (Koran hfst.37 verz 6268) Voorwaar, voor de opstandigen zal er een slecht heenkomen zijn. In de Hel zullen ze branden. Dat is pas een slechte rustplaats. Zo is het. Laten zij het maar proeven: gloeiend water en wondvocht en nog meet van dit soort stoffen )Koran hfst 38 vers 55 58)

Sadistische religie...

Wizdom
13-06-12, 18:37
De klad zal er ook wel in blijven, als sommigen het beeld blijven bepalen. Overigens begon het meteen al met geweld en veroveringsoorlogen.

Elk verhaal heeft 2 kanten... 1 van de tegenstander en 1 van de voorstander... Bovenstaande is de versie van een tegenstander...

Wizdom
13-06-12, 18:38
Sadistische religie...

Het is geen keuze... Het is een lot... Houdt er serieus rekening mee... Het is dusdanig erg dat het dom zou zijn om er geen rekening mee te houden...

Je hebt 3 soorten mensen... Mensen die goed doen vanwege het goede... Mensen die goed doen omdat ze bang zijn voor lijden... Mensen die nergens rekening mee houden maar gewoon zichzelf in de ellende knallen...

Firefox
13-06-12, 18:44
Het is geen keuze... Het is een lot... Houdt er serieus rekening mee... Het is dusdanig erg dat het dom zou zijn om er geen rekening mee te houden...

Je hebt 3 soorten mensen... Mensen die goed doen vanwege het goede... Mensen die goed doen omdat ze bang zijn voor lijden... Mensen die nergens rekening mee houden maar gewoon zichzelf in de ellende knallen...

Tot welke categorie behoor jij?

Wizdom
13-06-12, 18:49
Tot welke categorie behoor jij?

Ik heb het niet graag over mezelf...

Firefox
13-06-12, 18:50
Ik heb het niet graag over mezelf...

Nee, veel liever over anderen, merk ik.

Wizdom
13-06-12, 18:51
Nee, veel liever over anderen, merk ik.

Die anderen daar maak ik ook onderdeel van uit...

Firefox
13-06-12, 18:59
Die anderen daar maak ik ook onderdeel van uit...

Ik zou zeggen, marcheer mee met de homo's naar Casablanca's moskee.

Wizdom
13-06-12, 19:04
Ik zou zeggen, marcheer mee met de homo's naar Casablanca's moskee.

Dan heb je de booschap nog steeds niet begrepen... Maar dat is voor mij geen verassing...

Firefox
13-06-12, 19:05
Dan heb je de booschap nog steeds niet begrepen... Maar dat is voor mij geen verassing...

Ik begrijp het al weer, bij de homo's hoor je niet.

Wizdom
13-06-12, 19:06
Ik begrijp het al weer, bij de homo's hoor je niet.

Wat vind je van de drone aanvallen? Is dat geen terrorisme? Is dat geen standrechtelijke executie zonder proces of bewijs... Iets wat we misschien kennen van de donkere middeleeuwen...

De donkere middeleeuwen zijn weer terug...

Firefox
13-06-12, 19:13
Wat vind je van de drone aanvallen? Is dat geen terrorisme? Is dat geen standrechtelijke executie zonder proces of bewijs... Iets wat we misschien kennen van de donkere middeleeuwen...

De donkere middeleeuwen zijn weer terug...

Off-topic, maar goed.

De drone is gewoon een wapen waarmee de war on terrorism wordt gevoerd.

Wizdom
13-06-12, 19:17
Off-topic, maar goed.

De drone is gewoon een wapen waarmee de oorlog tegen het terrorisme wordt gevoerd.

Oorlog op woonhuizen van complete families? Dan heb jij toch een tikkie vreemde definitie van oorlogsrecht voor zover die bestaat... Als ik me niet vergis heeft terreur als kenmerk het willekeurig doden van burgers in burger centra... Daar vallen woningen met families volgens mij volgens het internationaal recht nog steeds onder...

Dus volgens internationaal recht vallen drone aanvallen niet onder oorlog maar onder terreur...

Maar wat ik zeg... De misdaden van "beschaafde" landen worden door alleen enkelen aan de kaak gesteld...

Joesoef
13-06-12, 19:30
Off-topic, maar goed.

De drone is gewoon een wapen waarmee de war on terrorism wordt gevoerd.


Waarbij burgerslachtoffers worden ingecalculeerd.

Ik heb nog geen dronegebruik gezien tegen terroristen in het westen.

Wizdom
13-06-12, 19:36
Waarbij burgerslachtoffers worden ingecalculeerd.

Ik heb nog geen dronegebruik gezien tegen terroristen in het westen.

Kun je het je voorstellen... Er woont een notoire serie moordenaar bij jou in de straat... Nu komt de politie met een op afstand bediende drone die de hele woonblok wegvaagt... Ach ja... Serie moordenaar de pijp uit plus wat ingecalculeerde buren...

Welkom in 2012...

Firefox
13-06-12, 19:39
Waarbij burgerslachtoffers worden ingecalculeerd.

Ik heb nog geen dronegebruik gezien tegen terroristen in het westen.

Elke oorlog kent burgerslachtoffers. Drones beperken die tot een minimum. Dat kun je niet zeggen van de manier waarop de terroristen opereren.

Firefox
13-06-12, 19:41
Oorlog op woonhuizen van complete families? Dan heb jij toch een tikkie vreemde definitie van oorlogsrecht voor zover die bestaat... Als ik me niet vergis heeft terreur als kenmerk het willekeurig doden van burgers in burger centra... Daar vallen woningen met families volgens mij volgens het internationaal recht nog steeds onder...

Dus volgens internationaal recht vallen drone aanvallen niet onder oorlog maar onder terreur...

Maar wat ik zeg... De misdaden van "beschaafde" landen worden door alleen enkelen aan de kaak gesteld...

En wat denk je van New York 9/11? Daar waren alleen maar burgerslachtoffers.

Firefox
13-06-12, 19:52
Kun je het je voorstellen... Er woont een notoire serie moordenaar bij jou in de straat... Nu komt de politie met een op afstand bediende drone die de hele woonblok wegvaagt... Ach ja... Serie moordenaar de pijp uit plus wat ingecalculeerde buren...

Welkom in 2012...

Je snapt het niet helemaal. Er is een oorlog gaande, al sinds 11 september 2001.

Wizdom
13-06-12, 19:55
Elke oorlog kent burgerslachtoffers. Drones beperken die tot een minimum. Dat kun je niet zeggen van de manier waarop de terroristen opereren.

Drones schieten gewoon raketten die complete bouwblokken met de grond gelijk maken... Dat is gewoon terrorisme... Hoe mooi je het ook wil maken...

Wizdom
13-06-12, 20:41
Je snapt het niet helemaal. Er is een oorlog gaande, al sinds 11 september 2001.

11 september was een excuus voor variant op een draaiboek die allang in gang was gezet in de jaren 90 door papa Bush Senior...

De gebouwen die via gecontroleerde implosie in elkaar zijn gestort zijn daar getuige van... Zelfs gebouwen die niet getroffen waren werden naar beneden gehaald om het spectaculair te laten lijken....


http://www.youtube.com/watch?v=iEuJimaumW4

Meneer Silverstein... Die de 2 WTC gebouwen in 2001 heeft gehuurd voor 99 jaar heeft voor de ramp erop gehamerd dat de gebouwen verzekerd zouden worden tegen terroristische aanslagen...

Hij wist blijkbaar al van het plan... Hij heeft van zijn investering van 15 Miljoen 7 Miljard overgehouden... Tja, er zijn nu eenmaal mensen die een beroep hebben gemaakt van het geld verdienen aan andermans ellende...

super ick
13-06-12, 20:47
11 september was een excuus voor variant op een draaiboek die allang in gang was gezet in de jaren 90 door papa Bush Senior...

De gebouwen die via gecontroleerde implosie in elkaar zijn gestort zijn daar getuige van... Zelfs gebouwen die niet getroffen waren werden naar beneden gehaald om het spectaculair te laten lijken....


http://www.youtube.com/watch?v=iEuJimaumW4

Frappant hoe gevoelig je bent voor kulverhaaltjes als ze in je straatje passen.

Diverse deskundigen hebben al uitentreure verklaard dat een gebouw laten imploderen van die omvang weken voorbereiding kost. Een voorbereiding met zware boormachines en vele bouwvakkers die nooit onopgemerkt kan zijn gebleven.

Kortom bullshitverhaal ongeacht hoeveel filmpjes je ook plaatst van andere luchtfietsers. Internet is een bron waar iedere mafketel bevestiging van zijn denkbeelden kan vinden, hoe bizar die ook zijn.

Joesoef
13-06-12, 20:49
Elke oorlog kent burgerslachtoffers. Drones beperken die tot een minimum. Dat kun je niet zeggen van de manier waarop de terroristen opereren.


Goed excuus. Zij zijn ook slecht.

Firefox
13-06-12, 21:09
Goed excuus. Zij zijn ook slecht.

Iedereen is slecht, maar een oorlog moet gewonnen worden.

Firefox
13-06-12, 21:24
11 september was een excuus voor variant op een draaiboek die allang in gang was gezet in de jaren 90 door papa Bush Senior...

De gebouwen die via gecontroleerde implosie in elkaar zijn gestort zijn daar getuige van... Zelfs gebouwen die niet getroffen waren werden naar beneden gehaald om het spectaculair te laten lijken....


http://www.youtube.com/watch?v=iEuJimaumW4

En natuurlijk horen propagandaverhaaltjes zoals die jij hier rondstrooit er ook bij.

Wizdom
13-06-12, 21:50
En natuurlijk horen propagandaverhaaltjes zoals die jij hier rondstrooit er ook bij.

Is dit betoog van 600 onafhankelijke architecten en ingenieurs ook niet overtuigend genoeg? Nee het polit buro van het witte huis zeker wel?


http://www.youtube.com/watch?v=nqSNHPTbuDI

Firefox
13-06-12, 21:54
Is dit betoog van 600 onafhankelijke architecten en ingenieurs ook niet overtuigend genoeg? Nee het polit buro van het witte huis zeker wel?


http://www.youtube.com/watch?v=nqSNHPTbuDI

Complottheorieën. Maar dat is het derde onderwerp al in dit topic.

Maar je had het over drones. Wat denk je, zouden de terroristen ze niet gebruiken als ze ze hadden?

leven in schoonheid
13-06-12, 23:02
Het gaat er niet om wat wij vinden maar wat de Schepper vind... HIJ heeft een aantal regels geopenbaard op basis waarvan wij zullen worden beoordeeld...

Andere regels heeft HIJ in natuurwetten verankerd daar kan niemand aan tornen... Zijn WIL is WET... En hij die zich daar nu niets van aantrekt zal daar rekenschap voor moeten afleggen in de vorm van hevig leiden...

Het leven in de Hel is uiterst onaangenaam, je kan er niet rusten, slapen of picknicken. Je zal er alleen maar mensen horen schreeuwen van de pijn en mensen alleen maar met hun wonden bezig zien. De mensen zullen nooit gezond zijn. Je zult steeds zware straffen krijgen en vele ongelukken. De mensen zullen dan niet doodgaan, ook al zullen ze dat wensen. Voorwaar, wie tot zijn Heer komt als schuldige wacht de Hel, hij zal daarin niet sterven en niet leven (Koran hfst. 20 vers 74) Brandstoffen zijn materialen die we aansteken om een vuur te maken. Wij gebruiken daarvoor hout, gas, benzine, olie en dat soort dingen. De brandstof die Allah (swt) gebruikt om de Hel op te stoken bestaat uit mensen en stenen. Je kunt het bekijken als één grote barbecue met mensen en stenen. O gelovigen, red jullie zelf en jullie familie van een Vuur waarvan mensen en stenen de brandstof zijn. Daarover waken harde, strenge engelen die Allah (swt) niet ongehoorzaam zijn en doen wat hen wordt geboden. (Koran hfst.66 vers 6) In de Hel is geen drinken, zoals wij die kennen in dit leven. De bewoners van de Hel kunnen alleen drinken van het vocht van wonden, kokend heet water, Ijskoude stinkende vloeistof of water dat zo koud is dat het de maag verschroeit. Onder het eten is een vrucht die 'Zaqqoum' wordt genoemd. Allah vertelt hierover in de Koran Is dit (het Paradijs) een beter onthaal of de boom van Zaqqoum? Voorzeker, wij hebben hem tot een beproeving gemaakt voor de onrechtvaardigen. Het is een boom die uit de bodem van de Hel ontspringt. Haar knoppen zijn als koppen van duivels. En zij zullen er zeker van eten en hun buik ermee vullen. Dan zullen zij bovendien een drank van gloeiend water krijgen. Daarna is hun terugkeer naar de Hel (Koran hfst.37 verz 6268) Voorwaar, voor de opstandigen zal er een slecht heenkomen zijn. In de Hel zullen ze branden. Dat is pas een slechte rustplaats. Zo is het. Laten zij het maar proeven: gloeiend water en wondvocht en nog meet van dit soort stoffen )Koran hfst 38 vers 55 58)
Inderdaad het gaat niet om wat wij vinden en juist daarop spreek ik je aan, want jij gaat er van uit dat de almachtige, straft voor zaken die staan in de Koran en of de Bijbel.

Kortman
13-06-12, 23:15
Eerder hard om lachen ,

Met het aanpraten van de almachtige God kan je mensen bang maken, meeste geloven zijn gewoon bangmakerijen door preken van op machtsbeluste redenaars

JA DAT MAG JE WEL STELLEN !
En vroeger werden er ook nog ''wonderen''verricht om vooral te laten zien hoe almachtig (hun GOD) was ,tegenwoordig zijn deze "wonderen gewoon'' googel trucs, hoe kundig ook uitgevoerd .
Ze zijn allemaal verklaarbaar en er komt geen GOD aan te pas .

Samir75017
14-06-12, 00:24
Waaarom niet?

There are millions of tourists who visit the Great Mosque every year. They remain discreet. It is a Holy place where people pray.

Why do they feel the need to make an official announcement ? Kind of "Hey, WE are arriving! By boat ! Just the 2100 of us ! We all are homosexuals ! "

I don't see the point. More, I don't see the point of announcing their sexual orientation.

A mosque/church... is not a place where you expect people to show off.

mark61
14-06-12, 01:17
Waarbij burgerslachtoffers worden ingecalculeerd.

Ik heb nog geen dronegebruik gezien tegen terroristen in het westen.

Ze worden al ingezet voor informatieverzameling. Amerikanen zijn al bang voor inzet. Gezien de laatste wetgeving zijn 'verdachte' Amerikanen ook vogelvrij. Gaat goed met Obama.

Firefox
14-06-12, 06:29
There are millions of tourists who visit the Great Mosque every year. They remain discreet. It is a Holy place where people pray.

Why do they feel the need to make an official announcement ? Kind of "Hey, WE are arriving! By boat ! Just the 2100 of us ! We all are homosexuals ! "

I don't see the point. More, I don't see the point of announcing their sexual orientation.

A mosque/church... is not a place where you expect people to show off.

Ik zie nog steeds niet in waarom homo's niet welkom zouden zijn in de moskee.

Soldim
14-06-12, 09:07
Soldim, Wizdom maakte alleen een opmerking over een verschrikkelijke' provocatie'.
Hij voelde dat zelf zo. Zijn gevoel,he ! En jij begint te spotten....

Als er al iemand geprovoceerd wordt is het zijn god, niet Wiz zelf. Dat hij zich geprovoceerd voelt betekend dat hij zich op gelijke voet stelt met zijn god en zich tot assistent-regel handhaver benoemt. Dat vind ik bespottelijk, inderdaad. :)




Het is normaal om rekening te houden met andermans' gevoelens...op vakantie bij eventuele basiliekbezichtiging ga je toch ook met een shirt over je blote bast..
al loop je 24/7 in je zwembroek over je zeilbootje en op het strand, bij wijze van spreken.


Kijk dat vind ik nou provocatief -- voor jou is homosexualiteit te vergelijken met een kledingkeuze?



En respekt voor homoseksualiteit vanuit een geloofsgemeenschap die daar op z'n minst gemengde gevoelens over heeft en dan 1200 vakantievierende uitgelaten (ze komen van schip af) homosexuelen moet ontvangen..???


Waarom niet? Ik denk niet dat je dezelfde argumenten zou gebruiken wanneer het om negers zou gaan.



Denk je nu echt dat een deel (hoe groot kan ik niet inschatten vanuit hier) van deze mensen zich niet enorm voor het blok gezet voelen !!! Dan heb je een bord voor je kop als je zoiets doet.


Ik vind je bijzonder meegaand voor een groep die stelselmatig discrimineert. Zou je de KKK ook zo verdedigen?

Soldim
14-06-12, 09:19
Wat een belachelijke en simplistische opmerking... Als Allah (SWT) het zou wensen was er geen enkele ongelovige op deze aarde... Maar die zijn er wel...


Nou dan wenst hij dat wellicht niet.



Dus er mag ook gezondigd worden...


Dat volgt niet logischerwijze uit het voorgaande.



Maar dat betekent dus ook dat er gestraft zal worden... En wanneer en op wel tijdstip dat bepaal niet jij... Dat bepaalt alleen de Schepper...


En ook dat volgt noch uit het eerste noch uit het tweede punt dat je maakt.


In mijn opinie is jou godje communicatief niet erg sterk. Als 'tie al iets wil dan kan hij langkomen en ben ik graag bereid zijn wensen en opdrachten over een pilsje of kop koffie met hem te bespreken. Echter vage boodschappen, lang geleden zonder authenticatie verstuurd, daar kan ik me niet druk om maken. Als ik nou alleen zou staan was het nog tot daar aan toe, maar het overgrote deel der wereld bevolking schijnt, in woord en daad, precies dezelfde attitude te hebben. De enige conclussie die je daaruit kunt trekken is dat jou godje een zwaar probleem heeft op communicatief gebied. Als ik jou was zou ik hem adviseren daar iets aan te doen.



Maar maak je niet druk... Jou lucht zal gauw verdampen... Jij denkt dat een leven lang duurt maar dat zal je vies tegen vallen... De Schepper heeft tijd genoeg om volk als jou lang genoeg te straffen... Sterker nog zoveel tijd dat jou leven nog niet eens een druppel op een gloeiende plaat genoemd mag worden... En dan blijkt dat zelfs gebakken lucht uitkramen heel erg duur kan uitvallen...

Dan en alleen dan... Zul je begrijpen dat tijd relatief is en dat het eigenlijk niet zoveel uitmaakt of je ter plekke gestraft wordt of een paar seconden later in de relativiteit van tijd zoals de Schepper mogelijk tegen tijd aan kijkt... Gezien jou niveau vraag ik mij af of je dat laaste wel zult begrijpen... Neem de tijd... Die heb je nog...

Hmmm, die gebrekkige communicatie schijnt ook bij zelfbenoemde hulp-godjes voor te komen. Ik zou je aan raden om samen met jou god naar een communicatie-cursus te gaan. Als je door het theater en de achtelijke rollenspelletjes heen kijkt kun je daar ongetwijfeld het nodige opsteken.

Samir75017
14-06-12, 09:57
Ik zie nog steeds niet in waarom homo's niet welkom zouden zijn in de moskee.

The fact that they are homo's, heterosexuals, vegetarians, hippies or whatever is irrelevant.

I'm more sceptical about the way they announce their action and their arrival in a Holy place.

super ick
14-06-12, 09:58
Waarbij burgerslachtoffers worden ingecalculeerd.

Ik heb nog geen dronegebruik gezien tegen terroristen in het westen.

Het gaat ook om gebieden waar deze terroristen bijna niet te pakken zijn op een andere manier. Jemen en het grensgebied tussen Afganistan en Pakistan.
Een terrorist die in Rotterdan-Zuid woont die wordt op de reguliere wijze opgepakt.

Persoonlijk geloof ik ook niet in deze aanpak. Er is altijd wel een plaatsvervanger. Misschien in uitzonderlijke gevallen als er sprake is van een icoon zoals Osama.
Het opblazen van allerlei vage onderbazen die 'gelieerd' zouden zijn aan Al-Qaida is volkomen zinloos. Zij uitten sympathie voor Al-Qaida omdat het een naam is die aanspreekt. Ik geloof er niet in dat Al-Zawairi ergens vanuit zijn schuilplaats een compleet internationaal terreurnetwerk aanstuurd. Aanslagen worden achteraf geclaimed of toegewezen door de media.

Weet je nog hoe die prutser een vliegtuig op wilde blazen met een bom in zijn onderbroekje maar die niet wilde afgaan of de gast met die explosieven in zijn schoenzolen waar hij net zo lang mee aan het klooien was tot hij door passagiers overmeesterd werd?
Dergelijke lachwekkende mislukte aanslagen met regelrechte clowns als pleger, die ga toch niet opeisen? Daar schaam je je kapot voor. Die zijn door de pers toegewezen aan Al-Qaida zonder enige bewijsvoering. Of hooguit een verklaring van de geesteszieke pleger.

Samir75017
14-06-12, 10:06
Het gaat ook om gebieden waar deze terroristen bijna niet te pakken zijn op een andere manier. Jemen en het grensgebied tussen Afganistan en Pakistan.
Een terrorist die in Rotterdan-Zuid woont die wordt op de reguliere wijze opgepakt.

Persoonlijk geloof ik ook niet in deze aanpak. Er is altijd wel een plaatsvervanger. Misschien in uitzonderlijke gevallen als er sprake is van een icoon zoals Osama.
Het opblazen van allerlei vage onderbazen die 'gelieerd' zouden zijn aan Al-Qaida is volkomen zinloos. Zij uitten sympathie voor Al-Qaida omdat het een naam is die aanspreekt. Ik geloof er niet in dat Al-Zawairi ergens vanuit zijn schuilplaats een compleet internationaal terreurnetwerk aanstuurd. Aanslagen worden achteraf geclaimed of toegewezen door de media.

Weet je nog hoe die prutser een vliegtuig op wilde blazen met een bom in zijn onderbroekje maar die niet wilde afgaan of de gast met die explosieven in zijn schoenzolen waar hij net zo lang mee aan het klooien was tot hij door passagiers overmeesterd werd?
Dergelijke lachwekkende mislukte aanslagen met regelrechte clowns als pleger, die ga toch niet opeisen? Daar schaam je je kapot voor. Die zijn door de pers toegewezen aan Al-Qaida zonder enige bewijsvoering. Of hooguit een verklaring van de geesteszieke pleger.



Interesting, but this has nothing to do with the thread.

leven in schoonheid
14-06-12, 10:40
The fact that they are homo's, heterosexuals, vegetarians, hippies or whatever is irrelevant.

I'm more sceptical about the way they announce their action and their arrival in a Holy place.
En wat als er een wonder gebeurd en God enkele homo's geneest?

knuppeltje
14-06-12, 10:41
En wat als er een wonder gebeurd en God enkele homo's geneest?

Dan krijgt hij daarvoor betaald van het ziekenfonds.

leven in schoonheid
14-06-12, 10:46
Waarbij burgerslachtoffers worden ingecalculeerd.

Ik heb nog geen dronegebruik gezien tegen terroristen in het westen.
15612 gebruik voor strijd en gevecht
15613Gebruik voor opsporing ook in het westen

Wizdom
14-06-12, 12:14
Nou dan wenst hij dat wellicht niet.



Dat volgt niet logischerwijze uit het voorgaande.



En ook dat volgt noch uit het eerste noch uit het tweede punt dat je maakt.


In mijn opinie is jou godje communicatief niet erg sterk. Als 'tie al iets wil dan kan hij langkomen en ben ik graag bereid zijn wensen en opdrachten over een pilsje of kop koffie met hem te bespreken. Echter vage boodschappen, lang geleden zonder authenticatie verstuurd, daar kan ik me niet druk om maken. Als ik nou alleen zou staan was het nog tot daar aan toe, maar het overgrote deel der wereld bevolking schijnt, in woord en daad, precies dezelfde attitude te hebben. De enige conclussie die je daaruit kunt trekken is dat jou godje een zwaar probleem heeft op communicatief gebied. Als ik jou was zou ik hem adviseren daar iets aan te doen.



Hmmm, die gebrekkige communicatie schijnt ook bij zelfbenoemde hulp-godjes voor te komen. Ik zou je aan raden om samen met jou god naar een communicatie-cursus te gaan. Als je door het theater en de achtelijke rollenspelletjes heen kijkt kun je daar ongetwijfeld het nodige opsteken.

Ik wist dat er debielen bestonden die geen verstand hebben van logica maar jij maakt jezelf wel erg belachelijk... De rest van je hersenspinsel is dan ook verklaarbaar... Meer woorden wil ik er niet aan vuil maken want dat is het niet waard...

leven in schoonheid
14-06-12, 12:18
Dan krijgt hij daarvoor betaald van het ziekenfonds.
Krijg jij nu ook een strafpunt voor dit grapje? :hihi:

Samir75017
14-06-12, 13:15
En wat als er een wonder gebeurd en God enkele homo's geneest?

God must be more worried about your than homosexuals.

In Dutch, that's "gebeurt", not "gebeurd".

leven in schoonheid
14-06-12, 13:21
God must be more worried about your than homosexuals.

In Dutch, that's "gebeurt", not "gebeurd".
als jou nederlands zo goed is antwoord dan ook in het nederlands.
gebeurt / gebeurd | Genootschap Onze Taal (http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/gebeurt-gebeurd)

Samir75017
14-06-12, 13:27
Spare me your strange humour next time. That's not the first time.

On-topic. Or remain quiet. Thank you.

Joesoef
14-06-12, 13:30
Het wonder moet nog plaatsvinden, t.

super ick
14-06-12, 13:36
Interesting, but this has nothing to do with the thread.

Nee, dan beter doorwauwelen over homo's in een moskee in Afrika. Dat is pas belangrijk.

super ick
14-06-12, 13:38
Dan krijgt hij daarvoor betaald van het ziekenfonds.

Bestaat dat nog?

Samir75017
14-06-12, 13:42
Nee, dan beter doorwauwelen over homo's in een moskee in Afrika. Dat is pas belangrijk.

Important or not, that's the subject of this thread. Open a new one if you want to talk about terrorists, Al Qaida, Iran, Pakistan, Yemen, etc.

super ick
14-06-12, 13:48
Important or not, that's the subject of this thread. Open a new one if you want to talk about terrorists, Al Qaida, Iran, Pakistan, Yemen, etc.

Ik reageer op een andere post in deze thread.

Volgens mij hunker jij naar het baantje van Joesoef?

leven in schoonheid
14-06-12, 13:50
Het wonder moet nog plaatsvinden, t.
Volgens de katholieke kerk heeft deze al plaats gevonden d

leven in schoonheid
14-06-12, 13:51
Ik reageer op een andere post in deze thread.

Volgens mij hunker jij naar het baantje van Joesoef?

Zou kunnen ik las op WsdB dat Joesoef al op leeftijd is volgens de dames daar..... :hardlach:

Firefox
14-06-12, 13:51
God must be more worried about your than homosexuals.

In Dutch, that's "gebeurt", not "gebeurd".

In de bovenste Engelse zin staat weer eens een taalfout.

leven in schoonheid
14-06-12, 14:02
In de bovenste Engelse zin staat weer eens een taalfout.
Ach of het nu most of must is hij doet zijn best om de taal te leren die hij haat????

Soldim
14-06-12, 14:08
Volgens mij hunker jij naar het baantje van Joesoef?

Naast zelf-benoemde hulp godjes hebben we nu ook zelf-benoemde hulp moderatoren :hihi:

super ick
14-06-12, 15:34
Naast zelf-benoemde hulp godjes hebben we nu ook zelf-benoemde hulp moderatoren :hihi:

Ja, gekker moet het niet worden. Gisteren trof ik er hier 1 die meende uit kunnen maken wie hier wel en wie hier niet hoorde. Een beetje het syndroom van Geert. Precies hetzelfde gedrag wat ze van een ander zo haten.
Die gasten hebben geen spiegel.

H.P.Pas
14-06-12, 15:45
In de bovenste Engelse zin staat weer eens een taalfout.

:jammer: 2
(tenzij hij inderdaad bedoelt te zeggen dat homofielen zich minder zorgen maken dan God)

leven in schoonheid
14-06-12, 16:01
:jammer: 2
(tenzij hij inderdaad bedoelt te zeggen dat homofielen zich minder zorgen maken dan God)

Tja ik kan me niet voorstellen dat homofielen zich meer zorgen maken om mij?

Saul
14-06-12, 20:25
Ja, gekker moet het niet worden. Gisteren trof ik er hier 1 die meende uit kunnen maken wie hier wel en wie hier niet hoorde. Een beetje het syndroom van Geert. Precies hetzelfde gedrag wat ze van een ander zo haten.
Die gasten hebben geen spiegel.

Het is grappig dat je de indruk wilt wekken dat je Wilders verafschuwt, want had jij niet op de LPF gestemd?

Ik heb er geen hekel aan als mensen zeggen dat sommige groepen hier niet horen. Wel aan het camoufleren van die wens met zgn. redelijke motieven (huichelarij).

Ik heb oneindig veel meer respect voor Hongaarse racisten dan voor lieden als knullenpenetrerende Pim of wannabe blondie Geert, de eerstgenoemden zeggen gewoon in je gezicht: we motten jullie niet, wegwezen.

Waarmee niet gezegd is dat ik zulke scheiding voorsta, integendeel. Quaevis terra patria, heel de wereld is mijn vaderland. - Desiderius Erasmus
Migratie zie ik als een oeroud en natuurlijk verschijnsel en aanspraak op land op basis van afkomst heeft in mijn ogen weinig tot geen legitimiteit.

super ick
14-06-12, 21:17
Het is grappig dat je de indruk wilt wekken dat je Wilders verafschuwt, want had jij niet op de LPF gestemd?

Ik heb er geen hekel aan als mensen zeggen dat sommige groepen hier niet horen. Wel aan het camoufleren van die wens met zgn. redelijke motieven (huichelarij).

Ik heb oneindig veel meer respect voor Hongaarse racisten dan voor lieden als knullenpenetrerende Pim of wannabe blondie Geert, de eerstgenoemden zeggen gewoon in je gezicht: we motten jullie niet, wegwezen.

Waarmee niet gezegd is dat ik zulke scheiding voorsta, integendeel. Quaevis terra patria, heel de wereld is mijn vaderland. - Desiderius Erasmus
Migratie zie ik als een oeroud en natuurlijk verschijnsel en aanspraak op land op basis van afkomst heeft in mijn ogen weinig tot geen legitimiteit.

Waar en aan wie jij een hekel hebt boeit mij helemaal niet.
Jou zgn. vragen die iets impliceren boeien mij ook niet.
Hoe je over Pim en Geert denkt is ook niet interessant.

Waarom plaats je die info eigenlijk?
Moet ik weer gaan roepen dat ik niet rechts stem?
Dat ik geen behoefte heb aan het wegsturen van mensen op basis van afkomst of geloof?

Wat wil je nu horen van mij?

Saul
14-06-12, 21:21
Waar en aan wie jij een hekel hebt boeit mij helemaal niet.
Jou zgn. vragen die iets impliceren boeien mij ook niet.
Hoe je over Pim en Geert denkt is ook niet interessant.

Waarom plaats je die info eigenlijk?
Moet ik weer gaan roepen dat ik niet rechts stem?
Dat ik geen behoefte heb aan het wegsturen van mensen op basis van afkomst of geloof?

Wat wil je nu horen van mij?

Beste man: ontspan.

Ik probeer alleen maar iets recht te zetten in de bewering die je doet over mij. Je hoeft je niet aangevallen te voelen.

Er is niets aan je gevraagd, behalve misschien (retorische vraag) of je een zekere partij hebt gestemd.

leven in schoonheid
14-06-12, 22:28
Het is grappig dat je de indruk wilt wekken dat je Wilders verafschuwt, want had jij niet op de LPF gestemd?

Ik heb er geen hekel aan als mensen zeggen dat sommige groepen hier niet horen. Wel aan het camoufleren van die wens met zgn. redelijke motieven (huichelarij).

Ik heb oneindig veel meer respect voor Hongaarse racisten dan voor lieden als knullenpenetrerende Pim of wannabe blondie Geert, de eerstgenoemden zeggen gewoon in je gezicht: we motten jullie niet, wegwezen.

Waarmee niet gezegd is dat ik zulke scheiding voorsta, integendeel. Quaevis terra patria, heel de wereld is mijn vaderland. - Desiderius Erasmus
Migratie zie ik als een oeroud en natuurlijk verschijnsel en aanspraak op land op basis van afkomst heeft in mijn ogen weinig tot geen legitimiteit.
Hoe kun je in Godsnaam respect hebben voor de oostblok racisten die al verschillende mensen in koele bloede hebben afgeslacht, zie jij dit liever dan een schreeuwende Wilders?
zoek eens contact met mensen Moslim, Kleurlingen die wonen in Deze gebieden en hoe ze dag in dag uit in angst leven, gewoon via facebook kun je ze zo vinden.

Firefox
14-06-12, 22:36
Het is grappig dat je de indruk wilt wekken dat je Wilders verafschuwt, want had jij niet op de LPF gestemd?

Ik heb er geen hekel aan als mensen zeggen dat sommige groepen hier niet horen. Wel aan het camoufleren van die wens met zgn. redelijke motieven (huichelarij).

Ik heb oneindig veel meer respect voor Hongaarse racisten dan voor lieden als knullenpenetrerende Pim of wannabe blondie Geert, de eerstgenoemden zeggen gewoon in je gezicht: we motten jullie niet, wegwezen.

Waarmee niet gezegd is dat ik zulke scheiding voorsta, integendeel. Quaevis terra patria, heel de wereld is mijn vaderland. - Desiderius Erasmus
Migratie zie ik als een oeroud en natuurlijk verschijnsel en aanspraak op land op basis van afkomst heeft in mijn ogen weinig tot geen legitimiteit.

Dat vind ik ook en als je migreert moet je proberen je een plaats te verwerven tussen en met de mensen die er al wonen. Vind je niet?

leven in schoonheid
14-06-12, 23:15
Dat vind ik ook en als je migreert moet je proberen je een plaats te verwerven tussen en met de mensen die er al wonen. Vind je niet?
Ik denk firefox dat je één foutje maakt, wij nederlanders staan bekend dat wij ons altijd proberen aan te passen aan het land waar wij werken, daarom zijn wij ook zo geliefd als expat........
Maar kunnen we dit en mogen wij dit ook eisen aan de expat die hier wonen en werken?

simo
18-06-12, 10:16
De moskee van Casablanca is een toeristische attractie en dus geen moskee, dat daar gebeden wordt tja!. Toeristen komen daar kijken naar hoe miljoenen daar zijn gespendeerd in zogenaamd Arabisch architectuur met Italiaans marmer, terwijl paar straten achter in Bourgogne, Al3unk en oude stad mensen in armoede leven.

Wanneer homo's of wie dan ook een echte moskee willen bezoeken om kennis te maken met ons geloof zijn ze meer dan welkom, de deur tot onze deen is altijd open....

jazakum allah

simo
18-06-12, 10:27
@leven in schoonheid. Wie zijn jullie Nederlanders? namens wie spreek je?. Ik ben een "allochtone" nederlander die meer nederlander is dan heel veel ingewortelde nederlanders, ik werk en leef tussen alleen maar autochtonen en sorry nederlanders zijn zo divers dat we absoluut niet kunnen spreken van een homogene "wij". Het "diverse wij nederlanders" bestaat daar en tegen wel en daar horen inmiddels alle andere nieuwe nederlanders bij.
en als we het gaan hebben over de geemegrireerde nederlanders, sorry die hebben keihard vastgehouden aan hun roots, zie canada, New zeeland, australie, zuidafrica....etc. Ze willen nog steeds hun stem recht niet verliezen. In marokko, Benslimane woont een autochtone nederlander die een patat zaak is gestart net als de Mehmet hier die een shoarma zaak is gestart. Ik ben trouwens zeer trots op onze nederlandse marokkaan in benslimane. Dus hou op met het verspreide van de valse "wij"

Saul
18-06-12, 12:21
Dat vind ik ook en als je migreert moet je proberen je een plaats te verwerven tussen en met de mensen die er al wonen. Vind je niet?

Wie ben jij om voor anderen te bepalen hoe ze zich moeten gedragen? Dat is tegen de universele mensenrechten en terecht.


Hoe kun je in Godsnaam respect hebben voor de oostblok racisten die al verschillende mensen in koele bloede hebben afgeslacht, zie jij dit liever dan een schreeuwende Wilders?
zoek eens contact met mensen Moslim, Kleurlingen die wonen in Deze gebieden en hoe ze dag in dag uit in angst leven, gewoon via facebook kun je ze zo vinden.

Ik hoef hier geen antwoord op te geven als je gewoon eens goed leest. Deze racisten pretenderen niet mensenrechten te voorstaan of alle mensen van gelijke waarde achten.

In West-Europa zegt men A maar doet B. Dat zijn slangen.

Saul
18-06-12, 12:23
Ik denk firefox dat je één foutje maakt, wij nederlanders staan bekend dat wij ons altijd proberen aan te passen aan het land waar wij werken, daarom zijn wij ook zo geliefd als expat........
Maar kunnen we dit en mogen wij dit ook eisen aan de expat die hier wonen en werken?

Weer zo'n slang.

Honderd jaar nadat de eerste pioniers daar neerstreken wordt er nog volop Nederlands gesproken, zelfs door de jongeren. Al neemt de animo voor de taal wel af.
Nazaten emigranten Brazilië spreken nog steeds Nederlands | Radio Nederland Wereldomroep (http://www.rnw.nl/nederlands/article/nazaten-emigranten-brazilië-spreken-nog-steeds-nederlands)

Canada is zo streng geworden voor immigranten dat onderneemster Stella van der Lugt er moedeloos van wordt: de Nederlandse expat neemt graag landgenoten in dienst, maar dat is bijna niet te doen.
http://www.rnw.nl/nederlands/article/somber-over-emigratie-naar-canada

Kortman
18-06-12, 22:04
Weer zo'n slang.

Honderd jaar nadat de eerste pioniers daar neerstreken wordt er nog volop Nederlands gesproken, zelfs door de jongeren. Al neemt de animo voor de taal wel af.
Nazaten emigranten Brazilië spreken nog steeds Nederlands | Radio Nederland Wereldomroep (http://www.rnw.nl/nederlands/article/nazaten-emigranten-brazilië-spreken-nog-steeds-nederlands)

Canada is zo streng geworden voor immigranten dat onderneemster Stella van der Lugt er moedeloos van wordt: de Nederlandse expat neemt graag landgenoten in dienst, maar dat is bijna niet te doen.
Somber over emigratie naar Canada | Radio Nederland Wereldomroep (http://www.rnw.nl/nederlands/article/somber-over-emigratie-naar-canada)

Je vergeet ff te vermelden dat ze daar in BRAZILIE zowel Nederlands als PORTUGEES spreken !
En zich verder volkomen aangepast hebben , net zoals in CANADA en AUSTRALIE , ZE SPREKEN VLOEIEND eNGELS maar nog steeds ook NEDERLANDS met accent dat wel (althans mijn famillie die daar al enkele generatie,s wonen
en hebben uiteraard ook hun HOLLANDSE snuisterijen zoals klompjes enz enz *)
Hier in NEDERLAND spreekt bijna iedereen wel Engels (er bij ) en veel kinderen worden twee talig opgevoed , o.a Spaans ,Italiaans, Hongaars en nu de ook Polen die gemengd huwen ,zelfs de derde generatie Chinesen hier voeden hun kinderen nog tweetalig op !
Verder spreekt dit stukje uit (jou voorbeeld) voor zich:

Maar hoe lang zal het Nederlands hier nog te horen zijn? Er wordt nog Nederlandse les gegeven, maar niet zoveel meer als vroeger en aan veel minder kinderen. En ook kun je je afvragen wat de vierde of vijfde generatie eraan heeft dat ze Nederlands kan spreken.

Charmant accent
De 27-jarige Nadia Los spreekt de taal nog wel:'Nou ja ik probeer het. Sommige woorden raak ik een beetje kwijt', zegt ze met een charmant accent. Ze wil met haar familie in Nederland kunnen blijven praten. Daarom leert ze de taal ook aan haar 3-jarige zoontje. Al is ze wel bang dat wanneer hij straks naar school gaat, geen Nederlands meer zal willen praten.
*) Dit zie ik ook bij mijn MAROKKAANSE buurtjes hun inrichting van hun huis heeft toch MAROKKAANSE trekjes is toch logisch !? en leuk ook een herinnering aan het land waar je roots liggen.

laloon
19-06-12, 19:15
Kadhijal, is Casablanca een vrijzinnige stad ? Gaat het om het toerisme als bron van inkomsten of is het een streng islamitische stad ?
Het is toch een havenstad ? Gewend aan veel 'vreemd' volk ?
het maakt niet uit of het een islamitische stad is ,ook het christendom en of god hebben homofillie als zonden/ongewenst verklaard in het bestaans leven.:alien::alien::alien: